IKLAN BERBAYAR

Monday, June 27, 2011

PSM BUKAN KOMUNIS : KEPALA BAPAK KAU !

 parti sosialis malaysia kata mereka tidak menegakkan agenda komunis. KEPALA BAPAK KAU ..ITU JE AKU NAK TULIS !

44 comments:

Anonymous said...

sosialis tu adik beradik komunis le apa laa bengap sangat

Anonymous said...

Negara berkebajikan tajaan PR juga ada unsur ajaran Carl Mark Komunis. Apa puak PAS dah diasuk oleh Cina DAPigs laknatullah ke pe? Kemana perginya Islamisasi PAS selama ini ah?

Melayu Perak said...

negara sosial tu kan agenda parti sosialis maknanya pas sokong sosialis dan juga bermakna pas sokong komunis

Anonymous said...

Cara dia kata, we promote bersih but nothing to do with it...like saying to his brother, "I am flirting with your wife but I am no intention of having seks with my sister-in-law"
This is the problem. If Bersih is peaceful, I am all for it but this PSM guy think we are all stupid. Come on man, if you say things like this 10 years ago,may be la. This is 21st century. Even Ambiga, the internet search shows all facts available overseas abt her links to US, etc. Stop this bullshit man. Truth will give you better points.

Melayu Perak said...

tunggu fatwa gila babi prok nik tentang hubungan pas dengan komunis...mesti ada tuh...tak lama lagi...

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Socialist

....Socialists inspired by the Soviet model of economic development, such as Marxist-Leninists, have advocated the ......

Anonymous said...

GAP kalau kau bengap, bebal dan tak tau hal dgn politik... tak yah kau tiap hari buang masa keluar cerita cerita antik kamu yang tak de nilai ni.

GAP, harap kamu insaf. buat lah kerja lain. bukan saya sokong pr atau bangkang sangat bn ni.. tapi ape yang GAP buat ni cuma buang masa dan tak de faedahnya.

insaf insaf lah.

Anonymous said...

HAHAHAHA

depa ingat semua rakyat Msia yg waras bodoh piang mcm penganut PAShit.

Ok la,

Komunis lebih ekstrim. Sosialis liberal sikit, tapi agenda/tujuan/misi/prinsip/moto semuanya sama.

Sosialis hidup dalam bayang - bayang komunis, senang cite.

ini India punya komunis ka?

HAHAHAHAHA

tak boleh bla.

anti bn said...

Yg sokong UMNO ni jenis yg dok harap projek nego.

Ahli cawangan, harap projek state.

Ahli bhg, tunggu projek nego federal.

Bila tak dapat, melalak la. Buka blog mcm blog ni.

Bukan aku tak kenai orang2 UMNO. Melalak pasai takdak projek.

Meroyan la puak2 hampa, dah dekat nak kambuih dah UMNO ni.

Anonymous said...

anti bn...tinggal bas mu..tu fikiran 60an..70an..mungkin betul kut..tp nak banding geng2 kamu lagi dahsyat.. tengok jelah P.Pinang...hancus... Kedah...hancus...Selangor...hancus.. Kelantan...ge ge je lebih... hidup rakyat macam tu ugak...hancus... harap ke tok pekong je besar kat Tumpat...yang lain hampeh... tu lah mu sanjung sangat tu...

Razmi R said...
This comment has been removed by the author.
Razmi R said...

takde butang like ke nak click..hehe..aku suker artikel ni...diorang mmg bapak komunis..apa lagi..ISA la

Anonymous said...

kepala bapak jgn sebut. nurul nanti kata menyindir dia plak

Anonymous said...

Parok doh PAH..... Buea Islea sokong komunis pulop. Katok Sabu..... PAS komunis!!!!!

Anonymous said...

ISA Sabu... Itu yang dia mahu. PAS Komunis

Servant of God said...

Anonymous said...

GAP kalau kau bengap, bebal dan tak tau hal dgn politik... tak yah kau tiap hari buang masa keluar cerita cerita antik kamu yang tak de nilai ni.

GAP, harap kamu insaf. buat lah kerja lain. bukan saya sokong pr atau bangkang sangat bn ni.. tapi ape yang GAP buat ni cuma buang masa dan tak de faedahnya.

insaf insaf lah.

June 27, 2011 7:12 PM

------------------

Alahh.. aku dah tak larat gelak laa.. tgk bendul2 Pakatan Rakyat kat sini.

Anon, kebangangan kamu ni bertindan-tindan. Betul2 multi-level stupidity. Aku sampai tergamam tak tau nak mula kutuk kat mana.

Takpelah, kau nampaknya perasan ada ilmu. Biarlah aku cuba belajar dari kau.

Pertama sekali, bagaimana politik kamu yang anggun, unggul dan terpelajar tuh? Cerita sikit kat kami. Nak gak kami tau perihal kehebatan kau.

Kedua, apa yang GAP patut insafkan? Patutkah dia insaf berkongsi berita2 yang sedia ada di luar sana? Patutkah dia insaf kerana berkongsi tentang fahaman sosialis yang memang fail?

(Sebagai contoh, kau tgk Belanda yang cukup bangga sebagai sosialis tuh, berapa kadar bunuh diri rakyat dia?)

Ke, kau nih memang cuba melacurkan agama dan negara kau?

Cerita laa kat kami.

p/s: Konon kau tak sokong PR konon. Nampak sangat kamu penyembah Pakatan Rakyat yang penipu dan hipokrit tuh. Kalau kau tak sokong pun BN, kenapa kau sokong orang yang nak hancurkan Islam?

wak said...

cuba korang baca kat gambar tu BETUL2 dia kempen anti bn tp xde kena mengena. dgn bershit

INDIA PUNYA PUTAR KITA SEMUA SEDAH TAU LA

TANGKAP LAGI KEJAR KELUBANG CACING'..
NAK PUSING CRITA..BALAI CERITA...



INILAH MUSUH KITA BERSAMA WAHAI AHLUL PAS
TAPI KORANG DAH TERMAKAN BADI ANWAR YG XLAMA LAGI JADI BANGKAI HIDUP TU..

AKU XSANGKA KALI NI BANGSA MELAYU MENUNJUKAN KEBIJAKSANAAN DAN KEPERKASAAN. SERENTAK...

MAMPUSLAH KORANG PENDATANG ASING SEMUA KALI INI...

Abu Garcia said...

Hahaha aku dah agak dah. Si khalid gereja tak jadi pi ikut flotila gaza sebab teloq dah kecut. Puak pas ni semua pondan semuanya. Asyik menyalak dan demo saja. Ajak pi gaza pun takut, bagi alasan tak masuk akai.

Anonymous said...

ARUTCHIVEN????? ni nama paria ni, di india kalau kasta brahma suruh makan taik, kalau tak makan kene belasah sampai mati ni. tapi di msia boleh jadi pemimpin...hahahaha

Anonymous said...

apa cakap macam orang gila - maki hamum tak guna otak

Anonymous said...

Orang PAS dah lama dok maki hamun laksana mereka orangf paling atas darjatnya di sisi Allah. Dasar komunis......

anti hipokrit said...

GAP, sape le pulak yang takut bebeno dgn blog kau. Hari-hari kacau sini. Dah terbakar ke oi dgn pendedahan demi pendedahan terus menerus dari blog GAP?

Macam ni la, bangkai gajah boleh ditutup tapi anu anuwar tak boleh ditutup..!! wakakakakakaka

whiteorange said...

Melayu Perak! tak payah tunggu fatwa baru. Boleh rujuk pada fatwa lama = Kalau Syaitan pun boleh jadi kawan, setakat komunis apa ada hal

Anonymous said...

Khas untuk anti bn.... Kepala butoh bapak ko... Anak haram.... Berambos ko dari Malaysia kalau tak suka keamanan... Bodoh tahap telur anuar de king of de gay..

whiteorange said...

Anon 7:12

Apa masalah dengan lu ni? Paranoid tak tentu pasal

Lu dah suruh Anwar insaf lom?

Melayu Perak said...

sam ketot kata tadi...

kalau kita tak menang dalam pilihanraya kita akan pastikan menang melalui jalanraya...

whiteorange said...

anti bn !

Lu buat cerita basi la

Cerita orang UMNO gile projek ni zaman Nuar jadi TPM merangkap Menteri Kewangan dulu

Habis semua ketua bahagian dibelinya

Pink form berlambak lambak tabur pada ketua ketua Bahagian dan AJK bahagian

Projek nego jangan ceritalah

IPP tu zaman Nuar lah

Tu sebab banyak Ketua bahagian sokong Nuar, sampai apabila Nuar kena pecat pun sebagian diorang ikut, dan masih ada sampai sekarang. Contoh baik YB Zaharin, mujur dia dah tobat

So diorang sokong Nuar kerana dah banyak termakan budi, cuma pengikut macam korang je yang bangang, babi buta tersondol sondol, diorang dapat projek lu orang dapat bahu tahi nuar je....

Jadi kalau ada pun, saki baki cerita lama dulu.

whiteorange said...

Orang putih kata " orang yang kurang lima kaki tinggi ni akal dia panjang" @ "very cunning"

Tapi si sam ketot ni dah terlebih panjang akal sampai jadi budak bodoh.

Dialah Lawyer Melayu paling bangang pernah aku jumpa

anti hipokrit said...

oi anon 8.55,

orang PAS lagi terer. Maki hamun dalam masjid lagi, depan jemaah lagi, doakan keburukan sesama Islam lagi.

PAS, juara maki hamun tak pakai otak.

Anonymous said...

kalau pilhan raya yg lps2 betul2 bersih dan adil bukan 5 negeri pr menang krg2 pun 8 negeri bolih pakatan mennang....lagi satu nak tanya bapak GAP kalau perkasa atau ngo pro buat perhimpunan dan berarak seluruh negara agak2 pakatan buat hal atau tidak..ada ke pakatan buat report polis sanasini....sata rasa pakatan lagi suka tengok kamu berhimpun.pokok sebenar pemimpin2 kerajaan tercabar dan termalu bila rakyat bolih berhimpun dgn jumlah yg besar tampa diberi imbuhan.PM kalau nak buat perhimpunan kene bagi upah tambang dan makan.rakyat yg sokong PR dtg dgn sukarela tanpa bayara,inilah yg PM bimbang...

anti hipokrit said...

woi anti bn!

itu UMNO zaman bila kau citer tu?
Tu la..duk bawah ketiak anwar lagi

Aku sokong UMNO, aku sokong BN, aku sokong perpaduan umat Islam dan aku sokong keamanan.

Aku tak pernah pun dapat apa-apa projek. Aku tak pernah pun dpt biasiswa apa-apa. Keje sekarang ni pun, aku tak pakai mana-mana cable. Semua berkat doa dan usaha. Rezki Allah bagi, syukur.

Apa macam?

DAP adalah komunis said...

woi anon 9.41pm..

kalau PERKASA buat demo aku tak pikir ada keta yang kena bakor. Kedai kena pecah, kemudahan awam kena rosak. Sbb mereka manusia yang tahu berfikir. PERKASA bertindak HANYA apabila di cabar. Sila..sila..dengan senang hati kami buka langkah.

Tapi kalau kau dan segala keldai, anjing, babi DAP buat demo, siap la. Dengan keta, tayar di bako, kedai-kedai dipecah dan brg2 dicuri.

Err... tapi kalau kau nak pecahkan kedai-kedai kat KL tu, ok je. Semua tu milik cina yg sokong DAPigs.

OK? Selamat memecahkan kedai dan gedung perniagaan Cina DAPigs aka KOMUNIS.

Anonymous said...

rupa rupanya pati munafik pas dah masuk pakatan komunis,dah tergolek dog la lebai lebai malang ni,tulah ALLAH SWT maha kaya,di dunia lagi dah ditunjukkan balanya,apatah lagi didalam kubur nanti.......

Anonymous said...

PSM bukan komunis... kaldai punya statement. Takkan tak tau kot sosialis tu pun adik beradik komunis.

ada sesapa blh p kat presiden kaldai ni, habaq kt dia, dia tak baca sejarah ka?
Sia2 aje nama presiden tp akal mcm kaldai.

Mmg betoi la, geng Penipu Rakyat mmg kaldai, ckp pun kaldai, otak pun kaldai, tiduq pun kaldai.

tak dpt beza antara benar dan salah. Kerana apa? Kerana PR=Kaldai.

ha3
-PASBerg-

PANGLIMA PERANG PAS.. said...

PANGLIMA PERANG PAS.. said...

PERKASA SILA TAHAN AJIS DI AIRPORT. DISAAT2 RAMAINYA ORG MELAYU YG AKAN CEDERA DAN MUNGKIN ADA YG MAUT..NIK AJIS CABUT LARI...? ADAKAH BETUI pENCACAI PAS

Nik Abdul Aziz khabarnya tidak akan menghadiri BERSIH 2.0 pada 9 Julai nanti, sebaliknya akan melakukan ziarah makam Imam Al-Bukhari dan Imam At-Tirmidzi di Uzbekistan bermula esok. Dia akan berlepas dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra jam 6.30 pagi sebelum menaiki pesawat ke Uzbekistan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada pukul 11.00 pagi.

Nik Abdul Aziz turut mengangkut beberapa orang wakil rakyat seperti ADUN Limbongan, ADUN Meranti, ADUN Kemumin dan ADUN Lanas dalam 'percutian' tersebut. Rombongan makan angin kerajaan negeri Kelantan akan berada selama dua hari di Uzbekistan sebelum berlepas ke Dubai untuk menuju ke Madinah. Rombongan pemakan angin yang diketuai oleh Nik Abdul Aziz itu hanya akan pulang pada 10 Julai iaitu sehari selepas BERSIH 2.0 diadakan!
'
Menariknya, ketika pentadbiran negeri melakukan lawatan ke luar negara, mereka dalam rangka mendapatkan dan mencari pelaburan untuk negeri masing-masing. Sebaliknya Nik Abdul Aziz hanya melakukan ziarah kubur dan umrah yang sebenarnya adalah tanggungjawab individu bukannya tanggungjawab yang perlu ditanggung oleh rakyat Kelantan! Nampaknya, mabrur sungguhlah umrah Nik Abdul Aziz....

Servant of God said...

whiteorange!

Itulah first time aku dengar pasal orang camtuh very cunning.

Mungkin betul gak. Aku rasa ambiga tuh pun termasuk kategori tuh laa ..

Tapi yang pelik si sam tuh laa.. nak kata di hilang IQ points pasal misai, takkan laa pulak kan?

Ke, sebab every time dia berdiri sebelah Anwar, keje dia asyik menghidu ketiak Anwar jeee tak sudah2?

Melayu Perak said...

orang umno/bn dah sampai freedom flotilla 2.0 yang pencacai pkr/dap/pas sibuk-sibuk nak buat bershit 2.0....

jauh panggang dari api...bn/umno perjuangkan kemerdekaan palestin...yang juak-juak ni nak jahanamkan kerajaan islam yang ada...

Anonymous said...

UMNO=Utusan Msia ....> ibu segala fitnah.., mereka kata:

Maahad ---> pusat pengganas?
Ulamak ---> biarkan aduan rogol?

.
.
.

PSM ----> komunis?

Semuanya 'jahat' kecuali UMNO!

Anonymous said...

kepala hotak kau!

Servant of God said...

Anonymous said...

UMNO=Utusan Msia ....> ibu segala fitnah.., mereka kata:

Maahad ---> pusat pengganas?
Ulamak ---> biarkan aduan rogol?

.
.
.

PSM ----> komunis?

Semuanya 'jahat' kecuali UMNO!

June 28, 2011 1:46 AM

-------------

Ooo.. korang fitnah Najib, Rosmah bunuh Altantuya takpe? Mintak saksi, diam pulak?

Kenapa saksi hanya perlu untuk orang UMNO, tetapi tidak untuk PAS/PKR/DAP?

Maasum ke kamu?

Tolong jawab kalau berani.

RAMBO said...

BETUL LA....SOSIALIS TAK SAMA DENGAN KOMUNIS..........
Tang ejaannya tak sama......
tp perangai sama...cam setan !

RAMBO said...

JOOMMM PAKAT KELUAR RAMAI-RAMAI 9 JULAI NI........
TAK SABAR AKU NAK SEMBELIH LEMBU-LEMBU hamPAS....PKeRa.....babi LEG...kambing ambiga....
kasi sup........!

ANACONDA said...

PASTIKAN UNDI ORG MELAYU BALIK SEMULA KE UMNO/BN...

pakngah santan said...

nik aziz pernah kata sosialis ni adik (abang?) komunis suatu ketika dulu. masa tu ada cadangan pembangkang nak letak syed husin ali bertanding di kota bahru dalam prk 2004 (kalau tak silap).

skrg ni, apa pulak nik aziz nak pusing.....