Sunday, October 23, 2011

TIBA MASANYA AKTA MURTAD DIBENTUK.








KLIK SINI

182 comments:

Melayu Pasir Gudang said...

Semalam alhamdullilah allah mengizinkan MPG turut sama dalam perhimpunan tersebut, dan semalam juruacara siap umumkan (atas permintaan Hassan Ali) kononnya dia keluar rumah menuju perhimpunan meninggalkan title YB meninggalkan keahlian PAS ...MAKNANYA dalam PAS tidak boleh pejuangkan aqidah umat ke? kenapa mesti Hassan ali cakap gitu? kedudukan politiknya lebih penting daripada Islam ke, kalau dah tahu PAS tak pejuangkan Islam keluar aje le..jangan hipokrit.

Anonymous said...

hebattt bro.... doa ikhlas dari rakyat marhain yg dtg dari rumah utk masa depan umat islam. hebattt..

speechless bro....

Anonymous said...

betol ke melayu pasir gudang hassan ali ckp mcm tuu...

ishh ishh ishhh...apa nak jadi la puak2 pas ni, title dan pas lagi beso dari islam....

hipokritt betol laa...

aku tak gi smlm bro, umahh aku jauhh bebb.....

aku doa lagi jauhh jee..

Anonymous said...

Alhamdulillah. Walaupun sambutan nya sedikit tetapi ia nya berkat. Ada jugak manusia yang cintakan Akidah Islam. Terima Kaseh kepada individu yang telah bersusah payah meninggalkan pekerjaan, meninggalkan rumah bagi menjayakan perhimpunan sejuta umat islam. Hanya yang sedikit lah yang akan menjadi kemenangan yang lebih besar. Mereka yang turut serta adalah mereka benar benar Islam yang Suci.

Anonymous said...

tulah MPG, himpun ni ada agenda politik. Kemana Najib, Madey dan pembesar gerombolan yg lain.
sudahlah tu terimalah hakikat politik mengapi apikan sentimen perkauman dan ugama sudah ditolak mentah oleh rakyat Malaysia yg berbilang kaum.

PEMBACA BLOG said...

Hadis Nabi saw ada menyatakan bahawa di akhir zaman, umat Islam hanya seperti buih2 di lautan. cukup ramai tapi tiada kualiti.

memang benar hadis itu. umat islam Malaysia berjuta2 tapi yang hadir untuk memberikan sokongan supaya jangan digugat akidah umat Islam hanya segelintir sahaja.

tahniah kepada saudara2 Islamku yang hadir ke perhimpunan kelmarin. sekurang2nya ia dapat memberi mesej bahawa umat islam tidak suka dengan isu2 murtad ini. anda semua memang ada kualiti tersendiri. manakala mereka2 yang tidak hadir dengan sengaja bolehlah diibaratkan seperti hadis Nabi saw iaitu..hanya buih2 di lautan..

Anonymous said...

IKTIBARNYA IALAH..

JANGAN TERGESA2 BUAT PERKARA2 BAIK SEPERTI INI. RANCANG BAIK2 DAN BERI PROMOSI 2,3 BULAN.. KAMI MEMANG TERINGIN NAK PEGI TAPI URUSAN KERJA DAN URUSAN PERIBADI TELAH DIRANCANG LEBIH AWAL..

APA2PUN, KAMI SOKONG HIMPUN WALAUPUN TAK DAPAT PEGI..

zat said...

Pembaca Blog

hadir tk erti berkualiti & tk hadir bkn bererti tiada kualiti..

sekadar peringatan..

PEMBACA BLOG said...

SAUDARA ZAT,

SEBAB ITU SAYA KATAKAN AWAL TADI, MEREKA2 YANG HADIR ITU ADA KUALITI MEREKA TERSENDIRI. MUNGKIN ANDA TIDAK FAHAM MAKSUD SAYA.
YANG SENGAJA TIDAK HADIR, ATAS ALASAN APA SEKALIPUN, WALAUPUN DI LUAR SANA BERKUALITI, TAPI KUALITI SEBAGAI UMAT ISLAM SUDAH KURANG 1 DARJAT DARIPADA YANG HADIR ITU..
HARAP MAKLUM.

Anonymous said...

apa kata lanjutkan HIMPUN ni di negeri2 lain..buat roadshow..rasanya ramai nak join..tp masalah kerja dan jarak tu lar...

Nok said...

Begitulah sikap juak2 pas...yg di war2kan berjuang untuk islam...dgn kehendak tuhan dgn sendirinya terbukti bahawa pas adalah parti haprak yg tiada prinsip perjuangan yg semata2 kepentingan politik...kalau allah izinkan juak2 ni memerintah negara maka habis lah agama islam di negara ni akan mengkucar kacirkan umah.....

kepada rakyat malaysia terutama org melayu sedar lah bahawa parti pas adalah parti yg di pimpin oleh bapak syaitan di akhir zaman dan bersengkokol dgn puak2 menentang islam ia itu DAP...tidak ada apa yg boleh dilakukan oleh pas melain fitnah,munafiq, penipu, begitu juga PKR di mana di pimpin oleh umat nabi lot....PRU13 kian hampir...ingat hanya umno saja yg mampu menjaga kebajikan rakyat...pas dah 20 tahun memerintah K,tan isu air pun masih belum selasai....

Anonymous said...

Apsal pas jer yg kena hentam pasai himpun yg x dapat sambutan.

Umno pun x turun juga. Mereka pun x amik pot himpun tu.

Masakan 3 juta ahli umno x boleh penuhkan stadium.

Anonymous said...

sedangkan umno tak bising2, dah kena cop bermotifkan politik..
apatah lagi, jika umno kerahkan ahlinya beramai2?

padahal pas awal2 lagi menolak. sebab tu orang salahkan pas. pkr? toksah harap la parti perosak tu.

aduhai..apsal la mentaliti pencacai pakatan ni biol sangat?

Anonymous said...

tiadalah digudah akan apa yang hassan ali nak kata atau nak buat.... ahli pas & pengundi sekarang semakin 'matang cara berpolitik' mereka.. gelagat politikus melayu .. ibrahim ali, zukifli nordin, roslan kasim, ezam mdnoor, zaid Ibrahim, Hassan ali, ..... Nilaian prinsip & setiakawan politik sedang dinilai.... mungkin kumpulan 'politik katak' dan 'politik lalang' semakin ditolak rakyat! kemana hasan ali akan bergantung harap?-- rakyat gombak pun 'tersipu2' nk ngaku siapa YB mereka – “bahasa berbunga2 nak tunjuk hebat pada perkataan tapi amal & tindakan penuh kedangkalan ”= spt Rais Yatim.

Anonymous said...

Setuju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Begitu tersentuh dengan riak wajah para saudara seIslamku menadah tangan memanjatkan doa kepada Yang Maha Esa..itulah kekuatan Islam..kita tidak perlukan sebuah parti yang bernama PAS untuk menjadi perantara..

Anonymous said...

Polar politik semakin berubah..realitinya, "politik lalang" dan "politik katak" boleh diklasifikasikan sebagai politik yang lebih DINAMIK..dan lebih relevan dari "politik jumud" atau STATIK yang DIIKAT dengan sumpah bai'ah atau terus berpegang pada prinsip Tahaluf As Syiyasi dalam konteks yang lebih mengikut telunjuk kuffar dari menjadi peneraju..

Anonymous said...

PAS sudah dikenali sebagai Pengikut Ambiga Sundal (PAS)

Jika bossnya yang sokong kuat Lina Joy melarang pengikut2nya hadiri himpunan anti murtad , orang2 PAS terpaksa tunduk.

Mana boleh lawan BOSS . Betul tak ?

N.Ajis pun takut

Melayu Pasir Gudang said...

Anon 10:44, kami pertanyakan penyertaan pemimpin PAS sebab,PAS selama ini kata hanya parti dia yang perjuangkan Islam. Kalau takut jangan guna nama Islam dalam Parti. Walaupun Najib tak hadir beliau dan Pemimpin UMNO tak pernah kata tak sokong HIMPUN,

PEMBACA BLOG said...

inilah antara wajah2 rakyat marhaen beragama islam yang tidak ada kepentingan dan kuasa politik.

tengok betul2 gambar2 itu..
adakah wajah2 itu orang yang memegang jawatan tinggi parti?
adakah gambar wajah2 itu akan dijadikan modal politik utk raih sokongan pengundi?
lihat betul2..adakah wajah2 itu sama seperti gambar tok guru nik aziz memohon doa?
sama bukan??? jadi memang benarlah mereka
jadi mengapa dipolitikkan perhimpunan ini?
sedar2lah saudaraku semua...

Anonymous said...

untuk maklumat kepada ahli2 UMNO selepas merdeka.....

Sebenarnya ciri2 politik nasionalis kemelayuan tulin dalam UMNO hanya ada pada Tun Abdul Razak Husin, Tun Dr. Ismail, Dato’ Harun Idris dan masih wujud kini adalah Tengku Razaleigh Hamzah! .... Selepas era pasca-kemerdekaan, ramai pemimpin umno tu.... adalah buaya2 materialistik & mentality subsidi!


pemimpin2 umno diera 80han, dibawah Mahathirisme, sehingga sekarang bukanlah berjuang untuk "Agama, Bangsa & Tanah Air" ...... bahkan mereka tak lebih hanya pejuang2 KUASA, PROJEK, KONTRAK, SUBSIDI KERAJAAN untuk poket sendiri! sebab itu banyak entiti/hak melayu & negara hilang dek kerakusan, ketamakan & kebongkakan mereka2 ini!

Contoh: Pernas, Bank Bumiputera- ranap, banyak tanah rezab Melayu-hilang, pulau kuala perlis, tanah tanjung pagar & woodlands disingapura, telaga minyak blok L&M diSarawak -lesap, kerakyatan pendatang asing, penguasaan aktiviti ekonomi boroh asing ..
MAS semakin terjual,......

Menolak pemimpin2 korup UMNO hari ini tidak bermakna tolak pejuang2 kemerdekaan dimasa lampau..... bahkan kita perlu kepimpinan Melayu & Islam yang lebih mantap dan amanah lagi samada dalam PAS atau PKR atau tokoh2 melayu yang berkaliber......... terutama diera kegersanan tokoh pimpinan dalam umno hari ini akibat dari politik kotor & politik cantas!

PRU13.... kita ubah.. kita tolak Umno/BN... gantikan dengan kepimpinan melayu baru dalam PAS, PKR, NGO, .. tinggalkan juak2 taksub umno itu...

Anonymous said...

UMNO sekarang adalah UMNO BARU. UMNO dulu dah tak ada sbb dah di kubur oleh TDMM.Sbb tu lah klu blh TDMM ni nak anak dia jd PM sblm dia tutup mata.UMNO dulu perjuangkan rakyat malaysia tp yg baru ni perjuangkan kroni. TDMM akan buat apa saja utk menaikkan anaknya. Dia banyak memecat timbalannya dahulu sebab mahu membuang mereka2 yg berkaliber dan mahu PM skrg ni bersedia ambil alih negara. Percayalah TPM skrg ni akan jd mcm TAAB. kejap saja jd PM dan akan di ganti oleh anak TDMM. Teori RAHMAN akan berakhir dan akan di ganti teori baru.

Anonymous said...

Fakta Sejarah dan Keunggulan
Bangsa Melayu Yang Di Gelap ...



kraiutara.blogspot.com/2010/02/fakta-sejarah-dan-keunggulan-bangsa.html


AAPAKAH MELAYU PANGIL PISTOL

pemuras....??

Anonymous said...

11.50.


ko jgn jd mcm kj....

kerana beruk...kelambu dibakar....

org kata kj melepaskan Anwar... betuika...

Anonymous said...

masalahnya sekarang, ramai yg sokong kerajaan bukannya ahli umno pun.
macam aku. aku atas pagar. pru11 aku undi bn. pru12 aku undi pkr atas dasar protes bn. aku cuma pilih siapa, pd pandangan peribadi aku, nampak lebih credible.
selepas semua ini, pru13 Insya Allah aku akan undi bn semula..

Anonymous said...

dah iklan besar2an dlm media massa umno, publisiti percuma, diwar2kan permit halal, pun sikit ni je yg datang?..ciput je?...

mana 3 juta ahli umno?..tak sensitif ke?....

moral of this stori: jgn la duk gebang.."HIMPUNAN SJEUTA UMAT" woii...malu umno!!!

Anonymous said...

Anon 11.31

Adakah ini pemimpin melayu baru dari PAS dan PKR

1) Anwar Aljuburi
2) Azmin Ali Dayus
3) N.Ajis (kaki mencarut)
4) Mat Sabu 121
5) Nizar (gila kuasa)
6) Khalid Gereja
7) Hadi Awang Besi
dan lain lain

Kalau ini lah dikatakan pemimpin melayu baru , mati hidup balik pun saya tak akan undi mereka

Orang yang otak cacat atau pun gilakan pangkat akan mengundi orang2 ang diatas.

Anonymous said...

LEBIH BAIK SEDIKIT…..TETAPI BERJUANG UTK AGAMA ALLAH SWT…!
BERBANDING RAMAI…TETAPI MENYOKONG




MURTAD..!!
PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

YANG BAIK ADALAH DARI ALLAH SWT….!!

YANG BURUK DAN JAHAT SUDAH PASti DARI PAS…!!



PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!

Anonymous said...

Saudara sekelian,
macam dah jauh aje dari bercerita tentang tajuk ;tiba masanya akta murtad dibentuk'

Melalut dan mencaci mula mengambil ruang komen ini.

Bole ke komen macam tu menyelamatkan anak cucu cicit kita dari diprovoke oleh kapir dimasa hadapan.

Apa yang berlaku adalah hikmah ALLAH.Memberi peluang kepada kita semua menilai akan kesilapan yang lalu.Agar kesilapan itu di perbetulkan sebelum bala yg besar menimpa.

Waraskan diri kita akan amanah yang sedang kita tanggung ini.Ibarat penyakit yang sedang kita tanggung,kita berusaha mencari ubat agar sembuh,begitulah kita hendaknya berusaha menyembuhkan penyakit kita ini.

Jangan ada yang kecik hati atau tersinggung,kita semua harus tolong menolong dalam hal membabitkan ummah.

Hentikan semua komen lapuk dan berbisa.

Rahim Janggut

Anonymous said...

TAHNIAH PAS KERANA BERJAYA MENGHASUT UMAT ISLAM TIDAK MENYERTAI HIMPUNAN ANTI MURTAD…..!!




HamPAS BERJAYA MEMBELA GEREJA…..!!
HamPAS MENYOKONG MURTAD…!!
HamPAS PENGIKUT SETIA AMBABIGA..!! PASesat..!
PASongsang !!

Anonymous said...

AMAT MEMALUKAN……!!
PAS TIDAK MENYOKONG UMAT ISLAM MENENTANG MURTAD !!!

PAS SANGGUP JADI KELDAI AMBABIGA DAN DAPig…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!
PASewel..!

Anonymous said...

Selepas perhimpunan semalam yang tidak mendapat sambutan , pencacai-pencacai umno kena kerja basuh berak umno , cuba balik pemimipin-pemimpin mereka. kepada pencacai-pencacai umno , cuba lagi berhimpun pada deepaval nanati mgkin 100,000 org akan dtg. hehehe

zali

Anonymous said...

PAS LEBIH PATUH KEPADA ARAHAN KITAB JINGGA…
BERBANDING SURUHAN KITAB AL-QURAN MENENTANG MURTAD..!!





PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!
PASewel..!

Anonymous said...

SYAITAN KETAWA BERAMAI2….TENGOK GELAGAT PUAK PAS MUNAFIK YANG MENGHINA PESERTA HUMPUN MENENTANG MURTAD!!



PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!
PASewel..!

Anonymous said...

SUNGGUH MEMALUKAN……!!
PARTI YG MENGAKU KONON LEBIH ISLAM DARI ORG LAIN…..TETAPI BERSUBAHAT DGN KAFIR MENYOKONG MURTAD…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!
PASewel..!

Anonymous said...

YANG BAIK ADALAH DARI ALLAH SWT….!!

YANG BURUK DAN JAHAT SUDAH PASti DARI PAS…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!
PASewel..!

Anonymous said...

PAS RELA UMAT ISLAM DIMURTADKAN DEMI MERAIH UNDI PUAK KAFIR..!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

PAS BERTANGGUNGJAWAB MENGHALANG KEHADIRAN LEBIH RAMAI UMAT ISLAM MENYERTAI HIMPUNAN ANTI MURTAD…!!

PAS JADI KELDAI DAPig DAJAL……!!





PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

Perhimpunan semalam memberi tamparan yang dasyat pada pencacai-pencacai umno & blogger -blogger umno. Bla lagi mahu buat himpunan ni utk kali ke 2 , aku inginikut jugak utk meramaikannya. hehehehe

zali

Anonymous said...

GOLONGAN KECIL PEJUANG ISLAM SELALU MENDAPAT KEMENANGAN DALAM PERJUANGAN JIHAD...

WALAU SIKIT JIKA MENDAPAT KEBERKATAN DARI ALLAH TAALA AKAN MEMBUATKAN KITA BERJAYA...

KALAU BANYAK TAPI SEMUA INGIN MENCARI PUBLISITI PUN TAK GUNA...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Anonymous said...

PAS BERTANGGUNGJAWAB MENGHALANG KEHADIRAN LEBIH RAMAI UMAT ISLAM MENYERTAI HIMPUNAN ANTI MURTAD…!!

PAS JADI KELDAI DAPig DAJAL……!!





PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

October 23, 2011 12:46 PM

----------------------------------------
Sebelum ni kata , tiada kesan pun PAS tak ikut serta. Kenanpa jilat ludah ni wahai pencacai umno. hehehe

zali

Anonymous said...

DGN TOMAHAN DARI PUAK PAS TELAH MENUNJUKKAN YG BLOGGER UMNO ADALAH PEJUANG AGAMA SEBAB PUAK PAS MEMANDANG YG ISU BERKAITAN DGN ISLAM ADALAH POLITIK...

TO PAS,
HENTAM LA LAGI BLOGGER UMNO SEBAB ORG AKAN LEBIH MENGETAHUI SIAPA YG MEMPERJUANGKAN ISLAM DAN SIAPA YG MENJADI PETUALANG...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

AKTA MURTAD SUKAR DAN TIDAK MUNGKIN DAPAT DIBENTUK....KERANA TIADA DALAM KITAB JINGGAY...!!

PAS AWAL2 LAGI TAK SOKONG...!!
PKR JUGA TAK SOKONG...!!
DAPig LAGI TAK SOKONG...!!!

PASesat..!
PKencingRakyat..!

Anonymous said...

Yg tak hadir tu.....

Terang2 TAK sokong!

Yg hadir......

Belum tentu sokong!

Macam aku.....

ada le...gi jgk jap!!!

Anonymous said...

Org P.R tak perlulah bersyarah tentang kerosakkan Umno.. Walau tak sempurna. Umno masih ramai lagi bijak pandai..
Tetapi masalahnya PEMBANGKANG DIMALAYSIA TIADA KUALITI!!! britahu kami apa pilihan yg kami ada? Takkan nak pilih org berfahaman pluralisma, kufur, rendah akhlak, bodoh jadi pemimpin..

Apa pilihan yg kita ada?

Anonymous said...

Akta murtad.....!

melemahkan akidah Islam!!!

Anonymous said...

YANG BAIK ADALAH DARI ALLAH SWT….!!

YANG BURUK DAN JAHAT SUDAH PASti DARI PAS…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

Akta Murtad....!

Buatkan umat bergantung pd akta!

Bukan pd akidah!!!

Anonymous said...

ZALI 12:51

MEMANG ADA KESAN PUN......!
JELAS LAGI BERSULUH...PAS SOKONG MURTAD....JADI KELDAI DAPig...!!

MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAH...!!!!

PASesat..!
PASongsang..!

Anonymous said...

UMNU mentafsir keistimewaan Islam dlm perlembagaan secara SESAT!

Tak mustahil ianya akan terjadi pd Akta Murtad!!!

Anonymous said...

hamPAS TAKUT PADA AKTA MURTAD....!!

SELAMA INI SEBENARNYA PUAK hamPAS LEBIH DAHULU MEMURTADKAN UMAT ISLAM BERBANDING GEREJA...!

MASUK PAS MASUK ISLAM????

ITULAH MURTAD ALA PAS...!!

PASesat..!
PASongsang..!

Anonymous said...

YANG BAIK ADALAH DARI ALLAH SWT….!!

YANG BURUK DAN JAHAT SUDAH PASti DARI PAS…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

Dulu masa bersih,, pembangkang xde kondem pun masalah kedatangan ahli.

Tapi bila himpun, wat apa nk salahkan parti politik.
Kata himpun x melibatkan politik. Pas pun x melarang mana2 ahlinya yg join himpun semalam atas kapasiti individu.
Umno juga x melarang ahlinya dari hadir.

Jadi, kesalahan atas kegagalan hendaklah ditanggung oleh penganjur himpun tersebut

Anonymous said...

anon INI:
October 23, 2011 10:58 AM
October 23, 2011 11:31 AM
October 23, 2011 12:04 PM

INI IALAH BLOGER-BLOGER PR YANG BUAT KACAU.
SEMUA KOMEN PENGACAU DATANG DARI BLOGGER PR.

Anonymous said...

Perlembagaan mengatakan.....

Islam ialah Ugama bagi Persekutuan!

Kenapa undand2nya BUKAN Islam ???

UMNU yg SESAT!!!

Anonymous said...

PELIK DAN AJAIB ..!!
PARTI ISLAM MENYOKONG MURTAD???


MUAHAHAHAHAHAHAH...!!!

PASesat..!
PASongsang..!!

Anonymous said...

DALAM PERLEMBAGAAN PAS TIADA "PENUBUHAN NEGARA ISLAM"..!!


MENGAKU PARTI ISLAM????

MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...!!

PASesat..!
PASongsang..!!

zat said...

Pembaca Blog

kau ni dh mcm SIRIM plak nk jaga2 kualiti..kualiti apa yg kau nk citer bila akhirnya outcome perhimpunan digunakan utk compare samada kau menang ke PAS menang..apa cerita dgn slogan akidah yg kau laung2kan..

org melayu dh pandai dan berkualiti..tk senang utk ditarik ke dlm permainan2 mcm ni..

Anonymous said...

111,

Patut pun hanya dpt kelentong 4 ribu dari sejuta umat.....

Hujah kecewa UMNU !!!

Anonymous said...

The Himpun rally was backed by 3,000 Muslim NGOs.

If each one sent its president and vice-president, the total number would be 6,000 !!

Anonymous said...

Ini lah balasan buat kerja yang tak ikhlas. Ini satu pengajaran buat pencacai-pencaci umno agar rasuah , fitnah & lucah hendaklah dibuang sama sekali dgn umno.

zali

Anonymous said...

The small number of people attending is telling. This shows that the old tactic of divide-and-rule by using race, religion and royalty is no longer effective!!

Anonymous said...

The rakyat want the government to address pressing issues of high cost of living, declining purchasing power, corruption, lack of opportunities, unfair and unequal treatment, racism, all kinds of extremism, illegal migrant problems, etc, and not spend time, energy and money playing racial politics......!

Anonymous said...

Apasal masa Sngor lwn Perak itu hari....

Stadium penuh ??

Anonymous said...

It's us Muslims who have to be blamed. Why not strengthen our own belief?

It's not the Christians who can convert ourselves, but us...!!

Anonymous said...

HUDUD hamPAS BOLEH LIWAT BINI...!!!

RUJUK KITAB JINGGAY KER????

MUAAHAHAHAHAHAHAHAH...!!!!

PASesat..!
PASongsang..!!

Anonymous said...

Ini lah balasan buat kerja yang tak ikhlas. Ini satu pengajaran buat pencacai-pencaci umno agar rasuah , fitnah & lucah hendaklah dibuang sama sekali dgn umno.

zali

October 23, 2011 1:20 PM

-----------------------------------


TAK KAN UMNO JER BUAT KERJA NI...??
PAKATAN RIOK KORANG BERSIH SANGAT KER...?? TAK RASUAH KER??TAK FITNAH KER?? TAK SELUCAH ALJUBURI KER???

MUAAHAHAHAHAHAHAHAHHA...!!!

PASesat..!
PASongsang..!

Anonymous said...

Pencacai-pencacai umno tengah frust menonggeng sekarang ni. Pasal kehadiran peserta himpun yang amat menyedihkan & mendukacitakan. Tiada lagi ruang untuk mereka memperlekehkan PR. Allah Maha berkuasa, Perbuatan sendiri mereka telah memalukan diri mereka sendiri tanpa melibatkan pihak lawan .Pencacai-pencacai umno kena bermuhasabah diri sekarang.

zali

Anonymous said...

Hassan Ali kata dia tak telibat langsung dgn HIMPUN..!

Abis tu aku nak tanya Hasan Ali, bukankah tempahan stadium Shah Alam untuk program ini dibuat oleh Hasan Ali? Bukankah Hasan Ali sendiri yang menelefon pihak MBSA untuk menempah bagi pihak HIMPUN?

Malahan, Dato' Bandar MBSA sendiri pada mulanya ingat ia adalah program rasmi Kerajaan Negeri kerana yang menelefon itu adalah Hasan Ali.....!

Sapa yg kelentong nie haa....???

Anonymous said...

Bagaimana nak berjuang pasal akidah, kalau dari mula lagi sudah berbohong ??

yoursay.....

Anonymous said...

Utusan malaysia kata 10,000 hadir, betul ka?

zali

Anonymous said...

The organisers reckoned that they have a winning theme for their rally, hence the boast that a million Muslims would attend. But the theme does not resonate with the vast majority of Muslims in this beloved country of ours.

Let's now wait for the excuses...!

Anonymous said...

BETUL LA TU.......HASAN ALI KELENTONG PUAK2 hamPAS....!!
BUKANNYA TAK BIASA....DAH JADI DARAH DAGING PUAK2 hamPAS...!!

MUAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA...!!!

PASesat..!
PASongsang..!

Anonymous said...

zali 139,

Betui le kot !

President & Vice-president NGO je dah 6 ribu org...!!!

mmuuaahahahahaha...!!!

AkuMelayu said...

Hoi Musang... kau ni tak habis2 nak mentertawakan dan memperlekehkan jumlah umat Nabi Muhammad SAW yang hadir untuk Himpun semalam.

Kalau komen bangsat yang diberi oleh bangsa asing dari puak pendatang cauvanis atau puak gereja... aku boleh fahamlah...memang diaorang takutkan umat islam dapat bersama, bersatu dan berhimpun dengan satu agenda... menentang murtad.. TAPI kau tu Melayu... kau tu memang terang-terang menyokong ideologi dan perjuangan mereka. Memang kau lah bangsa bangsat yang lebih bangsat dari bangsa asing..

Anonymous said...

Utusan malaysia kata 10,000 hadir, betul ka?

zali

October 23, 2011 1:39 PM

-----------------------------------
KALU BETUL PUN BUKANNYA KO NAK PERCAYAPUN...!!

PERCAYA PADA HARAMKAH KORANG TU DAH LA....!!

MUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...!!

PASesat
PASongsang

Anonymous said...

Zat ! Zali..!

Tulong jgn balun teruk2 sgt..!

Kesian ooo...!

TAK MENJAWAB...!!!

mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

KALU BETUL PUN BUKANNYA KO NAK PERCAYAPUN...!!

PERCAYA PADA HARAMKAH KORANG TU DAH LA....!!

MUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...!!

PASesat
PASongsang

October 23, 2011 1:46 PM
-----------------------------------------
Saje je tanye. nak tengok kebodohan & kebebalan pencacai-pencacai umno. hehehe

zali

Anonymous said...

ANON 1:44

MEMANG MIKE BERDUA TU...MUSANGKOmunis & ZALI TU JENIS BANGSAT......!! HINA PEJUANGAN AGAMA ISLAM....HINA ALLAH SWT..!!

MOGA DIPANAH PETIR!!!!!!!!!

Anonymous said...

0150,

ISLAM TAK PERNAH KALAH DGN HUJAH !!

Jgn malukan Islam!!!

Anonymous said...

HASAN ALI KELENTONG PENCACAI hamPAS??


KENAPER??? TAK CAYA??? PURA-PURA TERKEJUT???

'PENGKELENTONG' PUN BOLEH KENA KELENTONG........!!

MUUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....!!

PASesat
PASongsang

yogibear's season said...

MPG 933,

Semalam alhamdullilah allah mengizinkan MPG turut sama dalam perhimpunan tersebut, dan semalam juruacara siap umumkan (atas permintaan Hassan Ali) kononnya dia keluar rumah menuju perhimpunan meninggalkan title YB meninggalkan keahlian PAS ...MAKNANYA dalam PAS tidak boleh pejuangkan aqidah umat ke? kenapa mesti Hassan ali cakap gitu? kedudukan politiknya lebih penting daripada Islam ke, kalau dah tahu PAS tak pejuangkan Islam keluar aje le..jangan hipokrit.

--------------------------------

Bawak bertenang bro.., beliau terbelenggu dgn sumpah bai'ah talak 3!

Isteri dan anak2 telah jd brg pertaruhan ...!

Sungguh malang...!!!

Syabas Yogi ucapkan kpd bro krn dapt hadir prhmpunan tersebut.

..Allah kasih akan mereka dan mereka kasih aknNya, mereka bersikap lemah lembut terhadap org2 mukmin,dan bersikap keras terhadap org2 kafir ( QS Al Maidah 54)

Wallahu'alam.

Anonymous said...

ISLAM TAK PERNAH KALAH DGN HUJAH !!

Jgn malukan Islam!!!

-----------------------------------
YANG KALAH ADALAH hamPAS KORANG TU LA.....!!
PERASAN KONON hamPAS MEWAKILI ISLAM...!! KHARKKTHUII..!!

WAKIL GEREJA ADA LA...!!

PASesat
PASongsang

Anonymous said...

The low turnout should send a strong message to Umnu, the religious fanatics, the racialists, that Malay Muslims will not be taken for a ride by them for their selfish ends...

Anonymous said...

YANG BAIK ADALAH DARI ALLAH SWT….!!

YANG BURUK DAN JAHAT SUDAH PASti DARI PAS…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

Headlines for today:

‘HIMPUN gathering an epic failure'

Anonymous said...

LEBIH BAIK SEDIKIT…..TETAPI BERJUANG UTK AGAMA ALLAH SWT…!
BERBANDING RAMAI…TETAPI MENYOKONG MURTAD..!!




PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

AkuMelayu said...

hamPAS sanggup lalaikan belia dengan konsert di stadium melawati shah alam untuk sabatoj HIMPUN

Panggil Akil Hayy. Panggil Mawi. Amy Search pun ada. Tapi kehadiran hanya 500 orang. Bukan fitnah dari tapi Admin Facebook Karnival itu sendiri yang mengakui hanya 500 orang yang hadir.

Berbeza dengan HIMPUN yang tak panggil artis top-top, tetap dapat kumpul hampir 15,000

Anonymous said...

HamPAS BERJAYA MEMBELA GEREJA…..!!
HamPAS MENYOKONG MURTAD…!!
HamPAS PENGIKUT SETIA AMBABIGA..!!



PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!

Anonymous said...

AMAT MEMALUKAN……!!
PAS TIDAK MENYOKONG UMAT ISLAM MENENTANG MURTAD !!!

PAS SANGGUP JADI KELDAI AMBABIGA DAN DAPig…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

PAS LEBIH PATUH KEPADA ARAHAN KITAB JINGGA…
BERBANDING SURUHAN KITAB AL-QURAN MENENTANG MURTAD..!!



PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

The small crowd indicated a good majority of Muslims are matured and peace-loving people.

They are not interested to join HIMPUN and do not want this case already brought up and decreed by the DYMSultan to escalate into a racial issue!

Allahuakbar !!!

Anonymous said...

SYAITAN KETAWA BERAMAI2….TENGOK GELAGAT PUAK PAS MUNAFIK YANG MENGHINA PESERTA HUMPUN MENENTANG MURTAD!!




PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

SUNGGUH MEMALUKAN……!!
PARTI YG MENGAKU KONON LEBIH ISLAM DARI ORG LAIN…..TETAPI BERSUBAHAT DGN KAFIR MENYOKONG MURTAD…!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

PAS RELA UMAT ISLAM DIMURTADKAN DEMI MERAIH UNDI PUAK KAFIR..!!

PASesat..!
PASongsang !!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!
PASetan..!

Anonymous said...

hamPAS TAKUT PADA AKTA MURTAD....!!

SELAMA INI SEBENARNYA PUAK hamPAS LEBIH DAHULU MEMURTADKAN UMAT ISLAM BERBANDING GEREJA...!

MASUK PAS MASUK ISLAM????

ITULAH MURTAD ALA PAS...!!

PASesat..!
PASongsang..!

AkuMelayu said...

hamPAS sanggup lalaikan belia dengan konsert di stadium melawati shah alam untuk sabatoj HIMPUN

Panggil Akil Hayy. Panggil Mawi. Amy Search pun ada. Tapi kehadiran hanya 500 orang. Bukan fitnah dari tapi Admin Facebook Karnival itu sendiri yang mengakui hanya 500 orang yang hadir.

Berbeza dengan HIMPUN yang tak panggil artis top-top, tetap dapat kumpul hampir 15,000

yogibear's season said...

Anon 1044.

Apsal pas jer yg kena hentam pasai himpun yg x dapat sambutan.

Umno pun x turun juga. Mereka pun x amik pot himpun tu.

Masakan 3 juta ahli umno x boleh penuhkan stadium.

----------------------------

Mana pi slogan PAS GANTI UMNO!!!!!!

Manis
Manis mulut di bibir
Sangatlah merbahaya
Sama-sama yang menyindir
Selalunya

Janganlah terpedaya
Oleh kata-katanya
Lemah lembut bicara
Selalunya.....

Harap Abg Nal tk marah cut and paste lirik nie.!

Wassalam.

Anonymous said...

Gabungan Mahasiwa Islam Se-Malaysia (GAMIS) menyatakan sokongan penuh dan keterlibatan secara langsung dalam penganjuran Himpunan Sejuta Ummah (HIMPUN) yang akan diadakan pada 22 Oktober ini nanti di Stadium Shah Alam.

Disamping itu, bersempena dengan program Karnival Ilmu Anak Muda (KAMU ‘11) anjuran GAMIS yang akan diadakan bermula pada hari yang sama iaitu 22 Oktober hingga 23 Oktober ini d stadium malawati.

Gamis sokong HIMPUN & anjur karnival KAMU 11 pd hari yg sama!

Patut le punnn...!!!

Anonymous said...

cuba buka link ini, banyak gambar menarik semasa perhimpunan ini. Pencacai umno mesti berbangga punya.

http://pahangdaily.blogspot.com/

zali

AkuMelayu said...

hamPAS anjing belaan DAPig yang menyokong pergerakan puak gereja memurtadkan bangsa Melayu

dan disokong penuh oleh parti GAY di mana pemimpin nya yang kaki liwat dan kaki zina yang tidak berani beri sample DNA nya, tidak berani menjalani ujian lie detector dan juga dari tahun 1998 sampai sekarang tak pernah berani bersumpah. Penyokong beliau di sini teruskan aktiviti menjilat air lelehan aljuburi dan pok nik kamu....

Anonymous said...

Kecewa aku tgk org Melayu yg mengaku Islam dalam ni, kalaulah yg murtad tuh anak bini korg.. Agaknya kamu semua masih menyalahkan UMNO, PAS, DAP, PKR dsb.. Rentilah kaitkan HIMPUN dengan politik, Yang penting niat asal penganjur adalah berkenaan masalah yg mungkin nanti anak bini kamu yg kena..
They are a shaker but you guys.. Nak kata support pun tidak.. Hentam lebih byk dari support..
Baik kamu peluk je agama Kristian kalau terus mcm ni..

Kalaulah Nabi Muhammad masih ada di kala ini..

yogibear's season said...

Anon 1255,

Org P.R tak perlulah bersyarah tentang kerosakkan Umno.. Walau tak sempurna. Umno masih ramai lagi bijak pandai..
Tetapi masalahnya PEMBANGKANG DIMALAYSIA TIADA KUALITI!!! britahu kami apa pilihan yg kami ada? Takkan nak pilih org berfahaman pluralisma, kufur, rendah akhlak, bodoh jadi pemimpin..

Apa pilihan yg kita ada?

----------------------

Pilihannya..??

UMNO is best among the WORST..!!

PR is WORST STILL..!!

Anonymous said...

Pantun untuk pencacai-pencacai umno

Dua tiga kucing berlari,
mana nak sama si kucing belang,
Pencacai umno mahu muhasabah diri,
Agar sambutan dingin himpunan semalam tidak berulang.

Buai laju-laju,
sampai pokok sena,
sambutan himpunan semalam sedingin salju,
membuatkan pencacai-pencacai umno merana

Dari mana hendak ke mana,
tinggi rumput dari padi,
Himpunan semalam tak kemana-mana,
Membuatkan pencacai umno mcm mabuk todi.

hehehehe

zali

Anonymous said...

Dalam soal akidah orang islam,kehadiran di perhimpunan buka ukuran tepat untuk mengatakan perhimpunan itu gagal. Lihat sahaja di setiap masjid apabila masuk waktu solat fardu (kecuali solat Jumaat)kehadiran tidak seimbang degan keluasan masjid. Hanya 3/5 saf sahaja. Inu tidak pula mengambarkan bahawa ahli kariah tidak menyokong islam. Ini juga megesahkan sesungguhnya Umno bukan penganjur perhimpunan itu. Andainya Umno terlibat sudah pasti kehadiran melambak. Mereka yg mengatakan Umno terlibat sedarlah bahawa anda telah membuat fitnah.

Pada aku perhimpunan itu memenuhi matlamat dan berjaya. Pas juga berjaya membuktikan pada sahabat kristian bahawa mereka menyokong kristian. Berani nak buat hudud tapi kecot nak anti murtad. Pas main wayang kerana undi kristian.
Pembela agama konon! topeng. Topeng TOPENG.

SERUPA MACAM KOWBOY LONE RANGER YG SUKA PAKAI TOPENG DAN SUKA BERKAWAN DENGAN 'TONTO' YG BUKAN SEBANGSA DAN SEAGAMA.

(YOU MAI PREN)

Anonymous said...

Ajar lah anak & isteri baca AlQuran & Hadis, fahaminya serta amalkannya.!

Apabila mampu berfikir sendiri, tambahlah bacaannya waima bible sekalipun....sekadar tambah pengetahuan dgn panduan.

Insyaalah, akidah Islamnya kukuh & sukar digugat selamanya!!!

Anonymous said...

Blogger2 sekelian..
Kita sebarkan kepada seluruh rakyat Malaysia PAS menolak perjuangan akidah. Pastikan mereka tumbang di PRU13 nanti. Pastikan Kelantan Darul Naim kembali ke pangkuan pemimpin yg bijak pandai. Umno Kelantan harus ada visi.. rakyat Kelantan bukan sedikit ramai yg perlu pembelaan.

Anonymous said...

Jika gejala murtad benar2 berleluasa, senjata utama menentangnya ialah kembali kpd AlQuran & sunah.

Bukannya dgn melolong mintak akta murtad !!!

Anonymous said...

Apabila sebarang usaha baik mengenai ugama, diselewengkan mengikut kepentingan poltik....!

Inilah akibatnya !

Seperti nasib ZulKulim....

Banyak bangku kosong!!!

Anonymous said...

musangka dan puak2 sebenarnya gelabah dgn kehadiran peserta himpun

diorang mengharapkan kehadiran yg jauh lebih rendah dari itu tapi melaset jauh kehadiran lebih 10,000 org sudah agak ramai walau sedikit mengacewakan

tapi alhamdulilah ia satu permulan yg baik...pekara yg baik ni byk dugaan lebih2 lagi klu dalam pekara yg memperjuangkan islam byk dugan... allah akan menduga sejauh mana kesabaran hambanya

nah... tapi yg semakin jelas sekarang yg semakin menampak wajah sebenar... melayu yg nyata nak melihat melayu berpecah belah... becakap pasal islam mmg tak kalah tapi dalam hati mereka hanya mahukan kuasa dan wang ringgit... melayu hipokrit yg nyata bersentokol kafir naserani dan madusi yg menjadi alat yahudi ...lakhanat la kamu semua

baik la juak2 umno... mmg gila kuasa tapi tak la sampai menyongsangkan hadis alquran diputar belit... na'uuzubilah yg baik hanya utk allah

Anonymous said...

Usaha menggerakkan sesuatu perhimpunan mega......

UMNU tak mampu lwn PAS,

tanpa bas free......!!!

Anonymous said...

UMNU tolak HUDUD !

Nak jadik hero anti-murtad ?

...nak terkencin aku rasenye !!

mmuuaahhahahahaha...!!!

fauziah said...

kan nampak melayu pelingkup... semuaa nak freee heheh podah...

Anonymous said...

Umnu mengaji ugama....

amik yg mana untung je!

Yg rasa2 merugikan...TOLAK !!!

Islam mazhab mana nih ???

Anonymous said...

ANON 11:31 AM..

BETAPA DIAL NYA KAU MENGAJAK ORANG SOKONG PENZINA ISTERI KAWAN DAN PELACUR2

N.AJIS PULAK IKOT SUKA SUKA HATI DIA MENGGANTIKAN TUGAS ALLAH YANG MAHA BESAR DGN MENGHALAL DAN MENGHARAMKAN SESUATU.

YANG PASTI KAU PON SAMA SBB ITU TAK KESAH DGN KETUA KAU YANG SOLAT 5 WAKTU TAPI MELAKUKAN DOSA TAK KIRA WAKTU..

TAK UBAH SAPERT HAIWAN!!!!

Anonymous said...

Pemimpin2 BN bila berucap,

Bila depan org2 Islam.....

" NEGARA INI NEGARA ISLAM " !!

Dgn bukan Islam plak.....

" MSIA BUKAN NEGARA ISLAM " !!

Penin ! Penin gua punya kelapa!!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

Anonymous said...

MUSANGCELAK!!!

PAS IKOT MAHZAB MANA PULAK MENGHALALKAN PENZINAH ISTERI KAWAN DAN MENGHARAM,KAN SEDARA ISLAM YANG LAIN??

OTAK MCM BABI.

Anonymous said...

Aku dah kira kepala yg hadi dalam utusan hari ni.

Ada 978 kepala jer. Tu belum tolak anggota keselamatan yg hadir.

Kahkahkah

Anonymous said...

PAS PULAK BILA BERSYARAH MCM ALLAH HAMBA DIA TAPI DI BELAKANG REZEKI HARAM PON DI BEDAL!!!

MUSANG BODOH!!!

Anonymous said...

X abis2 himpun ni.

Dah x dapat sambutan, malah hanya akan menjauhkan non muslim dengan Islam tu sendiri..

Anonymous said...

Aku dah kira kepala yg hadi dalam utusan hari ni.

Ada 978 kepala jer. Tu belum tolak anggota keselamatan yg hadir.

Kahkahkah

October 23, 2011 3:10 PM

------------------------------------------

TAPI YANG HADZIR DI BILEK 121 CUMA 2 ORANG JER MAT SABU DAN ISTERI KAWAN DIA CIK NORMAH.

HARAPKAN PAGAR PAGAR BALUN PADI.

Kahkahkahkah........

Anonymous said...

PENCACAI2 PR SEKALIAN!!!

APA KATA KORANG KALAU YANG KENA MIAN OLEH ANWAR DAN MAT SABU TU ISTERI KO KE ADEQ POMPOAN KO KE ATAU MAK KO??

PERNAH TERGIKIR TAK KORANG ORANG MCM NI YANG KORANG SANJONG JADI KETUA KORANG??

Anonymous said...

Aku rasa Pencacai2 PR tak kesah sbb dorang pon mcm tu jugak.

hahaha....

Anonymous said...

978 jer yg hadir mempertahankan akidah umat..

Mmg xde lh akta murtad selepas ni..

Anonymous said...

Buat apa nk sibuk dngan akta murtad.
Kalau kerajaan yg ada lksanakan hududullah,

Undang2 terus menjamin kualiti umat dan cover semua aspek termasuk murtad..

Anonymous said...

978 jer yg hadir mempertahankan akidah umat..

Mmg xde lh akta murtad selepas ni..

October 23, 2011 3:20 PM

------------------------------------------------

Lupakan saja AKTA MURTAD tapi yang perlu dikaji sacepat mungkin ialah AKTA MANTAT isteri kawan sebelum PR jadi KERAJAAN.


Kahkahkahkah.............

Anonymous said...

Musangka wrote:
Usaha menggerakkan sesuatu perhimpunan mega......

UMNU tak mampu lwn PAS,

tanpa bas free......!!!
----------------------------

Jika Islam dan duit diletak dpn mata kamu, saya pasti kamu akan pilih duit..

Maruah Islam dicabar dengan kemurtadan.. Sedarlah musangka.

Anonymous said...

Melayu = Bodoh macam LEMBU.

Anonymous said...

Da tabiat Ketua2 PR yang kegemaran nyer main rezeki haram..

Macam MUSANG haiwan binatang main tak payah bernikah..

MUSANG ANY COMMENT??

Anonymous said...

Persamaan KETUA PR Anwar, Mat Sabu dan MUSANG.

MEREKA HAIWAN. Main depan atau Belakang takyah nikah. Isteri kawan pon bedal.

Anonymous said...

Kami x mahu akta murtad,

Kami mahu Hududullah.
Sbg umat Islam, kita wajib menyokong terbentuknya undang2 Hudud.

Kalau hudud pas x boleh diambil pakai, kita desak umno untuk melaksanakan hudud dan semua ahli pas wajib keluar dan menyokong umno bg merealisasikan hukum hudud.

Anonymous said...

Aku setuju!!!

Laksankan hudud cepat biar org mcm Anwar dan Mat Sabu di SULA cepat!!!

Anonymous said...

Hanya hudud yg dapat menjamin hak2 org Islam.

Kalau ada hudud, kita x perlu berhimpun untuk mendesak pelaksanaan akta murtad.

Persoalannya, adakah umat islam di malaysia menyokong pelaksanaan hudud?

Anonymous said...

Semalam, cuaca semasa acara berjalan, cuaca sangat baik.....hari ni, same time now.....cuacanya camna? Tanya orang Shah Alam cuaca camna sekarang. Faham-fahamlah....tak payah kutuk sapa yang datang,tak payah unkit mengungkit....... yang penting niat....kalau kita ni sama-sama Islam, buatlah batasan antara ugama dan politik. Camna pun, saya hormati Saudara Hassan Ali. Islam dan pegangan politik adalah isu yang berlainan, janganlah persoalkan keikhlasannya untuk datang.......juga, tak perlu soal jumlah yang datang walaupun kecil bilangan nya dari jumlah yang datang untuk Bersih, tapi percaya lah....ramai yang ingin datang sebenarnya, tapi terperangkap diantara pegangan politik dan juga kesibukan masa......bagaimanapun Tahniah kepada yang datang, anda lah pejuang Islam yang sebenarnya.......

Anonymous said...

Tempat aku orang buat majlis kahwin, semua pnggil tok bom supaya x turun.

Anonymous said...

Tempat aku orang buat majlis kahwin, semua pnggil tok bom supaya hujan x turun..

jejakpru14 said...

ALHAMDULILLAH SHUKUR KEHADIRAN SEMALAM WALAU PUN ADA PIHAK YANG CUBA MENGGAGALKAN TETAPI HIMPUN TETAP JUGA BERJALAN DENGAN TERTIB NYA TIDAK ADA PROVOKASI TETAPI YANG MENGHAIRANKAN KEMANA PEMIMPIN PAS YANG SELALU BERBICARA TENTANG ISLAM SEKARANG JELAS PAS BUKAN PARTI YANG MEMPERJUANGKAN ISLAM TETAPI PAS PARTI YANG MENGKIANATI AGAMA ISLAM.*

jejakpru14 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kami mahu Hududullah.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, SYIRIK tu...kau dgn org kampung kau pun jadila MUSYRIKIN!!! Nauzubillah...

Anonymous said...

Laksanakan hukum hudud cepat!!

Biar HAIWAN MUSANG di kerat lidah nyer kerana menfitnah sewenang2 nyer!!!!

Anonymous said...

hamPAS MULA TU NAK DATANG....TAPI KENSEL.....PASAI KAPAL POOSING DUK JELING MEMANJANG JER.....!!



MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...!!!



PASesat
PASongsang

Anonymous said...

Umno mana berani buat hukum hudud. Sah-sah pencacai-pencacai & pemimpin -pemimpin umno yang kena hukum dulu. Kesalahan yang jelas dari hukum islam . Sekarang ni senang-senang pemmipin umno terlepas hukuman.Himpunan semalam tu helah umno & pencacainya saja untuk mengelakkan isu hudud diperbesarkan.

zali

Anonymous said...

Fulus kantoi ar.

Aku sokong ko, mmg syirik..

Masalahnya org2 kg aku ni memang terserlah ketotokan mereka kepada umno.
Orang johor darul takzim, mmg terkenal bila majlis kahwin panggil tok bom tolak hujan

Anonymous said...

Saudara saya yg dihurmati,

saya pohon mengunakan satu gambar yang terdapat di GAP untuk post saya.

Terima kasih. Bro GAP.

Anonymous said...

Aljuburi = MatSabun
Dua2 kaki balun bini kawan.
TAPI yang bezanya
muka MatSabun selalunya letak dkt lubang burit tapi si Aljuburi muka nya pulak selalu letak dkt lubang jubur...

Anonymous said...

Selepas menghadiri himpun... Saya hilang terus keyakinan kpd PAS yg telah 30 tahun saya sokong.. Membaca komen musangka yg angkuh, bongkak dan berlagak bijak sebenarnya merugikan minda dan perjuangan agama... Semakin jelas PAS mengutamakan kumpulan politik dari agama... Sangat jauh berbeza waktu zaman TG Yusof Rawa Dan Ust Fadzil Nor...
Kepada musangka kalau awak orang Islam, kalau awak tidak mampu melakukannya awak jangan mengutuk Dan memperlekehkannya... saya Dan kawan hadir untuk semangat Islam bukan politik Dan saya pun bukan umno..

AKUMelayu said...

Bukti nyata serta gambar gambar anak Melayu Islam dimurtadkan oleh individu mewakili pihak Gereja DUMC haram terbukti benar.
TAPI pihak gereja ini telah disokong oleh hamPAS sehingga ahli-ahli nya begitu taksub sekali pada pemimpin mereka dan sanggup menutup mata akan kegiatan memurtadkan umat Islam di Selangor.

Anonymous said...

Korang semua bergaduh sesama Islam, bangsa lain suka gelak ketawa. PAS+UMNO, korang dah hilang kuasa baru nak bersatu. Bangsa lain tunggu masa, insaf PAS+UMNO.

Anonymous said...

Peserta himpunan sejuta umat semalam dihadiri juga perempuan-perempuan yang tak tutup aurat.Macamana pendapat pencacai -pencacai umno.

kelakarnya himpunan semalam. Akhbar hari ni tak bincang pun pasal intipati himpunan semalam , tapi org berbincang macamana sambutannya yang hanya 1,000 sahaja. Mana mahu letak muka pencacai & blogger umno. hehehe

zali

Anonymous said...

Anon 4.32
Betul, kata kata musangka mengeliru dan penuh muslihat, ia menambah kbencian aku, beginilah kalau bercakap dan hujah orang orang PR waktu mengeteh atau berkumpul. Sikap dan gaya yang sama, membuatkan orang meluat dan malas nak layan. Dulu PR sekarang atas pagar. Tapi rasanya pr13 utk UMNO sebab jelas dan terbukti perjuangan dan hasilnya.

Anonymous said...

Setelah 30 tahun mengundi umno, aku rasa berbaloi next pru aku bagi undi aku ke pas pulak.. Aku kecewa, dalam isu hudud, umno terus gagal mempersembahkan usaha mereka untuk menggerakkan hudud dan sempat pula memperlekehkan pas yg mahu melaksanakan undang2 tersebut,

Slamat tinggal umno

Anonymous said...

Kenapa orang Islam PAS Dan UMNO tak bersatu dalam perjuangan seperti HIMPUN. Terutamanya PAS kenapa kepentingan politik diuatamakan dari Islam. Kenapa PAS terlalu berubah jauh dari perjuangan asal. Kenapa pemimpin pemimpin PAS sekarang semakin ego, angkuh dan tidak bijak seperti dulu. Kenapa keputusan dan tindakan PAS sekarang tidak begitu kongkrit dan memberi impak mcm dulu. Kenapa PAS dipelopori oleh bukan ulamak dan bukan orang bidang ugama.

Siswi Muslim UM

Anonymous said...

Anon 4:57
Ko ni category pengundi yang goblok, Pas sendiri tukar untuk tidak perjuangkan hudud tetapi negara kebajikan. Aduuuhhhh apa kena mengena dengan UMNO. Tapi UMNO buat kerja x kecoh, dirikan masjid, hab kewangan Islam, university Dan kolej Islam, Bantu rakan2 Palestine Dan negara Islam. Dan banyak lagi.
Minta bagi satu je jasa PAS kepada ugama dan negara selain memecahbelahkan umat Islam.
Mintak kalau goblok tu janganla keterlaluan sangat...
Pegi mampus PAS dan pakatan...

Anonymous said...

Kenapa orang Islam PAS Dan UMNO tak bersatu dalam perjuangan seperti HIMPUN. Terutamanya UMNOkenapa kepentingan politik diuatamakan dari Islam. Kenapa UMNO terlalu berubah jauh dari perjuangan asal. Kenapa pemimpin pemimpin UMNO sekarang semakin ego, angkuh dan tidak bijak seperti dulu. Kenapa keputusan dan tindakan UMNO sekarang tidak begitu kongkrit dan memberi impak mcm dulu. Kenapa UMNO dipelopori oleh bukan ulamak dan bukan orang bidang ugama.

Siswa uia

Anonymous said...

Pas tetap menjadi pilihan hatiku.

Anonymous said...

Pengikut PAS... Akan terus sesat dan rosak akidah sebab terlalu taksub dengan nik ajis bukan Allah dan nabi Muhammad... Sampai tampal sticker nik ajis kat kete... Lebih kurang al arqam je dah aku tengok, lepas tu cakap tak nak mengalah, mengata orang ikut suka anti je. Kondem kerajaan Tapi gaji, bonus, kenaikan gaji dAn apa imbuhan telan.. Buat malu je.

Aku tak pernah silap sebab sokong UMNO, wadah perjuangan bangsa dan agama. UMNO terus maju

Anonymous said...

1. HIMPUN?: Alhamdulillah ramai orang PAS tidak masuk perangkap! KITA TELAH ADA HEMPAP DAN HIMPIT APA PERLUNYA HIMPUN?

2. Mengenai HIMPUN:-

(a) Wayangnya hambar, skripnya longgar.

(b) Kategori persembahannya: drama swasta atau sandiwara semasa.

(c) Anugerah: acara lawak terbesar tahun 2011.

3. Bagi orang Islam umumnya: semoga kita beroleh amir mu'minin yang baru selepas 52 tahun dilepaskan oleh British. Gadafi (44 tahun) dah pergi, semoga yang di sinipun akan pergi melalui peti undi pada PRU 13 nanti.

SUDAH TERLALU LAMA BERSANDIWARA!

RAKYAT DIPERKUDA DAN MENDERITA!

AGAR NASIB KITA TERBELA, PILIHLAH PAS UNTUK SEMUA!

yogibear's season said...

Masked Raccoon 254,

Apabila sebarang usaha baik mengenai ugama, diselewengkan mengikut kepentingan poltik....!

Inilah akibatnya !

---------------------

Maka, matlamat menghalalkan cara!!

Sepatutnya, kafir zimmi..dah terbalik jd muslim zimmi!!??

..atas dasar memperkenalkan Islam?

Perkataan yg benar, dengan tujuan yg batal!

Anonymous said...

Siswa uia.. Low class plagiat ayat org.. Ni la bila menuntut dengan prof longkang ajis beer...

Anonymous said...

Enakmen hudud? Pas mohon 2 kali gubal akta Murtad...amNO selambe badok je tolak...inikan hudud...


benda ni tak payah berhimpun sangat kalau nak enforce masalah murtad.
duduk semeja dan gubal undang2 pasal murtad.

kalau Kerajaan BN bertopengkan NGO tetiba ajak berhimpun kosong utk tangani murtad. maka aku lihat ada-yang-tak kena.

ibarat kita dah ada pistol. mengapa kita masih terjerit-jerit lagi apabila nampak orang dari jauh datang nak tikam kita.

Looks simply stupid

Anonymous said...

Oiiii isu kerajaang perpaduang dah lama x boleh pakai.

Anonymous said...

Percayalah, himpun semalam hanya nk test market umno.

Ready atau x depa nk bubar parlimen.

Anonymous said...

Setelah 30 tahun mengundi umno, aku rasa berbaloi next pru aku bagi undi aku ke pas pulak.. Aku kecewa, dalam isu hudud, umno terus gagal mempersembahkan usaha mereka untuk menggerakkan hudud dan sempat pula memperlekehkan pas yg mahu melaksanakan undang2 tersebut,

Slamat tinggal umno

October 23, 2011 4:56 PM
-----------------------------------------

Your statement confirmed your stupidity and idiotic mcm si Zali Samdol dan Haiwan Musang.

Bahlol2 ni sebok menegakkan Hudud dan membela Agama konon di atad tiket PERTUBUHAN ISLAM MUNAFIK dan Ketua2 mereka Haram Jadah..

Wei bahlols!!! Ko ketepikan hudud dulu. Buktikan keikhlasan ko bahlol2 mengenai agama dgn mengambil tindakan ke atas Ketua2 ko yang rakus melakukan hubungan jenis HARAM.

JGN DOK SEBOK MENGGUNAKAN ISLAM UNTOK KEPENTINGAN PEIBADI.

HARAM JADAH!!!!

Anonymous said...

It's us Muslims who have to be blamed. Why not strengthen our own belief?

It's not the Christians who can convert ourselves, but us...!!

October 23, 2011 1:28 PM

------------------------------------------

Fuck you Musang Bastard!!

Muslim to be blamed is those like youself!!!

IDIOT!!! GO JOIN YOUR LEADERS AND SLEEP WITH FRIENDS WIFE!!

Anonymous said...

MUSANGKA.

INGATLAH BLOG INI BUKAN BLOG KAU. BANGUNKAB BLOG SENDIRI BARU TUNJUK JAGUH. MALULAH SIKIT. SESEKALI BERI KOMEN KIRA OK TAPI BILA BERLAGAK MACAM BLOG SENDIRI BERMAKNA KAU TAKDE MARUAH. BELAJAR MALU.

Anonymous said...

Pas tetap menjadi pilihan hatiku.

October 23, 2011 5:11 PM
-----------------------------------------------

KERANA HALAL DAPAT BERZINA DGN ISTERI KAWAN!!!

Kahkahkahkah.....................

Anonymous said...

0150,

ISLAM TAK PERNAH KALAH DGN HUJAH !!

Jgn malukan Islam!!!

October 23, 2011 1:53 PM

-------------------------------------------------

TAPI KALAH DGN NAFSU TROS BERZINA DGN CIK NORMAH!!!

MUSANG SIAL BODOH!!!

Hahahaha.......

Anonymous said...

Dalam perhimpunan satu juta umat tu apa yg dapat????Pas telah 3 kali berturut turut mengesyorkan di dalam parlimen agar undang undang murtad di gubal tapi setiap kali di tembak jatuh oleh ahli ahli parlimen yg majoritinya umat Islam.Jadi kalau di parlimen tak ada tindakan inikan pula di dalam stadium......dengar cerita setiap NGO Islam menghantar wakil seramai 10 orang..jadi 2000 NGO X 10 SUDAH 20000...Di tambah 3 juta ahli UMNO DAN penyokong Zul Nordin seramai????? jadi sudah lebih dari 1 juta yg hadhir semalam.Jadi ini semua silap media kerana hanya mengganggarkan 6000 yg hadhir.Berkenaan PAS SERTA PKR parti tersebut sudah tenat kerana semua sudah keluar parti(seperti di siarkan oleh media setiap hari)..jadi tak dapatlah mereka menghantar wakil ke perhimpinan tersebut.Jadi apa apa tindakan di atas padang janganlah harapkan sangat ahli ahli PAS KERANA SUDAH TIADA YG TINGGAL samalah dgn apa yg terjadi di Kelantan dimana sudah lebih 20 tahun rakyat kelantan meninggalkan PAS(SEPERTI DI LAPOR MEDIA)TAPI YG MEMERINTAH TETAP PAS.

Anonymous said...

MUSANGKA ADALAH BINATANG SPECIES BARU HASIL DARI PERSETUBUHAN MUSANG JANTAN DAN UNGKA BETINA..

SEBAB TU OTAK DIA PON BAHLOL MCM HAIWAN.

Wahkahkahkah

Anonymous said...

Semoga Hassan Ali seorang pejuang yg benar dan bakal membezakan Munafik dalam PAS.. saya kagum dgn keberanian beliau tanpa memperdulikan hukuman yang bakal dia terima..

Tunggulah juak2 laknat PAS akan menjatuhkan krediabilit beliau..

Anonymous said...

wahai juak2 pencacai bangang PAS..

korang menjerit melalak mencemuh macam manapun.. biar sejuta perkataan..biar loyar buruk putar berbelit mengalahkan lidah biawak..tiada tempat lagi bg pencinta2 Islam akan berdamping dgn PAS.. itulah hakikatnya.

Berhujahlah sehingga pecah komputer pun..Insya Allah tidak ada tempat lagi buat PAS bg pejuang2 Islam yg tulen..

Semoga hikmah sebenar akan ditunjukkan Allah SWT.

ANACONDA said...

INSYA'ALLAH, ISLAM & MELAYU ATAU MELAYU & ISLAM AKAN BANGKIT MENOLAK PUKIMAK2 PAS, SUNDAL2 DAP & BABI2 BUSUK BERTARAF GAMPANG DLM PRU KE 13 INI...

DLM BERITA TV3 TADI, SECARA TERSIRAT DS NAJIB MENYOKONG HIMPUN...

SYUKUR & TK DS NAJIB...

TUAN ADALAH ULIL AMRI ISLAM & MELAYU ALAF BARU...

PUKIMAK KAU NUAR...

PUKIMAK KAU MAT SABU...

PUKIMAK KAU NIK AZIZ...

PUKIMAK KAU HADI AWANG...

PUKIMAK BEREMPAT NI AKAN MAMPOS SERENTAK 2 JAM SELEPAS KEPUTUSAN PRU KE 13 D UMUMKAN SECARA RASMI...

Anonymous said...

dlm PAS majoriti bersifat perangai BABI..

jadi usah kita hairanlah mereka tidak ada rasa malu, tidak ada rasa kesilapan atau rasa muhasabah baik buruk..

sifat BABI asalnya ialah pada binatang..tp kalau sifat itu berada pada manusia..inilah jadinya..

BABI2 dalam PAS tidak akan behenti daripada menyerang sesama Islam seperti BABI2 dalam kandang yg sedang MENGAWAN dgn BABI betina, selagi mereka2 ini tidak dimatikan TUHAN.

Saya belum pernah bertemu pencacai PAS yg sblm mati bertukar menjadi org yg waras, neutral, sebaliknya mereka selaluny mati dgn ketaksuban pd PAS laknatullah..

oleh itu, bg yg mengenali atau ingin menghadapi puak2 laknatulah PAS, bayangkan mereka ini sperti BABI2 di kandang ternakan.. semoga kita lebih faham dan sabar menghadapi mereka ini.. manusia2 yg berhati BABI..

wassalam

Anonymous said...

dah habis idea, akhirnya tuding UMNO tak ada pemimpin berkualiti. tapi adakah berkualiti sangat, berkaliber sangat setiap pemimpin pakatan? wakil rakyat pompuan china di selangor tu contohnya, bergelumang dengan kejahatan, tapi dipeluk oleh pompuan pas, sebagai penggalak semangat.
nampak bodoh dan tak berktrampilan, tak tau nak bawa diri. semua tu rakyat perhati. fitnah yang tak manasabah terhadap UMNO. tutup mata, tutup hati terhadap UMNO. sampai sanggup percaya pada anwar yang sah peliwat dan DAP yang sah ada agenda nak hancurkan umat. tau tak apa maknanya semua tu? tak lain tak bukan HATI BATU YANG GILA HARTA DAN KUASA. masih tak sedar diri awak tu tak tau buat kerja pun. letak la pemimpin pas dimana saja, gagal kerana tak tau buat kerja.

Anonymous said...

pencacai pakatan sibuk nak hudud?

lupa ke AGREE TO DISAGREE? dah nyanyuk ke?

muahahahahahahah!!!

Anonymous said...

video itu besi...berkualiti ke?

skandal seks songsang dan zina...berkualiti ke?

kes spice dan anak punya moral, kantoi plak menipu...kualiti sangat ke?

"anuar ibrahim harus bertaubat!" tup tup bela pulak dalam mahkamah...kualiti sangat ke?

muaahahahahahahahaha

Anonymous said...

Sebok dan heboh mengatakan mahu undang2 hudud. Tapi anda tahukah proses penggubalan undang2 lebih-lebih lagi membabitkan perlembagaan? Adakah wakil rakyat melayu islam mewakili 2/3 dari jumlah wakil di Parlimen? Selagi kita x boleh bersatu memegang lebih 2/3 Parlimen selagi itulah kita dipermainkan oleh bangsa lain...

Anonymous said...

selamat tinggal UMNO ku..........!!

Anonymous said...

YANG DATANG MERAMAIKAN INI KEBANYAKAN PENYOKONG PAS...ORANG2 MUDA UMNO RAMAI TIDAK DATANG ... PENYOKONG PAS INI DATANG BUKAN KERANA POLITIK TAPI MEREKA DATANG MENYOKONG PROGRAM INI..MEREKA INI TETAP AHLI PAS DAN ORANG KUAT PAS...TAPI MEREKA DATANG BUKAN KERANA MENYOKONG UMNO.KERANA PERJUANGAN AGAMA... ..JGN UMNO SILAP TANGGAPAN...SIGNAL BAHAYA KEPADA BN...MAKNAHNYA ORANG UMNO SENDIRI TIDAK MENYOKONG PROGRAM UMNO....SYABAS PAS..

Faruk said...

alhamdulillah,msih ramai mempunyai kesedaran dalam hal keagamaan yang kian digugat oleh pihak Kristian pada masa kini. Semoga semakin lame,semakin bertambah orang dan kesedaran terhadap perkara ini. Amin~