Monday, May 2, 2011

PKR SELANGOR YAKIN DAPAT 2/3 MAJORITI !

 pkr selangor melalui ketua penerangannya adun sri muda (adun yang mahu gulingkan sultan) yakin pkr selangor mampu memenangi 2/3 majoriti pada pru ke 13 nanti.

HAAA APA LAGI TUNGGU SUHAIMI , SURUH BOS KAU BUBARKAN DUN ESOK ! KITA TENGOK SIAPA TERGOLEK !

jangan cakap je , bubarkan dun kalau dah konpiden ! jom rentap !

37 comments:

Anonymous said...

MIMPI LA..

Anonymous said...

kah..kah..kah.. aku tergelak ni sampai terkencing dalam seluar...

Anonymous said...

Apa yang hendak ditunggu-tunggu lagi, ayuh minta khalid gagap bubar DUN!

otaistillkick said...

jgn suka sangat .... BN fikir ... majoriti bandar fikiran lain... bukan semua suka cara BN guna video menyerang lawan... Jangan ikut cara penyapu sial ..

Anonymous said...

Kau pun belum tentu menang lagi Suhaimi. Menang dulu pun sebab undi protes. Belahlah lu bro.

aku je said...

paparem, takde siapa pun yg suka sangat dari tindak tanduk riak dan takbur yg dgn angkuhnya dipamerkan oleh adun sri muda ini.

Jika itulah keyakinan PKR, apa perlu dimaklumkan kepada umum jika sekadar u.m.u.m. Jadi anak jantan.

Yakin. Bubarkan saja DUN. Mungkin anda boleh mengurangkan lagi pembangkang di Selangor.

Mudah sungguh kau tuduh BN guna video sepertimana Anwar menuduh polis disebalik video tersebut. Tanpa bukti tanpa fakta. Bermodalkan akal yg pendek utk mereka-reka perkara yg tiada.

Anonymous said...

alamak...padan le dari tadi semua tapak tangan termasuk kaki asyik dok gatal ge..apa ke he ye..?

org kata gatal tgn kanan..ada massuukk..ni kira tapak kaki dok join sekali ni..kira dah dekat nak undi le ye..

Ada berani ke?Kita tgk siapa mari.!

:anak jati selangor.

Alhamdulillah said...

semakin ramai berjuang menentang sekutu DAJJAL(PAS, PKR, DAP) walaupun tidak mendapat satu sen pun....inilah semangat dalaman yang ada pada orang melayu sejati...pantang dicabar

Khairul said...

Salam

Osama lom mati lagi..lihat gambar nie di http://iklanekamalaysia.blogspot.com/

Hidup UMNO!! mampos DAP!!

Anonymous said...

aku dapat gaji dari kompeni aku pun jadi laa....

yg penting aku sokong kebenaran, warna hijau atau warna biru aku tak minatt...

kalau nak sembang pasal kebenaran, aku minatt.....

kesiann anwar yg satu masa dulu asian renaisaunce, tokoh islam, pemimpin agong.....rupa2nya peliwat dan penzina....kehkehkeh

kesiann.... pemimpin agong kalah dgn konek sendiri...ekekeke

Anonymous said...

bukan apa .... kalau awal awal dah ngaku boleh menang, senang laa esok nak cover " SPR PENIPU " ... biasa laa tu... aku cadang besok bila puak puak ni kalah, kita halu terus dari selangor.. buat malu aku aje lahir kat shah alam, dapat badut badut camni.. dalam satu hari 4 sumpah nurul izzah dapat sebab motor aku masuk lubang kat sentosa..

Anonymous said...

yg haram dihalalkan...
yg tak masuk akalpun di buat...
(duit kerajaan buat kos billboard)

banyak ler duit rakyat buat kos
pilihanraya PR...

orang bagi ambik...suruh pangkah
PR (parti & wakil rakyat haram jadah)
sorry lah beb!!!!!

Anonymous said...

Buat paparem,
"Bukan semua suka cara BN guna video menyerang lawan", kenyataan ini ada benarnya malah aku yang telah insaf kembali sokong BN juga kurang selesa cara ini.

TETAPI hakikat yang perlu JELAS, isu video itu BUKAN konspirasi UMNO/BN. Apalah sangat peranan dan sumbangan RTC dan Bendahari PERKASA itu berbanding Datuk Eskay yang merupakan bekas rakan berhibur sejak sekian lama Nuar. Bukan setakat kawan biasa maa... Dalam video gambo dia juga ada. Dikhabarkan ada banyak lagi story yang sewaktu dengan video tu. Tunggu.

Hakikat POLITIK itu suatu pertarungan, peperangan, pertembungan dan sebagainya. Pelbagai kaedah dan pendekatan digunakan bagi memastikan kemenangan kelompok masing-masing. Hingga terungkaplah kata-kata bahawa "Politik itu kotor".

Persoalannya kenapa ungkapan itu lahir? Jawabnya sejarah politik sama ada di dalam atau di luar negara seakan mengesahkannya. Hatta, parti yang kononnya berprinsipkan ISLAM sanggup bersekongkolan dengan parti MUSUH ISLAM yang nyata demi kuasa politik!

Kita ambil contoh dalam pertandingan akhir bola sepak. Adalah BODOH sangatlah jika pasukan kita gagal menggunakan kesempatan yang tiba-tiba muncul akibat pertukaran penjanga gol pasukan lawan yang nyata lebih pendek dan ketot dengan menumpukan cubaan-cubaan ke gawang lawan dengan bola tinggi. Pada masa itu kedudukan terikan 2-1 masa kecederaan berbaki 7 minit.

Melihat ke belakang, kes video lucah begini bukalah kes julungkali di Malaysia. Soalannya mengapa video lakukan Raja Drama ini sangat mencuri perhatian pihak di sana dan di sini?

Bagi aku, tindakan Raja Drama membawa isu videonya ini sebagai suatu hujahan politik, dan bukan persoalan salahlaku moral/agama menjadikan keadaan semakin panas. Apa Nuar ingat UMNO dan individu-individu yang tidak sehaluan (lagi) dengannya tak ada gigi dan pekak ke?

Akibat gigitan maut itu maka bertebaranlah siri 1, siri 2, siri 3, dan macam-macam lagi. Ini penangannya atau maklumbalas langsung kepada respon Nuar sendiri.

Akhirnya, sesungguhnya aku secara peribadi memang kurang berminat atau mengharap kepada isu video untuk jadi peluru tambah buat dihalakan kepada Nuar. Bagi aku Nuar telah lama rabak dan bogel. Memadailah kita tunggu kes yang telah semakin menghampiri penghujungnya.

Anuar telah lama mati. Apa yang kita lihat itu hanyalah jasad kosong tawanan syaton... heeee

Anonymous said...

BIARLAH DEPA KONFEDEN..DEPA DOK INGAT ORG DOK SOKONG DEPA LAGI..RAKYAT KELANTAN PUN DAH MELUAT DGN PEMERINTAH YG ADA..NK TUNGGU PRU 13 JE..KAT KELANTAN RATA TEMPAT KITA PERGI ADA SAJA SUARA2 TIDAK PUAS HATI DGN PEMERINTAH YG ADA,DULU TAK MCM NI..PKR SELANGOR INGAT RAKYAT SELANGOR SUKA KAT DEPA..TGU JE NTI...

Anonymous said...

UNTUK SEDAP KAN HATI. BIAR LAH DEPA DOK MIMPI. PRU 13 TAU LAH JAWAPAN NYA.

Anonymous said...

Pee Rrr lagi mamat bangang ni seekor

Anonymous said...

Kita tunggu & lihat. Keputusan di Sarawak baru2 ini DAP menang 12/15, Keadilan 3/49, PAS 0/5, jelas membuktikan keyakinan Keadilan merebut tigaaa kerusi di Sarawak, sangat2 membanggakan!!! Sebab yakinlah member awal2 chow pegi oversea, ada meeting katanya :)

Anonymous said...

HOI SUHAIMI ..KHALIB GAGAP PUN ..TAK BERANI NAK BUAT PRU 13 DGN.CEPAT...NI ENGKAU LAGI..LE!!!

PERGI LE JAGA SRI MUDA TU...BANGLA BERSEPAH...AKU KLU.GI SRI MUDA DAH MCM PERGI NEGARA BANGLADESH..KLU KAU ORG NAK TAU ..TEMPAT PALING KOTOR DI SHAH ALAM ..NI LE TEMPATNYA...
SEPEKARA LAGI..KWS.SRI MUDA BANYAK GANSTER ALL BLACK...

Anonymous said...

Baru tengok Papa Gomo punya site, ada enhance video Anwar kat sana, check it out!

Anonymous said...

PKR bukan parti keadilan rakyat tapi parti kelentong rakyat. Jika benar berlaku adil kepada rakyat tiadalah kecuh bila Datuk Khusrin dilantik jadi SUK. Masalah penduduk diSeksyen 19 Shah Alam masih belum selesai seperti yang dijanjikan oleh wakil rakyat PR kepada penduduk tempatan pada tahun 2009 dan 2010. Janji-janji pemimpin PR sebelum PRU 2008 masih banyak yang belum ditunaikan lagi. Adakah PKR yakin dapat undi majoriti jika gagal selesaikan masalah rakyat? Adilkah jika orang Islam hendak bersumpah dalam masjid diserang oleh kumpulan AMK? Adilkah jika semua kesalahan dituding jari kepada pihak lain tanpa mahu mengaku salah silap sendiri?.

Karl said...

alahai paparem, paparem. nak kesian kat ko pun tak guna. yang dok sakan bukak pekung AnuWar ni orang2 yang rapat dengan AnuWar sendiri la. bukan BN.

Kitorg tak tau la ko rapat dengan AnuWar tu camne kan, tapi kalau AnuWar tak jadikan ko sebagai fisio dia/supply doll macam eskay, atau AnuWar tak main tennis dengan ko macam nalla, atau AnuWar tak jadikan ko ketua AMK macam ezam, atau AnuWar tak jadikan ko coffee boy macam saiful, maknanya ko pun nothing bagi AnuWar. kehkeh.

Anonymous said...

KEDAH bakal turuti Selangor.....Moga PRU 13 BN khususnya UMNO kembali menerajui MALAYSIA

Anonymous said...

ANON 1.53 - INSYA ALLAH! AMEEN!AMEEN! AMEEN!!
Semoga KEDAH juga kembali ke pangkuan UMNO PRU13 dan selepas drnya.!

DGN KUASA ALLAH SWT MOGA DIPULIHKAN UMNO! HIDUP UMNO!! INSYA ALLAH!! AMINN

JFK said...

PKR sebenar nya dalam keadaan sangat lemah sekarang . Ini tidak ada kena mengena dengan tuduhan salah laku seks Anuar . Sebab utama kelemahan ada lah ketidak puasan hati penyokong akar umbi . Lagi satu ia lah keluar nya kebanyak kan ahli yang mengasas parti itu . Jadi untuk menaikan semangat ahli akar umbi yang terjejas terok maka di berikan kata suntikan bahawa PKR akan menang dalam pilihanraya akan datang .


.

.

Anonymous said...

pkr memang 3/4 (tiga suku)....bukan menang 2/3

Anonymous said...

UMNO bakal menang besar di Selangor!!

Tunggu masa je!!

MAMPUS kau PKR!

Anonymous said...

yeeekee???!!!!
Khalid GAGAP ???????
"Kenapeeeee..tak perchaya?!!"

Anonymous said...

HARAMJADAH UMNO guna internet perjatuh maruah anwar.... tapi kalau pakatan setan buat, takpe...itu demi keadilan..maklum laa media dah dikontrol... jadi apa salahnya kami fitnah melalui cyber.... korang jgn laa tiru.. abis laa kami...

KURANGAJAR UMNO, guna cybertroopers burukkan pakatan... tapi sebenarnya tu tiru idea kitaorang pakatan setan ni ... kitaorg yg buat dulu dok bayar,ugut,hasut orang suruh kutuk kerajaan dalam blog.. korang tiru tak bayar royalti ... ni yg marah ni...

VIDEO TIPU! UMNO PENIPU!!.. tapi kalau pakatan setan edit letak gambar najib dgn attantuya, jangan marah ye .. itu utk kebenaran ....

UMNO MENINDAS KAUM LAIN!! kaum apa ... oh .. err.. ala .. kaum yang paling kaya kat malaysia ni ... 3 suku malaysia kitaorg punya .. hehe baghal UMNO ni, menindas orang dengan cara bagi orang kaya... kitaorang laaa pejuang kaum "tertindas tapi paling kaya dan senang di dunia"

KERAJAAN RASIS! SEMUANYA MELAYU NAK LEBIH !! errr tapi kalau pakatan setan mintak lebih utk kaum lain, jgn marah ye ... tak baik pecah belahkan kaum lain, ini utk kebaikan mereka jugak, biar mereka bersatu? melayu? alaaa.. mak malu laa dilahirkan melayu nyah... tidak ku pinta lahir begini.. kalau boleh nak mintak tuhan lahirkan gua jadi Wong Ah Kau ...

FITNAH!FITNAH!FITNAH! VIDEO ADALAH FITNAH! TAK BOLEH DIJADIKAN BUKTI! tapi hal najib, rais yang takde bukti tu, takpe no, pakatan setan ni nak ungkit walaupun takdak bukti... itu utk kebaikan ummah....

PEMIMPIN UMNO SEMUA RASUAH! PENTINGKAN PERUT! TAK PIKIR RAKYAT! yang kami pakatan setan dok sebat pasir kat selangor,balak kat kedah kelantan tu lain... itu harta rampasan.. lama dah kami tunggu nak kaya ni.... bagi can laa .. sepenggal dua je k....

SYAITAN PUN AKAN BEKERJASAMA DENGAN KAMI UTK MENGALAHKAN BARISAN NASIONAL!! kami tau la .. iblis datang tadi masa meeting pakatan kami.. dia dah commit.. jgn risau .. gua tolong punya..... gua selamanya geng upin ipin dgn AnuWar..

UMNO AKAN KE NERAKA KERANA TIDAK MENYOKONG PERJUANGAN ISLAM!!!! errr... tapi sumpah laknat tak aci ye.. takleh terima dalam islam, ustaz tian chua dah explain kat kami tadi....kami cuma percaya poligraf... itupun dengan syarat cuma ahli pakatan setan kami dalam bilik, azizah jadi technician mesin, dan mesin poligraf tu kami beli kat amerika ... beli sendiri.... doktor nak monitor Dr Pornthip ye? pegawai undang undang kami guna karpal... wartawan boleh tunggu kat luar... nanti kami hiburkan dengan TV and video BAIIIIKKKK punya....

Anonymous said...

terbaikla anon 10.36

stratus14 said...

orang melayu BODOH cam puak2 umno sokong la BN.. bila BN menang ade la satu lagi produk rasuah cam Khir Toyol..

Umno memang bagus. Bagus merosakkan malaysia.. setan pun tak sebagus umno..

Hidup Anwar! saudara lah harapan kami semua..

syud said...

anom 10;36

asyik2 kalu kat kedah/kelantan balak je..dulu terengganu..takde modal lain ke? tipikal pencacai umno.. otak tersumbat..

Anonymous said...

Straus14.
hang pi la sokong Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI)tu. Wish you all the best.

Anonymous said...

SYUD...
sebelum kata orang otak tersumbat, hang pi la nasihat boss hang suruh BERENTI DOK MENYUMBAT LOBANG ORANG ...

salam
anom 10:35

Anonymous said...

syud

ko ni bengap betol kan. pemimpin kau corrupt abes pon still nak sokong. tu baru balak je, abes ladang rakyat, yayasan selangor, projek kambing, projek bumiputra kat seri kembangan nak letak mana??

weh seganas2 mael lambong pon tak makan rasuah tau!!

akta mael lambong..

Anonymous said...

SUHAIMI POYO!
menang kunun... dia cakap yo yo je boleh menang 2/3 si khalid gagap dah tergagap-gagap bg statement ckp kalau najib bubar buat pru13 pun dia tak akan bubar dun! APA KES LU BRO?! LU KATA LU KONFIDEN BOLEH MENANG 2/3? TAK KAN JADI MCM NUAR KECUT TELOQ JUGAK? BRANI CKP BOLEH MENANG BRANI LA MASUK GELANGGANG!!

NOTE: ntah2 skrg ni si suhaimi tengah digagapkan oleh khalid sb bg stetmen brani suam suam kuku tu

Anonymous said...

DEMI LABA YANG SIDIKIT MELAYU PKR,PAS DAN DAP SANGGUP GADAI DAN LACURKAN AGAMA ISLAM, BANGSA MELAYU DAN NEGARA

KALAU NUAR KATA TAHIM DIA WANGI PUN LU SETUJU ...

MEMANG SETAN LAH LU SEMUA ... DARI KEPALA SAMPAI EKOR ... KEPALA B**** LAH

Anonymous said...

emmmm, tahun 2008 aku memang pangkah azmin dan sarip sungit, tapi kali nie aku nak pangkah lain lak, aku soruh korang buat kerje, bukan suruh dok berpolitik, masaalah rakyat banyak tak selesai. Tak sabar betul aku nak pangkah BN, tapi dengan syarat, calon yang mesra rakyat....lain aku tak nak, kalau BN letak calon yang bikin aku pening, aku pangkah dua dua, apa lagiiii, undi rosak ler....huuuuu bengang betul aku.