Wednesday, October 19, 2011

PERHIMPUNAN ANTI MURTAD :MUFTI HARUSSANI SAH TURUN !

ayuh  saudara seislam aku satu malaysia.

ayuh turun ke stadium shah alam sabtu ini jam 2 petang. kita raikan kebangkitan semangat lur biasa umat islam akhir zaman mempertahankan akidah umat..

mufti harussani konpem turun.

poster kat bawah ni aku mohon agar anda copy dan emailkan kepada seluruh rantaian rakan anda.


jangan lupa bawa ibu bapa,isteri, pakcik makcik,anak dan jiran anda. jadikan anda sebahagian daripada sejarah kebangkitan umat.

71 comments:

Anonymous said...

Pas hanyalah sebuah parti macam Dap. Anda mungkin ahli Pas atau Dap tetapi anda juga adalah ahli Islam.

Islam jauh lebih tinggi dan penting berbanding parti. kalai itulah yang anda faham makanya anda (ahli pas dan Dap) pasti akan mengibarkan bendera di perhimpunan berkenaan.

Sebaliknya kalau anda meletakkan parti lebih tinggi dari agama makanya wajiblah anda tunduk dengan kemahuan parti anda kerana itulah diri anda.

Anonymous said...

Bro Gap dan anon 1.23

Pemuda Pas sokong Himpun Sejuta Umat.Aku terharu.Agama mengatasi politik. Mari kita bersatu atas agenda agama.UMNO+PAS.

Anonymous said...

bagi sekalangan mukmin himpunan bersih mungkin lebih penting kerana ia berkaitan dengan politik.

himpunan sebilion ummah tidak menjanjikan apa-apa ganjaran duniawi semacam mana perhimpunan bersih.

atas sebab itu jangan terlalu berharap perhimpunan atas landasan agama diperendahkan kerana lazimnya ummah sukar bersatu atas landasan keagamaan.

Fikir-Fikirkan

pruperak13 said...

Pas sekarang tidak lagi mempertahan kan agama islam sekarang sudah jelas pas tunduk kepada dap laknattullah jadi kiranya ada lagi selepas ini yang menyokong pas bermakna orang tersebut boleh dikatakan sesat agama nya.

Anonymous said...

Anon 1.31

Agama diutamakan bukan politik. Belum cuba belum tau. Bersatu atas politik dah tau payah. Mari kita bersatu atas agama. Aqidah agama Islam.

Anonymous said...

Puak-puak umno suka mempolitikkan agama

zali

Anonymous said...

Aku ingat aku je yg dok lompat dari satu dahan ke satu dahan,

rupa2nye UMNU lagi teruk ??

Melayu - Perlembagaan - Ugama - Sultan,

Harrusani plak !!!

Mmuuaahahahahaha...!!!

Anonymous said...

PAS will not participate in the anti-apostasy rally in Shah Alam this Saturday as the organisers said their event would not involved political parties.

Tahniah PAS!

JGN LACURKAN ISLAM!!!

Anonymous said...

musangka

Ko memang jenis tak boleh tengok UMNO+PAS Bersatu. Nyah ko dari agenda Islam. Ko tu suka tengok orang Islam bergaduh. Perangai musang memang macam itu.

Aku tau ko ini bukan Islam. Kalau ko Islam ko suka orang Islam bersatu. Atau ko ini munafik kot.

Anonymous said...

Musangka

Itu Pas, Pemuda Pas ok. Yang ko api-apikan orang Islam apahal? Munafik sugguh.

Anonymous said...

Perhimpunan anti murtad: selamatkan aqidah @selamatkan periuk nasi pemimpin umno & pencacai-pencacai umno.? Aku sokong PAS tak menyertai himpunan ini kerana ia ada agenda tertentu . Insyaallah dalam next PRU Rakyat Malaysia akan humbankan umno ke dalam tong najis.


zali

Anonymous said...

So sad that to need a third party to save your aqidah, not your own self. Sia-sia lah Allah created you with brains.

This rally is another of the BN regime's political ploy. Buat kecoh maximum to confuse the Melayus' whille they loot and plundr the country's wealth.

I will attend if its a Solat Hajat to pray for us to have the wisdom and to kuatkan aqidah but not this below zero rally that will do nothing but make us Muslims look shallow !!

Genki said...

bro cadangan yg bgus..tp cukup ke sejuta umat kt stadium shah alam..mcm xmuat je stadium tu..better plan buat di semua stadium di setiap negeri kt malaysia..baru cukup kita nak himpun satu juta tu..ayuh semua..

Anonymous said...

Zali, mufti Perak dan Mufti kelantan pun sokong. Ko sapa nak cakap macam itu? Ko mufti Malaysia kot. Aku penyokong Pas pun sokong. Ko nak sokong si barua Anwar dan Lim Kit Siang, persilakan. Aku rela agama dipertahankan.Ko nak pertahankan sangat politik lebih dari Islam dipersilakan.

Anonymous said...

Copy dr blog

Buku Najib Tak Laku...Hingga di Tawarkan Diskaun 50% ??
Buku Kisah Najib Tak Laku Dipasaran!!!.
Korang ingat tak lagi buku mengenai Najib yang bertajuk ‘Najib Razak : Prime Minister of Malaysia’ yang diterbitkan pada 15 June 2009 dan ditulis oleh Chamil Wariya?

Dari synopsis buku tersebut yang kelihatan hanyalah ayat-ayat mengampu Najib sahaja, antaranya Najib dikatakan beliau telah mengikuti jejak langkah Ayanhnya Tun Razak sebagai seorang Ahli Politik yang berjaya, malah melebihi pencapaian Ayahnya Tun Razak’..

Buku tersebut dikhabarkan oleh seorang sahabat kini dijual di MPH dengan potongan harga 50% dari harga asalnya iaitu RM19.90..

Bagaimanapun biarpun telah diberikan potongan hingga 50% buku tersebut masih gagal menarik pembeli.. atau dalam lain ayat TAK LAKU.

Kesian kat Najib.. tak ramai rakyat Malaysia yang nak tahu pasal dirinya biarpun dah berpuluh juta ringgit dihabiskan untuk membina imej..

Kenapa 3 Juta Ahli UMNO itu tidak berminat memilikinya ?

Anonymous said...

So sad musangka

Orang macam ko ini perosak agama. Suka tengok benda buruk banding benda baik. Semua orang Islam bersaudara. Jadi, dah kena lanyak dengan puak2 kristian, mau jaga diri sendiri musangka.kalau ko Islam, nanti anak ko masuk kristian baru ko tau. Tapi kalau ko kafir, aku peduli aper.so sad

Anonymous said...

KELUAR BULATAN

MASUK BARISAN

Genki said...

woi musangka,

bahalol betul la lu ni..PAS memang takut hilang undi DAP..apsal pemuda PAS berani bg statement nak join..PAS pentingkan DAP dr ISLAM..klu btul parti islam, xspttnya buat statement mcm tu..org2 UMNO & PAS boleh join HIMPUNAN ni tanpa guna nama parti politik..dtg sgb seorang ISLAM..bkn sbg presiden parti mana2..bahalol punya PAS..

Anonymous said...

Sesudah semua tipu daya umno untuk memburukkan pemimpin PR spt liwat, video lucah ,isu mat indera , isu perkauman sudah tidak laku di mata rakyat , isu murtad pula dipolitikkan . Puak umno ni agama bermusim . cara hidup tak ikut Islam sepenuhnya. Kalau tak laku isu ini , aku tunggu lagi apa isu yang umno akan buat. Bangang punya UMNO

anti hipokrit

Anonymous said...

Porn king UMNU has fallen into its own trap!

In time they will come out with more of this because causing racial and religious tension is the only way they can stay in power.

Anonymous said...

aku malas dah nak layan musang .. kejap islam kejap melayu .. kejap kominis kejap kebjikan .. kejap bi kejap bm

kah kah kah

aku pening dah tak mampu dah nak lawan musang ni

kah kah kah

dah berbelit otak aku ni memikir bagaimana si musang ini sunguh hebat mematahkan segala "spin" yang aku cuba sampaikan

kah kah kah

Anonymous said...

Sebenarnya umat Islam sudah terlalu leka dgn perkara yg tidak penting,akibatnya ramai penganut Islam sendiri sudah merasa rendah diri,terkebelakang dan mula memandang ugama lain lebih baik.Jadi timbullah gejala murtad dan tidak yakin lagi kepada ugama Islam oleh penganutnya sendiri.

Perhimpunan ini hanya sekadar utk mengembalikan semangat sayang kepada Islam,kesannya tidak akan kekal lama jika ianya hanya terhenti di situ.Seluruh umat Islam semestinya selepas ini,menerus agenda memperbaiki diri dan meningkatkan imeg Islam melalui tindakan yg lebih bererti.Mereka yg berkuasa perlu mengunakan kuasa mereka utk meningkatkan martabat umat Islam dari segi meterial dan spritual jangan hanya mementingkan diri sendiri,manakala rakyat pula perlulah memperbaiki diri sendiri dari segi ilmu,ekonomi dan kesungguhan bekerja baik dalam apa bidang sekali pun.

Ramai di antara kita yg beria-ria mahu menukar kerajaan,sedang diri sendiri pun belum bertukar,masih di takuk lama- malas ,leka dan tidak mahu berusaha.Bolehkah kita menjadi maju dsb,hanya bila kerajaan di tukar?.Fenomena ini cukup ketara dalam kelompok pembangkang(PR).Gelagat mereka memang bakal mengundang sebagaimana kata pepatah,'menang sorak kampung tergadai'.

Walaubagaimana pun perhimpunan ini diharap menjadi langkah pertama kita,dan gerakan sususalan akan menyusul.Insyaallah saya akan bersama hari Sabtu nanti.

Anonymous said...

The latest population census confirms that there is no single Malay Christians according to their statistics but Harussani alleges that more than 250,000 Malays have converted to Christianity or left Islam for some other faith.

The Home Minister has also confirmed that there is no Christian conspiracy to make Christianity the official religion. If that is so, what is this anti apostasy all about?

Kempen pilihanraya ???

Anonymous said...

Anon 1.35,

"Agama diutamakan bukan politik. Belum cuba belum tau. Bersatu atas politik dah tau payah. Mari kita bersatu atas agama. Aqidah agama Islam."

October 19, 2011 1:35 PM

Komen:

Mungkin kamu benar tentang bersatu bawah payung agama tetapi realiti di serata dunia macam mana?

Apakah timur Tengah lebih banyak bersatu bawah payung agama atau bawah payung kebendaan -- kekayaan?

Bersatu bawah payung agama adalah saranan dalam agama untuk umat. Kenapa disarankan? Mesti ada sebab.

Sebabnya jelas iaitu manuia secara lahiriahnya berkasta-kasta. Manusia secara lahiriahnya rasis. Maka itu turunlah agama mengajak manusia membuangkan sifat negatif berkenaan.

Berbalik pada isu, Melayu tidak bersatu kerana agama DAN juga politik. Dari sudut agama, bagaimana mukmin boleh bersatu kalau satu pihak sentiasa mencari hujah untuk merendah-rendahkan darjat yang satu lagi?

Dari sudut politik, macam mana mukmin akan bersatu kalau masing-masing berasa tidak cukup dengan kuasa yang dimiliki hinggakan sanggup menggadai itu dan ini semata-mata mahu mendapatkan sokongan waima dari golongan bukan mukmin?

Cubalah kalau kedua-duanya mendapat apa yang dihajati, setel masalah, Bro.

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

Pilihanraya di Malaysia adalah mengikut piawaian PBB. Makanya, untuk apa orang Islam terpekik terlolong bersama Ambiga?

Anonymous said...

nak diluah mati mak nak ditelan mati bapak ..

last last kemam jela ..

tengok je la
biar je la
latak pi la
mampus ko la
apa aku peduli
kubo lain lain

Anonymous said...

Ketetapan PAS sudah dibuat!

Pemuda PAS tidak bole sertai HIMPUN atas nama Pemuda PAS !!

Tindakkan disiplin bole diambil!!!

Anonymous said...

Pas lebih sudu dari kuah. Himpunan sebilion ummah bukan untuk parti politik tetapi untuk umat.

Terpulang kepada ahli Pas sama ada mahu dianggap sebagai umat Islam atau umat Pas.

Anonymous said...

Seorang mukmin sanggup berlakon mati (dalam perhimpunan bersih) walhal perhimpunan berkenaan adalah alat untuk bukan Islam kekal dominan dalam landskap politik pembakngang.

Ini menunjukkan ketaksuban terhadap duniawi membuatkan umat sanggup lakukan apa saja asalkan cita-cita politik pihak yang disokong tercapai. Apakah kehadiran mukmin seperti ini dialu-alukan?

Anonymous said...

My hindu's friend, Yogesh said:

"The rally was organised over the claims of increasing attempts to convert Muslims to Christianity. So, the rally is to tell all non-Muslims that they must not attempt to convert Muslims to Christianity, they only allow Muslims to convert people from other faith to Islam. This is a one way street la..!"

Jgn bimbang, aku kurang setuju ngan pendapat dia ni....!

Anonymous said...

Satu dunia tahu bahawa memancing penganut dari agama lain secara licik bakal menimbulkan ketegangan.

Justeru, apabila para pengembang agama mengembangkan anutan kepada bukan penganutnya (secara tidak berhemah) dan kalau berlaku ketegangan kenapa pulak pihak lain dipersalahkan?

Ya! kenapa pihak yang bersalah tidak di persalahkan tetapi pihak yang mempertahankan mangsa dipersalahkan? Pelik?

Tidak pelik sebenarnya kalau isu ramasan payu dara dijadikan perbandingan. Nah, peramas payu dara tidak dipersoalkan sebaliknya pembongkar yang dipersalahkan.

Kenapa jadi begitu? Semua ini kerana manipulasi media. Apabila sentimen umum dikuasai oleh putarbelit media maka jadilah keterbalikan: yang hak tumbang yang batil berdiri.

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

PAS adalah party yang betul2 walk the talk, buat seperti apa yand dia cakap, PAS is for ALL, PAS is for JUSTICE. Inilah sebenar nya tauladan yang di kehendaki oleh ISLAM.

Keep it that way PAS and stay away from politics of HATRED, GREED,NEPOTISM, FAVORITISM,RACISM, etc, etc. That's the way to PUTRAJAYA. RAKYAT malaysia lebih mempercayai PAS dari itu 'hantu belang' UMNU.

Anonymous said...

ala GAP cerita islam berkobar2 tapi tayang video sex kat orang..lu tau apa itu munafik..lu pikir la sendiri..




komando 69

Anonymous said...

236,

Better ask utusang!!!

Mmuuaahhhahahha...!!!

Anonymous said...

Tindakan disiplin parti ibarat langit dengan bumi kalau dibandingkan dengan tidakan disiplin ke atas pemurtad.

Meskipun Parti Demokratik kenakan tindakan disiplin ke atas "manuharam", ia masih boleh ditarik balik apabila muncul isu ini: kalau ditelan isu manuharam parti mati kalau diluah manuharam kerier politik LGE mati.

Makanya apakah ahli parti perlu tertekan dengan tindakan disiplin parti yang tidak kekal sifatnya atau terus dihantui dek isu murtad? Tepuk dada anda...

Anonymous said...

UMNO set a trap but luckily, PAS didnt fall for it. DYMSultan says no evidence of proselysation but organisors still want to demonstrate.

Oh ya! UMNU is behind this charade...!!

Anonymous said...

musang. org islam murtad bukan perkara main2. tolong jgn main2 soal akidah. apa kejadah ko nak jd jurucakap bg pihak agama lain pulak?

Anonymous said...

mungkin ko bukan islam kut musang? kalau ko bukan islam lbh baik ko stop komen pasal islam.

Anonymous said...

Anon 2:51,

Musang adalah cybertrooper Umnu tetapi menyamar sebagai cybertrooper pembangkang.

Tujuannya ialah untuk menimbulkan keraguan terhadap pendirian politik Pas. Apabila itu berjaya, Umnu akan terus mendapat sokongan.

zali

Anonymous said...

Jangan datang semua..ini semua perangkap UMNO.Pasti akan ada tayangan video lucah mirip Anuar pada perhimpunan nanti.Ini semua bermotif politik..

Anonymous said...

Tuan Mufti Perak adalah penyokong undang-undang hudud, makanya siapa yang tidak bersama beliau adalah menolak hudud.

Makanya himpunan anti-murtad akan memberikan gambaran siapa yang menyokong Tuan Mufti (menyokong hudud) atau siapa yang menjarakkan diri dari hudud.

Anonymous said...

Agama tidak dapat dipisahkan dari politik -- Nik Aziz

Anonymous said...

PAS adalah party yang betul2 walk the talk, buat seperti apa yand dia cakap, PAS is for ALL, PAS is for JUSTICE. Inilah sebenar nya tauladan yang di kehendaki oleh ISLAM.
==================================

aku sokong...

mat sabu buat apa yg dia cakap, kalau dia cakap mukanya bau burit, memang dia sondol muka dia kat burit hingga lekat lendir dari burit.

Anonymous said...

PAS TIDAK AKAN SUKA PADA PERHIMPUNAN SEJUTA UMAT ISLAM, SEBAB YANG MENGANJURKAN HIMPUNAN TERSEBUT ADA LAH UMAT ISLAM. KALAU AMBIGA KAFIR LAKNATULLAH YANG BUAT PERHIMPUNAN TERSEBUT.PAS AKAN SETUJU DAN AKAN KERAH SELURUH UMAT ISLAM MENYOKONG NYA. PAS ADA LAH PARTI ANTI ISLAM. PAS PARTI HARAM JADAH. PARTI SYAITAN.

Anonymous said...

Jangan datang semua..ini semua perangkap UMNO.Pasti akan ada tayangan video lucah mirip Anuar pada perhimpunan nanti.Ini semua bermotif politik..
==================================

ini semua perangkap umno, baik kita pegi ramai2 ke gereja, nasib baik dpt mkan jamuan free, dpt duit lagi.

Anonymous said...

musang,

lg sekali aku sokong, pas buat apa yg dia cakap. Bila nik ajis ckp tuhan dia pun mencarut, maka mencarut adalah halal bg mukmin pas.

aku pun suka dengar mat sabu mencarut dlm ceramah dia.

Anonymous said...

musang,

Oh ya! UMNU is behind this charade...!!
===================================

oh ya, komunis is behind this charade...!!

hehehehe....

buat apa org pas susahkan diri pegi berhimpun, komunis mana ada agama, make-up je...

Anonymous said...

musang, w/pun komunis tak ada agama ttp mereka tak tolak hudud, ya tak?

bukan chin peng saja yg tak tolak hudud, vic morrow, rick jason, MGR, david carradine semuanya tak tolak hudud.

Anonymous said...

Harussani tu skng ulamak upahan Muhyidin Yassin.Ini lebih kepada projek menumbangkan Rosmah.Ini semua kerja Muhyidin untuk meruntuhkan 1Malaysia oleh PM.Semua ni pasal politik.Baik PAKATAN jgn datang.Mesti ada tayangan video lucah punya...

Anonymous said...

anon 3:22

aku sokong, lebih baik tak usah dtg, lebih baik kita pegi kelas menulis skrip filem lucah yg dianjurkan oleh prof. mat sabu.

aku tak sangka, rupanya mat sabu adalah penulis skrip filem lucah yg hebat.

Anonymous said...

aku sokong, lebih baik tak usah dtg, lebih baik kita pegi kelas menulis skrip filem lucah yg dianjurkan oleh prof. mat sabu.

aku tak sangka, rupanya mat sabu adalah penulis skrip filem lucah yg hebat.

baik kita belajar dgn CSL..power ma....najib pun xleh lawan...

Anonymous said...

Inilah penyakit yg sukar dipulihkan lagi di negara kita ini-prasangka politik yg amat menebal dan sikap mengutamakan kepentingan politik melebihi dari yg lain-lain.Selagi ianya datang dari mana-mana pihak dari parti politik,semacam tidak ada lagi pejuang ugama sebenar di Malaysia ini biar pun ianya dari kelompok parti politik yg berslogankan Islam.Kalau seorang tok guru boleh melebelkan semua ayat al Quraan adalah berkaitan dengan politik,apa lagi yang mahu di harap dari penyokng tok guru yg sebegini,selain dari hanya berkiblatkan politik.

Bila satu pihak mengajak kepada sesuatu utk kebaikan,biar seikhlas mana pun,ianya perlu di tolak,kerana yg datang dari kelompok politik lain adalah salah bagi kelompok politik yg satu lagi.Saya tidak hairan kalau sikap begini ada pada Umno,tapi saya cukup haran,malahan benci kalau sikap begini datang nya dari parti yg 'bertopengkan' Islam.

choc-mint said...

haku tetap sokom walo haku xdtg...
nak blik jauh...gaji kecik jewww...
isk isk isk.....

Anonymous said...

Anonymous said...
Harussani tu skng ulamak upahan Muhyidin Yassin.Ini lebih kepada projek menumbangkan Rosmah.Ini semua kerja Muhyidin untuk meruntuhkan 1Malaysia oleh PM.Semua ni pasal politik.Baik PAKATAN jgn datang.Mesti ada tayangan video lucah punya...

October 19, 2011 3:22 PM

memfitnah macam inilah membuatkan pembangkang gagal dalam misi menawan putrajaya. ingat bro, siapa yang akan sampai di putrajaya bukan sesiapa yang tentukan tetapi Tuhan adalah penentunya. makanya apakah Tuhan akan benarkan putrajaya di penuhi oleh golongan pemfitnah? bertaubat bro.

Anonymous said...

Pas gunakan agama untuk mendapat kuasa dan sedikit berhasil.

Keberhasilan Pas memberikan inspirasi kepada Dap.

Bezanya ialah Pas alatkan Islam sementara Dap alatkan kristian.

Anonymous said...

Musangka

Ko ini bodoh apa Lina Joey tu murtad la bodoh. Ko kata takde sorang pun Malay cristian. Nak tipu pun jangan sampai kantoi hidup-hidup bodoh.Hidup Islam. Mari orang Islam bersatu atas nama Islam. Buang orang mcm Musangka. Mari Pemuda Pas, fikir di akhirat, bukan fikir undi di dunia.

Anonymous said...

Musangka

Ko ini bodoh apa Lina Joey tu murtad la bodoh. Ko kata takde sorang pun Malay cristian. Nak tipu pun jangan sampai kantoi hidup-hidup bodoh.Hidup Islam. Mari orang Islam bersatu atas nama Islam. Buang orang mcm Musangka. Mari Pemuda Pas, fikir di akhirat, bukan fikir undi di dunia.

Anonymous said...

aku rasa bersalah pulak terletak pemuda PAS pun sokong himpun dalam komen lepas

hehehe

sakang suka la musang .. dah ada point nak serang balik

kah kah kah

Anonymous said...

Anon 4.03, tok sah rasa bersalah.musangka kaki penipu. Kata takde Malay Cristian. Nampak sangat bodoh benar. Lina Joey bodoh, itu murtad juga, Musangka.

Anonymous said...

Musangka, F**K U bastard !.

Tukang Komen said...

KALAULAH AMBIGHA YG MENGANJURKAN PERHIMPUNAN INI PAS BERADA DIBARISAN HADAPAN.

Jkkk Pulau Musang said...

Musangka 228,

My hindu's friend, Yogesh said:

"The rally was organised over the claims of increasing attempts to convert Muslims to Christianity. So, the rally is to tell all non-Muslims that they must not attempt to convert Muslims to Christianity, they only allow Muslims to convert people from other faith to Islam. This is a one way street la..!"

------------------------------

Woi..Yogi Bear!! go and tell your Appa Bear and Amma Bear, that the street taken by those NoBrainer Christians were built a company named Sommung, Bukmun and Omyung Inc.

The have only four workers.. Jon, Pol, Mak and Metiu... all of them are deaf, dumb and blind.

So Mr. Yogi Bear, AmmaBear and AppaBear, pls stay away from that crooked and bumpy street!!..

Muahahahahahahah..

...and also stay away fr a street constucted by Rama and Murga Inc!!

That's even worse ..the devil the hindus worshped!!!

Pembinaan Musangka S/B...selalu banjir..

Muahahahahahahaha..

,

Anonymous said...

walau aku tompang lori telo, aku totap datangggggg....

takbirrrrrx3.

bakal YB desaru
penggerang.

Anonymous said...

PAS TAKUT KE PERHIMPUNAN ANTI MURTAD..SEBAB KOTE DAH X ADA....

PAS LEBIH PENTINGKAN POLITIK DARIPADA MEMPEJUANGKAN AGAMA ISLAM
DAN TAKUT PADA BAYANG2 PERJUANGAN..
AGAMA n POLITIK ..

AGAMA N POLITIK HARUS DIPISAKAN.
PARTI PAS SUNGGUH MEMALUKAN KERANA TIDAK MEYOKONG PERHIMPUNAN ANTI MURTAD....

MEMALUKAN....


HANCURKAN PARTI PAKATAN PADA PRU13

Anonymous said...

pelik,pas xnak turun himpun ni , tapi himpunan yang kapir ambiga babi buat tu sanggup turun..hurmmm...memperjuangkan hudud??? hurmmm

Anonymous said...

HIMPUN...

tapi mengapa utusan, blogger2 umno terlalu ghiarah.. memaksa orang lain hadir? berbanding perhimpunan rakyat bagi gerakan anti-fitnah, gerakan anti-korupsi, gerakan anti ISA, gerakan anti-PPSMI, BERSIH dulu.. semua jentera & media kerajaan UMNO/BN memusuhi himpunan rakyat dgn pelbagai usaha ......... apa kerajaan umno/bn lakukan kpd penganjur & peserta perhimpunan aman rakyat sebelum ini? melayu sekular umno yang penuh double standard & hipocracy!

HIMPUN--Anti-Murtad---

perlu kaji elemen syirik & kesongsangan akidah dalam ideologi sekular umno itu sendiri selama ini yang mungkin punca menjurus kepada gejala murtad hari ini!

Tak payahlah belaci2 jahil umno menyumpah seranah kpd PAS, PKR, dll yg 'tawar hati' dengan ajakan "palsu" yg memungkinkan HIMPUN diperalatkan untuk menutup "kebatilan,kemungkaran,kezaliman & kemunafikan" umno selama ini?!

Biarlah kita makmurkan masjid2, rumah2 kita, tempat2 kerja kita dgn program2 Islamic, majlis2 ilmu, usrah, dakwah, tarbiyah bagi mengembalikan umat kepada Islam yang hakiki & syumul supaya gejala murtad dihapuskan!

Wahai ummat, ambillah pengajaran sirah -- "Allah melarang Rasul SAW & sahabat2nya hadir di majlis anjuran para munafikin madinah yg diadakan dalam Masjid Dhirar"

Apakah kita bersyubahat dgn umno -- sedangkan umno sendiri tidak mahu berubah & terang2an tidak berhajat kepada pelaksanaan hukum-hakam Allah dgn sebenar2nya, malah persendakan dgn hujjah yang dangkal ....

HIMPUNlah bersama umno.... tapi maksiat & murtad masih berleluasa.. ... BIJAK & berhikmahkah Anda? atau dicucuk hidung?

Anonymous said...

=) 'Allah' sudah tidak berdaya menghukum manusia yg murtad sehingga manusia yang membuat pelbagai jenis dosa mengambil tindakan di tangan sendiri. ha ha ha!memalukan!

Anonymous said...

saudara GAP,
saya telah memerhatikan logo perhimpunan sejuta umat ANTI MURTAD dan logo PR lama dan baru.
ada persamaan.
jika ini satu kebetulan, ianya sangat2 rare.
mungkinkah ada udang di sebalik batu?

mungkinkah ada dalang memecah belahkan melayu dr segi politik dan kali ini melalui agama?

sekadar pemerhati bebas.

praha2 said...

jangan dipertikai kan himpunan ni. ni takde kono mengono dengan politik. ini akidah dan me pertahankan Islam. olih itu oran Melayu Islam dan seluruh umat islam di mintak hadzir kalo bolih. jangan kito sibuk dihanzir concert jo tapi apo bilo nak mempertahan kan akidah kito tak mau. oran pas jangan ikut cakap hadi atau rani. ini bukan UMNO punyo program tapi oran Islam punyo jadi kalo tak dapet datang pun bori sokong melalui bolg. tapi elok lah jiko dapaet datang. apo peduli kasto anwar atau hadi bukan dio yang akan menentu kan nasib kito diahkirat nanti.

Anonymous said...

aku berdoa dari jauh, muga himpunan ini membuka hati dan mata umat islam agar menjadi lebih bersedia menghadapi cabaran terhadap islam masa kini.

MURTAD hendaklah dijelaskan secara meluas, kerana umat islam hari ini ramai tidak menyedari terjadi pada mereka kerana kejahilan dalam mengamal agama islam yg dianutinya.

Anonymous said...

umat sekarang ni memang suka berburuk sangka ya....jika anda dijemput ....maka hadirlah dengan senang hati yg terbuka....jika anda rasakan ianya tidak sesuai untuk anda tolaklah ia dengan hormat....bukan menuduh sesuatu yg tidak pasti lagi...jika anda merasakan ia mendatangkan darurat/keburukan kepada anda....percaya lah...Tuhan melindungi umat nya yg benar....kenapa mesti menuduh yg tidak pasti dan tiada bukti....???