Tuesday, July 19, 2011

KALID GEREJA HINA POLIS LAGI !


secara sini ahli parlimen shah alam kata mangsa keganasan bershit harus berterima kasih kepada najib.

tambah kalid gereja lagi.

seharusnya rakyat berterima kasih kepada najib sebab dia tak bunuh peserta demo hari itu.katanya sambil ketawa terbahak-bahak.

kurang ajar punya pas !
takde adap langsung ke nak cakap dengan polis macam tu.

kalid bangsat, kau kata polis bunuh demonstran. pala bapak kau kalid, orang tu mati pasal dia kena sakit jantung bodoh.

polis dan bagi kenyataan jangan sertai perhimpunan. yang si baral tu datang jugak itu dia punya tanggungjawap sendiri la .

kau siap ketawa terbahak-bahak ya kalid ?

 lu tunggu la setan, aku ni pengundi shah alam dun kota anggerik. tau la aku kerjakan kau cukup-cukup !

33 comments:

Anonymous said...

Ko tu yg barai..ko igt dia heran dgn undi ko.blom tentu ko dgn bapak ko dgn mak tiri ko punya undi boleh bg dia kalah..ko hasut la skali dgn mak angkat ko kakak ipar ko dgn tok sedara sebelah mak tiri ko tu jgn undi khalid.klu xckup lg ko hasut member2 ko masa tadika dlu jgn undi khalid...kahkahkah.
*aku sebenarnya kesian kt org2 mcm ko ni.gentle laa ko bgtau aku brapa diorg bayar ko buat blog bangang ni! Kahkahkah

Anonymous said...

ketawa terbahak2 adalah pembawaan syaitan..

Anonymous said...

pandykutty 7:15 meroyan nampak?

Anonymous said...

Satu undi pun penting Bhai...


Bro GAP.. Aku Heran.. napa dalam juta-jutaaan orang yang datang Demo... tapi yg cedera semua muka-muka pemimpin yang katogeri macam yang sial???? Balasan cash dari Allah??

Anonymous said...

ada anjing K9 pakatan syaitan dalam ni... jom pakat halau dia.. syioh, syioh....

Anonymous said...

anon 715.... Aku lagi kesian kat lu ni.. hati gelap sangat. Apa maksum sangat ke pemimpin2 pakatan termasuk Lim Kit Siang tu? sampaikan keluar isi perut pun lu org sanggup pertahankan mereka???

Anonymous said...

7:32 mana ada juta-jutaan, ribu je yg dtg demo tu, pemimpin haprak tu memang saje cari cedera nak publisiti

Melayu Perak said...

Panasss..!!! Azizan Razak buat kerja cara Islam di bulan Ramadhan sahaja..!!!

Makin teruk pula jadinya isu larangan operasi pusat hiburan di Kedah. Menurut fakta, enakmen larangan tersebut telah dibuat pada tahun 1997, dibawah pentadbiran mantan MB Kedah, Tan Sri Sanusi Junid. Tan Sri sudah jelaskan mengenai perkara itu di sini.

Fakta juga menyaksikan bahawa Azizan Razak pada mulanya membuat keputusan untuk melarang sebarang operasi pusat hiburan secara total di Kedah pada bulan Ramadhan ini. Namun, dipercayai setelah Pas Kedah di"sekeh kepala" oleh Lim Kit Siang dan DAP, Pas Kedah menarik balik keputusan tersebut.

Seterusnya, Azizan Razak buat keputusan baru untuk membenarkan pusat-pusat hiburan di Kedah beroperasi, namun memberi syarat supaya umat Islam dilarang sama sekali masuk ke pusat-pusat hiburan tersebut pada bulan Ramadhan ini.

Ini disahkan sendiri oleh Setiausaha Politik Menteri Besar Kedah, Muhammad Sanusi Md Nor, yang berkata Menteri Besar, Azizan Abdul Razak bersetuju pusat hiburan dibenarkan beroperasi sepanjang bulan itu untuk masyarakat bukan Islam sahaja.
"(Ini) kerana itu adalah hak mereka. Kerajaan juga harus memastikan umat Islam terhindar daripada perkara-perkara yang menjejaskan ibadah sepanjang bulan itu.
Pada saya, perkara ini menunjukkan kedangkalan dan kebodohan puak-puak Pas Kedah dalam membuat keputusan yang "jamiq" dan "maaniq" yang mana ia tidak mencakupi seluruh sistem keadilan dan kebajikan yang sepenuhnya. Malah ia berlawanan sama sekali dengan hukum hakam Islam!

Saya ingin bertanya, mengapakah Azizan Razak dan Pas Kedah hanya menggariskan dan mengetatkan orang Islam untuk tidak masuk ke pusat hiburan di Kedah "pada bulan Ramadhan sahaja"? Kenapa di bulan Ramadhan sahaja?

Apakah pusat-pusat hiburan tersebut "halal" untuk dikunjungi pada bulan lain selain Ramadhan? Bagaimana pada bulan syawwal, zulkaeddah, zulhijjah dan sebagainya? Kerajaan Kedah tak larangkah umat Islam berhibur di pusat hiburan tersebut pada masa-masa tersebut?

Ingin saya tekankan di sini bahawa larangan mengunjungi pusat-pusat hiburan yang "lagha", lalai dan melalaikan itu sewajarnya diketatkan serta terhad kepada bukan muslim pada setiap masa. Itu penguatkuasaan yang sepatutnya berlaku di Kedah. Itu baru menunjukkan sebuah Kerajaan Islam yang adil dan berkebajikan!

Sewajarnya, Kedah menjadi sebuah negeri Islam contoh memandangkan pendekatannya yang lebih mirip kepada pemerintahan Barisan Nasional sebelum ini. Kebanyakkan dasar dan corak pemerintahan BN diteruskan oleh Azizan Razak yang menjadikan ramai puak-puak Pas tak puas hati.

Selain itu, saya percaya, tidak seorang pun ibu, isteri mahupun keluarga di Kedah yang suka melihat seorang ayah, suami, atau anak-anaknya yang beragama Islam berpeleseran di pusat hiburan.

Justeru itu saya berpendapat, Kerajaan Pas Kedah sangat wajar membuat pendekatan untuk mengharamkan umat Islam dari memasuki pusat-pusat hiburan seperti kelab malam, pub, disko, dangdut mahupun karaoke yang rata-ratanya menyediakan minuman keras dan menggalakkan maksiat berlaku secara total, 24 jam sehari, pada bila-bila masa!

Terserahlah sama ada Pas Kedah "berani" atau tidak untuk melaksanakan tuntutan Islam itu atau tidak. Jika Pas Kedah berani buat begitu, alhamdulillah. Saya sokong penguatkuasaan itu. Tapi jika Pas Kedah tidak berani, saya ingin tegaskan dan ulang pada Azizan Razak, "BUATLAH KERJA CARA ISLAM..!!!".

Wallahua'alam.

Anonymous said...

alaaa apa nak kisah mati pun sorang jer kat luar negara berpuluh-puluh mati tak kisah pun kalo nak berjuang kena berani tanggung la yang dok salahkan polis pahal .. siap ceramah menanggis lagi harap badan jer besar teloq pun kecut wakakakkaak

Anonymous said...

Anon 7:15 tu penjilat tegar Khalid Gereja. Ahaks.

Anonymous said...

"Pertemuan Najib dan Pope Benedict XVI diadakan di Castel Gandolfo, kediaman musim panas pemimpin penganut Katolik itu di pinggir bandar Rom."

Nie najib jumpa ketua Kristian ko tak nak komen ker GAP and the gang. Atau ko nak kata najib bermujahid kat sana. Jumpa POPE lagi tu kelasss..

Negeri Melaka pun dah naik kelas dah...kita boleh enjoy sampai pagi. Ali ketam dah tak betul...UMNO yang disokong kamu sebagai perjuang bangsa dan agama sedang merosakkannya..sedarlah wahai GAP and the gang.

Aku hanya menasihati kalian semua.

Pencinta keadilan

I like

Warga Setia Alam said...

Aku pun tak sabar nak humban Khalid Samad keluar dari Shah Alam. Ko tunggu la PRU nanti.

Anonymous said...

Pelek la, jumpa orang ni salah, jumpa orang tu salah, puak pembangkang jumpa sesiapa pun, leh lak. double standard la. memang sah, otak letak kat lutut.

Anonymous said...

Anon 7:15 PM

Aku stuju dgn Anon 8:25 PM. Korang jangan ambek pot la kat anjing kurap sekor ni, biasalah dia ni salah sorang yg bersama2 khalid gereja yg kulum lidah kit siang dan isap kote guan eng dan bagi pungkok kat karpal singh.
syuhhhh syuhhhh syuhhhh pi main jauh jauh

MAMAK PANGKOR. said...

bro GAP and the gang awat diam pasal isu melaka hud maksiat and najib pergi jilat pungkuk pope.

otaistillkick said...

anonymous bermakna orang itu tiada pendirian dan suka baling batu sembunyi tangan . jangan jadi macam tu .. ubah perangai. Yang Najib jumpa berbincang dengan ketua padri dunia ni korang nak kata apa pulak. PM nak jadi mubaligh lepas ni. Elok lah tu...

Anonymous said...

Ko GAP and the gang ni apa nak jadi ah?...cela sini, cela sana, maki sini maki sana ! Ko ingat Allah jadikan mulut2 ko utk maki hamun org ke? Kalau nak cegah kemungkaran pun ber adab dan bersopanlah. Sejahat jahat manusia spt Firaun pun diperintahkan kpd Nabi Musa dan Harun alaihimassalam oleh Allah {s.w.t) agar berbicara dgn lemah lembut, moga2 dia ingat dan berasa takut. Ko pi bukak Quran surah THOHA 43 - 44. Ingatlah Kecelakan Besar Menunggu Tiap2 Pencela Dan Pengumpat!... tak kira org UMNO ke, PAS ke atau PKR...

Cegahilah kemungkaran dgn berhemah dan sopan kerana ia adalah tuntutan agama kita.

Anonymous said...

mengapa lah anjing anjing pakatan asek menyalak saja.....apa tuannya tak bagi makan ke....

dap lebih baik dari najib said...

NAJIB JUMPA POPE..SAH BN B****

NAJIB JUMPA POPE TU..DIA NAK TANYA ADA NAMPAK TAK KOTEY BENGKOK KAT UTUBE

Anonymous said...

mengapa lah anjing anjing pakatan asek menyalak saja.....apa tuannya tak bagi makan ke....

Anonymous said...

aku rasa pencacai pakatan tu kha*** gereja kot


tu yg jeolos tu tgk pope

tu yg TERGELAK2 Tu... dia tention gila najib dpt jumpa pope....kan kadang2 kita gelak sensorang tu pasal nak relese TENTION SESANGAT....

aloya...

Anonymous said...

dulu bila umno bkerjasama dgn kafir zinni dituduhnya umno kafir. la ni bila pas bkerjasama dgn kafir harbi halal pula.

la ni najib jumpa pope untuk perpaduan dkatakan salah, nanti bila pas bertuankan pope pasti halal asalkan dapat undi.

tunggu dan lihat, Allah Maha Berkuasa

Melayu Perak said...

NAJIB JUMPA POPE TUH NAK SURUH POPE KELUAR FATWA KEPADA ORANG KRISTIAN DI MALAYSIA JANGAN NAK CABAR ISLAM DIMALAYSIA....DAH CUKUP BAIK DOK DI MALAYSIA NIH BEBAS AMALKAN AGAMA MEREKA...JANGAN NAK MEMANDAI JOIN BERSHIT...DOK DIAM DIAM...

YANG KO KATA MAKSIAT DI MELAKA TUH APA PULAK....CUBA TENGOK DI SELANGOR KATA ADA 4000 RUMAH URUT...TIAP-TIAP HARI POLIS BUAT RAID...SERUPA LAH DENGAN PULAU PINANG...AKU TAK DENGOR SATU RAID PUN DI MELAKA...APA CERITA

Anonymous said...

hina org je laaa yg ko tau khalidd oiii...

rumah ko masuk perompak sokk jangan panggil poliss...

panggil ambiga kawal rumah ko 24 jamm.....

tuahjebat88 said...

kalid gereja aka versi satan salman rushdi
Muka ala setan
Gelak ala setan
Perangai memang setan..

Anonymous said...

BUKALAH SEDIKIT PEMIKIRAN KAMU WAHAI ORANG ORANG MELAYU,DAH DI NAMAKAN PEMIMPIN HENDAK JUMPA SIAPA PUN TIADA MASAALAH DAN ITULAH DI NAMAKAN KERJA.

Anonymous said...

aku pon pengundi shah alam. memang siaplah engkau kalid gereja.

Anonymous said...

Lebih baik wak menganut jer agama kristian!

ANACONDA said...

JOM PENGUNDI SHAH ALAM...

KITA GANYANG RABAI KHALID GEREJA INI HABIS2AN DLM PRU KE 13...

kingnek said...

Amat penting, khalid gereja, Nizar meroyan, Hishamudin pondan dan Khairy Kera Jantan Jamaludin dijatuhkan!

Anonymous said...

anon 7.36..apa kena mengena dg LKS pulak? kau nak pertahankan najimah dgn USD24 juta karat tu ker?

Anonymous said...

Polis pun menghina rakyat!!!apa kes..

Anonymous said...

Muka mcm tak mandi je khalid ni...

mcm ni pun juak Pas boleh jadikan pemimpin...

Muka takde NURR!!