Wednesday, November 9, 2011

SEA GAMES.

Malaysia2 thailand 1
Tahniah.tapi kalau ikutkan peluang depan gol malaysia boleh sumbat 8 gol.
Published with Blogger-droid v1.7.4

38 comments:

Melayu Perak said...

sekarang dah 3 mata.....

menang lagi malaysia...go ....on

Jie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

MP..3 mata ke 4 mata?

Unknown said...

Hidup harimau Malaya!

Melayu Perak said...

4 mata tuh mata dalam liga saja....

Anonymous said...

mata dlm sukan sea kira berapa?

sorylah aku pun tak paha msgt mata sukan sea ni.

Melayu Perak said...

anon 7.06 pm....

silap malaysia dapat 4 mata....

Anonymous said...

Ala...menang nasib! Thailand main tutup mata........!

Dgn Indon nanti tau la.....,

Makan kuah la Msia !!!

Nasib baik jugak, jumpa Timor Leste!

Siap la GUNI banyak2...!!!

Msia....! Harap nasib !!!

Melayu Perak said...

ko nih apahal musangka....

ko langsung tak ada patriotism....

apa jenih manusia ko nih....

Anonymous said...

MP 732,

Patriotik?

Apa menatang tuh?

Lama dah tak dengor...!!!

Anonymous said...

heheh mai dah sang musangka dukanestapa... mana menghilang sang musang dapat...rindu la pulak hekhek

Anonymous said...

musangka ni tak percaya ngan qada qadar ke?
Harap nasib.. harap nasib.
Islam ke ko ni?

Anonymous said...

laknat punya musangka, x suka malaysia boleh duduk indon. bodoh piang...

Anonymous said...

Nak main BOLA.......!

Mathematik kena dapat A!

Lari 100m bawah 11.5 sc!

Guna couch luaq !

Anonymous said...

musangka tgh praktis jawapan2 bila PR kalah dalam PRU13..

Bila BN menang.. dia spin la "menang nasib je",,

melayu sarawak said...

musangka oh musangka kalau lu dpn aku skrng ku sepak sepak mcm bola...fuck u

Anonymous said...

jangan salah faham semua.. melalui perisikan yang telah dibuat MUSANGKA tu bukan warganegara malaysia.. tetapi dipercayai pendatang haram dari Bangladesh yang dah lama mencari rezeki secara haram di Malaysia...

ignore je ape yang dia cakap..

Anonymous said...

musang,
ko tanya ronaldo, messi,persie, tak pon pele.. math diaorang dpt brape?

Anonymous said...

musangka

yang main bola tutup mata tu ko le.
bola kecik dlm sluar..

wakakkakaka

Anonymous said...

beza blog@portal PKR ngn BN adalah dorang xde langsung berita pasal sukan..bosan nye life dorang..

Anonymous said...

Yg penting bila main or cakap pasai BOLA......!

Jgn ingat/campoq POLITIK !

Anonymous said...

Sekurang-kurangnya 3/4 player mesti ada degree sukan....!

Setakat SPM....jgn layan!!!

Anonymous said...

musangka tak nak ckp politik..
tapi bagi komen dlm blog politik?.

Apsal ko tak nyalak dlm blok sukan?

Anonymous said...

suka hatilah ko musang..
watlah team bola ko sendiri..

Anonymous said...

Jgn dok gatai punggung buat friendly ngan MU or Liverpool...!

Usaha carik national team yg dok dlm rank 70 - 100......

Lawan sebulan sekali..!

Klu ada duit le...!!!

The Don said...

musangka ---> seorang yg teruk. atleast support la negara sendir dengan semangat. walaupon melaysia tak se gah mana pon. KO kena pikir, cuba ko gagal. orang down kan lagi. apa perasaan ko. lain kali bukak la mata. jangan cakap pakai lutut. buat malu orang bendang ja

Anonymous said...

musang kata jgn dok gatai punggung.. kalau gatai hang panggil bang nuaq, tp kna sia KY jelly sendiri leee...

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, tahniah HARIMAU MUDA!!!

Anonymous said...

hehehe.. kalau sampai benda ni pun nak berpolitik gak

kita tau la otak pencacai PR duk kat mana

kah kah kah kah

janji menang lawan

bukan menang tapi takut disoal peguam

kah kah kah kah

lantak ko lah .. hidup sekejap je cakap lah apa ko nak cakap makan lah apa ko nak makan sokonglah apa konank sokong

SPINlah sampai pening

kah kah kah kah

Anonymous said...

well tahniah malaysia...tapi aku x sokong malaysia selagi negare ni dikuasai umno ^^

jangan marah r..hak aku utk undi sape hahha

Anonymous said...

Anonymous said...
hehehe.. kalau sampai benda ni pun nak berpolitik gak

kita tau la otak pencacai PR duk kat mana

kah kah kah kah

janji menang lawan

bukan menang tapi takut disoal peguam

kah kah kah kah

lantak ko lah .. hidup sekejap je cakap lah apa ko nak cakap makan lah apa ko nak makan sokonglah apa konank sokong

SPINlah sampai pening

kah kah kah kah

November 9, 2011 8:59 PM

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

kalo camtu macam mane pula pencacai umno?

org tgh semayang pn dipolitikkan.....aku rase lagi la DAJAL UMNO NI

Anonymous said...

yang sembahyang tu sapa .. pemain bola ke????

kah kah kah kah

ke ahli politik .. siapa yang berpolitik sebenarnya ???

kah kah kah kah

Anonymous said...

tahniah msia tahniah, patut boleh menang lebih 5 biji gol, kene lebih tenang dan tajam didepan gol. apa2 pon badrol bakhtiar is the best player.

Anonymous said...

Sebenarnya musangka tu jeles malaysia dah kalahkan negara dia. Kalau nak harap penyokong pkr sokong pasukan malaysia , hmmmm tak payah la. Dorang bukan reti main bola pun. Main pelacur dengan bantai pungkok jantan dia pandai la. Kilikikikik. Macam BABI sekor tua kutuk tu..

Anonymous said...

Aik...bola pun hangpa nak politik...

Anonymous said...

Huh nasib baik musang x kata gol hat sebijik tlepas masuk tu salah umno...hahaha lawak la hg ni tp menghiburkan...hahaha

mat kedah said...

musang..setakat otak dgr ceramah mat sabu mcm hg tak layak nak komen pasai bola.

degree sukan taik kucing ko. lari 100m 7 sec tapi sepak bola tak kena ko igt boleh bwk masuk padang ke? sembang karut mcm mat sabu.

Anonymous said...

Blogger musangka said...

Ala...menang nasib! Thailand main tutup mata........!

Dgn Indon nanti tau la.....,

Makan kuah la Msia !!!

Nasib baik jugak, jumpa Timor Leste!

Siap la GUNI banyak2...!!!

Msia....! Harap nasib !!!

November 9, 2011 7:29 PM

.....dahlah kafir....tak patriotik pula tu ...kesian pas ....ada ahli tahap abu lahab...