Monday, May 16, 2011

BERSABARLAH SAHABAT , LANGIT TIDAK SELALUNYA MENDUNG.

 aku tahu pasrah hatimu.
aku tahu rintih di jiwamu.
setiap manusia diuji dengan pelbagai dugaan.

namun adakah tatkala datangnya sedih
maka kamu akan merintih ?

dugaan rintihan itu datang dari tuhan
bersabarlah dengan qada dan qadar nya

kepada sahabat ku bernama afiq

bangkitlah dari kekecewaan ini
bangun dan bingkaslah laksana panglima

apa kata kamu mintak kenny daglish
tukar keeper liverpool  tu dan gantikan dengan halim napi..
muahaahaha tak dapat bola dia terajang player orang
muahahaha

insyaallah dengan latihan intensif ini
SUDAH PASTI KAMU DAPAT MENEBUS
KEKECEWAAN MALAM TADI
BILA KENA BELASAH DENGAN SPURS DI...ANFIELD !
 muahhahahahahaha
suruh player liver-fool berlatih banyak lagi
jangan asyik minum todi
muahahahaha
liverpool
looser-fool
saksikan kekalahan looserfool di liverpool history channel

21 comments:

Anonymous said...

Haram J... Dia buat betul2 siot....

GAP KEMBALI said...

hahahaha

fulisiakantora said...

Topik ni yg paling seronok, aku pun nak menambah 'GARAM' ke dalam nanah team yg terkenal dgn 'HISTORY CHANNEL'nya. Nasib liverpool minggu ni ibarat jatuh ditimpa tangga landing atas najis dan ditimpa cat. Dah le semalam MANCHESTER UNITED FOOTBALL CLUB memadam rekod mereka yg telah terpampang lama dalam muzium, hari ni team pakar sejarah di campak pulak oleh Spurs dari slot europa league ke slot mesin kuda. Kesian dia... kita gelakkan mereka HA HA HA ulang 19x. Ehem, izinkan aku nak jerit champion 19 kali - CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!! CHAMPION!!

GAP KEMBALI said...

muahahahaha
liverpool history channel..

aduh pedihnya fulisia

RR said...

muahahaaa...
kita sekepala GAP... forza SPURSSS!!

fulisiakantora said...

Alamak sorilah liverpool fans seluruh bumi, aku cuma meminjam kata2 gurauan penyokong no.2 MANCHESTER UNITED FOOTBALL CLUB di Tanah Melayu... Datuk Seri Najib Tun Razak!! Kenapa DSN no.2?? sbb akulah yg no.1, hu hu 19x. -luhg-

Anonymous said...

aku ingat ada yang kena musibah ke apa tadi,kucing matike rupanya pasaal bola liverpool kalah

To Live Again said...

to fulisia..

gua setuju sgt dgn lu bro..Liverfool ni HISTORICAL TEAM..Org dh msk zaman moden dgn modern football diaorg msh lg dgn total fotball..

Bila kalah je diaorg akan ckp " XPE TAHUN DEPAN LPOOL AKAN MENANG" hahaha padahal sejak kali terakhir diaorg menang tahun 1990 dh 21x dh diaorg sebut "TAHUN DEPAN" hahah..

Aku ingt lg ape yg DS Najib tulis dlm blog dia.Dia ckp anak dia fans lpool penah "XPE DADDY.NEXT YEAR LIVERFOOL PASTI MNG!" hahah..Yg best DSN ckp "Dh bertahun dia ckp bnda sm dgn saya.Tetapi sedar x sedar dh lebih 10 thn dia ckp mcm 2 tp lpool msh gak x mng ahhahhah..

LIVERFOLL YNWA (YOU'LL NEVER WIN AGAIN) hahhhaa..

fulisiakantora said...

kpd bro To Live Again... mmg da berdekad aku menunggu hari bersejarah ni, dicongak2... adalah dekat 20 tahun aku mengikuti perkembangan UNITED ni. Asal UNITED mng liga je, puak burung mcm bangau ni mesti kata 'TAKPE...KITA ADA 18 GELARAN LIGA, JAUH LAGI TEAM KAU NAK KEJAR'. Dari 18-7 rekodnya aku mendengar penghinaan yg sama, bila da 18-19 ni apa pulak agaknya hujah diorang?? 'TAKPE...KITA ADA 5 EUROPEAN CUP'??? Sudah2 lah tu fans liverpool, belajar dari kesilapan lalu yg terlalu memandang kebelakang(mcm history channel tu), jgn UNITED potong pulak rekod piala eropah tu je. HU HU...ulang 19x

Al-Faqeh said...

ala korang duduk la kejap atas tu..nanti turun balik takhta..

fulisiakantora said...

Fulamak abg Fiteri, semangat mcm ni la patut ada dlm dna liverpool semenjak 21 tahun dulu. Kalau semangat ini la ada pada liverpool, tak mungkin kami berjaya "KNOCKED LIVERPOOL OFF FROM THEIR F@#%ING PERCH!!" UNITED! rpt 19x. A'kum...

Anonymous said...

Yuck fou !!

aloya said...

Kahkahkah GAP gile menganjingkan puak Loserfool...kahkahkah

Anonymous said...

nampak mcm best mngutuk kan..jgn lupa..ramai jgk org umno yg sokong L4...kutuk2 jugak beb

Anonymous said...

TAHNIAH MU. AKU NI PENYOKONG LIV TAPI TAK PERNAH NAK KUTUK MU. NI KAN MAIN BOLA APA NAK SERUMPAH SERANAH. MAJU BOLA UNTUK SUKAN.

Anonymous said...

salam..aku rasa nama liverFOOL dah tak sesuai lagi...lagi sesuai kalau dipanggil BLOODYFOOL hehehe

Anonymous said...

GAP haram jadah ... hahaha

azizul said...

come on you spurs! Tak sia2 saya tengok live smlm...COYS!

anaconda said...

Janganlah kutuk lebih2 kat Liverpool tu, dia pun bukannya ada dosa dgn ko semua, kalah menang adat pertandingan, tapi aku rasa kekalahan Liverpool ni semuanya berpunca dari Konsprirasi UMNO & BN yang memang nak jatuhkan imej & reputasi Liverpool, media2 yg sememangnya telah di sogok khususnya GAP ini menjadi lidah utama dalam konspirasi ini, tak apa aku akan bantu Liverpool walau apa yg terjadi...

Anonymous said...

Dulu sponsored by Carlsberg, selepas Christmas pasti merudum..mabuk terlampau..
Skarang sponsored by Standard....standard kampong....

Anonymous said...

fuckatan pukimak.........puihhhhh