Tuesday, June 14, 2011

RAKYAT MALAYSIA TOLAK 'BERSIH' !

 bersih. apa kejadahnya bersih ?

bersih kononnya memperjuangkan hak mutlak kebebasan demokrasi di malaysia. kata penyangak bersih, pilihanraya di malaysia kotor, jadi ia perlu dibersihkan.

kalau pilihanraya di malaysia kotor, takkanlah pakatan boleh nafikan majoriti kerusi parlimen dan boleh rampas 4 buah negeri ?

ini semua tindakan dangkal, penuh dengan ide bangkrap populis politik.

kalau nak serah memorandum kepada YDPA, tak perlulah berarak sampai nak sesakkan jalan di kuala lumpur.

apa korang tak boleh jumpa YDPA personally lepas buat temujanji.

bersih, ini semua ide bankrap politik yang nak tutup kelemahan pentadbiran dan moral pemimpin pakatan.

anwar tak tahu bezakan nafsu seks, jantan dan betina.
pas sudah membohsiakan perjuangan negara islam.

pas buat demo, yang untung adalah dap laknatullah. rakyat malaysia seantero pelosok dunia dah faham akan siri-siri kebodohan pas yang diperbodohkan oleh dap.

SELURUH RAKYAT MALAYSIA, JOM TOLAK BERSIH !

79 comments:

Anonymous said...

bersihkan anuar sial dari negara ini... Bersihkan pkr dari negara ini.....
Bersihkan pemimpin kaki liwat dan pelacor....
Bersihkan politik keluarga dan anak beranak...
Bersihkan sekolah jenis kebangsaan, satu sekolah kebangsaan cukup....
Bersihkan papantanda selain bahasa Malaysia..
Bersihkan pemimpin cina Dan keling yang terlalu perkauman Dan tak reti berterima kasih....
Bersihkan suratkhabar politik pembangkang yang langsung tidak membina bangsa...
Bersihkan penguasaan pembangkang dalam majlis peguam..

aku melayu rasis said...

kita semua maklum, bersih ini dalangnya ialah seekor perempuan murahan keling so jgn layan dilayan sgt. diri dia belum tahu bersih ketidak masa keluar dari tandas tu

Anonymous said...

KERANA SEEKOR MELAYU SIAL. MENGAPA NAK MUSNAHKAN KEAMANAN DAN KESEJAHTERAAN YG SEDIA ADA...

Anonymous said...

100% setuju dengan Anon 11:11.

Sendiri parti tarak bersih mau kasi bersih ini Malaysia. Dei mau kasi bersih Malaysia punya kekayaan ka???

hangkedee said...

Sokong demo bersih buat di pertaling street apa macam?jangan hanya melayu melayu keldai dapig saja terlibat.

Anonymous said...

kami sokong bersih!!




-farhana

tansrimat said...

Macam biasalah taktik anuwar, bila dah nampak macam lemau, turun buat kecoh kat jalanraya. Sebelum time nuwar tak ada pun kecoh-kecoh kat jalan, lepas nuwar kena tunjal, sikit-sikit berarak bikin kecoh.

Harap KDN dan polis tirulah bagaimana negara barat yang bebas berdemokrasi layan kaki buat kecoh, pukul dengan baton dsb nya. tak caya tengok camna diorang handle demontrasi, dlm youtube banyak.

Lo'Lo' perasan bagus, ambil kredit atas usaha Kerajaan!

Anonymous said...

aku sokong bersih!!

-anak muda-

Putra Armada said...

Salam Bor GAP.
Sememangnya penyertaan golongan yang menyertai perhimpunan so-called Bersih vol.2 ini adalah dari kalangan yang hatinya telah dikotori dgn dosa dan nafsu serakah Anwar serta keladai2 DAPig. Kerana realistiknya, Tiada apa sebenarnya yang perlu diperjuangkan disini krn PRU12 jelas menunjukkkan ketelusan SPR dgn mengesahkan kemenangan mereka di 4 Negeri. Dan bagaimana pula dikatakan pilihanraya akan datang kotor sedangkan belumpun diadakan lagi?
Namun saya sgt sokong JIKA ia diadakan semata2 utk sbg protes trhadap proses pemilihan parti PKR<DAPig dan terkini PAS yg umum mengetahui ada 'misteri' dan cerita songsang disebaliknya.. Namun jalanraya bukan tempatnya. Jgn trpengaruh dgn Hishamudin Rais yg sememangya pro-komunis sejak UM lagi..
Bersihkan jalanraya kita dari haiwan2 DAPig dan penyonong GAy d Lesbian...
PAS: Adakah negara lebih dilabel berkebajikan jika rusuhan berlaku..?

Tuan Tanah said...

JOM KITA SOKONG BERSIH TAPI SURUH BUAT KAT BUKIT BINTANG ATAU PETALING STREET!!kita tengok BANGSA2 MAKAN BABI DALAM DAP NI AKAN MENYALAK KE X..

aku sanggup potong anu akulah kalau cina yang turun demo tu nanti lagi ramai atau sama ramai ngan MELAYU2 BODOH..yang kita akan nampak yg pakai serban,kopiah,songkok,ahmad,ali,abu,aziz,mail,hadi,anwar dll..ameng,ahkit,goh,teoh,beng,hock,lim,lew mana pergi???DIORANG DOK JAGA BISNES LAH BEB,DIORANG NI X SEBODOH MELAYU2 YG ADA DALAM FUCKATAN NI..

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Karl said...

GAP,

Dari budak2 ni turun demo bersih, baik diorang pakat ramai2 turun then bersihkan lanskap sekitar ibukota tu. Kutip sampah, bersihkan longkang, cat balik dinding2, umpil sticker2 ahlong. Ada gak pekdahnya.

Farhana, kalau nanti ko 2-3 kerat je yang turun, jangan terus balik pulak. Bawak2 la bersihkan tempat ko berkumpul tu. Buang sampah dalam tong sampah. Ok? Heh.

Anonymous said...

oleh kerana puak2 yang nak jalankan kempen Bersih ni bakal menyusahkan orang ramai terutama pengguna2 yang nak menggunakan jalanraya pada hari itu, aku seru buat kempen LUDAH! ...nampak je haramjadah2 pakai baju kuning bersih tu atas jalan, ludah! ni semua bangsa lembu x reti bahasa. Nampak mat sabu ludah, nampak hatta ramli ludah, nmpk al-juburi ludah, nmpk saifuddin nasution ludah, nmpk hadi awang ludah , balaci2 DAP jilat buntut ludah!

-aku anti penjilat DAPigs-

Anonymous said...

ANAK MUDA DAN FARHANA!!! BERAPA USIA ANDa! TANYALAH IBU BAPA DATUK NENEK ANDA.... BAGAIMANA DIZAMAN KOMUNIS..... SIAPA YG BERJUANG UTK BERSIHKAN KOMUNIS?.... BERAPA RAMAI PERWIRA2 MELAYU YG GUGUR KERANA KEGANASAN KOMUNIS!......SIAPA KOMUNIS???? TANYALAH ORANG2 LAMA! APA KAMU INGIN SANGAT NEGARA INI HURU HARA?.... APA YG KAU BERDUA TAK PUAS HATI????

Anonymous said...

masalahnya gomen tak pandang pun walau sebelah mata atas desakan ko untuk hapuskan sekolah jenis kebangsaan. tak mungkin sama sekali bro..

Anonymous said...

oleh kerana puak2 yang nak jalankan kempen Bersih ni bakal menyusahkan orang ramai terutama pengguna2 yang nak menggunakan jalanraya pada hari itu, aku seru buat kempen LUDAH! ...nampak je haramjadah2 pakai baju kuning bersih tu atas jalan, ludah! ni semua bangsa lembu x reti bahasa. Nampak mat sabu ludah, nampak hatta ramli ludah, nmpk al-juburi ludah, nmpk saifuddin nasution ludah, nmpk hadi awang ludah , balaci2 DAP jilat buntut ludah!

-aku anti penjilat DAPigs-

Anonymous said...

Penting sangat ke bersih ni??

Ni best bro!!!
Gempak Aje:XiaoKang Menjadi Iron Man!!!

Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

Anonymous said...

Sokong Bersih...
















... Dibuat di Kota Bharu, boleh aku buka gerai air..

Muahaha

Anonymous said...

sokong bersih buat perhimpunana kat petaling street, bukit bintang atau kat penang jer, buat kat rumah lim guan eng ker. tak pun buat kat rumah si farhana dan geng2 yang sokong bersih ni.

Anonymous said...

Pada yg nak join bersih.... Apa yg nak dibersihkan?.... Mereka2 yg kotor dari berbagai najis jgn nak tunjuk hero lar..... sendiri punya kotor pun tak tercuci nak tunjuk lagak.... dua dua ekor dari permatang pauh memang sial....... harus disamak....orang2 dari negeri2 lain jgn jadi bodoh terkena tipu mereka 2 ekor ni..... mereka tak layak utk memimpin negara......

aku melayu rasis said...

satu tarok tahi lembu atas dahi, satu tak mandi wajib lepas kongkek cinadoll..sangat elokdah tu.

Anonymous said...

Saya dari awal lagi tak setuju adegan BERSIH ala KAFIR (betul kata konsesus bebas kat parlimen) ada ke kata nak buat ala Mesir Ala Yemen gila bab ke depa ni, ada juak Pemimpin PKR nak tiru ala Turki buat agama islam sekular (mcm ada agama tp tak ada). Pehhh nak je aku pasang banner BERSIH bukan mengembirakan RAKYAT malah menyusahkan aktiviti rakyat khas orang melayu di sekitar jalan TAR, Mesjid India, Kota RAya. Pi jauh jauh buat kat negeri hangpa atau tempat cina.

ZK said...

penganjur bersih adalah pendokong IFC

IFC menuntut kebebasan beragama..semua bebas memilih agama masing2 termasuklah keluar islam

kepada penyokong2 bersih, fikirlah apa di sebalik semua ini

DAP akan bertepuk tangan

tapi yang berhimpun, melalak adalah org melayu. yang akan diambil tindakan, pun melayu juga

"awak yang payah membelah ruyung, org bertandang yang beroleh untung"

Anonymous said...

Orang melayu kerkinja-kinja buat demo BERSIH berguling bergolek atas atas mcm SAM KETOT dgn MAT SABUN elok dah sama padan. Yg best tu bila congak cina tarak join sama itu melayu bodoh punya, dari dulu zaman tanah melayu sampai sekrang kenapalah juak haram melayu pakatan nak mereka terima dijajah oleh DAP. kesiannnnn. ORang melayu laa yg rugi, generasi masa hadapan gelap bila sekelip mata keadaan bertukar DAP CINA jadi MELAYU dan MELAYU tukar menjadi CINA DAP yg kuota dihadkan. MELAYU mudah LUPA.

Anonymous said...

kami sokong bersih!!

-yg pasti aku bukan melayu united malay national organization.

Anonymous said...

Aku sokong bersih adakan kat Sg.Kelang sambil berdemo boleh bersih kan diri sendiri.

Anonymous said...

antara yg menyokong kuat BERSIH ialah seorang pemimpin yg pernah kena tangkap basah dgn bini orang di serambi mekah suatu masa dulu. dia cuba nak bersihkan muka dia yg berbau *****spt yg ada dlm perbualan dia dgn bini org tu (sekarang dah jadi bini dia)

Anonymous said...

Orang yg bernama FARHANA and the geng ni patut mak bapak hantar g sekolah dalam hutan lagi baik, bila dah pandai dan bijak semuanya tak puashati, WEI mak bapak hang ada penuhi impian hang 100% dlm 100 perkara? podah piuhh dgn gomen hang boleh laa lagak "ngeri" dgn mak bapak hang dah lama kena pelempang. Bersyukur la sikit hang boleh makan KFC, Mc DOnald, Tony Roma's, Chillis, p sogo shopping, duit hang dok dapat bulan bulan tu jadi darah daging boleh hang jadi manusia keji. Orang yg pegang pada ajaran islam tak boleh jadi mcm kafir berdemo kerja syaitan mata satu, nak je aku sekeh nama FARHANA ni bukan boleh percaya mesti nama samaran FARHANA dua alam apa.

Anonymous said...

Aku sokong wat demo bersih tp buat kat KELANTAN. Air kohor supo tahi..
Ari2 minum air karat. Yg tu mmg elok wat demo bersih. Watlah demo Bersih2.0, 3.0, Bersih Xp, Bersih 7 Home Edition mmg aku akan join sbb puak2 PAS haramjadah yg da memerintah Kelate ni mmg tak bersih segalanya. Negare Kebajikan kunun hak ptui!!

Anonymous said...

Aku sokong bersihkan PKR dulu.

Pilihanraya PKR amat tidak adil!!!!!

Anonymous said...

FARHANA, BERSIH NAK APA SEBENARNYA? BAGITAU AKU SKRG..AKU NAK TAU APA YANG KAU TAHU TENTANG TUNTUTAN DARI BERSIH TU..

Anonymous said...

aku sokong anon 11.11 am...
tambahan sket, berikan kuasa kpd askar melayu memerintah....banyak cakap je...tembak je sampai mampos...mao tze tung ckp, musnahkan semua kemudian bina semula mengikut acuan kita...
aku mengkaji mao tze tung dari bayi sampai mampos...terutama dasar pemerintahannya...

Anonymous said...

BERSIH kepala hotak diaorang la..menyusahkan rakyat...mcm ni nak perintah negara..lingkup dibuatnya..bukan nak tolong rakyat pun..

Anonymous said...

sokong bersihkan jiwa anuar. dah tua gayut pun masih nak meghela lagi. otak dia tak dak lain, nak meghenyam dan nak buat kacau cari publisiti

Anonymous said...

orang muda memang la bangga tak jadi ahli UMNO konon. tapi kepala otak korang yang bangang tu kena la bersihkan dulu kerana mak bapak korang dulu pun senang kerana kerajaan yang dah dok perintah. Yang pi mengaji kat ITM tu masih ka tak sedar diri lagi? ITM menyebabkan mak bapak korang boleh kerja dan hidup senang, tapi dapat anak bangga kerana bukan ahli UMNO. pirrrrah

Anonymous said...

"BERSIH"...Meh tolong nenek aku bersihkan halaman rumah kat kg..ada gaks pekdahnya..... Yang lead "BERSIH" nie tengok macam dikalangan orang bukan Melayu...yang jadi balaci melalak kat jalanan... Orang sapa yang banyak........Lu Pikir La Sendiri.......

Anonymous said...

kalu ada budak2 itm yg lupa diri pakai baju bersih pi join demo, tangkap pastu humban je dlm sg klang tu, dasar diuntung tp x sedar diri! (dulu bersih 1.0 bnyk student2 bangang xda akai join konon nak buat havoc palahotak hang)

Anonymous said...

BERSIH? BERSIHKAN LOBANG PANTAT AMBEGA 2.

Anonymous said...

apo kejadah nyer anjuran BERSIH nie?
aku pun xberapa paham sgt tujuan diowang nie. klu nk buat anjuran BERSIH pn xjadi masalahlaa...korang bole buat kje amal bersihkan kawasan KL nie. 2 lagi baek dr p demontrasi.(akai xdak kaaaaaa!!!)

Anonymous said...

Melayu bodoh sahaja yang sokong BERSIH. Apa yang hendak dibersihkan? Puak PAS kena bersihkan hati mereka lebih dahulu sebelum cuba bersaihkan orang lain. Bersihkan PAS dahulu dari orang macam M Sabu, Mahfuzz & Khalid Samad dahulu dari pergi melalak kat tengah jalan. Moga puak bersih terjatuh longkang masa berarak nanti dan baju bersih mereka jadi comot.

Anonymous said...

SALAM KEPADA BLOGER X2,& PEMINPIN UMNO,SEWAKTU AKU PULANG BERCUTI KE.KG.BARU- BARU ( PERAK )INI MASIH RAMAI LAGI YG.TIDAK PERCAYA VIDEO SEK .PELAKU DI DLM ITU ADALAH ANUAR. WALAUPUN MEREKA ITU TERDIRI DARI AHLI UMNO SENDIRI...AKU PUN HAIRAN APA LA AGAKNYA PEMINPIN X2 UMNO KAT KG. DEMER BUAT.SEHINGGAKAN AKU TERPAKSA TAYANGKAN VIDEO KAT BLOG NI BARU LE DEMER FAHAM.

AKU NAK NASIHATKAN PEMINPIN X2 MCM.NI..BUAT LAH KERJA BAIK BAIK .1 UNDI BOLEH TUKAR KERAJAAN..KENE INGAT TU..
DI P.PINANG AKU DPT.INFO RAKYAT KAT SANA DAH SELESA DENGAN KERAJAAN DAP. NI AKU DPT PUN DARI ANAK BUAH AKU YG KERJA KERAJAAN KAT SANA.WALAUPUN KAT TV ,MEDIA MASA BANYAK MENGHEMTAM DAP.. AKU PUN TAK TAU DEMER HEMTAM HANYA UNTUK CARI PABILISITI MURAH AGAKNYA..
KEPADA PEMINPIN BN ..AKU SEBAGAI RAKYAT YG.SAYANGKAN UMNO.. SEGERALAH TURUN PADANG...SIAP HARI BULAN PERAK DAP AKAN AMBIK ALIH DAN ADA KEMUNGKINAN DAP AKAN MEMERINTAH JIKA WAKIL RAKYATNYA ORG.MELAYU..
NANTI AKAN JADI LE MCM SELANGOR..

KLU ANDA SEKALIAN NAK TAU BANYAK TANAH ( PAJAKAN 990 MILIK MELAYU DAH BERPINDAH TANGAN KEPADA KAUM CINA 0.. KALAU TULISAN AKU NI BOHONG KAU ORG GI SENDIRI LE GELEDAH PEJABAT TANAH .S.ALAM & PJ.
DULU MASA BN PEKARA NI JARANG X2 BERLAKU TAPI SEMENJAK PKR MEMERINTAH SELANGOR MAKIN MENJADI X2 PULAK. SATU HARI NANTI TANAH MELAYU KAT SELANGOR NI HANYA TINGGAL REZAB MELAYU SAHAJA..WALAUPUN DI KL DAH BERLAKU.

Suci said...

Aku akan saman PDRM, KDN, Pas dan sekutunya sekiranya aku tersekat dijalanan disebabkan perhimpunan BERSIH juga sekiranye jadual harian ku pada hari tu terganggu..aku nak pergi cari job dan ada presentation penting..siaplah ko dengan saman juta juta aku nanti..orang yang bangang, bodoh, bebal, bingai aje join bersih.

Ayah Man said...

Sesiapa sahaja yg dilanda masallah dan menaggong kerugian kecil atau besar sabagai akibah tunjuk perasaan olih kumpulan BERSIH bolih membuat laporan polis dan menuntut kerugian.
Setiap sen kerugian anda sila tuntut dgn pihak BERSIH.
Langkah ini amat menusabah kerana BERSIH menguwujudkan suasana hura hara dan hanya mereka sahaja pihak yg berolih keuntungan besar dari rencana mereka.

Anonymous said...

SOKONG NO TO BERSIH.
tapi kalau nak demo jugak, buat kat petaling street atau bukit bintang.

Anonymous said...

sepatutnya ambiga bersihkan dulu kes hanna yeoh tu..hehe

Anonymous said...

BERSIHKAN MALAYSIA!!!!!!!








Dari Anwar Ibrahim, Mat Sabu, Mahfuzz, Khalid Samad dan yang sama waktu dengannya.

Yang lain tu boleh pergi mampos.

ANACONDA said...

SB TU AKU CKP, DPM PERJUANGAN POLITIK INI ADALAH PERSEPSI...

SO, AKU TAK KISAH ADA YG TAK SETUJU DGN DEMO PUKIMAK BERSIH ANJURAN BABI2 NI, ITU PERMINTAAN KORANG...

BAGI AKU PLAK, KLU BAJINGAN2 INI TERUS BERHAJAT BESAR, SO, INI MASANYA BANGSA MELAYU YG CINTAKAN BANGSA, AGAMA ISLAM & NEGARA SEPERTI YG TERKANDUNG DLM PERLEMBAGAAN NEGARA 153 TURUT TURUN SAMA BERDEMO BERENTAP DGN ANJING2 SIAL NI...

TOK HIM PERKASA DAH SOUND SMLM & KELMARIN BAHAWA PERKASA AKAN KE JLN RAYA JUGA D BANTU DGN PULUHAN NGO YG DEFEND KERAJAAN, BAGI AKU DEMO, TUNJUK PERASAAN ADALAH PERKARA BIASA SB MASA UMNO TUNTUT MEMBANTAH MALAYAN UNION DULU PUN DGN DEMO JUGA... AKU TAK ADA HAL...

POKOK PANGKALNYA KALIANLAH, KLU DAH BIASA BERSENANG LENANG, SABTU AHAD ATAU HARI CUTI BERSAMA KLRGA, PERGI JLN2, TENGOK WAYANG, SHOPING2ATAU DLM ERTI KATA DAH SELESA, APA LAGI AKU NAK KOMEN, SB KORANG NAK COMPLESENT...

KLU KORANG YG BERUMUR BAWAH 50 TAHUN, BERJIWA SEMANGAT BANGSA, AYUH KITA SAMBUT CABARAN PUKIMAK NI, KORANG NAK HRPKAN HISHAMUDDIN UTK TANGKAP, TAK PAYAHLAH, LAIN PLAK CERITA YG KELUAR NANTI...

KORANG TUNGGU SHJ MAKLUMAN TERKINI TTG APA TINDAK BALAS, SERANGAN ATAU PUKULAN YG AKAN PEJUANG2 MELAYU YG DEFEND KERAJAAN INI AKAN KELUARKAN TAK BERAPA LAMA SHJ LAGI...

AKU DAH BERITAHU PD ISTERI & ANAKAKU, BAHAWA AKU AKAN TURUN KE JALAN RAYA SEKIRANYA TENAGA AKU D PERLUKAN DLM PERJUANGAN INI, DARAH D BAYAR DGN DARAH...

DULU LAGI AKU PERNAH KOMEN DLM BLOG SI GAP INI, KLU KORANG NAK SELAMATKAN MALAYSIA BAHKAN MENGAJAR KEMBALI ERTI PERPADUAN, IANYA BUKAN LAGI DGN GAGASAN 1 MALAYSIA, JADIKAN SEKALI LAGI 13 MEI, BARULAH ANAK2 MUDA & PERTENGAHAN BANGSA MELAYU, CINA & INDIA FHM APA ITU UMNO, MCA & MIC, APA ITU KEMERDEKAAN, APA ITU PERIKATAN & APA ITU BARISAN NASIONAL...

BILA DAH RASA PARANG TERBANG, KERIS PUSAKA AKU SOK, BARU PUKIMAK NI MENGERTI APA ITU PERPADUAN...

SETAKAT RAIS YATIM TERHEGEH2 BUAT PROGRAM PERPADUAN TAK PAYAHLAH, AKU TENGOK TU PROGRAM NAK MEMBODEK NAJIB & ROSMAH...

SKRG NI ERA PEPERANGAN KEBENCIAN YG D TANAM OLEH JANTAN PUKIMAK BERNAMA ANWAR IBRAHIM...

AO, AKU HRP KORANG BESIAP SEDIA UTK KE JLN RAYA, KLU ADA YG NAK JWP, AKU KERJA LA, ANAK AKU KECIK2 LAGI LAH, BOS AKU MARAHLAH, NAK KE KENDURI KAHWIN LA..., JWPN AKU SENANG JE, KEPALA BUTUH MASAK ASAM...

MLM INI AKAN ADA RUNDINGAN MEJA BULAT, KORANG TUNGGU JWPN DARI HULUBALANG2 MELAYU NI...

INGATLAH MUSUH KORANG SI NUAR PUKIMAK...

aku melayu rasis said...

aku STUJU!!!!
Jom keluar kita blasah setan setan bersih ni..
korang melayu kwsn tu bekorbanlah sikit pertahankan tanah kita. tutup premis anda, jadikan kwsn tu sebagai tempat kita zahirkan peristiwa 13 mei..ajar cukup cukup si bangsat tu!

Tuan Tanah said...

JOM KITA SOKONG PERKASA UNTUK LAWAN DEMO GANAS NI..MALAM NI ADA PERJUMPAAN NGAN NGO2 MELAYU KAT KELAB SULTAN ISMAIL..JOM TURUN!!

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

sabun dettol said...

utk farhana & the gang...

kalau ko dah gian sgt nak buat kerja pembersihan anjuran anjing betina paria tu lagi baik ko ajak dia sama2 saling bersih kan vagina korang...jgn lupa masuk camcorder...pas tu ko dua ekor leh pakat cuci jubor cina DAPigs yg xp-enah basuh tu..asyik2 sental tisu..patut la bila bediri dkat2..bau pekong kuat sangat

CIFUT said...

Sokong BERSIH!!!




Sokong BERSIH pada pemilihan pucuk pimpinan PKR dan PAS.

Anonymous said...

BERSIH KEPALA HOTAK KAU.....APA ITU BERSIH?

B =
E =
R =
S =
I =
h =

BERSIHKAN ANUWAR SI CELAKA TU...MENYUSAHKAN ORANG...

Anonymous said...

Umno dulu yg start buat perarakan demo ni. Sejak sblm merdeka lagi. Korang le yg mule2 perkenalkn budaya berdemo ni. Lepas tu bile org lain ikut mule lah nk buat bising ckp yg bkn2. Bile korang buat boleh plak? Bile pembangkang buat je ckp ganas dan menyusahkan negara. Bile geng2 korang buat smpai bwk kepala lembu pastu mengaruk x tentu pasal tu x ganas?

Anonymous said...

Anaconda.

Lu sibuk nk jadikan 13 mei, nk belasah kaum lainlah. Bile lu beli barang lu beli dgn sape? Lu tgk x minyak masak yg lu mkn kat rumah tu syarikat mana yg kuarkn? Ke lu main beli je? Kelakarlah korang ni. Gua nk ckp sikit perhimpunan umno kat johor tahun 2006 tempah bunga dgn kaum cha ya nun alif. Bkn sikit tapi beratus ribu. Kate hidup melayu. Ckp berdegar2. Last2 beli brg dgn kaum lain. Apelah ckp x serupa bikin!

Anonymous said...

Puak-puak UMNO, hang cakaplah apa hang nak cakap.... macam anjing menyalak bukit... memanglah dasar anjing. Hidu sana, hidu sini, angkat kaki...kencing... lepas tu menyalak tak tentu pasal.

ireman aziz said...

kepada yang berani bersuara tapi pakai Anonymous sahaja...hehehehe..
no komen...sendiri mau ingatlah.... terutama pada anon2 yang dok menghentam Kerajaan @ UMNO..teruskan selagi korang ada fakta...tapi jangan nak auta sahaja... bila ajak berdebat, fakta tiada auta lebih... bila tak leh nak defend hujah sendiri mula main psycologi... aku bukan sesiapa tetapi aku orang melayu, UMNO x betul aku kritik, pakatan rakyat betul aku sokong..tapi masalah orang melayu taksub... ketaksuban korang menutup akal fikiran...sedarlah melayu, cina dok atur strategi menguasai politik negara kita...kita camaner? teringat kisah singapura dilanggar todak...budak yang bijak dibunuh kerana takut dia mengambil alih kuasa sultan suatu hari nanti...apa kata pengikut-pengikut tegar PAS...yang lantang menjaga kuasa Islam korang sesahkan...apa yang tinggal...hanya pak angguk dan pak turut...kalu untuk kepentingan orang melayu sendiri mungkin ada baiknya, tapi ini semua untuk bangsa pendatang...pikirlah...

Anonymous said...

tp kerajaan kite mmg korup.sy xtau nk ckp mcm mane.kp umno,buatla ceramah dkt polis, tentera, navy,mereka korup sbnrnye.mcm mne kite melayu nk maju.

Anonymous said...

Malays will weaken themselves if they are used by anti-Islamic leaders, that is led by former Bar Council president Datuk Ambiga Sreevanasan. This is despite knowing the organisation has fought strongly against Islam, organised the interfaith council and supported Lina Joy’s apostasy.

Anonymous said...

Anon 5:36pm. Bezanya umno berdemo sebelum merdeka ialah nak membebaskan bangsa dari dijadikan hamba org putih. Pas dan pkr berdemo nak menjadikan melayu hamba cina dan keling dapig.

Melayu Perak said...

bersih apanya pergi bersihkan lubang pantat ambiga tu dulu dengan klorox...

Melayu Perak said...

bersih apanya pergi bersihkan lubang pantat ambiga tu dulu dengan klorox...

Anonymous said...

anon june14 . 2.36 pm ... Kata mu Rakyat Pulau Pinang selesa dgn kerajaan DAP sekarang?.... Siapa anak buah mu?......Cina ? Apa yg selesa?..... Jgn nak kencing lar bro.... Mungkin dia tinggal kat flat .. mana dia nak tau keseluruhan pulau dan di seberang... yg pasti rancangan cina nak tawan pulau Pinang dah berjaya.... Lagi selangkah tawan Malaysia..... Bayangkanlah akan adakah lagi INSTITUSI RAJA2 MELAYU. ASKAR MELAYU DIRAJA. UITM . AMANAH SAHAM BUMIPUTRA . SEKOLAH AGAMA RAKYAT . KOLEj ISLAM . USIM .JAKIM . BAITULMAL . PUZ . DAN BERBAGAI2 LAGI KEPENTINGAN DAN KEMUDAHAN2 HAK MELAYU AKAN LENYAP... JGN PANDANG ENTENG BRO!... LIHATLAh DISINGAPURA.... APA KEISTIMEWAAN YG MEREKA DAPAt DARI PEMERINTAH BERBANGSA CINA .... ??? NASIHAT SAYA KALAU ADA KELEMAHAN PIHAK UMNO(BN) BERILAH PENDAPAT MELALUI SALURAN YG TEPAT ... JGN PUTUS ASA...... TERUS TERANG SAYA KATAKAN - HANYA UMNO(BN) YG LAYAK MENTADBIR BUMI BERTUAH INI ! SETAKAT INI BELUM ADA PARTI YG LAYAK DAPAT MENGGANTI UMNO(BN)

niknajis said...

"BERSIH" kalau rumah sendiri tak bersih kan takkan nak bersihkan rumah org... Semasa piliharaya permimpin PKR sendiri tak bersih ada hati nak bersih kan politik malaysia... sudah lah bersih kan nama ANWAR dulu lah.... aku nak tengok nanti majority org berbangsa apa yg akan turun ? adakah melayu PAS lagi diperbodohkan.... mari kita tengok..... Org2 DAP turun tak ? buat demo kat china town arr... tengok apa jadi....

Anonymous said...

2 ekor biawak sial dari Permatang Pauh . sedang mengajak anak2 babi dan anjing berhimpun .

aku melayu rasis said...

kepada anon 5.44 dan 7.06:
kau komen tak guna renungan..
sepatutnya tanya dulu kenapa beli bunga dengan cina? jawapan dia: ada tak orang melayu kita yang boleh supply bunga dengan kadar yang banyak pada satu masa? kalau kau boleh, umno tak beli dari cina haritu. kenapa orang melayu macam kau tak boleh supply macam peniaga cina tu? sebab orang seperti kau tak ada keupayaan. kenapa tak ada keupayaan? sebab orang seperti kau tak nak ambil peluang..masalahnya pusing pusing inilah yang kita nak perbetulkan..perbetulkan melayu. nak suruh orang melayu termasuk kau jangan buta mata, bukak fikiran, jangan lalai, jangan jumud. ingatlah melayu rosak kerana melayu sendiri...kami rosak kerana orang macam kaulah..kita melayu "terpaksa" beli barang cina jual tu sebab melayu takde yang jual..kau ada cara camna nak atasi kes ni? so kau jangan cakap orang "cakap tak serupa bikin" sebab kau meruntuhkan semangat orang melayu atau maybe kau bukan melayu kot??? sebab komen tak nak bagi nama..

anon 7.06,
yep kami anjing umno..yang kau pulak anjing mana? PKR? PAS? atau kau malaikat pakatan? kami tak kencing sesiapa macam korang buat, kencing terang terang kat cinadoll, kencing terang terang pasal pejuangan agama..dan kami menyalak untuk menegakkan melayu atas bumi melayu kami ini. kau melayu ka? kalau kau melayu sepatutnya kau wajib malu bila tak mahu usaha julangkan bangsa melayu. agama aku tak nak cakap, sebab Tuhan aku aje yang boleh nilai iman hambaNya..
kepada kedua duanya, jangan cepat melatah, renung dan fikir dulu kemana arah kita dibumi melayu ini.
kalau aku salah, perbetulkan.

Anonymous said...

apa la bangang sngat dorang neh!!!!!!
tak habis2 nak menyusahkn rakyat!!!!!nak buat ala2 demonstrasi ala mesir?????boleh pigi mampus la korang!!!yng korang tak puas ati tu apahal nak nyusahkan orang lain lak???

Anonymous said...

i dah semakin meluat dengan orang UMNO ni,dah la pemimpin diaorang kurang ajar pengikutnya pun sama.
bencinyeeeeeeeeee..



-farhana

Karl said...

farhana = bangang.

Anonymous said...

Aku rasis melayu:
lu pun pengecut taknak tulis nama. Ade org melayu yg jual bunge. Lu n geng umngok malas nk cari. Gua nk tanye sikit. Apesal nusajaya kat johor ni bagi kontrak kat YTL? UEM, uda holding, hijjaz kasturi, syed mokhtar, gamuda n lain2 tu kn bumiputera punye. Apesal x bagi kat diorang? Cube lu jwb sikit.

Karl said...

Anon June 15, 2011 1:39 PM:

Ko ingat zaman sekarang ni orang nak jual barang duduk diam2 dalam kedai harapkan pelanggan datang ke? Kalau macam tu, memang sah2 la lingkup perniagaan ko tu dol. kalau nak harapkan orang carik business ko, harap pelanggan datang bergolek, boleh jalan la. jangan jadi Melayu pemalas, buat la promosi ke apa ke. ko nak harap gomen carik kedai ko memang tak dapat la jep.

Dah nama pun "kontrak". Ko ingat "kontrak" ni suka2 boleh kasi ke? Macam kontrak bumi kelas F yang dapIGS dok pulun kat Selangor tu ke? Itu lain dol. Kontrak2 MEGA ni kena la kompeni berani, aku pun kalau boleh nak kompeni Melayu dapat, tapi kalau kompeni Melayu tak minat, takkan nak disogokkan jugak? Atau sebutharga tak ngam. Dah, pegi belajar asas kontrak dulu. Jangan belajar kontrak style pakatan riot, bahaya. Nanti cepat kaya. Heh.

aku melayu rasis said...

anon 1.39,
jawab pun dh gabra..eja nick name aku pun x betul..nilah melayu bodoh yang dah tak boleh diselamatkan..aku ada jugak integriti letak nama aku melayu rasis yang kau tolol lagi tak letak nama terus..siapa pengecut sebenarnya?? kau nak nama aku, boleh..bagi aje nom telefon ekau kat sini, alamat ekau sekali. nnanti kalu aku call ekau jangan hangg pulak..cepatttt aku nak nom phone kau!!!..melayu bodoh tak bertempat ni kita kena palangkung dengan bodoh tak bertempat jugak..baru ngam!!

Anonymous said...

Karl:
ape yg kau merepek ni samdol? Ckp ntah ape2. Hei samdol, klau korangkn perjuangkn ketuanan melayu kene menyeluruh. Bkn sikit2 badigol oi. Gua keje jd kontraktor kat johor ni. Klau gua x bg duit kat badigol2 umno kat johor alamat x mkn le kontraktor mcm aku ni. Gua kontrak ikut saluran. Tapi bile dpt nk mintak komisyen. Kate nk tolong melayu? Tolong apekebendanya tu? Gua pr pun x umno pun x. Gua cari mkn. Tapi badigol2 umno buat kontraktor2 kecik mcm gua ni sesuka ati diorang je. Lu sebok dgn selangor yg baru 3 tahun bwh pr. Abis yg gua ni dari tahun 2000 jadi kontraktor kat johor ni mcm mane plak? Johor bwh umno sejak lu belum lahir lg. Brape ramai kontraktor melayu kat johor ni yg bungkus. Dpt x seberapa komisyen nk lebih2. Balik sekolah dulu. Baru lu nk citer pasal kontraktor ni dgn gua.

Lagi satu badigol. Pasal projek mega tu tandanye gomen ckp x serupa bikin. Ckp ketuanan melayu tapi cine jgk kaya. Bagilah kat kompeni melayu. X bg mcm mane nk tau bagus ke tak? Ke kompeni bagi lagi lebat drpd kompeni melayu bg.

Balik brlajar dulu tau badigol soot! Jgn asyik tgk blog je. Nnt lu jadi goblok. Hahaha

aku melayu rasis said...

opps!!! anon jun 15 1.39 tu melayu ke cina haram??

aku melayu rasis said...

alamak Karl...rupanya anon tu melayulah karl..melayu kecewa tak dapat kotrak..hahahaha..patutlah marah sangat...ok..ok..relaxx..tenang..
jangan duk kelahi sesama melayu..nanti adalah rezeki kau tu..usaha lebih sikit..Allah dah tetapkan rezeki kita bro..
aku pun sama bro..kna bjuang untuk menang dapat tender..

Anonymous said...

Aku melayu rasis :

Takutnye aku!!!! Nk buat ape pun x bleh ni!!! Takutnye!!! Gangster nk turun ni. Berapa bas nk bwk ni? Boleh aku sambut. Tulah geng umngok. Tak puas ati je nk pukul. Mcm mane org nk respek? Ni mesti budak2 lepas spm ni. Berapi je lebih. Habuk pun tarak.

aku melayu rasis said...

hah lantak kaulah kontraktor kecewa..sekurang kurangnya eja nama aku dah betul & aku dah boleh tahu siapa disebalik anon yang melalak..tak dapat kontrak sikit dah marah kerajaan, tak nak tolong melayulah..mmmm mimpilah ko melayu kalau semua nak kena sembah..nak suruh g usaha dgn pakatan kau cakap ko bkn org pakatan..so duduklah sorang sorang. aku tegur cara baik, ko komen cara bodoh..betul r kau ni melayu tak boleh diselamatkan..ko melayu tumpas..aku ni orang lepasan spm aje..bleh berdikari apa...pegii daa..

Karl said...

Anon June 15, 2011 4:57 PM:

Oo cakap la awal2 lu ni kontraktor makan suap. Suma gomen nak kasi kat lu. Apa tak habaq awal2. Macam ni lu nak cerita Melayu nak bersaing? Sori la beb, bersepah kontraktor Melayu yang berjaya dan kaya, then ada kontraktor Melayu yang terbaik di Malaysia. Gua tak nampak pun diorang bising pasal komisyen ke apa ke. Lancau la kalau lu tak mentekedarah komisyen beb. Lu ingat gua baru idup semalam? Lu cakap gua cakap ntah apa2? Toksah nak denial la. Satu point pun lu taknak sentuh.

Lu kalau hadapkan sangat kontrak gomen, kene bersaing la dol. Kalau tak dapat, toksah la cerita tak bagi komisyen ke ape barang. Lu ingat SPRM tu ditubuhkan saja2 ke? Zaman sekarang RM10 punya rasuah pun kena sauk dol.

Pasal projek mega tu, kalau kompeni bumi taknak atau sebutharga tak cantik, kalau gomen bagi jugak, dah tentu orang melalak sebab nampak tak adil. Lu ingat kompeni2 Melayu yang besar2 mentaliti macam lu ke? Suma nak disuapkan kat mulut? Pegi mampus la jenis kontraktor macam lu. Semua nak senang, baik lu mengangkang kat rumah gomen bagi lu duit tiap2 hari oi bingai. Gua yakin kompeni Melayu yang berjaya sebab takda mentaliti macam lu.

3 tahun bawah pakatan riot ni dah melambak2 kes dol. Kalau nak compare dengan kes kat tempat lu, gua rasa kes tu adalah sebab mentaliti lu. Sori beb gua rasa lu tak capable untuk jadi kontraktor. Gua rasa kalau takda job gomen, tahun lepas lagi kompeni lu bungkus.

Dari 2000 jadi kontraktor? Heh. Dari 1998 gua dah terjebak selokbelok kontrak ni dol. Gua time tu dah masuk IT dah dol. Tapi bukan rezeki gua, takpa la, gua tak bising pun salahkan orang tu, orang ni, walaupun ada pak2 ketayap yang cakap manis, tikam belakang, bunuh bisnes kengkawan. Toksah cerita lu punya pahit maung la dol.

Macam gua cakap tadi la, lu tak capable. Kalau lu dapat buktikan sebaliknya, mungkin mentaliti lu dah berubah, tapi selagi mentaliti lu macam budak2, sori la beb, bungkus je la kompeni lu. Heh.

aku melayu rasis said...

kontraktor melayu tu karl...kontraktor MELAYU BODOH SOMBONG!

Karl said...

aku melayu rasis:

Bro, dunia bisnes ni biasa la. Yang buat betul2, berjaya la. Ada yang berpuluh tahun usaha, tak jadi, bukan rezeki la. Ada member2 aku yang sekolah tak tinggi, tapi berjaya, lagi kaya dari aku. Tapi kalau mentaliti macam kontraktor sorang ni, aku tak pernah tengok berjaya.

Bro, register 1 akaun, susah orang nak menyamar.

Sabahan said...

Sepatutnya Demo Bersih ni dibuat lama dulu 1985, masa tu BN secara terang memberi IC palsu kepada pendatang tanpa izin di Sabah.... kesian penduduk bumiputera sabah semua peluang mereka dirampas oleh pendatang asing... kerana politik Kotor BN... Beribu ribu IC palsu dirampas oleh PBS dan diserahkan pada polis tapi hingga kini satu tindakan pun tak ada... Sokong perhimpunan bersih untuk menjadikan pelihanraya di Malaysia bersih daripada kekotoran...