Thursday, October 6, 2011

PITA SEKS ANWAR DI THAILAND : GOMO,RBF DAN PARPU BERMADAH HELAH !

nampaknya cerita bloger mana yang sebenarnya menyimpan pita video seks terbaru anwar makin panas.

gomo bagitau rbf simpan.
rbf pulak nafikan dia simpan, sebaliknya dia hanya tengok.
kemudian rbf tuduh parpukari pulak simpan.
tadi parpukari tuduh aku pulak simpan.

3 orang blogers ni nak bermadah helah. bukan aku simpan...sebaliknya bloger flying kick yang simpan.

3 orang blogers kat atas aku cabar korang buat sumpah laknat, buktikan tuduhan kamu tu betull..

yang sebenarnya simpan pita video tu adalah bloger flying kick..! TANYA DIA.

100 comments:

Anonymous said...

cuba tanya musang,

mana tahu dia yang simpan..

Anonymous said...

SIOT LAH BLOGERS UMNO.
PANDAI TUDUH-TUDUH PULAK DAH...

HEBAT PSYWAR ENGKORANG :)

Anonymous said...

aper nie semua blogger main tuduh menuduh nie..

GAP KEMBALI said...

hehe..

Anonymous said...

Cer tanya sama pokok?

owais said...

kowang memang r .. kowang sedap dah duk melancap tp taknak sharing2 ek .. cepat lah weh .. bukan senang nak tegok melayu 3some weh .. hahaha

musangka said...

GAP!

Sapa yg simpan tak penting!

Yg penting,

Ada ka takdak ka ????

Klu ada publishkan!!!

Gambaq yg lama ni pun, dari sehari ke sehari makin jidik lain....

Touch up sana, touch up sini...!

Klu dah pembohong tu, payah nak sorok !!!

headbomb said...

kekeke.. dah flaying kick pulak kekeke... drama makin panas.. juak2 pun makin tak senng duduk ekekeke

Anonymous said...

yg sebenarnya GAP PAPAGOMO KARIPARPU DAN BLOGER2 pro UMNO semua menipu dan penipu.korang nak mampus lagi baik,aman dunia.kecik2 tak nk mampus dan besar jd penyangak babi pulak

Anonymous said...

yg sebenarnya GAP PAPAGOMO KARIPARPU DAN BLOGER2 pro UMNO semua menipu dan penipu.korang nak mampus lagi baik,aman dunia.kecik2 tak nk mampus dan besar jd penyangak babi pulak

Anonymous said...

bdak yg terencat akal je yg nafikan video nuar nutuh amoii tu bebb.....

nuar sdap2 nutuh amoi, bdak2 pas terjerit2 pertahankan nuarr siap kuor ayat alquran...

apehhhhh.......hebatt...

kes video no 1, cukup sekadar nak get people to aware....

mcm2 hujh dikeluarkan juak2 nuar dan pas utk slamatkan periok nasi pemimpin mereka...

last2 org yg neutral seme terima hakikat yg nuar kuat klentong, bila org relate kan dgn kes liwat nuar, terus org ramai ludah nuarr...

tapi yg totok tetap totok, ko rendam dlm klorok pun tk tanggal warna ijoo tuu....ekeke

tapi cukup la sekadar get as much people to aware what's goin on in this country...

tapi bila kuor kes video no 2 yg nutuh 2 amoi siamm.....apehhhh...

bayangkan sendiri laaa impaknya...mana2 yg atas pago, 50/50, 60/40....

semua pakat2 ludahh nuarr....ekeke

tahniahhh bebbb....kit cuma nak sedokan juak2 pas dan pkr ni sapa nuar yg sebetolnyaa....

muka jubo tu tak layak nak jadi PM... bukan stakat PM nak jadi ketua kg pon tak layakk...

cuma nuar layak jadi PM kat sg buluh jeee....ekekeke

Anonymous said...

GAP PAPA GOMO KARIPARPU DAN BLOGER UMNONGOK SEKUA KAKI KELENTONG HIDUP2. TAPI RAKYAT TAK BODOH MCM KAMU OIIIII

owais said...

wah .. kowang nampak tue .. kemain marah puak2 nie .. hahaha .. nie semua kes kowang nie .. haha .. kepada anon 2011 9:03 PM .. buat2 bersabarlah .. kitaorang pun nak tegok gak video tue .. jgn r tunjuk marah sgt kalau ye pun sangap .. sabor yerr baby .. hehe

Anonymous said...

yang video seks lepas pun polis x amik tindakan ke atas pelakunya..

nampak sangat penipunya...

eXception said...

Mender aarrr korang ni, macam lagu Bangau oh Bangau plakkk.... Kang Flying Kick kata kat Milo Suam... Milo Suam kata kat Tulang Besi... Tulang Besi kata kat Tulang Hanjing.... Laaaaaassssstttt sekali Namewee lak terbabit... Aduyaiiii.... Jgn korang babitkan aku dah... Aku cuma blogger cikai jer.... He he he he he...

Anonymous said...

modus operandi depa -- tayangan hingga pru13..(orang kampung production)

polis seperti biasa akan mengeluarkan statement video tulin tapi teragak agak untuk mendakwa si pelaku seks...

hanya orang yang rendah akhlak jer buat permainan seperti ini..

Anonymous said...

Apa boss ko terlalu suci ke...ko pun kenal sapa bossko.cuma nk jaga periok nasi maka makan juga taik palat boss ko. JOM KITA PERGI PD pasang lagu anwar zain.

musangka said...

GAP!

Demi menjatuhkan Anwar secara pondan! Kelima-lima blogger ni, termasuk hg, berlumba-lumba publishkan vidsex yg asal dulu. Hari-hari, hingga kini.

Namun sesuatu yg maybe ko tak sedar GAP!

Sumanya tak sama antara satu dgn lain.....ada saja perbezaan!

Macam ada 5 version !

La ni hangpa canang plak yg baru.

Tak sepakat ke...?????

Anonymous said...

coba musangkera tonggeng depan nuar, untung2 dpt jadik kopi boy. totey bengkok nuar bleh kaut taik sembelit musngkera. gerenti tak sembelit lg lpas ni.

Melayu Berwawasan said...

bang anuar yang simpan? kot

Anonymous said...

Biasa, fitnah dah sebati puak2 ni..

negara dah mcm xada undang2..undang2 ikut suka pemimpin umno jer.

depa suka depa buat bodoh, tang kena kat batang depa, panggil sepina pun takut...

Anonymous said...

PD PD PD PD DGN SIBOTAK.jgn marah ..kalau marah betul latu botak pd botak pd .c4 pun ada...beras monggol lagi sedap.

Anonymous said...

Aku tau sape yang pegang video tu.

Anwar ibrahim.

musangka said...

Sebab tu TGHj Hadi kata video itu plastik or besi.

Tak bole jadi bukti.

Jika kelima-lima version blogger2 ini di bawa ke mahkamah,

Yg mana satu nak di guna.

Kerana ke lima-limanya berbeza !!!

Anonymous said...

Biarlah siapa pun yang pegang.

Akhirnya, video tu akan keluar juga.


hehe..

GAP, dengar cite, si peliwat tu kata dirinya sudah mati pucuk.

Teruk!

GAP KEMBALI said...

hahahaha..
tik tok tik tok..

Anonymous said...

muka nuar takyah makeup pon seme org lehh kenall. muka kaki jubo.

usin said...

hehehe, aku tau psywar korang. gomo, parpu, flying kick, gap, rbf. kasi pusing2 lg bg pening. yg pasti pak musang aku rasa ada simpan. itupun kalau dia nk mengaku la...

red said...

Hahahaha... ni gimik ke ape??? ape2 pon korg mmg terbaek

Anonymous said...

tak lehh bayang nuar nongeng 2 amoi siamm. kali ni gwa mau print kaler kasi pos sama tua kutuk alamat rumah pulau melaka. kasi tua kutuk bahan baikk sblom balun sabariah sanggol saloma. hahaha...

owais said...

pucuk je mati .. tp pangkalnya hidup lg kan .. haha .. pucuk dicipta ulam mendatang . pepatah red indian ada menyebut . tak guna hidup kalau kote mati .. bek bunuh diri . haha

Anonymous said...

bagi depa pening mcm kepala butoh BABI pening piang tak dapat lubang kunyit dan pantat jalang ....hahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

bagi depa pening mcm kepala butoh BABI pening piang tak dapat lubang kunyit dan pantat jalang ....hahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

bagi depa pening mcm kepala butoh BABI pening piang tak dapat lubang kunyit dan pantat jalang ....hahahahahahahahahahahaha

musangka said...

Woi Usin 920 !!

Hg tau ka hukum Islam....?

HARAM ooo...simpan benda2 camtu !

Malaikat rahmat tak masuk rumah, wa cakap lu...!!!

musangka said...

GAP!

Tik tok tik tok amende...?
Budak2 bole bagi gula2.

Aku nie bapak segala musang!

Hangpa publish eastman colour pun, tak jalan!

Selagi hangpa tak heret aku masuk dlm bilik tu masa kejadian,

Mati idup balik pun,

aku tetap kata,

ITU BUKAN ANWAR ! Tak macthing langsung!!!

johor mari said...

mentang2 la paper n tv dep pegang,14 x 2 jadi 30 pn jadi....

musangka said...

usin 920,

Aku ni mengaji punya org.

Guru aku pesan , jgn simpan benda2 camni.

Haram!

Malaikat rahmat tak masuk rumah!

Anonymous said...

xda spe yg nk pkse ko pcaye musang oiii..ada ke org yg mntak ko pcaye???..xrugi pn kalo ko xcye..ko tu bkn sesape pn smpai pntg bg kami tok ko pcaye bnda tu..herrrr

Anonymous said...

Panas.. Mat Sabu kena balun di Rembau..sekarang ni

Hussin Kamdol said...

Dah memang kompom abg nuar tu kaki pompuan ngan kaki bontot jantan. Tak pecaya, pecayalah..

musangka said...

Aku tak masuk mana2 pihak berkenaan komen kali ni.

Yg di tuduh, se ekoq pembohong!

Yg menuduh, 3 ekoq pembohong !

Sapa lebih banyak pembohong ???

Anonymous said...

berani ke nuar kata kote dia tak naik dlm mahkamah?? coba suruh kapral raba tengokk, sure naik menceduk.

musangka said...

Husin Kamdol 951,

Yg aku tau....

Anwat nie...pompuan pun tak berani nak sentuh!

Apa lagi Jantan....!!!!

Fitnah je suma tuu..!!!

Anonymous said...

dah diberi amaran oleh najwan pon masih masuk perangkap jugekk?? najwan dah kata awas perangkap jubo saiful, tapi nuar masuk perangkap gakk..hahahaha... mmg sah kaki jubo ko nuar.

Anonymous said...

musang habis yg ko nak masuk bilik masa kejadian baru nak percaya,nie dah tahap bahaya.takut2 nanti ko tolak pak shek ketepi ko pula yg lebih2 balon amoi siam tu.last2 tgh kata camera & video tak boleh jadi bukti sebab plastik dan besi........kahkkkkkkkkkkkkkk haktuiiiiiii.

musangka said...

Sebaik-baik pemimpin umnu era Mahathir,

ialah Anwat!

Kebaikannya melampaui Mahathir!

Shh..! Pasai tu depa tendang dia...!

Anonymous said...

GAP!

Demi menjatuhkan Anwar secara pondan! Kelima-lima blogger ni, termasuk hg, berlumba-lumba publishkan vidsex yg asal dulu. Hari-hari, hingga kini.

Namun sesuatu yg maybe ko tak sedar GAP!

Sumanya tak sama antara satu dgn lain.....ada saja perbezaan!

Macam ada 5 version !

La ni hangpa canang plak yg baru.

Tak sepakat ke...?????

Anonymous said...

GAP!

Demi menjatuhkan Anwar secara pondan! Kelima-lima blogger ni, termasuk hg, berlumba-lumba publishkan vidsex yg asal dulu. Hari-hari, hingga kini.

Namun sesuatu yg maybe ko tak sedar GAP!

Sumanya tak sama antara satu dgn lain.....ada saja perbezaan!

Macam ada 5 version !

La ni hangpa canang plak yg baru.

Tak sepakat ke...?????

Anonymous said...

GAP!

Demi menjatuhkan Anwar secara pondan! Kelima-lima blogger ni, termasuk hg, berlumba-lumba publishkan vidsex yg asal dulu. Hari-hari, hingga kini.

Namun sesuatu yg maybe ko tak sedar GAP!

Sumanya tak sama antara satu dgn lain.....ada saja perbezaan!

Macam ada 5 version !

La ni hangpa canang plak yg baru.

Tak sepakat ke...?????

Anonymous said...

video nutuh amoi akhirnya akan dibawa ke mahkamah sebagai nak buktikan totey anwar tegap nutuh amoi. hebatt.

musangka said...

1000,

Klu aku ada dlm bilik tu.

Aku tak kan jadik macam eskay.

Aku...gentleman!

" Cut !!! Suma pi balai...!!!"

owais said...

encik musang ... kek owg mengaji . kek tahu malaikat rahmat taknak rahmat .. tp molek ada plak nak suh seret dia nak tegok dpn2 (live version) bawu nak percaya .. haha . ape celup lu ni tot . pening2..

Anonymous said...

rakyat bukan nak tonton video sex mcm kamu.rakyat mau gaji besar,barang2 makan murah,tak mau tol,tak mau pemimpin persasuah,duduk dlm aman.anak sek dpt biasiswa mcm dulu...video2 fitnah semua tak masuk akal.buang masa je.

Anonymous said...

seburuk2 pemimpin zaman TUN adal anugerah pantat depan belakang.banyak berlaku kronisme,rasuah politik dlm umno,sebab tu cepat naik.

musangka said...

1005,
Apa punya piang budak ni.

Aku kata klu simpan gambaq dlm rumah.

Berkhidmat sebagai pencegah maksiat,

satu kemuliaan !!!

musangka said...

1007,

Hg tak mau tgk takpa..baguih!

Tapi, klu nak gaji besaq, cari sendiri.

Jgn mintak pd gomen !!!

Anonymous said...

anuwar berahi ke yang dikatakan anugerah tuhan tu?

memang dia la tu.kroni,nepotisme,rasuah...cuba tgk dlm parti juboq dia dah la.dia anak beranak satu famili ada jawatan dalam parti.eh....DAP pun sama...

musangka said...

948,

Hg sepatutnya usaha sampai aku bole percaya.

Mudah benor nyerah kalah !!!

Anonymous said...

eskey lagi gentlemen,berani menegak kebenaran,bukan macam ko musang merah percaya sangat dgn pak shek ko tu.nanti ko juga yg frust sebab mentor ko memang sah mahluk 2 alam, depan tarok belakang pu tarok.last TGH kata tak boleh jadi bukti sebab plastk dan besi.

musangka said...

1013,

Abih..! Najib apamacam?

Adik beradik, sepupu sepapat!

Dgn bini sekali......!!!

musangka said...

eskay tegak kebenaran?

Kebenaran dia sendiri tak tertegak!

Pasai apa tak bersumpah dgn betui...IKUT HUKUM!!!!

musangka said...

'Datuk Shazryl Eskay Abdullah, seorang kumpulan Datuk Trio hari ini membuat sumpah laknat – suatu upacara yang membelakangi sistem perundangan syariah, dengan memegang al-Quran secara terbalik.'

Nak cuci dosa la kunun...!!!

Mmuuaahhhahahahaha....!!!

owais said...

ahak2.. mat sabun yg kompom2 kena tangkap kat bilik 121 dgn pencegah maksiat pun leh terlepas .. nie kan plak .. mamat anugerah tuhan tot. kalau video pun jd besi .. ni kan plak takde bukti bergambar .. konspirasi tot .. pas ceroh konspirasi .. hahaha

anti bohmau said...

suspen betuila GAP!

suspen habih!

SUSPEN!!

musangka said...

Umnu guna org yg tak tau,

mana hujung, mana pangkal AlQuran.

Payah la kami nak percaya!!!

rakab said...

Bloggers,

Kau orang jangan asyik lelong melelong video si nuar tuh...

nanti basi ,..orang hilang minat!!

cepat-cepat ler tayangkan...

rakab said...

Bloggers,

atau kau orang nak tunggu masa yang paling sesuai...

rakab said...

Apa yang hang mengarut ni , pak musang??

....pi tidurlah!

malam ni malam jumaat,..dapat pahala lebih...

heheheeeee...

musangka said...

Masa Anwat dlm Umnu dulu. Puak2 Umnu cukup megah dgn beliau!

" Woi org2 PAS! Kami pun ada menteri yg mampu jadik Imam..,
ANWAR IBRAHIM !!!"

Bila dah Anwat keluaq,

"Woi org2 PAS ! Menteri kami bukan tak mau jadik Imam...DEPA SIBUK !!!"

CUCU TOK WAN said...

beria-ia si musang buat provokasi... rupa-rupanya dia memang berminat nak tengok... ngaku ajerlah musang oiii...

eleh... ngaji kunun... lambat tayang pun, dah kecoh... ngaji apa lagu tuh?

musangka said...

Rakab!

Aku nasihat kat hg....!

Jgn jawab pasai Quran terbalik tuu....! Naya hg!!!!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!

musangka said...

Cucu Tok Wan 1041,

Hg tak kenai aku ka?

Kerja aku mengendap dari atas pokok, pemberi maklumat mencegah kemungkaran !!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

musangka said...

“Eskay pegang Al-Quran terbalik! Pakai baju kalis peluru.”

Hi hi...takut malaikat tembak !!

Seorang wartawan, Fazy Sahir membuat paparan berikut: “Datuk Eskey terlupa Al-Quran yang dipegang oleh beliau terbalik.”

Fasik ni, mana kenai Quran, Fazy woi...!

musangka said...

“Hanya angkat kitab tapi tidak menuruti hukum. Siapa yang mencemarkan masjid… (mereka) menggunakan Quran tapi tidak mengamalkan,”

Fuh! Cili Berapi.....!!!

Entah2 baru first time pegang Quran!!!

Astaqfirullah al'azim....!

rakab said...

Pak musang,

Mat sabu hidup lagi kaa?

sunyi jer dia tu..

rakab said...

Mat sabu buat diam supaya orang lupa isu phonesex dia.

Anonymous said...

tuduh menuduh membawa gaduh hehe

anti bohmau said...

MasyaAllah!!!

tidak ada manusia yg sempurna kecuali insan pilihan Allah!

tersilap pegang AlQuran terbalik, tp isi AlQuran tetap terpelihara...

sumpah muhabalah dibuat atas nama Allah SWT. apakah kita berhak utk kata tidak diterimaNya semata2 krn kesilapan memegang kitabNya?

kalau kita yakin Allah SWT Maha Pemurah, Maha Penyayang & menerima kita kembali jika kita ikhlas bertaubat & memohon keampunannya. siapalah kita utk menidakkan kuasaNYa & berburuk sangka terhadaNya??

*tp kalau seseorang manusia yg buat dosa tu tidak pernah bersumpah muhabalah tp asyik menafikan salahlakunya tanpa mampu mengemukakan alibi/saksi, apakah kita masih perlu yakin & wala serta percaya putar belit dia? sampai hari ini dia gagal membuktikan dna&air mani tu bukan dia punya puuunnn!!!??? asyik nak kata konsirasi, konspirasi, konspirasi! berapa lama mau putar cerita basi konspirasi tu bozo? bukti dah semakin banyak & tak tertepis sekarang ni! makin dai nafi, makin bertimpa2 bala...

pencacai2 dia pulak sanggup kena klentong dgn dia bertahun2... tp ramai otai reformasi dah jd reforbasi...yg benar2 kenal dia dari mula dulu suma dah tak percaya dah... boleh percaya lagi ka? bolehhh...

boleh blah!

Anonymous said...

ko kata eskey pegang Alquran terbalik,ada juga dia junjung tapi mentor ko macam mana ada berani ke junjung.jangan2 trauma nampak Alquran,takut tangan dia terbakar.ko musang, jangan ko sendiri pun jahil tapi berlagak macam orang pakar agama,macam pakar dna yg jadi saksi mentor ko tu.ko musang jangan riak.Ingat Allah lebih tinggi pengetahuanNYa.sebagai manusia kita tidak kenal diri kita sendiri sebagaimana Allah mengenali hambanya.

musangka said...

1107,
Muga Allah berkati tuan sekeluarga!

Aku pulangkan permasaalahan kita ini pd yg Hak!!

Subhanallah!

musangka said...

1107,

Dlm video tuu...

Tak ade langsung mirip Anwar !!!!

Keyakinan ku 100% !!!

Che'Gu Disiplin said...

sebenarnye ada kt aku. tak yah la kacau diorang ni

musangka said...

1107,

Klu puak2 umnu tak sokong eskay,

aku pun tak sokong Anwat !!!

Klu hangpa sokong Rahim Thambi,

aku sokong Anwat!

Klu hangpa kutuk Mat Sabu,

aku kutuk Najib !!!!!

HIDUP KENA ADIL....!!!

fulisiakantora said...

Assalamulaikum, tak habis2 isu Al-Quran terbalik. Aku suruh nonton video kau taknak tengok!!! Utk pencerahan kau en. musangka, sila tgk ceramah ni, TQ


http://www.youtube.com/watch?v=h01hhQfeCyI

Anonymous said...

MENGAPA VIDEO cctv "anawar" atas dalam bilik/ katil tu tak kluar colour hanya HITAM PUTIH saja? samar2 pulak....


tapi Video cctv 'anwar' depan Lif lobi hotel tuuu... ada colour jelas pulak?


Kau rancang, khianat ..tp Allah lebih mengetahui & Dia sebaik2 pemberi balasan................

musangka said...

fulisiakantora 1153,

Aku tgk dahhh....!

Video tu yg terbalik plak !!

Video tu plastic !!!

musangka said...

1201,

Hg nie memang tertinggal teknologi...! Pi sekolah semula...!

Anonymous said...

aku tak kisah ko sokong sapa pun,tapi aku yakin 100% orang yg tak nak buktikan diri tak bersalah setelah diberi peluang baik cara ketentuan agama Allah mahupun cara sivil,aku tetap anggap orang itu boleh menimbulkan syak dan boleh dipertikai ahklaknya.perkara ini bukan mainan.sesungguhnya yang memegang HAK telah menunjuk kepada kita semua siapa sebenar orang yg dipertikaikan.cuma kita manusia biasa tak mahu menerima hakikatnya.berani kerana benar.Eskay telah menjalankan tugasnya dgn mendedah siapa sebenar manusia yg di agungkan itu kerana tak mahu bersubahat selamanya dan takut bala akan diterima andai manusia yg akhlak rendah menjadi pemimpin.sesungguhnya kita terima yg setiap muslim walau sejahil manapun,seperti tanggapan saudara terhadap eskay.Allah boleh membalik hatinya supaya balik ke pangkal jalan.Jangan kita pertikaikan kerana itu bukan hak kita.yg berhak hanya Allah.wa'allahuaklam.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, eloklah dah nengok, ada Quran atau tidak bukan isunya, tapi keberanian seorang manusia bersumpah dgn nama Allah menjadi perkiraan. Kau percaya Allah atau tidak??? kita tunggulah laknatNya keatas datuk eskay kalau dia membohong Allah.

musangka said...

1239,

Keberanian ??

Itu JAHIL namanye...!!!

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, keberanian = jahil, takut menikus = bijaksana???

Anonymous said...

nuar sdap2 nutuh amoi, bdak2 pas terjerit2 pertahankan nuarr..

HAHA BAGUS SEKALI AYAT KAT ATAS NI

ANACONDA said...

AKU DAH CHEK DGN THE FLYING KICK, DIA KATA GAP YG SIMPAN...

Anonymous said...

ini semua cerita adalah arahan mat monggol dan mamanya.rakyat jadi harubiru.

Anonymous said...

musangka

tuduhan najib bunuh altantuya hang percaya tak?

Anonymous said...

YANG PASTI...ORANG YANG ADA DALAM VIDEO TU TAKKAN SENANG DUDUK..

Anonymous said...

Anwar yang dapat China Doll...

Musang yang menggelijat....

Muuuuhahahaha....


Hidup Musanggggg....

Akan byk lg anak muda buat rakaman romen.... apa kesah.... benda besi... tak leh percaya....


Muuuhahahahaha....

Anonymous said...

Entah2 baru first time pegang Quran!!!

Astaqfirullah al'azim....!

October 6, 2011 10:56 PM

--------------------------------

Pandai pulak musang bab2 nie ekk....
musang ada sentiasa disisi ker macam malaikat Raqip & Atip???

Seronok main agak macam tue ajer kan...!!!!

Musang...musang....

Anonymous said...

gila taksub ah mamat musangka nih...
xtau la nk gelak atau kesian..
klu dia dh tua mgkn nyanyuk, klu muda lg mgkn intelligent level very low...

suka hati lu la musangka oii...