Monday, July 25, 2011

ZUL AZNAM JADI KETUA POLIS PERLIS.

zul aznam haron, bekas pengiring anwar sewaktu menjadi timbalan perdana menteri dilantik menjadi ketua polis negeri perlis yang baru.

tahniah kepada kamu, harap dapat menjalankan tugas dengan penuh amanah.lupakan nostalgia lama.kami mengikuti rapat perkembangan zul aznam.

14 comments:

Anonymous said...

wow tahniah bro dpt menghidu dgn pantas..

Anonymous said...

GAP? handsome tak? hehe

SPY said...

KASI TEST TENGOK......BAGI KE TAK PERMIT BUAT DEMO BEERSHIT KAT PERLIS....

ROMBO said...

ALJUBURI TERSENYUM SIMPUL.....ADA CAN NAK PEKENA SIAMDOLL KAT SEMPADAN
PERLIS....

komen terbaik aku said...

PADA KWN2 YG ADA PENYOKONG ATAS PAGAR YG CONDONG MEMBANGKANG NI..
INILAH JIHAT KAMU SETIDAK2
Utk pertahankan bangsa kita dari DAP BERKUASA TOTAL DI TANAH MELAYU kita ni..(anwar akan mati.. pas jgn diharap mrk mudah sgt ditipu DAP.. apa daya kita??)
so....

CANANG 2 Lah kat kwn2 ..kali ni kita JGN bg lagi pakatan kuat (bg dia kuat menyalak. how??)..

dua point je
1. kalu undi pr..bila tgn bekuasa mereka akan berenti menyalak(padahal anjing2 ni diperlukan rakyat)

2. baik kurangkan undi pr...mereka akan menyalak dgn lebih kuat !!! (mengaum2 lg)

3. BN YG RIMAS DGN SALAKAN AKAN SELALU TURUN PADANG..BANTU RAKYAT Mcm2..
.
*** Inilah cara terbaik utk rakyat..JGN TAMBAH LG UNDI UTK PR...!! Terlebih undi utk PR ..

1. Negara jd xstabil 50-50...mcm thailand..xrenti2 perang sedara
2. business pun x NGAM.. !! rugi maa.. sini silat.. sini kungfu.. haiya..!!


KONCLUSION
1. Masa undi undi BN !!
2. Masa dngr Ceramah PR..TEPUK KUAT2 Sikit..!! (fu yoo mt sabu ..wa caya lu..)

Biar anwar jadi kuli kita..jd balaci rakyat..jd anjing rakyat....

TAK SANGKA BAIK PUNYA KOMEN AKU KALI NI

so jgn boring2 sgt

Anonymous said...

PANAS : NIK AZIZ KESAL DENGAN SIKAP DAP DAN PKR....

Kalau sebelum ini Pas memalukan parti apabila tunduk dengan desakan DAP di Kedah, kini Pas termalu lagi dengan ketegasan PKR di Selangor yang tetap mahukan Konsert MTV diteruskan pada 24 hb Ogos nanti.

Konsert yang akan berlangsung di I-City Shah Alam tersebut tetap akan diteruskan meskipun mendapat bantahan hebat dari Pemuda Pas dan juga Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri Selangor, Khalid Samad. Amat malang bagi Pas, Kerajaan Negeri Selangor hanya menghantar Setiausaha Politik Menteri Besar sahaja untuk menjawab segala bantahan Pas. Ini menunjukkan bahawa suara Pas langsung tak dipandang oleh kepimpinan PKR di negeri tersebut.

Faekah Husin pula menambahkan malu Pas dengan mempertikaikan bantahan dari parti yang mengaku memperjuangkan Islam itu. Alasan bahawa penganjuran Konsert MTV tersebut terlalu hampir dengan bulan Ramadhan, disambut dengan sinis oleh Faekah. Apa lagi yang boleh Pas kata melainkan hanya akur kepada kehendak PKR di Selangor. Lagipun, Pas bukanlah suara majoriti di negeri itu. Kalau di Kedah yang dikuasai penuh oleh Pas pun terpaksa mereka akur dengan DAP, inikan pula di negeri yang bukan dikuasai oleh mereka.

Semua yang terjadi ini mengukuhkan lagi dakwaan masyarakat yang Pas hanya menjadi kuda tunggangan dalam Pakatan. Apa yang berlaku terhadap Pas mengesahkan bahawa mereka itu hanya parti politik kelas bawahan didalam gerombolan Anwar Ibrahim tersebut. Jika sebelum ini Pas begitu lantang mengkritik UMNO dan kerajaan kerana membenarkan konsert hiburan diadakan didalam negara, kini Pas nyata kelu apabila rakan sekutu mereka sendiri didalam Pakatan yang menganjurkannya.

Lebih teruk lagi, Pas langsung tak mampu melakukan apa-apa didalam hal tersebut. Inilah yang kita boleh katakan sebagai cakap tak serupa bikin. Bagaimana Pas hendak memastikan Islam menjadi keutamaan seperti yang selalu mereka war-warkan didalam ceramah jika hendak bersuara pun tak mampu didalam gerombolan Pakatan? Dari hari ke hari, Pas ibarat menjadi pak lawak didalam senario politik negara.

Lihat saja di Kedah bagaimana mereka beria-ia mahu melaksanakan undang-undang yang baik untuk umat Islam, tetapi akhirnya terbantut apabila diherdik oleh rakan-rakan seperjuangan didalam Pakatan. Begitu juga dengan apa yang berlaku di Selangor ini. Rakyat sedang melihat satu sandiwara di mana Pas menjadi badut yang sentiasa dipersenda semata-mata untuk dijadikan umpan menarik minat pengunjung. Memang memalukan… mykmu.net

Anonymous said...

pas...perjuangan isleee mu lg teruk dr umngok..

perjuanganMU hanya gaji dan pencen ahli parlimen ahli DUN..

UTK INFO ..SETELAH MEREKA MENANG DAN DPT GAJI SELAMA 3-4 Tahun ..mereka dpt pencen sampai ajal .. nizar dipercayai akan dapat dua bhg..satu dun ,satu parlimen ..cuba chek

Anonymous said...

Pengajur jawab simple jer.. Ini untuk yg bukan Islam.

pakatan Muka XMalu puith..!! said...

Karnival Kerjaya Vs Karnival Rusuh Jalanraya

Pisau kata "dah jadi kerajaan negeri awat tak buat" BN kerjanya membantu rakyat.Selesaikan masaalah rakyat.Keutamaan rakyat didahulukan.Masaalah penganguran dipandang amat berat oleh parti pemerintah.Ini berbeza dengan haprak pakatan.Mereka lebih gemar berpolitiking daripada menyelesaikan permasaalahan yang menimpa marhain.

Inilah beza nya apabila BN anjurkan karnival kerjaya,Haprak pakatan pula anjurkan karnival merusuh dijalanraya. Karnival Kerjaya Pemuda BN diserbu MELAKA 22 Julai -Lebih 3,000 graduan institusi pengajian tinggi (IPT), lepasan sekolah dan orang ramai menyerbu Karnival Kerjaya Pemuda Barisan Nasional (BN) 2011 yang diadakan di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) Ayer Keroh di sini, hari ini.

Ketua Penyelarasnya, Nazir Hussin Akhtar Hussin berkata, catatan hari pertama itu berdasarkan stiker yang dikeluarkan. Katanya, jumlah itu dijangka meningkat esok dan Ahad. Rata-rata pengunjung tidak melepaskan peluang mencari pekerjaan yang ditawarkan oleh syarikat yang mengambil bahagian.

Seorang pengunjung, Norfazila Rahim, 21, berkata, penganjuran karnival tersebut amat dinanti-nantikan memandangkan persaingan untuk mendapatkan pekerjaan semakin sengit. "Baru semalam, saya dan kawan merancang untuk ke Rembia bagi memohon jawatan kosong di sebuah syarikat membuat panel solar dan tidak sangka pula syarikat terbabit turut mengambil bahagian dalam karnival ini," katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Pensyarah di Management Science University (MSU), Shah Alam, Selangor, Nor Azlina Rosli, 29, berkata, pelbagai peluang kerjaya ditawarkan seperti dalam sektor perladangan, perindustrian, perkhidmatan dan perhotelan memudahkan pengunjung membuat pilihan. "Saya berada di sini kerana mengikut suami yang bertugas sebagai guru di sebuah sekolah di sini. "Setakat ini saya sudah memohon di lima agensi kerajaan dan swasta untuk bekerja di bahagian pentadbiran," katanya yang membuat permohonan di Tabung Haji, Pos Malaysia dan Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB).-utusan

Menariknya menurut rakan Pisau yang turut serta dalam karnival itu,ada juga penyokong kuat pakatan turut sama bawa anak untuk ditemuduga ketika karnival berlangsung. Pisau kata "memang BN buat kerja


MALUNYA PAKATAN MENTERI..KATA 'PAKATAN RAKYAT'... ASYIK GUNA RAKYAT JE SAMPAI MATI2...DEMI CARI POINT ISU.. POLIS JAHAT.. FRU JAHAT..NAJIB JAHAT... ERR KORANG PAKATAN YG JAHAT !!


pakatan Muka XMalu puith..!!

Anonymous said...

Beliau mungkin tau siapa dia Pak Sheh yg sebenar.. tetapi biasalah Polis ni pandai menyimpan rahsia utk diketahui umum.. mereka bertugas didalam ruang yg penuh kerahsiaan... Apa pun Syabas pada semua Pegawai2 dan anggota PDRM.. tanpa Tuan2 dan Puan2 siapalah kami sebagai rakyat yg perlukan keamanan.. TERIMA KASIh!

Pewaris Wasiat said...

Aku pun nak ludah...Khaaaaaktuuuuuih....xda apa yang dibuat di Selangaor ni oleh PAKATAN RAKYAT HARAM JADAH...!!! lagi menyusahkan Rakyat ade laaa...!!! Tuuuuuihhhh...!!!

Anonymous said...

aku pun nak ludah....tuihh

rakab said...

Eeeeiiiiii! bencinya aku dgn pakatan haprak ni!

KwaaaaaakkkKK!! ThuiiiiiII !!!

MOHD SOFUAN said...

aku tak suka PAS memerintah perlis