Thursday, September 29, 2011

GUAN ENG HARUS MINTAK MAAF KEPADA SULTAN JOHOR !


ini dia bukti lim guan eng celaka haram dap laknatullah menghina negeri johor.

puaka ni wajib diheret ke istana johor, desak dia mohon maaf kepada sultan dan rakyat johor.

bodoh punya ketua menteri !

33 comments:

Anonymous said...

isu ni aku serahkan kpd org2 johor je. malas aku nak komen lebih2. hehehe

Tengku ISKANDARIAH said...

SEPATUTNYA SI BABI LGE DIHERET DAN DIKURUNG KAT KANDANG BABI DI JOHOR...LEPAS TU BIOR SETIAP WARGA JOHOR MENYEKEH KEPALA BABI LGE SORANG SEKALI......SEBAGAI TANDA INGATAN AGAR TIDAK GATAL MULUT NAK CAKAP SUKA HATI BABI DIA...!!

Anonymous said...

Kepada rakyat Johor, tangkap Lim Guan Eng kita kasi potong LANCIAU.

JANDA anak sepuluh said...

Elok juga BABA LGE ni dikurung bersama MUSANGKA....w/pun rupanya tak sama tapi peel perangainya sama....mengata org lain semua tak betul...semua salah...dia je yg betul...!Nyampah aku...!

Anonymous said...

dibenamkan aje lahanat cina sekor ni dalam selat tebrau tu

...kimak punya cina!

-nik ajis babi-

Anonymous said...

cina bukit anak haram ni patut amik tindakan..mohon maaf saja xda guna...

praha2 said...

oran macam ni jangan dipedulikan. jangan dibesar besarkan berito dio. kalo tak do berito tentang dio ah matilah dio.
oran tak mengunakan otak cakap mengikut kepalo lutut. namo jo km tapi otak tak.

Anonymous said...

...nape bangsa2 pendatang suka menimbulkan masalah?

...british dtg bwk masalah, jepun dtg bwk masalah, komunis dtg bwk masalah, bangla dtg bawak masalah, nepal dtg bwk masalah, burma dtg bwk masalah, india dtg bwk masalah.

...ini cina lahanat sekor ni mulut mcm pantat ayam pun, suka bwk masalah.

.aku racist.

Anonymous said...

Mamat ni dah kena buang negeri dari Melaka, datang Penang org angkat jadi KM. Syabas melayu penang.

Anonymous said...

Napa? sebabnya MELAYU TAK ADA JATI DIRI.....

Anonymous said...

dia bangga kadar penurunan jenayah kat Penang..padahal tu bukan kerja dia pun...penurunan jenayah tu hasil usaha titik peluh pihak Polis yang sering dikutuk oleh puak2 si LGE cilaka ni.....

Anonymous said...

LGE bukan berseorangan dalam hal ini. Kalau sempat pergi tanya bangsa Cina Penang & Singapore yang otak sempit ... Rata-rata akan cakap JB memang tidak selamat.

Kenapa aku cakap macam ni, sebab aku kerja dengan syarikat Cina ... aku tahu Cina jenis ni memang wujud. Datang bukak syarikat kat JB, lepas tu cakap JB tidak selamat.

Tapi masih ramai Cina yang tidak begitu, SENANG cerita kawan aku bangsa Cina dia siap cakap lagi Cina Semenanjung dengan Cina pulau hati lain. Cina bangsa ni, tengok melayu pun ... kecik je ... ni lah Cina pulau tidak sedar diri.

Aku suka jika Sultan Johor bertitah, bagi amaran pada setiap Cina pulau ni ....

aku@JB

aku anak Johor. Lahir, mencari ilmu sehingga peringkat Universiti, kerja kat JB. Kampung aku, mak ayah aku lahir & membesar semua di JB ... tak pernah kena culik pun.

Anonymous said...

Org johor, Lu olang kasi sattle ini ENG....

Itu musang lulukk liam2... jangan bikin lancau org lain punya hal..



Muuuuuhahahaha...

Adi Kencana said...

Cina Johor pun patut bantah kenyataan ni... Ni hina satu negeri, bukan isu Melayu Cina dah...

Kerajaan pinggirkan pewaris Kampong Bharu? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Esperalzi said...

Alah GAP, buat apa marah2 kat Guan Eng? Dia bukan apa, dia cuma dah penat jd Ketua Menteri P Pinang. Dia nak BN menang semula di P Pinang, sbb tu dia bagi peluru kat BN suruh tembak Pfuckatan Rosak. Dia mmg nak sgt org Johor marah DAP sbb dia nak sgt DAP kalah di Johor. Dan kalau nasib dia baik, dia nak juga DAP kalah di Penang...mcm Mat Sabu juga, dia kata pengganas Bukit Kepong tu hero dan Polis Johor tu pengganas. Guab Eng dan Mat Sapu dah sepakat nak kalahkan DAP dan PKR di Johor, so kasi peluru banyak2 kat BN...

Anonymous said...

undi pas = undi komunis

Anonymous said...

Lim Guan Eng BABI HARAM JADAH... BABI yang berlidah biawak !!!!!

Mr Ganu said...

Dinasty Lim gengster cine kongsi jer yang selamat kt peneng tuh.

FUCK !!!

Anonymous said...

cakap banyak kalau tak de tindakan pun tak guna.. Pastikan Johorean ' BELASAH ' mamat nie cukup-cukup macam orang Melaka usir beliau ke Pulau Pinang

Anonymous said...

sikap org cine...tektik kotor orang cine dan sikap cemburu terhadap orang melayu..

Dinasty Lim babi bangse cine rs tergugat dan jeles terhadap kejayaan negeri johor yang ditadbir d bawah pemimpin bangse melayu..

juga menunjukkan sikap terdesak sgt2 , lalu beliau mengunakan care paling kotor dalam sejarah bangse cine.

MEMALUKAN !!!

** no wonder la ramai cine pakai kete beso2 n rumah beso2...pasal smue nyer dr care yang kotor, jijik n tak sah ...!!

Anonymous said...

haha da 2 kali straight pakatan nk buat onar huru hara kan perpaduan kaum kat johor, xmnjadi jgk lahh..
aku anak johor, tiap kali pmbgkg buat fitnah kat kerajaan, tugas kami yg celik internet akan bg pnjelasan kat kaum kuarga kami, rata2 xtermakan dkyah bhong puak pkatan..
kali nie johor xslmt, ktorg sengih smpai ke telinga, citer palsu ditokok tmbh.. org s'pore mmg jhnm, tp dorg ble msk jhr, xder sape kacau.. lau yg kacau dorg pun mybe keling gangster n cina loanshark..
plz lah pmbgkang, kasi isu lbh gegarkn bumi johor pasnie, skongn trhdp umno n BN msih kekal hebat lah... tara papa yehh, tara papa yehh, tara papa yehh...!!

-jawa kendal-

Anonymous said...

isu tak benar, malas dah orang johor melatah..
baik cari rezeki dan beribadat..
kalau nak tawan johor sekalipun, bukan dengan mencipta cerita bohong..
hantar lah lagi juak kopiah dan cina babi datang johor, kalau boleh tubuhkan komunis dalam hutan-hutan johor, kita tengok melayu johor mengamuk..

_kudakepangbatu21_

Anonymous said...

dia bukan kena mintak maaf tapi kena minta AMPUN pada Sultan Johor dan rakyat Johor...sangat biadap gerak lakunya! tak layak jadi KM P.Pinang!

Anonymous said...

Yg KM Melaka hina kelantan u all tak desak dia pun tuk minta maaf dgn sultan kelantan..Double standard btl lah korang ni..lupa pula u all kan penyokong tegar BN yg buta hati hanya kerana politik. Atau agaknya klu melayu yg hina boleh di maafkan tp cina tak boleh..bodoh pnya .......

Anonymous said...

LIM GUAN ENG BIAWAK JENIS KOMODO ...
DAH LAH LIDAH BERCABANG 2 X LAMA LAGI JDI 3 ........

KETUA OTAK UDANG TAHAP KUNING MACAM BABI HUTAN ......

X LAMA LGI MUSANG AKAN KLUAR DARI HUTAN.......

HAHAHAHAHAH.....

MUSANG OH MUSANG DI MANE ENGKAU....
MUSANG OH MUSANG DI MANE ENGKAU....
MUSANG OH MUSANG DI MANE ENGKAU....

BERAPE BANYAK DAH.......

DUK DIAM2 JAGAN KLUAR HUTAN....

ANACONDA said...

AKU TAK HERAN KALAU UMNO ATAU ORG MELAYU JOHOR BALUN PUKIMAK2 DAP NI, YG AKU NAK DENGAR ADALAH MCA & GERAKAN APSAL KORANG BERBUNYI SEDIKIT PUN...

MMG KEPALA PUKIMAK MCA & GERAKAN DLM KOMPONEN BN NI...

KORANG PUN SAMA 2 X BABI DGN DAP...

LANCAULAH MCA & GERAKAN...

LU SERUPA BABI MAAA...

Anonymous said...

Apa Lu orang bolih bikin sama LGE,

Serupa anjing menyalak,

LGE Hero Cina DAP,

Ada Faham Melayu2 Ngok?

komandomelayu said...

BABI 722

HERO CINA PUKI BABI!

LU BAWA LGE MARI JOHOR LAH TENGOK!

LU PUNYA LANCAU SAMA TELOR PUN HANCUR TAU!

PERGI MATI LU SEMUA CINA BABI SERUPA LU!

Anonymous said...

LGE... bersalah & dosa besar kepada UmnO?

Dulu... Ali Rustam larang kakitangan kerajaan Melaka pergi ke Kelantan kerana "tak selamat" ... bila Ali al Mandeliar wal Kitol ni nak mengadap Sultan Kelantan minta MAAF atas 'otak bangang'nya itu............

Anonymous said...

hahahahah ! tapee dia kutuk kita , dapat inform dia ada datang ceramah kat johor , kami anak-anak melayu johor pasti mari tangkap sama dia . 1st heret dia mengadap sultan johor then baru kami rakyat johor kerjakan diaa . tunggu kau menjelang pilihanraya akan datang ! tak kecut konek cina bukit nie . . jangan timbulkan huru hara kat Negeri aku tercinta . .


# anak bugis johor #

Anonymous said...

Anon 11.08
mmg ko dan keluarga tak pernah pun di culik sbb culik pun bukan menguntungkan mereka menghabiskan beras adalah.. yg nak di culik ialah org kaya mcm yg dr spore tu. U tinggal kat kampung mana tahu semua ini, tnya lah yg tgl kat Jb.ko jgn perasaan lah org nak culik nak ambil selipar ko pun mereka tak nak hahahaha org johor perasan bagus

Anonymous said...

Anon 4.03
Dari kata2 ko pun dah terbukti org johor jahat. sikit silap dah nak membunuh org ..lupa lak org bugis kan mcm tu keturunannya..pendendam sampai mati dan tak puas hati klu kat membu...h

Anonymous said...

Kerajaan jgn buang masa lagi.
Kalau melayu PAS dan PKR da tak sokong buat jer mcm Singapura yang ambil rakyat China di beri kewargaan Singapura.

Jadi kerajaan Malaysia beri kerakyatan pada org2 Bangla dan dari negeri Islam yg lain utk tambah pengundi BN abis citer..