IKLAN BERBAYAR

Thursday, July 28, 2011

RUSUHAN AMK : RAKYAT MALAYSIA DAH TAHU SIAPA WAJIB DIPANGKAH !

inilah yang dinamakan blessing.
inilah yang dinamakan rahmat.
inilah yang dinamakan rezeki datang bergolek.

amk menggangap rusuhan dan kekacauan sebagai daya penarik politik.

mereka beranggapan bahawa dengan rusuhan penuh sensasi dan dramatik yang skripnya diulang setiap kali boleh mendatangkan simpatisan dan sokongan luar biasa rakyat malaysia.

budaya merusuh adalah sinonim dengan pkr.
budaya merusuh adalah sinonim dengan pas.
tapi budaya merusuh budak budaya dap. 
dap adalah pencatur kepada segala bidak tindakan agresif di atas.

harapan pkr/pas dengan merusuh ia bisa mendatangkan kerlipan dan publisiti media.

mereka memfokuskan kepada skala sokongan dalam ruang lingkup pemerhatian politik yang sempit.

ini yang aku suka.
aku suka mereka merusuh.
kalau boleh tiap-tiap minggu merusuh.

kerja kami semakin mudah dengan tindakan 'brilliant' politikal sensasi kamu.

rakyat malaysia pernah membuktikan bahawa mereka boleh menjadi penentu kepada jatuh bangun sesebuah parti.

1999 rakyat trengganu memilih gaya kasar politik pas lalu memberikan mereka peluang untuk mentadbir negeri.

sayang dari tahun 1999 hingga 2004, yang mampu dilakukan oleh kerajaan pas trengganu hanyalah memansuhkan tol 50 sen di jambatan sultan mahmud dan berceramah setiap malam , 24 jam tanpa henti.

rakyat trengganu sedar dan menolak politik picisan sebegini.

hari ini pakatan baik di mana negeri pun mengulangi skrip yang sama. merusuh untuk mendapat politikal mileage dan berharap rakyat akan mengangkat mereka ke junjung putrajaya.

rakyat malaysia suda memberikan signal yang cukup cukup cukup positif kepada kami.

politik pakatan adalah gila.
politik pakatan tak menguntungkan rakyat.
politik pakatan menghina setiap undi dan kepercayaan rakyat.

hari ni dalam selang 3 bulan, hampir 4 rusuhan politik dilakukan oleh pakatan.

di masjid sentul, perhimpunan bershit,kes liwat anwar dan terbaru insiden semalam.

ahh cukup bagus.lagi banyak rusuhan politik pakatan, maka lagi banyak lagilah deruan sokongan rakyat kepada kerajaan.

hooray ! rahmat rahmat.

27 comments:

Anonymous said...

Politik menyondol dan menyerang secara membabi buta macam babi buta sudah sinonim dgn PKR/PAS/PR.

Anonymous said...

SETUJU!!!! semua rakyat M'sia sudah putuskan utk pangkat siapa....PR lah siapa lagi ....

Anonymous said...

Betul...pangkah kat dahi ahli PR dengan dakwat kekal, mcm ambabiga tu kecik sangat. Buat 3 line.

Anonymous said...

Inilah anak muda Melayu yg berani dan patut dicontohi, Memang Hebat AMK ni.. Contoh terbaik utk pemuda2 Melayu yg lembut!!!

Anonymous said...

aku nak pangkah amibaga. nak pangkah sepuluh kali sehari.... burit dia tentu panas berapi sbb itu juburi sayangkan dia....

Anonymous said...

Perangai diaorang tak ubah macam budak2 punk dan neo nazi. Tak ada adab dan suka buat kacau.

Anonymous said...

sbb apa diorang naik kepala? sbb buat macam mana pun, hanya amaran keras yg mampu dikeluarkan. so? sapa salah?

Artikwl wajib baca said...

ARTIKEL MESTI BACA..aku juga xpas...

kalu aku tahu istilah tamrim hanya 5% yg aku tahu..tp 2 brother ni 150%..(rasakan azabnya).TOLONGLAH HABIS BACA DGN LINK DIBWH SKAKLI(SY COPY SIKIT SAJA)..kalau benar anda pejuang Melayu islam terakhir boleh lah email kan panjang yg masih pas PASTI mrk akan terkejut..!!........

Saya menulis artikel ini demi menerangkan kepada semua kenapa saya tinggalkan PAS dan menepis fitnah dan tohmahan yang dilemparkan kepada saya dan rakan saya Nashrul Fazli. Saya menyokong PAS semenjak tahun 1996 semasa menuntut di Universiti Malaya lagi. Nashrul menyokong PAS jauh sebelum itu semenjak di sekolah lagi. Kami berdua menjadi ahli PAS seumur hidup pada tahun 1997 ketika usia kami 19 tahun. Ingin saya tekankan bahawa tidak seperti majoriti rakyat Malaysia yang menyokong atau mengenali PAS pasca pemecatan Anwar Ibrahim pada 1998, kami berdua sudahpun menjadi ahli PAS semasa PAS cumalah parti kampung dan dijauhi oleh orang Melayu kerana imejnya yang ekstremis.

[wajib habiskan baca....di]

http://mulutmelayu-realiti.blogspot.com/2011/07/pengakuan-bekas-kader-pas-kenapa-kami.html

Anonymous said...

bdk melayu bangang je yg teringin pangkah pr..umat melayu yg sudah tentunya islam dlm keadaan kritikal skrg..pun masing2 masih dgn kebodohan berpolitik..bersatulah wahai umatku sblm nasik jadi bubur.. perkara ini bkn main2 dan bahan lawak ataupun suke ati je maki hamun antara satu sama lain..kebodohan itu menjadikan kerja kapir dan bangsa asing menjadi semakin mudah dan dgn riangnya rianya mrk bertepuk tangan..

Anonymous said...

rusuhan mereka adalah modal besar kita. kita adalah peminat tegar politik. yg menyokong BN akan terus dgn BN. yang menyokong pembangkang akan terus dgn pembangkang. tapi golongan atas pagar yg tidak menjadikan politik sebagai bahan bualan harian mereka, akan terkesan dgn rusuhan2 pembangkang ini. mereka boleh nampak kerendahan mentaliti pembangkang lantas menjadikan BN sebagai pilihan.

rusuhan sekadar menaikkan semangat juak pembangkang, BUKAN angka penyokongnya. syabas GAP, terus galakkan mereka melakukan rusuhan.

juak2 ni dah masuk perangkap sendiri...

Anonymous said...

dah jelak dah dgn pembangkang..cukup2la undi aku pru12 lalu utk depa..
lepas ni tak lagi..

Anonymous said...

Saya pun suka kalau mereka buat rusuhan tiap minggu.. Seronok tengok aksi2 lucu, boleh gelak tiap hari, awek muda!

Hindraf dulu sampai ketahap saman Queen, DUIT DUIT DUIT

Celah tu pulak ada yang merompak, mendera dan membakar pelanggan, DUIT, DUIT, DUIT

Baru ini pulak, titah Agong pun dipersendakan pasai dapat dana dari luar negara, DUIT DUIT DUIT..

Itu saja matlamat mereka, dari mula keturunan mereka jejak kaki dibumi yang bertuah ini, bagi mereka ini saja penting, DUIT, DUIT, DUIT

Anonymous said...

Mangkuk = Lembu = PAS + PKR = Sabu^2 + (Mahpos^3)

Sikap politikus Cina jadi ikutan menampakna kebodohan tahap dewa. Semua yang terjerit telolong patut duduk dalam Zoo atau ikut sarkis diraja London.

Anonymous said...

aku nak turun KL sabtu ni, ada demonstrasi tak? seronok gak tgok lembu2 agresif menyerang dan menyondol macam babi hutan.

Anonymous said...

Pakatan'Punk'Rakyat bangsat dan tak beradab.

Mr Ganu said...

ni dapat brape ratus plak pakatan bagi? RM200 gak ke?????

Anonymous said...

saya sgt setuju jika mereka terus buat rusuhan dan drama picisan mcm yg berlaku smlm. buat la lagi byk dan tempek la kat alam maya. ckp la polis zalim, bodyguard pm ganas. ckp la apa pun yg buruk2 belaka.

sebenarnya pengundi tanpa parti mcm saya ni akan lebih menilai. kalau BN ckp ahlinya ada dlm 3 juta, yg menyokong bershit baru2 ni dlm lingkungan 10ribu... minuslah dgn keseluruhan rakyat malaysia yg lain then and there PR perlu rasa kecut telur dari skrg kerana balance dr jutaan rakyat malaysia tersebut adalah insan2 biasa seperti saya ini.

the more PR acting like a hooligan, menampilkan wakil2 yg x lepas sekolah, menampilkan so called ulamak mulut celupar dan x tetap pendirian, menampilkan wakil2 dun dan parlimen yg suka cabut dari dewan bila x boleh berhujah, asik nk boikot, menampilkan wakil persidangan bwh pokok, menampilkan si gagap dan si gila duitan... SEMAKIN BENCI INSAN BIASA SPT KAMI UTK PANGKAH PR.

bukan kerana BN SEMPURNA/MAKSUM tp apa yg nyata BN lebih baik dan bekerja melaksanakan janji mereka semampu yg boleh. insan seperti kami bukan mahukan wakil yg berjanji bak lautan dalam... kami cuma mahu wakil yg ada otak dan berkudrat utk bekerja bersama kami... bukannya asyik melalak siang dan malam tanpa hasil. kami cuma mahukan wakil yg TIDAK BERMIMPI DAN MENJANJIKAN KAMI MIMPI.

DARI PEMERHATIAN IKHLAS SAYA... PR HAS FAIL... BIG TIME. itu saja.

anataza

Anonymous said...

dengaq kata dia tu asal dari alor staq , buat malu orang alor staq dan kedah saja.

tembeleng said...

Meh kita pi berak kat dalam Free Malaysia Today wei. FMT ni lubok pakatan, tapi dia tak macam Malaysiakenot dll - semua komen boleh lepas macam tu je. Hahahah. Tak yah takut, diorang punya komen tak de nye tara mana pun. Semua tahap jalanan belaka cuma speaking je macam bagus.

Anonymous said...

Memang memalukan orang2 Alor Setar yg terkenal dgn baik berbudi bahasa dan mudah dibuat kawan, pengalaman saya semasa kesana dan semasa bertugas bersama orang Alor Setar, Kedah.. Tetapi saya yakin beliau seorang tak melambangkan keburukkan keseluruhan warga Alor Setar dan Kedah keseluruhannya..

KAKIGOMO said...

kuil hindu dalam pembinaan diseksyen 23 shah alam
http://kakigomo.blogspot.com/2011/07/rumah-berhala-seksyen-23-dalam.html

Anonymous said...

part time:

bukan melayu bawa 'objek/ kelakuan' islamik jumpa [melayu] = kita partner

bukan melayu bawa 'kebendaan/ keduniaan' jumpa [melayu] = kita partner

melayu maseh bawak demo = melayu berpecah.

medium politik untuk negara sebelah asia memang dicipta untuk memecah belahkan melayu.

asalnya melayu [nusantara] memang unggul... tidak berpecah.

dah berpecah... apa kekuatan lagi yang ada.

sebelum lingkup dan dijajah semula, merapu dan jadi kartun - [tak boleh berubah]

sabrlah kita dengan keadaan ini dan teruskanlah tanpa jemu mendidik diri, keluarga dan ummat berpegang pada Islam sebaik mungkin.

Anonymous said...

Cuba teka apa akan jadi dgn mamat baju kuning tu:
1. Ber'wilcha'
2. Pakai pedakap leher
3. Masuk ICU dgn saluran oksigen
4. Mati...tapi idup balik la
5. Hilang tak dikesan
5. Lu tambahlah sendiri....

ANACONDA said...

ANON 209 PM...

KAU DAH MAKAN UBAT GILER KAU TU ATAU BELUM...

ANACONDA said...

WOITTT ORG MELAYU SELANGOR...

TEOH BENG HOCK PUKIMAK DAP MAMPOS BUNUH DIRI DAPAT RM300,000.00...

TAK MASUK DUIT YG D BAYAR PD IBU AYAM YG D DTGKAN KHAS DARI SIAM BERNAMA PORNTHIP, TAK TAHU BERAPA RATUS RIBU PULA YG IBU AYAM NI DAPAT...

SI M KUGAN, PENJENAYAH YG MAMPOS DLM TAHANAN POLIS DAPAT RM30,000.00 PLAK...

NAMUN BILA ANAK2 MELAYU MATI KERANA KEJADIAN TANAH RUNTUH d HULU LANGAT PUKIMAK2 DARI KERAJAAN BABI FUCKATAN INI BERI HANYA RM1,000.00...

MELAYU SELANGOR NAK UNDI PUKIMAK2 INI LAGI KE ????????????...

Anonymous said...

Baju Kuning : Apa salah saya.....apa salah saya encik...
Polis 1 : Awak ada hak untuk berdiam diri. Apa saja
yg awak katakan akan dicatatkan dan dijadikan bahan bukti dimahkamah.
Polis 2 : Kesalahan pertama....menyondol macam babi
Kesalahan kedua....perut boroi macam babi
bunting.
Polis 3 : Kesalahan ketiga...dah la gemuk, bulat dan
pendek, ketiak pulak busuk.....ptuihhhh

Anonymous said...

BERSHIT tak payahlah mintak tempoh kempen 21 hari..mereka ni dah berkempen sejak lepas PR12 lagi...tak habis2 sampai hari ini...