Wednesday, September 21, 2011

KELAYAKAN OLIMPIK : SEMOGA BERJAYA SKUAD BOLASEPAK !

petang ni malaysia lawan jepun dalam perlawanan kelayakan olimpik. berikan persembahan terbaik bro !

20 comments:

Anonymous said...

Hidup Malysia...

Kita doakan kejayaan mereka

...SedaP Naik Mahkamah...

Anonymous said...

lawan jepun? aku ragu2 gak nih.
tapi aku doakan team negara berjuang sehingga tiupan wisel terakhir. smg beroleh kemenangan!!!

haggat said...

pemain Malaysia semakin hebat..Tahniah..

Pendapatan Saya Sudah USD 18.40 (2 hari join)
[Klik Sini]
Jana Pendapatan Online PERCUMA [Dibayar Dalam USD]

Anonymous said...

Semoga pasukan msia berjaya, insyaAllah.

Semoga pemain msia diberikan kelebihan kekuatan fizikal, mental, rohani dan idea utk bertahan serta menjaringkan gol.aminn.

Geospatial analyst

polis bktkpng mmg jahat anakku said...

Rumah Mat Sabu cuba dibakar SHAH ALAM 20 Sept. -Kediaman Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu atau dikenali sebagai Mat Sabu cuba dibakar oleh individu tidak dikenali selepas disimbah cecair dipercayai minyak tanah tengah malam tadi.

Bagaimanapun, dalam kejadian pukul 12.40 tengah malam itu, rumah teres dua tingkat di Jalan Belat 19/32C, Seksyen 19 di sini tidak mengalami kerosakan teruk, sebaliknya hanya sebahagian daripada pintu pagar yang terjejas.

Anak kedua Mat Sabu, Nurul Huda Mohamad, 28, berkata, ketika kejadian bapanya tiada di rumah kerana menghadiri program di Pulau Pinang manakala ibunya, Normah Alwi, 57, berada di Perlis kerana sedang menjaga datuk dan neneknya yang sedang sakit.

Nurul Huda yang tinggal seorang diri ketika kejadian berkata, dia terdengar bunyi enjin kereta di luar rumah kira-kira pukul 12 tengah malam diikuti bunyi pintu pagar dibuka tetapi tidak mengesyaki apa-apa kerana menyangka adik lelakinya, Ahmad Saiful Islam, 23, baru pulang.

"Saya kemudian dengar suara jiran beritahu ada api depan pagar rumah tetapi semasa saya keluar, api sudah dipadamkan oleh jiran saya itu tetapi pagar masih panas. Saya turut menjumpai botol berwarna kuning dipercayai mengandungi bahan bakar. "Salah seorang jiran memberitahu, dia melihat dua lelaki berusia awal 20-an lari ke arah jalan besar dipercayai untuk melarikan diri selepas kejadian itu," katanya kepada pemberita di rumahnya hari ini.

Nurul Huda kemudian membuat laporan di Balai Polis Seksyen 15 di sini sejurus selepas kejadian. Sementara itu, Ahmad Saiful yang turut ditemui di rumah tersebut mendakwa pihak polis sebagai dalang yang melakukan perbuatan khianat tersebut.

"Saya yakin ini adalah kerja pihak polis. Kalau berani tulis," katanya dengan penuh emosi. Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayop ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan tersebut dan berdasarkan siasatan awal, pihaknya menemui mancis dan sebotol minyak tanah yang pecah di hadapan rumah tersebut. "Siasatan lanjut sedang dijalankan bagi mengesan individu melarikan diri yang didakwa oleh jiran pengadu. Kita meminta mana-mana saksi yang melihat kejadian ini untuk tampil bagi membantu siasatan.

Mengenai tuduhan Ahmad Saiful kononnya pihak polis terlibat dalam perbuatan khianat itu, Zahedi meminta lelaki berkenaan tampil membuat laporan polis sekiranya dia mempunyai bukti mengenainya. "Kalau begitu tuduhan yang dibuat, dia diminta hadir membuat laporan polis dan kita akan siasat dakwaannya," jelas beliau.

Anonymous said...

BACA YG TERSIRAT PLEASE....

Nik Aziz minta semua pihak jangan takut hukum hudud KOTA BHARU 20 Sept. -Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (gambar) meminta semua pihak termasuk bukan Islam supaya tidak takut dengan hukum hudud kerana ia bukannya dilaksanakan oleh orang politik. Beliau berkata, persepsi buruk terhadap hudud timbul disebabkan kekeliruan dalam kalangan masyarakat yang melihat ia hanya melibatkan hukuman ke atas pesalah sedangkan ia membawa maksud yang lebih luas. Katanya, penjelasan melalui seminar-seminar perlu diadakan terutama membabitkan golongan bukan Islam supaya mereka dapat melihat hudud dalam perspektif yang lebih meluas. "Saya juga ingin tegaskan bahawa hukum hudud ini jika dilaksanakan bukannya dipelopori oleh orang politik tetapi hakim yang akan menjatuhkan hukuman. "Itupun akan menjalani perbicaraan yang adil terlebih dahulu. Jadi tidak perlu untuk berasa gerun dan takut dengan hukum hudud kerana bimbang kononnya akan dikuasai oleh orang politik," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Hari Hududullah di Balai Islam Lundang di sini hari ini. Utusan Malaysia sebelum ini melaporkan Pas berhasrat untuk terus melaksanakan hudud di negeri ini biarpun ditentang oleh rakan-rakannya dalam pembangkang. Nik Abdul Aziz turut menyifatkan golongan yang menolak, menghina dan mengenepikan hudud merupakan mereka yang jahil serta tidak mengetahui keindahan syariat Islam itu sendiri. "Sekalipun mungkin mereka beragama Islam, Islam yang dianuti hanya di ruang yang terbatas tanpa didaulatkan sebagai undang-undang yang memerintah. "Hakikatnya, menolak undang-undang syariah samalah ertinya dengan menafikan kebijaksanaan Allah SWT selaku pentadbir alam ini. "Justeru, saya mengharapkan tabiat menolak hudud dapat diperbetulkan agar jangan menjadi kebiasaan dalam kalangan masyarakat," katanya.
...
HARAP PARA BLOGER FAHAM...NIK AZIZ NAK TUNDING UMNO TOLAK ALLAH..PADAHAL DIA YG BRANI MNEYEKUTUI SYIRIK ALLAH..SYIRIK LEBIH MAHA BERAT..

NAK BELA HUKUM ALLAH..
BELA DULU KEESAAN ALLAH JIKA TERMAMPU

JGN INGAT ANWAR KANTOI, SABU K.O. NAK BUAT LIPAT MAUT TAKROW HUDUD ...(risau BN SAPU BERSIH KELANTEE)...

HARAP BUAT DEMONTRASI NAK DEMO
DEMO HUDUD 2.0 ..

mai KITA SATU MESIA NAK TGK !!!!

dah la tu berapa lama nak menipu org Kelantee
Kejap nak Komunihh Kejap Nak Hudud..mana satu ni???

Solat Hajat satu stdium ...buat besar2 punya kalau betui niat dihati..

GAP GUA TUNGGU ARTIKEL PANAS LU...

Anonymous said...

Agenda jahat pakatan pembangkang KUALA LUMPUR 20 Sept. -Kenyataan wakil rakyat DAP, M. Manoharan yang mahu menukar Jalur Gemilang sekiranya berkuasa memerintah membuktikan pakatan pembangkang mempunyai agenda jahat untuk menimbulkan suasana huru-hara. Yang Dipertua Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwanddin Hamzah berkata, kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Alam Shah itu juga menggambarkan sikap tidak patriotik di kalangan pemimpin pembangkang. "Ia merupakan kenyataan hilang akal.

Pembangkang seolah-olah tidak menghargai pengorbanan datuk, nenek kita dahulu sehingga mahu mengubah Jalur Gemilang yang merupakan kebanggaan rakyat dan negara. "Niat jahat serta agenda pembangkang semakin hari semakin terdedah. Kini terserah kepada rakyat untuk menilai sendiri tindakan pihak pembangkang selama ini," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan biadab Manoharan yang mahu menukar Jalur Gemilang sekiranya pembangkang menang dalam pilihan raya akan datang dalam laman sosialnya. Pemerhati politik tempatan, Prof. Madya Dr. P. Sivamurugan pula berpendapat, tindakan pihak pembangkang mahu menukar Jalur Gemilang sekiranya mendapat kuasa untuk memerintah adalah sangat tidak wajar dan isu berkenaan tidak sepatutnya timbul.

"Tindakan tersebut juga telah mengukuhkan bukti wujudnya perbezaan pendirian di kalangan pembangkang apabila ada pemimpin parti komponennya menolak idea berkenaan," jelasnya. Sementara itu, Setiausaha Agung Pemuda MCA, Datuk Chai Kim Sen mencabar DAP memecat Manoharan kerana kenyataannya boleh dianggap sebagai menghina negara.

Katanya, beberapa ahli DAP pernah dipecat sebelum ini kerana mengkritik pemimpin parti dan adalah sesuatu yang mengejutkan jika tidak ada tindakan diambil terhadap Manoharan yang telah menghina Jalur Gemilang. "Ahli yang mengkritik pemimpin parti (DAP) dipecat tetapi ahli yang menghina negara masih tidak diambil tindakan. Adakah pemimpin DAP lebih penting daripada bendera kebangsaan?" ujarnya.
...
JAHATNYA... DAPPPP
BIADAPNYA...

Anonymous said...

malaysia boleh menang. ong kim swee janganla kepingin satu mata aje

Anonymous said...

Macam syaitan jer muka hindu Paria yg nak tukar bendera tu.
Atok aku pesan Hindu Paria ni tak bolih diberi masuk ke rumah kita.
Sial katanya.

MALAYSIA 0 JAPAN 6

rajaBOLA said...

KEPUTUSAN PENUH SEBELUM PERLAWANAN MSIA MENENTANG JEPUN...

MSIA DAPAT SATU GOL....JEPUN DAPAT SATU GOL.....

( mana ada dlm dunia dapat 2 gol - susah la goolkeeper nak jaga..)

tulvovuldo said...

SEMOGA KEJAYAAN MENYEBELAHI PASUKAN MALAYSIA..BERMAIN MENGGUNAKAN AKAL,TUNJUKAN KEHEBATAN MALAYSIA DI ERA ALLAHYARHAM MOKHTAR DAHARI

tulvovuldo said...
This comment has been removed by the author.
Melayu Perak said...

aku rasa seri 2-2.....

Anonymous said...

pukul brape game ni??ada keluar kat astro tx??

Anonymous said...

Bukan tak patriotik, tapi realiti...

MALAYSIA 0 - JAPAN 4

Anonymous said...

realiti taik unta..lawan pun belum.

Anonymous said...

time cam ni musangka boleh pulak realistik .. kah kah kah

mmg petriotik :)

Anonymous said...

Selamat Berjaya kpd skuad negara, berjuang hingga titisan peluh terakhir...Malaysia bole!




Amir

Anonymous said...

musang ni main bola tekan bleh la...

patriotik kena kat hang...

bangang...

pejuang hamas...

Anonymous said...

kalah lagi....