Saturday, July 16, 2011

DIALOG ? TAK PAYAH......

ambiga dan bapa angkatnya ambiga samad said kata bersih masih terbuka untuk sebarang dialog.

lepas korang susahkan jutaan rakyat lembah klang !
lepas korang susahkan ribuan anggota polis !
lepas korang hancurkan nama baik malaysia !
lepas korang balun polis kaw kaw !
lepas korang tolak permintaan YDPA !
lepas korang kata bershit hampiri revolusi !

korang kata kita masih nak berdialog ?
HARK PTUIIIHHHHHHH !

kerajaan kalau nak lembik jugak dengan bershit ni, aku tak tau lah. najib dan KDN.... aku harap korang jangan pandang lagilah penyangak bershit ni.. kalau dilayan jugak , alamatnya ?!

52 comments:

nana said...

lepak korang punya kawan terpaksa berlakon konon mati

lepas korang punya sianu macam nak'mati'

lepas korang punya ayamsabu ng
'dilanggar' mcm nak suruh mati

lepas korang punya kawan punya laki dah mati

lepas korang punya penyokong buta tuli dr universiti nak tahu apa hukumnya nanti

lepas korang punya kawan dap babi sukahati melayu sesama agama nak berkelahi

korang kata kita masih nak berdialog ?

apa punya korang ni hati macam babi
pi mati lagi eloklah

Anonymous said...

Satu kematian kerana berok dua ekoq, tak faham bahasa?

Elok masuk berduet pertandingan lawak 2012. Dah tua tak sedar diri.

Hoi... noone asked for your representation, maybe just 200K, but the majoriti TAKNAK!

komandomelayu said...

NAK DIALOG DENGAN PERTUBUHAN HARAM?

KELING BETINA NI MABUK TODI?

SI SAMAD PI POTONG JAMBANG DULU DAH MACAM LOTONG EKOR PANJANG!

SAPA YG TERIMA UTK DIALOG DGN BERSIH NI MEMANG BODOH!!!

DERHAKA DGN SPB AGONG!
LUCUT KERAKYATAN HANTAR BALIK INDIA LAH KALAU TAK MAU MATI!!

usin said...

layan? = x payah
lanyak?= ya

Ida Zul said...

kata bakor! kita bakor!

pintu tobat terbuka luas!

tapi pintu rundingan tertutup kemas!! sori naik lori!!

kita bakor! kita bakooooor...

Anonymous said...

Semalam saudara Mohd Firdaus Madzlan atau lebih mesra dikalangan mahasiswa Islam di Mesir sebagai Ust Alang. Menerima panggilan telefon daripada doktor kuliahnya, di Darul Ifta' Misriyyah. Bahawa beliau telah dibuang daripada universiti atas alasan ada masalah dengan kedutaan Malaysia di Mesir. Kemungkinan besar adalah disebabkan beliau adalah penganjur kepada Bersih 2.0 Mesir baru-baru ini.

Saudara Firdaus adalah penuntut kursus lanjutan untuk menjadi mufti di Darul Ifta' Misriyyah. Beliau yang akan menamatkan pengajiannya pada 25 Julai ini, setelah 3 tahun menghabiskan masa untuk melayakkannya menjadi seorang bakal mufti terpaksa berputih mata, atas alasan menganjurkan Bersih 2.0


AKU CP DARI BLOG ANJING PAS

MACAMNI JADINYA NAK KATA PADAN MUKA KESIAN PULAK
TAPI TAKZIAH JELAH

Anonymous said...

Kenapa kesian pada anjing2 yang tahu mengenang jasa. Kita bagi dia makan lagi dia mau gigit.

Sepatutnya bukan sekadar penganjur, malah kesemua perserta BERSIH di sana menerima nasib yang sama.

Sahibul Hayat said...

Kepada Ustaz Alang (Dah boleh panggil ustaz ke?) Ujian hidup je tu... iman ente kan kuat... pasrah jelah! Ingat! Bila pasrah pada kententuan Allah,tak boleh mengungkit pasal kerajaan tak adil, kerajaan zalim kerajaan blablabla. Pasrah dengan takdir Allah! Lepas tu berfikirlah pula tentang sebab dan akibat ;)

Melayu Perak said...

kerajaan mesir yang jatuh pada pemberontak tu lagi hormat pada kerajaan malaysia...mereka takut nanti malaysia tarik balik semua pelajar ke mesir...sebelum keadaan jadi parah...baik lucutkan pengajian mamat sekor nih...

penyokong pas/pkr sila belajar dari kerajaan mesir yang ko dewakan tuh...hormatlah kerajaan sendiri...

Anonymous said...

USTAZ ALANG LEPASNI BOLEH CARI MAKAN CARA LAIN,APA KATA JADI MACAM SAMAD SAID .NAK BERGURU PUN BOLEH RASANYA TAPI KENA CEPAT SIKIT,TAKUT PENDEK UMUR ORG TUA TU.BUAT NOVEL KE, PUISIKE.
SEMPENA BERSIH DICADANGKAN BUAT NOVEL BERTAJUK JANGGUT KUNING YANG SERABAI

jebat said...

bertahi kuning ini jgn dilayan,
Kalau dilayan
Semua yg buruk busuk terpalit pd kita,
Manusia luar dan manusia dalam ni suka pada rumours tidak pada kenyataan,mgkn kerana dengki,mgkn kerana tamak,
Aku amat sedih bila melihat m nasir membodoh kan diri dan maruah laksamana hang tuah kita dengan iklan kit kat bodoh
Aku juga amat sedih melihat warna berdaulat kuning dipelekeh oleh puak bertahi ini,bermula dgn si phua chu kang pakai kasut getah kuning maka merebaklah feshen warna itu ke seluruh negara kita ,ingatlah maruah kita telah lama diinjak sekarang marilah kita bersatu wahai bangsaku,
Melayu mungkin tak hilang tapi maruah pasti tiada lg nanti,sekarang pun spt menumpang dibumi sendiri apatah lg bila jika kita kalah nanti,sedarlah wahai bangsaku yang dikasihi,Aslm.

Anonymous said...

sial punya orang tua.da bape ari aku tahan perasaan aku.tp mlm ni aku da tk boleh tahan lg.sekarang aku nk maki die cukup2.....woi!!!tua sial pukimak punya orang tua kutuk.dasar free thinker tak da pegangan.adakah asal kejadian kau ni dari benih anjing yang di kandung dalam rahim babi...sial kau tua kutuk..adakah kau menyalak sekarang sbb kau lapar.kalu kau lapar aku pun boleh bg kau makan.tk perlu kau nk jilat hindu paria tu...pukimak punya tua kutuk..satu ari kalu aku terjumpa kau aku akan jerit kat telinga kau kuat2 dgan pangiilan TUA KUTUK!!!!!!!!!!!..dan aku yakin di saat itu kau akn jatuh meyembah bumi.dan d ketika itu juge la baru kau tersedar tinggi sebenar langit.........nukilan sajak hati panas dari konteng klang...

Anonymous said...

Saya mempunyai pandangan yang berbeza. Berdailog maseh jalan yang terbaik. Berikan lah peluang Bersih ini memberikan pandangan.

Tidak tepat dalam keputusan sekiranya Ambega ini terus ditekan. Kita tahu BN adalah bersih dan tidak menipu untuk memerentah. Sekiranya pandangan mereka okay..buatlah. Contohnya dakwat kekal...bagi dia beri pandangan..dan kita berikan pandangan biometric.

Undi pos. jelaskan sekali lagi procedurenya. Tak apa berulang2.

Lain2 juga perjelaskan....

Melayu Perak said...

ni hanyalah helah untuk meluluskan bershit 3.0 tuh...bila dah berdailog mereka tak puas hati lagi...maka dibuat bershit 3.0 menolak dailog...

Melayu Perak said...

auta pendekar kote bengkok...

dah tak pakai neck collar lagi ke...????

boleh pulak buat ceramah...orang kalu sakit dok rumah rehat...

Anonymous said...

GAP, tell them to do it in the ballot box. ABis cerita.

Anonymous said...

tak perlu dailog..kenapa lepas buat huru-hara baru nak dailog..kenapa tidak sebelum..terlampau banyak persoalan yg tak boleh dijawap oleh puak sialan ni..jadi kenapa pula kerajaan kena bagi peluang untuk berbincang...porah!!!lucutkan kerayataan lagi baik!!

komandomelayu said...

ANON 647

SISTEM PILIHANRAYA SKRG NI TAK CUKUP BERSIH?

5 NEGERI TUMBANG DAN KELANTAN PAS KONTROL LEBIH 20 TAHUN BELUM CUKUP BERSIH?

BANGSA KAU DAH NAK JATUH TERKANGKANG PUN TAK NAMPAK MASIH NAK SOKONG KAPIR BERSIH?

DALAM DUNIA NI TIADA NEGARA YG BERSIH DAN ADIL 100% SO TAK PAYAH LA KITA TERLALU IKUT RENTAK PEMBANGKANG SELAGI ISRAEL,SINGAPURA,AMERIKA TAK BERSIH DAN ADIL DENGAN UMAT ISLAM!!

Anonymous said...

aku rasa dia-all boleh berunding dengan Bik Mama

Anonymous said...

Bangsaku..hari ini kita lupa..kita alpa..kita leka..lalu sengketa! akhirnya kita kan terluka !!

Anonymous said...

We should not negotiate with terrorist.

8 TUNTUTAN JUGA said...

HARAP GAP BUKAK TAJUK TUNTUTAN BAJU MERAH

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

:-)MARI KITA PEMINAT BLOG GAP ISI RAMAI2

BIAR KITA PULAK MINTAK AGAR ADIL KEPADA KERAJAAN .

SELAMA NI DAH 7 Tuntutan mereka ditunaikan
kita punya bila lagi...

MERUNGUT KAT SINI TAK KEMANA.

BIAR KITA PLAK TUNTUT BETUL..KEADILAN PADA PANDANGAN MEREKA

Anonymous said...

BERSHIT ADALAH TERORRISM dinegara yg BERDAULAT lagi BERTUAH ini marilah kita hancur PETUALANG2 ini ALLAHUAKBAR....

Anonymous said...

Melayu Perak...saya faham perasaan awak...kalu ikutkan hati...memanglah sumbat aje mereka tu dalam ISA...tetapi kita kena rasional...kalau kita lawan api dengan minyak...lagi marak..kita kena cari formula yang lainlah.....

Okay..sabar-sabar- sabar...u tengok najib dan rosmah..kena fitnah sabar...bila ada berita tidak gembira datang kepada mu...janganlah kamu melenting...selidikilah...dan berdoalah supaya orang yang membawa gembira tu selamat....tup2 tak payah melenting....tak payah sorok muka...tak payak gi court....kebenaran menjelma.

Tapi saya ingat Najib dan Rosmah tidak sahaja berdoa tetapi ada perancangan yang teliti...laksanakan dengan berkesan...lepas tu berdoa....

komandomelayu said...

TUNTUTAN AKU

NO 1- HAK MENGUNDI UNTUK BUKAN BUMIPUTERA DITARIK BALIK.

NO 2- SISTEM PERSEKOLAHAN
KEBANGSAAN YG TUNGGAL.TIADA LAGI SEKOLAH CINA ATAU TAMIL.

NO 3- TARAF WARGANEGARA BERSYARAT TAAT PATUH KEPADA AGAMA ISLAM SBG AGAMA RASMI DAN LUCUT WARGANEGARA AUTOMATIK PERSOAL HAK BUMIPUTERA.

NO 4- IKLAN DAN PREMIS PERNIAGAAN HANYA MENGGUNAKAN BAHASA MALAYSIA

NO 5- KANUN TANAH DI PINDA BUKAN BUMIPUTERA HANYA LAYAK PAJAKAN 99 TAHUN.

NO 6- HAK GAJI PEKERJA BUMIPUTERA DAN ISLAM SAMARATA DENGAN SISTEM GAJI PEKERJA BANGSA LAIN.

NO 7- SEMUA LADANG BABI DITUTUP.

NO 8- ANWAR IBRAHIM PINDAH KE ALAM BARZAKH!

Melayu Perak said...

GUA SOKONG SEMUA TERUTAMA NO.8

Melayu Perak said...

perlukah polis berdailog dengan perompak sebelum ditangkap red handed...????

Anonymous said...

Melayu Perak: Pendapat aku polis tak perlu dailog...polis kena bagi amaran dan balun...tetapi di Malaysia nie cukup baik..

Maksud aku pehak kerajaanlah. Bagi dia peluang lagi sekali. Kalau dia buat sekali lagi.....kita takan lah mereka....

Anonymous said...

sendiri tutup pintu rundingan. Ko ingat tanah melayu ni
mak bapak kau yang punya ke!

sial punya keling
lagi sial melayu yang menyokong niat jahat ni
memang sialllllll....

KOMANDO. MIUDA said...

Komando Melayu,
Aku setuju...aku setuju..
Yg paling aku setuju ialah yg no.8.

HIDUP KOMANDO MELAYU.

Anonymous said...

kpd para peniaga yg kerugian pada 9 julai tu saman je depa yg berdemo ni! ratus-ratus juta pun tak apa.. biar depa muflis!!

Anonymous said...

Bdak kecik tak luluihh periksa sbb tak baca buku, pas tu kene buang univ pun salah umno gekk.... Kehkehkeh...

usin said...

cepat sikit saman penganjur bersih tu. aku cadangkan saman dgn nilai rekod dunia, pakai bilion. biar spender putihpun nuar terpaksa gadai...

Anonymous said...

cukup..cukup..cukup...pintu dah tertutup....kalau dilayan seperti layan anak perangai nakal pulak!!!

'anak pijak kepala,pastu kena pukul...dah cool bapak kata meh alah sayang-sayang...'ceh.. buang masa jer!!!

Anonymous said...

Tok sahh dialog je dgn babiga ni. Dia bukan paham Bahasa melayu. Dia mau cari ruang mau hantam lagi. Seeloknya hantar ke kamunting saja. Tak pun kasi saman sampai bankrup. Apa boddo nak pakai dakwat hitam tu negara afrika bleh aaa... Ckp mcm org tak bertamadun.

Anonymous said...

Rujuk anon 6.25pm aku suka..novel terbaru Tok A.Samad Said..bertajuk 'Janggut kuning Yang Serabai'....hahahaha terbaekk wooo !

Anonymous said...

dialog apa????? dia sendiri nk wat DEMO DEMO DEMO..dialog konon, toink!!!

Anonymous said...

DAH MEMANG HARAM....NAK KITA LAYAN???PIGIDAH MABUKKKKKKKK!!!!

Anonymous said...

yang sebenarnya....pas adalah berok

sekian terima kasih

Anonymous said...

1. minta PAS JADI KETUA PAKATAN.ISTIHAR 50% Tanding krusi parlimen..25% pkr 25% dap

2. sekurang2 40% krusi boleh menang diserah pada PAS AGAR MAMPU MENGETUAI PAKATAN
Walau dikawasan panas dap

3. 2 undi bukan bumiputra kira satu

4. 1 undi bumiputra kira dua

5. Undi anwar dan semua yg jadi penkianat .dapat dibuktikan dimahkamah dIKIRA 0.1 Saja

6. Sepanjang tempoh berkempen jika dapat dibukti bahwa anwar menipu rakyat (audience)..calon dikawasan tersebut dibatalkan

7. Mat Sabu, Anwar dll tak dibenarkan pakai wheel chair..balut kaki patah. tengkuk kuda dan sebagainya..

8. BERJANJJ JIKA MANA2 PEMIMPIN PAKATAN MATI DLM DEMONTRASI TIDAK BOLEH MENYALAHKAN POKIS, KERJAAAN DLL

Anonymous said...

jangan dilayan sgt petualang negara nie nama negara tercemar kerana mereka lah nanti kasi mula lg naik syok mereka bila kerajaan mahupun agensi kerajaan layan kerenah mereka nie..si tua nak mampus tu xsedar diri dulu dgn kerajaan ko cari publisiti skrg ko hentam kerajaan

Melayu Perak said...

ANON 8.21 PM...

NI SERUPA BAGI CAN FUCKATAN PERINTAH MALAYSIA SATU PENGGAL...KEMUDIAN KALU TAK ELOK JUGA..AMBIK BALIK PENGGAL KEMUDIAN...????

KO INGAT PERINTAH DENGAN DIALOG NI MAIN-MAIN KE....NIH BABITKAN SENTIMEN RAKYAT OOIII...

Anonymous said...

Syukur kehadrat Allah swt. kerana masih ada orang seperti komandomelayu yang sangat sayangkan bangsanya & sayangkan tanahairnya. Mereka sebenarnya sedang meneliti setiap rekah yang ada untuk diletak baji-baji dari kalangan bangsa kita sendiri, iaitu mereka yang sanggup menjual bangsanya, bahasanya, hak keistimewaannya, ugamanya dan maruah demi untuk mendapat undi dan mencapai cita-cita peribadi. Apabila menang hanya menjadi boneka dan mereka memegang talinya.

Anonymous said...

dialog? dasar muka tak malu, jgn kasi can, sumbat je ke jxmbxx

Anonymous said...

yang bercakap tu KELING baiii....KELING tuuuu...dahlla keling paria lagi.Lagi mau percaya,lagi mau kasi peluang ka?.Chittt poodaah

Anonymous said...

komando melayu...aku setuju tu...tapi sebelum kita lapah umno dulu yang dah banyak menyusahkan rakyat...semua dah tua kerepot...mcm engkau kot..kah..kah..

Anonymous said...

dialog?tak yah...semua tuntutan spr tak kan layan selagi umno ada....

Anonymous said...

buang masa je dialog dgn dorg ni...mmg tak kan pernah puas...ada je yg tak kena...sialan betul!!!!

komandomelayu said...

ANON 1221

JUMPA LA AKU DULU TENGOK SAPA KEREPOT ATAU KAU TU JADI KEREPEK!

KAU KUMPUL GENG BERSIH KAU BERAPA RAMAI PUN TAKPE AKU TURUN SORANG SAJA.KAU BG TAU LOKASI DAN MASA!

Anonymous said...

nak dialog? ..........hahahahaha

Anonymous said...

just nak tgu n tgk je.baguih sgt ke si ambiga tu dgn undang2 berpelembagaan kt ni..?dia xkenal ke kuasa mutlak YDPA n majlis raja2 tanah melayu..? gov saje je nak tgk jauh mana dia nak tunjuk taring sbb makin truk dia buat. makin truk gak la gov akan bantai dia nt hahaha

nok said...

Komandor melayu, anon 1221 tu mana berani lancau kalau dia boleh bagi alamat dia kat ko...dalam blog ni dia berani lah sebab tak nampak muka...

tapi kalau depan depan sori lah haram jadah ni mana ada buah pelir...cuba minta no tepon dia puiii...penyokong totok..