IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 29, 2011

BERITA BAIK DARI UMNO SHAH ALAM.

PROGRAM PUNCAK.

peluang pekerjaan kepada anak-anak muda yang gagal dalam peperiksaan SPM.

daftar sebelum 30 november.

sila hubungi saudara shahrin ahmad di 012 33 55155
atau hadir sendiri ke pejabat umno bahagian shah alam.

mohon sebarkan.

syabas lah kepada pimpinan umno shah alam. ketua bahagian dia, tok nawi antara pimpinan umno selangor yang blogers respek.. syabas group shah alam.


JOM BACA ARTIKEL MENARIK WAK JENGKOL.KLIK SINI.

11 comments:

Anonymous said...

KEPADA MEREKA YANG GAGAL DLM SPM;;
JAWATAN KOSONG SEDIA MENANTI..

1.. 150 JAWATAN KOSONG GEMBALA LEMBU KAK IZAT

2.. 200 JAWATAN KOSONG MEMBERSIH NAJIS LEMBU KAK IZAT

3.. 100 JAWATAN KOSONG PENYEMBELIH LEMBU..{ NON MUSLIM SAHAJA]

TEMPAT TINGGAL PERCUMA;

BERMINAT SILA DATANG KE PEJABAT UMNO DI SHAH ALAM...
TINGGAL BERSAMA LEMBU DLM KANDANG..

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Anon 3.21pm,
Kalau parti yang engko dokong asyik nak mintak sedekah kat penyokong aje dan tak mampu nak beri pekerjaan, jangan peleceh usaha orang lain. Silap-silap suku-sakat dan kerabat engko yang dulu beratur isi borang, lepas tu dapat duit gaji sedekah kat parti.

Anonymous said...

Hahaha.. Tgk2 yg dtg mintak keje 3 ekor lembu PKR tu..hahaha... Abis tu kata pakar binatang.. Lembu bolehh.. BABI pun boleh.. Hahahha ape pun takblehhh PKR nie..

Ms Pearl said...

GAP? keja part time ada tak? :D :D :D

Aliffnajmi said...

Anon 3:21 PM
Q: Apa usaha hamPAS, PKR n DAPig utk kemajuan rakyat terutama anak2 muda yg agak tercicir ni?

A: Zero.

Anonymous said...

anon 3:12


engko layak jadi lembu pawah aje...hari2 kena sondol dgn babi LGE sampai bunting..!

muaahahahahahahahahahahah...!

Anonymous said...

YANG BAIK DARI ALLAH SWT….!
YANG JAHAT DAN BURUK SUDAH PASti DARI PAS!!


PASesat…!
PASongsang..!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!

zat said...

Anon 3:21PM

ha..ha..ha...lawak...!! kalu tk pas SPM mmg itulah keje nye...

ini bukan nk tlg melayu...patut nye dia org suruh pegi belajar lg..cari skill yg bersesuaian...aduh UMNO UMNO...

Aliffnajmi said...

Yg mana otaknya masih boleh/mampu belajar TELAH disediakan berbagai pusat2 latihan spt giatmara etc.

Tp bagi otak yg dah tepu gagal nak menerima pembelajaran atau umur dah cecah 30an, ini lah peluangnya utk memperbaiki ekonomi keluarga.

Yg lawaknya... ada org melayu yg suka memperlekeh2kan usaha menolong melayu ni sedangkan dia sndri tiada satu jasa pun kearah itu.

Jgn asyik ketawakan diri sndri shj.

Anonymous said...

Besa la org mcm zat tu la contoh org melayu minda kelas ketiga..

Anonymous said...

Alifnajmi

PR sibuk membentras penyalah gunaan wang dan kuasa yg umngok lakukan. terlalu banyak perlu di lakukan sbb bnyk kekotoran yg Bn lakukan di sembunyikan di bawah karpet.

Umngok shah alam bantu keZ? hehehehe heran aku dah dkt election br nak bantu. 3 tahyn dulu napa tak bantu atau skrg ni sibok bantu sbb nak jd calon. skrg ni kan bnyk melobi jd calon dan org2 melayu umngok ni senang tertipu klu seseorg tu tunjukan kebaikan mereka.