Thursday, June 2, 2011

NYAWA GAP DIANCAM !

 Aku dapat maklumat yang cukup kuat bahawa ada orang nak tangkap dan potong kepala aku pasal aku keras dengan kumpulan mereka.

Tadi bloger rbf juga mendapat ancaman ugutan yg keras.

Ancaman potong kepala aku telah disampaikan oleh sumber aku. Kata orang yg nak potong kepalA aku,  diA pesan tulisan aku memang macam bangsat. dia tak puas hati pasal aku lanyak kumpulan dia dalam beberapa artikel aku yg lepas.

Aku yakin org yg nak penggal kepala aku tu baca artikel ini.

Pesan aku mudah, kalau dah hulur aku sedia terima.

Setakat ugut mcmni tak jantan la sundal.

Aku cabar kamu bertumbuk one by one. kita tengok siapa mampos ,aku atau engkau.!!!
 

70 comments:

Anonymous said...

kalau benda dah tak betul apasal nak panas punggung... bengongla juak2 fuckatan haram ni...

Anak Teruna said...

rilex bro, berjuang sampai ke titisan darah terakhir...

Anonymous said...

jgn takut dgn ugutan kebudak2kan biawak2 tu GAP...kami sentiasa menyokong penuh usaha anda....

Tuan Tanah said...

bro kami penyokong kerajaan ada belakang kau bro..jang gentar ngan diorang

PERJUANGAN MESTI DITERUSKAN

MAFIA13 said...

CAYA LA GAP..AKU TABIK SPRING DGN HANG..AKU NK JOINT BLEH TAK..DAH LAMA TAK TINJU ORG NI...

Anonymous said...

A tu stands for AMK ke ?

KOMANDO SIBER said...

KEPADA PIHAK YANG MENGUGUT GAP, KALAU BERANI SANGAT BAGI NAMA PI LAWAN ISRAEL....ADA BERANI KA?

Bingai @ Bangang said...

dalam perjuangan terdapat tiga peringkat halangan:

1. Luka - ditampal/balut (bandage)
2. Patah - disimen (plaster)
3. Mati - ditanam

Kalau mati tak ada siapa yang nak uruskan jenazah aku, maka berdosalah satu khariah itu. Yang aku takut ialah mati kena tanam sendiri. Selagi mati dimandikan dengan belaian dan ditanam orang, mengapa harus takut?

Teruskan perjuangan anda GAB.

Anonymous said...

Harkkk tuihhh sama babi2 PR....menyalak saja lebih..lain orang sedap2 makan "karipap"...lu orang kasi jilat dia punya "kole" sama pinggan....chaaiiitt....

Servant of God said...

Huh.

Dasar penakut.

Bila terkelu lidah, nak keluar parang. Malu laa tuh.

Aku doakan kau GAP. Insya Allah tiada musuh boleh menyentuh seurat benang pun pada tubuh kau.

Ayatul kursi itu sangat ampuh bro. Amalkan.

Perjuangan kita belum habis. I am with you.

Anonymous said...

Apsal nak main ugut2 nie..

Kalo takut dilondehkan jgn le menggatal masuk politik! Gi le menggatal dgn china doll!!

ingat ini negara mafia ker??

Anonymous said...

Kepada AMK ko org jentik saja GAP jgn takut dgn ugutan Parti Pondan kami berjuang bersama-mu GAP

Anonymous said...

Kepada AMK ko org jentik saja GAP jgn takut dgn ugutan Parti Pondan kami berjuang bersama-mu GAP

Anonymous said...

fuh tadi RBF, ni GAP pulak...sape la yg nak tunjuk samseng sgt ni?? ternyata puak2 anjing ni takut dgn blogger dan takutkan kebenaran. sesungguhnya Allah bersama org2 yg benar...bertawakkallah...

ZK said...

fuh tadi RBF, ni GAP pulak...sape la yg nak tunjuk samseng sgt ni?? ternyata puak2 anjing ni takut dgn blogger dan takutkan kebenaran. sesungguhnya Allah bersama org2 yg benar...bertawakkallah...

Anonymous said...

wohoh...maknanya perjuangan kau berjaya memanaskan isu yang mereka kata takde atau sejuk.

sesungguhnya Allah bersama dgn orang orang yg benar.

BERANI KERANA BENAR.
TAKUT KERANA SALAH. mcm siapa??

aku anak Kedah said...

Bagus dia orang dah terasa panasnya.Negara kita ada undang undang jangan takut ALLAH sentiasa bersama anda GAP yakinlah kita di pihak yang benar.

Anonymous said...

Teruskan GAP !! kalau sudah diancam bermakna tulisan GAP sudah memberi ancaman..kami didepan dan belakang GAP...geludok

Anonymous said...

ugutan biasanya dtg drp org yg tahu akan tewas..sebab dah mati akal dan hujah nak pertahan si boss gay! jangan gentar GAP..kita lawan, biar masa yg menentukan.. dia org dah semakin kepanasan dek terjahan blogger2 pro BN yg mantap dan berapi!! aku salute korang semua! teruskan berjuang utk bangsa agama negara & maruah!!

Anonymous said...

itu bukti telor diorang dah makin kecut dgn tulisan-tulisan yang tajam menikam.

Teruskan perjuangan menentang munafik paling pandai belit nombor satu, Bapak Anwar bin Ibrahim (BABI).

Anonymous said...

DIA ORG DH KETANDUSAN ISU...SATU PERSATU SOLAT HAJAT MEREKA DICASHKN...AMK CKP X SERUPA BIKIN...MMG BIOL DEME NI...

Anonymous said...

aik?

baru cuit-cuit sikit dah gelabah sampai nak membunuh ni apa kes...?

Anonymous said...

aku tak percaya le AMK nak gertak ko GAP...

Kes demo dpn utusan tu pun dh tau AMK ni jenis pengecut dan bacul..dh dua kali Jumaat, bila nak berdemo woi..?

yg ugut ko ni mesti jenis macha upahan sivaji the boss yang kuat seks tuh..hehe..

ntah2 hari tu cucu dia (anak izzah)dia yg ugut

geng 06 port klang said...

sebelum GAP lanyak kau jumpa aku dulu kat kompleks sukan pandamaran esok sebelum SUBOH,ada berani ka.aku tunggu

Anonymous said...

setakat gertak sepatah dua kata.. tu je la yg diorang berani. Betul-betul kejadian, hilang telor.

lepas tu cemarkan masjid tak masal. Orang nak sumpah laknat diri sendiri jika berbohong pun nak kecoh. Bukan nak laknat sesapa pun.

Yang diaorang terasa sangat ni kenapa ha?

Anonymous said...

Kita perlu takut pada ugutan. Org mengugut macam anjing sebab dia sebenarnya penakut. Jgn fikir dia saja boleh kerat kepala org. Bangsat sebab berjuang macam mafia.

Anonymous said...

Style pembangkang... dia org mengutuk tak pe... tapi bila dia org kena kuuk dah panas telinga... memang dasar pengecut... puak2 pembangkang memang tak guna...

Anonymous said...

capital A stands for anwar kan?

Anonymous said...

kencing,..nak pungut simpati la tu.itu hari korang kata nurul .

Anonymous said...

Kah kah kah.....sandiwara lapuk & kelakar politik UMNO .... politik wang, fitnah dan lucah .... tolak umno=tolak mungkar...

Gerakan Timur said...

Bro,

Klu diorang nak gang fight, jangan lupa call aku.

Nak pakai berapa ramai?

Melayu Perak said...

Bro GT aku joint nak bawak satu kampung mari dengan sabit kelapa sawit...tetapkan hari dan masa

Reza aljunaid Post said...

buat dulu laporan polis ... buru puak yang ugut dan ancam tu ... apa dia orang ingat puak dia orang aje yang pandai buat jahat ... dalam Islam ... berhadapan dengan puak Munafik yang mengaku mereka adalah anugerah Tuhan ...wajib hukumnya menghancurkan mereka ...jika tak...seluruh umat Islam akan tanggung dosa ...inilah yang dilakukan oleh Saidina Abu Bakar di awal pemerintahan beliau ... menghapuskan puak Munafik dan Nabi Palsu (Yang mengaku Anugerah Tuhan tanpa Tauliah ) ....

Anonymous said...

Senangnya nak Kerat Kepala Gap..Apa mereka fikir GAP hidup tak ada emak, bapa, keluarga ke...?

GAP kami senantiasa medoakan keselamatan anda bro.

Kami anak2 Kiyai Salleh Selempang Merah stand by you.

Anonymous said...

saya syorkan pada yang ingin memengal kepala saudara supaya pengal kepala Anwar , guan eng, kit sial dan kapal sink dan tambah lagi bagi semua yang memusnahkan melayu

Anonymous said...

Bro GAP,jangan takut kita kat Sarawak ni bersama bro.Dia belum rasa lagi kilatan dan ketajaman parang ilang panglima Rentap.

Anonymous said...

GAP teruskan perjuangan anda,bangsat PR harus dihapuskan,kami sentiasa dibelakang anda,untuk juak2 PR kalau nak bertarung sgt tlg tetapkan masa dan waktu,jgn ckp saja berdegar2

Anonymous said...

Bro GAP...
Jika dia sms..kongsi no hp
Jika dia call...kongsi no tel/hp
Jika dia hantar surat...siarkan
Jika dia pergi kat umah/ofis...kongsi gambar
apa saja maklumat ttg dia...kongsi je ngan aku...
aku memang pantang bak ugut2 ni...dari dia cari kita...baik kita cari dia terus...
Biar anok klate yang uruskan sibangang tu...
lebih bagus jika dia jugak anok klate...mudoh baso..sene kiro...
nok tau staro mano gedebe...
-berani pasal benar...
-takut tak pernah wujud...
-niknordinp21

Anonymous said...

Ckp saja lebih....Suruh jumpa masing2 jadi mcm tikus sama mcm ketua dia gak....Siap sorok kat kedutaan Turki....Dasar pondan......

Tukang Komen said...

OI!MAMAT PARANG,

Ko ingat ini kampong Semerah Padi ke nak potong orang konon! Setitik darah Gap jatuh ke tanah malaya ini akan ku mandikan kau dengan..dengan..
dengan apa erk? Tak kiralah tapi kalau kau dah hilang akal kau buatlah. Ko ingat negera ini ko punya ke?
Kalau ko kuat sangat gi lawan ngan Superman ke Batman ke....

Anonymous said...

Helo Gang 06 Port Klang,
Dulu ko gang 606 yg P.Ramli cakap tu ke?

Anonymous said...

bangang...ugut je brani...? face to face la klau ank jantan... GAP dun wori... kitaorng support kau...

Hashim Jaafar said...

SELAM 1 SEJAHTERA....PERKARA UGUT MENGUGUT NI MMG KERJA MEREKA....KERJA KITA PERTAHAN HAK KITA...JAGA MARUAH KITA..KERJA MURNI SUDAH PASTI AKAN DIBANTU..AKAN DILINDUNGI..DGN IZIN ALLAH...KITA TAK AKAN APA2...TERUSKAN USAHA MURNI MU WAHAI SAUDARA KU....KAMI SEMUA BERSAMA MU..0104004119

Anonymous said...

GAP.. Sini aku nak beritau kau GAP.. Jangan kan dorang nak penggal kepala kau GAP,kalau kau BERSIN je di sbb kan tindak tanduk dorang kita semua sedia di balakang kau GAP.. No worries GAP.

Anonymous said...

GAP mati .. sepuluh lagi GAP akan muncul.. teruskan berjuang GAP .. ALLAHU AKHBAR !!

Anonymous said...

Bro..kau sebut je pistol jenis apa yg kau nak bro...kau bagi aje no series dkt aku..aku ada stok bro. Relax bro

Anonymous said...

Anon 7:06

Tolong buktikan dengan fakta bahawa UMNO banyak buat mungkar.

Jangan baling batu, sembunyi tangan.

Jimmy Hillhead

Anonymous said...

Kalimah budi suci belakang kau GAP.tp mcm mana nak contact lu bro.komen2 kat sini banyak nak support.tp kalau betul2 jd mcm mana nak bantu bro GAP...

Anonymous said...

gap... sape lah nak ugut hang... ape lah sgt harga hang ni hgg org nak ugut... cerita kamu mengarut dan bahasa kamu teruk takde etika dan susila....

kamu ni cuma penulis murahan yang patut kena ludah dan di rejam...

cuba lah kamu tulis yg elok... nak juga saya menyokong... ni tak... bahasa kamu kesat... tak baik utk generasi masa depan...

Anonymous said...

anon 10:28 kalau nak berlembut pergi join artis la.ini politik la...berjuang kena keras.lu pergi cari bloggers lain yg berlembut la bila bangsa dihenyak...

Anonymous said...

Setahu aku PAS dengan gedebengnya, DAP dengan Kominisnya, dia ni mesti PKR. Barulah lengkap "birds of the same feather flock together". Ha.. Ha.. Ha.. Jahanam.

Mereka tak sama tapi serupa. Tak bertamadun.

Anonymous said...

kimak punya pencacai PR!
lu jgn langsi sgt bro.. silap2 parang tu tetak leher lu sendri bro..

beringat sket sblm bukak mulut. jgn smpi org cr lu..

relax bro GAP, ramai ada dgn lu nih.. nak2 komando melayu..

Anonymous said...

Jgn risau Gap, apa2 ko hantar email kat semua kekawan....kalau setakat nak gadoh tu malas mahu cakap le ,tengok rekod le dulu...ko habar aje kat mana aku bantu tak ada hal.....punya pekida tak kan biarkan kau...tapi apa2 ko buat repot Polis dulu kalau dia anak jantan nak bunuh bangsa sendiri sbb mempertahankan PRkan silakan....

Anonymous said...

Nak takut buat apa bang...

PDRM tu kan Pak Sedara korang...

Ngadu ajelah kat dia orang...buat report...

Pasti secepat kilat macam halilintar membelah bumi...dia orang akan ambik action...

Kalu org PR buat report...takdelah...kesian...dia orang sempat colek taik telinga dan taik gigi lagi...

Oh M'sia ku...

He he

Anonymous said...

jgn risau korang geng kerajaan isyaalah diorang akan jaga kamu.....jgn risau na kita ada undang2....sabar separuh dari iman

Mr Ganu said...

Teruskan perjuangmu GAP. buat pe nk takot dgn si pengecut. kite takutkan ALLAH je. sesame manusia, apeee la sgt..adoiii...

Anonymous said...

Gap... Jawa ijok bersamamu... Kpd orang PR bangsat.. Lu langsi Lu mati.... Heiiii dah lama aku tak bagi saiz 8 aku kat muka orang niiihhh...

ANACONDA said...

HAI GAP,KAU PUN GUNA AYAT AKU JUGA KE, ONE BY ONE...

BY THE WAY, SIAPA JE USIK KAU, TLG CAL AKU, HP AKU 24 JAM, KAU TAU KAN, AKU AKAN TURUN...

SIAPA USIK GAP MAKNANYA USIK AKU LA, JGN CARI NAHAS K...

kingnek said...

GAP, puak perkasa dan pekida mesti turun padang, puak munafik dan makin melampau sekarang ni!

Anonymous said...

kalau berani sangat cub alah p hantak barang keperluan untuk palestin...hancurkan israeil dulu. ni mangkuk pondan nak ugutu penulis buat aper? ni namanya pondan, apa ingat bapa engkau punya negarta ker? Ingat tak ade undang-undang ker? haam ke batche

Anonymous said...

BAGI AKU LA,
TAKKAN MARAH DAN TAKKAN MENGUGUT ORG2 ITU JIKA BERITA2 YG DISIARKAN DI BLOG ITU TIDAK BENAR. PALING CIKAI PUN DEPA AKAN SAMAN.
TAPI BILA DAH MASUK BAB UGUT2 BUNUH NI..CONFIRMLA BERITA ITU BENAR..

Servant of God said...

Korang orang DAP, PAS, PKR memang bangang.

Ko tuduh PDRM pilih kasih. Slow nak tolong korang. Ada bukti ke?

Kalau ada bukti pun, aku tak heran laa kalau pada dorang, korang nih low priority.

Dah korang maki hamun dorang, korang cerca nista, lu pikir dorang lupa ke?

Bodoh.

Anonymous said...

GAP, aku rasa ko kena ada plan untuk menghadapi mereka ni.

Cadangan aku, ko setkan SHORTCUT kat phone hang siap dengan text minta bantuan serta set auto GPS location dan fix send ke blog ni... Maksudnya jika dia orang ambushed, hang just tekan butang tu je so pembaca blog ni akan tau hang kat mana seterusnya bolehlah bantuan sampai dengan segera..

Macam mana nak set kena tanya Azli Paat pakar IT BERNAMA RADIO 24.

Karl said...

GAP,

Bro, rileks, anuWar pun kene ugut gak.. Ehh jap. Dia kene urut, bukan ugut. Alaa, puak2 lalat ijau pun selalu kene ugut gak.. Ehhh, kene carut, bukan ugut. Haha.

Apa2 pun bro, toksah risau la pasal ugut2 ni. "Silent Majority" dah ramai jadi vocal majority. Dulu kita senyap je, kasi chance puak2 penjilat pakatan riot ni bikin panas. Tapi sekarang, no more la. Cukup la bikin kacau kat Malaysia ni. Belum cuba, belum tau. Kalau nak tau macamana Silent Majority retaliate, ayuh... Heh.

Anonymous said...

Teruskan perjuangan mu kerana kebenaran adalah untuk kebenaran dan tak perlu la risau kerana kemenangan hanya ada pada yang benar

Anonymous said...

Padan mukalah pakatan ni kalau buat report polis, polis tak berapa layan, kau cerminlah diri kau tu, siang malam kau maki polis2 tu semua, padahal mereka tu buat kerja2 jaga keamanan malaysia, cuba kau bayangkan kalu polis semua pro PKR, polis2 pun berdemo, haru Malaysia ni, cukuplah cuma cikgu2 yang macam anak emas kerajaan je yang membangkang. Disebabkan kerajaan nak bagi keistimewaan yang berlebihan kat cikgu2 pembangkang ni supaya menyokong kerajaan, semua yang dia nak dia bagi, sampaikan guru sekolah rendah pun lebih tinggi dari pensyarah universiti (ruj: Forum/rencana utusan minggu lepas) kerjaya2 lain kat Malaysia ni macam dah tak de kelas langsung, walaupun mereka2 ni yang lebih bekrjakeras jika dibandingkan dengan cikgu2 yang hanya kerja separuh haru dang lambakan cuti tahunan.

Sepeng Dungun said...

berjuang niat mesti ikhlas kerana allah,apa jua ujian yang mendatang,insyaallah selamat.

Anonymous said...

astaga..sure ker..bley percaya ker sumber tue..papehal solat istikharah dan hajat utk jumpe ptnjuk atau awk dibayar..

Penditakainsingkat said...

Pejuang sejati tidak akan undur walau setapak selagi percaya perjuangannya di jalan yg benar.

Berpegang kpd kepercayaan bahawa tidak akan terjadi sesuatu di muka bumi ini tanpa izin Allah.

Kalaw berhadapan dengan ugutan atau cabaran, berpeganglah pada:

"Gerak Allah Gerak Muhammad
Gerak baginda Ya Rasulullah
Gerak Penggerak Bagai Dijaga aku tidur.
Besi datang besi menanti...."

Jangan risau apa2 GAP...

DAP sangat menunggu2 Melayu bunuh Melayu selari dengan apa yang Pas sedang usahakan.

Magna Group said...

POLITIKOSETANG HEHEHEE