IKLAN BERBAYAR

Sunday, November 27, 2011

DISEMBER INI, ANWAR SESAK NAFAS !

sejak dua menjak ni aku rasa lain macam je..

bulan disember kabarnya anwar bakal panas punggung.

keldai pkr dah bagi hint akan buat demonstrasi jalanan kalau anwar dipenjara. boleh laku ke suara keramat sam ketot.

azmin kata dia nak robohkan batu bata penjara sungai buloh kalau pakatan pegang malaysia. kuat kederat ko ya azmin.

azmin kata liwat 2 ni konspirasi najib dan rosmah.

dahsyat suami isteri ni ya, sampai boleh remote controlkan totey anwar.

ehhh siap boleh remote air mani anwar pulak tuu. hebat ilmu najib ya..

anwar kabarnya dah mula buat-buat sakit.
katanya anwar dah mula pegang-pegang tangan jijah.


terbaru dalam pancingan politiknya, anwar keluarkan kenyataan bahawasanya jawatan perdana menteri boleh terdiri daripada kalangan bukan melayu !


haram jadah manusia bernama anwar ni !

19 comments:

Anonymous said...

Azmin nak robohkan tembok penjara??

Mampu ka??

Bini kena bedal pon tak mampu nak buat apa2 ni kan pulak nak robohkan tembok penjara!!

Kelakar seram la Mat Lame ni!!

Anonymous said...

PR kata nak buat demonstrasi??

Gi tengok demonstrasi Anwar mantat China Doll dalam video lucah tu jer da la!!

Demonstrasi Tahiat Wal Al-Juburi terunggul!!

Muahahahahaha.....

Anonymous said...

Anon 1.49PM....Well said....TEMBOK isteri pun tak terjaga he..he..

Sesak Nafas atas Perbuatan Sendiri....tapi yang heran bin Ajaib datang Ngeri Aku ada hati nak Tawan Johore kah! kah! kah!.ORANG JOHORE BUKAN DUNGGU MACAM AZMIN AND SAM KEMETOT TU....DAN SEWAKTU DENGANNYA.KEADILAN UNTUK SAIFUL INSYALLAH

Anonymous said...

Gaya cakap peliwat macam nak lari dari malaysia. Sebab tu dia highlight di indonesia sistem kehakiman malaysia boleh dibeli. Dia nak beritahu satu dunia dia tak bersalah. Kita tunggu bulan december ni apa lagi helah peliwat.

Anonymous said...

apa yang penyokong kerajaan buat di indonesia??? fitnah anwar di indonesia tidak ditangani dengan baik oleh penyokong BN....kena kaunter balik baru rakyat indonesia faham......mana perginya kelab penyokong BN dan Umno?

Anonymous said...

.


Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .



.

Anonymous said...

Sebenarnya dh xblh buat apa dh...tu dk merapu tu....dh habis bomoh,,,India,Cina,Melayu.Tk2 Guru bomoh asing...bmoh indonesia...smua dh hbs jmpi...skang dok gna bmoh dua ekor ni....nk jmpi rntuhkan tembok pnjara...

Anonymous said...

bagus la sam ketot buat demo. biar kena humban dlm truck fru. buat kecoh dlm masjid boleh la org x kacau. mamat sewel ni mmg patut dihumban.

TokAyah said...

Dia licik. Keputusan liwat 2 ditangan hakim. Provokasi dibuat supaya kerajaan menangkap dia. Kita sama2 tunggu hujah dari peguam pembela dia. Allibi tak ada yang ada cuma BABI.

Anonymous said...

Kalau cina jadi PM alamat orang Melayu akan sengsara dinegaranya sendiri. Orang Melayu akan hilang sedikit demi sedikit dan akhirnya orang Melayu akan "tersepit" dinegaranya sendiri.

ANWAR ALJUBURI B.A.B.I. PENGKHIANAT BANGSA.

Anonymous said...

Azmin kau nak robohkan penjara, robohkanlah semua penjara kat Msia lagi bagus.

Ini baru kebebasan namanya; kebebasan kepala hotak engkau.

Semua pesalah2 dan penjenayah2 tak perlu masuk penjara, biarkan mereka berleluasa, penyodol china doll, penzina, pembunuh, perogol.. baguilah tu.

Baru nanti 1Msia di bawah PR akan menjadi negara yg lebih aman dan lebih selamat untuk didiami. Ha ha ha
ho ho ho...

Anonymous said...

Isu wang beratus juta ringgit US yg disimpan di Bank of Israel pihak PR bila lagi nak buat penjelasan?

Anonymous said...

dah tak ramai puak2 yg puja toteyy ni bro....

tinggal 2-3 kerattt jekk....

pru 13 nnt pembangkang tinggal spender....

Anonymous said...

sumbat asssmin si penjual lelehan air cipap isteri ke dlm penjara sebelah menyebelah dgn nuarr jubo...

kaya beratus juta tak kan tak pernah buat silappp...

cari sampai lobang cacing bro....

Anonymous said...

Salam tumpang lalu aku geram sikit pasal Malaysian Insider tak pernah siarkan komen2 aku. Takut agaknya.

Citenya pasal anuar beria-ia betul nak merampas Putrajaya selepas PR 13. Cakaplah apa kau suka anuar, cakaplah tak habis-habis. Itu hak engkaulah. Memanglah nak naikkan semangat penyokong2 tegar. Janji lagi jgn tak janji.

Tapi INSYAALLAH, selagi rakyat majority di balakang BN, selagi itulah BN akan memerintah, 4ever and ever atas sokongan rakyat
jelata.

Nok said...

december anuar lagi happy bro pegi S.Buluh, makan tanggung, berak tong apalagi...azmin dgn sam ketet nak merusuh nak pecahkan penjara bebas kan anuar....

Jgn main2 bro sam ketot PDRM lagi besar kuasa mereka sekarang...silap2 naya hang kena bedal...aku nak tengok sejauh mana korang berani nak berdemo......Azmin kalau kesian kan Anuar,benarkan bini ko tinggal sama anuar.....biar dia toron....

ANACONDA said...

TAKKAN PUKIMAK NI SESAK NAFAS JE...

MAMPOS KAN LAGI AFDAL...

PANTAT MAK KAU NUAR...

PENGKHIANAT BANGSA MELAYU...

PELACOR AGAMA ISLAM...

Anonymous said...

kelab penyokong bn g indon berdangdut bini2 mereka pula belajar poco2 hehehehehe

Anonymous said...

nampaknya konsiprasi nak memenjarakan anwar sblm pru13 sedang di usahakan. buktinya dlm blog gap ni ramai yg dah yakin dia di penjarakan. mereka tahu sbb dah awal2 di bagi tahu oleh kangaroo di mahkamah kangaroo.

Azmin hanya dpt robohkan tembok penjara je tak mcm sorang tu terus guna bom utk melenyapkan bukti.