Saturday, May 14, 2011

ARTIKEL INI KHAS UNTUK BIGDOG SAHAJA.

 sepatutnya artikel ini keluar pada hari jumaat. namun dek kerana masalah blogger.com maka segala apa yang telah aku draf kan hilang macam tu sahaja. terpaksa aku re type semula.

kontroversi bigdog aka zakir mohamed mengenai isu pastors yang mahu menjadikan kristus sebagai perdana menteri sudah masuk fasa ke 2.

aka bermaksud 'also known as'.

isu disini adalah mahu perdana menteri dilantik dikalangan kristus dan seterusnya menjadikan islam bukan lagi agama rasmi malaysia.

fasa  kontroversi isu ini sudah masuk gear 2 bilamana ada saksi yang mendakwa cerita bigdog itu ada kebenarannya.

justifikasi saksi ini berlandaskan kepada satu perkara, saya ada dalam majlis tersebut.

mangkok dap si jeff oi dengan segera 'menyahut' isu ini dengan cuba menjatuhkan kredibiliti saksi.

bukan sekadar jeff ooi, malah wartawan malaysiakini  bernama aidili razak pun cuba nak mengulum bulat-bulat apa dap lahanat cakap.

kata jeff oi, saksi ini membuat laporan polis kerana ada unsur paksaan. tambahnya lagi,saudara saksi ini  yang bekerja sebagai polis cawangan khas sedikit sebanyak telah mempengaruhi saksi untuk melakukan laporan polis.

jeff oi dan dap laknatullah cuba untuk divert asas isu. konspirasi polis dijadikan alasan untuk menutup pandangan akan isu pokok yang dibincangkan.

macamni lah sahabat baik umno,pas,pkr dan melayu atas pagar.

kita tolak ketepi cerita bigdog.
kita anggap pastor tersebut tak cakap sepertimana yang didakwa.
senang cerita peristiwa penang tu tak berlaku.

aku nak tanya kamu, kalau persitiwa di atas tak berlaku adakah kamu berkeyakinan bahawasanya proses merosakkan instrumen islam itu tak pernah berlaku di malaysia sekarang ?

definisi ketuanan rakyat itu sendiri bermatlamat menghancurkan paksi islam dalam malaysia, iaitu raja-raja melayu.

implementasi untuk menghacurkan paksi ini telah...aku ulang telah dilakukan secara terbuka oleh adun sri muda suhaimi shafie yang terang-terang mahu rakyat menggempur kesultanan selangor.

benarkah proses merosakkan instrumen islam itu tidak pernah berlaku ?

apa kamu sudah lupa bagaimana dap melalui boneka agungnya, nizar jamaludin pernah berani untuk melawan sistem kesultanan diraja perak.

bagaimana pula dengan campurtangan puak kristus dalam pemurtadan aishah bukhari ?

kenapa puak kristus beria-ia mahu bersama lina joy dalam usahanya mahu murtad ?

paling besar tuntutan IFC !

jadi kalau sekiranya cerita bigdog ini tak keluar, maka ia sebenarnya tidak melambangkan akan TIADA USAHA mereka untuk melanyak lumat maruah islam.

artikel ini bertajuk khas untuk bigdog.
tapi sayang orang lain dah baca.

sebelum bigdog keluarkan usaha terancang ini, dah banyak hint-hint besar sudah berlaku.

jadi pesanan aku kepada umat.berdoalah agar kita tidak menjadi talibarut mereka.

26 comments:

Awan Network said...

Siapa salah siapa betulpun kita konfius...adoi2..

Jom Tengok :
Fesyen Terlampau Lady Gaga!!

PARPUKARI said...

Terbaik bro artikel ini. Aku bersama sama kau menentang DAP bro. Ayuh kita musnahkan DAP dari muka bumi Malaysia ini

Anonymous said...

In order for Christianity to become the official religion of Malaysia and a Christian as the Prime Minister of Malaysia, the majority of the Malaysians needs to be Christians. In order for the majority of the Malaysians to become Christians, the Christians particularly their priests must double their efforts to preach Christianity to the Malaysians particularly to the Chinese, the Indians and the Malays. It could be more difficult to convert the Malays to Christianity but it is probably much less difficult to convert the Chinese and the Indians to Christianity. When most of the Chinese and the Indians have become Christians and most of the indigenous people of Sabah and Sarawak have also become Christians, the majority of Malaysians at that time would be Christians. When the majority of Malaysians are Christians, then in a country that practice democracy, the Prime Minister could be a Christian and Christianity could become the official religion of Malaysia. It is not something that is impossible to achieve.

http://mthago.wordpress.com/2011/05/10/christianity-the-official-religion-of-malaysia-jawapannya/

Zulhairy said...

Pembangkang ni semua pembohong. Lepas tu bermodalkan kerajaan BN pulak yang berbohong pulak. Teruskan GAP

Anonymous said...

tak mustahil nak kristiankan semua umat islam di msia. mungkin bukan berlaku hari ni tapi masa depan siapa pun tak tahu, tapi agama lain di larang disebarluaskan. tapi sayangnya nik aziz memilih utk jadi pembela kristian kali ini.

sesuatu yg malang bagi umat islam di malaysia jika ada org islam yg berpengaruh, menyokong kristian hanya semata2 kerana undi.

Anonymous said...

Aku dah kata berkali-kali,demokrasi sudah tidak sesuai untuk Melayu,kerana ramai petualang dikalangan kita,contohnya niki ajis dan Al-Juburit a.k.a ketua segala konspirasi.Semua ini memudahkan perjuangan parti komunis Malaya yang berwajah demokrasi.Mana kedaulatan negara kita?Antara politik dan pengkianatan adalah sangat jelas garisannya,kenapa sifat pengecut kerajaan UMNO ini menjadi-jadi?Demi untuk keamanan,tindakan mesti diambil,bukan dibiarkan.DAP bersifat subversif,pengkianat ini sudah bukan berpolitik lagi.Asyik repot Polis,repot Polis,repot Polis.......sampai bila?Teruskan sikap pengecut kamu kerana Melayu akan bangkit dan ketika itu nasi sudah jadi bubur.

Anonymous said...

Sekiranya UMNO di amanahkan untuk jaga Islam, Melayu dan Tanah Air oleh Majlis Raja2 Melayu kecut TELOQ untuk berdepan DAP, PKR dan PAS serta Nabi Pluralism ia itu Anwar Ibrahim, maka kedudukan UMNO sebagai tulang belakang kerajaan kini harus di semak balik oleh Majlis Raja2 Melayu.

Dan sekiranya hak Islam, Melayu dan Tanah Air terus menerus mahu dikikis oleh puak BUGHOH dan UMNO mandul untuk bertindak tegas dan Majlis Raja2 Melayu kelihatan PASIF itu bermakna Majlis Raja2 Melayu yg mandul.

Dan kenapa Majlis Raja2 Melayu mandul ? Adakah kuasa yg diamanahkan Allah SWT kepada mereka telah mereka abaikan dengan mengutamakan nafsu keseronokan dunia dan abaikan rintihan agama, bangsa dan tanah air ?

Sekiranya itulah yg sebenar, maka Malaysia bersiap sedialah untuk hadapi kemurkaan Allah SWT. Dan kalulah bala' dari Allah turun keatas Malaysia demi agamaNya, Melayu dan Tanah Air...saya pasrah.

Anti-Setan

stratus14 said...

UMNO bengong dah takde isu..Perangai syaitan..

Dulu zaman mamak kutty guna isu liwat, sekarang zaman pandikutti najib mongol pulak guna isu agama dan perkauman nak memecah belahkan rakyat..

UMNO..kini dan selamanya..parti berhati syaitan..parti agama atas nama saje..

Melayu Perak said...

Wooiii Stratus 14...tak ade kerja lain ke ko asyik nak mengutuk UMNO/BN...

Apa yang PAS/PKR bagi kau....

Ada ke membela Islam dan Melayu...

Lagi menjahanamkan ada....

Yang terbaik kini adalah Kerajaan UMNO/BN setidak-tidaknye kita hidup aman,damai,makmur,sejahtera...

Jangan lah ko menafikan kejayaan kerajaan UMNO/BN dah bagi kat orang melayu....dah banyak dah...hanya kau yang bebal dan buta hati tak tengok kejayaan sekeliling...

Anti Bongok said...

Weh stratus14,

Tak payahla nak perasan. Buang mase dan buang air liur je nak buat mcm yg lu tuduh tu. sebenarnya lagi lame boleh lagi gila semua rakyat sebab penangan anwar yang psikotik.

Lu nak tuduh2 PM psl al thantuya tu ade sgt ke bukti haa??!!
Tak tau lagi ke yg raja petra pn kelam kabut lari ke luar negara coz sebenarnya dah lame admit yang dia joint sekaki buat fitnah pd PM atas arahan anwar psikotik tu. Gambar pun tony pua dok superimpose, perh haram jadah punya pakatan yg buat fitnah dan reka bukti2 bodoh tahap low class. PTUIHH
Tak tau lagi ke atau buat2 tak tau?? itulah namanye bongok tahap cipan!!

Setakat anwar tu, tak pyh la nak ckp byk. 1 sen pn tak laku.kot kalu di campak kat sungai, buaya2 pn tak nak. Ko tau sgt ke sape dia sampai nk bela sgt2 dia?
Pi la tanya kat penduduk Kg. Buah Pala, psikotik tu dah tunaikan janji belum??
Pi la tanya kat semua penduduk yang kampung dorang kena redah hanya sebab nafsu besar untuk menguasai malaysia oleh pakatan.
Tu pn tak nmpak lagi ke??
BONGOK!!

Melayu Perak said...

Stratus 14....

Kau tak ada semangat mahu memperkasakan melayu walau sekelumit pun...

Yang ada pada kau mengkritik,mengutuk usaha-usaha Kerajaan UMNO/BN yang cuba sedaya upaya memuaskan aspirasi orang-orang Melayu yang hanya ada Tanah Melayu ni saja sebagai tempat bergantung hidup dan mati...

1Melayu 1Bumi Buy Chinese Last

Melayu Perak said...

Sekarang ni kita tahu bahawa video seks BABI al-juburi tu tulen...

Mengapa tidak buat Suruhanjaya DiRaja untuk menyiasat pelakunya?

Mengapa pihak JAWI mendiamkan diri seribu bahasa tidak mendakwa BABI al-juburi melakukan zina?

Apakah ada masaalah teknikal dalam Mahkamah Syariah?

Kami rakyat berhak mendapatkan kebenaran mengenai video seks tersebut

Anonymous said...

Salam Bro..
aku amat konfius dgn sikap si PAPAGOMO..
mamat tu asyik hentam bigdog dan seolah2 nak tenangkan ombak besar yg sedang dimainkan musuh2 Islam..

apehal si PAPAGOMO tu mcm nk jadi talibarut puak kristian pulak? nak bersangka baik sgt..!

AKU DAH MULA SANGSI DENGAN BEBERAPA SIKAP BLOGGERS bersifat PRO-KERAJAAN, DALAM ISU-ISU PANAS.. PENGECUT KE? TAKUT PERIUK NASI KERING? TAK TAKUT ALLAH TA'ALA?

so harap GAP jangan lari dari perjuangan asal hanya kerana 'beacon signal' dr org2 tertentu yg nak Islam dan Melayu terus di perbodohkan dan dipijak2..

ALLAHU AKBARR!!

Melayu Perak said...

Stratus14, Penarik Rantai,Paparem aku rasa keturunan kau pengecut bila berhadapan dengan musuh jepun,kominis,British....

Aku berdarah Melayu Mandailing..

Keturunan aku menolong Tun Kudin menentang puak-puak Ghee Hin dan Haisan masa kurun ke 19 dahulu di Selangor...

Akibat di kejar British puak-puak aku lari ke Perak...dan menetap di sini.

Dari dulu lagi puak aku dah menentang musuh-musuh orang melayu...

Tak syak lagi kau adalah musuh melayu yang bertopengkan melayu..

Akan ku penggal kepala kalian kalau dapat ku jejak kamu...

Melayu Perak said...

Sila saksikan ketidakpuasan hati rakyat/peneroka Kg.Sg.Kerandang di Anak Seberang.blogspot.com

Bukankah masalah ini serupa dengan yang ada di Perak masa Nizar al-pukimak memerintah bawah telunjuk Nga,Ngo,Ngek..

Nizar siap bagi geran status Pajakan Negeri 999 tahun kepada Kg.Cina di Kampar..

Mengapa keadaan serupa tidak diberi oleh kerajaan PKR kepada peneroka Kg.Sg.Kerandang...

Mereka ini bukan sahaja peneroka Kg. tetapi berdarah Melayu yang mewarisi Tanah Melayu...

Apakah ini cara membela orang melayu oleh Kerajaan Fuckatan Rasuah amnya dan PKR khasnya...

Melayu Perak said...

ralat bukan anak seberang.blospot.com tapi panggungopera.blogspot.com

Anonymous said...

Apabila setiap melayu yg menganggotai mana2 parti politik dalam negara dia perlu ingat yg dirinya itu Ahlu Sunnah Wal Jamaah (Muslim/Mukmin) dulu dan kemudian Ahlu UMNO/PAS/PKR.

Bila setiap melayu TIDAK LUPA dirinya Muslim dulu, maka dirinya ( Islam, Iman dan Ihsan ) tidak akan tercemar oleh wanita, harta dan takhta.

Jangan pulak kita bertukar akidah dari Islam kepada akidah UMNO/PAS/PKR.

Tanda2 nya adalah ketika berdepan dengan sebarang delimma kita tidak terima nasihat ulamak haq dan tidak tunduk kepada ulul-amri.

Kesatuan dan Perpaduan yg bukan dalam lingkungan Agama Islam (Ahlu Sunnah Wal Jamaah) akan membawa kepada perpecahan dan permusuhan.

Politik ada dua..

1) Politik Setan.... menggalakan perpecahan.

2) Politik Syariah....menggalakan perpaduan/kesatuan

Anti-Setan

Anonymous said...

ada lagi 114 ni nak menyibuk kat sini... ko takde keje ker..... al juburit x panggil ko tonggeng ker??? guan eng x calling2 suruh lap juboq die yg baru lepas berak ker....

RAMBO said...

STRATUS14....
angko ni layak jadi jubur bigdog je... tapi sayang anjing gila pun takde selera nak butuh punggung engko....kecuali si aljuburit...
tak usah la engko nak nyibuk membela agama islam.....selagi otak biol engko penuh dgn ajaran sesat nik ajis hamPAS tu...

tokGURU said...

Selagi PASDAPig wujud di bumi Msia bertuah ini....maka rancangan
bigdog nak kristiankan negara kita ini semakin cerah.....tahniah !

nenek zakiah said...

biarkan 114 ada disini..dari sini kita tahu masih ada lagi manusia bodoh selayaknya dipanggil lembu. lembu macam 114 inilah yang akan menbuatkan kita tidak leka dalam usaha menegakkan kebenaran. sekiranya kita gagal mendaulatkan agama dan bangsa, orang seperti 114 (termasuk 114 sendiri) inilah yang akan kita humbankan dalam lubang taik babi. aku rasa 114 ni orang melayu..tetapi melayu babi. kesian mak bapak yang melahirkan dia ke dunia ini..nasib baik masa kecik dlu kita tak tahu dia nak jadi pengkhianat bangsa..kalau tak, akulah orang pertama sula jubog dia dengan muncung babi. takpun bagi pada bintang 3 buat target training shooter diorang.

Anonymous said...

diorg ni mmg da mlampau tau...da le menumpang kt tanah mlayu, da bg pengiktirafan, demand plak kt cni...sket2 diorg kikis keistimewaan mlayu islam...yg pelik tu, ade jugak yg sokong!!!! btl2 la...mlayu mudah lupe...

amieiezam said...

dalam satu portal pembngkang telah ada doa yang dituntut utk diamalkan oleh pengamal ajaran kristian bagi menjadikn malaysia mendapat pimpinan yang direstui jesus!!!

Petman said...

Demokrasi semakin hampir tamat riwayatnya.

Demokrasi bukanlah cara pemerintahan yang sesuai untuk manusia.

Cara pemerintahan yang terbaik hanya ada 2:
1.Khalifah,
2.Sistem Raja.

Jawatan penting seperti Menteri Perdana/Bendahara hendaklah dilantik oleh Raja atau Khalifah dengan cara mesyuarat cara Islam atau solat.

Bukan boleh direbut-rebut seperti era demokrasi sekarang ni.

Manusia sanggup buat apa saja untuk capai matlamatnya.

Tembelang demokrasi cara yahudi illuminati semakin jelas.

Demokrasi sebenarnya cara rampasan kuasa secara halus.

Kalau PAP/DAP dan sekutunya menang PUM13 Raja-Raja Melayu mesti bertindak.

Kemenangan mereka bererti kemenangan Kristian/Yahudi/Illuminati keatas Islam.

Kami berharap sebelum tiba pemerintahan Khalifah yang ditunggu-tunggu itu tiba,Raja-Raja Melayu dapat melakukan sesuatu.

Anonymous said...

MASIH ingat lagi John Ghani? Beliau ialah perwakilan Umno Sabah dan pertama kali muncul dalam perhimpunan agung parti itu setelah Umno membuka keahlian kepada Bumiputera selain bangsa Melayu.

John Ghani menjadi popular kerana loghat Sabahnya apabila menyebut "zink" sebagai "jink" ketika berucap dalam perhimpunan agung Umno. Antara yang menyiarkan ucapan wakil Sabah dari etnik Kadazandusun beragama Kristian itu adalah Utusan Malaysia, akhbar milik Umno.

Keputusan Umno untuk bertapak di Sabah sebenarnya membawa banyak perubahan kepada dasar, perlembagaan dan landskap parti nasionalis itu. Jika sebelum masuk ke Sabah, Umno dikenali sebagai parti Melayu dan hanya menerima Melayu (yang ditakrif mesti beragama Islam) sebagai ahli; namun setelah masuk ke Sabah, Umno mula menerima ahli bukan Islam asalkan ia seorang Bumiputera.

Seorang Kadazan atau Murut beragama Kristian layak menjadi ahli Umno kerana mereka ialah Bumiputera. Malah Umno telah mencatat sejarah apabila seorang ahlinya yang beragama Kristian, Dato' John Ambrose dipilih sebagai Ketua Umno Bahagian Penampang.

Anonymous said...

Allah SWT firman : LAN TARDHO ANKAL-YAHUDI WAN-NASORO HATTA TATBI'A MILLATAHUM...

Sekali2 yahudi dan nasoro tidak akan senang keatas kamu (muslim) sehinggalah kamu mengikut MILLAH (cara hidup- termasuk pengunaan harta, wanita dan takhta)

Demokrasi adalah sebahagian millah Nasoro.

Sekularisma adalah sebahagian millah Yahudi.

Anti-Setan