Monday, July 18, 2011

SIAPA NAK KULUM LIDAH KIT SIANG ?

ini bukan artikel garapan kesinambungan wahid kasran, pencetus utama revolusi rencana gelojak seks melayu pasca 90 an.

aku tak pasti samada penulis hebat ini masih hidup, jika dia masih bernyawa sudah pasti aku dan rakan2 lain akan mengejar dan minta ihsan untuk menuntut ilmu dalam seni penulisannya.

wahid kasran sekadar pelaksana dan moderator penyelesai masalah rumah tangga. masalah yang berat persis hubungan sulit yang awalnya tampak berat, berjaya diringankan kilo nya tatkala wahid menaip untuk ruangan penanya.

wahid bisa mengalihkan persoalan berat permaslahan rumah tangga kepada fantasia seksual yang bisa menggoncangkan pembaca. itulah hebatlah wahid kasran.

pada saat ini jika kami ketemu wahid, sudah pasti antologi cerita politik blog kami kan ketemui ketajaman fokus penyampaiannya.

isi politikal bisa diterjemahkan dalam fantasi seksual.

hari ini pas yang dulunya pernah dianggap sebagai alternatif partai melayu selepas umno, tampak sudah lari dari mauduk perjuangan asalnya.

kit siang kerap memakan babi. nama babi ini diharamkan oleh anwar sewaktu dia menjadi menteri pendidikan.

babi bagi anwar adalah perumpamaan sinonim yang menjengkelkan. waktu tiba di jakarta, para repoter kerap menggelarkan anwar dengan panggilan BABI , langsungan short form kepada ungkapan bapak anwar bin ibrahim.

kerana babi  ditonasikan jijiknya,maka alternatif kepada perkataan yang lebih lembut pengucapannya dicanangkan.

khinzir diberi nama. anwar berharap dengan penggunaan nama khinzir, maka nama bapak anwar bin ibrahim tidak lagi menjadi popular.

disini letaknya biol anwar. manifestasi tubuh,hidung,taring,pink antara babi dan khinzir adalah sama. tapi bapak anwar bin ibrahim tiada peduli itu semua. yang penting baginya, jangan disamakan lagi babi itu dengan nama anwar. 

dulu anwar begitu membenci kepada kit siang, si pemakan babi paling ultra dalam sejarah politik malaysia.jangan marahin aku, babi itu cukup sinonim dengan dap.

tak percaya lihat foto di bawah ini. theresa cock meraikan kemenangan pakatan pada pru 2008 dengan memanggang 5 ekor babi, tanda sinonim dengan tumbangnya 5 negeri.

bagi anwar kit siang itu babi. 
bagi anwar kit siang itu minyak babi.
bagi anwar kit siang itu berbulu babi.

senang cerita mengikut formula tatkala anwar masih mendakap jawatan dalam kerajaan....

satu + satu =  dua.
kit siang + babi = dap..

jika itu pelabelan halal haram babi oleh anwar kepada dap begitu keras, apatahlagi gamaknya pelabelan partai pas kepada dap.

bencinya pas kepada kit siang si pemakan babi sampai ke tahap bersalam pun kena samak.

itu dulu. tranformasi dan revolusi politik dalam malaysia bisa berubah mengikut keadaan. hari ini bukan setakat bersalam dengan pemakan babi, malah pas pun bisa 'berkolom-kolom lidah' , bisa 'menyedut-nyedut lidah' kit siang siang dan malam tanpa mengerti erti penat dan lelah.

inilah pas. 
inilah letaknya kehebatan pas.
bisa melacori dan dilacori demi sekelumit undi. 

'minyak babi' yang ada dimulut kit siang dijilat kering oleh pimpinan pas tanpa ada rasa segan dan silu.

islam yang mereka perjuang sudah disimpan rapi.

hari ini para sosialis,para orientalis,para liberalis,para komunis adalah rakan sejati pas. sesungguhnya komunis itu adalah saudara pas.

mungkin satu hari aku bisa bertemu wahid kasran. jika berjaya, insyaallah buku novel politikal seks antara anwar,pas dan pemakan babi bernama kit siang akan aku lancarkan.

jangan dimarahin artikel ini, minyak babi itu adalah perumpamaan kata-kata bidalan politik sahaja. macam si pandikuti.

hari ini kebanyakan ahli pas dari kelantan sampailah ke pelajar di mesir, sedang menjilat kering lidah si pemakan babi bernama kit siang ini.. nampaknya berkulum lidah dengan kit siang nampak menginzalkan nafsu syahwat politikal pas.

kepada seluruh umat islam di malaysia, anda tak terasa ke nak berkulum lidah dengan kit siang ?

27 comments:

Anonymous said...

PAS harus dihancurkan walau dengan apa cara sekali pun, dan yang paling penting, harus diselamatkan mereka - mereka yang mampu diselamatkan di dalam PAS.

Ini bukan suara UMNO, ini suara umat Islam yang berbangsa Melayu secara keseluruhannya.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=eMPLx2QQaw0&feature=feedu... bro,cbe ko tgk vid ni..aku rse die ni yg dlm vid yg duk dpn mse demo aritu kn..tp xleh nk komen r kt ctu..len mcm je mamat tu..

ANACONDA said...

APA KULUM LIDAH LIM KIT SIAL...

BIARLAH AKU CARI PELACOR BELAKANG MATI PUN TAK APA...

PUKIMAK KAU NUAR...

MAMPOSLAH KAU CEPAT...

Anonymous said...

pas dh jadi pari babi dh.ingat tolong org islam rupa setan besar jugak.nik aziz masuk hspital tak mati mati jugaktu

Anonymous said...

Hahaha... "berkulum lidah dengan Kit Siang..." Statement yang paling buat aku sakit perut gelak hari ini...!

Anonymous said...

dalam PAS siapa saja yg berfikrah sama dgn kepala hotak diorang boleh diketengahkan sebagai penceramah agung

bob lokman
leman
pak jabit
yg terbaharu ajak pisau

hehehehehe

Servant of God said...

Kulum lidah?

Humban ke laut nak laa

Reza aljunaid Post said...

PAS sahaja nampaknya begitu gila sangat mengulum lidah Kit Siang sampaikan air ludah Kit Siang dikatakannya halal..kata-kata Kit Siang adalah Firman dan Sabda bagi PAS ...

Hanya UMNO sahaja yang amat tegas dengan agenda jahat DAP. Bagi UMNO sesiapa sahaja yang berkulum lidah dengan DAP, adalah musuh yang wajib dibersihkan sama sekali.

PAS wajib dibersihkan dari anasir penjilat dan pengulum lidah Kit Siang yang bertopengkan serban dan janggut berhatikan si kitol.

Ahli PAS yang masih dara jihad perjuangannya kafirun musuhnya, tentu tak rela PAS dibuat macam tempat memanggang daging babi ..

PAS wajib dikembalikan roh asal perjuangannya menegakkan negara Islam kerana itu adalah kekuatan PAS.

UMNO adalah khalifah Islam moden abad ini tidak rela melihat PAS jadi keldai tunggangan babi-babi DAP dan PKR ...

Anonymous said...

Cerdiknya org dulu2 apabila mengumpamakan org yg menyokong secara melulu tanpa usul periksa ialah "membabi buta". Agaknya org2 dulu dah tahu bhw pada suatu zaman akan ada sekolompok melayu Islam di M'sia menyokong pemakan babi ini secara membabi buta. Soalnya mengapa pilih babi?

Anonymous said...

yg mengetuai perarakan bershit adalah seekor babi betina, yg mendalanginya tak lain tak bukan, BABI yg disokong dgn penuh kasih sayang oleh pemakan babi. Pelajar agama di Mesir pun turut sama meniup bara api kat pemanggang babi, mereka tidak boleh membezakan antara daging halal dgn daging babi.

hangkedee said...

????Ada kah Hadi Awang menarik balik mengkafirkan Umno....ada berani ke Hampas?

Anonymous said...

Salam buat GAP,

Saya adalah warga Melayu Islam Singapura. Saya mengikuti perkembangan semasa Malaysia sejak revolusi ala BABI dari tahun 1998. Saya meminati penulisan GAP yang saya sifatkan sebagai "ganas" tapi berhemah.Dulu saya amat simpati dan menyanjungi BABI tapi sekarang "not anymore, enough is enough from this jack ass".
Tahniah kapada GAP dan teman2. Teruskan perjuangan demi Islam, Negara dan bangsa Melayu.

Halim Tampines.

Horas! said...

Apa? kulum lidah Lim Kit Siang? Uwekkkk...khhakkkk ptuihhhhh!!! Aku lagi sanggup kulum lidah lembu.....

Anonymous said...

Bro GAP, aku baca tajuk je dah nak muntah Weeeieieieikkk, ini gaya Wahid Kasran punya ayat mantap. Tapi aku rasa ramai puak-puak tu yang terkilan ngan lidah Kit Siang DAPig tu

Melayu Perak said...

dari aku kulum lidah kit siang baik aku kulum lidah zilla bakarin...lagi best...

Anonymous said...

Kalau DAP = BABI dalam PR, apa
pulak MCA, Gerakan, MIC, PPP dll?

MCA = BABI Gila Seks
MIC = LEMBU Bodoh
GERAKAN - BABI dan LEMBU Pelacur

UMNO BARU = Kulum Lidah BABI gila seks dan Juboh LEMBU Bodoh lepas tu jadi Pelacur BABI dan LEMBU.

Kan gitu?

Mordecai Kucai said...

Nampaknya perkara sama yang dibuat Lee Kuan Yew pada orang Singapura di mana dia memakai songkok ke kampung kampung Melayu Singpura untuk meraih simpati dan undi padu Melayu akan menjadi kenyataan.

PAS menjadi Ketua Inang dalam Istana DAP.

Pirate of DAP said...

Kisah Pirate Of The Putrajaya

Impian PAS ialah nak menawan Pulau Putrajaya. Oleh itu, PAS memerlukan sebuah kapal yang sanggup belayar ke pulau tersebut. Sebelum ini PAS pernah menggunakan kapalnya sendiri. Tapi gagal kerana telah beberapa kali karam.

Oleh kerana PAS tiada kapal, DAP sudi menumpangkan mereka kerana kebetulan DAP pun berminat nak ke pulau yang dimaksudkan itu.

PAS pun terlalu syok dan gembira dengan tawaran tersebut. PAS sudah tak sabar-sabar sehingga telah berangan-angan yang Pulau Putrajaya pasti menjadi milik mereka.

Maka arakian, berangkatlah PAS dengan pengikut2 setianya yang ramai itu ke kapal milik DAP. Menjelang pagi, maka bertolaklah mereka.

Tiba-tiba, apabila sampai kat tengah2 lautan luas, DAP pun mencampakkan beberapa orang pengikut2 PAS ke dalam laut.

Maka, rasa teramatlah pelik dengan tindakan DAP itu. Maka, bertanyalah orang2 PAS yang masih berada di atas kapal kepada DAP.

PAS : Kenapa campak mereka ke laut?

DAP : Kami bukan campak mereka, kami cuma nak kurangkan muatan dalam kapal ni. Awak jangan bimbang ya, mereka masih boleh ikut kami, cuma dengan berenanglah.

PAS : Oh, kalau camtu, takpelah.

Kapal pun meneruskan perjalanan. Apabila tiba di suatu tempat, seekor Jerung Raksasa pula telah menghalang perjalanan mereka.

Jerung Raksasa meminta korban dari mereka sebagai balasan agar melepaskan mereka. Maka, DAP pun bertanya pada PAS.

DAP : Perjalanan kita sekarang ni telah dihalang oleh seekor Jaws. Boleh tak awak korbankan beberapa orang pengikut awak sebagai santapan Jaws tu ?

PAS : Kami sanggup demi jihad kami. Putrajaya adalah matlamat kami.

Mendengarkan kata-kata itu, DAP pun tersenyum, lalu menghumbankan beberapa orang pengikut PAS ke laut. Tanpa belas kasihan, mereka pun telah menjadi korban Jaws.

Pelayaran pun diteruskan.

Bersambung...

P/S : Anda diminta menyambung sendiri cerita ini. Sekian, terima kasih.

Anonymous said...

BN rasa kerajaannya terancam, kata Marina
M Krishnamoorthy | Jul 18, 11 11:27am
BN yang berada dalam kedudukan panik merasakan kerajaannya kini terancam dan tidak mampu berfikir secara jelas lagi, kata anak sulung mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad,
Datuk Paduka Marina Mahathir.

“Mereka rasa terancam kerana memandang remeh BERSIH pada 2007 dan pada pilihan raya umum 2008 mereka hilang banyak kerusi di parlimen dan dewan undangan negeri. Dan oleh kerana kini dalam keadaan panik, mereka tidak boleh berfikir dengan jelas lagi. Apa di kepala mereka adalah hanya cara untuk menang pilihan raya.

“Awak boleh dapatkan semula sokongan orang ramai dengan hanya berbaik kepada mereka. Awak tidak boleh dapatkan sokongan dengan bersikap jahat. Awak tak boleh tuduh peserta perhimpunan itu semuanya kumpulan samseng, mungkin ada segelintir. Tetapi bukan semua mereka.

“Majoriti mereka adalah kumpulan professional. Kumpulan itu adalah berbeza-beza dan ia sebenarnya 1Malaysia, muda, kaya, miskin, setiap bangsa dan agama menyertainya,” kata Marina dalam satu wawancara

Wanredone said...

YB Do LoLo MATI - tahniah kepada keluarga Dr Lolo dan Tahniah kepada seluruh Ahli Pas....Dro Lolo Pasti masuk NERAKA. Undi BN Masuk syurga...Undi PAS masuk NEGARA!

Anonymous said...

marina aku x kisah la...

cam lipas kudung dipijak mati...tak.pijak xpe biar dia pergi...

no hal la..biarlah dia bg memeningkan kepala anwar sket..hhhehehehe

Anonymous said...

Wanredone said... YB Do LoLo MATI -tahniah kepada keluarga Dr Lolo dan Tahniah kepada seluruh Ahli Pas....Dro Lolo Pasti masuk NERAKA. Undi BN Masuk syurga...Undi PAS masuk NEGARA!


syurga neraka Allah yg punya...
ko pun Allah punya'

wallahualam

Anonymous said...

anon 6:22,
semua yg kau kata tu ada pd PR skrng, peliwat, penzina, video seks, pembohong, komunis, kafir harbi, bajang, sial, anak haram...nak mampus.

paktua said...

Kulum lidah LKS.?!....
#%€£¥<>^+ baubadannyapun aku nak muntah."..
Dengar namanyapun nafasku dah sesak...
Jikaku tahu dia akan lalu di jalan itu.. Aku rela meredah semak untuk tidak berselisih denganya....
Bukan aku takut atau benci....
Aku tidak suka dia..

Anonymous said...

ptuihhh!!!! yg berkulum lidah dgn kit siang ni puak PAS dgn puak aljuburi je, jgn terkejut ada plak yg isap kote dia dan kulum telor dia

Melayu Perak said...

5 ekor babi di panggang tu mewakili :-

1.lim kit siang
2.karpal singh
3.anwar pendekar kote bengkok
4.pork nik
5.hadi todi

Penentang Ajaran Sesat said...

Wahai orang2 Islam belajarlah dan kuasailah ilmu Fardhu Ain, nescaya hujah2 PAS dapat dikalahkan. Selamatkanlah mereka yang mampu diselamatkan. Kerana sesungguhnya mereka itu kebanyakanya jahil ilmu Fardhu Ain. Jangan biarkan mereka terus sesat.

Kesiaaann...Pengikut2nya hanya memandang kepada pakaian dan kepetahan berkata2 lalu dibelitkan dgn unsur2 agama.

Pok Nik ilmu akidah pun fail macamana nak memimpin ummat.