Wednesday, September 7, 2011

LEPAS PERINTAH 3 TAHUN 6 BULAN, PAKATAN SELANGOR BARU NAK TARIK PELABOR !

kalid gagap BARU..BARU..BARU.. nak tarik pelabor ke selangor selepas 3 tahun 6 bulan memerintah selangor.

ooii baru nak buat kerja ke ?
ooii baru nak buat gimik politik ke ?

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim akan melakukan lawatan kerja rasmi ke Jerman bermula 11 hingga 16 September ini bagi mempromosikan Selangor sebagai destinasi pelaburan paling menarik di negara ini.

Sepanjang berada di Jerman, menteri besar dijadualkan melawat beberapa kilang di Wiesbaden, Stuttgart, Muenchen, Bitterfeld-Wolfen dan Munich selain mengadakan beberapa siri dialog dengan pengusaha kilang di negara berkenaan.

Rombongan perniagaan ini akan turut disertai Exco Kerajaan Negeri, Dr Xavier Jayakumar dan Ketua Pegawai Eksekutif Pusat Pelaburan Negeri Selangor (SSIC), Dato' Jabar Ahmad Kembali.

76 comments:

Anonymous said...

bukan tarik pelaburan bebb..... tu rombongan jalan2 kak kiah, nak kasi perabis kantung duit slgor, sbb tau next pru mereka kene lelongg.

Anonymous said...

Baru sedar yang pilihanraya dah dekat kot. Selama ni depa dok goyang kaki sambil spin cerita je

Anonymous said...

Sebelum ini asyik tarik telor sampai dah labor je.

GAP, aku dengar PKNS labur kat Bosnia, dia sudah tangkap projek Bank Islam yang gagal tu, dia orang dah beli, wa dengar duit commission aje 100 juta lu, mungkin sebab tu dia orang koyak sekarang siap nak jual asrama budak kampong kat Pandan & Keramat tu. 100 juta lu bro GAP, dikatakan 60/40 babe, siap dapat 60, siap dapat 40 wa tak berani cakap (takut jugak sebab mat 40 tu suka menyaman - you got my drift).

Anonymous said...

Balik dr GERMAN BELI PASIR BYK2

manatau german ada teknology benih pasir...

buleh tumbuh byk2..

boleh sembang2 ngan saintis german masalah selangor yg berlubang2 dikerjakan oleh mahkluk yg. tak dpt dikesan

..errr hassaan ali tak mahu bawak ka..takpun bawak khalid depend gereja tu...

Anonymous said...

Bro GAP, lu tak follow ke cite pasal PKNS beli hartanah kat Bosnia. Wa dengar aje kalau tak silap dia orang kat Bank Islam tau kot. Wa suka kalau lu kasi bocor sebab rumours kata mat 40 (% commission) tu melibatkan jeli besar, oh sorry ikan besar PKR.

Anonymous said...

baru nak start buat keje ....???? sebab dekat nak pru .... ???

entah laaaa ... kalau masih ade orang yang sokong dengan wakil rakyat macam gini .... wakil rakyat .. kpala hotak hang laaaa....!!!!!

kalau aku ... aku pikir 1000 kali untuk pangkah pemimpin mcam ini ...

tngok kat negeri perak tu ....

bilamana bn dapat balik aje ...
bn keje kuat lagi nak tolong orang ...
sampai la ni .. asik ingat apa nak buat nak tolong rakyat ...

kalau hang tak caya mai la masok kampung ...
masok pekan buat apa ... apa yang korang bole nampak ...???? takat turap jalan .. main lampu aje ...
mai masuk kg laaa....
tanya orang kampong ...
apa wakil rakyat bn dah buat ....

bubuh tar sampai ke pengkalan sungai ...
bagi lampu jalan sampai pengkalan sg.. nelayan nak pegi balik malam malam senang ...
turap laluan tepi bendang.. memudahkan motorsikal yang bawak baja dan racun kluar masuk ..
baiki jalan untuk orng pegi balik chop kelapa sawit ...
bagi bantuan pada nelayan desa ...org kampung yg bekerja cari makan dengan menangkap ikan sambil bekerja sawah ...
kat negeri yg pas pegang ... kebon kelapa pon macam hutan rimba ... tuan tanah tak jaga... wakil rakyat di kwsan terlibat pon buat buta ...

tapi orang kampong yang jenis rebus tak empok niii ... tak kesah ...
patut laaa negeri tak maju maju ...

tanya apa yg dah buat kat kam[pong kampong laaa....bukan bandingbezakan dengan pekan ...

doncin cai said...

khalid gagap ke ???
drpd tarik pelabor, lebih baik panggil mat syabu-tex bagi ceramah kat ijok dan kampung conggo.. gurantee pelabor dari negeri sembilan datang mendengo syabu-tex berbohong atas pentas...mereka akan menyumbangkan dana ke dalam ketayap.. selangor akan terus maju...

Anonymous said...

bukan nak menghina, pada pendapat aku laaa, pentadbiran JKKK Kg Orang Asli Batu 10 Gombak lebih baik dan teratur drpd k'jaan selangor skrng ni.

Anonymous said...

sesi makan angin jer ni.....

tenguhklah nanti apa hasil yg dibawa balik...

anak buah tunggu nak mentadarah nie....

Anonymous said...

Bab melabur ni aku teringat pulak Kes TBH apa jadi? Bos dia sebat duit tu terbukti ke? Kalau ya bila nak tangkap sial tu.

Anonymous said...

kalau pr menang lagi kat selangor lepas ni..aku rasa makin bertambah huru-hara selangor dibuat puak pr nanti...kalau kau org tak caya kau undilah pr dalam pru 13 ...baru padan muka kau orang...

Anonymous said...

OI BANGLA2 UMNO...DAN PECACAI2 SERTA SEKUTU2 NYA

Ada satu iklan syampoo kat tv..

Bunyinya lebih kurang begini,
2012 dunia berakhir..

Iklan macam2 ni pun UMporNO x boleh nak sekat, inikan Judi2 dan yang sewaktu dengannya..

SADIS

Anonymous said...

UMNO MELABUR PLAK DH ADE KEUTUNGAN DIBERIKAN KEPADA JUAK2 UMNO UTK JADI PENGKOMEN YANG SETIA 24JAM DI BLOG2..

besnya jadi org umno ni....tp busukla...

Anonymous said...

bagaimana pula dengan pelaburan dari umno?utk wat modal utk kroni2 jela jawabnya...hodoh tol perangai

Anonymous said...

Pas kalah sebab gol sendiri kasi masuk. kah kah kah. Bebal makrop.

hartanah said...

Bro GAP---kasi hantam sama india bodoh Manoharan Malayalam puak pakatan ni Ahli Dewan Negeri untuk kerusi N48 Kota Alam Shah ! depa dah smakin berani hina2 islam sejak Pas join diorg!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=268376329854208&set=a.103465876345255.7941.100000455280366&type=1&ref=notif&notif_t=photo_reply&theater

Anonymous said...

Salam GAP,

pelaboran penting kalau tukang cari pelaboq juga mendapat nikmatnya. dapat duit bawah meja dsbnya.

kalau pelaboqan yang masuk hanya untuk mengisi dompet negeri, dan apabila rakyat sudah celik terhadap apa saja yang masuk adalah secara tidak langsung "hak" rakyat jua, susahlah buat PR bermain silap mata.

selain itu, pelaboqan yang masuk tidak menjamin dompet PR akan diisi sementelahan para pelaboq pentingkan ketelusan dan menolak amalan tidak sihat. dalam kata lain era pelaboq tidak beretika telah berlalu.

justeru, untuk apa PR susah payah wei! lebih produktif kalau PR teruskan berpolitik kerana kalau kuasa yang ada dapat dikekalkan, ia masih dianggap lumayan. masyuk juga tu!

dek kerana pelaboq luar pentingkan merit wal hal para pencacai kebanyakannya kaki itu dan ini makanya kemasukan pelaboqan tidak menjamin para pencacai yang akan dapat peluang membebaskan diri dari pengangguran!

nah, untuk apa PR tanam itu dan ini sedangkan hasilnya pihak lawan PR yang tuai?

lagipun siapa yang ramai menganggur? sudah tentu bukan para pencacai yang tinggal di kota dan bandar, betulkan? makanya, untuk apa PR susah payah beri ruang kepada warga desa untuk cari makan? PR tahu warga desa anti**!!!

kesimulan dari kelesuan PR dalam aspek menarik pelaboq luaran ialah:

1. siapa yang percaya PR amalkan politik baru memang betul -- politik perkudakan kepercayaan umum

2. tetapi kalau bab berkebajikan, baik anda fikir berkali-kali sebelum pangkah lambang PR.

Sesal Dulu Pendapatan.

hartanah said...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=268376329854208&set=a.103465876345255.7941.100000455280366&type=1&ref=notif&notif_t=photo_reply&theater

Anonymous said...

PR takl perlu tarik palabur kerana para pencacai boleh kenyang dengan hanya menelan air liur yang terhambur dalam ceramah dan kempen yang dianjurkan.

Anonymous said...

Gap bodo,

buat apa tarik pelaboran dari luar kalau industri hiliran dari projek ladang babi mega mampu memberikan peluang kerjaya?

Melayu Perak said...

KLIA Nombor 4 best In The World!! Pakatan Haram Tak Guna Sesenpun!
Share
AS ucapkan tahniah kepada Tun M yang mempunyai idea menarik dan berfikiran jauh ke hadapan didalam merealisasikan pembinaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur di Sepang. Begitu juga kredit kepada pihak pengurusan KLIA yang berkhidmat dengan cukup cemerlang menaikkan imej negara melalui pengurusan lapangan terbang yang cukup baik sekali.
Pihak pembangkang pernah menentang keras pembinaan KLIA ini suatu masa dahulu kerana mereka berpendapat Airport Subang sudah cukup baik.

Begitulah juga dengan pembinaan Putrajaya, Jambatan Pulau Pinang dan banyak lagi projek mega yang dikritik keras oleh puak pembangkang sekarang semua mereka terpaksa menjilat ludah sendiri apabila semuanya mengecapi kejayaan dan kegunaan penting yang tersendiri.
Puak pakatan memang tak guna seduitpun, hanya tau menyalak kritik kerajaan, walhal mereka tak buat satu apapun untuk menaikkan nama negara!

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) terpilih di tempat keempat dalam kategori 10 Teratas Lapangan Terbang Seluruh Dunia Terbaik SmartTravelAsia.com 2011 dalam undian pengembaraan, naik setakuk daripada tahun lepas.

Pengarah Urusan Malaysia Airports Holdings Bhd (MAHB), Tan Sri Bashir Ahmad berkata syarikat memberikan penekanan utama kepada meningkatkan secara berterusan kepuasan penumpang di lapangan terbangnya, khususnya KLIA, menerusi peningkatan perkhidmatan dan kemudahan.

"Apa yang membuatkannya lebih bermakna ialah responden dari Asia menguasai lebih 50 peratus daripada jumlah responden, yang sekali gus menunjukkan kehadiran kukuh KLIA dalam sektor ini dan seterusnya memberi cabaran kepada lapangan terbang popular yang lain di Asia," katanya dalam satu kenyataan, Rabu.

Smart Travel Asia, satu-satunya majalah pengembaraan di rantau ini dan mempunyai lebih satu juta pembaca seluruh dunia. - BERNAMA

Anonymous said...

pakatan rakyat dr tahun 2008 sampai skrg ceramah je le......

Anonymous said...

Kenapa cari pelabur dari German? Tidakkah penasihat ekonomi s'gor dah buat hubungan 'peleburan' dgn china doll tempoh hari, lantik penasihat, tapi tak ikut.

Pelaburan dlm 'sek tor pengairan' utk tanaman 'semusim' di 'tanah sekangkang kera'.

Anonymous said...

Kau org umno yg tak tahu tolong diam.

Kkkkhalid kkkee ssana ssebab nnak promosi video seks lakonan penasihat kewangannya yg bakal meletup di dlm mahkamah.

Anonymous said...

pelabor sebenarnya kenal siapa PR dan apa kemamuan mereka dalam aspek membantu para pelabor memajukan perusahaan.

sesungguhnya daya untuk menang dalam gelanggang politik bukanlah bermakna otomatik memiliki daya memajukan ekonomi. presiden AS adalah contoh itu dan tempiasnya melata-lata.

Anonymous said...

Rombongan khalid ke german utk mencari penganjur sarkas yg sudi mengambil seekor beruk jadian yg boleh bercakap dlm loghat kedah utk pertunjukan.

Anonymous said...

siapalah nak berurusan dengan politikawan setahun jagung?

Anonymous said...

Khalid nak berunding dgn pengeluar kereta mercedes benz bagi mendapatkan hak menggunakan logo mercedes utk digunakan sbg lambang bintang 3 komunis.

Anonymous said...

khalid nak pegi jual gambar bogel elizabeth wong di german.

Anonymous said...

Selangor hancur la ni...takde perubahan apa pun...harap bagi air free je...tapi kesan dia lepas nie Syabas takde dana nak buat penyelenggaraan....Kalau BN menang pun nanti, teruk nak pulihkan sumber strategi ni....Dalam penggal ni...emua elok jer tak perlu maintain....lepas ni, bila selangor kembali kepada BN, teruklah nak maintain apa yang diaorang dah buat ni.....mereka saya tinggalkan krisis air selangor ni kepada BN....antara term bom supaya jadi isu kelak...
Jadi isu air ni memang mainan mereka pun. Rakyat susah yang beranak ramai tetap kena bayar air...tetapi orang senang tak perlu bayar air..sebab kegunaan sedikit.

Anonymous said...

Itulah hebatnya selangor...

selangor jual pasir kerana nak bagi subsidi air kpd rakyatnya.

bila psir digali, lama-kelamaan mata air akan keluar dan bertakung membentuk tasik.

last-last, semua org duduk dlm tasik, dapat air free, kerajaan tak payah bagi subsidi lagi.

Syabas pun tak payah operasi lagi.

Anonymous said...

lari nak tutup kes murtadlah tu.... kes murtad tak settle bleh gi luar negara puak ....

Anonymous said...

Khalid sepatutnya membawa bersama2 mereka pakar ekonomi dari kedah juga iaitu mahfuz omar.

mahfuz ada pengalaman dlm pembinaan airport kerana dia pernah kerja angkat beg kat airport. dia boleh bawa 8 beg sekaligus tanpa bantuan jin.

Anonymous said...

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com
Hari ini seorang pakcik yang berusia 65 tahun , bernama Baharum Shah , adik kepada 'pejuang kemerdekaan' bagi parti Pas , Mat Indera, muncul bersama dua budak hingusan Pas membuat kenyataan mengatakan abangnya bukan ahli Parti Komunis Malaya. Dia juga menuntut agar kerajaan membersihkan nama adiknya. Sini Saya punya pandangan senang sahaja.

Pas sekarang dalam keadaan terdesak untuk memastikan mereka tidak tewas dalam perdebatan yang sedang berlaku. Jadi mereka harus guna apa sahaja jalan yang ada untuk menunjukkan kepada rakyat mereka di pihak yang benar. Sekiranya tidak menang sekali pun, dapat mengelirukan rakyat pun sudah cukup baik bagi mereka.

Adik kepada Mat Indera yang muncul bersama dengan budak hingusan Pas hari ini sebenarnya telah pun digunakan oleh Pas. Tidak mustahil wang ringgit juga telah digunakan untuk memujuk beliau agar mengadakan sidang media tersebut hari ini. Blog Screw Kuat ada maklumat tersebut. Sini Kejadian Bukit Kepong berlaku pada tahun 1950.

Kejadian Bukit Kepong berlaku pada tahun 1950. Adik Mat Indera yang muncul hari ini berusia 65 tahun. Maknanya dia lahir pada tahun 1946. Semasa peristiwa Bukit Kepong dia berusia 4 tahun. Logikkah budak 4 tahun yang masih menghisap botol susu dan bersunat pun belum lagi tahu apa kegiatan abangnya pada masa itu ? '

Kalau nak menipu kerana terima upah pun biarlah logik sikit. Kita tak pelik dan mungkin kita juga boleh percaya cerita daripada adik Mat Indera yang muncul hari ini sekiranya beza usianya dengan Mat Indera pada masa itu tidaklah jauh sangat. Dia kata abangnya bukan anggota PKM. Dia pada masa itu umur 4 tahun.

Abdullah CD pula adalah bekas Komanden Rejimen Ke 10 PKM terang-terangan dalam bukunya (Memoir Abdullah CD,bahagian ke 2) mengatakan Mat Indera adalah anggota PKM. Dalam buku tersebut, Abdullah CD bukan sahaja mengesahkan Mat Indera sebagai anggota PKM, malah beliau juga mengesahkan Mat Indera bersama orang-orang cina dan melayu mengetuai serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong.


Jika Komanden Rejimen PKM sendiri pada masa itu yang berusia 34 tahun mengesahkan perkara tersebut, adakah kita nak percaya kepada budak yang berusia 4 tahun pada masa itu ?
......

INGAT BAIK2 PERANGAI M.SBU

Dia kata kena rempuh dengan Land Rover polis. Bila muncul video, jangan kata Land Rover, bayang Land Rover pun tidak ada di tempat kejadian. TETIBA WAJA PLAK LANGGAR.. ALLAH NAK TUNJUK M.SABU...

shahalamkini said...

Dia cari pelabur,sebab bulan puasa ahli parlimenya bernama khalid gereja tak ada wang nak sampaikan sumbangan pada surau pada bulan puasa tahun depan


Khalid Samad menyampaikan sumbangan kepada surau Al-Jannah Seksyen 23 shah Alam bukan peruntukkan dari Parlimen ,sebaliknya peruntukkan Ramadhan daripada Masjid seksyen 24 , di maklum bahawa peruntukkan tersebut yang di serah oleh JAIS kepada Masjid Seksyen 24,manakala surau –surau di dalam kariah masjid tersebut juga turut mendapat sumbangan wang ringgit untuk menampung kos dibulan Ramadhan dalam bentuk sekeping chek.boleh datang ke portal shahalamkini.com untuk selanjutnya

Anonymous said...

Assalam GAP.
Sesuatu yg lahir dari rasa kecewa, agak sukar utk berjaya. PKR diasaskan & ditadbirkan berdasarkan sentimen kekecewaan Anwar! PKR bukan punya akar yg teguh macam Umno & Pas. PKR merugikan Melayu & negara. Mereka laungkan dasar bukan perkauman. Satu dasar yg tak sesuai langsung dgn politik M'sia.

Ingat, negeri2 bersultan & beraja dlm persekutuan adalah negeri Melayu. Sah dlm tafsiran perlembagaan hingga kini. Jadi, apa tujuan sebenar PKR jalankan dasar bukan perkauman? Ya! mencabar perlembagaan demi memenuhi tuntutan bukan Melayu!

Sebagai Melayu Islam, kita wajib pertahankan hak kita! Hapuskan PKR!!!

ELERT GAP !!!! said...

ELERT 11 Pagi esok

APAPUN, KERANA MULUT MOHD SABU YANG CELUPAR ITU, ESOK 8 SEP 2011 LEBIH KURANG JAM 11 PAGI ELOKLAH KITA BERAMAI-RAMAI KE IBU PEJABAT PAS JALAN RAJA LAUT, KUALA LUMPUR MENYOKONG PERHIMPUNAN AMAN DAN PENYERAHAN MEMORANDUM OLEH PERSATUAN BEKAS-BEKAS POLIS DAN PERSATUAN BEKAS-BEKAS PERAJURIT

YANG JELAS TERLUKA DENGAN KENYATAAN MOHD SABU DAN PEMIMPIN PAS YANG JAHIL MURAKKAB TENTANG SEJARAH! PERHIMPUNAN DAN PENYERAHAN MEMORANDUM INI BAGI MENDESAK PAS BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KENYATAAN MOHD SABU DAN PERMAINAN POLITIK KOTOR MEMPERTAHANKAN KENYATAAN TERSEBUT!!!!

AYUH KITA "SERANG" PEJABAT PAS DENGAN MEMORANDUM.DAN SEPERTI BIASA PAS MENGATAKAN PERHIMPUNAN INI ADALAH PERMAINAN UMNO. HARUS DIINGAT BAHAWA UMNO TERLALU LEMBIK UNTUK BERLAWAN DENGAN PAS, BIAR RAKYAT YANG MENGAJAR PAS.

Anonymous said...

Penang,Kedah pi melabur kt Kelantan buat kebajikan sikit kt sana. Sana teroklah. Rumput tepi jalan tak potong. Bandaraya isle semacam je kotoq. Pi bantu depa. Nak buat camna rakyat suka pada parti kotoq,korup dan komunis.

Pas Sayang Komunis.

Anonymous said...

Anon 12:47.

Mat Indera bukan ahli PKM sebab dia tak bayar yuran keahlian agaknya. Dia ahli suhabat je.

Anonymous said...

Lihatlah betapa bodoh dan bebalnya kerajaan selangor dibawah pentadbiran monyet - monyet yang dikatakan mempunyai otak 3 suku.

Malu la wei wahai anjing - anjing kurap belaan PR oi.

Baru skrg nak tarik pelabur?

HAHAHAHAHAHAHAHA

Inikah yang dinamakan Kerajaan yang bakal memerintah Msia?

Kesian, teramatlah kesian bagi mereka yang menyanjung akan kepimpinan monyet - monyet yang berotakkan 3 suku.

Lawak.. lawak.. cukup - cukup lawak.

Baik tahun depan masuk raja lawak, ada juga faedahnya.

kah kah kah kah kah..

gohku said...

lambat lah sket nak buat kerja.. nak bersih kan dulu taik umPORNO dan juga nak kasi buang langau2 yg bising lam negeri selangor. Penyangak dan penyamun pulak sentiasa kaco selangor camner nak buat kerja. Kasi setle baru senang hati nak buat kerja dan yakinkan pelabur penyangak dan penyamun tarbus kat selangor dah kena tambat...

gohku said...

Tapi pelik rombongan cik Abu g disneyland merayap2 holiday takde pulak anjing2 penyamun tarbus dan penyangak ni menyalak? agaknya semua mulut dah kena suap ngan lalang agaknya...

Anonymous said...

ader nama2 pengusaha kilang2 tu... kita kasi langgar, baru lar syok...

SPY said...

BUKANNYE NAK TARIK PELABUR....TAPI NAK CARI JUBOR....KAH...KAH...KAH..

SPY said...

PSSSTTTT!!!
JANGAN BISING!!
ROMBONGAN KHALID GAGAP NI NAK CARI BABI BAKA JERMAN LA.....NAK KASI PANGGANG LEPAH PRU13 NANTI.....

Anwar ejen Yahudi said...

abis la...maka berkata-katalah si Jerman tersebut dalam hati..

"apa ke bebal bebeno orang negeri selangor pilih org gagap jadi MB?..takde karisma langsung.."

tatkala Khalid gagap tergagap gagap memberi penerangan kepada si Jerman tersebut...

Anwar ejen Yahudi said...

wah..!! sudah ada satu ekor anjing puak fuckatan harami mengaku kerajaan negeri Selangor LAMBAT BUAT KERJA..!!!!

Mengaku jugak korang ye..tak kisahlah alasan tu korang nak rekacipta cemana pun..yg paling penting dah MENGAKU..

thehehehe

SPY said...

PSSSTTT!!!
SATU LAGI SEBAB KALAID GI JERMAN...PASAL NAK TENGOK GEREJA PATERN MANA YG SESUAI NAK BINA KAT SGOR...ATAS PERMINTAAN KHALID GEREJA KATANYA.....

Anwar ejen Yahudi said...

adapun antara agenda si khalid gagap yg lambat nak buat kerja ni..

ialah mendapatkan teknologi jerman bagi membesarkan lagi kocek kocek tauke kandang-kandang babi dengan membangunkan kandang babi moden..

tak lama lagi dapatlah dia gelaran 'Bapa Pembangunan Kandang Babi MOden'

Maka bersukaria lah si Teresa Cock, si Ronnie Liu dan sekelian kroni Lim Kit Sial..

Celebrate gong xi fa cai..celebrate kawin, majlis orang mati, majlis keramaian kerajaan negeri selangor semuanya bakal berasaskan babi panggang..

Anwar ejen Yahudi said...

spy, itu juga mempunyai kemungkinan yg besar.

Pembinaan gereja gereja baru bagi melancarkan gerakan umat Islam bebas utk murtad yg digerakkan oleh Ambabiga dan telah pun mendapat sokongan todak berbelah bagi Khalid Gereja, tentunya Teresa Cock dan kroni Lim Kit Sial, Keparat Singh dan Anwar anak bini kekasih..

PEMUDA MELAYU said...

la...... besa le tu.Kan lani dah dekat dengan PRU13.Ni le masa yang paling sesuai nak tunjuk yg mereka jenis org yang kuat wat koje.Nanti bila tiba PRU 13 PR boleh tabur janji pelaburan yang akan masuk dari sana yang nilai dia main puluh or ratus bilion dollar.Jadi le janji manismu.mana yang termakan janji manismu akan sokong PR.
sama le mcm kat Kedah.Bila tiba PRU maka duit dari Tabung MB yg diambil dari duit yang Kerajaan Persekutuan bagi untuk baiki jalan akan digunakan untuk wat berbagai projek.Kononnya duit tu dari kerajaan negeri.Walau asalnya duit tu dari musuh mereka.
sama sama kita tunggu.Pa dia projek PRU dari PR

Anonymous said...

abis la...maka berkata-katalah si Jerman tersebut dalam hati..

"apa ke bebal bebeno orang negeri selangor pilih org gagap jadi MB?..takde karisma langsung.."

tatkala Khalid gagap tergagap gagap memberi penerangan kepada si Jerman tersebut...
-----------------------------------

hehe..LIKE

Anonymous said...

Kenapa pi German, tak kan tak study, bukan ke negara2 di eropah sekarang ni semuanya nyawa2 ikan, separuh muflis. Kalau mereka ada duit lebih pun baik pi serang libya waktu malam, siang rehat tidur.

Mael Hashim said...

Tak pernah dengar Anwar Ibrahim membuat rombongan mencari pelabur.

Anonymous said...

tu le namanya MB bangang..
dah le nak dekat PRU baru terhegeh hegeh nak buat keje..

baik pegi Greece terus..itu yg paling nak muflis..

ai..nasib..nasib..orang selangor dapat MB mcm dot dot dot...

Anonymous said...

kawan2

jangan lupa beri sumbangan dana pilihanraya umum 13 utk PAS

jejak ke putrajaya

fisabilillah

hehehehehehe

Anonymous said...

Anwar Ibrahim memang busy giler ke sana ke mari pegi oversea..

guna duit dana dari kawan kawan Yahudi lak tu.

Tapi bukan cari PELABUR..cari PELACUR je sambil memburukkan negara sendiri..

Namakan seorang lagi dalam dunia ni yg burukkan negara sendiri?

Anonymous said...

PAS dah bukan fisabillillah dah..

sudah tukar la sekarang..

fisabil komunis
fisabil ambabiga
fisabil DAP

Dia punya semua sudah hilang.. DAP anti PAS..

Anonymous said...

hehehe ye ke?

saje je jenguk2 haramkahdaily td

ternampak iklan sumbangan dana pilihanraya

haiii PAS PAS...

bab ni mmg expert!

Anonymous said...

aik??

exco kerusi pun ada sekali..??

exco kerusi? tak kenal??

ala... yg menang pemilihan Parti Kencing Rakyat ada kes baling baling kerusi tu....

Anonymous said...

pr mmg bodo sbb ditadbir oleh org2 bodo..ahaha

Karl said...

anugayrah tak main rombongan, dia solo je carik pelacur...

ehhhh...

Anonymous said...

ye tak ye..mana ada rombongan cik kiah kalau nak cari pelacur..

Anonymous said...

ni semua sbb puneksihat la...si nuar tu..

Anonymous said...

Pakatan rakyat menang kat Selangor sebab rakyat Selangor yang pilih. Jangan salahkan Pakatan Rakyat tapi salahkanlah orang2 Selangor itu sendiri.

Anonymous said...

Pasir dah habis sebab tu nak cilok duit dari luar plak.

kopral singh said...

Tetetelokop llleler eeeengkau Kakakalidddd !!

lahanat pkr !

rakab said...

Dap, pkr raja rasuah di selangor.
Pandai makan ,..pandai simpan.

Teo beng hock sanggup bunuh diri sebab nak jaga boss.

penyangak pakatan masih tak sedar diri ke ??

Anonymous said...

Sejak PKR memerintah kat Selangor ni makin huru-hara selangor dibuatnya. Tak nampak pun selangor bertambah maju dan menjadi negara islam.

Soalan untuk PAS, bila lagi nak jalankan hukum hudud kat selangor, kedah & Kelantan

Anonymous said...

baru 3 tahun pasir kat selangor sudah kena ratah macam 50 tahun.

sampai kan yg belakang ukm pun kena bedal..

ai..fuckatan..fuckatan..

paku dulang paku serpih mengata org dia yg terlebih.

BAPAK KRONI pun fuckatan..sekalian anak beranak, anak bini kekasih, menantu, kazen mazen..laaaaaaaaaaagi dahsyat.

Anonymous said...

Dia dah tukar moto dari negar isalm kepada negara berkebajikan.

kebajikan tuk penjual arak dan gereja.

PAS oh PAS apa nak jadi ngan parti roller coster ni

Anwar ejen Yahudi said...

anon 1.48pm,

kena tukar sikit soalan utk PASngok..

ini mudah je..PASngok memang pakar bab ni..

Bila lagi nak kibarkan bendera bulan bintang tiga depan kilang Carlsberg dgn kilang Anchor Beer??

Jangan lupa bawak anak bini sekali.

Anonymous said...

Area selayang ni semakin teruk sejak pakatan memerintah tak ada perubahan yang boleh membantu meningkatkan ekonomi masyarakt kat sini. Yang berubah cuma volume ceremah maki hamun kat surau Dan YB tambah 1 lagi keta Ferarri.

Apa nak jadik ....

Anonymous said...

kalau umno buat pelaburan ... dan dikongsi samakan dengan juak juak dia .... itu perkara biasa.... rakan bisnesss .....
orang puteh yang beragama islam ..yg cari makan dengan perniagaan pon macam tu ... pak2 arab pon buat macam tuuu jugak ... apa yang pelik sangat ...?????
mak ko yang berniaga jual nasi lemak .. goreng pisang pon ... untungnya kongsi ngan bapak ngko ... apa yang ajaibnya ....
biasaaaaa laaaaaa .......!!!!!

tak mustahil dalam pas jugak ranmai yang macam tu ...
(((( dalam pas pon melambak yang macam tuuuu ... ))))

nak buat apa buat bisnesss kalau partner dalam partnership pon kita tak kenal ....nak kongsi untung pulak lagi ....
buang masa ...
buang tenaga...
buang modal ...
takkan nak buat bisnesss share dengan musuh ketat buat partnership....??????
tak perlu juak juak kaya dalam umno kasi duit untung untuk jadi pengkomen ......

memang puak puak pas ni harus di ajar dan di komen ....

kalau tidak, jadi buta mata ... buta hati ... pendengki ... sakit hati tak tentu pasal....
ntah kuman mana... hantu mana dah masuk dalam hotak dorang ,...

Jalut said...

Ya betul,betul,betul.Pelabur untuk industri BABI!

ANACONDA said...

KENA TIPU LAGILAH RAKYAT SELANGOR...