Tuesday, May 17, 2011

HARAKAH MULA TIKAM BELAKANG ANWAR.

 mengikut cerita anwar pandi telah memohon jasa baik media pembangkang untuk tidak lagi mensensasikan cerita video seksnya dalam apa juga bentuk artikel,foto dan cerita.

tapi perkara ini tak disambut baik oleh haprakdaily.

dalam artikel terbaru haprakdaily, mereka sengaja bagitahu 'penyokong pas dan penyokong pakatan' bahawasanya vcd anwar sudah mula tersebar di selangor.

malam tadi ia dah disebarkan di perak.

pelik, kenapa pas beria-ia benar mahu menyegar bugarkan video yang terang-terang pelaku zinanya adalah anwar.

pas nampaknya sudah berani untuk tikam belakang kawan mereka sendiri. 

malam tadi di perak, kali ni di selangor. tak patut, tak patut.

apa punya sahabat la pas ni.

19 comments:

Anonymous said...

dlm politik bab tikam belakang ni perkara yg paling sedap kita dengar.

kalau guna pisau rambo yg bergirigi tu lagi sedap.

tapi pas tikam belakang anwar ni guna jarum peniti..atoii atoii... pas penakutt bebb...

takut anwar dari takut tuhan..

Anonymous said...

ampa ingat peh bodoh ka....depa buat2 bodoh jer...tapi kadang2 memang nampak macam bodoh...waloapapon...mampuih pi kat depa lah...kah kah kah

Anonymous said...

padan la tu Nuar pun selalu tikam belakang

Bekas Keadilan 1998 said...

Aku yakin betul .. pgedaran cd/video lucah anwar dlakukani sdiri oleh PAS/PKR . Kalau org lain dah tentu kena ganyang oleh puak pas dan pkr yg amat gengterrisme dn amat ganas akhlaknya. Ini satu lagi fitnah dan pembohongan parti PAS/PKR ... Kalau ikut Nik Ajis .. kena jilat kaki semua org UMNO kalau tak tak masuk surga nanti ...

Awan Fantasia said...

pening2 dgn politik kita...

Jom Tengok :
Seni Bina Masa Depan!!

Anonymous said...

pas bukan tikam belakang .........tapi kongket belakang macam ketua pembangkang.

Apple said...

Korang ni bila lagi nak beli iPad 2 . iPad terbaru ni memang hebat , bateri pun boleh tahan lama sampai 9 jam . Harga murah jer ... tak sampai RM 2,000 .

.

Anonymous said...

Bukan sehari tnegok Anwar depan mata.. sekilas ikan di air, tahu jantan betina jer.. sekilas anwar di video dah tau belali jantannya... hanya mereka yang kecewa saja tak reti bezakan Anwar dalam video tuh.

Anonymous said...

hehe mcm adengan hang tuah ngan hang jebat pulokkk tikam menikam..

. said...

.






























































































.

Anonymous said...

KITA TAU DAH PEMIMPIM PAS NI DIA NAMPAK DAH PELIK DAH, KALAU ORANG TU DAH NAK JATUH DIA TOLAK TAMBAH LAGI SIAP NGAN TENDANG SEKALI, ITU LA PAS, PARTI ANAK HARAM JADAH PELINGKUP BANGSA DAN AGAMA, PARTI SERPIHAN UMNO CELAKA

Anonymous said...

Pernahkah kita bertanya berapa kalikah Anwar dah TIKAM BELAKANG PAS?Kalau nak dibandingkan ini cuma cubit-cubit sayang.....

p/s Tikam BELAKANG adalah Sinonim dengan Anwar baik dari segi bahasa ATAU secara nyata(belakang Tarok). So kalau dia kena Tikam Belakang` janganlah Pulak nak menyalak satu Dunia....

Anonymous said...

Melayu PAS dgn UMNO memang bersekongkol agaknya. tak mengerti dan simpati pada Anwar yg sedang dlm kesulitan. Berilah secebis simpati walau pun membencinya . Anwar perlu check keikhlasan PAS . Mereka ada agenda disebalik kesusahan yg DS hadapi . Teman ketawa ramai, Menangis sorang diri.

anaconda said...

Kejap Lagi Si Nuar Akan Berkata :

UMNO & BN terlibat bersama Pas dalam konspirasi mengedar VCD pornonya di merata tempat...,

ini sistem lama, dia yg buat dia akan tuduh org lain...,

si nuar sedap menutuh pantat pelacur cina tu, d katanya d
ini konspirasi UMNO/BN...,

dah masak sgt dah...

Anonymous said...

kata oang:
"live by the sword,
die by the sword"

Dlm kes OmegaYpandikutty & hARAKah:
"live by back stabbing/cucuk blakang,
die by back stabbing/cucuk blakang kangkangkang"

matz kelate said...

elok la tuh.. pas tikam jubur nuar.. nuar tikam jubur pas hahahaha

NOK said...

Dari sumber kekawan yg agak boleh di percayai...DSAI paling tidak 6 ke 7 tahun bersemadi di Sungai Buluh...mungkin sebat tidak di laksanakan kerana fakta umur.....kesian....tangan yg mencincang bahu yang memikul......standard le....agaknya reformasi besaran2 kot oleh penyokong DSAI....pihak PDRM (FRU)jgn malu2 balung lah dgn belantang untuk mengajar mereka erti demokrasi....lapas tu sejukkan hati mereka dgn memancut air sekuatnya...mana2 yg degil tu hantar lah mereka ke S.buluh...untuk menemani edola mereka......

Anonymous said...

Korang ni sah la kena tipu hidup2... Orang BN yng sebarkan VCD lucah tu... Itula ada internet, tak nk guna betul2... Terus percya je apa org BN kata... Klau org BN kata Rosmah mkan taik migu lepas, korng percaya ka? Itu la siasat la dulu... Brpolitik ngan bjak... Jagan sampai kamu diperbodoh dan dpermainkan bagi tujuan politik pihak2 trtntu. Dengr dulu dari kedua pihak; BN dan PR, baru la korg dapat buat prbandingn dan keputusan yg betul... Sebab tu la dlam mahkamah ada hakim, pendakwaraya dan peguambela... Hakim akan dengar dulu hujah dari Pndkwa dan juga Pguambela, sebelum buat kputusan... Klau hkim dengar dari Pihak Pndakwa jer, org tak salah pun bleh jadi salah... gunala otak bro...

Anonymous said...

Korang ni sah la kena tipu hidup2... Orang BN yng sebarkan VCD lucah tu... Itula ada internet, tak nk guna betul2... Terus percya je apa org BN kata... Klau org BN kata Rosmah mkan taik migu lepas, korng percaya ka? Itu la siasat la dulu... Brpolitik ngan bjak... Jagan sampai kamu diperbodoh dan dpermainkan bagi tujuan politik pihak2 trtntu. Dengr dulu dari kedua pihak; BN dan PR, baru la korg dapat buat prbandingn dan keputusan yg betul... Sebab tu la dlam mahkamah ada hakim, pendakwaraya dan peguambela... Hakim akan dengar dulu hujah dari Pndkwa dan juga Pguambela, sebelum buat kputusan... Klau hkim dengar dari Pihak Pndakwa jer, org tak salah pun bleh jadi salah... gunala otak bro...