Saturday, June 4, 2011

SEMALAM, PAS ISTIHAR MEREKA 'PELANCAP POLITIK' TERHEBAT ABAD INI.

 apalagi tamsilan,bidalan,pantun yang lebih tepat untuk menyatakan realiti politik pas hari ini selain menyatakan kepada khalayak umum bahawasanya pas umpama  lelaki yang takde konek.

fitrah manusia dijadikan lelaki itu pasangan kepada wanita.

susuk tubuh lelaki,jasad,akal yang sembilan,tenaga,sifat kepimpinan itu telah diprogramkan dalam sistem yang telah ditetapkan.

lelaki itu punyai halkum, bersuara gasar dan ada signal kelakiannya. signal lelaki itu adalah kerandot dan konek. bahasa lama dipanggil kotek, jika diolah dalam bahasa melayu lama ia dipanggil jambak.

samada konek,kotek,totey,play atau jambak kesemuanya itu membawa maksud yang sama.

fungsi konek adalah pelengkap kepada pasangan betinanya yang dipanggil..anda sendiri tahu.

jika fungsi konek disalahgunakan, bermakna ia bakal membawa mudarat kepada tuan punya badan.

masturbasi merupakan amalan syok sendiri. mastrubasi takkan berlaku jika tiada khalayan seks. dalam bahasa perubatan ia digelar onani. onani yang melampau bisa merosakkan sifat kejantanan lelaki tatkala bertembung dengan wanita.

walau bagaimanapun, masalah ereksi awal ini bisa dipulihkan dengan mematuri pantang larang dan mengikuti amalan dan petua.

aku bukan nak cakap bab seksologi. aku kiaskan fakta seksosologi ini dengan situasi politik semasa.

jika shahnon ahmad bisa menggelarkan pemimpin umno dengan istilah shit, maka tiada salahnya untuk aku menggelarkan pemimpin pas sebagai jaguh 'pelancap politik' terulung abad ini.

ia mengambil masa hanya 3 tahun untuk dap dan anwar menukar halatuju dan sikap pemimpin pas.

jika 30 tahun dulu amanat haji hadi itu dijadikan sebagai bible politik pas, kini bible itu sudah semakin ditinggalkan.

benarlah kata pujangga orang lama, lagi kuat kau bercakap mengenai keaiban orang,lagi terserlahlah keburukan yang dijelmakan kepada diri kamu sendiri. umpama membaling bola tenis ke dinding, lagi kuat dibaling maka refleksinya lagi laju ia melantun.

30 tahun dulu pas cukup hebat dalam memperkatakan ide negara islam dan hukum hudud.

tak cukup dengan ceramah, kaset dipasang di setiap kereta orang pas sebagai bahan modal politik dalam usaha menghasut umat.

selama 30 tahun mereka beronani politik, berkhayal dan mencipta cerita akan rekayasa kekejaman kerajaan umno dan barisan nasional.

pasca pilihanraya 1999 telah menyaksikan penubuhan barisan alternatif, gabungan parti pelancap terdiri daripada pkr,pas dan dap.

sejarah tidak pernah berbohong. isu penubuhan negara islam dan hudud sudah dijaja berkali-kali oleh pas selepas keputusan pilihanraya 1999.

pas memerintah trengganu. pas kata ia tetap menjadikan penubuhan negara islam sebagai agenda utama perjuangannya.

TETAPI KENAPA BARISAN ALTERNATIF BERPECAH PADA TAHUN 2003 ?

mereka berpecah kerana dap tidak setuju dengan ide perjuangan pas. hasilnya pada pru 2004, dap mendapat laba terbesar dengan memenangi puluhan kerusi parlimen. sementelahan pas dan pkr hancur dan bungkus.

kekonsitensi dap mendapat perhatian pengundi cina.

anwar juga melihat perkara yang sama. jika ide negara islam dan hudud terus menerus diperkatakan, maka pru 2008 pembangkang bakal tumbang sekali lagi.

anwar akhirnya memberikan ultimatum kepada pas.
dap juga memberikan ultimatum kepada pas.
tiada negara islam.

disini bermulanya penyundalan secara sistematik dap/pkr terhadap pas. pas mula menanggalkan pakaiannya satu persatu.

bermula dengan serban,jubah dan akhirnya semalam pas isithar  dikhalayak umum , mereka hanya pakai spenda sahaja.

negara islam sudah tiada.
macam lelaki tanpa konek.

dulu merekalah yang memperjuangkan penubuhan negara islam. semalam sudah tiada.

fantasi politik lancapan pas sudah mencapai klimaksnya semalam. 

peristiwa hitam ini menjadi titik tolak kepada kejayaan parti minoriti dalam pakatan iaitu dap.

semalam pas mengakui akhirnya air mani politik mereka sudah kering, nak dipancut tinggal angin sahaja.

ia mengambil masa 3 tahun (sejak pru 2008) untuk pas dilancapkan akidah politik mereka oleh dap.

PAS, SEJARAH SEMALAM TELAH TERPAHAT. KAMU MEMANG PELANCAP POLITIK TERHEBAT ABAD INI !

50 comments:

Anonymous said...

Awak adalah seorang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

kingnek said...

kalau depan melayu Islam UMNO, tak berganjak, siap label orang kafir. tapi kena pelampung dari Kapitan Cina DAP Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng, bersama agen yahudi Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI), PAS terus jadi tikus. tiada negara Islam, laa, yang bersengketa begitu lama buat apa eh? buang masa aje PAS ni

RR said...

jangan harap pkr & dap akan ajak pas untuk gangbang!

pas akan terus melancap sendirian atas katil politik mereka... berimaginasikan bidadari syurga!

Pussy Ass Same said...

PAS oh PAS ... ini lah akibatnya bila parti bukan islam berlagak islam. pasal melancap tu PAS memang terer. penjual ubat kuat.

kecewa dgn pas said...

Amanat haji hadi yg mencetuskan peristiwa memali merupakan naskah prono ahli pas untuk beronani.

Anonymous said...

SEMPURNALAH SUDAH SEBUAH PEMBOHONGAN SEJAK PULUHAN TAHUN DAHULU. DITUDUHNYA UMNO TAK BOLEH DISOKONG KERANA KONONNYA TIDAK MENDAULATKAN ISLAM. SEKARANG APA HAL BERUBAH PULAK JADI NEGARA BERKEBAJIKAN. BUKANKAH UMNO TELAH MELAKSANAKAN NEGARA BERKEBAJIKAN SEMENJAK PULUHAN TAHUN DAHULU. NAH SIAPA SEBENARNYA MUNAFIK SEKARANG. BAGI GOLONGAN BERAKAL WARAS, PASTI MEREKA TAHU SIAPA BENAR SIAPA MUNAFIK SEKARANG.

110100100101 said...

Salam tuan. Blog tuan sudah dilink. Harap dapat link back. Selamat berjuang.

Mae said...

Heran betul dengan sikap ulamak-ulamak dalam PAS. Kalau BERKEBAJIKAN CARA ISLAM tu tak pe la jugak. Ni, BERKEBAJIKAN terbuka. Bodoh bangang tu la.

Reza aljunaid Post said...

PAS akan jadi seperti sejarah kehancuran puak Munafik pimpinan Abdullah b Ubay ... kegagalan agung pas ialah kelemahan besar mereka untuk menjelaskan konsep negara Islam yang sebenarnya ...perkara ini gagal dilakukan mereka sepanjang 30 tahun lalu..sebaliknya dalam tempoh itu mereka adalah juara mengkafirkan UMNO, mendoakan keburukan kepada UMNO, mendoakan mata UMNO buta dan sebagainya ... akhirnya Allah SWT telah membuka pakaian PAS satu persatu ... syabas GAP .. ulasan politik anda tentang PAS MANTOPPP...

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

PAS = PARTI AGAMA SYAITAN, KALU NAMA DAH MACAM TU MACAM MANA NAK TUBUH NEGARA ISLAM, DARI AWAL LAGI TAK ADA PANDUAN YANG LENGKAP UNTUK DEPA TUBUHKAN NEGARA ISLAM, NAK CONTOH NEGARA ISLAM MANA YANG MENJALANKAN PEMERINTAHAN SECARA ISLAM VERSI PAS. XDA PUN, BN PERINTAH LA NI PUN DAH CARA ISLAM DAH TU, NAK ISLAM MACAMNA LAGI????????????

CARA ISLAM VERSI PAS YANG BERSEKONGKOL DENGAN ORANG YANG TAYANG KOTE TUTUH BURIT PUKI CINA DOLL????? ITULAH CARA PEMERINTAHAN ISLAM VERSI PAS, ITULAH YANG ORANG MELAYU BODOH IKUTI PADA HARI INI, ITULA, ITULA, ITULA..........................

navy melayu said...

bersorak gembira lah nampak nya bangsa pemakan babi dgn tiada lagi agenda negara islam parti pas. makna nya selama ini segala tuduhan terhadap umno sebagai munafik nampak nya terpalit ke muka sendiri. berhenti lah gunakan agama untuk hentam umno kalau diri sendiri pun lebih kurang sama saja.

Anonymous said...

ITU ULAMAK MEREKA YG MEMUKTAMARKAN HARI INI POLITIK PAS BEGITU RUPA.MELACURKAN TUJUAN ASAL PAS.VERY VERY SAD.

YANG MENGHAIRANKAN LAGI PENYOKONG TEGAR PAS YG TERDIRI DARI ORANG KELANTAN SENDIRI. BAIK YG TINGGAL DIKELANTAN TU TAK PAYAH NAK CAKAP MEMANG KHUTBAH POLITIK TGNA SANTAPAN FIKIRAN MEREKA. MEREKA SENDIRI TIDAK MAHU BERUBAH FIKIRAN.MUNGKIN MALAS NAK FIKIR LAGI.

PENYOKONG PAS ORANG KELANTAN YG TINGGAL DILUAR KELANTAN YG HIDUP SENANG DIBAWAH BN/UMNO, PULA BOLEH MENYANGGKAL UCAPAN TGNA RATA RATA SEMUA BEGINI. SAYA AGAK HAIRAN MINDA POLITIK MEREKA TIDAK BERUBAH SEDIKIT PUN. THEY ARE BEING BRAINWASHED DI TOKOK LAMA. HAD THEY REACHED THE CYBER MEDIA TO READ THE CHANGES ESP SO MUKTAMAR PAS TODAY AND COMMENT BY GAP YG SAYA KIRA THE ULTMATUM PAS MEMANG SUDAH LARI DARI HALATUJU ASAL.CONFIRMED.
HOW DO YOU REACH PAS SUPPORTERS GAP?

aku anak Kedah said...

Tak ada apa apa kebajikan pun maintaince tahap lama juga.Apa yang ada sekarang ni pun hasil kerja UMNO.Mereka cuma mewarisi saja.Jerat sudah mengena pecah dan perintah.

Anonymous said...

Negara Berkebajikan? Hahahahahaha..... apa dah dibuat selama 20 tahun di Kelantan?

akuantiPAKATAN

Mr Ganu said...

yessss..tercapai cite2 PKR & DAP. skunk PAS da wat keputusan camtu plak. no more islam. PAS da terbukti tkt dgn PKR & DAP. PKR & DAP bersuker ria, sbb PAS tunduk setelah disuap dgn batg penis diorg dan di anjing2 kan...kesian PAS. esok2, PAS akan istihar plak sebagai parti anjing cine. ftwa nik ajis PRU13.

Mr Korek said...

kebajikan la weeii..air ketum berlambak2 jual kt klantan tu, nnti sng nik ajis pekene jap ms jalan2 otw pegi n blk kije....hahahahahaahhahaaa...

Anonymous said...

haru biri politik tanah air sejak jubur bebas dari penjara.. itu aja. bebas awal...kita jangan lupa Pak Lah...dasar keterbukaan, dasar sikit sikit suruhanjaya.. tibai Polis .. Hertokan Penjenayah..sebab tu Pas Bebal Herokan Kaki Jubur...

Servant of God said...

Hai...

PAS semakin jauh menyimpang daripada Islam.

Juak2 PAS takyah laa nak tunjuk alim/hero kat blog GAP nih.

Korang satu2 hipokrit!

Karl said...

GAP, sungguh aku kata, berita ni lah yang aku tunggu2. Heh. Aku rasa ko dah agak apa aku nak taip ni...


Oklah. upip, sput, imran, otaistillkick, peragut rantai dan puak penjilat pakatan riot sekalian... HAHAHAHAHAHAHA maka korang yang selama ini dibangangkan, menjadi hamlau, dunggu, samdol konon2 melalak pasal "negara isle" padahal kerajaan sekarang ni la yang konsisten memperkasakan islam tanpa perlu berkokok macam ayam jaguh. tengok! parti sesat korang ni sebijik macam tuan besar merangkap abang long dia si anuWar anugayrah! dah jadi chameleon. sesumpah yang tukar2 warna.

Dah aku kata orang yang janji tapi tak tepati tu ciri2 apa? Munafik kan samdol2 sekelian? Maka memang itulah perangai korang ni pun. Mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasik? Kalau dah diasuh, didoktrinkan memfitnah, menipu, menghasut, mengadu domba, maka korang la hasilnya yang paling nyata.

Lebih dari 50 tahun puak lalat hijau ni konon nak jadi jaguh, mengkafirkan saudara seislam yang tak se-parti-assobiyah dengannya, tak sampai 3 tahun pulak dap aka Tuan Besar mengontrol perjalanan parti tu. HAHAHAHAHAHA aku tak boleh berhenti gelak. Sekarang Allah bayar cash kat korang. Insaflah. Takda sorang pun dalam parti korang hatta dalam dunia sekarang ni yang boleh tilik sapa masuk syurga ke tak. Bukan kad keahlian ko yang jadi tiket untuk ke syurga, oi samdol2.

Sori la, ayat2 aku mungkin kesat tapi kalau ko tengok balik, apa kejadahnya aku nak ambik pedulik kalau korang ni sesat barat pun wahai puak2 penjilat pakatan riot? Aku taip sebab aku care jugak kat korang. Payah korang nak menutup bangkai gajah dengan spender anuWar tu. Orang2 tua kat Mozambique boleh la korang kencing beb. Tapi Malaysia zaman IT, hari ni ko kencing, 2 minggu lepas orang dah tau cerita yang betul.

Berubahla. Aku tak kata korang kene tinggalkan parti munafik korang tu. Tapi ubahlah perangai dari mengkafir2kan orang lain kepada perangai yang mengikut sunnah.

Lastly, HAHAHAHAHAHAHAH!

nok said...

tak caya tak caya tak caya...apa pulak Pas nk jadikan negara berkebajikan pulak...bukan negara islam...pemimpin pas ada prinsip...tulus ikhlas x mungkin depa tukar pulak..

tak caya tak caya tak caya....tanyalah penyokong banggang depa....nanti depa bagi jawapan yg banggang sebab depa pun memang dari golongan banggang,banggang,banggang.....keh keh keh kesian....

Anonymous said...

Fikir sejenak.
Kalau tibai PAS sampai macam tu, apa pasal UMNO asyik nak gabung dengan PAS?
Kenapa kat PAS tu, mamak-mamak atau Melayu celup jarang kelihatan? Susah nak kelonteng kat PAS kan berbanding kat UMNO yang betul-betul hilang pedoman.
Apa? PAS tu bukan Melayu dan Islam ke?

Anonymous said...

apa lagi tunggu mr hadi dah tukar slogan sosialis la pulok,kerana kapir harbi dap dan gayporn party.take beer,take beer,take beer.........pas piss puuuuuuuuus.

Anonymous said...

Baru padan muka...terkedu kan...

Hayati dan 'TRANSFOMASI' apa yg diucapkan dan disampaikan oleh Hj Hadi...

Muhasabah diri bro...

Kamu...UMNgOk @ UMporNO adalah sebenarnya 'PELANCAP POLITIK'

Kadang2 terasa malu jadi orang 'MELAYU' ni...

Agama ni dibawa sampai ke padang mahsyar...Melayu ni sampai lubang kubor aje bro...

Jadi...berpada2lah melakukan dosa2 didunia ni yg sukar nak ditebus diakhirat kelak...

He he

ireman aziz said...

teringat time belajor dulu, mat2 kelantan kluk,kluk,kluk yg x pernah keluar dari seerambi mekah kalu sembang asyik diorang je yg hebat.citer bab agama, hukum hudud berdegar-degar siap ngan fatwa2 tahap tinggi pemimpin2 pas.tapi perangai masing2 mengalahkan setan. ganja,kuda,u.batuk,kuning, batu, arak, bohsia semua nak dbalun.gewe2 kelate yg comel2 habis dipecahkan dara lepas tue tinggal.biler berhujah,berbahas emosi je lebih fakta takdek.bile rasa nak kalah provokasi ajak gadoh.tapi gadoh nak bawak saing.1 by 1 tak berani nak jugak tag team.fikiran jumud duk dengar ceramah merapu org2 pas..

ireman aziz said...

Anon June 4, 2011 10:29 AM

Cina masuk islam (pura2) pun takdek masalah kalu diorang dapat kuasa politik. bagi 3 perkara @ sebab PAS parti dominan dalam PR yang dihormati oleh DAPigs $ PGayR.Aku x penah nampak Cina DAPigs usung bendera bulan PAS tp bersepah puak2 PAS duk pegang roket DAPigs.Senang nak pg syorga ke?

ireman aziz said...

Anon June 4, 2011 10:29 AM

Cina masuk islam (pura2) pun takdek masalah kalu diorang dapat kuasa politik. bagi 3 perkara @ sebab PAS parti dominan dalam PR yang dihormati oleh DAPigs $ PGayR.Aku x penah nampak Cina DAPigs usung bendera bulan PAS tp bersepah puak2 PAS duk pegang roket DAPigs.Senang nak pg syorga ke?

Anonymous said...

PasBerg mmg hebat la... Selama ni depa jaja nk buat negara islam merujuk pada Al-Qura......
Tiba2 depa bt statement dlm Ai-Quran tak da disebutkan negara islam. Selama nie depa rujuk Al-Quran mana? PasBerg nie byk version Al-Quran ke mcm BIBLE.....

Ya Allah.... Selama nie depa bohong Al-Quran demi kepentingan politik. Kalau mcm nie aku boleh kata depa nie mcm Paderi Kristian.
Boleh ampun dosa orang n janji sorga....

Tukang Komen said...

Buang konsep negara islam lompat ke negara kebajikan atau welfare state macam kt London dan amerika. Kah kah kah. Kebajikan pebenda oii! Time banjir hilang kan diri. Kebajikan konon. ULAR DAH SALIN KULIT.

P-Gay-R said...

Lepas ni PAS kene tukar nama...
Parti Kebajikan Semalaysia (PKS)
baru la ngam dengan
Pandy Kutty Rakyat (PKR).

whiteorange said...

anon 10.22 , 10.29

Lu memang benar benar layak mewakili ahli ahli Pas Pis Pus yang dah mereng, bangang, bahalol, bodoh, dek candu pemimpin pemimpin Pas Pis Pus lu

Sejak bila Pas Pis Pus mengaku Melayu ni? Bukan kah pemimpin gila lu yang kata Melayu tak da dalam Islam, lu pun anggukl angguk , tunduk tunduk, sekarang pulak dah sedar lu punya bangsa?

Lu memang ada bangsa iaitu bangsaT

Lu nak suruh hayati Hadi cakap soal transformasi? Lu jangan nak buat lawak lah bahalol ...

Baru kena kenyit mata dengan Lim KIt Sial dah gelabah tukar negara Islam kepada kebajikan ...

Dah berbilion kerajaan bagi kebajikan, dah berjuta lu dan orang orang gila macam lu melantak duit kebajikan kerajaan , baru sekarang sedar nak buat negara kebajikan ...

Memang layaklah pengikut pengikut bodoh macam lu berdua sokong Pas Pis Pus, sebab Pemimpin Pas Pis PUs memang suka ahli mereka bodoh, bangan, sewel n mereng sebab senang nak tipu

You two dont talk shit here .... bahalol

whiteorange said...

anon 10.29

Lu tak perlu "kadang2" rasa malu jadi 'Melayu' kerana lu memang bukan Melayu.

Lu jangan nak derhaka kepada wali selipar lu, kan dia dah kata mana ada melayu kecuali Islam...

Jadi kenapa pula lu nak rasa 'kadang2' rasa malu jadi "Melayu"? Melayu bukan Islam!

Kalau sapa sapa tanya bangsa lu, lu jawab je bangsa lu bangsa "BANGSAT"

Kalau tanya keturunan lu pulak lu jawab separuh "anjing" separuh "BABI"

Kalau tanya agama lu lu jawab je IsPAS

BERHENTI MELACORKAN AGAMA LAH PAS PIS PUS

Servant of God said...

Anonymous said...

Fikir sejenak.
Kalau tibai PAS sampai macam tu, apa pasal UMNO asyik nak gabung dengan PAS?
Kenapa kat PAS tu, mamak-mamak atau Melayu celup jarang kelihatan? Susah nak kelonteng kat PAS kan berbanding kat UMNO yang betul-betul hilang pedoman.
Apa? PAS tu bukan Melayu dan Islam ke?

June 4, 2011 10:22 AM

--------------

Manusia macam kau ni, memang suka suruh orang berfikir.

Tapi kau sebenarnya tak pandai berfikir.

UMNO ajak PAS bergabung supaya kita boleh menyatukan dan menguatkan ummah. Baru boleh mendokong dan menyebarkan syariat Islam.

PAS bergabung dengan DAP dapat bentuk negara Islam ke?

Dan kau kata PAS tuh bukan Melayu dan Islam ek?

Habis tuh, UMNO tuh bukan Melayu dan Islam?

Bukan orang PAS ke yang selama nih mempersoalkan keMelayuan dan keIslaman orang UMNO?

Walaupun PAS dah jadi macam ni, kami orang Islam yang bukan PAS sangat2 menantikan ketika bila kamu meninggalkan kafir laknat tuh untuk bersatu dengan kami dan menegakkan syiar Islam di Malaysia.

Aku nak ajak kau fikir, tapi aku syak pemikiran kau sudah mereng. Kau hanya mahu berfikir yang orang lain salah dan kau betul, walaupun terang lagi nyata engkaulah yang merapu.

Bila kau betul nak sama2 befikir, kau tinggal je komen kat blog gap nih, attention kat Servant of God.

Melayu Perak said...

betul gap...

pas sebenarnya parti pelancap politik...syok sendiri lah tu...

selama 50 tahun pas memperjuangkan apa sebenarnya....???? sekarang dah bertukar kepada fahaman sosialis...
selama 50 tahun mengkafirkan umno kononnya mereka lah jaguh islam sebenarnya...mengapa sekarang turn 360 darjah pulak nak jadi negara berkebajikan...

itupun tak terbuat oleh pas tengoklah time banjir di kedah batang hidung pun tak nampak...cakap nak negara berkebajikan..

pas tak konsisten dari dulu sampai sekarang...

hanya umno dulu,kini dan selamanya memperjuangkan ketuanan melayu dan islam....

bak kata gap nak lancap pun dah tak ada airmani yang tinggal angin bunyi pas,pis,pus

Melayu Perak said...

terkini...

mat sabun jadi timbalan presiden...

ambik masa 2 hari nak umum ini mesti kena manipulate kesian tok guru nasha....

nampaknya dah naik pangkat lah untuk menggoda jijah...aduhai cinta berputik di kala bulan mengambang disahut-sahut burung pungguk...

Reaching New Future said...

Woi Anon June 4, 2011 10:22 AM. Sebelum Hadi pengecut tu umum pasal negara kebajikan PAS lah parti yang selalu tibai UMNO pasal Negara Islam. Hari ni hang dak kecut PAS dok ena tibai.. Memang pelacur betulla hampa ni.....

Anonymous said...

Terima kasih bro GAP.Saya juga terkejut dengan Negara Berkebajikan, bukan negara Islam. Inilah puncanya dari Anwar Babi. Biarlah, satu hari nanti, pasti Hadi dan Pok Nik akan berkata, kami dilancapkan dan dilacorkan oleh Anwar Babi. Kami hampir makan babi hidangan DAP, tetapi kami sudah sedar sekarang... saat nya akan tiba, Allah swt akan buka hijap yang menutupi hati hati hitam mereka semua...

tembeleng said...

Cina, asal nak dapat kuasa punya pasal, angkat tangan doa sama-sama kat masjid pun dia sanggup. Tengok je lah minah yang tengah bertanding PM kat Thailand tu ha.

Melayu Perak said...

hadi awang boleh kata dalam muktamar pas semalam yang...

tiada negara islam dalam al-quran...

ko tu buta tengok dalam sirrah rasulullah s.a.w. dalam perisytiharan madinah disebut tentang negara islam...

keperibadian dan tindak tanduk rasulullah itu lah al-quran ...ini jaminan dari Allah s.w.t.

Melayu Perak said...

dah tersepit nak meneruskan fahaman sosialis pulak kena lah buat fatwa gila babi...

Anonymous said...

GAP, sebelum ni kau sokong PAS ke? jgn nak bising je kalau dulu pon kau tak sokong... apemendenya kau merepek kalau PAS dulu dan sekarang berbeza.

kau kata PAS tak sama mcm dulu, nampak sgt kau punya otak cara pikir zaman batu dan tak mau berubah,

ini lah produk amngok!

Anonymous said...

Pilihan aku dalam berpolitik Antara Pas dan UMNO aku pilih UMNO lebih selamat akidah...InsyaAllah..PAS semakin lama semakin sesat..dah lupa objektif penubuhannya dahulu..

Mr Ganu said...

apaaa pon xley la ngn PAS ni...sok2 karpal plak jentik buah penis org2 PAS ni, ahli2 surga PAS umum sebagai negare pandikutty plak. adoiii..mcm lalang la PAS ni...kesian, x bole berdiri teguh, jd anjing2 cine ngn india..hihii...klaka tol tgk gelagat ulama2 konon2 islam nih.PENAKOT!!!!

Anonymous said...

CALAKALAH PAS LAKNATULLAH!!

CELAKALAH PAS LAKNATULLAH!!

CELAKALAH PAS LAKNATULLAH!!

AMINN YA ROBBAL A'LAMIN!!!

ANACONDA said...

AKU AMAT SETUJUUUUUUUUUUUUUUU...

PAS ADALAH PELANCAP POLITIK TERHEBAT ABAD INI...

AIR MANI BIUL2 NI DAH KERING...

MCM MANA TAK KERING, BUKAN SAHAJA MELANCAP TAPI SI BIUL2 NI PANCUTKAN AIR MANI KAT PUKI BINI2 ORG LAIN...

SIAL KAU NUAR...

ELOK KAU CEPAT MAMPUS...

Anonymous said...

sejak dulu lagi PAS memang begini, komen banyak pun xde makna dan xkan mengubah hatidan pendirian pemimpin dan juak2 PAS. Tunggula nanti, akan keluar kenyataan AMANAT HJ HADI DISALAH ANGGAP OLEH PEMIMPIN UMNO. Negara Berkebajikan adalah konsep baru, Negara Islam tak ditinggalkan. Sama macam Islam Hadhari dan Konsep Gagasan 1 Malaysia yang PAS hentam. Hahaha...kesian kepada pengikut PAS yang mati-mati nak kepada "tiket ke surga" dapat kebajikan kat dunia je. Jika dah parti tu parti je lah.
Agama jadi alat mainan, hukum alam hanya untuk dipersenda namun kerana Ad-din hanya jadi model kepada pemerintahan PR..percayalah.
Bertukar fatwa dan biasa pada PAS, apalah sangat tukar konsep Negara Islam dengan Negara Berkebajikan?
Draf pelaksanaan Hukum Hudud nak mebuktikan PAS bersungguh tentang islam,habis berjuta RM, ni nak habis berapa juta RM pula untuk draf Negara Berkebajikan? Kita tunggu jela...kerana banyak yang terlindung dalam PR dah terdedah. Mungkinkah...
Ber...Bersama
ke....Ketuanan
ba....Baru
ji....G>>Guan Eng
k.....K>>Karpal Sign
an....Anwar
Berkebajikan???
Cina dah dalam genggaman....
India dah terbela....
Melayu Islam.....tanggungjawap PAS untuk terus menghasut dan menarik penyokong..pasal apa?
Pasal anwar dah kantoi la...apa lagi.
Berhati-hati dengan taktik yang akan mencerna virus
KEKACAUAN...
PEMBERONTAKAN...
PENYELEWENGAN...
PEMBOHONGAN...
kerana itulah taktik yang biasa diguna oleh PR.
Nauzubillah.
-niknordinp21.

Anonymous said...

HARI INI PAS (hampas)

HARI INI TAIKO BESAR HAMPAS AKU NAK BELASAH HABIS-HABISAN;
NAK BELASAH AHLUL TOLOL TAK BEGUNA LANGSUNG.

hampas DIWUJUD SEJAK PULUHAN TAHUN/SEMALAM JADI hampas SEGALA MOTO PERJUANGAN NAK TEGAK ISLAM hancur lebur. presiden hampas tidak sebut langsung dan tak ada data apa perjuangan yg hampas dah berjasa pada islam negara ini.

SLOGAN SALAHKAN UMNO JADI TOPENG MELINDUNG KETONGGONGAN presiden hampas bagi hujah yg tidak releven dalam perhimpunan besar begitu, sebagai hari sakaratul maut bagi hampas

hampas/tumpas/

Anonymous said...

PAS, PKR, DAP = tentera ahzab!!!!

Anonymous said...

REZA: mcm mana pas nak jelaskan mcm mana nak wujudkan negara ISlam kerana ia hnya slogan semata-mata, mcm GAP ckp..sypk sendiri jer..bukan betul2 nak buat!!

Sekarang tgk la apa dah jadi, Negara Islam, Hudud bukan priority bila ALLAH bagi kuasa sikit mereka mula mabuk kuasa tinggalkan perjuangan Islam (kononya lah)..

Sokong PAS=sokong DAP
SOkong PR = sokong tentera ahzab memerangi ISlam!!!

Anonymous said...

Pemimpin UMNO wajib perbetulkan semula akidah dan perjuangan pemimpin PAS ni...dah teruk sangat dah melalut PAS kini....

Susah2 sangat PAS bubar, semua ahlinya masuk DAP la...lagi elok..

Anonymous said...

woi bodoh,
kalau malu jadi MELAYU maknanya kamu tak percaya qada dan qadar la! Kamu boleh pilih agama kamu tapi bukan bangsa kamu! kamu lahir sebagai melayu, kamu mati sebagai melayu begitu juga le kalau kamu lahir sebagai cina, india, orang asli, iban atau kadazan...

tapi kalau kamu lahir Islam pastu murtad kamu mati sebagai kapir...kamu lahir kapir tapi dpt hidayah masuk Islam dan mati sebagai Islam kamu tetap Islam lah