Sunday, June 19, 2011

VIDEO BERSIH YANG PALING KOTOR..

11 comments:

Afiq Ikhwan said...

jangan sampai timbul fitnah sudah dlm menyebarkan maklumat..

ENTRY PANAS!!! :
ISU LEBIH PANAS DARI ANWAR IBRAHIM!!!

Anonymous said...

Dalam aku melayari blog2 pro-kerajaan, aku anggap GAP yang paling menarik kerana berani dan cepat membawa isu. Dijawab juga dengan candid oleh blogger2 dan tetamu (anonymous) termasuk puak lawan. Tak perlu berdolak dalik dan melapik-lapik bahasa. Aku tau banyak akhbar yg mengambil nota dari komen blogger disini tapi mereka malu nak ketengahkan nama GAP sebab terlalu kontroversi.

Aku nampak ada satu peperangan siber sedang berlaku dan GAP adalah 'The Dirty Dozen' yang berani dan tak takut jadi kotor asalkan mesej dapat disampaikan. Bila puak pembangkang juga melayari dalam blog GAP maka mereka secara tak langsung telah mengiktiraf pengaruh GAP dalam dunia siber war.

Teruskan berjuang dan jangan terlalu malu untuk menghentam penghianat2. Ramai yg melayari di blog ini mempunyai akal fikiran untuk menilai yang buruk dan baik. Sekali sekala very entertaining jugak dalam keadaan yang sangat stressful boleh juga kita berlawak dan mengusik. Memaki hamun juga tapi tak perlu bertumbuk. Dalam hati memang nak caci dengan kata-kata kesat dan lucah tapi kalau cakap di open public sure kena tampar dan balik rumah kena cili atau klorox mulut oleh mak bapak. Tapi disini kita bebas.

Dalam lumpur ada berlian.

keris said...

SAYA JUGA DAH KETAGIH DENGAN GAP. TERUSKAN PERJUANGAN MENYATAKAN KEBENARAN. KALAU ADA YANG TAK BETUI KITA PERBETUIKAN WALAU PUN YANG SALAH DARI BN. DIHARAPKAN
PUAK2 MELAYU DARI PKR/PAS/DAP DAPAT INSAF DAN SEDAR YANG DEPA2 TELAH TERTIPU OLEH ANWAR/HADI/SABU/...HIDUP BN. TAHNIAH GAP

Anonymous said...

Tiap kali aku melayari blog aku mula dengan GAP.Sumpah tak bohong.Kenyataannya menyakinkan dan ada interlektual satisfaction.Rajin2lah sebagai blog yang bijaksana.Aku tengok kalau ada puak pembakang melibaspun sekadar melepas geram dan penuh dengan emosi bebal.

Anonymous said...

Bila nak difilemkan cerita nih?

Melayu Perak said...

ANWAR AL-JUBURI pelakun filem tamil lagi hebat dari rajnikanth dengan aktres ambiga cunik wakawoluk....

Melayu Perak said...

mana cover perhimpunan anti bersih pukul 2.30 ptg tadi...

Melayu Perak said...

al-juburi ni berlakun lagi ke kata suruh ambiga batalkan bersih...

Anonymous said...

dia tau kalau tak batalkan pun dah tentu kehadiran tak seberapa. dah tak ramai orang bodoh dimalaysia ni. yang pakai serban atau kopiah tu saja yang sanggup datang. itupun tak tau berapa orang.....

nok said...

Kita sokong Gap pun kita bantai jugak BN kalau tak betul....Kalau pemimpin UMNO tak betul kita hentam...sbb di dunia pun mana ada pemerentah/ pemimpin yg perfect???hanya allah saja yg tiada cacat celanya....

saya memang tak pernah berubah menyokong UMNO...sbb dari dulu lagi mak bapak saya hidup diatas subsidi k'jaan sampai lah jadi pegawai Tentera dan telah bersara...anak2 saya ke menara gading semua mendapat biasiswa k'jaan dan dua telah berjaya...
adakah adil kalau saya menentang k;jaan dgn menjadi parti pembangkang????setelah segala kemudahan dan kesenangan yg di berikan oleh k,jaan kepada saya dan anak2...tanpa gomen yg ada ni siapa kita orng melayu....lihat saja S'pore?????

nok said...

org melayu memang suka lupa sejarah...itu lah yg terjadi di S'pore....dulu mereka mengutuk pemimpin melayu...sanggup mengenepikan pemimpin melayu semasa pilihan raya....Presiden terakhir S;pore org melayu YUsof ishak...Kg terakhir Kg org melayu S,pore adalah Kg Gelam yg di jadi kan bahan sejarah untuk di kenang oleh anak cucu....

Ingat DAP tidak pernah tidor untuk menjatuhkan pemerentah melayu....lihat saja baru dapat penang , melayu dah di pinggirkan secara sistematik..dalam tentera merekalah yg banyak di tangkap memecah rahsia tentera kepada negara jiran...tanya lah kalau ada kawan di kem kemunting ramai yg kena simpan bangsa apa???

saya bukan bersipat perkauman,tetapi pengalaman mengajar saya erti kehidupan yg baik, yg mana buruk...jgn lah sedikit kesilpan yg di lakukan k,jaan kita sanggup berguling diatas jalan raya setelah mendengar kempen pembangkang yg mengunakan agama demi memecah belahkan rakyat dgn menfitnah bagi meracun fikiran rakyat....Yang hanya pada kita sekarang hanya lah sedikit kuasa yg menentukan kesenambungan orng melayu berterusan dan bukan hanya tinggal nama seorng melayu sahaja....