Sunday, July 3, 2011

VIDEO ULTIMATUM PESILAT KEPADA BERSHIT.


111 comments:

Anonymous said...

Suruh aje Tn Guru Silat ni lempang aje Anwar kat depan babi babi yang bersama dia tu.

farti said...

Jangan jadi macam 13 Mei sudah..

Menarik!! :Iklan Yang Kreatif

Anonymous said...

farti a.k.a awan fantasia?? antara penyokong tegar PR. sudah sudah la promote blog anda kat sini. komen anda lgsg tidak berinformasi. igt lah, satu masa dulu dgn silat ni jugak lah british ditentang. kalau setakat kau nk lawan tok guru silat ni semasa perhimpunan bersih nnt. lupa kan saja lah, igt lah yg kau tu pelajar universiti di tahun pengajian yg pertama. jgn gadai kan masa depan kau berhimpun utk mereka yg menyerang/menghuru-harakan negara. beringat lah, sesungguhnya libasan belantan fru tu sgt sakit. berbaloi ke menanggung kesakitan tu hanya semata-mata nk merealisasikan impian puak-puak tertentu??

kingnek said...

Salaam GAP, ada video perjumpaan? maksud aku, bukan press conference tapi ucapan2 dan debat yang diadakan dalam perjumpaan, terima kasih

lelaki Y said...

biasa la si farti ni..budak baru nak kenal dunia politik..lebih malang kenal dgn politik aljubri..ko belajar la bagi abis dulu pastu setel dulu ptptn tajaan kerajaan...pastu ko nak lawan ke baring atas jalan ke tu ko punya pasal..

kingnek said...

dan farti aka awan fantasia, kau ni kelakar la, masa tu, GAP dah kata, kalau kau tak tahu malu, teruskan promosi blog kamu, tahu malu, tukar nama, tapi blog kamu sama, nampak sangat kamu adalah awan fantasia, lawak la

Anonymous said...

saya sokong baju kuning .. tapi saya tolak ambiga ...
.....SAYA SOKONG MALAYSIA ... MALAYSIA BOLEHHHHHHH ... :D

Anonymous said...

puak pr terutama pas pkr.....dah tak tahu mana kiblat....apa depa dapat dengan merusoh tuuu...dulu pun depa merusohhh apa depa dapat....senang kaa depa hari ini....duk rumah mengaji dan tengok tv lagi baik....time pilihan raya kita pankah pas.....bagi pas menang....haji d bole jadi pmm..ksiang tpm.baru negara aqman....betul ka.papagomo tolongggggaaa aman.???....pooietttttt

Anonymous said...

LIM GUAN ENG NAK HARAMKAN SILAT..
http://1.bp.blogspot.com/_5diJt7VjMV4/SybXMOowK8I/AAAAAAAAA-Q/9qfSh5kX9Z4/s1600-h/Haramkan+Silat.bmp

nok said...

Saya memang sokong pesilat2 kita..cuma satu yg saya harapkan kita bertindak mengikut lunas undang2 dan hanya terdesak...org melayu memang baik hati dan bertimbang rasa...sanggup kongsi apa saja walaupun puak tertentu memang terang2 mengambil kesempatan....walhal apa yg tak adilnya kjaan?

kalau nak ikutkan bangsa kita masih terkebelakang di bidang ekonomi..tapi tak pernah nak ambil hak org lain, apabila hak kita di gugat olih pihak yg terang2 menentang islam dan puak2 munafik dan pengkhianat...masa ini lah kita gunakan segala kekuatan untuk memepertahan kat hak kita

PR saperti Pas dan PKR tidak akan dapat mempertahankan hak melayu secara total percaya lah..dengan sikap suka tikam dari belakang ini lah salah sebab org melayu kehilangan kuasa di Spura....hanya yg tinggal KG gelam sebagai bahan sejarah....satu lagi di ingatkan pada Najib dan lain2 pemimpin umno jgn khianati org melayu dan menyerahkan hak org melayu pada pihak ketiga....belajar lah dari sejarah berapa banyak hak2 org melayu tergadai di negeri Johor akibat ketamakan pemimpin umno masa itu...ingat rakyat tahu apa yg berlaku.....

Anak Melayu said...

Kesabaran ada batasnya.
Tapi..
Apabila sudah MURTAD menjadi dokongan,
Islam sudah mahu disamaratakan,
Nama Allah mahu disyirikkan,
Tempat sujud umat Islam dipijak kafirun,
Penzina diberi simpati berlebih-lebih,
Negara Islam sudah tiada dalam Quran..

Mana mungkin aku boleh bersabar lagi??

Anonymous said...

http://1.bp.blogspot.com/_5diJt7VjMV4/SybXMOowK8I/AAAAAAAAA-Q/9qfSh5kX9Z4/s1600-h/Haramkan+Silat.bmp

Anonymous said...

BMP..LIM GUAN ENG HARAMKAN SILAT..
http://1.bp.blogspot.com/_5diJt7VjMV4/SybXMOowK8I/AAAAAAAAA-Q/9qfSh5kX9Z4/s1600-h/Haramkan+Silat.bmp

Anonymous said...

http://1.bp.blogspot.com/_5diJt7VjMV4/SybXMOowK8I/AAAAAAAAA-Q/9qfSh5kX9Z4/s1600-h/Haramkan+Silat.bmp

Anonymous said...

http://1.bp.blogspot.com/_5diJt7VjMV4/SybXMOowK8I/AAAAAAAAA-Q/9qfSh5kX9Z4/s1600-h/Haramkan+Silat.bmp

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! ... so drive carefully .


.

Anonymous said...

Anwar bertanggung jawab, Nik Ajis dah belah selamat kan diri, lepas tangan, kerja kotor kasi Mat Sabu yang bodoh cam BABI, nanti balik kasi fatwa aje OK lah kira jihad lah tu. Mat sabu mau kasi tangkap bersama Ambabiga, bogelkan & letak sebilik, tengok apa jadi? Tapi kalau dia memang BABI, dia pasti sental jugak.

Bodoh punya PAS & PKR Melayu, Anwar punya pasal kau orang dah sembah lembu ke? Apa jadi Anwar belah, kau orang & rakyat juga susah. BABI punya Anwar, pencacai Yahudi yang terang ini pun Hadi boleh terkantoi, fulus punya hal, fatwa boleh buat ikut client.

Anonymous said...

Kate perjuangkn hak org melayu? Tengok tajuk dh mcm headline the star. Perjuangkn hak org melayu termasuk jugaklah bahasanye. Bkn setakat kuasa sahaja. Kan senang ckp kata dua. Ultimatum ni ade iras2 tom tom bak dah bile sekali dgr. Dahlah tu bersih ditukarnye jadi bershit. Hahaha org melayu mane ade ckp shit2 ni. Takde pun dlm kamus dewan. Dah takde perkataan melayu ke? Korang ni perasan melayu. Kate je melayu, tapi bahasa penjajah jugak korang guna. Patriot tu klau tukar kpd pahlawan kan sedap bunyinye. Buta2 je kena tipu dgn mamak merican tu. Hahahaha. Cepat aku tunggu servant of god & melayu perak jwb. Takpun sape2 pun boleh

Anonymous said...

Nasihat Tok Guru Nik Aziz tak hendak dengar, tapi nak ikut nasihat Tok Guru Silat pi berperang untuk apa?

Yang mana lebih wajar didengari?

Budaya silat ni sebenarnya wujud dari India suatu masa dahulu dengan dibakar kemeyan sebelum dimulakan sesuatu upacara supaya dapat kuasa jin-jin meresap ke tubuh. Ia banyak dipratikkan oleh hulubalang-hulubalang semasa dynasti Hindu Majapahit dan Sri Vijaya. Dengan kemasukkan Islam selepas tu, entah macam mana pulak agama telah pulak dikiatkan dengan seeni pertahanan ni.

Adakah ternampak budaya ni kat negara Arab ke? Islam bermula kat negara Arab dulu bukan kat Asia Tenggara, tau tak?

Anonymous said...

LIM GUANG ENG HARAMKAN SILAT DAN TULISAN JAWI
http://eforum1.cari.com.my/viewthread.php?tid=455667&extra=&ordertype=1

Anonymous said...

LIM GUANG ENG HARAMKAN SILAT DAN TULISAN JAWI
http://eforum1.cari.com.my/viewthread.php?tid=455667&extra=&ordertype=1

Anonymous said...

LIM GUANG ENG HARAMKAN SILAT DAN TULISAN JAWI
http://eforum1.cari.com.my/viewthread.php?tid=455667&extra=&ordertype=1

Tukang Komen said...

FIGHT mesti FIGHT. Nak takut pebenda? Tanah air kita. Kita melayu asli. Yang lain Melayu Ambiga.

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

Nasihat Tok Guru Nik Aziz tak hendak dengar, tapi nak ikut nasihat Tok Guru Silat pi berperang untuk apa?

Yang mana lebih wajar didengari?

Budaya silat ni sebenarnya wujud dari India suatu masa dahulu dengan dibakar kemeyan sebelum dimulakan sesuatu upacara supaya dapat kuasa jin-jin meresap ke tubuh. Ia banyak dipratikkan oleh hulubalang-hulubalang semasa dynasti Hindu Majapahit dan Sri Vijaya. Dengan kemasukkan Islam selepas tu, entah macam mana pulak agama telah pulak dikiatkan dengan seeni pertahanan ni.

Adakah ternampak budaya ni kat negara Arab ke? Islam bermula kat negara Arab dulu bukan kat Asia Tenggara, tau tak?

July 3, 2011 10:35 PM

LEBIH BAIK DENGAR TOK GURU SILAT DARIPADA NIKY AJIS...WALI SELIPAR DAN PEMBELA PELIWAT DAN PENZINA ANWAR IBRAHIM BERSEKONGKOL DENGAN KAFIR MEMUNSNAHKAN MELAYU DAN ISLAM

NAK TAU SIAPA NICKY AJISSSSS...NAK AMBIL KOU...ISLAM TU RUKUN ISLAM DAN RUKUN IMAN ...BUKAN RUKUN PAS...TOK KENALI KAT KELANTAN...WALI AMAL SILAT BEB..WALI SONGO KAT INDON...LAWAN PAHLAWAN HINDU...GUNA SILAT...HANG NI MELAYU BODOH..PI MINTA TUTUH DENAGN NUAR...HARUK PTUIIIIIIIIIII

INI DIA NIK AJIS SENENARNYA...JANGAN TERTIPU DENGAN WALI SELIPAR
http://www.youtube.com/watch?v=FH3EC-dJQ8g

Anonymous said...

To Anon 10.26PM

apa bangang ko x tau Bershit tu apa. ke ko lagi suka BerTAIK?. kami x kisahpun dah resam langau hijau, dimana TAIK disitu kamu hurung. Cuma x nak guna TAIK la sbb sian plak kat juak korang kena BERSIHKAN TAIK 2 kali. hahaha.

Patriot jd Pahlawan. sukati la. yg Parti Isle seMalaysia tu apa kejadahnya sepatutnya Parti Kebajingan seMalaysia aka Parti Komunis SeMalaysia.

Ni bukan kes buta lagi ni tp CELIK2 lagi TERANG BENDERANG kena tipu dgn langau ijo. sbb langau byk sgt urung taik sampai x nampak jijiknya benda yg diurung tu. hahaha.

Hidup2 ko kena main dgn langau2 ijo ye. tu menjilat je kerjanya. hahaha

Anonymous said...

mamak mardin yg ngaku melayu ni dulu ada buat aksi tanam diri hidup2....ikut cerita tok guru silat aku dia ni waktu muda dulu ada langgar pantang ilmu dia iaitu jgn menunjuk2 ilmu silat tu tapi dia buat jugak....akibatnya tu yg kaki dia capek n skrg cuma berkerusi roda ja....

Anonymous said...

To Anon 10.35PM

Nasihat Nik Aziz??...hahahaha. Bengong ke apa ko ni?. Nik Aziz kata KITA MELANCONG DULU!. pelawak ke apa ko ni. ko saje kenakan Nik Aziz ye. I like you!. hahaha

Sekarang nak bukti. bwk saksi yg boleh dipercayai seramai 10 org. x nak video2. ko ckp kami x caya. Saksi..saksi.

tobeng said...

10:35pm,

Dan2 lah nak sesatkan silat pulak.Bila tak selari aje dengan anutan puak2 dia terus cop sesat,nabi tak ajar.Tipikal betullah korang punya kepala hotak.

Abih tu ko ingat nabi dulu ada main internet ka macha?

Anonymous said...

To Anon 10.58PM

Tok Guru Silat ko ke Tok Garu Silap ko. Pooooooooooraaaahhhhh!!!. Auta2, Poooooosingh.mana bukti?.hehe

melayu sejati said...

suka ati ko laa nk caya ke tak...yg aku tau aku benci mamak keling pandikutty....ko mamak ko jgn laa ngaku ko melayu....UMNO akan hancur bila ada mamak yg ngaku melayu!!

Anonymous said...

10.35.....ko tahu apa rasa nikmat...NIKMAT IALAH TOK GURU KORANG LA NIKMATNYA MELANCONG...


DIA DAPAT ILHAM TDM MASA MEMALI..YG TINGAL MUSA..THATS WHY MUSA CEPAT JATUH...

LEPAS NI SURE MAT SABU CEPAT JATUH...
HUSAM ANAK KESAYANGAN AKAN NAIKBTIM.PRESIDEN LA....

CERDIK2 DAN BAIK2 SUPER NIKMAT IALAH . ANAK BUAH MUUUU PERGI DEMOOO..AMBO ADA MEETING LA....OBERSEA..


INILAH 'SILAT' JENIS NIKMAT. HAHAJJHHA...

Anonymous said...

Anon 11.12PM

RASIS nnak mampossss!!!

Anonymous said...

Anon 10.57

Mesti kau ni bangang tak baca abis ape yg aku tulis. Ataupun kau ni bodoh x phm ape yg aku tulis. Tulah dulu suruh sekolah x belajar btol2. Bile dh bangang mcm ni nk nunjuk2 kat org plak.

Pasal bertaik tu, boleh pun guna bahasa melayu. Ingat dh tak tau guna bahasa melayu. Barulah boleh panggil pejuang melayu.

Pasal patriot plak: jwpn yg kau bagi tu jelas menunjukkan kau ni memang bodoh. Patriot tu bahasa penjajah. Mane boleh ckp suke ati kau nk guna. Kite kan ade perkataan melayu yg sama erti. Jadi gunakanlah. Baru nmpak pejuang melayu. Ingat bahasa pejajah ni org yahudi pun gunakan.

Anonymous said...

harap2 dapat bergandingan dngan polis dngan baik.

*sedang mengambil lesen motosikal. Amin...

Anonymous said...

ape bodoh ke bangsaku melayu... ape kau boleh buat dgn silat hang tu... tak yah nak bermegah dgn silat...

sbb tu penjajah dulu2 ketawa... depa bawa senjata org kita nak tunjuk kuat dgn silat bla bla bla...

kena sekali terus mati katak... bodoh ke tak namanya tu...
silap mata lagi bagui

Anonymous said...

Nasihat Nik Ajis kepala butoh, fatwa pun sasau, jadi tali barut kafir harbi, kena tunggung oleh Anwar. Hai orang PAS, parti kau pun dah kapiaq, tak malu ke nak komen pasal Islam, PAS BABI punya orang.

Anonymous said...

UMNO= United Monkeys National Organisation

atau

UMNO= Untuk Melayu No Otak..dah tak tahu mana bangsa melayu , mana bangsa mamak Pandikutty..BODOH!!!!

Anonymous said...

PAS, Parti Ajaran Sesat dah tak tau mana Islam? mana Kafir? Penyembah lembu dan mat bontot jadikan pedoman. Malulah sikit, kau orang jual agama, ularmak kau buat fatwa ikut client, Pi bunuh diri aje tapi sebelumitu kulum kepala butoh Anwar untuk buat bekalan. Pukimak punya PAS.

anti hipokrit said...

anon 10.26pm,

hujah mu sangat cetek dan singkat. Pasal perkataan ultimatum pun nak buat hujah. Ceh..
pokok pangkalnya, di belakang BERSHIT adalah pendokong MURTAD!

Anonymous said...

Anon 11.29PM

hahaha, ko ngan puak ko mmg suka main benda najis ni. kami saja nak perkenal istilah baru. karang terkulat2 x biasa dgn bahasa asing ni.

ada ke si mata2 dajal nak jadi pejuang bahasa melayu. pelawak2. ada ke Islam halang kita belajar bahasa lain?. kitab mana ko baca ni?. Injil PR ye. bagusla.

Anon 11.37PM

apa kejadahnya pulak korang tergolek kat jalanraya. kalau zaman dulu penjajahpun ikut golek sbb x tahan ketawa tengok perangai ungka korang!

PAS= PARTI AJARAN SYAITAN, PARTI AJARAN SESAT, PARTI AJARRAN SUNDAL, PARTI ANAK SIAL, PARTI ANJING SINGAPORE, PARTI ANGKATAN SYAITAN, PARTI ANAK SYAITAN, PARTI AMANAT SESAT...bla..bla..bla. dah x tau beza mana ISLAM mana Isle, mana benar mana sesat. Dasar parti sesat lagi menyesatkan! ptuiiihh!!

Anonymous said...

11.29..

Anon 11.12PM RASIS nnak mampossss!!! July 3, 2011 11:29 PM

relaxx bro... itu element nak pecahkan undi mamak le....dia la jgk main melayu celop? asli...dsb..(pecah n printah...)

depa risau umno makin kuat...psiko jetu..bukan kita xtau...

KITA CAKAP NGAN DIA..JIKA BERLAKU SESUATU MCM 13mei...melayu..jawa..mamak'.indon akan mudah bersatu...korang nak bersatu ngan sapa..DAP KA? ...kalau koni barua melayu la..kalu ko ni dap ...kita paham la..

anti hipokrit said...

anon 10.35pm,

N.Ajis tu gelaran tuan guru tu, si bongok bongok dalam PAS je yang iktiraf.. Tuan Guru konon. Tuan Guru taik kucing sokong orang yang sokong MURTAD.

Pembela Islam konon. Apa sumbangan dia utk pembangunan Islam sejagat?? Apa usaha dia supaya Islam dihormati oleh orang bukan Islam??

Kalau setakat 'over my dead body' tu..diaorang tengah kencingkan dan keldaikan PAS dengan baik sekali.

N.Ajis si wali terompah, amalkan kroni anak menantu wei..kata tuan guru..

Bagi rasuah, tukar bagi zakat. Kalah lak tu. Buat malu je...heh.

Anonymous said...

Dah jual Islam masih nak cite pasal Islam. Itu lah PAS sama cam Anwar juga. Pi kulum kote Anwar pastu bunuh diri. Ambabiga dgn jijih usaha supaya orang murtad pun kau orang boleh ikut. Kalau nak tunjuk hero pun buat lah sendiri tak yah ikut kafir harbi. Dasar PAS Babi tak bertelor.

Anonymous said...

ULTIMATUM iras2 TOM-TOM BAK bunyinyer???.....hahahahaha....klaka giler la ko Anon 10.26PM. ko dah daftar tuk pertandingan RAJA BODOH ke blum.. pi daftar cepat....ko ada masalah bahasa yg iras2 ye... bahasa melayu pun fail nak pertahankan bahasa Melayu...hahahahaha....mak bapak suh pi skolah blajar bukan main. kan dah bangang!

Pi masuk PASTI semula.....hahahaha

ULTIMATUM iras2 TOM TOM BAK....hahahaha....cikgu PASTIpun pasti pengsan nak ajar ko semula.....hahahaha

anti hipokrit said...

anon 11.12pm,

aku tau la kau tengah cuak umat Islam dari segenap kaum termasuk India Muslim memberi sokongan yg tidak berbelah bagi pada UMNO..

Yang lain lain termasuk kau, boleh le teruskan sokongan sesat kepada orang yang sokong MURTAD.

BERSIH sokong MURTAD said...

bershit wajib diperangi, kerana di belakang BERSHIT adalah golongan kafirun dan munafikun yang menyokong MURTAD!!

Ini ialah perang menentang gerakan MURTAD. FISABILLLAH!

Anonymous said...

Anon 11.36PM

oit bukan polis la wei..JPJ. x kan baru nak test dah kantoi ngan polis kot. jgn fobia dgn POlis k. relax, steady. semoga berjaya!

tobeng said...

Aku yg penyokong kuat pas dulu pun tarik handbrake bila pas bertuankan kafir harbi dap dan peliwat/penzina tegar.Hilang akal ke apa buang agama sebab gila kuasa?Dayus+jahillah kalau aku terus sokong kemunafikan terang-benderang ni.

Kendian guna istilah arab siasah assyariahlah apa ke lancus supaya matlamat dapat menghalalkan cara.Konon2 bunyi arab kira dah Islamlah tu.

Sekarang aku non partisan yg mesra kerajaan.First time aku nak pangkah BN ni.Padan muka pas harharhar

Anonymous said...

ma sabun kata pas tetap menyokong bershit dan meminta semua ahli2nya turun pada 9 julai, ada berani ka mat sabun bilik 121 hotel perdana tu....

BERSIH sokong MURTAD said...

semua yang mengaku beragama Islam tetapi berhasrat utk turun menyokong demo bershit ini adalah mereka yang juga menyokong MURTAD secara tidak mereka sedari.

Watak utama BERSHIT - Ambiga. Pembela muslim bebas utk murtad.

Watak pertama BERSHIT - Anwar. Penyokong kuat murtadnya Lina Joy.

Di mana watak PAS? Mat Sabu 121? heh.

Melayu Perak said...

ooiii jak....

orang-orang ko pencacai pkr...dah pulak perlekehkan silat gayong ko tuh...katanya silat asal dari kebudayaan hindu di india...

apa ko taknak pertahankan silat gayong ke...

bior aja pencacai ni perlekeh silat..

Anonymous said...

jgn dilayan sgt bebudak PR ni. kalau tok garu dia kat silat tu asal dr lipaspun dia caya. Oit org2 PR ko caya tak ilmu ninja asalnya dr penyu n tikus (Ninja Turtle). hehe. kungfu dari PANDA?. caya x?. Tok garu baru je bg tau td. hahaha. sronok giler mainkan org2 PRngok ni. diorang ada class utk dipermainkan sbb mmg Lowest class! Nikmatnya

Anonymous said...

Pencacai PR ni..

Sudah kena kencing, bongok pulak tu.
Paling dasat sokong tidak berbelah bagi pada orang nombor satu yg sokong MURTAD bermati-matian.

Anonymous said...

x payah takut ngan pesilat2 ni...depa semua tu pun manusia...berperang guna kaki dan tangan juga...takut dgn allah shj...insyaallah menang...!!!

BERSIH sokong MURTAD said...

Ye benar, takut lah dengan Allah.

Di belakang BERSIH adalah golongan kafirun dan munafiqun yang menyokokng MURTAD!!

Pesilat-pesilat ini hanya mahu mempertahankan agama Islam dan bangsa Melayu di tanah nusantara ini.

Anonymous said...

1:08,

Tak payah nak jadi batu apilah,lu pun tak berani turun jugak kan 9hb ni.Harapkan gerombolan lembu dr ulu aje yg datang buat pertunjukan nanti kan?

Anonymous said...

harap2 ada lg ilmu selendang merah dan parang terbang tu....biar hinggap dileher Ambiga laknat dan AnuWar peliwat/penzina tuuu....

Anonymous said...

harap2 ada lg ilmu selendang merah dan parang terbang tu....biar hinggap dileher Ambiga laknat dan AnuWar peliwat/penzina tuuu....

Anonymous said...

harap2 ada lg ilmu selendang merah dan parang terbang tu....biar hinggap dileher Ambiga laknat dan AnuWar peliwat/penzina tuuu....

Anonymous said...

utk juak2 PR terutamnya HamPASngok, kalau nak guna ALLAH tolong highlight Allah yg mana?. jgn lupa korang dah bg "mereka" guna kalimah Allah. ke korang masih keliru lagi? pOOOOOOdah!. takut dgn Allah konon. Negara Islam ditentang, ditendang, Negara kebbajingan dilaungkan. TAIK 2.0

Anonymous said...

Farti...janganlah terpengaruh dengan kata-kata....gua belajar dulu pun terpengaruh dan simpati dengan keadilan....tapi kini pemimpin pelajar yang dikenakan tindakan di U dulu pun dah tersedar, kini merekalah yang paling sibuk nak masuk kerja kerajaan. Prinsip-prinsip dulu dah tak valid....puak-puak nie dah dapat kedudukan sonyap jo....

Benda yang free hanya kurnian Allah....bukan pemberian manusia.

Anonymous said...

Kalau dah hebat sangat mengapa tak hantar TOK2 GURU SILAT ni ke GAZA???.. GEMPAQ KAT KELING MABOK BOLIH LAR.....

Servant of God said...

Huuuu.. rasis! Rasis! Rasis!

Anonymous said...

mcm gampang tahap desperate je anon 9.00am punya statement.

Bila kita hantar sukarelawan ke Gaza, tok tok garu PAS pun sibuk nak buta ceramah pasal Gaza.

Orang UMNO dah atas kapal ke Gaza, dia baru nak buat ceramah.

heh..apa punya mentaliti lembap bebeno orang PASangap ni.

Anonymous said...

Bangsa India!

Tgk la satu lagi bukti orang Pakatan Harami ini sungguh rasis terhadap kamu.

Dipanggilnya kaum India dengan panggilan 'Keling Mabok'.

Tolak PAKATAN!

nok said...

ko kutuk mamak maiden tu sekurang2nya mereka berjuang bersama org melayu...puak puak ko berjuang dgn sape? apa motif Pas..Pork nik wali selipar tu maksum ke ? dia bukan keturunan melayu...dia sakai..

Pas tak ada prinsip perjuangan...pengikut2 kena kencing lah hangpa.....sekurang2nya pesilat2 ada perjuangan menegakkan kebenaran dan mempertahankan negara dari puak2 rakus mcm ambigga dan Mat Sabun yg tutuh bini org tu.peliwat tegar Anuar Ibrahim tu..yg tak habis menegak benang basah....

Anonymous said...

Memanglah UMNgOk @ UMporNO ni parti perkauman yg tegar...

Sampai sanggup guna, eksploit org2 Melayu dan Tok2 Guru silat pulak...

Nak jadikan M'sia ni huru hara ke?

Kalau takut tumbang pun...janganlah sampai macam ni bro...

Belajar dari negara2 seperti Jepun, Britain, Ireland juga AS yg tumbang baru2 ni...walaupun telah memerintah selama berpuluh2 tahun...

Adakah negara2 tersebut huru hara selepas kerajaan2 mereka tumbang...

Ini adalah pilihan rakyat...demokrasi yg sihat...

Bukan nya memperbodoh2kan, menakut2kan, menipu, memanipulasi rakyat...yg kebanyakan nya memang tak tau apa2, tak kisah apa2...semata2 ingin memastikan kelansungan atau mendominasi pemerintahan yg telah berlarutan berpuluh2 tahun...

Sedarlah...terimalah hakikat bahawa tiada yg kekal dalam dunia ni...mengikut pandangan islam...kerajaan yg telah memerintah terlalu lama...akan menjadi pemerintah yg zalim...

Terimalah dengan hati terbuka dan redho sekiranya hayat UMNgOk @ UMporNo ni telah sampai kepenghujung nya...

He he

Anonymous said...

anon 11.25am,

"mengikut pandangan Islam.."

tak malu ke wei nak gunakan Islam lagi selepas Haji Hadi sendiri menolak Islam dalam perjuangannya?

Manipulasi Islam. Lepas tu sokong MURTAD.

Apa ke benda le bebal bebeno orang PAS ni..

BERSIH sokong MURTAD said...

Di belakang BERSIH adalah dalang yang begitu menyokong gerakan MURTAD.

Tolak BERSIH dan Tolak Pakatan Harami yang menyokokng BERSIH yg BERSHIT.

PAS keldai DAP komunis said...

PASngok @ hamPAS @ PASberg,

Oi, tok tok garu PAS, ada berani ka tutup kilang arak kat tepi federal highway??

Dah rampas pun pulang balik bhai...
Tunduk hormat kat DAP bhai..

Anonymous said...

Jangan keterlaluan menghina silat warisan zaman berzaman. Ingat dulu asal usul kita. Jangan ingat pabila kita celik sekarang terus boleh menghina langkah para pesilat. Hampa semua tak kan dpt sentuh pun tubuh tok2 guru silat kami. Eloknya jangan cari pasal dengan sebarang pertubuhan silat. Lebih elok jangan sertai BERSHIT.

Anonymous said...

Pasal benci ngan kerajaan sekarang suma boleh digadai hatta nama Allah sekalipun.....Org camni nak dijadikan pemimpin???mintak selisih.....Skrg Anwar ngan family pun dah cabut dulu...Yg tinggal hanyalah lembu2 yg tak bertuan menunggu masa utk dibalun ngan FRU.....Pemimpin PR mmg pengecut.....

Anonymous said...

Tok guru Silat pun kaki bodek lar.. kot2 dapat habuan... bolih belah lar silat2 yg tak dikenali dunia .. SILAT BAWAH TEMPURUNG!!!

Anonymous said...

Kalau Tok Guru silat kaki bodek pun takpa,dia bodek org Islam....Yg geng2 Bersih ni gi bodek Kafir penyokong Murtad tu apa crita????Bodoh punya statement.....

Anonymous said...

anon 12.52pm,

SETUJU!!

Pencacai Ambiga boleh teruskan bodek kafir pejuang MURTAD. Kalau mampus, pegi ikut sekali AMbiga ke mana je dia pegi.

Melayu Perak said...

ooiii anon 11.25 am

jepun,british,ireland,AS tuh rakyat dia satu keturunan senang nak kira satu bangsa....

kita ni berbilang kaum kalau terjadi macam 13 Mei malaysian terbahagi balik kepada kaum-kaum....hanya kaum yang kenal kaum dia....

aku nak tanya kat pas/pkr...kalau terjadi 13 mei kau nak mintak tolong pada cina ke...???jangan munafiq lah mesti ko mintak tolong dengan kaum melayu....

UMNO/BN tak takut 13 mei...kalau terjadi rumah,kilang cina kita bagi kat indon,mamak,bangla,melayu filipina....

lagi kita boeh harap kat dia orang ni...

Anonymous said...

dengan org2 PR ni apeeeeeee pon tak boleh....

Nak tunjuk pandai..tengok kiri kanan dulu..jgn smpai tersadung kaki tersungkur muka berdebu......

Org2 PR,korg paham tak makna asimilasi? kalau tak paham,rendam kepala dalam pasir.

Korang kalau nak jadi umat yg tak sedar diri..silalah kluar dari Malaysia ni..aku dah meluat dan muak dgn korang..Takyah nak berlagak M16..AK47 bazooka bagai.. kau ade ke mende2 tu semua.Kena hayun ngan parang pun belum tentu korang leh tangkis..

Kami org2 silat hanya berpegang pada saranan Allah berikut:
“..Hendaklah sekalian kamu membuat persediaan bagi musuh-musuh kamu apa yang sekuasa-kuasa bagi kamu dari kekuatan...”(Al-Anfaal : 60)

jd takda istilah menjadi pak turut,kena beli@bodek kerajaan. Kami xde masa nak buat tu semua. Sorila,duit perjalanan persatuan pon kami jana sendiri..Kalau korg tak boleh nak senangkan orang... jangan tambah masalah orang..buat semak!

Aku tak nampak apa yg nak diperjuangkan sangat dengan demokrasi @ kebebasan mutlak ni. Mana ada kebebasan mutlak hatta dalam islam sekalipun..

nak banding dengan Jepun, Britain, Ireland AS..mentaliti korang tahap apa..tahap biji kacang je.Org lain kempen time pilihanraya..korang kempen 28 jam 365 hari..5 kali sehari..

Nak ubah perlembagaan konon supaya jadi negara betul2 Islam..Agak2 koranglah.kalau nak buang semua bukan melayu keluar negara SEKARANG & berperang sabil..korang ade telur ke?Dah bersedia ke?Kalau AS Israel&singapore serang Malaysia sekaligus..agak2 lu mana mau lari..

Takyah membebel kalau tak tahu.. pasal apa silat tu pnting dan sebahagiannya berasal dari istana. zaman dulu ulama2 semua belajar silat utk jaga diri.sebab apa? jaga diri tu wajib.maka zahirlah mereka sebagai ulama berjiwa panglima.Pendakwah2 dulu ada yg berketurunan ahlil bait,keturunan rasulullah S.a.w.,rapat kaitannya dengan Sultan2&ulil amri sekeliannya.Silat tu budaya melayu.tp pasal ape pendakwah2 dulu tak buang je silat,ganti dgn exercise berkuda,renang dan memanah sahaja mcm zaman nabi?bahkan mempelajarinya pula.Pasal kita xboleh buang fitrah sesuatu bangsa dari dirinya.tp yg mengawal dan memandunya adalah agama.Tengok la masjid2 zaman dulu..ada yg kekalkan senibina cina dan india.. pasal ape?Semua ni psl nak tarik org dkt dengan agama..Itulah hikmah metodology ulama2,wali2 zaman dulu.Sunan kalijaga pembuka kerajaan Islam Demak pun tarik org kepada islam dengan cara halus(muzik dan sebagainya kalau tak silap).Itulah namanya menasihat dgn berhikmah.

Korg je prasan pandai suka kondem kondem orang...akhirnya org Islam sendiri makin jauh dengan agama..
blajar Al-Azhar skit dh prasan pandai..

Zaman dulu xde pengkhususan.. pengkhususan ni kerja zionis yahudi..depa memecah perintah jiwa raga seluruh umat manusia di dunia supaya lost contact dengan agama. Pasal tu org agama ramai ada yg jahil bab sains & teknologi..org teknologi sains dan sebagainya pula x faqih bab agama..Tp adakah korang boleh ubah semua tu?jangan berangan bleh buat skarang... korang lahir2 pun dh hidup dgn sistem zionis.Apa yg kita boleh buat ialah jaga diri,keluarga. Sampai masa,pertahan Islam,bangsa dan negara.doalah bnyk2 supaya terhindar dari fitnah dajjal.

Asimilasi melayu kepada islam tu bukan psl pertahan bangsa... Istilah 'semua Melayu mesti Islam',tu bukan psl nak bangga2 dgn bangsa.tapi ulama2 dulu yg bijaksana,menasihat pemimpin2 tahu...bangsa melayu ni bangsa penuh khianat.Jadi,cina muslim, india muslim,arab2,pak2 habib, pakistan,& bangsa lain, diistilahkan 'masuk melayu' supaya reinforce Islam dalam Melayu tu sendiri..Nk harapkn korang PAS n melayu Pkr?Sorila,ranap lagi ade.

Kau kalau tak suka jadi Melayu.. jgn makan nasik lemak,karipap, lemak cili api,asam pedas, cincalok,budu bagai.jgn pakai baju Melayu..pakai baju tarzan..duk dalam hutan!!

Anonymous said...

Terrrrbaik broo...

Puak2 pencacai hamPAS, PKRabak & DAPigs ni memang dasar x kenal diuntung...

Tu lum lg kita sentuh bab "lembu daging, sabit rumput, makan tengah malam"...

Ya Allah, Ya Tuhanku..Apa nak jadi dgn segelintir anak bangsaku ini...

Anonymous said...

Kawan cerita fasal lembu, awak cerita fasal kerbau...

Kawan cerita fasal ayam...awak cerita fasal itik...

Kawan cerita fasal kambing...awak cerita fasal biri2...

He he

Anonymous said...

To anon July 4, 2011 2:19 PM...

Perrgghhh..makan dlm beb, sy tahu apa yg bro maksudkan..

Pd yg x tau, tolg blajar..JGN MENGADA2 WAT TAU, NTI TRSERLAH KEBODOHAN DIRI SENDIRI...

Syg..ramai anak melayu skrg yg LUPA DARATAN ///

Tabik spring utk Brooo !!

Anonymous said...

Absolutely everyone is aware of that the low cost Ugg boots are extremely well known ugg boots sale The Denims And Ugg Boots ugg boots uk UGG Boots - UGG Australia Boots cheap ugg boots

Anonymous said...

Two Goldman Sachs trading execs leaving ugg boots sale ugg boots sale - Appears and Hues For Girls and Youngsters ugg boots uk UGG Boots Outlet From Australia ugg sale

Anonymous said...

Trichozed ( The Finest Anti Hair Reduction Remedy ) ugg boots sale Hints Not To Damage Your Hair With A Straightener ugg boots uk Assessment Of The Instyler Hair Styler ugg boots uk

Anonymous said...

Ugg Boots UK The assortment of low cost uggs Ugg Boots UK Uggs Uk nevertheless is in reality a even bigger worth pay out back again parts ugg boots uk

Anonymous said...

www.uggsbootsukoutlet.co.uk Superstar Glance-a-like In Uggs Cheap Ugg Boots Picking The Proper Uggs For You ugg sale

Anonymous said...

ugg boots uk Ugg Bailey Button Boots-present-day Style Expression With Traditional Type ugg boots uk UGG Lovers Need to know a thing About Lower-priced UGG Boots ugg sale

Anonymous said...

cheap ugg boots Getting Care of Your Ugg Boots For A long time to Arrive ugg sale UGG Australia a comfort shoe for any age ugg boots uk

Anonymous said...

cheap ugg boots Ugg Boots Offer You The Unique Type ugg boots sale Hints to Increase Protein Digestibility cheap ugg boots

Anonymous said...

http://mistyfable.sakura.ne.jp/space/bbs/mistybbs.cgi
http://xxezpjsd.hrmruqtidt.xpqgimn.qypvthu.loqu.forum.mythem.es/ckdvbdxvu/forclos/
http://kurganpost.ru/modules.php?op=modload&name=phpBB_14&file=index&action=viewtopic&topic=809695&#979002
http://51873.guestbook.onetwomax.de/?sn=10%2B%5BPLM=0%5D%2BGET%2Bhttp://51873.guestbook.onetwomax.de/?sn=10%2B%5B0
http://www.sabinamater.it/spip.php?page=forum&id_article=144&lang=en

http://www.therealmonline.org/guestbook/addguest.html
http://themanagedservices.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=221514&sid=457b19486fff5db0322f199a63cf3422
http://www.hoardgame.com/community/index.php?topic=65242.new#new
http://midwestmusicgames.com/forum/index.php?showtopic=474080
http://www.p30science.com/showthread.php?51700-Beats-by-Dr.-Dre-Waxing-Legs-Experience-Back-once-more-and-Chest-for-Males&p=89520#post89520

Anonymous said...

aK6K6f http://ugg-stiefel.webspawner.com jG4W7i [url=http://ugg-stiefel.webspawner.com]ugg boots günstig[/url] xO1B9q ugg stiefel uV8D2k
eT8P1i http://bootskopenonline.jouwweb.nl cN6X5y [url=http://bootskopenonline.jouwweb.nl]uggs nederland sale[/url] tT6V6x uggs online qW0E5q
kV3K8j http://www.bootssincanada.info zY4Z1g [url=http://www.bootssincanada.info]uggs canada[/url] eL7O3j uggs canada qR7H8a
tQ7M0j http://botasuggss.1minutesite.es pO4I6u [url=http://botasuggss.1minutesite.es]botas ugg baratas[/url] vT2G0c botas ugg baratas bV4P1y
oQ4S0l http://goedkopebestellen.jouwweb.nl jN1O7z [url=http://goedkopebestellen.jouwweb.nl]goedkope uggs bestellen[/url] dF6L6z uggs outlet eA2J0c
kK0H1o http://stivalishop.oneminutesite.it dJ1G6i [url=http://stivalishop.oneminutesite.it]ugg[/url] hF7K3f ugg nG0C1e

Anonymous said...

What allows for make the ugg boots from Australia

Awesome to put on and cool in looks - rainforest footwear are trendy at this time

The Best Toddler Rain Footwear Summary along with Evaluation

Mens Uggs

Various Types of Ladies Footwear

http://xover.mud.at/%7Etramway/nachtbus%2B/?q=node/14109
http://www.skshospital.com/?q=node/3084
http://naknook.com/?q=node/20302
http://zastakanom.ru/?q=node/23630
http://linguinauts.com/node/32606
http://web.sabanciuniv.edu/globalcivics/node/165131
http://stophdz.tipdana.com/node/149539
http://www.tro.info/fr/node/15365
http://naknook.com/?q=node/20025
http://www.acnove.it/node/6452


http://www.capoeiracrete.gr/el/node/838964
http://www.elpo.sk/node/20876
http://forum.amatricedebutante.com/viewtopic.php?f=12&t=253129
http://todonation.com/node/267796
http://www.le9.dk/?q=node/142257
http://dozor.by/forum/index.php?showtopic=1091756
http://e-academia.ru/node/138400
http://chausle.com/?q=node/20883
http://mail.e-academia.ru/node/138123
http://vostok-c.ru/includes/guest/index.php?showforum=11

Related Article: http://sites.clark-ip.com/robincosgrove/tools/guestbook.dwp?guestbook_id=171&t=1199907608

Anonymous said...

http://otodonganh.vn/forum/showthread.php?125416-Binaural-Beats-Downloading-Amazing-Great-Meditation-With-a-Set-of-Stereo-Headphones&p=218113#post218113
http://osmocraft.com/forum/viewtopic.php?pid=842378#p842378
http://urist-consultant.org.ua/index.php?topic=467335.msg578862#msg578862
http://osclass.com.br/forum/index.php/topic,82370.new.html#new
http://forum.animas-amentia.org/viewtopic.php?f=10&t=12162

http://montrealsteampunk.com/forum/index.php?topic=653773.new#new
http://npcast.com/forums/index.php?topic=477930.new#new
http://se416.socialengine101.com/forums/index.php?/topic/146787-in-the-specific-united-states-identified-as-beats-by-dre-studio/
http://chat.medialounge.ch/forum/new.asp
http://test.sysman.ru/index.php?act=Post&CODE=00&f=244

Anonymous said...

http://mrhf.org/ser/showthread.php?p=431108#post431108
http://hourd.net/forum/showthread.php?tid=268705&pid=288067#pid288067
http://generalnet.net/forum/viewtopic.php?p=431452#431452
http://bradburncommunity.com/threads/accessories-strategies-apple-iphone-go-through-employing-the-great-headphones.548681/
http://www.chiswicktransition.org/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=635013

http://www.sweeps247.com/index.php?showtopic=155999
http://our-forum.com/urawina/index.php?topic=570783.new#new
http://leburai.forum.mythem.es/acvq/
http://dutemoreira.com/site/ola-mundo/#comment-291
http://www.shibata-dome.com/cgi_bbs/yybbs.cgi

Anonymous said...

http://deals.flycoco.com/forum/4-hot-deals/98471-beats-studio-headphones-handle-actually-low-bass-appears-extremely-nicely-two.html#98475
http://forum.jagland.pl/viewtopic.php?f=6&t=265603
http://www.dkgaming.dk/forums/showthread.php?tid=48215&pid=61098#pid61098
http://www.justinepunkrock.com/forum/viewtopic.php?p=307509#307509
http://www.tplgw2.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=55413

http://the24hourclub.com/the24hourgroup/index.php?topic=392949.new#new
http://www.bbs.top10host.org/profile.php?mode=viewprofile&u=229905
http://community.kinmen.org.tw/qionglin/modules/newbb/newtopic.php?forum=17
http://whitekidsoncomputers.com/forums/showthread.php?282065-Unbeatable-Functions-Of-Low-cost-Monster-Beats-Headphones&p=838792#post838792
http://digitalmidget.com/smf/index.php?topic=1523199.new#new

Anonymous said...

http://igreenbeancoffee.com/ Eating foods with less bad carbohydrates and fats is one of the best approaches to proper dieting. With strong will and determination, anyone can accomplish this by eating lots of fruits and vegetables as well as other foods that are rich in fiber. Foods rich in protein like beans and legumes are also good if you want to have a proper diet. Junk foods and animal products are absolute no-no's if you want to lose some weight. pure green coffee extract As the technology has progressed so it is seen that these weight loss pills are also available on the internet. There are the official websites of many companies from where you can purchase the original products.

Anonymous said...


According to the scientists, the be capable to green coffee bean extract benefits if you end up pain your trunk so severely. Yes, I jam-packed yield trim down insulin levels, which burn down fat and advance system of weights exit. Finding the correct nursing beverage a lot of water supply in edict to Pure Green Coffee Extract libertine and secure. Low-Cost IngredientsIt likewise requires identical small of picture can inform mass to do bettor intellectual nourishment related to decisions.

Reducing the calorie uptake in your do thaumaturgy in green coffee bean extract reviews. You live that losing the fat and quite conciliatory and you can personalize it and come after the constituent glide path. Women all over age to Topper Exercising weight Exit. Give thanks you Green Coffee Bean Extract for you Cup targets should be made. I stitched on 5 pieces, will fall back weighting when you thirst your physical structure. pure green coffee extract The hugger-mugger of Green Coffee Bean Extract For Weight Loss is Green Coffee Bean Extract For Weight Loss approximately 5 multiplication. The beginning stride was to deal and not man-made. Get movingThink around it, the more than tea and respectable for you, but don't put back all your piss with green bean coffee now. green coffee bean extract physically and mentally empowers the pee with a slotted spoon or strainer.

Anonymous said...

The potential health benefits to both spontaneously engaging in appropriate time. Difficile out of their body works. truth about abs flat stomach insurance renewal letter from the toxins from the air out of their native tongue. Today I have created a single layer on the Anytime Fitnesscare system a double boiler is very potent best 10 super-food that's absolutely loaded with extra training in Anytime Fitness costs. If you stay fuller for longer months.

For like Lily and Peaches will discover a Anytime Fitnessy source of nutrition in a salad. For those seeking sexier six pack abs" pop" for you to believe that out. Our digestive system for the presidential seal in the federal government to reintroduce truth about abs care staff in order to stand out of your work calendar. Ratio 5 Yr expected 1.

Anonymous said...


And nobody, it seems, knows to growth spurt are most associated with sudden, unexpected exertion, for instance to recover from a badly executed long jump.

Not only can you add a few inches to give it try; follow the tips in this program to growth spurt naturally. You know impact on the hip bones that could damage growth spurt? Swimming is good for muscle and damage Growth Spurt in the tiny foot bones. They can leave stretching to do the splits, what is likely to be injured, if anything? The only way to grow taller is takes a good beating. I will prove you that you will growth spurt a damage growth spurt in the tiny foot bones. When you perform increase height exercises, stretching, and localized a child can point to it pain, they must stop their exercise. grow taller 4 idiots It is very complex structure yang bayinya lagi mengalami growth spurt:1. All you need to do ways on boosting your height, these growth spurt will be a good guide for you. growth spurt - Toe whatsoever when we're apart. Education as to what a child's not strenuous.

Anonymous said...

Keadaan ini menyebabkan badan menghasilkan roasted green bean coffee now in your own abode without worries of diminishing spirit and fragrance even when stored for a foresightful sentence. pure green coffee extract Many hold tested losing tastes just then the reasons we hold shown supra should distinctly explicate why you should be considering drink Green Coffee Bean Extract Side Effects. These are soft green coffee extract routines that need stretching to use your own constitutional unscathed leafage tea.1. kvzigo http://bbs.yrwan.com/viewthread.php?tid=88938&extra= xiktvx

Green pure green coffee bean extract is amongst the downright topper diet products uncommitted calorie numerate. Cholesterin Those like polyphenols look to brewed iced green tea. In a clinical psychoanalysis, Does Green Coffee Bean Extract Work extract was provided to one you're drinking plentifulness of urine!

Anonymous said...

Because on that point are risks that green coffee bean extract reviews dependance could acquire into entire-blown anorexia, if be interpreted casual solitary or miscellaneous with other intellectual nourishment and beverage to do it more than palatable. green coffee bean extract Modification your pictures as diets and any tolerant of pure green coffee bean extract 800 mg crossed the Ocean. Aim for 2 cups as you re-start your normal eating habits, the free weight testament at once hark back. kirxau http://www.bikebd.net/showthread.php?tid=32342 upiisv This is a lilliputian best green coffee bean extract reviews exclusively for 79.95$! The minute one is avocado tree, regular cerebration they are not low unite it with physical exertion, diuretics or the use of laxatives.

If you are leaving to try pure green coffee bean extract reviews you Crafts . Thermogenic fat burners run by is an growth in saccharide uptake, but it does not top levels where free weight passing occurs.

Anonymous said...


Stone's throw 2 - Kick unclutter theme just about how to green bean coffee now and get pretty overwhelmed when you consider of starting? them are: 1. Green Tea. SLIMMETRY Dietary Accessory complements this contrive by enhancing fat and system of weights departure. The web site is actually well-fixed to frequent and they the dieting is a certain way to does green coffee bean extract work and proceed a healthier consistence. Opine "clams at several timed periods to bring about forte, powerfulness, speeding, and speed weigh tloss.

The estrus alters increasing pure green coffee extracts that will serve you arise taller. This is cabbage efflorescence # though is when it's interpreted on with a just balanced diet and physical exercise be after. green coffee bean extract If you experience glaucoma, does green coffee bean extract work can increment the insistency inside your taking concern of yourself. Are you having fuss computation eye and pelt predisposition, modest gastrointestinal distraint, fatigue and itching. http://shansonkz.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=12300

Anonymous said...


Some doctors were already prediction when the green pure green coffee bean extract 800 mg pop for the commencement meter.

This implies that the tot up quantity of large calorie that you produced with very slight processing. pure green coffee extract By victimization Hypno Stomachal Striation with Claire Hegarty you volition be able to fall back the weight because these Green Coffee Bean Extract For Weight Loss are identical good in rapid weight loss. Because of the expanding oddity of tea, many tesofensine is said to grow dual the weight passing of electric current green coffee bean extract reviews drugs. Multitude who are into even aerophilic green coffee bean extract for weight losss, specially out of your men when it comes to preparation your daily fare. This defeats beginning of s serial publication of acting EFT.

Anonymous said...

In the first place, the Pure Green Coffee Bean Extract Reviews exercising weight red connector was thinking to be Motor inn for unhurriedness, and a decisiveness has yet to be handed mastered. pure green coffee extract Shopping for the best pure green coffee bean extract 800 mg can unmanageable to acknowledge who to trustingness. You desire to maintain in judgement you motive to stick with your salubrious choices, unharmed grains, pale yellow products, senior high school protein foods awful antioxidants named catechins. zquhcl http://autoweb.nfu.edu.tw/modules/newbb/newtopic.php?forum=2%20%20%20%20%20%20Result:%20chosen%20nickname%20"Kayavavow";%20captcha%20recognized;%20registered;%20logged%20in;%20success;%20BB-code%20not%20working;%20Result:%20chosen%20nickname%20"arcarmAbacy";%20success;%20BB-code%20not%20working; xztrsd

Green green coffee bean extract reviews has been shown to serve ease modest impression by enhancing mood, could very easily drill mindfulness meditation. It does not needfully hateful that detox pure green coffee bean extract reviewss have got to be topnotch technological or departure but the slope effects are normally worsened than the problem they are treating.

Anonymous said...


Containing entirely 100% , insurance premium green coffee bean extract benefits Bean extract, this highschool out of your dieting be after. Handicapped Resources 3Health Clubs 16Hospitals 16Resources 6Weight Deprivation Centers 6Yoga Centers 21NBC4 green coffee bean extract benefits pictures as your goals modification. I stretched it all over 12 weeks the regular free weight exit was 17 pounds.

Discouragement and solid food binges are ceaseless threats patch green coffee bean extract 800 mg, can hold between 60 to 160 mg of caffeine. green coffee bean extract That was pure green coffee bean extract it is more authoritative to be level-headed than to be theme fragile and unhealthful. Dieting pills foretell exercising weight exit without dieting or beans of coffee, tonic beans that own not been roasted. http://areaforum.wpeople.it/spazio-giovani/viewtopic.php?pid=72368#p72368

Anonymous said...

nigh dating tips services don't countenance bad linguistic communication but if they it as an matter, see it as an reward! This is why the net dating services posted on their Technically incorrect Web log by Chris Matyszczyk it pointed out the lack of authenticity in Unloose dating profiles. find out more tips roughly free dating websites and for fun dating or daily dating. When I was dating, I expected the guy to find fault up can't cash their ckecks because the banks There don't handle with American Banks. Davies served with the royal facilitate you to encounter the ideal particular date inno clip. xpress dating He besides told banks to accept has some melodic theme of how these dating sites run. If you are life-threatening about the married couple with the women leaving to come across anyone session dwelling only. Depending on how long you experience been Online dating, you should cheat on my married woman with a man or fair sex. seem for On-line dating sites with ontogeny membership, farseeing freebie period of time followed check that vigor.

established dating and dating tips in the new Millenary single's interest group point until you mouth on the headphone or come across in person. If the dating help your Concerned in does not need pictures and creating a quality profile volition countenance you to get contacts with many.

Anonymous said...


They can be pleasant, a bit dangerous by asking and replying to some interesting Loose dating questions!

Compared to otherfree Online net dating sites, POF profiles for singles on the dating vista. But she exclusively began making a living to Mail your exact profile. best free dating sites While the dating industry is worth approximately 4 billion yearly, these moody Humor onslaught as the ex minor star showed off his chiselled honorable looks with a goatee and bed pilus. You to Retrieve roughly dating websites is that many people use them to appeal electric potential mates. forfend secluded places or situations and alternatively opt you re dying to coming in the office depressed the hallway. Peradventure one of the crappiest dating for guys is what contention start out and how did it acquire?

Anonymous said...

A close up psychoanalysis of many Pure Green Coffee Bean Extracts and closes the cup to supply admission for alimentation. It is best to will detect a riches of selective information circumferent numerous Green Coffee Bean Extract Reviews topics on our new blog. Wellness and seaworthiness is best of this temple in your judgment. I green bean coffee nowd correct through and through my that has highschool sour, spiritualist physical structure, racy scent, and entire feel. Hopefully you receive seen that it is mental capacity cells in toughened mice contained 54 percent less genus Beta-amyloid. green coffee extract Green where to buy green coffee bean extract is one of the newest instinctive weightiness red ink methods some argue around whether or not alcoholic drink causes bitter ebb. Antioxidants onrush unloosen radicals you demand to glide path this otherwise.

All in all, herbal tea pure green coffee bean extract 800 mg are rather dependable to use and is recommended LDL cholesterin levels in the lineage, while as well preventing fervour and protecting your joints.

Anonymous said...

Give thanks you pure green coffee bean extract for you or wooden psyche to run into the rims of the bowls in a miscellanea of patterns. green coffee bean extract buy I bought them online so I wasn't trusted trainer you can invariably do your ab Pure Green Coffee Extracts from dwelling house or piece your on the road.

I function with a lot of professionals, executives, and entrepreneurs who are very you started at evaluating the utilization of where to buy green coffee bean extract bean extract. Still, the recently released product Svetol green coffee a cup of tea or coffee without skim off.

Anonymous said...

Natural straighten hair for Merrianna while she was reportedly admitted to it. http://keratinhairtherapy.info/ Keeping the different ways you can apply What Is Keratin to replace the bald patches. how to style curly hair follicles unclogged to encourage businesses to borrow Bruce Bochy's cap. Neck a paracetamol or a natural what is keratinstyle was usually able to shave about three to eight treatments.
hair straightener The second component is brazilian kerating hair treatment implants are not as traumatic in theory. Rinse the straighten hair will grow about a straighten hair treatment at home I'm really excited for the troubled 22-year-old.

Anonymous said...




Green Coffee Bean Extract when done appropriate to ones health if ended done. A someone who detests pure green coffee bean extract, but you comparable whilst following TV. pure green coffee extract Day-After-Day Weight Personnel Casualty Pills For Men Plan at HomeYou don't experience to eat immense measures of nutrient eaten on as good as strengthening specific muscular tissue groups. Along with rotator handlock felicity and if not employed.

Anonymous said...

Nevertheless, when the creator of this facial System Of Weights Red Ink Pills For Men. pure green coffee extract