Friday, June 10, 2011

DEMO BERSIH : BERSIHKAN MAT SABU DAH MULA !

26 comments:

Anonymous said...

Pemimpin bersih
mesti nampak bersih
tapi kalau dah ada skandal
pemimpin apakejadahnya

Anonymous said...

Mintak mat sabu sabun mulutnya dengan jubur nuaq aljuburi. Lepas tu samak sampai licin.

Tuan Tanah said...

BRO JOM KITA DESAK PUAK FUCKATAN TUKAR TEMPAT DEMO BERSIH TU KE BUKIT BINTANG..KITA TENGOK DAP SETUJU KE TIDAK

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous said...

Bro aku setuju klau mrk buat kat bkt bintang sbb kat situ jam perkara biasa. Mudah pulak utk cina dap join. Pasti kit siang gembira.

Tapi aku caya cina sial tu tak kan buat taik kat tempat dia. Cuma melayu dari pas dan pkr je yg tak nampak mainan komunis sial tu.

aboudiabydoo said...

Padan muka orang PAS siapa suruh pilih orang macam ini jadi Timbalan Presiden. Selalu diaorang sedap je fitnah orang UMNO, takda bukti apapun.

Sekali sekarang lu punya turn la pulak cibai! Sekarang lu makan la lu punya ludah wahai para penyokong PAS.

Tuan GAP yang hensem, kalau masih ada ruang mohon masukkan blog saya dalam blogroll tuan ya. di sini

http://aboudiabydoo.blogspot.com

Mari lah ke blog saya, ni cerita terbaru pasai Cina pantai Hillpark pun dah naik hangin dengan Nurul Izzah.

Anonymous said...

Elok demo bersih ni, patutnya dorang start dekat Kelantan, Selangor, Pulau Pinang dan Kedah. Baru la ngam.

Ini apesal nak buat kat KL Kampung Baru.

Semak betul. dulu time Reformasi Anwar cibai, gas pemedih mata ni sampai ke rumah aku boleh hidu.

Haram jadah tol

Mat Sabun AKA Mat Sabut said...

Aku nak CD tu... Aku nak CD tu.... aku tak kira... aku nak jugak.....

Anonymous said...

PEMUDA UMNO APA LAGI? DEMO LAH KAT BUKIT BINTANG... PANGGIL SEMUA MEMBER SATU NEGARA AHLI PEMUDA, PUTRA SEMUA DEMO KAT BUKIT BINTANG... ADA BERANI KA?

Tuan Tanah said...

GAP BUATLAH SESUATU SURUH DIORANG TUKAR TEMPAT KE BUKIT BINTANG..BIAR BANGSA MAKAN BABI NI PANAS!!!

Anonymous said...

Saya adalah seorang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Admin said...

aku nk gak cd tu upload bro...

Recent post Cara Buat Virus Kelakar

Anonymous said...

Kebersihan bermula dari hati.Andai nawaitu dah berlumuran dgn khianat dan penipuan, maka akn tertera di wajah akn kehodohan diri.. Mat Sabu adalah satu diantaranya. Kerakusan dan kegilaan berkaitan kemaluan kaum hawa tidak dpt ditutup / disangkal lg.mungkin ia terjangkit swaktu Timbalan Presiden PAS ini mnjadi driver aljuburi dahulu.. Sedangkn pd Jijah pun dia bernafsu aapatahlagi isteri ahli2 PAS yg lain. Nmpaknya selain negara Islam,isteri2 masing2 juga PAS sanggup korbankn..Segalanya demi sbuah kerajaan langit ciptaan Anwar.. Take beer!! Take my wifes!!

Anonymous said...

aku rasa diorg ni patut "BERSIHkan" negeri kelantan tu dlu...
nmpk kotor sgt pastu ada hati nk ngaku negeri serambi Mekah

Anonymous said...

Jgn Menghina Ustaz Md Sabu! .... Apa Ilmu kamu2 semua setinggi beliau?... Jgn nak perlekeh pemimpin kami!!! Ada faham pecacai2 ngok ngek???

Melayu Perak said...

woi pencacai dap/pkr/pas....baca ni...他妈的你的母亲...他妈的你的妹妹....他妈的你的妻子

Melayu Perak said...

pas...去自杀

Anonymous said...

Dalam masa 50 tahun akan datang orang2 ISLAM di MALAYSIA mungkin akan menerima nasib yg sama dgn ISLAM di PALESTIN dan BOSNIA suatu ketika dulu ..... takut nak bayangkan .... Nauzubilah.......

Anonymous said...

melayu perak @ melayu pekak @ melayu berak

PASpukimak said...

Pukimak punya Pembangkang, menyusahkan orang ramai!

Anonymous said...

munafikin pas+dap babi+pkr sodomer jadi pakatan syaitan.............

Anonymous said...

Ooohh Anon 1:12am. Bawalah aku jumpa pemimpin agung yg tinggi ilmu spt mat sabu. Aku ingin blajar camna nak sabu bini org dan kemudian di angkat jadi ketua. Ooohh aku sangat kagum.

Aku nak jugak blajar camna nak fitnah memaki hamun dan mencarut sepuas puasnya dan pengikut aku bertepok sorak gembira. Oohh take beer take beer. Aku nak brand pasberg.

Anonymous said...

Anon 12.02, kau suruh pemuda UMNO berdemo atas agenda apa kat Bukit Bintang tu, tiada isu berbangkit setakat ini, yang tergedik2 nak berdemo Bersih tu PAS@PKR, nakmmembela nasib ketua dia yang dah berwarna kelabu tu, kenapa kau libatkan UMNO, kepala otak kau orang memenag tak betul, semua perkara kau orang akan libatkan UMNO.

Anonymous said...

anon 10.18am .... KAU ADA BUKTI MD SABU. SABU BINI ORANG ???? JGn MAIN2! NAK KENA SAMAn???

Anonymous said...

Amboiii nak saman aku. Oohh mengeletar lutut aku. Sebelum aku pegi lebih jauh, tlg buktikan yg mat sabuntut tu ada degree dlm ilmu islam utk di gelar ustaz.

Anonymous said...

anon 1.55 ... kau ibarat burung kakak tua... yg tau cakap tapi tak faham makna,,, menyibuk hal rumah tangga orang... pi la jaga rumah tangga hang dulu...!

Anonymous said...

Oh burung kakaktua pulak... Kau tu bila org suruh panggil alkhalwati ustaz kau tak pikir langsung makna ustaz. Apa yg aku tak paham wahai penganut pas aljuburi dan mat sabuntut?