Thursday, June 23, 2011

KOLEKSI POSTER 'BERSHIT'.. SEBARKAN !



13 comments:

Anonymous said...

Take beer Mat Sabu

Anonymous said...

Harap para artis atau merasakan mereka ada talent boleh menyumbang.. kita memerlukan kretivity saudara dlm membina postr2 yg paling efektif

Anonymous said...

Politikus2 Melayu majoritinya memang kotor... Harta & Wanita wadah perjuangannya...Tak Mustahil kuasa Melayu akan terhakis dalam masa terdekat... Sejarah dijajah bakal berulang... Melayu SUKA DIJAJAH agaknya...!!!

Anonymous said...

Aku dah sedia nak berperang..

Kalau jadi rusuhan.. aku penggal kepala paria paria dan komunis cina babi...

Anak melayu pantang dicabar...

Mat sabun... ko jaga...

Anonymous said...

Petualang anwar mahu merosakkan keamanan di Tanah Melayu ini, selagi kes sodomy dan video seks dia dapat dibebaskan, si petualang Melayu ini masih hidup, dia akan menjahanamkan kerajaan sekarang. Mahkamah mesti cekap dan lekas masukkan dia ke dalam penjara.

Anonymous said...

Katok yang jadi kepala dulu.... AMBIGA & MAT SABU dahulu. Yang lain akan lari intang oukang bila kepala depa menangis minta tolong. Kenapa degil? Kenapa tidak mahu gunakan saluran yang betul? Kenapa mesti berarak? Kenapa gila glamor? Mereka ini sememangnya pengkhianat negara. Pengkhianat (sama la juga dengan pengkhianat yang lain dalam gomen dan swasta(si pemakan & pemberi rasuah, pemecah amanah dll) patut dikenakan hukuman setimpal seperti penderhaka yang lain sama seperti pemimpin Al-Maunah yang kena gantung.

Anonymous said...

Berdemo untuk mensabotaj negara. Kasi ketuk kepala mereka. Si Mat Sabu hanya jaguh laung sahaja... Cakap pandai tapi habuk tarak laksana laki yang teringin kahwin dua (macam saya hahhaa); cakap dengan kekawan berani tapi balik rumah takut bini (atau bini tak takut laki hahahhahaha)

Anonymous said...

11.47. . Sila masuk gelanggang... gua kasi lu punya muka jadi babi...

Anonymous said...

Ha ha semua orang berani kat alam siber sahaja.... CAbar mencabar di alam siber tak ke mana. Ada berani coba lah masuk askar/polis. Semua nak terpekik telolong macam Mat Sabun/ Mahpus. Masa darurat harapkan askar & polis tapi bila dah senang kutuk askar dan polis. Dah aman ramai yang nak jadi komunis. Yang muda sudah lupa kesengsaraan orang tua mereka seba beranak aje terus main PSP. Besok bila merempat jangan salahkan orang lain... Salahkan Anwar Ibrahim dan PAS hahahhahahaha.

ANACONDA said...

GAMBAR YG AKHIR TU BETUL2 MCM PUKIMAK...

MMG JANTAN SUNDAL...

MAMPUS CEPAT LA KAU NUAR...

Anonymous said...

Aku baca dari blog kickdefella
(http://kickdefella.wordpress.com/2011/06/13/tersesat-di-dalam-pelayaran/#comments)

"MulaSokongUMNO (15:27:42) :
Tapi penyokong PAS ni jenis paling setia..kalau burung yg terbang dikatakan “kambing” oleh pemimpin…maka mereka akan meng”amin”kannya. Penyokong dan ahli PAS sudah beku pemikiran ..otak hanya berfungsi untuk hidup dan bukan utk “berfikir”..
Carilah jalan supaya otak2 mereka di pulihkan semula."

Anonymous said...

Siapa lagi mau selera dengar suara pelampau2 UMNO melalak kehulu kehilir, sedangkan ketua2 lanun UMNO mereka dok menkedarah harta rakyat tanpa segan silu ...

rakyat dah tau yang mana intan, yang mana kaca ..... kecuali yang fanatik UMNO saja terlalu rasa diri dia TUAN BESAR orang Melayu/ rakyat marhein ..... dan meletak tokoh2 Melayu lain sebagai kelas hamba sahaya yang boleh di'aibkan dan diinjak2kan sesuka hati......

Anonymous said...

jom kita pakat ramai2 buat laporan polis... biar abang2 polis ambil tindakan terhadap penganjur bersih 2.0 ni...moh copek kito ke balai polis yang berhampiran...abang2 polis sedang menunggu dan amat menghargai komitmen yg anda tunjukkan sebagai rakyat malaysia yang cintakan keamanan...jom ramai2 tunggu apo laie...!