Tuesday, June 14, 2011

PETRA GELAR ZUL NORDIN MUNAFIK.

 macamana aku nak mulakan tulisan ni ekk.
raja petra gelarkan zulkifli nordin sebagai munafik.

petra gelarkan zul sebagai munafik, ia umpama ehud barak gelarkan palestin sebagai zionis.

oi petra, hang dah takde duit ka sampai terpaksa nak jilat balik pakatan.

masa prn sarawak, petra buat kejutan. kata petra, dia tak tuduh najib dan rosmah terlibat dalam konspirasi model mongolia. petra kata itu kerja din merican,anwar dan nik nazmi. itu TV3 yang siar.

bila kerajaan tak layan, dia mula kepanasan. seluruh pembaca web malaysia today balun petra tak ingat.

dia panik,dia kepanasan. sana tak dapat, sini pun tak dapat.

jadi dia nak jadi hero balik. dia gelarkan zul nordin sebagai munafik.

kesian petra, awat hang panik sangat ni. duit dah habis ka ?

dulu petra tinggal kat london, guna pound.
lepas tu tinggal kat australia, guna dollar.
sekarang ni tinggal kat indon guna rupiah.

jangan lepas ni petra menetap kat timor leste dah la.
petra, lu sebenarnya bapak munafik.

23 comments:

Awan Network said...

Kadang-kadang nampak politician macam budak2..asyik nak bergaduh n kata mengata..

Jom Tengok :
RAHSIA LAJUKAN INTERNET 6X GANDA!!
RAHSIA TERMUDAH KURUSKAN BADAN!!
RAHSIA SIMPLE DAPAT TRAFFIK 4K BAGI BLOG BIASA!!

McTheory said...

RPK tu sial.. cilaka punya RPK

Anonymous said...

Budak "Awan Fantasia" nak mampus. Pergi main jauh-jauh. Jangan dok kacau blog-blog orang dewasa. Jangan nanti aku cari hang sampai ke lubang cacing sudahlah.

Melayu Perak said...

rpk ni kepala pantat tak ada pendirian...

pergi mampus lah lu melayu celup...

Anonymous said...

dia tau ker munafik tu aper? ukur baju dibadan sendirila paria melayu (melayu tidak matsaleh tidak)!

Anonymous said...

KATA RPK SIAL...

TP UMNO JILAT JUGA BERAK RPK...

MASA DKT PRN SARAWAK DULU, BUKAN MAIN LG PUJI MLANGIT RPK...

KESIAN RPK..DLM CERDIK, ADA JUGA KEBANGANANGAN DIA...

Ms Pearl said...

sekali berbohong orang dah tak percaya dah....rite GAP? :)

GAP KEMBALI said...

DAMN RIGHT ! HATI MAKIN PANAS DENGAN PAKATAN NIHHHHHH..!~!

Anonymous said...

Dulu aku suka blog kat malaysia today dunia rpk. Hampir 1 tahun aku layari utk update. Seronok aku hentam bn dan umno yg lembik (zaman pak lelah).

Tapi bila aku mula hentam juga pkr dan pas sbb menyeleweng dan menghianati melayu, habis semua posting aku kena censored. Siap ada yang di edit lagi sampai mesej jadi lain bunyinya. Aku tak tahulah kalau ramai blogger lain yang perasan cara rpk ni. Terus aku tak join lagi. Siapa yang hipokrit?

Aku harap kali ni kat GAP kenalah open minded sikit. Jangan berat sebelah aje. Aku dah serik masuk blog yg posting kita kena tapis dulu sebelum diterbitkan.

Balik kpd zul pulak, aku rasa dia ada sikit hipokrit juga sbb gitu lama dia bela aljuburi sebagai peguambela takde pulak dia cerita kat kita walaupun dia dah tau. Namun aku berterima kasih jika zul dah insaf dan ingin membetulkan kesalahan dulu. Aku harap ramai lagi macai aljuburi yg mengikuti langkah zul.

Anonymous said...

Raja petra yg pakai rantai macam monyet tu gelar zul nordin munafik? Aku tengok muka pun macam bapak beruk kena liwat je.

Anonymous said...

duit simpanan makin abis...ingatkan backing najib ari tu, dpt la sket duit dari najib, rupa rupanya najib x layan....tu pasal backing balik puak puak fuckatan ni...harap harap adalah malaun fuckatan yg suka ngan kenyataan ni dan boleh tolong sponsor...

Anonymous said...

Pelik benar bunyinya bilamana Kementerian Pelancongan di dalam jawaban lisan di Parlimen memaklumkan bahawa kementerian tersebut memperuntukkan RM 1.8 juta untuk 3 tahun (2011-2013) untuk mempromosi Malaysia melalui laman sosial Facebook.

Sama ada aku kurang arif berhubung aplikasi Facebook atau ada sesuatu yang tidak kena dengan perbelanjaan sebanyak itu melalui aplikasi secara percuma yang boleh dinikmati oleh semua individu.

Kita andaikan sahaja Facebook milik Kementerian Pelancongan itu amat berbeza dengan laman-laman Facebook milik orang lain. Mungkin sebab itulah untuk mengendalikannya memerlukan perbelanjaan sebesar itu. Pun begitu kita menagih penjelasan lanjut daripada Kementerian tersebut untuk menerangkan justifikasi mengapa perbelanjaan sebesar itu diperlukan untuk mengendalikan laman Facebook yang semua pihak sedia maklum boleh dikendalikan secara percuma.

Dengan semua yang berciri 'template design' di Facebook aplikasi apakah yang ditokok tambah oleh Kementerian Pelancongan untuk merekabentuk laman Facebook kementerian tersebut?

Sesungguhnya, perkara-perkara beginilah yang dengan mudah merobek kepercayaan rakyat kepada kerajaan.

Kita mohon kepada Kementerian Pelancongan untuk menjelaskan justifikasi dan logik berhubung peruntukan yang dimaksudkan.

Sesiapa yang arif berhubung Facebook, mohon jelaskan pada aku tentang di mana logiknya peruntukan sebesar ini untuk mengendalikan Facebook.

Noktah..aku semakin bingung..yang arif berkenaan Facebook tolong beri pandangan.
Posted by jebat berkokok at 8:47 AM Email This
BlogThis!
Share to Twitter
Share to Facebook
Share to Google Buzz

Labels: agendadaily, BN, Facebook, Kementerian Pelancongan, Menteri, nadi rakyat, parlimen, UMNO

ANACONDA said...

MAMAT NI SORANG LAGI PUKIMAK DLM DUNIA SIBER @ MEDIA BARU...

PUKIMAK NI MAMPUS DLM SATU LIANG LAHAT BERSAMA SI NUAR LAGI BAIK...

Tuan Tanah said...

oit RPK anak hang apa crita??pi lah pebetui dulu ghumah tangga hang tu..dok sibuk kata orang munafik,anak sendiri tonggang terbalik..LOL

JOM KITA DATANG BERAMAI-RAMAI KE MAJLIS PELANCARAN GERAKAN ANTI BERSIH DI PADANG KELAB SULTAN SULAIMAN KG BARU PADA 19.6 NI PUKUL 3 PETANG..DEMO BERSIH 2.0 ANJURAN AMBIGA NI SEBENARNYA MELIBATKAN AGAMA DAN BANGSA..BUKANLAH SEBAB PILIHANRAYA YG TIDAK ADIL SPT DIUAR-UARKAN FUCKATAN..

JOM KITA PERTAHANKAN TANAH MELAYU DARI BANGSA MAKAN BABI DAN BIAWAK NI!!

Anonymous said...

KALAU SI PETRA PERGI RUMAH PANJAI AKUBERAK KEPALA BOTAK DIA SEBELUM NAIK TANGGA RUMAH PANJAI HANG TENGOK TAHI ENCEI AKU NAIK ATAS KEPALA SI CELAKA TU

Anonymous said...

MUNAFIK - sifat utama dia MENIPU!!! so...tgk sape yg suka menipu??? bukan ANWAR + GONG ENG ke kaki penipu??? GONG ENG da sah kafir!!!

Anonymous said...

aduhai rpk, ko yg terang2 MUNAFIK nak tuduh org lain plak

Karl said...

RPK ni carik makan beb. 10 benda dia cakap, 25 tak boleh percaya. Duit menfitnah gomen dah susut, funder pulak taknak bagi duit lagi, dia menggelabah la.

Yang aku kelakar lembu2 dia dalam malaysiakuno, jaja cerita rpk ni macam hadis, macam prophecy. HAHAHA. Aku ade gak bertekak dalam malaysiakuno tu, tapi biasa la, bia kena fakta, diorang akan twist sampai lebam. sampaikan cakap si rpk ni nak buat psy-war la ape la. HAHAHA. Lawak beb. Diorang ni kalau sekali mentekedarah fitnah, kecanduan dibuatnya. Sama macam ada 1 puak ni, sekali mentekedarah duit derma ceramah, kecanduan gak. Heh.

Anonymous said...

Betul lah tu...

Zul ni memang manusia munafik...

Orang munafik ni...kalau ikut islam...kena perangi habis2an...

Kalau aku lah...pancung aje kepala nya...

He he

Karl said...

Anon June 15, 2011 1:12 PM:

Bila nak pancung? ada telur ke atau ko jenis "tangan patah"? Heh.

Anonymous said...

Zul Nordin RM15 ribu dah bayar ke belum?

Karl said...

upip,

soalan aku bila nak jawap?

Anonymous said...

BUTOH KAU LAH GAP.. ISU YG AKU BAWA DLM BOG KAU NI UMPAMA SAMPAH CIBAI.. TAK DE NILAI...

INI MENUNJUKKAN BAHAWA BETAPA TERUKNYA MENTALITY KAMU DAN KAMU NI GERENTI TAK LULUS SEKOLAH...

SAMPAH SAMPAH SAMPAH.. U TAKDE ISU LAIN KE YANG BLH DIBAWA BERBINCANG?
SEMUA ISU HANG NI HAMPEH BELAKO..