Tuesday, August 23, 2011

SAMPEL AIR MANI.

pakar dna yang dilantik oleh anwar mengatakan air mani anwar yang di ambil dalam dubur saiful selepas 56jam bukanlah satu bahan bukti yang baik.

kenyataan pakar DNA pilihan anwar ini secara indirectly nya membuktikan penetrasi kemaluan anwar kedalam dubur saiful memang berlaku.

terima kasih aussie.makin terserlah kebenaran.
Published with Blogger-droid v1.7.2

73 comments:

tauke ikan said...

kat mahkamah tadi memang kecoh la pasal nuar yang mengantoikan diri sendiri. orang cakap a dia cakap b. muahahaha....

selamat menuju ke sungai buloh

Anonymous said...

Betulll kantoi kali ini. Sungai Buluh jadi idaman untuk selama-lamanya le!! Al Juburi. Umur pun dah terlalu Otai tu!!

Anonymous said...

Aku tgok csi, dna dari sampel darah, air liur atau cecair lain yg dah kering berhari-hari melekat kat dinging, baju dll. masih boleh dikesan pun...inikan pula stakat 56jam..

Anonymous said...

yg buat ujian DNA tu adalah pakar di jabatan kimia, kaedah yg digunakan adalah mengikut standard yg telah ditetapkan, bukan ikut suka je mcm buat bubur lambuk, kalau tak percayakan pd pakar kita sendiri, kita tutup je jabatan kimia, kita pegi buat ujian di australia pulak!

Anonymous said...

Dr Wells ni sokolah kat mana agaknya. Budak Tingkatan 5 yang belajar Biologi pun tahu bahawa struktur DNA tidak akan rosak walau dah beribu tahun. Bangang punya doktor.

Kapala Singh pun dah nyanyok

mohamed said...

mungkin karpal akan mengambil peluang untuk membuat keraguan yang air mani itu bukan kepunyaan anuar..

Pendawa mesti buat soal balas keatas pakar dna supaya dia ni nampak tidak boleh dipercaya.

rakab said...

Pakar upahan anwar cuba hendak menimbulkan keraguan pada sampel dna .

Tapi dna itu telahpun disahkan milik Anwar,....tak boleh nak buat apa lagi.

Anonymous said...

Hehe Fakta pembelaan Anwar nak bawak dah jadi caca marba.

Yang pasti penetrasi terjadi!

DNA terbukti hak Anwar.

Rumusan: ANWAR PELIWAT!

Anonymous said...

go to hell la datuk dajal and fuckatan rakyat

Anonymous said...

Pakar Dari Australia ni telah memalukan australia sebab hujah bodoh beliau. Betul ke dia ni pakar? Hujah yg diberikan sungguh meragukan Dan jelas tidak betul...kalau aku PM Australia, aku buang negeri mamat ni. Buat malu Negara Australia age!!!

Anonymous said...

ANWAR DAH CHECK MATE DENGAN MULUT SENDIRI...

ANWAR MERANCANG, ALLAH MERANCANG, PERANCANGAN ALLAH PASTI BELRLAKU..

ALLAH BAGI KEADILAN KPD HAMBANYA YG TERANIAYA...

Anonymous said...

56 jam ke berapa jam ke, itu tak penting. Yang penting keterangan pakar DNA yang dibawa oleh anwar mengesahkan batang anwar telah tonggek punggung shaiful. Bila dan di mana bukan satu hal penting.Pendakwaan hanya nak buktikan batang anwar telah masuk punggung shaiful dan pakar DNA anwar telah membuktikannya secara tidak langsung.Congratulation

Anonymous said...

Apa yang satu dunia tahu ialah anwar bukannya seorang yang berani.Kalau dia betul2 berani, mengapa tidak berani keterangan secara bersumpah supaya pendakwaraya boleh mencabar semula keterangannya? Hanya orang yang penakut dan bersalah sahaja yang memilih kaedah anwar ini.Percayalah..selepas ini kalau mahkamah memutuskan anwar bersalah, dia akan jaja satu dunia yang mahkamah telah dibeli, konspirasi telah berlaku dan macam2 lagilah.Yang dia tak tahu dan sedar ialah Karpal Singh telah mempergunakan beliau untuk kepentingan politik DAP.Kepada pengikut PAS yang taksub pada anwar tu, insaf2lah.UMNO pun bukannya baik sangat, tetapi pemimpin UMNO tidaklah seteruk anwar.

Anonymous said...

umno bukan baik sgt, mana2 pemimpin umno yg terbukti bersalah akan di reject, kalau khabar angin tak acilah. sbb tu aku lebih mempercayai umno dari pas/pkr w/pun umno taklah baik sgt pun...

Anonymous said...

pada bdak2 yg baru tumbuh gigi, dulu umno tak salah apa2 pun...

tapi lepas pemecatan anwar, anwar gunakan segenap ruang utk fitnah umno jahat kerana memalukan dia anak branak...

sehinggalah tahun 2004, rata2 org masih terfana dgn temberang anwar..

Allah swt hama kaya, si peliwat negara telah meliwat kembali sehinggalah kes saiful muncul...

sehingga lah dato eskay kawan karib anwar berpaling tadah dan tunjukkan pada dunia kote bengkok anwar...

dari situ baru kita tahu sapa anwar yg sebenarnya, bukan salah umno, tapi salah kerakusan dan kemunafikan anwar sendiri..

terima la hakikat bahawa ketua pembangkang, ketua kepada nik aziz dan hj hadi adalah peliwat, penzina dan bapak munafik...

sekian.

zat said...

haha..pakar DNA ni kau org tak mau iktiraf...tp masa org tak iktiraf pakar video kau org hari tu kau org marah..

Anonymous said...

ait... GAP KEMBALI DENGAN KEBODOHANNYA...

tempohari kau caci maki segala kafir sana kafir sini...

alih alih... dr. aussie ni kau letak kepercayaan kau pulak...

iayaya... GAP GAP.... jadi jgn lah panggil org itu panggil orang ini.. kafir sana kafir sini... ini semua manusia ciptaan Tuhan yg sama.... kau jgn sombong sgt... PC yg kau guna tu pon... sape yg buat...

jadi kau berterimakasih juga lah kepada kafir sana kafir sini engkau tu... ok.

Anonymous said...

zat...
kita iktiraf kedua2 pakar iaitu pakar video dan pakar DNA dr australia tu, amacam? jawapannya ialah video anwar & china doll tulen (penzina) dan ada DNA anwar dlm dubur saiful w/pun selepas 56 jam, sbb pakar ni tak menafikan wujudnya DNA dr air mani anwar (haploid) dlm dubur saiful (peliwat).

Anonymous said...

keadilan untuk org yg teranianya. pengajaran buat semua, kalau ada kuasa jgn buat perkara yg bertentangan dgn ajaran Allah kerana kuasa Allah mengatasi segalanya. lambat laun kena jga. ini hukuman dunia, belum lagi di akhirat. wallahua'lam

Anonymous said...

secara tak sedar zat telah mengakui bhw video ketua pujaan dia (anwar) kongkek china doll tu adalah betul...kesian zat.

Anonymous said...

Anwar Berahim memang pengecut... macam pondan...

Takut nak jawa soalbalas pendakwaraya...

Memang haprak la si Nuar ni...

Memang tak syak lagi memang la Anwar ni biawak...

Anonymous said...

Anwar Berahim memang pengecut... macam pondan...

Takut nak jawab soalbalas pendakwaraya...

Memang haprak la si Nuar ni...

Memang tak syak lagi memang la Anwar ni biawak...

Anonymous said...

Anwar tak berani bersumpah sebab memang dia seorang Bachul dan penakut.

Keterangan dia tak ade pemberat langsung di Mahkamah. Ape la punya Anwar ni.

Mampus la kau Nuar

Anonymous said...

Pakar Berbayar.. Jika kerajaan ambil pakar luar Jubur akan kata...Pakar upahan.. tang dia semua boleh..Kua memang laknaktulaah.. Jahanam kau dunia dan ahkirat...aminnnn

Anonymous said...

Aku tetap mempertahankan DSAI.
Tanpa ada penonggeng masakan dapat dirojoh masuk pliaqnya.

persejuburan memang mungkin terjadi tetapi tiada unsur paksaan.

kadang2 ada yg berpenyakit suka menyerah jubur. munkin lbg juburnya gatal dan perlu di garu2kan.

Hanya ALLAH SWT yg maha mengetahui dan dua pelaku.

Kita yg diluar ni hanya sebagai pemerhati yg berfikiran sendiri2, semua memberi hujjah yang ada kebenaran. Cuma utk menidakkan tidak berlaku persejuburan memang agak sukar.
kerana tiada penafian dari kedua2nya.

Kesimpulannya.. Kpd kita yg normal masuklah ke lubang2 yg dihalalkan olih ALLAH Taala. bukan suka2 main talar sahaja.

Anonymous said...

Aku sarankan pakar2 DNA dr aussie ni tengok balik citer Jurassik Park.

Anonymous said...

dari tahun pemecatan anuar lagi..saya tak percaya dia...

teguh betul pendirian saya..

yg meroyan pertahankan dia
takder otak sucilah...

zat said...

Anon 12:01

samada ada video itu tulen atau tidak tak pernah jd isu bagi saya..

Melayu Perak said...

apa bangang dr.wells nih kata dna sample lepas 36 jam tak boleh digunakan...

untuk fakta komposisi kimia dalam dna takkan rosak bila-bila pun...

ada yang lebih 1 tahun tapi dna masih utuh...ada yang lebih 1000 tahun pun masih elok...

di mesir pakar menentukan dna firaun yang berusia 2000 tahun masih boleh ditentukan...

mana kredibiliti dr.wells nih apa jurnal yang dia ambik...

Melayu Perak said...

nih aku copy dari google tentang dna sample lebih 47 jam....ada tuh sampai 5000 ke 17,000 tahun...

Pathogen and microorganism a DNA analyses using human remains
The use of degraded human samples in aDNA analyses has not been limited to the amplification of human DNA. It is reasonable to assume that for a period of time post mortem, DNA may survive from any microorganisms present in the specimen at death. This not only includes pathogens present at the time of death (either the cause of death or long-term infections) but commensals and other associated microbes. Despite several studies that have reported limited preservation of such DNA, for example the lack of preservation of Helicobacter pylori in ethanol-preserved specimens dating to the 18th century,[36] over 45 published studies report the successful retrieval of ancient pathogen DNA from samples dating back to over 5,000 years old in humans, and as long as 17,000 years ago in other species. As well as the usual sources of mummified tissue, bones and teeth, such studies have also examined a range of other tissue samples, including calcified pleura (Donoghue et al. 1998), tissue embedded in paraffin,[37][38] and formalin-fixed tissue.[39]

ANACONDA said...

SI NUAR PUKIMAK NI MESTI TAK PERNAH TERTINGGAL AYAT KONSPRIRASI TERTINGGI UTK MENJATUHKAN DIRINYA & MENGAIBKAN KLRGANYA...

YG KAU DUDUK DLM KANDANG BACUL APA HAL...

DUDUKLAH DLM KANDANG YG BOLEH D SOAL BALAS OLEH PENDAKWARAYA...

RAKYAT NAK TENGOK KAU ANAK JANTAN ATAU TIDAK BILA BERDEBAT...

TU LA, ASYIK MENIPU & TERUS MENIPU...

KE SUNGAI BULOH JE LA KAU NUAR...

NAMUN AKU SETIAP MALAM AKAN MENDOAKAN AGAR KAU MAMPOS TERKEJUT DLM KANDANG BACUL KAU TU...

SIAL KAU NUAR...

ANACONDA said...

JIJAH, CEPAT2LAH KAU MINTAK FASAK KAT LAKI KAU TU YA...

KAU TU MASIH BOLEH D TUTUH LAGI...

CARI LAKI LAIN JE LA...

ANAK2 KAU PUN OK KAN...

Melayu Perak said...

Wells said that the it is important to ensure the swab samples are air dried, frozen or immediately taken to the laboratory, otherwise the DNA samples would deteriorate, especially in a “well moist” environment.

This however, contradicted chemist Dr Seah Lay Hong's testimony in the past where she had said that there was no need for steps to taken to ensure there was no degradation to the quality of the sample after 56 hours.

Similarly, Dr Mohd Razali Ibrahim from HKL, who examined Saiful, had said that seminal fluid can stay in the rectum for 72 hours. The lawyer then told Wells that the investigation officer had also found it fit to remove the semen sample from a sealed package to repackage and store it in a cabinet instead of a freezer.

“I'm not a police officer but I suspect he would be looking for a new job,” replied Wells, to the amusement of the gallery full of Anwar's supporters, reporters and observers.

Sankara asked Wells to comment on Jude's mistake in labelling the semen specimen during the early stages of the trial.

“The integrity of the specimen is absolutely crucial... if they found a mistake they (the police) should have informed the laboratory,” said Wells.

Anonymous said...

ALLAH SWT membuka pekong beliau kerana masih ramai yang sujud menyembahnya dgn penuh ikhlas..

Kuasa ALLAH SWT nak dipertikaikan apa lagi.

ALLAH SWT tidak akan menzalimi makhluknya .


Bukan kuasa Tun Mahathir. UMNO atau ESKAY. Apa kuasa2 makhluk yg maha kerdil ini bolih melawan kuasa dan takdir ALLAH SWT.

Dibulan Ramadhan Almubarak yg mulia ini berfikirlah dgn penuh keimanan bukan emosi.

Sendiri punya silap... Jari dituding sana dan sini.. Memang tak guna punya manusia dari Permatang Pauh ini... Sejahat2 dan Seburuk2 manusia beragama Islam yg tak pernah ku temui sebelum ini.

Mungkin ada sesuatu yg buruk pernah beliau lakukan yg kita semua tak tau.

INILAH BALASAN DARI ALLAH SWT KEATAS KEBURUKKAN2 YG DIBUAT. AYUH UMAT2 ISLAM DIMALAYSIA.. BERSATULAH KEMBALI DARI PERPECAHAN YG BERLAKU ANGKARA DAJJAL NI.
JANGANLAH KITA MUSNAHKAN NIKMAT YG DIKURNIAI ILAHI KERANA MANUSIA DURJANA INI.

KITA PERLU DIPIMPIN TETAPI KITA TAK MEMERLUKAN MANUSIA INI MENJADI PEMIMPIN KITA.


Takbir!

Melayu Perak said...

ini aku copy dari :-

http://www.ibdna.com/regions/UK/EN/?page=faq#19

How long does DNA last from when the samples were taken?
The DNA should last up to 3 months from the time you took the samples, provided you followed our instructions and they are kept dry and at room temperature. For humid climates, the swabs should be returned immediately.

Anonymous said...

Welcome to Bamboo River Resort to BABI!!!!!!!!

Nampak gayanya reservation ke Bamboo River untuk BABI kena di percepatkan takut2 nanit full house pulak. Maklum la hujung2 tahun ni ramai yg gemar pergi holiday.

Kepada penganut PAS serta puak PeeGayArrr.. nampaknya solat hajat yang kome buat dulu serta sumpah laknat SAiful dah menunjukkan hasilnya. Bak kata YB Zul dulu ... BUKTI APA LAGI YANG KOME NAK TUNGGU
YOP!!!!!!


eeee... tak bestnye makan free kat Bamboo River Resort tu nanti!!!!!!

Anonymous said...

PKR =PARTI YANG MENGHANCURKAN NEGARA

MELAYU=HANYA SEBAGAI SATU BANGSA

UMNO=HANYA MENUBUHKAN NEGARA KEBAJIKAN

PAS=HANYA PARTI INI YANG MEMPERJUANGKAN DAN MEMPERTAHANKAN ISLAM YANG SEBENAR DI NEGARA

RAKYAT=HANYA MAUKAN HIBURAN,KESERONOKKAN SEMATA2(HANYA DIMULUT KATA PERJUANG AGAMA DAN BANGSA)TP UTK KEPENTINGAN DIRI SEMATA MATA...DAN JUGA TAKUT APABILA UNDANG2 ISLAM YANG SEBENAR DITUBUHKAN....KESERRONOKAN MEREKA ILANG

Anonymous said...

auta Dr wells secara tidak langsung mengakui bahawa memang ada air mani anwar dalam jubur saiful !

maknanya , liwat memang berlaku ..
ertinya , ada kemasukan !

titik !!

Anonymous said...

PKR =PARTI YANG MENGHANCURKAN NEGARA

MELAYU=HANYA SEBAGAI SATU BANGSA

UMNO=HANYA MENUBUHKAN NEGARA KEBAJIKAN

PAS=MMG PARTI IN MEMPERJUANG ISLAM TP DLM MASA YANG SAMA TAKUT MENGHADAPI SITUASI YANG SEBENAR

RAKYAT=HANYA MAUKAN HIBURAN,KESERONOKKAN SEMATA2(HANYA DIMULUT KATA PERJUANG AGAMA DAN BANGSA)TP UTK KEPENTINGAN DIRI SEMATA MATA...DAN JUGA TAKUT APABILA UNDANG2 ISLAM YANG SEBENAR DITUBUHKAN....KESERRONOKAN MEREKA ILANG

BILA MELAYU ISLAM SUME BERSATU=BARULA PERJUANGAN AGAMA DAN BANGSA AKAN TIMBUL DINAMAKAN.....


PARTI ISLAM BERSATU


TP PERKARA INI MUNGKIN AKAN TERJADI BILAMANA ISLAM DAN BANGSA BENAR2 TERGUGAT

Anonymous said...

Anonymous said...
auta Dr wells secara tidak langsung mengakui bahawa memang ada air mani anwar dalam jubur saiful !

maknanya , liwat memang berlaku ..
ertinya , ada kemasukan !

titik !!

August 24, 2011 5:29 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

OI BAGHAL...DARI LU CIBUK CARE HAL DUNIA BAIK LU BERCIAP PEGI KE MASJID SEMAYANG JEMAAH UTK AKHIRAT

TGK JAM LU PUKUL BRAPE.DOKSAH LA JADI JAHIL NGAT

Anonymous said...

Lu slim sangat ker?

Ntah2 baru solat kemarin.

Anonymous said...

ralat ... alim

Anonymous said...

patutnya anwar awal2 lagi dah pesan kat Dr wells.

suruh dr wells nafikan hubungan liwat. bukan nafikan quality airmani. ekekekekekekeke.........

katakan airmani tu bukan anwar punya tapi air mani org lain. hehehe....

dr wells kapir aussie dia tak paham kalau masuk pala butuh anwar lebih hassafah ke lobang jubo....

maka itu dinamakan meliwat.... hehehehe....

kalau tiada 4 saksi maka, tiada hudud, tapi hukum takzir tetap dikenekan...

bukti sakinah termasuk air mani yg terdapat dalam jubo saipul adalah bukti sakinan yg kuat dimana keempat2 mazhab itjmak kata kene siasat hingga ke akar umbi...

Anonymous said...

anwar ni sebenarnya dia nak lawan siapa? nak lawan UMNO ke atau nak lawan tuhan.??

kalau nak lawan UMNO, aku rasa dah lama dia menang. tapi sebenarnya anwar nak lawan tuhan.

dah meliwat dia fitnah UMNO. dah berzina dia fitnah UMNO. masa berzina dan meliwat anwar rasa tiada org nampak kelakuan munafiknya.

tapi anwar lupa, Allah SWT nampak ....

kalau lawan tuhan sampai bila pun tak akan menang, lagi cover lagi terdedah.

lagi lawan lagi kalah...

Anonymous said...

lu ni bodoh la GAP orang sepatutnya bercerita la tentang politik lain walaupuan anuar tu tak guna... benda dalam kain pun lu nak cerita lu tak tau malu ke..... lu ni memang bodoh cuba la lu sebut tentang lain hal lain keburukan PR... gua geli laa dengar macam benda dalam kain buat malu laa...

Anonymous said...

anwar ni sebenarnya dia nak lawan siapa? nak lawan UMNO ke atau nak lawan tuhan.??

kalau nak lawan UMNO, aku rasa dah lama dia menang. tapi sebenarnya anwar nak lawan tuhan.

dah meliwat dia fitnah UMNO. dah berzina dia fitnah UMNO. masa berzina dan meliwat anwar rasa tiada org nampak kelakuan munafiknya.

tapi anwar lupa, Allah SWT nampak ....

kalau lawan tuhan sampai bila pun tak akan menang, lagi cover lagi terdedah.

lagi lawan lagi kalah...

August 24, 2011 6:34 AM
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

LU CKP MCM ORG BTL2 JAHIL LA BRO.

KALAU NK SEBUT SGT TUHAN...

NI GUA NK CERITA CKIT..KALO BTL NUAR TU SLH...


TP ALLAH TU DH CKP JGN SESEKALI MENGAIBKAN ORG LAIN JUGA.NI SMP UMUM KAMU SUME BGTAU SUME ORG2 SI POLAN BIN SI POLAN NI KAKI JUBO


BODOH SOMBONG PUNYE ORG MELAYU

Anonymous said...

hahaha...apa punya saksi la yg depa bawa ni..kalau nak kelentong pun, biar meyakinkan.
pihak pendakwa memang akan cari apa2 saja pernyataan yg akan mengkantoikan diri sendiri.

pakar itu sendiri mengesahkan memang sampel air mani lelaki y diambil dari dubur saiful..maksudnya liwat memang berlaku la kan? hehehe

dulu undi pkr said...

aku rasa dr.wells ni tak peduli kot pasal liwat. dia mana faham yg liwat tu haram dalam Islam. jadi dia hanya memberi keterangan mengenai dna tu saja.
sedangkan majoriti rakyat Malaysia hanya ingin tahu betul ke aktiviti liwat berlaku. itu je.
berdasarkan pengakuan plaintif, pernyataan demi pernyataan dan tingkah laku pihak defendan, secara peribadi aku berpendapat liwat memang berlaku. dgn ini, aku berlepas diri dari menyokong anwar.
sekian.

Anonymous said...

Hehehe bdak2 pas dah panasss jubo....

Woooo.... Nik aziz tua kutuk tak jahil la ya, ikut sunnah rasullah la ya sbb tu angkat anwar jadi ketua walau video anwar meliwat jelas kelihatan. Walau anwar dah didapati meliwat dlm kes 1 dulu....

Woooo ..... Sbb nik aziz tak jahil la dia sokong nuar fitnah najib bunuh altantuyaa...

Hehehehe..... Cermin muka sendiri la bebb...

Rentap said...

Pakar boleh mengarut juga ya...DNA samples boleah last up to 3 month provided they are kept dry and at room temperature.

Anonymous said...

ANON 12.13

x kira la ada penonggeng atau tidak, paksa atau rela, yang pasti liwat tetap haram walaupun secara rela..ko nk pertahankan anwar, sila kan...tak de yang larang tapi moral nya, orang tua sepatutnya bukan begitu sikap nya

Karl said...

Anon August 24, 2011 7:07 AM:

Lu cakap orang lain jahil tapi lu boleh tahan jugak bangang. Perbicaraan ni ada press, apa bangangnya lu cerita mengaibkan orang? Orang Australia pun tau pasal kes ni dan ikut perkembangan sebab ada liputan.

Lu taknak cerita pasal cubaan anugayrah mengaibkan negara pulak? Atau dia mengaibkan diri sendiri dengan menyalahkan orang lain atas perbuatan dia? Lu memang cocok dengan pakatan riot, mentaliti sama. Elok la tu.

Anonymous said...

Besok anon makan taik 7.07 tu kalo anak dia kene rogol atau kene liwat jgn bwk ke mahkamah.

Tak baikkkkkk mengaibkan org...

Ekekekekekekekeke...

Ekekekekkekekekek.....

Ekekekekekekkkekekeke....

Sakit prott aku melayan bdak2 pas nihh...

Anonymous said...

GAP, bleh letak gambar Bhajan Singh tak? siapa dia tu?

Anonymous said...

Memang kurang baik pun, sebab dah berbau dan bercampur dengan najis.

Anonymous said...

Lepas nie kalau ada anak2 muda yang rakam beromen..simpan video dalam HP ker apa ker... dapat pada pihak ketiga ..diorang tak yah risau dah...sebab dioarang akan kata itu bukan diorang pun...dan lagi pun benda besi tak boleh percaya....hahahaha...dunia...dunia.....

Anonymous said...

1) NAK SOROK SESUATU,
2) NAIF, ANTARA WARAS ATAU TIDAK.

KORANG RASALAH KAN, ANWAR TU NAIF KE? HEHEHEHE

JIKA BERANI KERANA BENAR, LAWAN TETAP LAWAN, PILIH LA PILIHAN PERTAMA. JAWAB SOALAN2 PENDAKWA. ITU BARU BERANI.

SAIFUL JAWAB SOALAN2 KARPAL TANPA RASA TAKUT PUN. ANWAR??? DARI SINI PUN KITA DAH BOLEH TAHU SAPE BERKATA BENAR...

Anonymous said...

YANG PENTING 2 2 BINAWE
SEDANGKAN MAKYAH KENE HAMBAT NGAN POLIS LARI MENGALAHKAN JANTAN

LU NI PN SATU SAIFUL LU BKN MAKYAH PN.LU LELAKI YANG SEBENAR

XKN LU RELA JUBO LU DITUSUK...NAMPAKLA LU REDHA X PN SUKA SAME SUKA

PASTU NK TUNJUK KAT DUNIA....AKU DILIWAT

Anonymous said...

Karl said...
Anon August 24, 2011 7:07 AM:

Lu cakap orang lain jahil tapi lu boleh tahan jugak bangang. Perbicaraan ni ada press, apa bangangnya lu cerita mengaibkan orang? Orang Australia pun tau pasal kes ni dan ikut perkembangan sebab ada liputan.

Lu taknak cerita pasal cubaan anugayrah mengaibkan negara pulak? Atau dia mengaibkan diri sendiri dengan menyalahkan orang lain atas perbuatan dia? Lu memang cocok dengan pakatan riot, mentaliti sama. Elok la tu
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

lu kalo takat belajar logik tp agama lu letak dikepala lutut pn camne lu ckp pn aku x heran.dari percakapan lu dh tau lu mmg jahil

press ke ape ke ia tetap kerje mengaibkan org lain...HARAM

Anonymous said...

hahahaha sebab kote Mr Y heboh satu malaysia

Anonymous said...

Yess!

Saiful 1-ANUwar 0!

ANUwar sudah kena checkmate!

Anonymous said...

Di sini sana ingin menasihatkan pihak penjara Sungai Buloh perlulah membuat persediaan awal untuk menyambut kembali ketibaan banduan bernama ANUwar Berahi

Karl said...

Anon August 24, 2011 11:31 AM:

Gua jahil? Hahaha apa la bangangnya lu ni. Benda kes ni memang readily available pun, bukan mesyuarat tingkap oi samdol. LIWAT itu HARAM! Jangan jadi bodoh. Umat Nabi Lut telangkup dalam bumi ko tau! Sodomi punya pasal. Lu bukan tahap jahil, dah tahap sesat dah ni. Baik lu tobat. Lu nak lawan cakap tok garu lu dulu masa prk pernah cakap "kita dibolehkan bercerita pasal pihak lawan supaya rakyat tahu kisah sebenar". Tak ingat? Sampai calon yang berbini dua tu hancur rumahtangga dia. Apa pulak hukum dia tu? Patut la lu ni cuma taraf2 baring atas jalanraya.

Anonymous said...

Anon August 24, 2011 11:31 AM:

Gua jahil? Hahaha apa la bangangnya lu ni. Benda kes ni memang readily available pun, bukan mesyuarat tingkap oi samdol. LIWAT itu HARAM! Jangan jadi bodoh. Umat Nabi Lut telangkup dalam bumi ko tau! Sodomi punya pasal. Lu bukan tahap jahil, dah tahap sesat dah ni. Baik lu tobat. Lu nak lawan cakap tok garu lu dulu masa prk pernah cakap "kita dibolehkan bercerita pasal pihak lawan supaya rakyat tahu kisah sebenar". Tak ingat? Sampai calon yang berbini dua tu hancur rumahtangga dia. Apa pulak hukum dia tu? Patut la lu ni cuma taraf2 baring atas jalanraya.

August 24, 2011 2:38 PM
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

aku bukan nk sokong sape2.tp ni la contoh org yang mmg jahil agam berkate2

mmla liwat tu haram...tp mengaibkan org lain pn haramla saudara ni firman ALLAH:

AKU AKAN MENUTUP SATU KEAIBBAN SESEORANG HAMBAKU ITU APABILA HAMBA ITU MENUTUP SATU KEAIBBAN SESERG YANG LAIN

harap dh bc mulut awk yg busuk tu dpt diututup

ckp byk2 degn org mcm awk ni takat pro dimulut smp qiamat pn bis.so awk tersukanla perjuangan jd kuli kat dunia ni...

salam

Anonymous said...

ooooo...skrg baru cakap pasal aib? bukan ke haji hadi kata boleh dedah aib jika itu lebih baik bagi masyarakat? ini org yg bercita2 nak jadi pm la bhai..
bukan aib sorang budak sekolah yg kencing dalam seluar..

gunakan la otak tu..takkan perkara kecik camni pun tak boleh fikir? lemah la lu...

Anonymous said...

kena tang anwar, tutupla aib
kena tang org lain, toksah tutup aib...

bengong punya anon 4:42pm
baik ko nasihat puak2 pembangkang yg jadi jaguh fitnah selama ni..

rakab said...

Saudara sekalian,

Umat Islam dituntut supaya menutup aib seorang muslim yang lain.

Tapi ianya bukan mutlak ..Bersyarat !.

Mengikut kitab-kitab fekah , aib bagi golongan tertentu boleh didedahkan.

Sebagai contoh, zalim,kejam,pembunuh.perompak rasuah peliwat,penjenayah dan lain-lain yang semakna dengannya.

rakab said...

Aib yang perlu ditutup seperti penyakit yang dihidapi seseorang,hutang, peristiwa yang memalukan dan semua yang seerti dengannya.

Anonymous said...

good info saudara rakab..

biar pencacai anwar tu belajar sikit. nampak sgt kurang membaca. ini baru betul2 bukti level upsr je depa semua tu..

ANACONDA said...

ANON BIUL 442 PM...

BAGI AKU SI BIUL YG ULAS TTG AIB LA, MALU LA, HARAM LA SB SI PUKIMAK NI JWB KERANA KENA MUKA SI PUKIMAK NI BALIK...

CUBALAH KENA KAT MUKA PEMIMPIN UMNO/BN, HABIS SEMUA SUDUT D SERANGNYA...

KAU NILAH ANON 442 PM MMG BAKA SIAL DARI AIR MANI SI NUAR...

SIAL KAU...

Karl said...

rakab,

aku setuju dengan ko bro. Ada jenis2 aib kita kena tutup, macam kalau kepala kawan tu ada kutu ke, kaki bangku tak reti main bola ke, ketiak basah ke, si polan tu ada bini 2 ke.

Sebab tu anon macam August 24, 2011 4:42 PM ni haramjadah. Dia bukan nak tutup aib, dia nak tutup kemungkaran! Lepas tu berani nak seleweng hadis lagi tu! Dasar anak didik hamPAS, kalau tak menyeleweng, memang tak sah.

Anon August 24, 2011 4:42 PM, berenti la menyeleweng hadis untuk selera ko. Apa si anugayrah buat ni bukan aib, tapi kemungkaran! Benda yang Allah murka pulak tu! Ko nak bela buat apa samdol? Ko pun nak telangkup bawah bumi sekali? Apa bangang "tersukanla" ni? Haduh.

Penjilat hamPAS, ko nak jadi ahli seumur hidup skuad baring atas jalanraya itu ko punya pasal, tapi perkara mungkar wajib ditentang, kalau tak dapat dengan tangan, pakai mulut, tak dapat pakai mulut, dalam hati, dan itulah selemah2 iman. Paham ke tak? Jangan pegi tutup kemungkaran pulak samdol. Nanti ko dapat saham dosa dia sekali.

Anonymous said...

ini dikatakan kerajaan jiwa rakayt???

khaaak!!!! tuiihhhhhh!!!!''

nk suh setia pada pemerintah umno???

khaakkkkk!!!! tuiiiihhhhh!!!!

nk suh undi kerajaan rasuah umno????

khaaakkkkk tuihhhh!!!

nk suh pilih kerajaan diketuai pemimin yang menghentam duit rakyat???

khaaakkkk!!! tuiiihhhh!!!

kerajaan suh "rakyat berjimat cermat" tp org golongan atasan enjoy sane sini!!!

khaaakkkk tuiiiihhhh punye kerajaan!!

Anonymous said...

anon 7:22am

yg ko meroyan apehal? jadi pakatan rakyat tu baik sgt ke? dah la sokong murtadkan org2 islam, rasuah, skandal seks bla bla bla..
tak larat aku nak tulis. byk sgt keburukan drpd kebaikan.

betul2 la pakatan dajjal!!! hhhaaaaaak thhhuuuiiihhhhhh!!!