Thursday, August 4, 2011

KEHANCORAN PAKATAN. JADIKAN DIRI ANDA SEBAHAGIAN DARIPADA SEJARAH !

jom sertai kami di FB kelab penyokong gerakan anti pkr.
inilah masa dan saatnya
untuk anda berada dalam lingkungan lipatan sejarah 
sejarah kebangkitan umat
menolak paksi-paksi kehancuran
islam,melayu dan negara..


jadikan diri anda sebahagian daripada sejarah
sejarah penglibatan anda
dalam menghancorkan
pakatan haram pas,pkr dan dap laknatullah
KLIK SINI

13 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Tak mungkin hancur selagi ada Pak Sheh kusayang.. Hidup Pak Sheh ulamak tersohor Malaysia! Takbir~

Anonymous said...

kah kah kah

Anonymous said...

It may take a moment for your comment to appear on the site at the original post

Anonymous said...

sokong!!!
anuWAR & sabu KAKI PELACUR!!!

Anak Muda said...

salam perjuangan untuk GAP

dah linkkn blog GAP

klu blh, share bersama

http://persepsibaru.blogspot.com/

Anonymous said...

hancur tetap akan hancur.tak kira la pak sheh or mat sabu or anuar juboq or lge or lim kit piang or kapar wilcha.semua nti dok dlm buku sejarah kehancuran

Anonymous said...

Itu komen anom 6:09 pm kasi buang la bro. Menyemak saja. Apa pun bro GAP, aku tak dapat join FB mung kerana aku tak mau campur isu-isu politik dengan bendable peribadi sebab nanti hilang kawan sebab penyokong PR ni bila nampak kita pro go men sure mereka gila babi Mao pitis an sedara nanti. Aku boleh terima puak PR ni tapi puak PR ni bahulul sikit terutama sekali penyokong PAS. Mereka suka memutuskan Taliban persahabatan.

Anonymous said...

GAP, kalau baca di malaysiakini pasal Hasan Ali vs Gereja tu, ramai lak org Melayu sokong bukak puasa di gereja. Subhanallah.

GEMPAR SGT GEREJA said...

Baca di bawah:-Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) melakukan pemeriksaan ke atas Gereja Methodist Damansara Utama, malam semalam kerana terdapat bukti kegiatan penyebaran agama bukan Islam terhadap penganut agama Islam, kata ahli exco hal ehwal Islam, Datuk Dr Hasan Ali.

Menurut beliau, berdasarkan maklumat bahawa terdapat kehadiran orang Islam pada majlis berbuka puasa di gereja berkenaan, Jais menghatar anggota penguatkuasaannya bersama polis bagi menjalankan siasatan. “Terdapat seramai 12 orang yang beragama Islam telah menghadri majlis tersebut.

Tiada serbuan dan tiada tangkapan dibuat. “Sebaliknya pemeriksaan dilakukan hanya selepas rundingan dengan pihak penganjur diadakan,” kata Dr Hasan dalam satu kenyataan media. Menurut beliau, anggota penguatkuasaan Jais bersama anggota polis telah menjalankan pemeriksaan di bangunan gereja itu walaupun cuba dihalang oleh pihak penganjur.

“Penganjur utama yang dipercayai beragama Islam telah berunding selama hampir satu jam bersama ketua operasi agar pemeriksaan ke atas tempat dan individu tidak dilakukan sehingga majlis tersebut selesai,” katanya. Beliau berkata pada majlis itu, kelihatan seseorang sedang mengadakan pengucapan awam, di mana ucapanya ada diselitkan perkataan “Quran” dan “pray”.

“Setelah majlis hampir tamat, pasukan penguatkuasa dan anggota polis telah membuat pemeriksaan meskipun terdapat cubaan bagi menghalang pemeriksaan dan melupuskan bahan bukti. “Pegawai penguakuasa Jais dan polis mendapati ada percubaan di kalangan peserta untuk melarikan diri melalui pintu belakang premis tetapi berjaya dihalang,” katanya.

Menurut Dr Hasan berdasarkan siasatan awal, 12 penganut Islam yang terbabit dengan majlis itu akan disiasat mengikut Seksyen 10 Enakmen Jenayah Syariah 1995. Seksyen itu memperuntukan mereka yang menghina Islam atau menyebabkan agama itu dipandang hina; mempersendakan, mengajuk-ajuk atau mencemuh amalan atau upacara yang berhubungan dengan agama Islam adalah melakukan suatu kesalahan...seterusnya

http://novandri.blogspot.com/

Anonymous said...

anuar dan sukusakat ni..kalau berada di zaman saidina umar al khattab..dah lama dah kena penggal kepala masing2...

perosak aqidah..penggalak murtad....betul2 mcm perangai yahudi..

ntah2 ada jinatik yahudi kat keluarga dia..tu yang terjelma kat dia..

minta geng nuar telan dik bumi je..hidup pun takde maknanya..menyusahkan orang jer..

nampaknya generasi muda melayu amat terpesona nak murtad..tiket untuk kebebasan...

itu lah yang diajar oleh anwar ibrahim yang liat tak mampus2 tu..ya.. Allah nak tambahkan dosa dia sampai muka dia yang kusam xbeseri tu bertambah hitam legam..sehingga jijik siapa yang pandang.

ANACONDA said...

PAS, PKR & DAP TIDAK PERLU D JADIKAN SEJARAH DLM TAMADUN PERADABAN NEGARA MALAYSIA INI...

INI SEMUA KETURUNAN PUKIMAK BERTARAF BABI TONYOK...

Anonymous said...

PAS dan PKR perahu yg bila2 akan tenggelam macam Semangat46.penghuni2nya semua masuk UMNO memperjuangkan hak2 orang islam dan hak2 orang melayu bumiputra sabah sarawak khususnya.PAS akan menjadi parti yg tenggelam macm USNO di Sabah!Dan ketika itu DAP dan BN bolehlah satu lawan satu.DAP nak tawan Putrajaya hampa.mgkin yg tinggal jadi YB ketika itu hanyalah Lim Kit Siang,anaknya Lim GE,Kapal Sink dan anak2nya dan Hj Hadi awang dan Mat syabu dar PAS.Keluarga Anokwar habis kalah dlm PRU13...