Saturday, June 25, 2011

MAKIN GUBRA : BERSHIT MINTA NYAWA LAGI !

 tekanan rakyat yang membantah perhimpunan bershit semakin memuncak.

asal justifikasi mereka yang menggunakan ide kebebasan nampaknya dah memakan diri. rakyat malaysia semua dah tahu bahawasanya bershit adalah politikal motivated.

hujah mereka dipatah oleh rakyat.

dek kerana dah tak keruan, maka justifikasi dari sudut perlembagaan pulak digunakan.

tukang cakap pulak adalah aziz bari, prof kangkung paling kangkung dalam sejarah penubuhan UIA.aziz kata beliau bershit sah dari sudut perlembagaan..kah kah kah.


kenapa aziz tak keluarkan fakta bershit tu ada agenda politik. jawapan, dia tak keluar pasal hujah tu dah memakan diri.

kah kah kah.

apapun kamu cakap, rakyat malaysia secara automatiknya dah bangun dan bangkit menentang bershit !

ayuh teruskan desakan !
ayuh tingkatkan serangan !
pastikan bershit hancur !

51 comments:

kingnek said...

Aku rasa masih ramai yang kurang faham tentang bahaya Illuminati/Freemason/CIA/dan lain2. Mereka berlainan tapi ada kaitan dan hubungan antara satu sama lain. Sila faham, kita sedang melawan dajjal dan iblis yang dianuti puak illuminati, anggota mereka puak orang kaya di Eropah, US dan lain2. bila aku kata kaya, bermakna sangat kaya, seperti keluarga Rothschild yang bernilai trillion dolar dan memiliki bank federal reserve Amerika.
Terlalu panjang untuk aku hujah segalanya, tetapi anwar adalah agen yahudi atau illuminati (keluarga Rothschild adalah yahudi) dan agen Rothschild termasuk George Soros yang tugasnya spekulasi mata wanga untuk agenda yahudi. Anwar pula ada kaitan dengan NED dan lantas CIA yang bercabang bagi pihak NED, diketuai oleh Madeleine Albright jika tak silap. Albright pernah berkata, 500 ribu anak Iraq yang mati kerana sekatan adalah 'worth it'.

Sesiapa yang masih kurang pasti, sila tanya. InshaAllah, saya cuba terangkan. Kami perlu semua umat Islam di Malaysia bersatu melawan Illuminati Malaysia, agen mereka termasuk pemimpin PKR anwar Ibrahim dan ketua pemuda UMNO Khairy Jamaluddin. Ada lagi anggota mereka, dalam PAS mungkin ada beberapa orang, tapi kemungkinan besar, mereka tidak tahu mereka digunakan Anwar lantas pihaka Illuminati. Harap penyokong Islam dalam PAS dan PKR bersatu dengan mereka yang dalam UMNO untuk melawan fitnah besar yang melanda negara Islam ini, sila lihat dengan cara terbuka, terima kasih

Awan Network said...

Mintak salah sebuah pihak benar..jangan kasi semua rakyat tertipu dgn pemimpin..

BLOG PANAS MALAYSIA :
HERO DRAMA JUVANA (ZAHIRIL ADZIM) BOGEL!!
MAYA KARIN HILANG DARA SEBAB..!!
PANAS!!GAMBAR BOGEL JUSTIN BIEBER DIDEDAHKAN!!

navy melayu said...

haiya... itu punai amica banyak geram loo.. kalu lia lapat mesti lia kasi mamah woo... ha..ha..ha... lu mahu latang lemo lu ingat gue punya pesan itu hali. lu kasi togok ltu beer kasi lu punya kipala ada pusing , kalu lu punya kipala sudah pusing lu jangan bimbang ,itu fru lu nampak kicik saja. kalu lu punya kipala kena pelengkung lu jangan takut itu sakit, itu sakit lu kasi taruk belakang jugak , alah macam lu punya bos kasi taruk belakang. itu jam lu lamai lamai boleh nyanyi itu lagu p lamli, lu ada ingat lagi itu lagu nanti gua cakap sama lu ,itu lagu bunyi weil..weil....weil..weil.. itu lagu dlm flem plamli laksamana do le mi itu lalam telopong lampak ,

Servant of God said...

Ooo.. against constitution konon..

Menyusahkan hidup orang takpe?

Hai beruk2 PR.

Korang buat Bersih2.0 tuh, pada 9 Julai tuh semua orang dok rumah, takde orang pi support perniagaan2 kat KL tuh, korang peduli tak?

Peniaga2 hilang pendapat hari tuh, korang peduli tak?

Apa korang peduli, asal tegak benang basah korang kan?

Seluruh dasar dan perlakuan Pakatan Rakyat berdasarkan penipuan dan hipokrisi. Jom tolak Pakatan Rakyat!!!

Servant of God said...

Ralat

Peniaga2 hilang pendapatan ...

Ayah Man said...

Ambiga impikan ditawarkan jawatan tinggi dan penting dgn PBB hasil pengaruh US (bini Obama) atau IMF atas pengaruh Anwar.
Harap2 dia bakal berseirringan dgn Param Cumarasamy yg mendapat kehormatan tinggi barat kerana menghentam Dr. Mahathir.
Ini lah cara2nya nak kedepan.
Setidak2 pun biznes khidmat guaman akan lebih laris. Tengoklah peguam2 yg berdamping rapat dgn parti pembangkang.
Akhirnya ini semua soal cari makan dan isi perut BUKAN isu perinsip atau Demokrasi.

Anonymous said...

Bershit ni nak glamour ... lebih2 mat sabu ..dah lama gambar polis gari tgn dia xkuar... nak dpt keperwiraan la...

lepah ni luar plak sms mat sabu..silap2 nik aziz pun dpt sms..

patutnya jadi wira antarabangsa kebanggaan negara..membantu palestin..bosnia..negera2 rusia yg lain tu...ni wira nationalis lg. tak habih2 nationalis..


anwar lain la ..dia wira yahudi antarabangsa...jgn chelen sama dia..persatuan2 canggih semua dia masuk...nak nampak gah..walau diperkudakan balik puak2 jew tu..


amiga pun memang dah wira murtad...kira internationalis jugak dana2 pun internationalis jugak...



so kira kira mat sabu punya demo la ni...hehehe


buat kat kota bahru la tolol...kat jembatan penang SETUJU SGT...BUAT KWSN SENDIRI LAH HOI...PAKATAN BANGANG...!

Anonymous said...

sangat malang UIA medan ilmuan terdapat seorang profesor kangkong!

Aziz bari mukin jadi lembu tunggangan saja tak?, selama duduk diuia dia tak nampak dunia luar, bila kena jolok dia tergedik2 nak pacak nama sebaris dgn berShit dan aljuburon.

aziz bari kalu dah tak minat mendidik pelajar, baik keluar uia didiklah malaun dan melangau diluar sana saja lagi baik.

Anonymous said...

Aku rase AnWAR Nirojim dah bisik2 kat amBABIga tu kata nak lantik dia jadi Menteri Kehakiman kot. Bukan boleh percaya AnWAR Nirojim ni, bak kata Zul Kulim, semua org akan jadi menteri kalau AnWAR jd PM. PEMBOHONG TERBAIK DUNIA punye Al-Juburit....

Anonymous said...

Puak2 fuckatan sangat gembira melihat kita respon dengan penuh semangat menentang Bersih2.0 yang sebenarnya sangat kotor niatnya. Ia seperti mencurah minyak ke api. lagi provokatif kita lagi mrk bertepuk sorak kerana kita melayan kerenah kebudakan mrk. Kita dah tau niat mrk kotor kita masih ikut rentak kotor mrk.

Babi sial daPIG dan juga MCA tidak akan hadir kerana tak mau buang masa ganggu bisnes harian mereka. Lagipun kecoh cuma kat kawasan melayu dan india aje yg bisnes kecil-kecilan.

Najib pun dah tak berani nak lawan sbb dia dah kata biar rakyat yg menilai dan puak pembangkang pun ada hak utk berdemonstrasi. Lebihkurang katanya siapa nak turun berdemo dan bertumbuk pergi ajelah tak payah bising2 lagi.

Puak pembangkang tidak ada cara lain yg lebih efektif utk menarik perhatian dan mencapai kpd masyarakat awam melainkan dengan cara berdemo. Pada mrk peduli ape org jadi susah asalkan matlamat mrk tercapai. Lagi kecoh lagi bagus kerana dapat liputan free media termasuk antarabangsa. Kita juga yg bagi mrk peluru.

Ada 2 cara nak encounter masalah ini;

Pertama - Gunakan ISA, jika takut (mmg hisham akan takut punye, aku gerenti...)

Kedua - Kita sesakan jalanraya dengan membuat grand sale of the year kat kawasan2 tersebut. Bawa juga produk2 pertanian dan kita buat pasar tani sepanjang jalan. Biar rakyat shopping sakan kat kawasan tersebut supaya perarakan demo tak dapat bergerak. Pakat dengan pekedai2 supaya beri kerjasama menurunkan harga bagi menjayakan counter-demo ini dengan cara yg meriah dan menguntungkan. Kita buat juga makan besar dgn gerai-gerai selera disepanjang jalan seperti pasar malam macam kat marakesh. Pelancung2 boleh dibawa ke sana dengan bas2 dari hotel tempatan dan luar KL.

Kita teruskan buat begitu setiap masa dan minta Dewan Bandaraya KL menutup jalan dan ubah kepada street mall. Secara tak langsung kita akan majukan kawasan tersebut daripada dikotorkan oleh puak kotor disebalik kempen bersih2.0.

Anonymous said...

kawan, apa kata kita semua mintak Pemuda Umno, Perkasa, Pekida demo kat Bukit Bintang bantah Bersih. Pemuda Umno boleh bawak ratusan bas dari setiap bahagian UMNO seluruh negara ke Bukit Bintang. Perkasa dan Pekida pun.... aku ikut.

Anonymous said...

heeeeeee nampak punai papa

from nurul ijah

Anonymous said...

aku anti bersih tapi bukan pengotor, kalau demo kat bukit bintang atau brickfield aku turun.

Anonymous said...

Biar Polis bagi saja PERMIT tapi dengan syarat2 hitam putih;

1. Apa segala yang terjadi akibat perhimpunan ini, Ambiga akan bertanggungjawab untuk mengganti rugi tiap tuntutan yang dibuat oleh pihak2 yang menjadi manggsa;

a. Kiranya kematian, pampasanan elaun saraan hidup keluarga simangsa
b. Kecederaan, segala kos baik putih di tanggung dan di bayar ganti rugi
c. Kerosakkan hata benda akan di bayar ganti rugi
d. Kehilangan punca mata pencarian hari tersebut... segala tuntutan akan ditunai sepenuhnya kepada semua pihak yang terlibat
e. Kebersihan kawasan terlibat, kena kasi BERSIH seperti sediakala

Dari situ, Polis/FRU semua boleh ambil cuti atau rihat kat rumah. Kalau ada rusuhan, Ambiga akan bertanggungjawab kejar dan tangkap sendiri mereka yang mengugat perhimpunan ini.

Bomba juga boleh ambil cuti, kalau ada kebakaran, Ambiga akan padamkan api dan sebagainya..

Doktor2 hospital Kerajaan pun boleh ambil cuti hari tu.. kalau kecederaan apa saja, hantar semua mangsa pi rumah Ambiga

Anonymous said...

Set PAS macam bebudak sekolah! Dulu bebudak sekolah yang kena tangkap isap rokok, ponteng dsb merasakan mereka hebat kerana mereka berjaya melanggar peraturan sekolah. Tidak membina lansung.... Oh ya Mat Sabu pun bukan cerdik sanggat pun. Dulu mak bapak suruh belajar dia sibuk nak berpolitik.

Take beer PAS. Lingkuplah parti mu sebab orang yang pernah menyokong parti mu macam aku ni dah bosan dengan mainan politik mu yang macam celako. Kita nak bersatu sesama Islam kao pulak nak berpecah.

Pergi MAMPOS kau Sabu.

Anonymous said...

Penyokong PAS kalau pemimpin mereka kata tahi itu wangi mereka akan mengaminkan pandangan pemimpin mereka. Berduyun-duyun lah penyokong mereka akan mencalit tahi di baju mereka untuk mendapatkan keberkatan. Biarlah penyokong PAS bergelumang dengan tahi hasil berak DSAI dan kencing AMBIGA. Padan muka asik kena tipu sahaja ha ha ha

Abdul Hamid said...

Selagi An War(anwar) ini dibiarkan berleluasa selagi itulah negara ini tidak aman.Bukan Melayu dan Melayu yang x faham perlembagaan dan yang hati mereka penuh dengan perasaan hasat dengki dan tak tahu bersyukur akan sentiasa membuat kacau.Orang yang berdiam diri pun ada perasaan. Jangan bangunkan harimau yang sedang tidur.Ayer yang tenang itu jangan disangka tak dalam dan tak ada buaya yang sedang menunggu mangsa nya. INSAFLAH WAHAI ANWAR.BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT.

Anonymous said...

PAS sentiasa kena tipu dulu kini dan selamanya. Ramai ADUN mereka gelap mata bila dapat kerusi. MP mereka kalau tak buat tahi mata kat parlimen, tentu buat lawak macam kat sarkis. Dah la sepanjang masa kena tipu, tertipu dan menipu.

Anonymous said...

Melayu perakkk, oiii melayu perak.. Lena ka. tak nampak hidung pun ni. aku syiok tengok lu balun puak2 harami ni.. hehehe.

-cakap tak serupa bikin-

Anonymous said...

Melayu patut protes DAP yang khianat bangsa Melayu dengan cara berkemah di sepanjang Jambatan Pulau Pinang selama seminggu.Kita buat pesta atas jambatan.Kita tengok siapa yang kena.Tunjukkan kuasa Melayu,biar Bintang Tiga mampus.

Anonymous said...

Pemimpin PAS yang cerdik makin hari makin tidur lena. Bangunlah!!! Fikirkan cara untuk menuju kesepakatan sesama Islam. Apa sudah terjamin segala amalan diterima Allah? Apa sudah sampai iman mereka ketahap sahabat rasulullah hinggakan mereka begitu yakin bahawa mereka sahaja dipihak yang benar?

Anonymous said...

Najib pernah berkata beberapa bulan yang lalu bahawa ISA sudah tak sesuai.Oleh itu tunggu apa lagi,9 Julai ramai-ramai turun menghapuskan petualang dan pengkianat Tanah Melayu tercinta ini.Dapatkan ambiga paria dan mat sabun.

Anonymous said...

Padan muka PAS kena kencing dan berak oleh Anwar, Ambiga dan DAP. Sampai bila-bila pun PAS tidak akan maju kerana pemimpin mereka harap menang sorak sahaja. Mana pergi ulamak mereka yang cerdik dan bijak? Kena tapau oleh pemimpin baru yang tah apa-apa ilmunya. Take beer PAS!!

Anonymous said...

Ayuh orang Kelantan. Bersihkan bandar Kota Bharu dari sampah sarap daripada membuang masa join BERSIH. Wat nate apo ikut bewok-bewok tuh. Keno tipo dan bbodo ko Anuar dan nate AMBIGA dan Mat Sabu mulut rabik.

Anonymous said...

Kito pakat gatea set BERSIH!!!!! Katok Mat Sabu.

Anonymous said...

To Anon 11.32 pm.
Setuju dengan pandangan kau....buat demo di penang...lebeh2 lagi dalam kawasan yang banyak mata sepet berniaga. Kita tengok...mereka melalak tak???

Melayu Perak said...

Ambiga நீங்கள் மக்கள் முட்டாள்

இளைய பசுக்களிலிருந்து பிறந்தார்

நீங்கள் மலம் சாப்பிடுகிறீர்கள்

Anonymous said...

Kita bako Mahpuzzz.... Kito bako Mat Sabu

Anonymous said...

HARAKAH akhbar pendusta. HARAKAH penghasut. Harakah sama taraf dengan akhbar tabloid yang lain. HARAKAH suka kencing.

Anonymous said...

Katok Mat Sabu. Katok dahi suloh dia. Dia mulut busuk sebab suka berdusta hasil dari hati yang busuk.

Anonymous said...

BERSIH itu kotor. Mari kita rakyat Lembah Kelang pakat ramai-ramai menyekat kemasukan kenderaan dari luar dari memasuki KL. Plate kereta selain W & B wajar kita perhatikan dan halang kalau namapk muka orang PAS.

Anonymous said...

sesape yg gi himpun 9 julai nie...
bagi sorang PENYAPU DAN TONG SAMPAH
kita bagi kerja kat dorang...BERSIHKAN sampahsarap kat KL nie....

ade pekdahnyer...amacam bagus tak idea nih?

Melayu Perak said...

sempena israk mikraj ni....

ingin saya ketengahkan ketika nabi muhammad s.a.w. naik ke langit beliau melihat orang-orang menggunting lidah mereka sendiri...apabila bercantum balik digunting lagi lidah tersebut...nabi bertanya kepada jibrail siapakah mereka itu...jibrail jawab mereka lah yang di dunia membuat fitnah dan bercakap fitnah...

Anonymous said...

UMNO Anti BERSIH=UMNO anti Suara Rakyat!

UMNO = Undemocratic Malays National Organisation .... dictator selalu guna polis gestapo ... mahkamah kanggaroo ... politik kotor!

Isamuddin Isa said...

pm malaysia yang bukan Bn..

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/06/jika-bukan-rahman-siapa-pm-malaysia.html

Anonymous said...

Anon June 26, 2011 1:00 AM
PR pun kat DUN dan Parlimen macam sarkis jugok. Diberi peluang bukan nak gunakan peluang untuk memperbaiki keadaan tapi nak merosakkan. Bak tiku membaiki labu. Menang pilihanraya pun masih kata tak adil. Kata orang diktator tapi tengok pemilihan PKR lagi bapok kuku besi. Kalau demokrasi kenapa anwar tak bertanding? Kalau tak bersih kenapa bersepah PR malah calon bebas boleh menang?

ANACONDA said...

WOITTT GAP MANAPENDEDAHAN SKANDAL BUKIT AMAN LAGI...

AKU TUNGGU GAK...

TTG BERSHIT NI AKU DGN NGO2 YG LAIN BOLEH KASI SETTLE...

BUKIT AMAN LU KASI SETTLE LA, BARU BOLEH AMAN...

Anonymous said...

ooo against constitution pulak..
nmpk sgt habis modal dh tu..
dlm bab utk political mileage PR.. bgaimana pula hak dlm constituition terhadap rakyat biasa yg mahukan keamanan, tidak mahu huru hara, yang tidak mahu demo samseng jalanan ini??

prof aziz bari tu balaci murahan.. kena menyalak lah sbb he iis the waiting minister in ANUwar cabinets (nauzubillahi minzalik dr mereka memerintah malaysia)!

Anonymous said...

PESANAN IKHLAS SAYA... BERMULA SAAT INI... PADA MELAYU2 YG BERURUSAN UTK KHIDMAT GUAMAN.. CARILAH PEGUAM2 MELAYU DALAM APA2 JUA KES.. KITA JUGA PUNYAI RAMAI PEGUAM2 MELAYU YG LEBIH HEBAT,,, PASTIKAn WANg ANDA DPT KPD PEGUAM2 MELAYU.. MEREKA UNTUNG .. DISALUR PADA PUSAT URUS ZAKAT SERTA AMAL JARIAH Yg LAIN.. DAh LAMa DAH KITA MENGKAYAKAN KAPIAQ LAKNAT, KITA PERLU BERUBAH SEKARANG JUGA... KALAU KITA TAK SOKONG BANGSA KITA SIAPA LAGi?????????????????????????????????????????

captain said...

kalau umno demo,fru tak kacau punya..tak payah permit pun.

Anonymous said...

ANON 10.20 PM notify DBKL idea anda dan cepat bertindak. Saya setuju suggestion anda.

Saya rasa tak perlu tinggu HIshamuddin. Najib dah kata mereka ada hak,kita pun ada hak.

Dari bertembung dengan mereka secara kerns kerasan diatas jalanraya,kita pakat buat temasya atau grand sale di kaki lima atau dijalanraya dimana tempat mereka mahu berhimpun. Adakan juga acara for the young, Bukit Bintang walk is very popular place for this sort. Atau Adakan carnival DBKL.DBKL ada peranan dlm kemasyaraktan dan kebudayaan.DBKL harus dapat ambil peluang ini untuk menghentikan BERSIH dari kotori ibukota.

Servant of God said...

Anonymous said...

UMNO Anti BERSIH=UMNO anti Suara Rakyat!

UMNO = Undemocratic Malays National Organisation .... dictator selalu guna polis gestapo ... mahkamah kanggaroo ... politik kotor!

June 26, 2011 1:00 AM

-------------------

Suara rakyat kepala hotak kau!

1,092 repot polis telah dibuat menentang Bersih 2.0!

Bilangan repot polis tuh aku pasti melebihi bilangan ahli2 komiti Bersih nih. Itu yang kau kata suara rakyat??

Semua yang Pakatan Rakyat lakukan berlandaskan penipuan dan hipokrisi laaa samdol. Jangan nak perbodohkan kami la

TOLAK PAKATAN RAKYAT!

Anonymous said...

hai Kaptain....itu lah bukti parti politik sgt peka...ini demo ngo ke demo parti politik?

lu jawab la sendiri...

Kalu jwbnya adalah tgn2 kotor pakatan ...mereka wajib dibelasah cukup2..kita tak buta politik asia dan antarabangsa..la...

pembangkang party ambil kesempatan menjadi pembangkang! (jgn lupa bawa kemera dan upload utube cepat ).. bukan mudah jd pemerintah tahu..

itulah SEBAB demo NI kena disampahkan cukup2... kalu nak buat..haa buat kat penang..kerajaan dap pun sokong sgt..WHY NOT?

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

UMNO Anti BERSIH=UMNO anti Suara Rakyat!

UMNO = Undemocratic Malays National Organisation .... dictator selalu guna polis gestapo ... mahkamah kanggaroo ... politik kotor!

June 26, 2011 1:00 AM

...OTAK BAHLUL...TU MACAM MANA PEMBANGKANG MENANG DALAM PILIHAN RAYA DULU KALAU PEMERINTAH TIPU...IMBAS PEMILIHAN PKR...HANGKANG MANGKANG TIPU DEPAN MATA...BARU URUS PARTI DAH HANGKANG NAK URUS NEGARA...BUAT PERHIMPUNAN BERSIH KAT RUMAH HANG NAK...BIAR DEPA NROGOL MAK BAPA N KELUARGA HANG SAJA...KITA NAK AMAN...LU BALIK RUMAH KONGKEK PUKI MAK HANG BARU BETUI LU PUNYA OTAK...

PR itu kotor yg amat said...

UMNO Anti BERSIH=UMNO anti Suara Rakyat!

UMNO = Undemocratic Malays National Organisation .... dictator selalu guna polis gestapo ... mahkamah kanggaroo ... politik kotor!


-----------------------------------------------------------------
DAP Anti ISLAM=PKR anti KEBENARAN=PAS juga yg keldai!
kaki belit... semua salah.
1985;Kereta proton membazir, takde org nak beli
Jambatan P.Pinang membazir,feri dah ada.
KLCC membazir
KLIA membazir
Putrajaya membazir
F1 Sepang membazir

Pendek kata semualah salah. Dia je yg betul.

dictator.. pernah gila junjung gambar al-gore dan clinton masa demo, iaitu polis dunia (Amerika) yg terkenal dgn pro-Israelnya dan suka membuli negara miskin.

Kalah, mahkamah kanggaroo ... Menang, lain plak ceritanya.
Sama la dgn pilihanraya kalah, SPRM tak adil.. menang, rakyat telah memilih dgn bijak.

politik kotor!

Anonymous said...

BOIKOT PEGUAM2 INDIA!!! ...GUNA KHIDMAT PEGUAM MELAYU ISLAM... BERKAT DIDUNIA AKHIRAT!!!

Anonymous said...

sebenarnya BN MASIH KUAT

2008 Bolehlah paklah dikelentongkan!

2011 najib oooo.... dia jenis under dog

1. anwar main 16sep. najib balas rampas kerajaan perak... rampas itu penoh makna.. mematikan terus corak Penipuan Anwar..nak esok la lusa la minggu dpn la.thn dpn la

2. Anwar nak mengumpan gereja ..Anwar terkantul kalimah Allah..dgn pas2 sekali terpalit.. hingga lahirnya baby khalid gereja..

3.semua prk pakatan menang...then semua BN MENANG

4. Begitu jugakla 9jully ni.pakatan akan dilihat mcm menang...lepas tu siapla...

5. yg penting PERKASA, GAP. NGO DLL MESTI GASAK MRK SEKARANG.. MRK ADA WEAKNESS KETARA...AMBIGA TU PENYOKONG MURTAD ..THAT THE KEY..!

Anonymous said...

Anon 9:19am. Masa mmg suntuk utk mengumpul semua pihak bagi menjadikan demo bersih (yg kotor) kpd pesta belibelah yg bersih tapi tak mustahil klau ada pihak yg mempunyai pengaruh dlm politik dan dbkl membuat coup-de-tat ni.

Selain dari tu TV3 juga boleh buat pesta JOM Heboh special kat jln tuanku abd rahman. JAWI juga boleh buat tilawah AlQuran kat Masjid Negara. Warga2 kota juga boleh buat garaj sale depan bangunan Majlis Peguam dan Masjid Jamek. FAMA dan lain2 agensi pertanian boleh bawa bertan-tan hasil pertanian dgn berpuluh-puluh lori dan lambakkan disepanjang jalan dgn harga yg sgt murah. Keluarga2 kita juga boleh bukak gerai makan sepanjang jalan bagi memeriahkan keadaan. Jualan rakyat sebegini akan membuat kedai 1Malaysia nampak mcm gedung mewah.

Bagi wira2 perkasa, mrk boleh buat pasukan penghalang dan pemantau jika puak fuckatan membuat kacau dan tangkap beruk2 tu dgn bantuan RELA. Polis tak payah buat ape2 sbb takut mrk kata polis zalim. Hishamudin pun boleh duduk rumah gentel telor aje tak payah susah payah pecah otak cari jalan tak nak guna ISA.

Kita buat jugak mcm perkasa buat depan pejabat utusan malaysia sure mrk akan terkencing melihat kesatuan kita dlm menentang mrk. Kita buat cara baik tanpa perlu berdemo yg tak ada untung langsung dan buang masa aje.

captain said...

kah..kah..orang umno nikenapa mengelatat mcm ayam berak kapur.nak buat demonstrasi aman pun tak leh ker..kalau ko orang pun nk demo, demolah sekali.bawaklah agenda ko orang..x da sapa nk kacau.

Servant of God said...

captain said...

kah..kah..orang umno nikenapa mengelatat mcm ayam berak kapur.nak buat demonstrasi aman pun tak leh ker..kalau ko orang pun nk demo, demolah sekali.bawaklah agenda ko orang..x da sapa nk kacau.

June 26, 2011 5:32 PM

-----------------

Nampak sangat, pada orang2 Pakatan Rakyat, menyusahkan hidup orang2 lain itu memang benda biasa. Tak sah kalau tak buat.

Dah laa tu. Bersih ni nampak sangat kotornya. Isunya tak wujud pun.

Jom tolak Pakatan Rakyat!

Anonymous said...

bodoshit...melayu sama melayu gadoh.. cina ngan india tepuk tangan ma..ketawa busat ma..kahkahkah... dalam quran kata olang islam bersaudala tp melayu bolo ma..talak ikut...dalam quran kata jgn pecah belah nanti hancur tp melayu bolo ma talak ikut..itu melayu bolo suka ikut ambigrrrrrr..