Wednesday, May 4, 2011

SIDANG MEDIA TERGEMPAR ! AZIZAH BAKAL KEMUKA JAM OMEGA ?!

 Sidang Media Datin Seri Wan Azizah dan Yb Nurul Izzah
Tarikh : 4 May 2011
Jam : 2 Petang
Tempat: Ibu Pejabat PKR di Tropicana

Isu: Menjawap Fitnah Tuduhan Video Seks terhadap Dato Seri Anwar Bin Ibrahim dan menunjukkan Jam Tangan Omega. Semua di jemput Hadir.

kenapa setelah sebulan baru nak tunjuk jam omega wahai azizah ?

82 comments:

Anonymous said...

Kah kah kah kah... kire lembab juga le parti ANUgerah Tuhan ni nak bertindak!!!! Sebulan lepas heboh isu ni baru le nak tunjukkan OmegaPlus, sebulan akan dtg baru nak tunjukkan anwar mmg sedang ber'tweeter' dgn penyokong waktu rakaman video dibuat, setahun akan dtg pulak baru nak buat sumpah mubahalah (itupun sebab nak dekat PRU...)

Kah kah kah kah kah...

Dengar khabar, mggu dpn ni ade lagi 'Eskay's bomb' akan meletup.. ermm, agak2nye berapa bulan baru ANUgerah Tuhan tu nak tunjuk bukti pada rakyat. Yg confirm, anwar akan tunjuk samseng dulu pd yg bertanye soalan cepu emas pada dia....Hehe

Anonymous said...

Buat wartawan2 yg bakal hadiri PC Jijah ikan sepat tu nnt tolong sediakan soalan2 'cepu emas' buat parti anak beranak tu eh. Contohnye la....

1. anwar ade brape byk koleksi jam omega??

2. kenape anwar hilang dari tweeter selama 2 jam pd ari video tu dirakam??

3. benar ke eskay tu bukan kenalan baik anwar??

dan soalan yg paling cepu emas bertaraf titanium...

"Benar ke ANU anwar tu sebesar botol sampai puan presiden pun x larat nak layan hingga anuar terpaksa cari pompuan ikan sepat putih jugak???"

Hehe.. selamat dimarahi oleh puan presiden PKR ye wahai wartawan2....

Anonymous said...

Memang pun pelakon porno Anu dia besar2. Sapa nak tengok kalau kecik je. Untung Kak Wan dapat ANUgerah Tuhan. Biar smpi mati semangatnya, Kak Wan kena hidupkan. Lawan tetap lawan. Biar smpi lembik. Padan mukanya.

Hamdan Rukun said...

AKU RASA KAK WAN AKAN KATA JAM TANGAN OMEGA TU NUAR DAH HADIAH PADA OSAMA.
KEBETULAN OSAMA PULA DAH TIADA. JADI TAK DAPATLAH NAK TUNJUKKAN...

Anonymous said...

tak payah lah kah jah dok tunjuk jam omega tu umno & the gang tak kan percaya punya mesti depa pusing kata yang jam tu nwar baru beli masa dia pi oversea selepas pilihanraya di sarawak itu hari. pasal tu la nwar tak sabarsabar pi oversea kononnya nak cari jam omega berapi tu. baiklah adanya kak jah buat sidang vidio habaq kata kak jah dan keluarga minta semua umat islam malaysia buat sembahyang hajat dan bacaan yasin selama 40 malam dan minta allah laknat pelakun yang menyamar jadi nwar tu kerana lelaki inilah punca masalah kak jah dan keluarga. kalau lelaki ini ada dalam gengaman umno selagi itu kak jah dan keluarga terus difitnah.

Anonymous said...

nampak kelam kabut je jijah ni... takut pendedahan eskay minggu depan ek? apa-apa pun jijah adalah pelacur sejati sebab telah 'dilacurkan' oleh aljub! masa nak menikah 'dilacurkan', masa aljub dipecat jijah 'dilacurkan' juga (ke sana-sini burukkan Tun Mahathir untuk dapat simpati), aljub nak jadi sivaji the big boss pun ajijah 'dilacurkan' (suka2 hati jadi ketua umum walaupun tiada dalam perlembagaan parti), kes aljub liwat saiful tetap ajijah 'dilacurkan' untuk kata "dia bersama kami", aljub nak jadi ahli parlimen juga ajijah 'dilacurkan' untuk letak jawatan di permatang pauh, sodok pelacur buat seks pun ajijah 'dilacurkan' untuk kata pelaku seks bukan suaminya! semua untuk kepentingan aljub, aljub akan 'lacurkan' ajijah!

Malayasli said...

Jam Omega ciplak dah siap...Keluarga Dajjal nak spin lagi...??!!

Anonymous said...

Kak Wan rindu kt wartawan dan nak bual2 mesra kot. Dia sukahati nak jawab soalan2 ganas dan sedia di ujibakat untuk masa depan famili Encik Anu.

Anonymous said...

Sidang tergempar :Ajaran Baru Anwar Ibrhim...salah satu kupasan Jijah nnti
tahyat awal ajaran pluralisme semua sama cuma tak perlu tutup aurat...nak angkat jari pun tak perlu...cuma angkat kote kah kah kah kah

Anonymous said...

Ala anon 6:46am, kalu terbukti pelakon dlm video tu anwar pun bukannye PR & gang nak percaya, x abis2 cakap tu konspirasi UMNO gak.

Lagi satu la anon bongok 6:46am, bukan ke puak PR kata jam Rolex yg ilang tu kepunyaan Dr. Mahathir, yg hang kalut sangat tu kenape?? Dr. Mahathir pun rilek je bile jam Rolex dia ilang... eh, silap jam Omega la...

Kah kah kah kah kah, puak2 kencing mane sedor diri, otak letak kat lutut le katakan....

Anonymous said...

Anon 6.46,

1.Terima kaseh kerana telah membayang kan perihal bagaimana Omega berkunyit tu didapati.

2.Aku teramatlah menyokongnya supaya diadakan Sembahyang Hajat dan baca Yasin 40 hari, bila nak buat bagi tau ya, aku nak ikut sama.....ada berani ke...?

3.Berapa ratus dapat upah untuk buat kerja2 ni? cukup tak untuk makan setahun...?

pak jabit kg pisang said...

aik! takkan semata nak tunjuk jam omega kena panggil press conference?...wartawan2 elok boikot aje team laki bini ni...dia org anggap u all cuma perkakas je....

Anonymous said...

kalau nak bertanya soalan cepumas kenalah wartawan lelaki sebab kalau perempuan mudah kecut perut bila disergah balik. Kesian aku tengok budak perempuan yang kena serang oleh anwar hari tu. Tak sempat habis peranyaan dah kena sergah. Tolong tanya dan dapatkan jawapan dari jijah aje bukan khalid gagap atau orang lain. Selain jijah, orang lain tak releven dengan sidang media ni, buat menyemak je!

Anonymous said...

SAJA DAH LAMA TAK DAPAT LIPUTAN, RATING DAH TURUN, JADI KENA BUAT PC .. TAU TAK APA DIA NAK KATA ...

ITU BUKAN ANU ABANG

ANU ABANG LAGI BESAR

SAYA ISTERINYA, SAYA TAULAH .... KAH KAH KAH KAH KAH .....

Anonymous said...

sembahyang hajat ramai dah buat
bukan sekali dua tapi banyak
petunjuk Allah pun ramai dah lihat
kenapa PKR masih menyalak?

Anonymous said...

Sidang menegak benang yang basah...

Buat la apa punya pernyataan pun...dah rakyat dah jelak dengan cerita dalam seluar PKR....

Asal sebut je PKR, orsng dah terbayang
LIWAT, SEKS BEBAS, ANAK BERANAK, SONGSANG, TAK JAWAB SOALAN, PEROSAK ISLAM DAN MELAYU,TAKDE MORAL, CAKAP TAK SERUPA BIKIN, MAT GELEGAK, SAMSENG KAMPUNG, PERASAN BAGUS, PERASAN FEMES, GILA BERCAKAP, BERPURA-PURA, KUAT GEBANG, TAK TAU MALU,PEMFITNAH, KUAT HASUT, SUKA PROVOKE, dan banyak lagi

Anonymous said...

Saudara tolong beritau wartawan kalau wan azizah tunjuk jam omega , minta tengok dan ambil nombor siri jam ini di belakang nya. Nombor ini boleh di kesan tahun bila di keluarkan dan bila di jual. Sebab ia nya mengikut giliran dan ada tarikh nya surat jual beli pembeli.Ini akan tunjuk juga jika dia dah pi pinjam omega kawan pak arab anwar.

Wartawan juga tolong tanya jika benar pelaku video bukan anwar ,kenapa anwar dan azizah serta pkr begitu kasar dan menggila untuk membantah, hingga sanggup cemar masjid.

Yang paling mudah dan saintifik untuk semua, tanya adakah azizah akan terima cadangan husam musa , menggunakan poligraf.Eskay dan anwar boleh buat pengakuan atau penafian dan poligraf akan tunjuk siapa yang tidak memberi jawapan yang benar.Bermakna akan terbukti siapa pembohong.

Jalan paling mudah juga - cuba wartawan tanya adakah azizah dan pkr sedia terima analisis profesional dari siasatan polis jika pelaku video lucah itu adalah Anwar Ibrahim dan anwar dah buat polis repot palsu? Sebab anwar yg buat polis repot.Analysis ini dan pemakai jam tangan omega yang ada disimpan polis akan menunjukan dna lelaki y dan anwar pernah memakai jam tangan omega.Akan teirma siasatan polis atau akan ada alasan lagi?

Konklusi:
Azizah dan pkr tidak akan terima apa juga pandangan yang mengatakn pelaku video adalah terbukti anwar. Mereka akan kumpul pendapat yang mengatakn itu bukan anwar.Blogger dan rakyat perlu tekankan pada polis untuk cepat umumkan siasatan mereka. Kes video seks dan analisis siapa pelaku adalah straight forward. Bagi merek yang tahu mengenai visual digital tahu analisis boleh siap dalam masa 1 hari.Pihak polis hanya mahu mengelak dari buat pengumuman analisis siasatan siapa pelaku video sex itu sebab takut disoal kredibiliti mereka yang mudah di patahkan.

So ,Jangan jadi bodoh- bayangkan bagimana pkr, dap,dan pas akan paksa bukan saja kerajaan dan rakyat, tapi akan paksa polis dan kerajaan mengumumkan analisis siasatan ini dan demand suruhanjaya di raja di bentuk- dengan membuat huru hara dan demonstrasi besar besaran di depan pejabat umno /bn dan pejabat PM.Mereka akan lakukan setiap minggu serata negara. Sehingga tindakan gengster mereka di terima.

Pulangkan paku buah keras. Tak perlu pergi sidang media itu. Hantar demonstrasi rakyat dan ngo diketuai GAPS- secara besar besaran ke tropikana dan minta anwar sokong Husam PAS dan buat ujian poligraf. Wartawan juga turut turun berdemo minta ketua Penipu Keadilan , wan azizah dan pkr serta pemimpin pas dan dap henti membohongi rakyat dan buat sidang media jika itu digunakan untuk membohong dan menghentak wartawan. Pemimpin tinggi Dap dan pas tau ujian poligraf itu saintifik sebab itu mereka tidak bersuara.

Blogger juga turut berdemo pada masa sama dengan banner sama minta polis umum siasatan analisis pelaku video seks itu .Ini akan buktikan anwar dan nik aziz pembohong dengan cuba salahkan Najib dan Umno yang buat rakaman video itu. Orang yang bertanggung jawab dedahkan rakaman seks anwar ibrahim ialah kawan baik anwar sendiri. Polis tak perlu lah malu kucing untuk dedah siasatan ini.

AKU MUAK - dengan sidang media azizah- izzah dan pkr hanya untuk salahkan semua orang melainkan anwar dan azizah.Suruh anwar duduk situ dan jawab bukan mengelak dan caci wartawan.Media tolong jangan hantar wartawan yang senang kecut perut dan tergamam bila anwar pusing soalan.Bosan la.

AKU MUAK

Anonymous said...

kalu setakat nak tunjuk jam omega, baik tunjuk telur omega. kak wan dan nurul ijah nak tunjuk cipap depa kena balun dgn ANUgerah Jesusnya.nak bagi tau media, depa dah baca bible dan mandi air suci kat gereja. pi jumpa sami nak elakkan fitnah. akhirnya n.ajis dah ampunkan dosa anwar.

Anonymous said...

AKU TAK NAK BUAT SPEKULASI. CUMA TERFIKIR MENGAPA SKRG BARU NAK TUNJUK? BUKANKAH ANWAR BARU BALIK DARI OVERSEA? TIDAK MUSTAHIL JAM TERSEBUT DITEMPAH DAN DIDAPATKAN DI SANA. ITU YG MENCURIGAKAN. JIKA TUNJUK AWAL2 DULU KAN LEBIH BAIK..

gerakan anti pembangkang said...

ha ha ha ha....korang nak tau, baru ni aku singgah masjid india. kebetulan baru balik dari PWTC shoping buku.masa melilau tengok barang2 jualan tu, aku ternampak jam tangan jenama 'OMEGA'. confirm si Mak JiJah ni beli kat situ. lagi pulak, jam tangan tu hanya ada berapa biji jer. tau harga dia berapa?, RM20 boleh dapat RM18.Yang jual tu minah Indon.ha ha haa...Tok sah nak berbohong lah Jijah oiii....nak cover line pun jgn bagi nampak sangat kebodohan tu. ingat rakyat skrg ni bodoh lagi kerrr....apa lagi, Datuk KPN dedahlah jam tangan tu.

Ular Menyusur Akar said...

Di cencang mati, UMA tetap percaya bahawa azizah/nurul tau perilaku nuar. Samada itu sebahagian budaya hidup dia anak beranak atau terperangkap dalam perjanjian syaitan dengan pemusuh negara. Apakah anak beranak ini telah di ancam oleh dunia Yahudi?

Cuba lihat semua anak beranak yang terlibat dengan amalan songsang ini beriya iya benar menutup bangkai yang mereka lakukan.

Kalau itu yang nak di perjuangkan anak beranak, kenapa perlu takut untuk berterang terangan? Kenapa masih nak berselindung di sebalik adat?

Anonymous said...

kalau betul jam tu jam anwar suruh jijah sumpah pastu suruh dia bagi nombor kod jam tu

G4UMNO said...

salam

kepada anom 6.46, mari kita mulakan basa yasin 313X malam ini juga, dan solat hajat al-kubro, awak boleh solat hajat untuk anwar pengkhianat agama bangsa, saya solat hajat supaya Allah cabutkan Keimanan orang yang menyokong anwar dan DAP sekirnya terbukti sememangnya anwar peliwat dan penzina, tanpa perlu bukti mahkamah atau sumpah mubahalah...

Doa saya ialah

Ya Allah Ya Rabbul 'Alamin

Sekiranya benarlah hambaMu Si Anwar itu sebenarnya adalah Peliwat dan Penzina juga pengkhianat Agama Mu yang Benar, maka Engkau cabutkan Iman dari dada2 mereka yang menyokong membati buta hambaMu anwar walaupun sudah mengetahui kebenaran yang Engkau tunjukkan selama ini.

Janganlah Engkau hancurkan Islam dan bangsa melayu di Tanah Melayu ini dan seluruh Umat Islam didunia, semata2 ada dikalangan hambaMU yang munafiq dikalangan kami menjadi talibarut kaum kafir terutama daripada DAP yang secara terang2 memusuhi Islam

Amin

Anonymous said...

agaknya anuwar ni bli jam omega lain dan tiru cop arab,itu yg makan masa selama 1 bulan.. phm sgt penipuan dia..

Ayah Man said...

Berilah peluang Wan Azizah mempamerkan jam Omega Anwar sabagai bahan bukti.
Pihak polis dan Eskay juga perlu digesa untuk mempamerkan jam Omega Anwar yg ada didlm simpanan polis.
Kita harus adakan joint PC mengenai isu ini.
Pihak tertentu ada cara nak menyiasat kutulinan serta kesahihan Certificate of Purchase and Authenticity dari kedua2 belah pihak.

Anonymous said...

Nnt wartawan kena tanya kenapa jam tu macam baru je. Baru siap ke?
Bawa specialist dari omega skali to inspect

Anonymous said...

kau tunjuk jam omega selesai masalah?

banyak cantik?!!!

kita ikut kata harussani. bawak ke mahkamah syariah!!

mampus kau pembelot melayu!!!

Anonymous said...

Mat Atas Pagar.


ingat mati..

ingat dosa

janganlah kamu sebarkan aib orang

esok Allah akan tunjukan aib kamu

kalau benar pun sekali kisah ini kita dilarang sebar aib orang.

andai ini pula satu fitnah aduhai malangnya dan celakalah kita kerana akan mendapat dosa dan seksaan dari Allah kerana menyebar fitnah dan keaiban orang yg kita belum tahu akan kesahihannya..

ingat lah mungkin esok kita akan menjawap soalan kubur . kerana Mati itu pasti datang kepada setiap anak adam.

wallahualam.


tak takut kah kita ?

gerakan anti pembangkang said...

orang macam mat atas pagar inilah yang mendorong perkara maksiat berlaku dalam tempoh yg terlalu panjang sebab tak reti menilai dan tak daq keyakinan. sebab terpukau oleh hujah2 YB AIDS tu.

G4UMNO....aku sokong dan aku berdoa sama seperti apa yang ko doakan itu.

ANTI DAP said...

HAHAHAHA...LAWAKLA IDEA KO GERAKAN ANTI PEMBANGKANG..DSAI JADI AIDS?
AKU TAMBAH SIKIT YE..
DATUK SERI ANWAR IBRAHIM (DSAI)JADI ANWAR IBRAHIM DWI SEKS (AIDS)..
OK KE? JGN MARAH..GURAU JE..HEHE

Anonymous said...

mat atas pagar ni dia x faham maksud membuka aib....

jika mat atas pagar melakukan jenayah besar....maka kita x boleh ambil tindakan ke atas mat pagar ni sbb dah buka aib dia...jadi bagaimana pula dgn hak mangsa yg dicabuli.....

berkaintan dgn pemimpin ...kita x mau pemimpin yg berversi syaitan sbb ia nanti akan merosakkan keamanan negara....contoh indonesia sehingga kini masih terikat dgn bank dunia kerana telah bersetuju mou dgn bank dunia pada 1997 ...zaman kemelesetan...

bak kata pepatah jika berkawan dgn penjual minyak wangi dptlah wanginyer tp jika berkawan dgn pembuat maksiat maka kita jua akan bersama2 dgn pembuat maksiat itu

Anonymous said...

Nape pulak kak jijah nak tunjuk jam OMEGA kat wartawan. Wartawan bukan nye PENDAKWARAYA?

gerakan anti pembangkang said...

ha ha haa...Anti DAP....cantik bro. memang elok sangat lah tu. kalau tgk YB AIDS ni masa dia berucap, macam2 nama gelaran dia bagi kat orang. skrg padan muka dia. mula hari ini, mari kita semua sepakat panggil dia YB AIDS. KASI HANTAM SAMA DIA.

gerakan anti pembangkang said...

aku ada strategi...Jijah nak guna wartawan cover line. Apa kata kita guna wartawan2 yg tgk video hari tu pi join press conf. si jijah ni. lepas tu, biar wartawan2 ni bagi soalan psiko yg power kat bini YB AIDS ni. KASIH HANTAM SAMA DIA. tak ker menggelepur si jijah ni nak menjawab.

Anonymous said...

Kalau aku jadi wartawan pulaukanjer sidang media ni...buat2 tak taujer...

gerakan anti pembangkang said...

elok juga idea tu. tapi masalahnyer...nanti nampak sgt wartawan pro. so, tak per. join jer. tapi bagi soalan2 yg jenis PUTAR ALAM punya. mesti geng2 tu pun PUTAR juga.

Anonymous said...

MAT ATAS PAGAR....

AKU PUN XCAYA PUN ANWAR MELIWAT ATAU MAIN AMOI....

..TP SETELAH TENGOK BETAPA DIA JUAL 'ALLAH'
KAT MANA LAGI KETINGGIAN PERJUANGAN AGAMA(ATAU ABIMNYA).. TGK PEMIMPIN IRAN SIAPA BERANI HINA NABI TAWARAN 1JUTA UTK KEMATIANNYA BEDEBAH ITU..

INI BUKAN HINA NABI...MALAH AIBKAN ALLAH..HINA DIA.. SYIRIKKAN ALLAH.. SYIRIK IBARAT. PENGHINAAN PALING DALAM UTK ALLAH PENCIPTA KITA...SATU2nya ARAH YG XKAN DI '
AMPUN..TUHAN

SIAPA ANWAR YG LAYAK BERBUAT BEGITU..TERGAMAK DIA...

DIA BERBUAT BEGITU DEMI CITA2 PM YG TAK KESAMPAIAN....


KATAKANLAH UNMO JAHAT...SEJAHAT2 Dia ...KUASA ISLAM YG DIPERTAHAN ?! DULU AKUPUN XFAHAM....PEJUANG THAI...PEJUANG FILIPINA..SEMUA BERGANTUNG HARAP DGN KUASA ISLAM TANAH AIR INI...

TAK KURANG PEKUANG BOSNIA DULU...MALAH PEJUANG PALESTIN PUN... DAP SUDAH PASTI AKAN KUKUHKAN KUBU SETELAH MENAWAN NEGARA..SINGPURA SUDAG PASTI TAKAN BIARKAN DAP TERLEPAS BALIK..(DGN KEKUATAN TENTERA DAN EKONOMI DIA...APATAH LAGI KEKUATAN FIKIRAN LEE KUAN YEW)


KESIMPULAN NYA TERGERAK HATI BAHAWA ANWAR MEMANG TERGAMAK IKUT PINTU BELAKANG-SIKAP DIA...(16sep DPTKAN NEGARA IKUT PINTU BELAKANG!..)... TAK HAIRAN JIKA SSIKAP SEKS BELIAU BEGITU...buku spikologi jg menyatakan SEKS ADALAH PENDORONG PALING DALAM UTK SIKAP DAN KEMAHUAN MANUSIA...

Anonymous said...

wartawan 'tertentu' jer yg dijemput, kwang-kwang-kwang. masak sendiri, jemput sendiri, makan sendiri. ada makan free ke? aku jamin diaorg takkan reveal code no. or bukak jam tu.

gerakan anti pembangkang said...

mana engko tahu wartawan tertentu?cube citer

Anonymous said...

Agaknya Jijah baru je dapat wahyu dari ANUgerah tuhan utk tunjuk jam OMEGA keramat tu...HAI..baru beli kat Chow Kit ker..?! Dah pasti ker jam tu sama...? Apa taknye...dah sebulan pasukan pakar forensik PKR duk wat ujikaji... Kalau takde calar...dicalarkan skit-skit..tali pulak tukar yg terpakai supaya tak nampak baru... Kak Jijah pulak diperlengkapkan dgn segala kemungkinan jawapan...maklumlah wartawan ni dia tanya macam2... Oleh kerana Kak Jijah kita ni lembut...jadi kena la tukar mood... masa jawab soalan tu kena sergah2 skit biar wartawan kecut perut....kah! kah! kah!
Cuma satu jer aku nak cadangkan...
Masa Ajijah tunjukkan jam OMEGA tu...hendaklah ia bersertakan dengan "sumpah..." jika dia berbohong maka dia akan dilaknat oleh Allah..

Anonymous said...

Mintak tolong GAP siarkan video penuh sidang media di blog nanti. Terimakasih.

Anonymous said...

Suruh budak terencat akai , biul , tiga suku dan para Mat Gian dan pondan-pondan tua hadir sidang akhbar itu. Wartawan sebenar hanya duduk luar pagar saja- amacam ?

Kemudian petik berita dari para terencat akai tadi dan buat laporan -o k tak ?

Contoh laporan : Mengikut seorang pondan tua yang hadir sidang akhbar Ajitjah bahawa jam omega telah terjatuh ke mangkok tandas , bla , bla , bla...

Anonymous said...

Any Omega Swiss watch experts around? Theres gonna be bulls on parade by PKR later.

Anonymous said...

Kesian Kak Azizah....
lagi-lagi....azizah !
lagi-lagi....azizah!!
lagi-lagi...azizah!!!
lagi-lagi..azizah!!!!
lagi-lagi azizah!!!!!
lagilagi azizah!!!!!!
gilagila azizah!!!!!!
Mana ANUwar ALJUBURI ????

Anonymous said...

Jam Anwar berkunyit. Nak real lagi kenalah calit kat bontot Azmin.

Anonymous said...

HUAHAHAHAHAHA, ni ada kunyit? Tak percaya ke???

Webmaster said...

Kepada wartawan yang pergi pc nanti boleh tanya soalan cepumas berikut :

1. Manakah lebih baik ? Jam Omega kah atau Rolex ? Mengapa ia lebih baik ?

2. Apa kah ibu negara Equador dan apakah langkah langkah yang di buat oleh kerajaan Equador untuk mengurangkan pengganas dadah disana ?

3. Boleh huraikan secara detail theory of relativity oleh Einstein ?

4. Apakah perbezaan dasar ekonomi Jepun dan dasar ekonomi Amerika Syarikat ?

Sebagai isteri kepada pemimpin anugerah Tuhan , Wan Azizah perlu tahu jawapan kepada semua soalan ini .



.

gerakan anti pembangkang said...

aku setuju dgn cadangan.....tunjukkan jam OMEGA tu kat masjid, sambil pegang alquran(ditemani nik ajis dan ulamak2 PAS) sambil bersumpah, bahawa kalau mereka berbohong mengenai jam tangan tu, semua mereka yang jadi saksi di situ akan dilaknat oleh Allah SWT.


APA MACAM, ADA BERANI?


KASI HANTAM SMA DIA.

Anonymous said...

kasihan azizah dan izzah

anwar yang sedap2, diorg pulak yang kena buat sidang media

harap wartawan bagi kaw2 punya petang ni

padan muka keluarga jahanam ni!

gerakan anti pembangkang said...

kepada pengendali GAP,

dicadang kumpul semua NGO kat malaysia ni buat surat desakan utk mencabar, YB AIDS(ketua sumpah), Azizah, N.Aziz, Azmin, Hadi, Husam, Mustafa, Khalid, Azizan utk bersumpah mengenai vidoe sex dan jam tangan tersebut. sebelah malam pulak, buat poligraf kepada anuar dan eskay.

pemerhati said...

soalan tambahan untuk si laknat sekeluarga..

"hari tu kata nak bersumpah bukan senang..mesti kena x lakukan dosa2 besar2..x berzina ..minum arak.." kalau aku la wartawan tu mesti aku tanya depan muka dia..

"oohh..macam tu dato' seri megaku lah ye minum arak + berzina..sebab tu tak boleh bersumpah"

wartawan2 tolong jgn takut kat setan ni..paling penting klau dia bijak memanipulasi fakta..wartawan2 boleh counter back kat si laknat ni..

gerakan anti pembangkang said...

betul tu PEMERHATI.

dia raja putar, kita putarkan dia betul2. orang yg sukar putar belit ni tak ke mana. putar2 pun kat situ juga tempatnya. lama2 terbelit dengan putar belit sendiri. orang munafik ni, Allah akan tunjukkan keaibannya di muka bumi ini sebagai pengajaran kepada orang lain. itu pun orang ramai masih tak mengaku lagi. seburuk2 pemimpin kafir pun tak sehina macam pemimpin YB AIDS ni. para penyokongnya pun terpalit dgn kehinaan. tak sedar lagi kah?

Anonymous said...

kalau betul zizah nak tunjuk jam omega tu, sejak kejadian kenapa nuar tak pakai jam tu lagi? kenapa mesti zizah simpan? kenapa baru sekarang nak tunjuk jam tu?

gerakan anti pembangkang said...

klu itu soalannya, tau apa yg dia nak jawab utk cover line? ini jawapannya;

"errr....kami sengaja menyimpannya kerana kami ingin melihat konspirasi UMNO dan Polis"

lepas tu pencacai2 kat belakang pun;

"ya...ya...ALLAHUAKHBAR3X"

Khairul said...

Kak jijah tolong buktikan kebenaran tentang saiz ANUgerah tuhan,jenis seluar kecik ANU..tu je soalan dari saya..mintak GAP tolong tanyakan..

betol ke osama idup lagi?? lawati http://iklanekamalaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

Dulu bukan ke dia marah wartawan sebab mintak tunjuk jam omega??? Kata nak tunjuk kat lawyer je.. Ni apa pulak terhegeh2 nak bukan PC ni?

Anonymous said...

tanye kat jijah jugak,kalau sebelom ni anwar tak nak buat sumpah laknat and tak nak kasi DNA...agak2 nak tak anwar buat ujian poligraf.....hehe

Sang Nila Utama

Anonymous said...

Tak hairan kalau Zizah nak tunjuk jam Omega pada petang ni..sebab jam tu dah siap di beli..pastinya semuanya serba sempurna..nombor sirinya, nama pembelinya, tarikh beli dan sebagainya..semuanya biasa di atur..Alah, kau orang bukan tak tahu sapa Nuar? Dia punya pengaruh seluruh dunia, kan?


Satu lagi yang aku hairan, kenapa sampai sekarang syarikat jam tu tak bagitahu pada permintaan polis, untuk mengetahui sapa tuan punya jam omega sebenar..Hemm..ini menunjukkan 'tuan punya jam tu' ada pengaruh kuat dan boleh bagi warning pada syarikat jam tu..jangan jawab sebarang permintaan dari polis..:)

Humaira said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bukan sebulan la GAP tapi sebulan setengah!!!mase yg cukup panjang untuk order OMEGA baru!!!!hahahaha

Anonymous said...

Mat Atas Pagar.

syabas nasihat anda..tapi cuba anda berfikir kenapa allah menyebut laknat keatas kamu abu jahal.....kenapa allah menceritakan pasal abu jahal...fikair dan tanya ustad kamu....

Anonymous said...

sidang media kesinambungan penipuan/pembohongan berkala besar juga sidang media pembelaan khusus kepada suami anugerah....
bagi je puak-puak media haramkah dan suara keadilan yang buat liputan. tak payah nak menambah kerja la...
jam berlambak, stakat tunjuk bukti ada jam tapi jam lain watpe...bodoh punya keluarga 69...

Anonymous said...

wahai wartawan, anda patut tanye jijah sekiranye dia tunjuk jam omega:

"aik, sejak bila kitorg jd prosecuter plak ni, jijah oiii"

gerakan anti pembangkang said...

bodoh lah ko ni mat atas pagar...sebab abu jahal tu mcam YB AIDS tu. sama mcm ko jugak.

Anonymous said...

Tahu ke jijah hal jam ni, lebih lagi omega, kalau tahu tahap kaum keluarga aku bagus la...aku melanggan sejak model Seamaster Chronometer Gold dikeluarkan,aku ada buku, katelog dan poster semua koleksi Speedmaster dan Seamaster, model mana yang jijah nak tunjuk aku mesti kenal punya...omega tegar. Pendek kata dah tahu jijah memang nak tipu...hahaha

Anonymous said...

wahai jijah, kalu bahagian perut tidak sama, bagaimana dgn bahagian anu-gerah nya?

Anonymous said...

sbb jam yg telah ditempah khas oleh mereka telah siap..

Zek said...

Kalau Anwar berani lakukan 4 perkara ini, Anwar bakal menjadi PM Malaysia selepas DS Najib:

1. BERSUMPAH MUBAHALAH.

2. SERAHKAN DARAH UNTUK UJIAN DNA.

3. SAMAN UMMI HAFILDA, DATO NALLA,
EZAM MOHD NOR, ANUAR SHAARI,
DATO ESKAY, ZAHID MD ARIP,
YB ZAHRAIN, YB ZULKIFLI
NOORDIN DAN RAHIMI.

4. LAKUKAN UJIAN POLIGRAF.

Pemimpin2 PAS tolong pujuk Anwar melakukan 4 perkara diatas.

Kalau Anwar lakukan semua yang diatas, saya serta ahli keluarga akan memberi sokongan padu pada Anwar.

Dan kira ramai-ramai masuk PKR.

Selepas PRU 13, mari kita ramai-ramai arak Anwar ke Putrajaya.

tembeleng said...

Awat sidang akhbar hari tu wartawan suruh tunjuk tak mau tunjuk, siap sound wartawan dengan defensivenya dua-tiga das lagi, and then la ni baru nak tunjuk?

Musykil sungguh lah hat ni. Masa bagi peluang tak mau buat. Bila dah ada time lapse baru nak buat. Menimbulkan syak sungguh.

Anonymous said...

Mat Atas Pagar


Kan aku kata lebih baik kita diam dari berbicara isu ini

tak taut dosa pke wahai saudara ku.

aku bukan pun meyokong si Anwar tapi aku berpesan apa guna kita mengiakan walhal kita x tau akan kesahihna berita ini.

kan lebih baik kita diam dari pada mendapat dosa percuma .

Anonymous said...

masmona love from London..

"Sumpah dipermainkan, rumah Allah diperalatkan. Ayat dan kitab suci Al Quran hanya diambil sebahagian dari sebahagian untuk kepentingan individu yang boleh menyesatkan umat Islam,"

Sumpah pakai al-Quran, tetapi hukum di dalam al-Quran tidak dipakai.

inlah umno bila dikata sekular marah.

tiada sumpah laknat dalam bab tuduh zina , yang ada sumpah laknat dalam kes ini ialah sumpah laknat antara suami interi iaitu Li"an...

tuduhna zina memerlukan 4orang saksi tapi dalam kes ini hanya 3 trio datuk t berserta video yang diragui kesahihannya .

gerakan anti pembangkang said...

ha haa....diam menandakan ko dah jadi blur. telah menjadi bodoh kerana dibodohkan dgn kejutan maha dasyat si YB AIDS.

si masmona dari london..bukan soal pakai hukum tak pakai hukum. ko pegi tanya pujaan YB AIDS ko tu dia pakai hukum tak masa dia berzina?masa dia meliwat ada dia terfikirkan soal hukum dosa pahala.sekarang masmona london ni dah terpesona dengan godaan dalam gambar YB AIDS tu. masa ko melihat gambar tadi ada ko fikir soal hukum? baka kata si YB AIDS masa di soal wartawan..."hukum mana yang you pakai?"...

Anonymous said...

kepada masmona...
katakanlah laki u pergi hotel masage pastu masuk bilik berdua je ngan amoi....mana u nak cari 4 org saksi? cuma ada video je...u caya laki u ke x? muka..anu nya pun sama ngan laki u... amacam? nak tunggu 4 org saksi gak ke?

Anonymous said...

salam,mana update pos ni? kata kul 2 ptg dia wat. mesti dah boleh report kan ape jadi kul 2 ptg tadi. mintak tolong update yer. terima kasih.

leekonyou said...

ala kat chow kit banyak OOOOOOmega ni

gerakan anti pembangkang said...

wahai mazmumah london...

skrg ni, org berzina mmg susah nak kantoi. kalau pelacur pun, dia takkan bagi org lain tgk dia buat senggama. yg ada masa kejadian, hanya pelacur dan mamat torpedo dia saja. tapi kita kena ingat, Allah maha melihat. Dia perlihatkan kepada kita kemungkaran yang dibuat oleh orang yang berpura2 alim mcm YB AIDS. akhirnya video tersebar. tak perlu cari 4 orang, setakat ni aku percaya dah ratusan ribu tengok video YB AIDS. so dah terbukti. cuma bezanya kes ni tak register kat mahkmah syariah.

Anonymous said...

dah dapat duplicate nya la ,macam tu boleh bagi dna.tak perlu la nal daleh2,ia tak.

Anonymous said...

masmona 4/5/11.
engkau ulas dan fakta sekerat2.
semua tak sampurna agak belajar tak ada yg habis lah tu..

jijah bini nuar tu tak ada kerja lain anak beranak. siang mlm pg/ptg buat pc nak tayang muka sepat kering seantero dunia bagi langau2 simpati ape.

(buang masa) layan manusia wajah saitonnirrojim nuar+family///menghabis duit kerajaan/// menyusah orang ramai///
memporak bangsa melayu dan islam. bagi aku mintak2 cepatkan proses utk sumbat kat sungai buloh nanti aku tunggu dgn kompang dan bungga manggar kat sana, biar bumi ni tenteram sikit.

wauu

Anonymous said...

makcik kesian tengok ko zizah...kalau sekali ko kena tipu pasal laki curang ko boleh la maapkan dia pasal pikirkan anak2...tapi kalau dah banyak kali laki ko buat macam ni..tapi ko ikut jugak...bangang tak bertempat ko ni zizah... kesian ko...

Anonymous said...

Mana update pasal sidang media ni? Apa sudah jadi itu hari? Gua tak sabar nak tau ni.

Anonymous said...

dah ada blog lain yg update video,tp baik tak yah tgk la,mcm biasa ANUar,tanya satu dia tanya balik sambil wat muka 'anu'gerah dia,lgsung tak menjawab soalan,tau2 dah next soalan,tuduh ini UMNO ini....BODOH! menyampah aku.

Anonymous said...

Betina barua diatas ini kononnya ahli politik apa? Bertudungkan kain diatas kepala yang menutup otak yang dirasuk syaitan..!