Friday, June 17, 2011

PRU 13, PAKATAN AKAN BERENTAP SAMA SENDIRI !

 pkr tak puas hati pas dan dap mahu bertanding di kawasan campuran pada pru ke 13 nanti.

protes pkr mulai menampakkan belangnya apabila azmin umum pkr akan buat konvensyen pilihanraya di shah alam tanpa menjemput pas dan dap.
kah kah kah
gaduhlah korang semaksima mungkin !

33 comments:

Anonymous said...

Pakatan bodoh. Kita nak tengok sejauh mnana Melayu tahan jadi barua Cina.

mat said...

tahniah PAS kerana berani berentap dengan DAp dan PKR.. Kah. kah..kah..

Anonymous said...

gaduh gaduh biaq hancur

Anonymous said...

Nak gaduh ker nak apa ker..sukati korang... jangan korang nyer hal menyebabkan aku lambat gie keje udah...

Melayu Perak said...

jawab nya tiga-tiga parti pas/pkr/dap hilang wang pertaruhan dah bagi 3 dia punya undi...kah...kah...kah

Melayu Perak said...

mari kita cipta gerakan hapuskan cina singkatan gerhana....ada faedah kita nyahkan cina dari negara kita ini...

enalrahim said...

Masing-masing semua dah besar kepala, semua ingat dah kuat, semua nak jadi menteri...ni lah pakatan anjing dan kucing.


http://dtenggara.blogspot.com

Anonymous said...

Melayu perak,

Aku setuju sangat "GERHANA" (Gerakan Halau Cina) diujudkan.

TETAPI,

Jangan lupa bangsa keling atau paria atau thambi atau india.. puak yg satu lagi ini pembelit yg kelihatan baik.

Lihat saja jenayah yg dibuat oleh mereka dan mangsa org melayu.. tersangat sadis!!

Keling @ Paria @ Tamil yg cerdik semakin menjadi2 menghina maruah bangsa melayu dan islam.. JGN BUAT2 BUTA DAN TAK TAHU.

Maka satu lagi gagasan yg WAJIB dibuat ialah "GEMPAR" iaitu GERAKAN MENGHALAU PARIA

elehhh.. org melayu tak berani lah, hangat2 mcm tahi ayam

Melayu Perak said...

right on brader anon 9.37 am...

kita buat gerhana dan gempar...

kasi halau pendatang yang dah naik tocang ni...

Anonymous said...

Demi Negara dan Agama Islam kita yang tercinta, pasti kan Cina Babi dan Pundek Paria ni tak bernafas dalam Malaysia ni..

Anonymous said...

Satupadukan orang Melayu dulu baru boleh berjaya.

Anonymous said...

hati-hati..
itu mungkin sandiwara sahaja..

Karl said...

GAP,

Setelah aku kecanduan komen dalam blog ko ni, sekarang aku terjebak pulak komen dalam FB. Siol la. Sapa2 nak join aku meh la, ada beberapa pakatan riot tegar yang nak dibasuhkan. heh

Anonymous said...

bior lantak kat dema....aslkan umno menang udah..

Anonymous said...

Melayu = racist ... mengapa nak dihalau Cina? ini tanah tumpah darah mereka dan jadi Rakyat Malaysia . Mengapa kerana 2. 3 ekor Cina buat kecoh, nak dihukum semua Cina . Beginikah ajaran Islam yg di bawa Nabi Muhammad? Apakah Melayu semuanya baik2 belaka ???

Melayu Perak said...

ko tak tengok tauke-tauke besar nelayan laut dalam nak protes kerajaan konon...mereka tak dapat subsidi diesel...yang sokong semua cina tak kira dap ke mca ke...mana ada 2-3 ekor ni dah kira satu bangsa...patut satu bangsa ni dihalau dari tanah melayu...dah bagi kerakyatan berpuluh-puluh tahun lagi bagi ekonomi pegang masih tak puas hati...???? patut saja kita halau terus jangan bagi muka lagi...

Tuan Tanah said...

kita tengok jelah berapa ramai yg akan datang..selama ni pun yg buat ramai function pakatan adalah bahlul-bahlu pas..

JOM KITA DATANG BERAMAI-RAMAI KE MAJLIS PELANCARAN GERAKAN ANTI BERSIH DI PADANG KELAB SULTAN SULAIMAN KG BARU PADA 19.6 NI PUKUL 2.30 PETANG

Tuan Tanah said...

AKU SOKONG KAU MELAYU PERAK

HIDUP GERHANA!!!

Melayu Perak said...

orang palestin pun sama mula-mula kesian kat yahudi bagi bertapak di bumi palestin last=last mereka yang kena halau.....kelak ini akan terjadi kepada bumi tanah melayu...di singapork sudah jadi dah melayu dihalau dari kg.melayu

Anonymous said...

Anonymous 12;00 PM,usahlah ko nyewbuk tuduh ni.Kamu ni menyamar 'musang berbulu ayam'

ANACONDA said...

MUAHAHAHAHAHA...

BERITA YG KORANG BOLEH PERCAYA DLM PRU KE 13 NANTI SI MAT SABU TELAH D PASTIKAN AKAN BERTANDING D PARLIMEN SHAH ALAM GANTI SI KHALID GEREJA AKA RABAI JOSEPH...

TAPI SI ASSMIN NAK LETAK SAIFUDIN NASUTION PLAK BERTANDING KAT SITU...

SB TU PAS SHAH ALAM BOIKOT KONVENSYEN PKR YG BERLAKU DLM KAW SHAH ALAM...

SYUKUR ALHAMDULILLAH...

PERJALANAN UMNO/BN KE SUK DLM PRU KE 13 INI MAKIN CERAH...

Melayu Perak said...

aku nak tengok PRU 13 ni....

berapa bn/umno dapat mtb (menang tanpa bertanding) kalau dalam 7 tempat ada peluang sapu bersih....

Anonymous said...

HATI2... NTAH2 DORANG NAK KUNYITKAN KITA AJE... NAK BUAT KITA LEKA...

Anonymous said...

anon 1.21pm . Jgn mimpi lar kau orang bolih halau Cina! Larbun bolih lar ... Harap PERKASA dgn PEMUDA UMNO?... kalau ANAK JANTAN Bertelor turun lar 9 julai ni kalau nak terberak dlm seluar ...

Anonymous said...

anon 4:29,lancang sungguh mulut awak ni.seolah2nya korang aja yg berani.Baik sama2 kita tengok siapa yg terberak,cerit dan terkencing dlm seluar.kau lihatlah nanti pendekar Perkasa dan pemuda umno mengoncang barisan kamu nanti.kau ni mulut lancang sangat cabai nanti baru tauuuuuuuuuuuu.kau fikir geng kau orang bersih sangat.dlm saf kau orng semua ada.apa barua cina/paria,ada pandykutty,peliwat,penyodol china dolldan raja segala maksiat.pejuangan kau orang tidak akan di restui oleh ALLAH yg lebih mengetahui nawaitu pemimpin kau yg gila itu.

Anonymous said...

Klau dilihat pada logo daPIG PKR dan PAS kita boleh lihat yg roket tu cam kote melicit, pkr pula spt juboq kena liwat dan lebam kebiruan, pas sudah putih mata. Pandai juga org2 bahlol tu buat simbol parti mrk. Mmg tepat dan benar ciri2 nya.

Anonymous said...

anon 7.48 ... kau jgn bawa lar presiden PERKASA . dia tu sakit jantung . Bawa jer pendekar2 Mastur UMNO . Jgn lupa pakai pampers... kalau terberak pun ok lar... Kau mesti dok saf belakang punya!... kira senang nak cheng... ? Aku pasti puak2 PEMUDA tak bertelor ni lintang pukang lari.......!!!

Anonymous said...

anon 4:29 jantan gundik cine babee tuh psal aauuww ni marah org MELAYU nak halau boipren2 dia yg konker ekonomi MALAYSIA ni dgn cara kuang ajo..sshhhh nangis la anon 4:29 korang kutuk kaw2..hahaha

aku x bodoh cam anon 1.49 said...

SETUJUUUU AKU SEETTUUUJUUUU SESANGAT!

Ari ni rasmi lar GERHANA dan GEMPAR! xpe...binatang2 penjilat telo 2 bangsa ni leh wat bising jer..kita mula slow2 dgn blog FB tweeter dan medium komunikasi elektronik yg ade..xyah nak demo terus..cuma konsistent mengkritik natang2 penumpang kat MALAYSIA ni supaya dorang sedo diri..rasanya itu pun dah leh wat dorang rase nak balik tanah besar memasing..

Anonymous said...

anon 4:29,kalau jantan turunlah nak tahu siapa yg berada di saf belakang.orang macam awak ni action aja lebih.kalau betul2 ada telur cubalah.harap pakailah pampers orang dewasa jangan pakai bayi punya nanti keciciran.Tak payah President Perkasa yg turun cukup prebet2 saja dan lihatlah sapa yg terberak berlari nanti.Kaorng ni memang dasar out law punya orang tapi penakut.

Anonymous said...

melayu umno akan bergaduh dgn melayu pas pd 9/7 ini....semoga jadi kenyataan

Anonymous said...

melayu umno akan bergaduh dgn melayu pas pd 9/7 ini....semoga jadi kenyataan

Karl said...

bukan melayu umno lawan melayu pas, melayu tanah melayu lawan dengan melayu lembu lawyer murtad.