Friday, July 22, 2011

FOTO LIM KIT SIANG BERTEMU KELUARGA SEBENAR DI CHINA !

lim kit siang berdarah komunis.
lim kit siang berhati komunis.

pada pilihanraya 1969, kempen kit siang banyak berlandaskan kepada ide perjuangan komunis. 

kempen pilihanraya 1969, yang memakan masa selama 21 hari digunakan sepenuhnya oleh kit siang untuk membangkitkan semangat kecintaan fahaman komunisme di kalangan pengundi.

kit siang bijak dalam memilih gaya tonasi yang perlu disesuaikan dalam persekitaran majmuk di malaysia. maka dengan itu slogan 'malaysian malaysia' diguna pakai sebagai tatacara 'melembutkan' fahaman komunis dikalangan masyarakat berbilang bangsa.

namun di dalam kelembutan slogan 'malaysian malaysia' itu terselit sudah beberapa doktrinasasi fahaman komunis yang disampaikan mesejnya dalam beberapa rangka sepanjang kempen pru 1969.

slogan 'malaysian malaysia' nampak cukup demokratik.
slogan 'malaysian malaysia' nampak lebih kebangsaan.

namun di dalam slogan puaka itu mendesak pelbagai tuntutan yang melanggar semangat kebangsaan, melanggar perjanjian kemerdekaan.

slogan 'malaysian malaysia' melanggar perjanjian kemerdekaan yang memperuntukan beberapa hak istimewa orang melayu. 'malaysian malaysia' menuntut penghapusan artikel 153.

hari ini sesudah berjaya memperbodohkan partai pas dan pkr, dap sebenarnya boleh mengokok kuat akan kejayaan mereka dalam mencatur gerakan mendominasi politik pembangkang malaysia.

kejayaan memperbodohkan pimpinan melayu dalam partai pas dan pkr disambut girang oleh lim kit siang dan keluarga.

mesej perlu disampaikan.

'tailo kita sudah berjaya bodohkan melayu pas dan pkr' kata kit siang kepada pakciknya yang masih hidup dan menetap di china.

kit siang bertemu pan kaiguo ,salah satu pakciknya yang masih hidup di tanah tumpah darah kit siang di china.
manakala di belakang pakcik kit siang, kelihatan sepupunya bernama pan heping.

pan kaiguo membawa anak saudaranya kit siang bertemu dengan keluarga besar mereka di china.
foto dibawah pula adalah keluarga sebenar kit siang di bumi china.
mungkin pada saat foto ini dirakam, kit siang bersama guan eng sedang happy menyanyikan lagu kebangsaan negara china , tanah tumpahnya darahku.

malaysian malaysia rupanya pembohongan politik belaka. 

dunia akhir zaman. pak lebai dan pak haji dalam kepimpinan pas boleh taat dan wala' pada apek tua yang kulop kote nya.!

58 comments:

Anonymous said...

Cina...Cina....
Tipu..Tipu...Tipu... memanjang

Anonymous said...

Hj Hadi, Nik Ajis serta melayu tolol atau seangkatan dengannya mana tahu. Depa tak tengok TV atau dengar radio sebab tu... besi . Lagi depa semua tak reti baca selain bahasa haramkah.sebabtulah depa selalu kena pi dengar ceramah saja . Ular-mak Pas yang maha penipu pembelit pemikiran melayu yang haprak dan bodoh dengan bisa-bisa syiatan.

Anonymous said...

Terrrbaikkk Bro..
Kpd anak bangsaku, MELAYU & BUMIPUTERA..Bukalah mata & hati kita..

Adakah BAPAK KOMUNIS ini yg kita nak angkat jadi pemimpin satu hari nanti..??!!

NAUZUBILLAH, katakan TIDAAAKKKKK!!!

Kit Siang & Guan Eng adalah spesis BABI yg berupa manusia...

: Anon Melayu :

Anonymous said...

Generasi muda zaman ini tidak merasai apa itu 13 Mei 1969, mereka masih leka dgn dendangan subversif yang menjadi rakan sepinggan, rakan seperjuangan, rakan sebilik dan pelbagai khayalan syurga duniawi. Petualang inilah punca berlakunya peristiwa hitam yang telah menyedarkan umat Melayu di Tanah Melayu ini tentang kuasa politik, adakah perlu kita mengulangi peristiwa tersebut demi mempertahankan agama, bangsa dan tanah air tercinta ini?

Anonymous said...

taksub dengan kewibawaan dinasti Lim, ada rakyat malaysia bangang telah meminta supaya perjuangan Chin Peng diiktiraf sebagai pejuang kebangsaan (?)Manakala Suriani Abdullah diiktiraf sebagai serikandi negara(loya).
konon perjuangan PKM itu bagus kerana depa menentang UMNO. oleh sebab PAS adalah penentang UMNO, maka perjuangan PKM itu selaras dengan PAS. kah kah kah

Acilut said...

Sah,
Kalau apa-apa berlaku di Malaysia, akibat daripada provokasi mereka...

senang-senang saja mereka boleh balik ke negera nenek moyang mereka...

Kita melayu nak balik mana...

Balik Pulau pun dan diambil Cina Lim Guan Eng(kar).

Cuba kita tanya PAS dan PKR...

Ceciter, ceciter...

Anonymous said...

"Siapa kata Malaysia Melayu punya?"

Itu kata2 menatang babi ANU_war BERAHI_m mah...

Anonymous said...

Kena tanya Ah Kit, China first or Malaysian first?

Anonymous said...

Apa salahnya Lim Kit Siang pergi melawat keturunannya di China? Dengan lawatan Kit Siang ke China, ia dapat membantu keturunannya memahami Islam.

Anonymous said...

malaysia ini melayu yg punya

nama asal malaysia adalah tanah MELAYU

cina adalah pendatang yg tak reti bersyukur

sama seperti saudara mereka PAS

Anonymous said...

dah tentu habis rahsia negara di jajanya. cilaka punya komunis.

Abd Razak said...

halau kit siang balik ke china jer..
binatang haram jadah ni datang kemalaysia nak memerentah kita pulak..
fakta sejarah.
semua orang2 cina berasal dati negara CHINA..
orang2 melayu dari negara mana?..boleh puak2 pas menjawab?
kalau orang lain masuk rumah kita suruh cuci bilik kita,tentukan perbelanjaan makanan,beli daging babi buat kari..boleh kita sabar?ini rumah kita ..begitu juga lah negara malaysia ni...puki mak puak pas

ZK said...

ayuh berjuang saudara2 melayu islamku...kita tentang DAP dan PAS habis-habisan. perjuangan mereka sama. DAP mahukan kesamarataan. tiada lagi hak keistimewaan melayu. PAS juga memperjuangkan kesamarataan atas alasan Islam menganggap semua manusia sama.

kita wajib mempertahankan hak org Melayu. kenapa? apa sgt yg istimewa? setakat biasiswa 55% untuk bumiputera, tempat dalam kerajaan, GLC, kewujudan MARA, FELDA dsb.

PAS rasa semua ni tak adil untuk bangsa lain..kerna Islam itu adil

PAS, apakah cina itu adil? tidakkah wujud yayasan2 cina yg menaja dan membantu bangsa CINA dlm pendidikan? tidakkah syarikat2 CINA meletakkan kemahiran berbahasa Mandarin sbg syarat utk bekerja? apakah mudah untuk produk melayu utk masuk ke dalam pasaraya cina??

inilah PAS. buta. yg celik hanyalah DAP. DAP musuhku dan PAS musuhku. ayuh kita hancurkan puak2 dajjal ini!!

Anonymous said...

Memang kalau dah khafir tu khafir lahhhhh. Yang hairan nya orang Melayu tak sedar akan hakikat tersebut. Sudah nyata dan terang tertulis didalam Al Quraan Nulkarim...bahawa orang khafir tidak akan redhaw sama sekali dengan Islam. Mengapa PAS yang banyak membaca Quraan tidak mahu mengakui hakikat ini.Kenapa orang kampong maseh tertipu dengan permainan DAP dan Pengkhianat2 dari kalangan pemimpin PAS ini.

abghani said...

beli barang kena tipu dalam hidup nak menipu memanjang je

Anonymous said...

mangkuk anak beranak komunis tu balik china tu nak bawak balik pengundi hantu la tu..sial..

Dot said...

"Anonymous said...
Apa salahnya Lim Kit Siang pergi melawat keturunannya di China? Dengan lawatan Kit Siang ke China, ia dapat membantu keturunannya memahami Islam.

July 22, 2011 2:50 PM"

IYALAH TUUUU...

MCMLA KIT SIANG TU MINAT SGT DGN ISLAM!! MINAT PERBODOHKAN PAS ISLAM ADALA...PAS NAK DIRIKAN NEGARA ISLAM PUN DAP TENTANG BAGAI NAK RAK!??

BILA SEMUA DAH 'KOW TOW' PADA DIA, KUASA DAPAT PADA PUAK2 DAP, SENANGLA NAK ANGKUT KERABAT DIA DATANG...TAK NAMPAK KA BUDAYA KAUM PENDATANG????

CONTOH MUDAH, JIKA ADA ORANG KITA YG KAHWIN DGN POMPUAN SIAM, LEPAS SEHARI DUA SAJA, HABIS KAUM PUAK KELUARGA DIA DATANG MENCARI PERTOLONGAN, PEKERJAAN & TUMPANG DUDUK LAGI..BANYAK DI PERLIS, KEDAH & SERAMBI MEKAH NI...:-(

ADA SAPA2NAK COUNTER?

Anonymous said...

Bro,...fakta yang sebenar bahawa slogan Malaysian Malaysia adalah angan-angan Lee Kuan Yew. Bila dia kena tendang, dan DAP ambil alih PAP, baruler Kit Siang timbul!! Walaupun tak mengubah yang DAP (Kit Siang) adalah sosialis tegar yang tentunya sebulu dengan ideologi komunis (lihat saja pemuda sosialis antarabangsa DAP), tetapi biarlah kita berpegang kepada fakta yang sohih!! Jangan jadi PAS dan Pakatan Haram yang kerja mereka hanya menipu!!

Anonymous said...

buat penat saja nasihat kat PAS, kerana bagi depa selain PAS semua orang adalah bodoh. Pandang rendah kat UMNO, konon hanya depa saja ahli syurga. tapi sebab bodohlah, depa ni mengagungkan DAP. konon china DAP depa boleh jinakkan untuk Islam. bodoh berlipat ganda, rasa pandai, serba tau tapi habuk pun tarak.

Anonymous said...

Nak tau.kalau Malaysia huru hara apa akan jadi?....

Bangsa cina akan cabut lari ke negara China.bumi sendiri.

Bangsa india akan cabut lari ke negara India.bumi sendiri.

Bangsa Melayu akan kekal di bumi Malaysia mengharungi huru hara ini.Mana nak lari.

Jadi siapa yg akan rugi.
Bangsa asing akan bersenang lenang membawa hasil bumi Malaysia ke negara sendiri.
Fikirkanlah semua ini demi anak,cucu dan cicit keturunan kita nanti.

Anonymous said...

BRO GAP,
THANKS FOR SHARING. IM SURE YOU WILL ALWAYS DIG THIS AND LET US SEE WITH OUR OWN VERY EYES. ITS TIME FOR US MALAYS TO UNITE.

KALAU ADA PUN MELAYU MENENTANG, MEREKA INI SUDAH TERMAKAN KATA.DULU DINAMAKAN SEBAGAI MALAY DEMOCRATIC PARTY.

DI FB MAYA SAYA DAPATI RAMAI MEMBAWA NAMA SAMARAN DAN TIDAK ADA PROFILE STATUS SEBENAR. TAHU KAH ANDA MEREKA SEBENARNYA BANGSA IMIGRAN YG MAHU MENIPU RAKYAT DAN MENGHERET ORANG MELAYU MEMBENCI KERAJAAN. OPRANDI NYA HALUS.

ITS FOR US, THE MALAYS TO UNITE PLSE. SALAM PERJUANGAN

Anonymous said...

Wah, makan besar la dia kat sana hari2 di raikan kerabat asal Chinese China.

Hari2 kena hulur Ang Pow, entah2 sekurang RM100 sorang. Kat sana, kata kawan aku, lagi tak balik, tiap hari kena keluar ang pow.... hai katakan orang kaya balik kampung??

Izin copy nak sebar kat sedara mara Malaysians kat sini ..

Anonymous said...

tendang keluar li kt sial dari tanah melayu yg suci ini.

Anonymous said...

Aku sokong 100% Cina memerintah Malaysia.. sebabnya Melayu berpecah belah kerana PM nya Melayu.. Mungkin Cina lebih hebat dari PM berbangsa Melayu ,, Contoh terbaik Singapura, mana ada Melayu hentam Melayu?.. Elok sangat beri jer Lim tu memerintah!

Anonymous said...

Gambar keluarga AMBIGA bila pulak.. Dengar kabar mak dia tu Indian dari Southern India..

Kalau ada pemberita pi ambil gambar pembangunan kampung tok dia sejak 50tahun sampai sekarang..

Cakp besar sangat Kit Sing ni, kita compare tengok pembangunan kat situ..

Province mana ni GAP?

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

JANJI DAPAT UNDI CINA, NIK NAJIS BOLE SUCI DOSA KIT SIANG, KOPRAL SINGH

mohamed said...

Bayangkan lah Lim kit Siang ni jadi Perdana Menteri Malaysia atau the President of the Republic of Malaysia, banyak lagilah rakyaat cina akan jadi rakyaat malaysia percuma...

Servant of God said...

Kat Filipina, kaum minoriti manakah yang memiliki majoriti kekayaan negara?

Kat Thailand, kamu minoriti manakah yang memiliki majoriti kekayaan negara?

Kat Indonesia, kaum minoriti manakah yang memiliki majoriti kekayaan negara?

Kat Malaysia, kaum minoriti manakah yang memiliki majoriti kekayaan negara?

Dah nampak tak agenda?

Anonymous said...

Nampak ramai sedara mara dia sana? Yang pelik apasal dia tak balik bertanding kat sana, kat habis cerita?

Ni sibuk duk menyelit kat Malaysia tempit sana sini dengan kaum Bumiputra, jantan jenis apa China tua ni eh?

Berani nak melalak sini saja kut, balik sana GIGI KENA KANCING?

Anonymous said...

macam ni punya Clear pun melayu pas dgn melayu Pkr dok sanjung pelok cium lagi...!!

mohamed said...

anon, July 22, 2011 3:50 PM

"sebabnya Melayu berpecah belah kerana PM nya Melayu..."

Betul ke? bukan kerana kau di lahir dari puki cina?

Anonymous said...

Melayu lupa yg cina tetap Cina..cina tetap cina..cina tetap cina ! bangsa yg di beri betis nak peha..bagi peha nak??...

Anonymous said...

MELAYU mudah LUPA...CINA tak LUPA negara asal dia, MELAYU je yang suka jadi orang suruhan dan pengikut mereka macam TALIBARUT melayu yang sokong KOMUNIs dulu2

Anonymous said...

anon 4.28 .. Kau lah diantara Melayu2 yg bermulut busuk dan berhati bangkai.. terimalah kenyataan MELAYU dah tak lama menjadi peneraju di MALAYSIA.. Lu suka atau bo suka .. kini Cina akan perintah Malaysia buat selama2nya.. Lu ada FAHAM?.. Bangsat punya Melayu!

komandomelayu said...

ANON 350

KALAU KAU BANGSA CINA ADA TELOR DAN LANCAU APA KATA KAU PINDAH BAWA APEK NYONYA MAK NENEK BABI KAU KE SINGAPURA ATAU HONG KONG ATAU CHINA ATAU MANA MANA LU SUKA ASAL JANGAN DUDUK DI TANAH MELAYU NI!

KAU PAHAM TAK TANAH MELAYU !!BUKAN ADA TULIS KAT PETA TANAH CINA KE HINDU SEJAK ZAMAN BATU.

MELAYU YANG BAGI KAU MENUMPANG DAH CUKUP BAIK

LAGI BAGI IC BIRU !

LAGI BAGI TANAH DAN RUMAH!

LAGI BAGI KAU MENIAGA !

LAGI BAGI KAU SEKOLAH CINA DAN TAMIL
LAGI BAGI KAU MENGUNDI !

LAGI BAGI KAU BELA BABI ANJING

LAGI KAU MAU SAPU HAK ISTIMEWA MELAYU!

LAGI KAU HINA RAJA MELAYU !

TAPI KAU SOKONG KOMUNIS CHIN PENG!

TAPI YANG MATI BERPERANG ASKAR MELAYU BUKAN ASKAR DARI CHINA ATAU INDIA

KAU NI SAMA BODOH MACAM BABI YANG KAU BELA TU SIBUK NAK CAMPUR HAL MELAYU!
KAU PERGI JAGA BABI KAU SEBELUM KENA LETUP LANCAU CIBAI LU!

komandomelayu said...

ANON 454
LU CINA MAMPUS KALAU PERINTAH INI TANAH MELAYU!!

LU SATU CINA BOLO APA KELIJA?
KOLEK LUBANG ITU CINA MAMPUS PUNYE KUBOR KE?
LU SEMUA CINA MENIAGA TIPU HALI -HALI TU PASAT MAU BAYAR CUKAI SAMA AGONG MELAYU MA!BOLO

SEMUA OLANG MELAYU BAYAR CUKAI BELAKANG KELAJAAN KASI BELI SENJATA MAU TEMBAK SEMUA CINA BOLO SELUPE LU KASI MATI LOR!

LU CINA SENDILI BIKIN TUHAN BELAKANG KASI BELI SAMA JUAL
LAGI LU BELI LIMAU MASAM KASI
TUHAN BOLO MAKAN ITU PASAT TUHAN LU MUKA SELUPA BABI PUNYA CIBAI PERUT BUNCIT !

LU CINA ASAL MANGKUK DULANG BIJIH TIMAH MUNYE ITU NEGELI CHINA MALI SAMA TONGKANG MASUK IKUT LONGKANG KELIJA LOMBONG BIJIH TIMAH SAMA TOKAY MELAYU MA!

JEPUN MALI LU TELOR SUDAH KICI LALI MASUK HUTAN JADI KOMUNIS HARI-HARI LALI-LALI TAKUT ASKAR MELAYU MANYAK SUKE TEMBAK ITU KOMUNIS CINA POMPUAN SAMA LAKI!

BILAKANG SUDAH LULUK SINI SULAH MAKAN BABI HUTAN MAKAHAI MANYAK SELAP LOR TU PASAL CINA SUKA MAKAN BABI
PELANGAI PUN MACAM BABI HALI2 MAIN JUDI BAWA LOLI JUAL LOTERI MAIN PUKI TU PASAL KELUAR NA MENG CHEE

SULAH KASI IC LAGI KASI UNDI MACIBAI LAGI LANGSI ITU MELAYU MAU KASI LUGI LU SATU CINA MAU UNTUNG!

MELAYU TALAK MAJU TAPI LU MENIAGA HALI-HALI MANYAK UNTUNG SAPU DUIT MELAYU
MELAYU LU MAU BIKIN KULI!

TALAK SUKE MELAYU LU PIGI ANGKAT ANAK BINI MAMA PAPA KOKO BABI SAMA ANJING NAIK ITU LOLI PIGI SINGAPULA ATAU LAIN NEGELI LOR!

LU TATAK MAU MUNYE!

JADI LU CINA LULUK MENIAGA LIAM2 INI NEGELI RESPEK SAMA MELAYU PASAT INI NEGELI NAMA TANAH MELAYU BUKAN TANAH CHINA LU BOLEH SUKE ATI ATOK LU!

LU PANDAI CAKAP INI NEGELI DEMOKRASI HALI HALI SUKE ATI WA PAPA MAMA LU!
APA PASAT LU NEGELI CHINA TALAK DEMOKRASI?
BOLO PUNYE CINA!

TEST GAP said...

HENDAKLAH KITA INGAT ALLLAH DLM MEMINTA PERTOLONGAN...YA ALLLAH BANTU LAH BANTULAH BARISAN NASIONAL

GAP...MOHON BUAT POST MINTA PENGUNJUNG
BAGI % Mana BETUL

PAS GANTI UMNO. VS. DAP GANTI PAS


KITA NAK TGK RATING SEBENr skrg....

Anonymous said...

Tunku silap.

lepas je diberi syarat oleh british untuk mendapat kemerdekaan haruslah diberikan kewarganegaraan pada pendatang2 yang dibawa oleh british ke Tnnah Melayu, Tunku harus menentang.

Sebodoh - bodoh orang indonesia, tapi diorang bijak untuk melindugi hak diorang dan generasi akan datang.

Nak tinggal Indonesia - Tukar nama, belajar bahasa indonesia, 'tak boleh ikut politik', tapi boleh cari makan sebanyak yang mungkin.


Kita silap memberi ruang untuk bangsa pendatang ni untuk berpolitik, itu adalah Silap yang paling terbesar yang pernah kita buat.


Pernah dengar tak, Onn jaafar nak bukak keahlian UMNO untuk mereka yang bukan Melayu? ahh... itu adalah style pemimpin dulu2 yang bijak mengatur dalam cara yang sangat halus, Tapi apakan daya, idea itu juga ditentang oleh tunku dan sekelian umat melayu yang ada dlm Umno.

Anonymous said...

Kalu Tunku Silap..kita mesti betulkan..Nyahkan BABI2 bertopeng manusia sial ni ke laut..

Anonymous said...

Terima kasih gap. Satu pembongkaran yang menggemparkan. Kita tentu masih ingat iaitu Datok Zaharin pernah melebalkan lim kit siang dan anak nya lge. sebagai seorang komunis, chowvonis cina dan rasis. Samapai hari ini dua beranak ini tidak menafikan atau menempelak beliau atas tuduhan itu. Tapi puak parti ajaran sesat tetap tidak dapat terima tuduhan ini.....nuarbrahim apa lagi.

Anonymous said...

ekekekke..... umat islam akhir zaman broo...

ada ilmu didada, tuhan suruh memimpin dgn ilmu, tapi dgn ilmu tu la si mangkuk2 ni tunduk dgn kapir...

bayangkan adun DAP di kedah cuma sorg pun tak bleh nak jentikk...

mcm tu ropa nak perintah malaya dgn hokom islamm...

hahahahaha.......

dah la umno penat2 buatkan undang2 negeri, nak kuatkuasa kan pun tak mampuu.... hahahaha

kene mintak persetujuan adun DAP sorg....wakakakaka

last2, kuatkuasakan juga tapi sebijik mcm zaman umno....

wakakakakaka...... gempakk je lebihhh.... sebenonya penakutt...

tak sangka bebb ... ropa2nya kepiah atas pala tu bukan saja lambang kebodohan, tapi juga lambang penakutt.....

Anonymous said...

jgn marah2 kit sial, sbb nik aziz cukup saygg dgn kit sial ni. kalau nik aziz mangkat, kit sial bleh ganti nik aziz sebagai raja jembal....angg.

Anonymous said...

Sama2lah kita memenangkan PR pada PRU 13 demi masa depan semua rakyat yang lebih bermaya... BN gagal memajukan rakyat terutama Melayu...Melayu ibarat layang layang yg terputus talinya!

ANTI PERANG SAUDARA said...

6.52....kita buat rating pas gnti umno ka. DAP GANTI PAS...


ha xlama lg selangor nak buat konsert Musiz.. apa pas selangor ada telur dgn dap...

ujian Allah beri pada Pas bertubi2 tp semua gagal
(masa xde kuasa cakap besar..skrg buktikan.)

Anonymous said...

Aku lagi bengang kt lembu2 melayu yg sokong kafir2 nie...ptuih!!!! Melayu2 lembu nie patut ikut je kit siang pegi china jadi tukang basuh berak diorang...manusia tak sedar diri....ptuih!!!ptuih!!!ptuihhh!!!

Anonymous said...

Sekarang soalan cep Mas!

Selalunya calon yang bertanding melawan DAP tu ialah MCA ke, Gerakan ke, MIC ke,yang kebanyakkan calon tu terdiri daripada kaum Cina.

Jadi nak suruh pangkah MCA, Gerakan ke?

Kan semua Cina tu Komunis mengikut GAP.

Jadi 2 pilihan saja semasa pilihanraya.

1. Pilih DAP kerana lebih bermoral berbanding MCA ke atau Gerakan.

2. Tak payah mengundi lansung sebab kedua-dua komunis.



Logika.

Anonymous said...

Kat SABAH kaum nie amat LICIK.. mereka amat rapat dgn bumi non muslim dan alamatnya ada ketika plan nak bawak sabah keluar dari MALAYsia...

kalau sabah keluar dari Malaysia bagaiman kedudukan Bumiputra Islam??

skrg nie pun dorg sudah pertikaikan ramai kat Sabah asalnya dari Indonesia ( Makasar/kalimantan) dan dari Selatan Filipin? jadi siapakah penduduk origin di sana?

berapa jumlah penduduk muslim keturunan Brunei? boleh ker jadi pemerintah

sedangkan kaum cina monopoli ekonomi di sana?

Moga keharmonian Sabah dalam Malaysia berkekalan. sehingga skrg, Sabah ( selain Sarawak) penduduknya amat toleransi dan terlalu bersikap terbuka..

Anonymous said...

kita melayu jgn boikot ..
kita undi parti mana yang boleh memerintah dan menjaga Melayu..

kita bersatu,
kita kuasai 2/3 parlimen semula..
kita gubal mana undang2 dalam parlimen..
mansuhkan mana undang2 yang amat bercanggah dgn ajaran Islam.. rasanya tentu ramai org2 Melayu Pas akan sokong ..

Hanya kekuasaan Politik je yang tinggal dgn Melayu nie kan..

kembalikan mana hak melayu
mansuhkan sekolah jenis kebangsaan..

Biar Melayu & Bumiputra Kembali Dominan...
Kaum lain bebas menjalankan aktiviti mereka..

hehheh amcam ada brani semua kaum Melayu??




yang lain bebas untuk

Anonymous said...

Pkr menang maknanya lubang kunyit anak cucu kita abis la kena belasah.. Lu fikir lah sendiri

Anonymous said...

Aku nak tunggu Pak Neok Ajis dan Hadi Awang menjadi Wali2 Allah barulah ketika itu aku sokong parti PAS seumur hidup.

Tuan Tanah said...

bilalah bahlol bahlol pas nak sedar agaknya

Anwar ejen Yahudi said...

Bangsa Cina yang sealiran dgn Lim Kit Sial ni memang menjunjung tinggi tanah besar CHINA.

Sbb tu mereka tidak jemu berusaha untuk mengCHINAkan tanah Melayu ini.

Lahanat KOMUNIS.

Anonymous said...

Woiii babi cinabeng...Lu langsi lu mati!!!!!

Anonymous said...

In my observation why people join PAS,PKR&DAPig

1. Becoz PorkNAjis said supporter grant to Heaven actually burn in Hell. PAS the Munafik (Cheater)

2. Nuar the SodommyTrait becoz of power. Nuar the DevilSlave.

3. DAP influence them become the KUFFAR. Eat More PORK!

Fact China in Malaysia is less reverted Muslim compare than China in China more than Malaysia people.

The Trinity PAS,PKR & DAP would burn in HELL hereafter. For Them Devil can be a friend. PORKNik said..

Anonymous said...

antaq depa balik tanah besaq china..jgn bg muka...hati busuk lg teruk dari bangkai babi..

Anonymous said...

Suadah lama aku berdiam diri/satu.

Belum pernah aku ingat nak pilih parti pembangkang sahingga kini walaupun di kata menteri dari umno rasuah, salah guna kuasa,kaya bukan dari keturunan atau hasil pencarian yang halal dan lain2 lagi.

Jangan lupa sejarah semasa kemasyuran kerajaan melaka dulu semua pendatang asing mahu berhijrah ke tanah melayu kerana bumi yang amat bertuah ini, mereka orang asing masing2 membawa hadiah,untuk diberi pada ketua kampung,penghulu,menteri dan sahingga ke baginda sultan atau raja hanya kerana mahu bertapak untuk berniaga,berkerja dan seterus nya tinggal, berkahwin,beranak pinak hingga lah sekarang ini.

Tidak lupa orang Inggeris bawa orang India,Cina dan musuh tradisi mereka orang Portugis,Belanda nasib baik tidak orang2 Sepanyol dll.Alhamdullilah bagi orang arab yang memperkenalkan ugama yang kita anuti yang suci ini pada kita.

Sudah takdir tuhan menjadikan kita orang melayu sebegini rupa,dikata bodoh tapi pandai,dikata malas tapi rajin[siapa majoriti pekerja buruh,kakitangan kerajaan dll], dikata sabar atau diam tapi ada jiwa amuk,di kata perasuah,siapa pula pemberi nya kalau bukan orang2 pendatang yang di sebut diatas tadi.

Ingat lah wahai orang2 pendatang kamu lah sebenar nya parasit, hidup menjadi musuh dalam selimut,tidak tahu bershukur dan hidup menghormati kaum asal tanah Melayu ini.

Kamu lah selalu membuat salah memberi hadiah itu dan ini, adalah rasuah,kalau tak salah kenapa sogok pada penguatkuasa kemudian mengungkit dengan perkataan yang kesat di dengar. bersambung.

Anonymous said...

HERAN BIN AJAIB MCMANA PAS BOLE SOKONG DAP NI????KNAPA DARI DULU TAK BERSAMA??SEMUANYA DISEBABKAN OLEH TIADA PENDIRIAN DAN SENANG DIPERBODOHKAN OLEH ALJUBURI

Anonymous said...

Ini statement dari bukan melayu. Gaya tulisnya dah boleh faham.