IKLAN BERBAYAR

Wednesday, June 29, 2011

BERSHIT : SURAT TERBUKA UNTUK RAKYAT MALAYSIA.

  aku nak buat surat terbuka, tapi tulis macam artikel.

aku malas nak tulis bunga-bunga, panjang-panjang. artikel ini khas untuk rakyat malaysia.

bershit akan berlaku pada 9 julai. bershit akan ditunjangi oleh pakatan haram, anwar ,pkr,pas dan dap. yang lain tak penting bagi aku untuk dinyatakan kat sini.

tujuan bershit kononnya nak bersihkan sistem pilihanraya di malaysia. 

bersih kepala hatok dorang la. masa menang 5 negeri,menang puluhan kerusi parlimen dan menang 8 kerusi prk takde pulak dorang kata pilihanraya di malaysia tak adil.

bershit nak tutup kelemahan moral anwar.
bershit nak tutup kesilapan pas gadai negara islam.
bershit nak tutup cerita pas adalah bohsia kit siang.
bershit nak tutup cerita kes liwat anwar.
bershit nak tutup cerita kes zina anwar dan chinadoll.
bershit nak tutup cerita pas gagal di kelantan.
bershit nak tutup cerita pakatan gagal di selangor.

semua yang gagal ,moral yang gagal, perjuangan yang gagal sudah di arkib negara kan dalam minda rakyat malaysia.

mereka kata bershit membawa suara rakyat. hak bershit wajib dihormati.

kepala hotak dorang la, hak asasi apa kejadahnya.

ooo..hak dorang je yang nak kena hormat, habistu hak 27 juta rakyat malaysia yang tak minat bershit ni nak letak mana ?

wahai rakyat malaysia, bershit tidak mewakili suara kamu.
wahai pengundi malaysia,bershit tidak mewakili undi kamu.

bershit adalah tindakan sang algojo yang gelojoh mahu meliwat hak rakyat malaysia dengan menggunakan istilah demokrasi, walk for rakyat. walk kepala hotak hang.

wahai rakyat malaysia.

jika bershit jadi berhimpun pada 9 julai ini, maka polis terpaksa melakukan sekatan jalan raya yang luar biasa.
 seluruh kawasan jalanraya baik di lebuhraya,jalan persekutuan,jalan bandaran dan jalan kampung akan sesak teruk, traffic jam kaw-kaw.

polis terpaksa buat macam tu pasal nak halang penyangak bershit yang kemarok nak buat huru hara dalam malaysia. dorang ingat malaysia ni bapak dorang punya !

jadi, bila polis dah buat sekatan jalanraya, kesesakan berlaku maka rakyat malaysia jangan salahkan polis.

TUDING SEGALA KESALAHAN ITU PADA AMBIGA SAMAD SAID, ANWAR,PAS,PKR DAN DAP !

merekalah punca segala masalah. 

aku terpaksa tulis surat terbuka ni sebagai tindakan pre emp. kesedaran wajib diberikan kepada rakyat malaysia.

jika kamu dirundang masalah, bini nak bersalin, keluarga sakit jantung dll dan tidak dapat ke hospital gara-gara kesesakan pada 9 julai, JANGAN SALAHKAN POLIS, SEBALIKNYA SALAHKAN PENGANJUR BERSHIT !

ok dah. wasalam sekian surat terbuka pertama aku.

51 comments:

Anonymous said...

MUSLIMIN & MUSLIMAT.. BOIKOT PEGUAM2 KAFIR.. GUNA KHIDMAT PEGUAM2 ISLAM..

Servant of God said...

Saya berharap, rakyat Malaysia semuanya menolak Bersih dan Pakatan Rakyat yang berpaksikan penipuan dan hipokrisi yang tak sudah.

Terima kasih.

Anonymous said...

Yang Bershit ialah dalam dubur.. dan cipap amoi.. tak percaya?.. bolih cuba !!!.. satu warna kuning2 kunyit.. satu lagi putih berkrim.. lebih kurang mcm mayonais.. jgn makan! busuk bang... pekong!,, kalau yg tak basuh kencingnya...

Anonymous said...

Awas lembu-lembu DAP akan terlepas pada 9/7 nanti.Klau x blh tangkap kita tembak saja.Yang tertangkap tu kita sembelih kasi buaya kat zoo mkn.

Anonymous said...

semalam aku dah tanya, boleh tak sesiapa menamakan seorang firaun mesir yg hobinya ialah;

1. liwat anak teruna orang
2. tibai anak perempuan orang
3. sondol laki orang
4. kongkek bini orang.

ANAK BUKIT HIJAU said...

Salam GAP.

Aku rasa majoritirakyat dah sedar dan faham.

Rakyat sedar dan faham tentang "malapetaka" yang akan berlaku kalau bersih 2 ini diteruskan.

Rakyat musykil dan tak faham mengapa pihak berkuasa tidak berbuat sesuatu, agar perhimpunan haram ini dihalang terus dari berlaku; yakni tindakan yang cukup drastik bagi mengelaknya kalau boleh dari sekarang.

Tiada siapa pun yang akan untung,rugi dah tentu banyak.

Anonymous said...

Untuk puak parti suci Undemocratic Malays national Organition,...

BERANIKAH DISAHKAN TIADA MANA2 PEMIMPIM TERTINGGI unmo/bn 'bermoral maha tinggi' yang
TIDAK PERNAH BERZINA?
TIDAK PERNAH RASUAH?
TIDAK PERNAH MINUM ARAK?
TIDAK PERNAH POLITIK WANG?
TIDAK PERNAH BERJUDI?

kalau tidak ada, tak payah lah macai2 umno dok bising orang lain liwat la, zina la, ... bersihkan diri sendiri dulu..... rakyat dah mual dengan gelagat angkoh kuasa & wang panas umno......

Mohd said...

Kerajaan BN harus mengikuti langkah bagaimana negara China telah menghadapi tujuk perasaan besar2an yg telah berlaku di Tiananmen Square pada 1989.
1. Beri amaran dulu utk tidak mengadakan Bersih2.
2. Jika diadakan juga, istiharkan Darurat dan arahkan Angkatan Tentera utk menembak saja semua pendemo Bersih2. Biar mampus, orang macam ini tidak diperlukan oleh Malaysia.
3. Penganjur dan Pemimpin2 Pembangkang mestilah ditangkap dan ditahan di bawah ISA kerana mengugat dan mengancam keselamatan negara.
4. Kerajaan haruslah membersihkan kakitangan kerajaan yg bersimpati dan bersubahat dgn Pembangkang. Mereka inilah yg menjadi duri dalam daging dan musuh dalam selimut. Mereka selalu sabotaj usaha Kerajaan utk menjaga kesejahteraan Rakyat jelata.
5. Lesen2 perniagaan kaum Cina yg turut bersekongkol dgn DAP utk menaikkan harga barang2 keperluan rakyat tanpa sebab haruslah dibatalkan serta merta.
6. Lesen bot2 laut dalam yg mogok juga dibatalkan serta merta.
Nescaya rakyat yg mahukan kedamaian dan keamanan utk hidup akan berterima kasih kpd Kerajaan BN yg telah menangani perusuh2 Bersih2 dgn bijak.
Pedulikan apa negara2 luar kata.
Tengok negara China tak jadi apa pun, makin gah dan maju ada!

Anonymous said...

khas buat anon 3.51;

aku juak juak amno tak kata pemimpin kami 'bermoral maha tinggi" mcm kau keluarkan statement tu. tak pernah pun ada kenyataan dr kitarang, kalau kau ada bukti juak kami yang kata dalam blog ni, aku nak lihat bukti tu, tarikh, masa dan blog mana, atau kau main cuma tibai longkang aje. barang diingat, saksi mesti ada 4 orang macam yang kaurang war warkan.
pemimpin kami tidaklah "bermoral maha tinggi" macam pemimpin kauorang. dan kami pun tak setaksub membuta tuli macam taksub kauorang pada pemimpin "maha tinggi moralnya". mana yang salah puak kami tetap kata 'salah' walaupun dia najib sendiri. malah kami kutuk tok mudin kami atas beberapa sebab. puak kau ada ke kau kutuk? ada? lagi kau jilat adalah.
jadi kalau nak keluarkan fatwa korang dalam blog ni, hati-hatilah. kalau dimaki puak kitaorang kau terasa pulak. so that statement back to u now!

j3bat said...

Maharaja Liwat Sedang cuba carograph persembahan terakhir sebelum percutian di Bamboo River.

Anonymous said...

dah terang gila kuasa, agenda hapus melayu dan islam, tutuh pantat cina itupun dikata pemimpin bermoral maha tinggi?
mengigau apa?

Anonymous said...

Anon 3.51: Kami tak pernah kata pemimpin kat ANUGERAH TUHAN...ANUGERAH TUHAN kamu tu jugak buat silap dan buat salah, dan TAK BERSIH mcm BERSIH korang sanjungkan. ANUGERAH kamu juga taik rasuah, dan taik apa sekali pun bau busuk jugak tak tahulah aku kalau korang punya hidung kata taik ANUGERAH TUHAN itu wangi dari syurga...DAN sedar tak sedar ANYGERAH TUHAN kamu juga BEKAS UMNO dan BEKAS TIMB PM juga...jadi tak perlulah korang nak agong agongkan ANUGERAH TUHAN kamu kerana ANUGERAH TUHAN kamu juga mempunyai anugerah kuat "menibai" pelacur atau sesama jenis...

Servant of God said...

Anon June 29, 2011 4:05 PM,

Two thumbs up
+10 internets
+Like
+Respect!

Memang sedap sekali penjelasan kau.

Aku sangat2 berterima kasih.

Keep it up!

Melayu Perak said...

larangan Allah swt dalam al-quran surah al-a'raf ayat 86 tentang demonstrasi jalanan...menyusahkan orang ramai..

dan janganlah kamu duduk di tiap tiap jalan dengan menakut-nakuti dan menghalang-halangi orang yang beriman dari jalan Allah,dan menginginkan agar jalan Allah itu menjadi bengkok.Dan ingatlah di waktu dahulunya kamu berjumlah sedikit,lalu perhatikanlah bagaimana kesudahan orang orang yang berbuat kerosakan.

Anonymous said...

Kami adalah orang-orang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Sdr GAP

TUDING SEGALA KESALAHAN ITU PADA ANWAR,PAS,PKR DAN DAP !

Apasal si ambiga tak masok senarai?
Keling tu patut 1st on the list.

Anonymous said...

Keje tak mo buat. Yg tau bejogett je tua kutuk nik aziz tu...

GAP KEMBALI said...

ANON 4:53 PM

AISEYMAN..SEKARANG MASUK

Anonymous said...

anon 3:51

1. ingatkan dah tak de species mcm ni kat m'sia.
2. mungkin dah terminum air kencing nuar.
3. mungkin terpana dgn kehebatan nuar boleh main depan/belakang & betina/jantan.
4. kalau mamat ni lelaki, mungkin dia pun pernah 'kena'dgn nuar ni.
5. hehehe...sorry aaaa.

Anonymous said...

3.51PM .. HANG BERI LAR BUKTI!.. .. BUKTIKAN SAPERTI DNA ATAU VIDEO.. MCM KES DAN VIDEO ALJUBOG TU..TAPI HANGPA TAK MAU PERCAYA... KALAU TERBUKTI ADA PEMIMPIN2 UMNO YG MCM TU . KAMI AHLI2 UMNO TAK AKAN MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN2 YG BURUK AKHLAKNYA.. ITU PERBEZAAN UMNO DGN PARTI PENIPU RAKYAT(PR).. ADA FAHAM BRO???..

Anonymous said...

dalam apa keadaan DEMOTRASI..pihak polis teruk dibebankan dgn masalah lain.. Bila masa jenayah Naik rakyat rasa tak selamat mereka akan slahkan Polis.. pada hal Manpower untuk Kawal Demotrasi tu datang darai pelbagai Negeri cawanagn dan balai-balai...kawasan pentadbiran negeri/balai akan berkurangan..buat apa Polis akan di ZPersalahkan...Ramai Polis lepas Setiap Demotrasi akan disiasat..Era sejak Pak Lah semua Polis buat SEMUA nay tak betul tak ikut Piagam hak asasi Manusia...Hak Penjenayah.. Bukan Hak Manusia macam kita ni...POlis jgn lah buat keja lebih tak ada faedah..Org Politik diatas tak akan bantu isi beras dalam Periuk nasik kau orang.. DEMO "Bershit" akan simpan Pasir termasuk yg dlm kerajaan yg nak jaga hati Bangsa asing...DALAM PERIUK NASIK KAMU ORANG...Nanti sush naik pangkat ada pangkat nanti terbang...duk diam2 diam...Tahniah Pak Lah...ini lah KEBEBASAN YANG KAU WAR-WARKAN...oooP Pak Lah masih zzzzzzzzzzzzz lagi ke atau eh Siapa PM ke 5 ? aku pun lupa...TUN M aku ingat lah sebab lama jadi PM ..tang dia semua orang lupa..

Anonymous said...

BAGUS JUGAK ADA PERISTIWA BERSIH NIE..MAKIN RAMAILAH YG BENCI KAT PEMBANGKANG...ALHAMDULILAH...MINTAK2 PRU 13 NANTI XDER DAH PAS,PKR,DAP KAT MALAYSIA NIE...KALAU ADER PUN BUKAN MENYUMBANG PER2 PUN..KAT PARLIMEN X BUAT KERJA. MAKAN GAJI BUTA JER.......

Anonymous said...

Perarakan BERSIH, haram?

Perarakan kepala lembu di SUK Selangor dulu, kerja sapa?

Demonstrasi isu Pasar Siti Kadijah diKB dulu, OK?

UMNO/BN dah 50 memerintah dan meratah rakyat Malaysia, cukup la....tu..... kita buat perhitungan pada PRU13 nanti secara gentleman, tak payah guna politik kotor warisan tok nenek khurafat kau tu........ biarlah yang dulu berjawab dalam kubur masing2...

navy melayu said...

kita ganyang habis habisan juak juak yang nak hancurkan keamanan negara, ayuh umat melayu ! kita ada lah majoriti di tanah air ini ,jangan biarkan pengkhianat pengkhinat ini menghapuskan hak hak umat melayu islam ,kita harus insaf dan sedar hak hak umat islam sedang di percaturkan oleh oportunis asing iaitu yahudi. ayuh bangkit!..

Anonymous said...

Sebenarnya, tak boleh salahkan PDRM. they r doing a good job. PDRM tak boleh terus tangkap ambiga lady gaga dan ANUwar terus masuk ISA, nanti makin penyembah2 diorang riot dan boleh guna alasan kerajaan kejam dan jahat. Biar tangkap anak2 ikan so nanti 9 Julai, tinggal ANuwar dgn anbiga lady gaga beromen la korang berdua kat padang buat free show. Rasanya korang baru akan sedar selepas 9 Julai ramai korang melayu yang tumbang dan pertumpahan darah berlaku, negara darurat dan MAGERAN take over baru nak menyesal titis air mata kencing. KOrang penyembah2 ANUwar takkan bersyukur until it is gone. Aku betul2 harap dulu 1998 ANUwar amik IMF, biar negara papa kedana berhutang infinity dgn IMF baru korang tau, baru nak sedar. time tue, pi lah sembah ANUwar lagi. fanatik la melayu2 korang nie.
Tapi perkasa sepatutnya jangan join perhimpunan. Biar bershit ke berhimpun, tkalah serba salah FRU nak tembak dan hayun belantan, kang dipersalahkan kerana tak adil pula tembak bershit aja. Ahh, wat the hell. Apapun kerajaan buat, semuanya akan salah juga bagi puak2 penyembah ANUwar dan Tuan Guru Nik Aziz

-DAYAK-

Anonymous said...

And kitorang sape2 buat salah kitorang kutuk. kite tak taksub pada INDIVIDUAL. kalo umno silap kite tegur. mcm Hisham Amaran. Tapi korang melayu penyembah Anwar dan Nik Aziz sebagai Tuhan, mcm diorang nie tak pernah buat salah. dah salah, taknak mengaku pula. nak bela pulak. Tell me Anwar and Tuan Guru Nik Aziz tak pernah mencarut? PANDIKUTTY tu ape? HarakahDaily photoimpose Ummi Hafilda jari fuck tue ape? tapi korang penyembah Anwar dan Tuan Guru Nik Aziz tetap akan masuk syurga......

-DAYAK-

Anonymous said...

anom 623pm hei tambi poodah . itu kelantan punya kelajaan kasi rampas tanah rakyat atas alasan ladang rakyat apa cerita , cih poodaah..

Anonymous said...

Papa Gomo dicabar dedah video penuh- Johari Abdul
(Oleh: Norutul Ilham)



KUALA LUMPUR: Pemilik blog pro Umno, Papa Gomo dicabar mendedahkan video klip penuh yang didakwa terdapat pengakuan Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul, berhubung video lucah yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Johari mengulas akhbar milik Umno- Utusan Malaysia yang mendakwa beliau mengaku pelakon dalam video seks yang ditunjukkan kepada nya di sebuah hotel di ibu negara Mac lalu, adalah Anwar.

Blog Papa Gomo semalam menyiarkan rakaman tersembunyi selama dua minit ketika video seks itu ditayang kepada Johari oleh trio Datuk T, yang dianggotai Tan Sri Rahim Tamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuaib Lazim.

Menurut Johari, Papa Gomo perlu menunjukkan kesemua video klip berkenaan supaya semua pihak dapat melihat dakwaan tersebut wujud atau tidak.

“Saya cabar Papa Gomo, saya rasa dia tidak ada (Kesemua video klip), tapi jika dia ada, tunjuk semua jangan setakat dua minit,

“Saya rasa lebih daripada 22 minit, mungkin 30 minit sebab apa yang kami tengok video itu 22 minit, campur lagi 10 minit (selepas rakaman).

“Saya juga mahu minta Papa Gomo di mana babak Rahim tawar saya duit. Saya cabar dia, yang mana Rahim tawar bagi duit, bagi (tawar) keselamatan, dan nak bawa saya jumpa Perdana Menteri,” katanya.

Kata Johari, sekiranya benar beliau ada meminta wang daripada tiga individu berkenaan, tentu perbuatan itu ditunjukkan dalam rakaman yang disiarkan Papa Gomo itu.

“Tentu direkod, jika saya kata Rahim atau Eskay atau Shuib, bagi saya RM50,000, tentu dimasukkan sekali dalam rakaman itu,” kata Johari di lobi Dewan Rakyat di sini hari ini.

Katanya, walaupun beliau antara individu pertama yang dipanggil oleh Datuk trio untuk menonton tayangan lucah itu, namun beliau tidak pernah mengakui ‘pelakon’ nya adalah Anwar, Malah, beliau individu pertama yang menafikan.

Menurut Johari, selama 34 hari membuat penyelidikan dan siasatan, beliau kemudian tampil dengan dokumentari selama 30 minit yang mendedah semua kepincangan video seks berkenaan.

Selain itu, beliau menambah berita Utusan Malaysia mengenainya telah diputar belit ekoran satu perkataan dalam rakaman itu, sehingga kredibilitinya tercemar.

Dalam rakaman itu, Johari dilihat ketawa bersama trio berkenaan dan mengatakan kepada mereka, ‘Ini bukan pasal Anwar, tapi scene’ itu yang menyebabkan beliau ketawa.

“Takkan selama 30 minit saya bercakap hanya enam patah perkataan sahaja semasa . Tentu saya cakap lebih lagi, saya dapat rasakan ini bukan Anwar tetapi (scene) tempat kejadian, bukan dosa (sin) tapi mereka cuba mengaitkan kenyataan itu dengan Anwar dan dosa,” ujarnya

Anonymous said...

Setuju kata saudara, pergi jahanam dengan penghianat negara......orang melayu yang ikut tanpa berpikir panjang memang bodoh, lebih bodoh seperti lembu di tarik hidung..ingat lah macam peristiwa jepun serang malaya dulu..ada penghianat....

Anonymous said...

Apakata penyembah anuwar yg sudah dibuktikan meliwat dan main china doll buat satu tugu besar anuwar dan sembah ramai2?Alang2 taksub pada peliwat baik sembah terus.Eleh malu2 kucing pulak..

Anonymous said...

MUSLIMIN & MUSLIMAT.. BOIKOT PEGUAM2 KAFIR.. GUNA KHIDMAT PEGUAM2 ISLAM..


.............aku sokong..............

Anonymous said...

Dulu 13 mei Melayu lawan cina,kali ni 9 julai Melayu lawan melayu barua kapir.Padan muka Melayu,suka sangat jadi lembu.Nak buat macamana puak2 penyembah anuwar ni dah tak makan saman,biarlah kami rakyat marhaen yg mengajarnya

Anonymous said...

Kerajaan Malaysia harus tegas jangan terlalu berlembut dengan perosak keamanan negara kita.."don't give them the face". Bulshit anwar kerana hendak tutup hal2 dia macam2 diaorang mau buat...jahaman betul!!!!

Anonymous said...

Mintak2 warrior2 yang cintakan keamanan negara..habiskan riwayat mereka yang dujana!!

Anonymous said...

Oi..orang bodoh..kalau benar kamu orang mau ikut bershit biar kes anwar selesai dulu..lepas tu kalau mau berperang sesama melayu yang cinta kan sistem sekarang baru boleh lah tunjukkan jantan kamu orang...orang shit!

Anonymous said...

Wa setuju sama lu bro. Tapi ada satu lagi suruh semua peniaga peniaga disekitar perhimpunan bershit saman pengganjur. Kerana gara gara mereka peniaga peniaga rugi. Amacam bro?

Anonymous said...

Maknanya nanti akan ada 2 pihak yg bertembung.Satu pihak adalah Melayu yg cintakan agama dan tanahair(tak kiralah umno,ngo,pertubuhan silat dan non partisan).Satu pihak lagi melayu barua pejuang ko*e anuwar.Bayangkan sanggup mati untuk kot* anuwar.Hinanya perjuangan,kalau mati lagi hina.Ada juga manusia yg sanggup mati kerana memperjuangkan hak kebebasan kot* anuwar untuk meliwat dan menyontot.Malunya..hina sungguh,manusia jenis apalah yg sampai sanggup jadi barua ko** anuwar ni?Huhuhu

Servant of God said...

Anon June 29, 2011 7:37 PM!!

Kata2 mu emas! PURE GOLD, BABY!!

Mulai hari ini, penyokong2 tegar PAS dan PKR aku nobatkan Pejuang Kote Anwar (PKA)!!

Servant of God said...

Anon June 29, 2011 6:23 PM,

Jadi, kalau ikut logik kau, jika engkau nih beragama Islam laa kan.. umor kau cecah 50 jek kau masuk Kristian laa ek? Sebab dah lama dah kau anut Islam?

Engkau nih, boleh befikir ke tidak? Hmm? Memang UMNO/BN tidak sempurna, tapi masih boleh dibaik pulih.

Yang kau pilih? Terus buang benda yang ada baiknya? Ganti terus dengan penghancur agama?

Tolong jawab aku dengan ikhlas. Cecah 50 nanti (kalau belum laa) kau nak murtad ke?

Aku tunggu.

Anonymous said...

pak samad said patut bersihkan diri sendiri dahulu baru bersihkan negara!

Anonymous said...

各位,

这些都是那些失意政客们策划颠覆社会安宁,破坏国家稳定的把戏。
请你们不要参与这非法的聚会。不要被这些流氓政客的谎言所煽动,这些叛乱分子为了自身的利益,制造国家动乱,谋夺权力。

万一出了事或被警察逮捕了,岂不是连累了你们的家人吗?
到时候办这些淨選盟2.0‘颠覆分子’的会帮助你们吗?他们的领袖都自身难保,泥菩萨过江,有能力帮你们吗?你认为值得吗?

我们的国家是民主社会,你可以通过其他管道表达你的不满,如大选时通过手中的一票等等。

为了你亲爱的家人着想和珍惜现在国家的安宁,勿参与淨選盟2.0


~和平爱好者

Melayu Perak said...

well done peace lover...

we support you....

Servant of God said...

Peace Lover,

You remind me how great a country we have. Everybody enjoys muhibbah.

Thank you for your words. I wish you and your family well.

Anonymous said...

Kepada pejuang lubang puki (PAS & PKR), anda semua dialu-alukan utk berdemonstrasi besar-besaran supaya makin ramai rakyat m'sia benci kat kau orang, kalau boleh biar mat sabu yg bersih tu jd anchor.

Anonymous said...

Ini kepala bapak Anuar, Ini kepala bapak Sabu dan ini cipap lemau Ambiga Bangsat... Pilih kawan2!!! mana satu yg nak di pijak2 dulu...?

Anonymous said...

Aku sokong bershit...

Tau sebab apa.???

Negara tak aman... Niaga Lingkup...

95% peniaga nie Cina kan...

Kita bagi diorang terjejas.. kalau boleh.. jahanmkan kedai2 cina nie..

BARU DIA TAU LANGIT TINGGI RENDAH...

Anonymous said...

12.42AM... saya menyokong pandapat anda walau pun kurang bijak..

Servant of God said...

Anonymous said...

12.42AM... saya menyokong pandapat anda walau pun kurang bijak..

June 30, 2011 1:55 AM

----------------------

Ahaks... ada betulnya jugak yang korang kata nih.

Tetapi, jangan lupa, perniagaan2 orang cina yang kedai nih hanyalah dalam 25% kot daripada perniagaan cina.

Majoriti perniagaan cina letaknya dalam ofis, kilang, lombong dan tapak2 semaian. Hanya sedikit saja yang terletak di kawasan2 Bersih nak berarak tuh.

Jadi, kalau bersih buat demo hari tuh, tak kacau dorang pun sebenarnya. Yang sakit peniaga2 Melayu yang memang harapkan orang melangkah masuk kedai.

Kalau betul nak sakitkan cina, terus boikot je semua bisness dan perusahaan dia.

Baru ada impak.

Anonymous said...

takdela pulak aku dengar org2 umno gelar pemimpin depa anugerah tuhan.
takde pulak aku dengar pemimpin2 tertinggi umno gelar orang lain pandikutty.
jadi sape yg bodoh sebenarnya? asyik menjilat pemimpin yg krisis moralnya dibela sedemikian rupa?
malah kafir laknat penyokong murtad disokong sebegitu rupa?

Anonymous said...

kami menyokong parti UMNO, bukan menyokong pemimpin mcm kalian semua tunjukkan. kalau ada pemimpin kami korup, lemah, mcm sebelum ni, kami dah warning & hasilnye 5 buah negeri kami hadiahkan kepada kalian sebagai pengajaran kepada pemimpin kami yg lemah. tp kalian makin taksub. kami tak akan kasi muka lg. aku benci bershit.

Servant of God said...

Anon July 1, 2011 1:13 AM,

Cayalah Bro!