Tuesday, May 3, 2011

POLIS WAJIB DEDAHKAN INDENTITI PELAKU VIDEO SEKS.

 pada 14 april 2011, pihak PDRM telah mengeluarkan kenyataan bahawasanya mereka tahu siapa pelakon dalam isu video seks yang panas sejak kebelakangan ini.

aku mohon jasa baik PDRM agar dapat mengeluarkan kenyataan rasmi dalam mengesahkan pelaku dalam skandal seks ini.

tak perlu tunggu lagi. berdasarkan study kami , jelas kedapatan hampir 99% rakyat malaysia percaya bahawa pelaku dalam skandal video seks tersebut adalah anwar ibrahim. lagi 1% yang tak percaya adalah nurul izah sorang je.

dari pilihanraya negeri sarawak, bawak ke perlis sampai ke johor seluruh rakyat malaysia mengiyakan kenyataan ini.

malah pelaku dalam skandal video seks ini semakin diyakini rakyat malaysia sebagai anwar ibrahim apabila AMK merusuh dalam masjid di sentul minggu lepas. tindakan ini mengesahkan secara indirectlynya pelaku tersebut adalah anwar.

kalau ia bukan anwar, AMK takkan merusuh dalam masjid !

27 comments:

aku je said...

benar,
kalau ia bukan Anwar, AMK takkan merusuh dlm masjid
kalau ia bukan Anwar, Eskay takkan berani melafazkan mubahalah
kalau ia bukan Anwar, Eskay takkan berani menyahut cabaran Husam
kalau ia bukan Anwar, sudah lama jam omega dibuktikan ada dalam simpanan Azizah
kalau ia bukan Anwar, kenapa Anwar menikus tidak mahu saman Eskay?
kalau is bukan Anwar, kenapa Anwar menikus tidak mahu saman kenyataan terang Nalla tentang isu ini?

byk sgt kenapa yg menjurus kpd satu jawapan pokok: ITU ADALAH ANWAR IBRAHIM.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Desak kerajaan tubuh Suruhanjaya Siasatan Diraja dengan segera. Biar rakyat tahu siapa sebenarnya pelaku seks dalam rakaman video tu. Jika benar pelakunya adalah seseorang yang mirip Anwar Ibrahim, aku akan isytihar masuk PKR beramai2 bersama rakan2 aku... ini janji aku. Apa lagi Najib, ini suara rakyat... RAKYAT MESTI DIDAHULUKAN!!!!!

Anonymous said...

secara logik akal la bila kite pikir seseorang itu yg beragama islam sanggop bersumpah memegang al-quran dgn nama allah lg maha mengatahui,dan sanggop di lahnat allah sekiranya berbohong. itu dh menunjukkn eskay BERANI KERANA BENAR. itu pn puak pencacai minidakkn org yg bercakap benar..
BANGANG PUNYA AMK..!!

Matt said...

sokong dedah segera sebab isu ini berkaitan dgn dgn masa depan negara, kami tk mau ketua pembangkan Malaysia seseorang yg melanggan pelac*r.. tetapi mengaku dirinya suci murni..

Anonymous said...

Agaknya kalo 1hari pas brsatu dgn umno baru pencacai pkr ni dpt pikir pemimpin mana ke jalan yg benar..

Anonymous said...

setuju sangat-sangat..tolonglah dedahkan..bosan sangat dengar penyokong taksub anwar keluar hujah yg mengarut-ngarut..adeh

Anonymous said...

Shonzu,
kalau itu mmg anwar ibrahim mcm mne?? ko n kawan2 ko nk ke masuk Umno????
isytihar masuk umno la lau terbukti si aljuburi tu kaki pelacur!! amacam???

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Salam anon 12:53pm,

Aku bukan berpihak pada mana2... aku juga benci pada orang yang terus-terusan melakukan penipuan seperti Al-Juburit tu. Biar aku tak berparti, sekurang2nya aku boleh menjadi neutral. Jika UMNO/BN salah, aku hentam, kalau memang Pakatan salah lagi la aku hentam sebab banyak sangat manusia yang bertopengkan agama dalam parti haram tu.

Idola aku adalah seperti Prof Di Raja Ungku Aziz, boleh saudara tentukan beliau tu UMNO ke pembangkang? Tapi saudara pasti bersetuju kalau aku katakan jasa2 Ungku Aziz lagi banyak dari orang2 yang berparti ni bukan? Jadi biarlah aku atas pagar dan buat masa ini aku benci dengan seekor dajjal bernama Anwar Ibrahim....

HHalem said...

Kalau Bukan Anwar, Blog GAP tak akan ujud.:-)

Hikmah

Anonymous said...

bawa ke mahkamah syariah. ikut nasihat harussani...

Anonymous said...

ya, tubuhkan RCI secepat mgkn. Aku yakin 1000% org didalam video tu ialah Dato' Eskay, si DAJJAL dan pelacur China murahan.

Anonymous said...

Bro 1:15 PM, ko boleh jamin ke kalu di bawak ke mahkamah syariah, si anwar hamlau tu nak bersemuka dgn eskay? asyik2 tanguh... asyik2 gugurkan dakwaan... asyik2 konspirasi. tak perlu ke mahkamah syariah, RCI akan bongkarkan segalanye dan rakyat boleh tahu ape sebenarnye yg terjadi...

RCI !!! RCI !!! RCI !!! RCI !!!

Anonymous said...

anon1.17, maksud anda si anuar tu betul jugak? kah kah kah

komandomelayu said...

SEHARUSNYA ANWAR DIBUKTIKAN DENGAN
CEPAT LEBIH BAIK UNTUK AGAMA BANGSA DAN NEGARA!

APA JASA ANWAR PADA NEGARA SEJAK PKR DITUBUHKAN?
-ISU ALLAH ANWAR SOKONG BIBLE KRISTIAN!
-ISU KAPAL SELAM ANWAR FITNAH DAN TOHMAH PALSU TERHADAP UMNO
-ISU ALTANTUYA ANWAR TOHMAH DS NAJIB DAN ROSMAH!
-ISU FELDA ANWAR FITNAH BANGKRAP!
-ISU APCO ANWAR TIPU TANPA BUKTI!
-ISU 16 SEPT ANWAR TIPU SIAP JUAL NAMA SPB AGONG!
-ISU KG BUAH PALA ANWAR MUNGKIR JANJI SOKONG DAP LAKNATULLAH!
-ISU PENJAJA MELAYU ANWAR SOKONG DAP RAMPAS HAK MELAYU!
-ISU PASIR ANWAR SOKONG DAP HARAM KAUT UNTUNG!
-ISU LIWAT AZIZAN,SUKMA,SAIFUL ANWAR TUDUH KONSPIRASI UMNO
-ISU SEKSOMEGA ANWAR TIPU JAM ADA DGN AZIZAH DAN REKAYASA UMNO!
-ISU CHIN PENG ANWAR SOKONG BENARKAN KOMUNIS NI PULANG.

APA JASA ANWAR PADA PAS?

UMAT ISLAM MALAYSIA HARUS NYAHKAN ANWAR DARI BUMI TANAH MELAYU KERANA ANWAR LAH YANG TELAH MELACURKAN AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU KE TAHAP PALING RENDAH!

PAS TAK PERLU MASUK UMNO TETAPI BOLEH BERSAMA MEMIMPIN DAN MEMAJUKAN UMMAH DAN NEGARA KEARAH KESEJAHTERAAN DUNIA DAN AKHIRAT!

pak jabit kg pisang said...

kalau ia bukan anwar, AMK takkan merusuh dalam masjid !...setuju sangat2 kenyataan GAP tu....bravo AMK....inilah cara AMK berfikir....mcm otak kat kepala lutut oopps! bukan kat situ kat jubur laa...

Anonymous said...

payah sungguh nak PAStikan itu ANUwar...dari segi lengok jalannya...dari segi susuk tubuhnya...dari segi perut buncitnya....dari segi fesyen rambut..misai..janggut...gaya aksi di ranjang....semuanya tu sukar utk kita mendakwa dia adalah ANUwar...malah pakar forensik pun kabur dlm mencari jawapan...
Ya..HANYA Azizah jer yg tau...di mana buktinya... Bukti yg ni mesti comform punya....Zizah takleh nak nafikan yg "BELALAI GAJAH" itu milik ANUwar... kerana belalai itu
azizan berhenti kerja.... kerana belalai itulah saiful tak berak 3 hari.... kerana belalai itulah sukma buat treatment sempitkan balik duburnya...kerana belalai itulah Shamsidar gila-gila ingat nak jadi "datin sri" dan kerana belalai itulah juga ANUwar cari Chinadoll utk disondol.......!!
Semoga ANUwar bertaubat...gunalah
BELALAI kurniaan Allah itu ke jalan yg diredhaiNya....amin!!!

Anonymous said...

May 3, 2011 1:39 PM...

si DAJJAL tu ialah anuar la, sape lagi yg aku maksudkan. 1000% tanpa ragu beb. Adakan RCI siasat semua yg terbabit je satu2 jawapan yg blh membongkarkan sape pelaku sebenar dlm video tu. Puak PR blh nafikan dari video, tp blh ke mereka nafikan jika benar ada CCTV di pusat spa tu yg memaparkan gmbr anuar dan eskay pd mlm kejadian?? Penyambut tetamu spa tu juga xkan x kenal anuar pula??

Sebenarnye kita kene berpikir diluar kotak, di dalam kotak hanya video berkenaan, di luar kotak pula ialah siasatan terhadap penymbut tetamu, pelacur, CCTV di pusat spa, sruh Wan Azizah tonton video tu utk mengesahkan benarkah pelaku tu anwar, jam omega, dakwaan anuar kononnya dia bertweeter pd waktu tersebut, cerita dari eskay dan mcm2 lagi.

Di RCI la kite blh bogelkan anwar secukup2nye. Tiada ruang utk dia menyatakan konspirasi atau penipuan kerana dlm RCI byk hakim yg mendengar. Tak mgkn ada yg berpihak....

Anonymous said...

itu bukan anwar...itu adalah jelmaan anwar...eh bukan bukan...itu bukan jelmaan anwar...itu adalah paksheikh...eh bukan bukan...itu bukan paksheikh...itu adalah jelmaan paksheikh...eh bukan bukan...itu adalah anugerah tuhan...ya ya ya kompom...itu adalah anugerah tuhan...bukan sapa sapa kata...itu jijah yg kata...wit wit wit

Anonymous said...

ada spesis Syaitan yg dpt dilihat, Manusia hanya berpandukan Iman dan Syaitan didalam kehidupan seharian. Yg buat baik itu mengikut keimanan Yang jahat itu HASUTAN SAYAITAN. tidak siapa bolih menyangkalnya. TOK IMAM. TOK GURU, MUFTI. PAK HAJI, PAK LEBAI dan semua manusia tiada yg kebal, mereka pun ada kelemahan yg bolih tergoda gangguan syaitan, kalau tak betul tulisan saya tolong betulkan.

ANTI DAP said...

BERHATI2LAH DGN KONSPIRASI ANWAR..
AKU TETAP TEGUH MENUNGGU KEPUTUSAN YG SAH OLEH POLIS. WALAUPUN AKU YAKIN 100% ITU ANWAR, TAPI AKU TETAP BERHATI2 DGN POLITIK ANWAR TU. JGN PERKECILKAN KEMAMPUAN DIA. JGN LUPA, DIA ADA RAMAI KAWAN YAHUDI, DIA BOLEH BUAT APA SAHAJA..
JADI NASIHAT KPD RAKAN2 DI LUAR SANA..STAY ALERT..DONT OVERKILL.
SEKIAN.

gerakan anti pembangkang said...

hahaha...klu diminta aku bersumpah...aku pun sanggup bersumpah yang orang dlm video tu adalah DSAI. justifikasinya;
1. video tu sendiri.
2. wartawan2 yg tengok
3. dakwaan oleh Datuk T
4. penglibatan D.Eskay
5. sumpah laknat DE
6. sumpah saiful
7. pengakuan D.Nalla
8. memorial TDM
9. kenyataan Umi Hafilda
10.Cara DSAI/Azizah/Azmin dan semua sekutunya menjawab isu.
11. lain2 lagilah...

Cari pompuan cina tu dan minta dia cam muka Anwar.

Anonymous said...

yg nak halang org bersumpah buat apa? nampak sgt TERDESAK... kan dah TERSEDAK SKRG. bodoh punya AMK... mcm ni nk jadi pemimpin masa depan, sikit2 nak kecoh. biaq pi la depa nk sumpah... kalau hang dah kecut teloq nak sumpah tak payah la bising2 halang org y berani nk buat...

kat situ pun dah nampak sgt GABRA TAHAP GABAN. bodoh sampai buat solat hajat pun dok sebaris dgn imam. dok main2 la solat hajat tu kut nanti anwar lambat kena bala, kut2 yg buat solat tu yg kena bala dulu...

azhar said...

sapa nak mengaku berak tengah jalan

azhar said...

sapa nak mengaku berak tengah jalan bro

Anonymous said...

belalai anwar mcm belalai babi...

Anonymous said...

Nak dedah macam mana sebab bukan nya Anwar...

Sebab tu Polis tak berani nak tunjuk...nanti 1M'sia kepoh...

PRU13 dah dekat...nanti tumbang pulak UMNgOk dan Barang Naik (BN)...

Sebab tu dah hantar laporan kat AG...dipulangkan balik...selagi boleh nak ditunjukan jugak Anwar yg jadi pelaku video tu...sampai IGP pun masuk hospital...pening...

Apa macam...ada setuju...

He he

Anonymous said...

ANON 12:17PM
KO ADA MASALAH KATARAK KE?
IMEJ JELAS CAMTU PUN MASIH MENAFIKAN?
WAKTU VIDEO SOI LEK DULU IMEJ KABUR, BUKAN MAIN LAGI PENCACAI PEMBANGKANG HEBOH.
MUNAFIK SUNGGUH!