IKLAN BERBAYAR

Saturday, November 26, 2011

AZMIN ALI SAHKAN PAS PARTI BODOH !

pkr melalui kenyataan azmin ali mengesahkan anwar akan jadi pm pakatan.

pada setiap pru dan prk, ahli pas lah yang bergolok bergadai tukang pasang poster, kutip duit orang,naik banner, panjat pokok..

pasal apa pas mampu buat macamtu ?

pasal jika dibandingkan dengan pkr, pas punyai keahlian dan cawangan yang tinggi.

semalam senang-senang je azmin declare anwar bakal pm pakatan.

ooii minoriti boleh pegang telur majoriti ke pas ooi ?!

36 comments:

Anonymous said...

nik aziz, hadi awang suka diramas telurnya oleh azmin agaknya demi menegakkan tote bosnya! kehkehkeh bodoh punya PASpispus!

-nik ajis babi-

Anonymous said...

PAS.. Pakatan.. tidaklah tamak kuasa & harta macam umno.... semuanya nak dibolot oleh segelintir elit UMNO saja.... PAS pengerak perubahan... PAS mesti bijak & matang berpolitik... sesiapa yg layak pimpin perubahan PAS akan sokong dan dokong.... dulu PAS sokong pembaharuan Tun Razak .. kemudian PAS tolak politik konspirasi ultra kapitalis Mahadir dan pengikut2nya...

Anwar sememang tokoh mampu mengerak 'penyatuan dan perubahan rakyat' ... hanya macai2 fanatik Umno yg buta hati saja yg hati & mulut busuk terhadapnya............

Allah bersama mereka yg dizalimi... Allah tetap hancurkan kepalsuan UMNO yg berdekad itu.. seperti hancurnya satu persatu diktator Arab yg menolak syariat Allah..........

Anonymous said...

Anon 8.36 ni BODOH

Anonymous said...

BOLEH!!

ANWAR BOLEH JADI PM!!!

PM PAT SUNGEI BULOH!!!

P=PENGHUNI M=MALANG SUNGEI BULOH!!!

Hahahaha.......

Anonymous said...

ANON 8:36 BUKAN BODOH JER!!!!

TAPI BODOH, BAHLOL DAN TOLOL!!!

Anonymous said...

anon 8.36 kata pakatan tak tamak kuasa,tapi yang berjawatan dlm pkr & dap apa citer.anak beranak pegang jawatan dlm parti supaya mereka terus menguasai parti dan menentu dasar parti.dulu bapak anuwar dalam umno dia yg buat kekayaan untuk keluarga dan kroninya.lepas dilucut jawatan dgn kehendak Allah yg tidak mahu melihat manusia syaitan memimpin tanah bertuah ini mulalah menunduh orang lain.mulalah kata konspirasi.konspirasi apa jadahnya kalau bukti dah terang2 manusia syaitan ini melakuan kemungkaran.Anuwar dikatakan mampu mengerak pemyatuan apa kalau dia yg menyebab perpecahan rakyat dgn hasutan yg jijik.sesungguhnya anon836 dan pencacai pr adalah buta hati sehingga tak tahu mana yg betul mana yg salah.

Anonymous said...

anon 8.36
ko tau ke ape yg ko ckp ni..
pas.. pakatan tak tamak kuasa dan harta?
ade sorang sampai nak jadi MB sampai mati.
yg lain semua ahli keluarga pegang jawatan tinggi dalam parti.
kesian kat kau ni.

Anonymous said...

Kau orang.. kitol2 umno.. bandingkanlah HARTA milikan Nik Aziz dan Anwar berbanding saja dengan Ketua2 Bahagian UMNO/ bekas2 Presiden MCA/MIC/ Gerakan...

Harta siapa yg berlonggok selepas jadi TUAN BESAR umno/BN....???

matanglah sikit..usahlah guna bahasa bangsat bila berhujjah tuu.... nyatakan fakta bukan nafsu syaitan....

Melayu Perak said...

harta anwar berjuta beb selepas menjarah semasa menjadi menteri kewangan dalam bank israel singapork lagi.....

Melayu Perak said...

Azmin Ali Tipu Rakyat, Bangsa Sendiri! Kampung Melayu di Gombak Dihapuskan?

GOMBAK: “Kami diusir seperti pendatang sedangkan tanah ini hak kami lebih 40 tahun lalu,” kata penduduk, Zakaria Abu Bakar yang dipaksa berpindah dari rumahnya di Bukit 10, Kampung Tengah, sebelum Selasa ini.

Zakaria, 53, bersama 10 keluarga lain yang tinggal di kawasan berkenaan diarahkan berpindah oleh sebuah syarikat pemaju perumahan kerana dikatakan menceroboh tanah itu.

Katanya, penduduk diberi notis perpindahan yang berkuat kuasa serta-merta minggu lalu dan diberitahu kawasan rumah mereka akan dirobohkan.




“Saya terkejut apabila diberitahu kami perlu berpindah dari kawasan ini secepat mungkin kerana tanah yang didiami dibeli pemaju melalui lelongan bank.

“Kami diberi tempoh hingga Selasa ini untuk berbuat demikian tanpa perbincangan dan rayuan, malah mereka turut meminta setiap keluarga membayar denda RM600 atas alasan menceroboh tanah mereka,” katanya.

Bagi Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung (JKKK), Abd Halim Idris, 10 keluarga yang diusir keluar itu penduduk asal Kampung Tengah sebelum mereka dipindahkan.

“Pada 1983, semua penduduk dipindahkan di tanah ini berikutan kawasan penempatan mereka perlu dijadikan jalan utama ke taman perumahan yang baru siap dibina.

“Ekoran itu, pemaju perumahan terbabit menyediakan tanah dan wang pampasan kepada kami sebagai ganti rugi,” katanya.

Bagaimanapun, Abd Halim berkata, pihaknya tidak menyangka pemaju pertama yang membeli tanah mereka itu mencagarkan geran tanah kepada bank sewenang-wenangnya tanpa pengetahuan pemilik.

“Kami bukan menentang pembangunan, tetapi sekiranya kawasan ini terbabit projek itu, pemaju seharusnya bersemuka dan berbincang terlebih dulu.

“Semua penduduk bukan penceroboh atau penduduk setinggan sebaliknya pemilik asal yang diwarisi sejak turun-temurun, jadi mengapa perlu tanah kami dirampas, malah cagaran yang dibuat bukan atas persetujuan,” katanya.

Taubatlah Azmin! Jangan tipu rakyat! Jangan tipu bangsa sendiri!

Anonymous said...

pas suka membontoti sahaja...yg dapat habuan sambil sedap sedapan dengan chinadoll....girang sungguh dia...orang lain bukan main rajin
cuci kotor dan najis yg terpalit!!!!

pas tak tau mana dajjal..yg mana jenglot!!!

Anonymous said...

Sebabnya jelas, satu Malaysia tahu yang PAS ialah parti Pak Lebai bodoh, semua macam Pak Pandir. Takde satupun yang ada kaliber menjadi PM. Jadi terpaksalah ambik kaki liwat.....

Anonymous said...

PEMIMPIN2 hamPAS RATA-RATA DAH TUA BANGKA....ADA YG NYANYUK PUN....SEBAB TU ASYIK DIPERBODOHKAN PKR DAN DAPig JER....! KATA ORG....YG BODOH JADI MAKANAN SI CERDIK...!! MEMANG PATUT LA ANUwar JADI PM PAKATAN...SEBAB HANYA KOTEI SI PELIWAT NI JER YG MASIH BOLEH TEGAK BERDIRI....NAK HARAPKAN KOTEI TOK LEBAI hamPAS SEMUANYA TERKULAI LAYU......



MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...!!

Anonymous said...

9.26
Kalau nuar bersumpah laknat dia tidak meliwat saiful DAN bersumpah laknat kote bengkok tu bukan kote dia, aku sedia pangkah pkr. Sumpah laknat dlm masjid tau bukan sumpah meraban tu.

P/s Tanya Nalla berapa banyak duit judi mangnum nuar rembat.

Anonymous said...

Anwar dah tua,lagipun dah tentu ada virus gay yang merosakkan sistem saraf, tak lama lagi matilah tu. Mati ketika jadi Perdana Menteri tentulah mengembirakan rakan2 Anwar yang jadi TPM.

sapa TPM?? ko ke Azmin???.hahaha

ke bini ko...

Anonymous said...

anon 9:26

WAAHH...NAMPAK ENGKO NI CAM TAHU BENAR NILAI ASET HARTA NAMA2 ORG YG KO SEBUT TU....?? CAM LA KO TU KETUA AUDIT NEGARA...!

TAK USAH LA KO NAK SERKAP JARANG DAN TABUR FITNAH TTG HARTA2 YG KO SENDIRI PUN TAK TAHU NILAINYA...KONON NAK BERBAHAS ATAS DASAR FAKTA...!!
KHARK TUII...!!
DASAR PUAK2 PR KAKI PENIPU DAN MUNAFIK...!

Anonymous said...

Anon 8:36. Anuwar mengerakan penyatuan dan perubahan rakyat?

Apa ko dah gila ke? Itu tahun bila? Tahu tak apa yg Anuwar perjuangkan masa ini? Ko tido mampos ke? Aku hempuk dengan bateri kete baru tau!

Kepada sesapa yg tak tahu sila kaji Bapak Anuwar Bin Ibrahim kerana pandangannya kini penuh unsur pluralisme, dia juga menyokong pengunaan perkataan Allah dlm ajaran kristian, malah tidak menyokong himpunan gerakan akidah, anti murtad dan menyokong himpunan Lesbian Gay BiSex TransGender (LGBT)

Dia juga sdg cuba memperjudikan nasib org Islam dgn kecenderungannya menukar perjuangan kepada pro SEKULAR tahap yg memungkinkan dia mengubah Perlembagaan Negara!

Anak bekas Setiausaha ABIM peringkat negeri.

Anonymous said...

ANON 9:26 PM LAGI SATU BAHLOL!!!!

Anonymous said...

persoalan utama assmin adalah nak beritahu Ku Li dan Hadi jangan nak menyebok jadi PM ....itu jer massage nya....yang lai jangan nak nyibukk

ANACONDA said...

LAAA GAP, PAS INI MEMANTAT JE BOLA LAH...

SB TU PAS KENA TIPU, KENA KENCING, KENA BERAK BAHKAN KENA LIWAT...

MUKA TAK TAHU MALU...

CUBALAH KORANG TENGOK MUKA2 PEMIMPIN PAS DARI PIMPINAN TERTINGGINYA HINGGALAH KE TUKANG TAMPAL POSTER...

MACAM BAPAK SUNDAL DGN SUNDAL KAT BELAKANG MATI JE...

Anonymous said...

Anwar akan jadi dan semua pelacur2 bangsa asing akan dpt Kerakyatan Malaysia supaya senang dapat pekhidmatan mereka.

Ass_min akan jadi timbalan pertama dan akan luluskan undang2 isteri di benarkan memuaskan nafsu di luar.

Mat Sabu pula akan jadi timbalan kedua dan akan buka kilang besar membuat penyembur Bau Burit.

muahahahahahaha......

Anonymous said...

YANG BAIK DARI ALLAH SWT….!
YANG JAHAT DAN BURUK SUDAH PASti DARI PAS!!



PASesat…!
PASongsang..!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!

Anonymous said...

For Anon 8.36 kah!!! kah!!! kah!!1 kah!!!, kih!!! kih!!!. for anon 10.38 you got the point...

Jokiden

Anonymous said...

YANG BAIK DARI ALLAH SWT……..!
YANG SONGSANG SUDAH PASti DARI PKR..!!

Parti Kencing Rakyat…!
Parti Kelentong Rakyat…!
Parti KeRa..!
Parti Koyak Rabak..!
Parti Keluarga Rosak..!

Anonymous said...

Rakyat dah lama kenal UMNO (UnIslamic Malay National Organisation)... bermuka-muka lebih 50 tahun bercakap nak bela Islam? Ramai melayu semakin sesat.. semakin murtad adala.. tengok program TV, cara hidup umno & pemimpin2nya...

PRU13-->PAS ganti UMNO...untuk bimbing Melayu & rakyat mengikut syriat & sunnah ...

Anonymous said...

bias le assmin nak menipu macam anwar gak jadi pm ke 7 le pulak...biase le tu broo orang kalau hidup mati dengan menipu dan berbohong selagi nyawa dikandung badan hidup menipu perlu diteruskan......alang2 menipu bio sampai ke lubang kubor

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

PAS.. Pakatan.. tidaklah tamak kuasa & harta macam umno.... semuanya nak dibolot oleh segelintir elit UMNO saja.... PAS pengerak perubahan... PAS mesti bijak & matang berpolitik... sesiapa yg layak pimpin perubahan PAS akan sokong dan dokong.... dulu PAS sokong pembaharuan Tun Razak .. kemudian PAS tolak politik konspirasi ultra kapitalis Mahadir dan pengikut2nya...

Anwar sememang tokoh mampu mengerak 'penyatuan dan perubahan rakyat' ... hanya macai2 fanatik Umno yg buta hati saja yg hati & mulut busuk terhadapnya............

Allah bersama mereka yg dizalimi... Allah tetap hancurkan kepalsuan UMNO yg berdekad itu.. seperti hancurnya satu persatu diktator Arab yg menolak syariat Allah..........

November 26, 2011 8:36 PM

oh ya pkr dan dap tak menolak syariat Allah...tutuh jubor dan pelacor...diangkat itu syariat Allah...pi potong kote hang dan masuk ke nberaka jahanamlah ...wei
otak bahalol

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

Rakyat dah lama kenal UMNO (UnIslamic Malay National Organisation)... bermuka-muka lebih 50 tahun bercakap nak bela Islam? Ramai melayu semakin sesat.. semakin murtad adala.. tengok program TV, cara hidup umno & pemimpin2nya...

PRU13-->PAS ganti UMNO...untuk bimbing Melayu & rakyat mengikut syriat & sunnah ...

November 26, 2011 11:25 PM
...semua pas ok ke kelantan darul aids....adakah pas fikir sabah dan sarawak akan sokong pas....
....pas tu bukan agama ...islam adalah rukun iman dan rukun islam...pas tu parti politik.....
biasalh pas...dia kata umno melayu kafir....dap dan pkr kot yang mukmin lebih daripada pas sendiri

Anonymous said...

Pas memang parti kurang cerdik,aku dah kesan lama kebodohan pas ni.Pas di peralatkan oleh Nuar ,Dap,Ambiga.Penyokong Pas paling ramai menghadhiri BERSI 1,tapi hasilnnya Parti Pas yg kurang sekali jumlah kerusi yg menang.Di tempat yg PKR tak ada ranting dan cabang pun PKR boleh menang dengan menggunakan ahli dan jentera PAS.Yang di sebut-sebut jadi PM Pakatan pun bukan dari Pas tapi Anwar al Sodom.Tak apa lah kalau pengorbanan Pas tu nanti mendapat keredhaan Allah,tapi kalau membela pengamal sex haram,sudah tentu segala pengorbanan mendapat kemurkaan Allah akhirnya nanti,apatah lag gerak geri pemimpin pas yg saja-saja berdlak dalih menolak kebenaran dengan mengeluarkan 'fatwa' yg merapu.Pas memang tidak cerdik,dn menginaya diri sendiri.

Anonymous said...

nwar memang tokoh!

tokoh koh!

tokoh koh koh!

tokoh koh koh koh!!!

tokoh koh koh koh koh koh .........krooohhh..ZZZZZZzzzzzzzzz

selamat beristirehat di istana sg buloh...

Anonymous said...

Mengapa pemimpin Pas sampai ke hari ini tak dapat hidayah dari Allah mengenai Anwar?.Ada ke patut hingga hari ini mereka tak faham-faham juga kerja Anwar.Ini tentu ada sebabnya.Mungkin mereka memang bukan berjuang utk Islam dengan ikhlas selama ini,jadi kini sampailah ketikanya Allah mahu menunjukan kepada rakyat,kebodohan,kebebalan dan kegersangan hidayat utk pemimpin Pas.Perkara-perkara subahah dan makhruh pun sebagai seorang Islam yg bijak akan menjauhkan diri,tapi tidak begitu sikap pemimpin Pas terhadap Anwar,walau pun sudah di kemukakan berbagai bukti,air mani,dna,video dan pengakuan ramai mereka yg pernah rapat dengan Anwar,sedikit pun tidak menimbulkan syak wasangka di sanubari mereka,lalu mereka terus bersingkongkol dgn Anwar.Mereka kononnya takut dosa fitnah,tapi merka tak takut dosa bersubahat dan berbuat zalim terhadap mangsa Anwar.Aku yg tak bertaraf warak ni pun tak mahu menyokong Anwar lagi,kalau aku tak pasti duduk perkara kes Anwar apa tah lagi dalam keadaan yg aku dah mamng pasti.

Anonymous said...

kah kah kah kah..
kah kah kah kah.......
Woi gampang, jangan buat malu lar.
Lu ingat org Malaysia bodoh SERUPA LU Ker.
Kaki balun jubog barua sial ni nak jadi PM?
Pi mampus lar lu sama lu punya aljub!

Anonymous said...

labluorkalau anwar pm...lebih baiklah semua orang pas ...bertaubat kerana mengangkat penjubor dan penzina jadi pm....

ada video lagi

orang kafir spt jepun dah letak jawatan kalau ada skandal...

tapi dlm pr ada skandal itu lah yang di angkat...horeyyyyyyyyyy...

inilah bukti pas itu...melacurkan islam..

Anonymous said...

Kalau pas xdengki knp asyik dok sbuk jaja kekayaan dan harta org...dh nasib dia...Allah jadikan dia kaya...klau kta xskaya mereka biarlah..trma sja ketentuan berusaha dan minta doa nk jdi kya...paskan parti org alim sptutnya xkshlh..xpyhlh dok buat dsa kerg dan pendengki....jgn hipokrit lh ooii..klu xtamak kuasa dan harta xkn smpai sngp nk gadai agama..Dlu masa trg dpt kt pas berebut2 ahli pas dpt lesen kontrak smp xckp prjek..smpai gduh2 sesama pas berebut projek..hbs segala tmpt gerai dlm psr bg kt org pas smp msg2 jd tamak haloba...klu nk kata pas xdngki,xnk harta mngarutlah...nk kta agama pas bgs..bgs apa lagu tu..lbh angkuh dan jahat dari umno...org pas ckp agama pndai tapi ramai juak dia laga aym,brjudi dn kaki prmpuan..hri2 pakai kupiah rmai jgk xsmbhyang...sptutnya org pas bersih dari perkara2 bgini sbb bljr dgn ulamak dn tok guru....sbb tu aku xblh nk sokong pdhal baik jgk dgn juak dia org...

Anonymous said...

Msh ingt lagi masa tgh kempen aku smbhyg msjd pas...mcm2 dok ckp keburukan umno..ckp kerajaan beri lesen snooker jd rosak ank2 muda..tp bila dpt jd mb bkn stakat nk hapus brtambh adalah...tgk kota bhru mcm..
Bila kerajaan buat msjid bsar mlalah tok guru buat crta membazir pdhal kelantan xblh nk buat...nk surh nmpk buruk ckp mmbazir...pdhl msjd dibina bkan untk 5 thn mngkin smp ratus thn..xpyh nk buat baru atau perbesarkan wlpn rkyt tmbh ramai....klu buat jlnrya ckp mmbazir jgk..dia ckp buat jln smpi tmpt xada rmh org...tp bila siap tmpat tu jd mju dan tanh naik hrga trmsklh tanah org pas...nk buat kebun pun mudah.Bukan stkat krta lori pun blh msk...bnda pahala tp org pas psg crita seolh2 bnda tu brdosa...pndai snggh org pas ni...

Anonymous said...

anuar bodoh !!!
nak jd pm..smayang pon tak cukup ! soh bace niat solat subuh ntah reti ke tak.. brrr. pkr fucker