Tuesday, November 22, 2011

NAK DENGAR PANTUN LEMBU RAFIZI TAK ?

13 comments:

Anonymous said...

muahahaha...sebiji mcm lembu tonggek bdak rafizi ni...

buntut ada jekk sket tu yg pak sheikh geremmm....wakakaka....

Anonymous said...

bdak tonggek jln terkedek2

muka bulan suka meraban

pak sheikh gerem tgk jubo tonggek

skali kene, merana satu badan

muahahaha.......

Anonymous said...

Barua umgok kenpa cepat tukar tajok,atau umgok bahalol memang suka tengok buntut puteri umgok,kesian kat mu jadi bahalol untuk umgok siang malam

Anonymous said...

rafizi kene mandi dgn air taik lembu nak hilangkan badi bodo. kalau tak sure kalah pru13 nnt.

Anonymous said...

Ada sesape nak jadi pemimpin PKR tak? Syarat mudah boleh screen test dulu dgn Bang Non Anugayrah Jijah..

Anonymous said...

E Wong cadangkan satu syarikat Cina untuk diberikan rumah sembelihan babi di Selangor. Apa maknanya?

1. PR amalkan Nepotisme?

2. PR makan komisen?

3. hanya ada satu saja syarikat Cina berminat potong kerbau pendek?

rakab said...

wuuuii..totenham menang 2-0 laa..

ada orang tu, suka ler....

tahniah laa jugak !!

Anonymous said...

rm250 juta bro....
itu je lembu2nya..itu pun entah dari mana pinjam untuk sementara..PAS tu dah rakam hantar la balik kat tuan dia..dah masak dgn strategi puak2 bodoh ni..
dasar umno penyapu...semua duit rakyat nak di sapu..

UMNO BUSUK...
UMNO BANGKAI...

Anonymous said...

pantun;

lembu punya nama..
umno gelabah gila..

umno sedara lembu..
duit ilang wat tak tau..

Anonymous said...

pencacai umno umpama hdung lembu tertusuk
ditambah pula otak bangang serta tepu
parti umno dahlah semakin busuk
pemimpinnya pulak rasuah & penipu

Anonymous said...

Eh salah tu... Yang bodoh org Pas, golongan jumud yg memilih penzina dan pencarut sbg ketua lagi bersetongkol pula dgn munafik dan bepayung dibawah kafir harbi.. Sebab tu golongan melayu cenderung Umno kerana jenama Umno amat sinonim dgn perpaduan

Langsi said...

Aku tertinggal sesi jual-beli pantun hat awal2 kes "Perbadanan MenyuapTuan Kebangsaan" (national FeedTheLord Corp). Ni sapa2 berani nak beli pantun aku...silakan!

Ni ha pantunnye...

Tak cukup rukun, Haji dah selesai
Balik haji, rambut Hajah masih berjurai
Nak korban LEMBU, Kak Ijat dah tibai
Salahguna kuasa BN, terbongkar tidak terhurai

Kondo One Menerung berpenghuni LEMBU
Rakyat dengo tercengang-cengang
Sama je taraf MP Be-eNd BODOH macam LEMBU
BiNgai, BeNgap, BeNgong, BoNgok dan BaNgang

Bung Mokhtar mintak KakIjat resign
Satu-satunya MP berakal di kalangan BoNgok sakan
Kalo pasal tembolok kroni, tender sume PM main sign
Rakyat diHULUkan, Capai DUIT RAKYAT diutamakan


PRU-13 dah nak mai.... JOM BERTUKAR!

Pangkah sape saje...
Asal bukan BN...
Cukup kat sini aje...
Tamatkan riwayat Be-eNd!

The end...Be-eNd

Ujang said...
This comment has been removed by the author.