Saturday, June 25, 2011

VIDEO SEKS : CCTV ANWAR BERLEGAR DI APARTMENT BAKAL KELUAR !

 macamanalah anwar nak jawap wei ?! jam omega sampai sekarang  nuar tak keluarkan .video seks anwar makin kantoi.kali ni timbul pula cctv anwar berlegar di lobi apatment,sebelum balun china dol...

KUALA LUMPUR – Siasatan polis mendapati Datuk Seri Anwar Ibrahim ada bersama ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah di lobi sebuah apartment di Ampang pada 21 Februari 2011 .

Bukti itu diperoleh melalui rakaman kamera litar tertutup (CCTV) pihak keselamatan apartment tersebut.

Apartment di Ampang itu dikatakan lokasi di mana Anwar didakwa telah melanggan seorang pelacur warganegara China pada tarikh berkenaan.

“Keterangan mendapati rakaman tersebut diambil dalam sebuah bilik apartment di Ampang, Kuala Lumpur. Pihak polis telah mendapatkan rakaman CCTV di apartment tersebut dan telah mendapati kehadiran Anwar bersama Shazryl di lobi apartment tersebut pada 21 Februari 2011,” kata fakta berkenaan.
 
Tambah fakta tersebut, hasil analisa oleh pakar dari Dartmouth College, Handover, New Hampshire, Amerika Syarikat (AS) telah mengesahkan rakaman video tersebut adalah tulen iaitu tidak dilakukan sebarang tampering (perubahan) dan super impose (pertindihan) serta berasal daripada satu alat perakam DVR yang dirampas Datuk Shazryl.

“Pakar dari Dartmouth College, Handover, New Hampshire, AS juga telah menjalankan Facial Recognition Analysis terhadap pelaku seks (lelaki) di dalam rakaman video dan hasilnya mendapati adalah menyerupai Datuk Seri Anwar,” jelas fakta itu lagi.

Kedua-dua pakar itu ialah Professor Hany Farid and Professor Lorenzo Torresani.mynewshub.my

75 comments:

Anonymous said...

Tu lah anak beranak nak menipu....Ada kat rumah konon......

Melayu Perak said...

kantoi al-juburi...

bila agaknya kes kesalahan oral seks ni nak proceed...

kes zina tak boleh harap dah sebab ada suka sama suka...

cuma mahkamah syariah boleh proceed kes zina...

Anonymous said...

Kah kah kah... nnt keluar la satu lagi video jawapan dari 'Pakar' Johari Pelincir pulak nak counter pasal CCTV yg diperolehi oleh pihak polis tu dari pihak keselamatan apartment tpt AnWAR Nirojim buat durjana tu.

Apepun si Johari Bedul Pelincir nak cakap, pasti dia sendiri tak berani ulas mengenai jam tangan Omega AnWAR dan alasan kononnya DAJJAL Nirojim tu sedang bertwitter waktu video itu dirakam.

Apa la kepakaran yg Johari Pelincir tu ade?? Dalam video tu, dia boleh ulas kononnya si pelaku pakai cermin mata???

Kah kah kah kah..... mesti dia ade PhD dalam kerabunan mata kot.

Only1Choice said...

Sedikit mengenai kes

Abdul Rahim’s lawyer Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah, who also submitted on that point today, told reporters later that according to the experts’ report, they were 99.99 per cent certain that the man in the video is Anwar.

In the June 4 report, prepared by Professor Hany Farid and Professor Lorenzo Torresani, it was stated that the institution had studied a video from a camcorder in a room and copied to a thumbdrive, a video from a surveillance camera taken in a room and extracted directly from a DVR, a video from a second camcorder taken outside an elevator, 320 images of one person named as “Mr X”, 26 images of one person named as “Mr Y” and 4,423 images of “Malaysian people”.

The report concluded that based on the study, “Mr X” is the same man in pictures provided to them by the local authorities, which were of Anwar.

“The conclusion states very clearly that Mr X is Anwar. They cannot say directly that Mr X is Anwar because they do not know him, but they concluded that it is 99.99 per cent certain from their facial recognition analysis that the man in the video is the same as the man in the pictures (of Anwar) shown to them,” said Shafee.

As such, he told the court that Anwar should be charged under sections 192, 193 or 199 of the Penal Code for lodging a false report, denying his identity in the video.

navy melayu said...

ini lah berkat sembahyang hajat yang di buat oleh pakatan , tuhan sudah tunjukkan bukti kebenaran tapi yang menjadi masalah puak puak ni kalau kena batang hidung sendiri mereka tetap tidak dapat menerima hakikat.ini lah mentaliti puak puak khawarij. ada akal tak mahu berfikir dgn waras.

Anonymous said...

Ala, puak2 setan tu solat hajat camner pun, kalau otak dah letak kat lutut tetap xmau terima kebenaran walaupun di depan mata. PAKATAN BONGOK!!!!

Anonymous said...

GAp, kasi keluar video CCTV tu cepat2. Kalau boleh sebelum gerakan BERSHIT nak diadakan. Kita kasi BERSIH puak2 penyokong BERSHIT 2.0 tu!!!!!

TAK SIA SIA said...

Bersih dicabar berhimpun di Jambatan Pulau Pinang

BATU PAHAT 24 Jun -"Saya cabar Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) buat perhimpunan di Jambatan Pulau Pinang." Demikian cabaran Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Mohd. Puad Zarkashi terhadap Bersih supaya menukar lokasi perhimpunan haram pada 9 Julai ini dari ibu kota ke Jambatan Pulau Pinang. Menurutnya, cabaran itu dibuat ekoran sokongan Kerajaan DAP Pulau Pinang terhadap perhimpunan haram tersebut dan bagi membongkar tujuan sebenar perhimpunan berkenaan diadakan.

Beliau yakin penganjur tidak akan mengadakan perhimpunan haram itu di negeri-negeri yang diperintah pembangkang kerana mengetahui tindakan tersebut hanya akan menyusahkan rakyat dan bermotifkan kepentingan politik pihak tertentu. "Oleh kerana kerajaan Pulau Pinang menyokong perhimpunan Bersih, saya minta kerajaan Pulau Pinang benarkan perhimpunan itu diadakan di Jambatan Pulau Pinang. Nak tengok dia susah ke tak susah, rakyat negeri Pulau Pinang susah ke tak susah, mengganggu pelabur asing ke tidak," katanya. Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas menyampaikan cek bantuan RM450,000 kepada 14 Sekolah Jenis Kebangsaan (SJK) Cina dan sebuah SJK Tamil di kawasan Parlimen Batu Pahat di sini, hari ini.

Mohd. Puad berkata, sekiranya Bersih tidak mahu mengadakan perhimpunan di jambatan itu, beliau berharap ada pihak lain yang membuat perhimpunan di situ bagi membuktikan tindakan tersebut hanya akan menyusahkan rakyat. "Buatlah perhimpunan menuntut supaya kerajaan Pulau Pinang memenuhi janjinya kepada rakyat yang selama ini dia berjanji banyak, tetapi tidak berbuat apa-apa," katanya. Sementara itu, beliau menyatakan keyakinannya terhadap guru-guru di negara ini yang disifatkan telah cukup matang dan tidak akan terlibat dalam perhimpunan haram Bersih yang dirancang diadakan 9 Julai depan.

"Bagaimanapun, sekiranya ada yang terlibat, kita akan ambil tindakan terhadap mereka bergantung kepada jawatankuasa disiplin, sama ada amaran keras, tindakan tatatertib, digantung, digantung gaji dan sebagainya. "Apa pun mereka tertakluk kepada tindakan polis dan kalau mereka dikenakan tindakan polis, mereka akan berdepan dengan kesan yang lebih berat," katany

Anonymous said...

JGN BIMBANG VIDEO ANWAR DIPLASTIK SEGERY AKAN KLUAR...TERBERAKLAH UMNO LEPAS NI..

Anonymous said...

Hehehe... di plastik segery dalam twitter bersama penyokong eh?

Anonymous said...

Anon 12:02...
aku rasa hang akan terberak kot... sbb juboq hang dah kena tutuh dgn AnuWar Al-Juburi. SAH 99.99% pakar mengatakan pelaku atau aktor film blue adalah pak tiri laki mak hang iaitu AnuWar Al-Jubri... Pasai BERSIH lak...Aku pun setuju BERSHIT buat kat Jbtn P.Pinang... biaq p org penang demam sbb demo menyebabkan Malapetaka... trafficJam.. penghantaran pelabur lewat, nak balik cepat jadi lambat, anakbini risau akan keselamatan bapa/suami.... itu yang ko mau..??? Pikiaq laaa brooo... HIDUP ISLAM.... HIDUP UMNO.... HIDUP 1MALAYSIA...

Anonymous said...

anon 12.07, kau dengor la penerangan zul kulim, nuar tu memang kaki juburi wal qubuli.....

kenapa la kau ni taksub sgt ngan nuar..... adoi, pening kpala

Anonymous said...

Alamak anon 12:27am, peluru yg ko nak bagi tu patut ko tembak pada anon 12:02am la. Aku cuma nak tau mane si Ketua Penyamun wal Penipu tu pergi waktu twitter bersama penyokong dia tu. Sedang wat plastik segery bersama amoi ke??

Aku rase anon 12:02pm pasti boleh jawab soklan aku ni... kan kan.

-dari anon 12:07pm-

Anonymous said...

Saya cadangkan NGO-NGO mengadakan sembahyang hajat supaya pelakon yang dikatakan menyamar sebagai Anwar Ibrahim dalam kes video tersebut supaya dikenakan laknat Allah dan merana hidupnya sehingga akhir hayatnya. Jemputan bolehlah dibuat kepada ahli PAS dan PKR untuk menjayakan program (selama ini nilah yang dibuat oleh mereka untuk Anwar pun). Amacam ada brane?

Anonymous said...

Jantan mana tak suka betina.. yg mati pucuk pun teringin.. kes2 ini semua adalah usaha terakhir menyekat Anwar utk ke Putrajaya..angkara siam makan melayu.. tetapi gua yakin.. dia akan jadi PM tahun depan..

Anonymous said...

Kami adalah orang-orang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Jantan mana tak suka betina.. yg mati pucuk pun teringin.. kes2 ini semua adalah usaha terakhir menyekat Anwar utk ke Putrajaya..angkara siam makan melayu.. tetapi gua yakin.. dia akan jadi PM tahun depan..

-----------------------------------

Keh keh keh.. Jadi PM* dan dpt bilik pejabat VIP di Bamboo River eh?

*PM- Peliwat Malaun

Anonymous said...

Peliwat Malaun..?? hamba setuju.. tak pun PERGI MATI tahun depan (PM)

Anonymous said...

Anon June 25, 2011 12:48 PM

kesian ko sanjung gilo kat org yg ko nak angkat jadi PM..

moral bro moral... ini isu moral.. camana nak jadi Perdana Menteri Malaysia kalo nak jaga moral sendiri pun gagal!

ali said...

Aku yakin anuar akan jadi pm pada 16 september tahun ini .

kah kah kah ...


.

Anonymous said...

UMNO..jika kamu benar, sama2 kita kembalilah kepada hukum Allah - Lulus & Laksana Akta HUDUD.

Semua Muslim tertakluk kepadanya nanti.... termasuk kes Anwar ini!

Kita selesaikan pertikaian politik, ekonomi, sosial dan aqidah berdasarkan hukum Allah, bukan berdasarkan hukum buatan manusia yang tidak sesempurna hukum Allah itu.

Jika Anwar hipokrit, bagaimana dengan Ketua2 UMNO, bagaimana dengan pegawai2 polis, bagaimana dengan pegawai2 spr, bagaimana hakim2 yang tidak beriman, tidak bermoral atau tidak patriotik?

Bolehkah diyakini kebenaran kerajaan UMNO dan pegawai2 awam yang dibawah kongkongan UMNO??????

Tinggi sangatkah moral ketua2 UMNO sekarang ini?

Anonymous said...

Pemimpin2 UMNO yg ada tinggi sangatkah MORAL2 Mereka.. Hangpa kena kencing lar pecacai2 UMNO oi..

Anonymous said...

Anon 1:10pm, cube terangkan bagaimana caranya utk laksanakan hudud di Malaysia ni?? Najib kata ON terus jadi ke? Hadi Awang sendiri pun kata hudud tu 0.001 persen dari undang2 Islam. Kalau hudud tak dikuatkuasa dalam Malaysia ni, apakah maknanya Malaysia ni memang langsung tak ade keadilan?? Undang2 takzir tu undang2 yg dicipta oleh barat ke?? Cuba pikir gune otak dlm kepala, bukan simpan otak di kepala lutut je.

Cube bgtau pulak, nape undang2 hudud Kelantan dan terengganu blh berbeza walaupun KONONNYA undang2 tu puak hamPAS ambik dari Al-Quran. Al-Quran di kelantan dan Al-Quran di Terengganu lain2 juga ke???

Mohd said...

Anwar boleh jadi PM kalau Pakatan Rakyat menang PRU13 nanti.
Sebab Chua Soi Lek yg jelas telah mengaku menutuh makwenya pun boleh diangkat jadi Presiden MCA.
Sebab Mat Sabu 121 pun boleh diangkat oleh PAS menjadi Timbalan Presiden bila terang2 dia telah didapati menutuh Mariam dahulu.
Peliwat ke, penzina ke, bukan jadi soal.
Yg penting PM spt ini pandai berbohong dan majoriti rakyat percaya kpdnya.

Anonymous said...

Pemimpin2 UMNO yg ada tinggi sangatkah MORAL2 Mereka.. Hangpa kena kencing lar pecacai2 UMNO oi..

-----------------------------------

Habistu, pemimpin2 yang ade dalam Fukatan Rakyat maksum ke kesemuanya?? Tak ada yg kaki jubor, kaki kaki zina, kaki arak ke??

Dah terang2an pemimpin utama pun kaki sontot dan kaki zina, pergi sokong membabi buta lagi. BONGOKNYEE!!!!!

Kaki sontot bukan aku kata ha, ko tanye le Mat Sabun poojaannn BONGOK ko tu.

Anonymous said...

belit pkr ni..

Anonymous said...

Hudud apa.. PAS yg dok canang pejuang Islam tulen boleh konar baring bab Hudud?

UMNO ada kata nk buat hudud ka?
Lagikan PAS yang dibarisi puak2 lebai boleh flip flop pasal hudud..

Hudud ni cerita dari PAS..bukan UMNO.

Wak~

Anonymous said...

SMS yang nuaq hantar kepada Eskey bila nk publish..

Nbr H/P tu didaftar atas nama sape?

Video,
xda alibi kukuh,
SMS
Jam Omega,

hahaha..

Lepas ni Johari pula akan kantoi.

Anonymous said...

UMNO = SARKIS .

Anonymous said...

Bese ar puak2 setan ni, dah tak reti cmner nak balas isu ni kuar la pasal hudud la, negara islam la, itu la, ini la. Nak sebut hudud depan Karpal Sinki pun terketaq2, terkincit2... ni nak suruh org lain laksanakan hudud sekelip mata. Kes anuar ni hanya blh di bawak bwh hudud je ke?? Camtu, dah byk penzina2 yg terlepas sbb si penuduh x mampu nk bwk 4 org saksi yg tidak fasik.

Ade ke org nak wat zina depan org2 ramai, mgkn puak setan dalam Fuckatan je yg pernah buat begitu. Kalau xde, maknanye penganut Fuckatan tentu semuanya maksum2 belaka.....

Anonymous said...

CCTV kat kondo lif 26hb macam mana? GAP sampai hari ni takde cakap mengenai tu

Anonymous said...

Allahhuakbar!! anuwar harus bertaubat.. letak jawatan dan dihukum!

komandomelayu said...

ANON 1;18

MORAL PEMIMPIN UMNO LEBIH TINGGI DARI MORAL PEMIMPIN PKR DAN PAS KORANG TU!

PEMIMPIN KO PELIWAT,PEMBOHONG,PENGKHIANAT AGAMA, PENZINA!

KAU YANG KENA KENA KENCING DEPAN2 PUN MASIH TAK SEDAR SEBAB KAU NI PUN MESTI KAKI KENCING JUGAK!!

Anonymous said...

Ketuanan Melayu atau Ketuanan UMNO-APCO = TakerRules95.

Manusia yg hanya pandai menanya soklan bodoh2 tapi tak reti nk berhujah gune otak. Jadi berhati2 dengan manusia jenis ni....

koz said...

bodoh sengal la org2 yang taksub dgn Anwar maksum ni.
Macam kena minyak guna2. Semua benda kospirasi.

Kalau dah otak bodoh, pusing mana2 pun bodoh la

Anonymous said...

aku rasa penyokong anuwar ni,dh terminum air jubor anuwar..tu pasal dorang mcm tu..kesian

Anonymous said...

Salaaamm,,Kalau diminta untuk membuat pilihan berkaitan MORAL peminpin PR dan Pemimpin UMNO.AKU AKAN PILIH UMNO kerana MORAL MEREKA,YANG LEBIH BAIKKK..kesilapan UMNO Mungkin kerana kekurangan ILMU,, TETAPI KESILAPAN BESAR PR adalah Kerana PAS yang yang telah menyesatkan UMMAH Melaui ILMU yang di PUTAR BELITKANN..Fikir-fikirlah saudara akan keadaan ini,jangan disebabkan Suapan dan Puji-Pujian dari DAP serta PKR, anda mngenepikan Hukum Hakam ISlAM yang syumul..wassalam

Anonymous said...

Penyokong ANWAR kalau Anwar kata tahi itu wangi sure berduyun-duyun mereka datang bawa sepanduk kata tahi itu wangi dan tahi itu BERSIH. Buang karan saja sokong Anwar!!! Baik kita bersatu tak kira bangsa untuk memajukan Malaysia. Apa tak berapa elok sekarang kita cuba menambah baikan lagi. Bersekutu Bertambah Mutu!!!!

Anonymous said...

hang pa gaduh la apacara pun,rakyat dah bosan dgn dengar cerita buruk2kan anwar ni...olih kerana dah byk sgt cerita membuat rakyat dah tak percaya langsung,yg percaya ceritaini adalah yg taksub umno sahaja bukan kompenan BN lain.sbb mereka bolih berfikir.tak sebodoh kuncu2 umno.tak percaya hang jumpa 10 org melayu dan tanya secara jujur dari 10,hanya 1 yg percaya cerita dongeng ini.hang tak percaya cuba tanya.jgn bertanya di lubuk umno,tetapi pii tanya org bandar yg berpelajaran.

Anonymous said...

Hehe, anon June 25, 2011 3:23 PM. Salah tu, kalau tanye 10 org Melayu yang percaya anuar maksum cuma sorang je, yang 9 lagi semua tahu anuar tu kaki PEMBOHONG. Tak payah susah2 la, dari semua pengasas PKR tu, brape yg dah kluar parti??? Hehe, bukan 9/10 ke??

Tapi xpe, mau kasi hati anon 3:23pm tak gundah gulana. Aku bagilah 9 dari 10 percaya anwar tu kene aniaya. Yang 9 tu keturunan LEMBU. Salah sorangnye ko la kan... hehe

Anonymous said...

to all pmbangkang...video tu bukan utk cina percaya,,bapak aku lg xprcaya..klua je kat tv..mmg sah2 bukan anwar..

tp utk org2 mcm korang la utk chk intigriti dia..

kalu fitnah it should be easy fot him to deny...

org mcm bapak aku xboleh kritikal thnking..
Paling Tuhan nak tunjuk satu dunia time stamp sedunia..'anwar hilang tetiba'.. aku kalu rekod video tipu2 ngeri aku nak rekod time date skali...
ANWAR XDPT 'LARI' DARI TIME STAMP NI..paham tak.. benda lain boleh tipu..solat hajat pun mintak kesejahteraan utk anwar..xberani nk mintak bukan2..

azrul said...

memang aku tunggu-tunggu video ni. kata tak kenal eskay konon. podacit. eskay dah banyak berjasa supply amoi nak puaskan serakah ko. hohoo

Anonymous said...

parti2 Melayu dihujung tanduk.. Yg benar2 bersedia utk memajukan negara ialah DEMOCRATIC ACTION PARTY(DAP).. berikan sokongan anda tanpa ragu2 demi.. SAMA RATA . SAMA RASA .. SAMA SEJAHTERA .. SATU NEGARA.!... D A P = untuk semua!!!

Anonymous said...

kesian anon 3.23 tu....
bongok nak mampus... inilah contoh org2 yg taksub dgn aljuburit

pak jabit kg pisang said...

dasat! ! ingatkan umno buat super impose dlm bilik je...siap 4 angle lagi tu......kat lobby pun super impose gak...ntah2 lepas ni kat parking lot lak!......
hollywood pun tak mampu buat macam tu.........
tapi betul ka super impose?....para pencacai anwar harap jawab

Servant of God said...

Anon June 25, 2011 5:30 PM,

Ooo.. DAP sajalah yang nak bersedia membangunkan negara ye?

Mohon bentangkan bukti kerja2 pembangunan yang DAP buat di Pulau Pinang.

Mohon juga nyatakan untuk setiap projek, kaum2 mana yang dapat menikmati hasil kerja2 pembangunan DAP di Pulau Pinang.

Projek2 dan FDI2 yang dibawa masuk kerajaan pusat, oleh MITI, tolong jangan ambil kira.

Yang DAP saja buat. Mohon kerjasama tuan.

Terima kasih.

Anonymous said...

servant of god .. kau bolih semak dgn pejabat ketua menteri.. dan bandingkan ketelusan dgn kerajaan negeri pimpinan BN dulu.. Melayu Pulau Pinang selesa dgn kerajaan DAP.. perihatin dan tak membazir wang sesuka hati saperti dahulu.. utk maluman SOG.. jangan mimpi lar BN nak dpt tawan kembali Pulau Pinang.. BN dah dibenam dalam laut di PULAU KENDI.. MAAGHUB PULAU KENDI.. tempat semadi bangkai BN yg busuk ...

Dot said...

fakta tetap fakta!
bukti dah melambak2...

eskay = tulen!
china doll = tulen!
cctv = tulen!
lokasi = tulen (Lanson Place Ambassador Row Serviced Residences in Kuala Lumpur, Malaysia
NO 1 Jalan Ampang Hilir, Kuala Lumpur, MY 55000)
video = tulen!

apa yg palsunya?
oh ya!
pelakon utama = lelaki plastik @ spastik!!!

kena cari lelaki ni sampai jumpa!
kalau tak jumpa, pakat2 buatla solat hajat perdana sekali lagi & mohon supaya Allah SWT jelmakan orang ni di tengah2 padang merdeka ka, depan masjid negara ka sambil memegang banner: AKULAH TU!

Anonymous said...

ermmm memang itu yang anwar nak.. tak der siapa nak malukan dia.. dia sendiri minta dimalukan..kalau org akhlak baik tak kan nak sia-siakan kepercayaan pengikutnya yg berani korban nyawa walau pun kena tanggung dosa..(subahat)
anwar kan suka galmour,, jadi tak kiralah glamour apa pun asalkan masuk video, masuk surat khabar, masuk You Tube kira oklah..
anwar kan nak jadi bapa mithali.. tak kisahlah kalau ada berkata "bapa kukesali"
anwarkan suka bangsa melayu gagah berani,, tak kiralah kalau sama-sama melayu bercakaran demi nak hidup nama anwar..
anwarkan suka ulamak.. tentu ada ulamak yang sokong dia walau dia berzina..
jadi kalau tak cukup pelakon Hollywood/Bollywood kita panggil jer anwar.. video seks boleh, video agama boleh, video pejuang/ahli politik macam cerita tamil n hindustan yg korap tu pun boleh, semua kan boleh sebab dia pelakon.. dan hebatnya dia ada peminat fanatik walaupun anwar suruh makan taik..

Servant of God said...

Anon June 25, 2011 7:00 PM,

Terima kasih sebab rujukkan saya pada website Ketua Menteri Pulau Pinang.

Kalau tak sebab saranan Anon, saya tak dapat bukti Kerajaan Pulau Pinang MENIPU macam bangsat anak haram!

Sesapa yang pegi ke Portal Rasmi Kerajaan Pulau Pinang, pegi ke site untuk Info dan klik pada "Statisk-Sosioekonomi", akan jumpalah satu muka di mana document2 PDF boleh di download.

Ini linknya:
http://www.penang.gov.my/index.php/info-penang/statistik-sosioekonomi

Ada dua document menarik di sini.

Pertama, Demografi & Ekonomi.pdf. ( http://www.penang.gov.my/index.php/info-penang/statistik-sosioekonomi/doc_download/13-demografi-a-ekonomi )

Pada muka surat 5 ditunjukkan keluasan kegunaan tanah utk tahun 2008-2009. Kawasan hutan luasnya 24.549 juta hektar.

TETAPI pada tahun 2009, keluasan hutan BERTAMBAH menjadi 25.232 juta hektar!

Macam mana bertambah ni dol??? PP tanam hutan ke? Kegunaan tanah selain dpd hutan semua meningkat, macam mana kawasan hutan bertambah??? Setau aku, keluasan negeri adalah tetap? Bagaimana kalau tanah dibangunkan, kawasan hutan bertambah??? Nak tipu, pakai otak laa dol....

Kedua. Perindustrian & Perdagangan.pdf. ( http://www.penang.gov.my/index.php/info-penang/statistik-sosioekonomi/doc_download/16-perindustrian-a-perdagangan )

Page 1. Kenapa data untuk syarikat pengilangan mengikut sektor hanya setakat 2008 sahaja? DAP ambil Pulau Pinang tahun berapa?

Page 2. Kenapa pelaburan domestik dan asing di PP jatuh teruk pada 2009??? Pada tahun 2008 pelaburan baru lebih RM10 juta, tetapi pada tahun 2009 pelaburan baru hanya RM2.165 juta!!

Aku rasa banyak lagi bukti dorang menipu nih. Aku baca tak lima minit dah jumpa.

KERAJAAN DAP PULAU PINANG TIDAK EFEKTIF! PENIPU! LAKNAT HARAM!

Kawan2 semua! Balun these sons of bitches! Bukit mereka menipu bertambah2!!!

DAP itu berlagak hero, tetapi sebenarnya zero! TOLAK DAP! TOLAK PR!!

Servant of God said...

Wahai Anon June 25, 2011 7:00 PM,

Orang2 Pulau Pinang suka dibohongi ya? Itu pasal BN takkan menang lagi?

Saya menantikan input tambahan daripada saudara.

Terima kasih.

Melayu Perak said...

upip dah kembali dah...

mana ko campak gambo lubang jamban tu...

Tukang Komen said...

UNDANG UNDANG HUDUD DAH GANTI DENGAN UNDANG UNDANG BERKEBAJIKAN...

Anonymous said...

pada aku senang saja....selepas solat jumaat minggu depan,suruh aje pak nuar tu naik ke atas mimbar.....suruh dia nafikan segala perbuatan keji dia tu....aku nak tengok dia berani atau tidak....tak nak bersumpah pun tak apa...cuma cakap BUKAN SAYA YG MELAKUKAN SEMUA ITU ADALAH FITNAH....PANGGIL SELURUH MEDIAMASSA YG ADA UNTUK BUAT SECARA LANGSUNG....

Anonymous said...

Sesiapa yang ilmuan di sini, minta tolong ceritakan kisah antara sahabat Rasulullah S.A.W yang lari meninggalkan baginda dan menyertai pihak kafir.Terima kasih.

Anonymous said...

UMNO Anti BERSIH=UMNO anti Suara Rakyat!

UMNO = Undemocratic Malays National Organisation .... dictator selalu guna polis gestapo ... mahkamah kanggaroo ... politik kotor!

ANACONDA said...

YG AKU HAIRAN SETAKAT WAKTU ULASAN INI AKU BUAT, BELUM ADA LAGI SEBARANG ULASAN DARI MAT SABU BERKAITAN HIMPUNAN HANJINGG MEREKA...

MAT SABU DAH JILAT PUKI AMBIGA KE, TU YG TUNDUK TAHAP TAK INGAT TU...

BY THE WAY, DEMI ALLAH AKU NYATAKAN D SINI, BERMULA 8 HB JULAI SELEPAS JAM 12 TGH MLM PERTEMPURAN SAUDARA AKAN BERMULA ANTARA TENTERA MERAH DGN KUNING...

SIMPAN STOK MAKANAN BERLEBIHAN SEDIKIT K...

HIDUP MELAYU...

SELAMATKAN SELANGOR...

PERTAHANKAN PUTRAJAYA...

AKU RELA D ISA...

INI SUMPAH KERAMAT AKU SI ANACONDA...

ANACONDA said...

KPD ANON 110PM...

PANTAT KAU LAH...

MCM HANJINGGG JE AUTA KAU NI...

Melayu Perak said...

anon 12.41 am

lebih kurang begini...abdullah bin ubay adalah ketua dari puak munafiq yang dipanggil khawarij...puak ini terbentuk semasa perang uhud dimana pasukan memanah telah melanggar perintah nabi untuk turun dari jabal uhud untuk mengambil harta rampasan perang....selepas ini puak-puak ini digelar munafiq dalam al-quran dan merekalah yang membentuk puak khawarij....

puak khawarij adalah puak-puak syiah sekarang di iran dan iraq

ANACONDA said...

KPD ANON 118PM...

KAU PUN SAMA, PANTAT KAU LAH...

MCM HANJINGGG KAU PUNYA AYAT...

ANACONDA said...

KPD KOMANDO MELAYU...

AKU DAPAT MAKLUMAT BAHAWA PEJUANG2 BANGSA, AGAMA & NEGARA DAH BORONG PARANG2 SERTA MINYAK TANAH D BANYAK KEDAI HARDWARE SEBELAH SABAK BERNAM, KUALA LANGAT, SEPANG, GOMBAK SERTA DI WILAYAH...

APA TANDANYA INI KOMANDO MELAYU...

KAU TENTU ADA PENGALAMAN BUKAN ?...

Anonymous said...

Hahaha contoh barua DAPigs paling bangsat di Tanah Melayu..anon June 25, 2011 5:30 PM dan anon June 25, 2011 7:00 PM...mmg penjilat tegar DAPigs...

Mcm babi la ko ni..mmg dasar anak haram..ko mmg lagi suker Malaysia ni diperintah oleh laknat, haram jadah mcm DAPigs tu yea..haha..mmg manusia bangang tahap taik ko ni..klu ko ni melayu mmg ko ni la org pertama yg patut diburaikan isi perutnya kerana mengkhianati agama, bangsa dan negara...

Kerana adanya Melayu2 barua, si kitol mcm ko ni la Tanah Melayu dijajah ratusan tahun....mmg bangang tahap otak penuh taikk...

Buleh ko bangga dengan DAPigs..klu ko nak puji PAS, PKR aku boleh terima lagi la..tapi klu ko puji DApigs..mmg ko manusia paling jijik atas muka bumi...

Baik DAPigs, Komunis, Yahudi, Israel, Zionis mereka ni sama jer...kepada Melayu yg sokong DAPigs ni bergembira la jadi barua paling bangsat di Malaysia..pengkhianat agama, bangsa dan negara!!!!

Anti DAPigs...Anti barua kepada parti paling rasis, cauvinis,komunis,lahanat,haramjadah, cibai,sial, semua la makian yg ada atas dunia..DAPigs laknatullah....

Anonymous said...

SOG... kami di Pulau Pinang lebih selesa dibawah DAP... penyangak2 UMNO dah dihumban di Pulau Kendi - menjadi Maaghob Sintok.. padan muka! masa berkuasa menyombong.. jumpa selisih bahu pun buat tak kenai.. dah tolenjik terhegeh2 minta nyawa utk rakyat buat tunjuk perasaan di komtar sbb YAB LGE hapuskan DEB.. Hangpa terlampau SOMBONG dan dok ghalit buat harta..rakyat dikampung2 hangpa hina... inilah balasan ALLAH SWT .. Biaq sama2 padan muka...Minta2 sampai kiamat BN tak akan dpt kembali Pulau Pinang...!!! DAP untuk semua!!! HIDUP YAB LIM GUAN ENG!!!

captain said...

umno dah nak hancur.buatlah topik lain.tok sah nak sibuk pasal cerita anwar ni. kebajikan rakyat yg patu diutamakan.tapi umno baru ni dh panik.sokongan rakyat terhadap pr semakin meningkat, kira bertemu buku dgn ruas lah. umno harap kan parti komponen dr spr untuk memenangkan BN.lepas tu BN (barang naik) lagi.. 53 tahun rakyat dah semakin kaya (kaya hutang) pemimpin umno kaya skandal..kah..kah.. penyokong umno ni kebanyakannya bangang2.segelintir aje yg bagus.umno ni tak boleh terima kalau kalah pilihanraya.

captain said...

UMNO PULAU PINANG..APA KO BUAT UNTUK ORG MELAYU.MASA GERAKAN PERINTAH, APA KO ORANG BUAT..KO ORANG NI MEMANG MAMAK PANDIKUTTY..KAU ORANG LEBIH PENTINGKAN TEMBOLOK KAU DG KRONI KAU DR KEBAJIKAN ORANG MElayu pulau pinang.kalau ko dpt rampas balik PP, ko raso ko dpt perintah PP ke, atau ko tunduk dgn gerakan..jawab jgn x jawab..geramnya aku.

Servant of God said...

Anon June 26, 2011 3:33 AM,

Hahahahaha

Sama ada kau sewel atau dibayar, aku tak pasti.

Yang pasti, dah nyata ada bukti ketua2 kau tak mampu buat keje, dah tu penipu pulak tu, pun kau tak nak percaya.

Dah aku bentangkan bukti pada kau, yang kau sendiri mintak aku cari, tetapi dengan mudahnya kau terus tanak jawab aku ye?

Apa baiknya DAP? Keluarkan laporan kegunaan tanah, menipu.

Dahtu, lepas ambik alih Pulau Pinang, pelaburan jatuh lebih 80 peratus!!! Bukan tiga-empat persen dol. Jatuh 80 peratus!!

Apa yang DAP mampu buat kat Pulau Pinang tuh?

Itu yang kau banggakan?

Semua yang DAP buat itu berlandaskan penipuan. Kenapa kau sokong dia? Apa yang selesa sangat? Tolong jawab. Aku tunggu.

Melayu Perak said...

槟榔屿中国人是愚蠢的

吃屎为妓女工作

他妈的杀了他们所有的中国人

他妈的你的母亲太

Anonymous said...

bersihkan umgookkkkkkkkkkkkkkkk

Anonymous said...

SUARA RAKYAT? SUARAM PUN DIBIAYAI OLEH YAHUDI LA NGOK!...KAH KAH KAH

Servant of God said...

captain,

Teruk betul ya UMNO buat Melayu Pulau Pinang dulu ye?

Err.. betul ke? Ada bukti ke?

Kalau ada bukti, report laa kat SPRM. Khir Toyo pun tengah kepanasan dibuat dek SPRM sekarang nih. Apa lagi kau tunggu?

Tunjuk laa gambar orang Melayu dulu tak dapat cari makan masa BN berkuasa kat Pulau Pinang.

Tunjuk laa gambar peniaga Melayu dulu tak boleh dapat peluang perniagaan kat Pulau Pinang.

Ke, memang takde kes langsung? Kalau memang takde kes, aku tak terperanjat la. Pakatan Rakyat nih kejenye menipu je.

Dah ketuanya pun menipu, dah data kat website kerajaan negeri pun menipu, aku sangat tidak terperanjat kalau penyokong2 dorang macam engkau nih memang keje siang malam menipu je.

Aku ulang. Kalau betul ada kes, repot SPRM. Buat pendedahan. Kami di blog GAP nih memang suka kebenaran.

Lagi satu, kau sokong Pakatan Rakyat nih kenapa? Semua yang dorang buat berlandaskan penipuan dan hipokrisi.

Tolak Pakatan Rakyat!

Servant of God said...

Anonymous said...

bersihkan umgookkkkkkkkkkkkkkkk

June 26, 2011 12:30 PM

-----------

Ini lagi satu bukti Pakatan Rakyat takde modal. Setakat itu jelah yang dorang mampu.

Camni nak tadbir negara? Terima kasih je lah.

Anonymous said...

SERVANT OF GOD.. KAULAH PENJILAT JUBUR PEMIMPIN2 UMNO PULAU PINANG.. SAMA ADA KAU KRONI ATAU PECACAi..

Servant of God said...

Anonymous said...

SERVANT OF GOD.. KAULAH PENJILAT JUBUR PEMIMPIN2 UMNO PULAU PINANG.. SAMA ADA KAU KRONI ATAU PECACAi..

June 26, 2011 2:16 PM

------------------

Hahahahahahaha

Korang tengok? Kesiannya laa penyokong2 PR nih.

Suruh aku pi website kerajaan Pulau Pinang. Aku dapat bukti penipuan, hang gak tak tau nak letak muka kat mana. Last2 hambur je kata2 nista kat aku.

Bang, tumpang tanya.

Susah tak jadi penyokong PR nih? Dulu, boleh lagi dapat tiket masuk sorga dari PAS. Sekarang, PAS semakin jauh dari Islam. Tiket dah kensel rasanya.

Dengan PKR, 99.9% kebarangkalian ketua dah nak pi bercuti kat Bamboo River.

DAP lak, anti-Islam. Memang gerenti nak hancur Islam.

Nyenyak hang tidoq malam noo?

p/s: Aku tak sentuh bontot jantan sehh.. itu orang PKR je suka macam tuhhh..

Anonymous said...

sumer ni mainan umno..awat lh hangpa taksub ngan BE END ni..adoii..

captain said...

servant of god...boleh pulak saiful tak mandi junub ya lepas kena suntut...hehe...pondan mana ler yg tibai dia tu