Friday, November 18, 2011

TERBARU WAJAH ANWAR. MACAM ?

92 comments:

Ruangkosong said...

Fuh! tukar style rambut. Pergh, anak siapa la pulak jadi mangsa si bangsat ni? hehe.. harap bukan musangka.

Lepas je kes saiful di bicarakan balik tanpa gangguan, si bangsat ni dah tak guna cermin mata.

Pastu lepas je video bangsat ni tengah menyontot china doll tersebar, ditukarnya pulak style rambut sampai ke hari ni.

Come on la Anwar bin Ibrahim, Bukan semua rakyat Malaysia bodoh macam penyokong2 engkau tu.

Kesian ko nuar, cukup - cukup kesian.

Anonymous said...

Inilah rupa penduduk tetap 'sorga' PAS.

Dgn kening sentiasa terangkat sekarang ni, bak kata org2 tua dulu alamat "mati mata terbukak"lah krn hajat tak kesampaian nak memerintah Malaysia.

Anonymous said...

'ayahnda tercinta' kepada musangka...
muahahahahahahahahahahaha

fulisiakantora said...

hensemnya nyah, berderau darah mak... kalau mak dapat anu ni, mak gentel2 sampai "EHEM2"...

bro brotherhood, said...

Cam adik Samy Vellu je,..wakaka,..apo nak dikato,..heheh,..(,")

Bawal said...

Anon 3:29,

kata orang tua2, mati mata terbuka tu maknanya ada kempunan.. ini mesti kempunan tak jadi PM...

Kg Pemadang said...

banding muka anwar 2008 semasa PC lepas saiful buat polics report dgn gmbar ini.nampak al nur sudah hilang dari mukanya.tanda2 munafiq sudah terang dan nyata dimukanya

Anonymous said...

jangan silap. rambut tu sebab terlupa taruk gel. kelam kabut sikit pagi tadi. kak wan berleter.

XPAS said...

macam muka tak dapat puki....

Anonymous said...

kg pemadang : aku setuju 110% sudah hilang Nur itu padanya.tanda2 sudahpun menunjukkan manusia yg bertopengkan syaitan. sikit demi sedikit ia akan muncul.

Anonymous said...

serabut !

sekali tengok macam muka orang dah bau tanah , rumah kata pergi kubur kata mari !!!

Anonymous said...

macam Serabaiiiiiiii

jejakazman said...

macam bapok tue jee.....bang...5 ringgit banngggg....

Anonymous said...

Aku nmpk seorg tua yg tak sedar diri dan mempunyai duit berkepuk2 dalam bank Israel.....

cikgu rokiah said...

imej baru...tujuan nya satu...nak org lupakan imej lama...supaya org nafikan dia lah lelaki dalam video tu.....

cybertroop said...

fuyooo....mcm lahanat..

Anonymous said...

macam bapak berok.

Anonymous said...

BABI ni tak lama mamposlah. Tengok muka dia, macam orang nak masok kubur je dah tak ada nur nya lagi dah.

Amin, amin ya rabal a'lamin. Mudah2an doa aku dimakbulkan oleh Allah s.a.w. Mudah2an.

Anonymous said...

"TERBARU WAJAH ANWAR. MACAM ?"

MACAM PUKI CHINA DOLL.

Anonymous said...

macam pondan jer...

Anonymous said...

muka anwar mcm pukimak babi kurap!

babi ko anwar!!

keturunan anwar memang sial!!

Anonymous said...

muka ada bau burit tak? keh keh keh

OMEGA mana?....hadiahkan pd Mokhtar ker?

kah kah kaH kAH KAH KAH

Anonymous said...

Insaf lah!!!! Usia makin meningkat.
Bermati-matian untok mencapai cita2 peribadi yang tidak kekal..buat apa??
Tumpukan masa yang ada ini untok
memperhambakan diri pada Dia ....itu lah yang lebeh baik.
Dan terus berhenti dari melibatkan diri dari politik. Jika sudah tertulis tidak ada bahagian untok menjadi PM....
terima lah dengan hati yang ikhlas.
Mungkin ini lah yang terbaik untok kamu...sedangkan kamu tidak mengetahui apa2. Remember one thing;
He..the most GRACIOUS and most
MERCIFUL.

Anonymous said...

Akan berkata lah orang-orang yang seangkatan dengan nya (puak-puak gay dsb) .. ohh... aduii... hensem nya bang Nuar.....

pkr babi said...

mcm babi

Anonymous said...

Wajah serupa Pelakon Terbaik Filem Festival SaDunia Katogori Video Lucah.

Anonymous said...

Kalau di gandingkan Gambar ni dgn Gambar Video Lucah part yang dia sedang Tahiat Awal tu mcm mana??

Kompom sama.

Anonymous said...

macam berok !

usin said...

kesian, tak sampai hati.... mcm tinggal sedikit je masa yg tinggal

Ms Pearl said...

oh I know I know - macam muka HAZAMA? errr tang fashion rambut tu tak pun ada aura aura Justin bibir biber kot? :D

Anonymous said...

Aku rela tgk muka Anwar dari tgk muka Rosmah.Muka Rosmah dah mcm rupa Syaitan.Takut budak2 teggok...

Anonymous said...

wahai en.anwar,

dulu saya sokong anda. tapi selepas berbagai2 isu timbul mengenai anda dan menilai respon anda terhadap isu itu, maka saya tidak akan menyokong anda lagi. babai

Mael Hashim said...

Rambutnya masih tetap hitam lebat ek ...

SAMADLELONG said...

Inilah rupa penduduk tetap 'sorga' PAS.

Dgn kening sentiasa terangkat sekarang ni, bak kata org2 tua dulu alamat "mati mata terbukak"lah krn hajat tak kesampaian nak memerintah Malaysia.

=================================

GUA SOKONG LU.

MEMANG ALJUBURITI ANAK HARAM JADAH. MUKA DIA LANGSUNG TAK ADA NURRR.

ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

terserlah kebapokkan anwar...huhu

selama ni anwar sembunyikan kebapokan dia dan tonjolkan imej baik dan islamaik melalui media2 yg dikawal sepenuhnya oleh anwar...

tapi hari ini, imej yg cuba disembunyikan, dgn sendirinya jelas menonjolkan diri...

itu lah muka sebenar anwar, penggemar jubo tegar yg tak pernah insaf...

malah cuba melawan tuhan....

apakah nasib anwar akan jadi lebih baik atau sebaliknya..??

sama2 kita tunggu.....

tapi janji Allah SWT didlm al-quran melalui firmannya bahawa sejahat2 perbuatan adalah zina....

dan akan berakhir dgn buruk....

adakah penzina mcm anwar akan berakhir dgn cemerlang????

hehehehe....jawapannya tidak mungkin...

Anonymous said...

Aku rela tgk muka Anwar dari tgk muka Rosmah.Muka Rosmah dah mcm rupa Syaitan.Takut budak2 teggok...

November 18, 2011 8:51 AM

------------------------------------------

JENIS TERENCAT AKAL, JENIS SUKA DI JUBOH ATAU MENJUBOH.

KALAU KO GI TGK BURIT CIK NORMAH AKU RASA LEBIH BAIK

Hehehehehehe............

Tukang Komen said...

Atas nasihat pakar Feng Sui bro. Tempat tinggalpun dahnak tukar. Cian.

Reza aljunaid Post said...

macam lubang taik .... bila la si bedebah ni nak surrender..aku tak sabau sesangat nak tengok haprak ni jatuh ... bukan aku dengki...tapi aku lebih sayangkan bangsa aku ... aku tak mau bangsa aku dipimpin oleh kaum lut ... nanti habis satu negara diazab Allah ...

Anonymous said...

RAMBUT BOLEH TUKAR....KURANG HITAM PAKAI INAI...KURANG LEBAT BUAT HAIR IMPLANT.TAPI ITU SEMUA TAK PENTING...YANG ANWAR PERLU BUAT BERTAUBATLAH.

ANON YANG KATA ROSMAH MACAM SYAITAN TU CERMIN DIRI DULU.MIRROR ...MIRROR ..ON THE WALL WHO IS THE SYAITAN MOST OF ALL.ALHAMDULILLAH KATA ROSMAH MACAM SYAITAN....ROSMAH DAPAT PAHLA HANG DAPAT...LU FIKIRLAH SENDIRI.SEBENARNYA APA YANG KITA SEBUT SELALUNYA MENCERMINKAN DIRI SENDIRI.

bakal xpas said...

XPAS,
Macam muka tak dapat puki?
MASYAALLAH!

Kalau dapat puki macam mana pulak?
MASYALLAH!

hangkedee said...

species dari keturunan nabi lutt

feng shui student said...

Dulu masa PRU,pembangkang gunakan gambar Anuar mata lebam.
PRU akan datang ni gambar Anuar yang mana agaknya.

Anonymous said...

Aku setuju 100% kata2 kau anon 9:33 AM.

Memang pon orang yang tukang jilat jubur B.A.B.I. ni adalah syaitan.

Hanya syaitan yang suka jilat jubur Syaitan.

Dasar manusia bahlul laknatullah.

BegCD said...

Macam muka BABI lah kot

LOL

Anonymous said...

Ade udang di sebalik mee tu. Rakyat Malaysia harus berhati2 dengan orang jenis ini. Semuanya dalam pengetahuanNYA.

Anonymous said...

....wajah ayam jantan tua bertaji bengkok. Kokok berdegar-degar, ekor bergelumang taik...

Anonymous said...

macam muka pukimak je...

dah lama xdpat cinadoll....

Anonymous said...

macam muka pukimak je...

dah lama xdpat cinadoll....

Anonymous said...

Tak baik hina2 atau maki hamun haji anuwar...hehehe..kamu orang dah lupa ka... dia tu haji dah 2X naik haji..tapi tak tau la negara mana yang bagi haji kat dia...silap-silap dia naik haji kat Israil kali kan

abe ja said...

lepas ni modal dia defend diri dia adalah perut dan rambut tak sama.

tapi,aku kena bagi credit pada image consultant dia.pandai dia mengekspresikan keayuan dan sifat2 gadis melayu pada anwar dengan style rambut gitu.syaba bro..People Like Us rulezz!

pssst...ntah2 anwar ni milosuam kot?

praha2 said...

eden tengok cam oran tak berhaluan jo. bukan nyo tukar wajah bolih mempertabatkan diri. yang pontingnyo apo yang buet. korko jang bukan wajah. oran tak handsome pun bolih berkorjo kuet. ket eden wajah tak ponting what you can do for the rakyat is important. ramai ketuo negaro tak handsome tapi prestasi mereko bolih lah ditorimo rakyat. kalo nak berubah wajah tapi perangai macam musang jo tak payahlah.

Anonymous said...

Wajah & rupa Anwar Ibrahim menceritakan segala kemungkaran yang telah dan sedang dilakukan bagi menutupi segala kesalahan kepada ALLAH SWT dan rakyat Malaysia. Apa saja yang keluar dari mulutnya penuh dengan pembohongan, dusta dan fitnah bagi menutup kesalahan/kemungkaran, direka cipta sendiri menuju kehancuran. Kalau kita hendak mengenali manusia adalah melalui percakapan dan perlakuan luarannya.

Anonymous said...

tengok sekali mirip anwar....tapi bukan anwar...macam samy vellu (style rambut daa), kalau tak di inai agaknya putih macam rambut pak samad...

SAMADLELONG said...

Dulu masa PRU,pembangkang gunakan gambar Anuar mata lebam.
PRU akan datang ni gambar Anuar yang mana agaknya.
================================

DALAM KEMPEN PRU13 NANTI JUAK2 PAS ANAK HARAM JADAH AKAN PAMIRKAN GAMBAR ALJUBUIRT TUTOH PUKI CINA DOLL DAN WANITA THAI TUKANG URUT.

ANAK HARAM JADAH

paritjawa said...

nampak JAMBU la bang nuar

Anonymous said...

sial!!

Anonymous said...

ala gap, kalo ko brani ko tunjuk la muka ko camne lak, ada brani?

Anonymous said...

muka serabut byk masalah....

tiada nur.....

-Nik Najis

Anonymous said...

tau dk muka anuwar laknat ni mcm ape? macam PANDIKUTTY..

dlm englishnya mcm PIG!! old PIG!!

damm u anuwar!!

Anonymous said...

Muka ni hampir menjahanamkan Malaysia dlm thn 1998 dulu,dan sekarang masih tidak berputus asa.Aku berdoa supaya negara,ugama dan bangsa ku selamat dan Allah menjahanam kan si muka penipu ni terlebih dahulu..

Anonymous said...

Rambut style penghuni jalan alor, bukit bintang je... Auwwww.. Maakkk sukeee

Anonymous said...

jangan salahkan anwar... kesian dia... tak lama g nk ke sungai buluh.

hehehehehe!

C-MOON-JAN said...

kesian....jgn kutuk dia,mintak pd allah smoga dia d beri hidayah....

ASAJAYA said...

c-moon-jan:

ko sorang jer yg doakan tuk anwar keparat tu...

Anonymous said...

muka GAYY....

Anonymous said...

GQ ala2 gay boya...

CIFUT said...

Perghh!! Jambu giler rambut abg nuar. Mak cair nyahh...

dhiya's said...
This comment has been removed by the author.
lanun darat said...

apalahh ko ni XPAS, adeker macam muka tak dapat puki...?? muka macam tu selalu nya macam orang dah puas membontotlah...

Celaka haram jadah punya Anwar.. orang jenis dia ni memang lambat mampus, Allah bagi peluang dia bertaubat, tapi dia ingat dia kebal..dan terus memburu bontot-bontot gebu...! Kalau aku jumpa dia, aku sanggup ludah ke muka dia, aku kena saman pun takper!!

Anonymous said...

aku tgk iras2 hitler pun ade...muka pun dh naik kusam jer..

Anonymous said...

ada sapa2 nampak musangka ka hari nih ? dia kena cirit-birit ke tengok gambo si Nuar nih kot.. Biasanya si Musangka menyebok dlm blok ni....

Anonymous said...

Muka dah hilang aura, hilang seri sebagai orang mukmin.....Rambut style Gay Tua.....

Anonymous said...

haram!!

NUAR BEKAS BANDUAN said...

macam kimak mueheeeeeeeeeee

mamat said...

muka gay tua...di sebalik rupa baru tu tersirat niat yg jahat...apa lagi cara nk tipu rakyat, itu yg sedang dia fikirkan setiap saat!!

Anonymous said...

3:53 PM

komen anda buat saya gelak guling2...

tp awatlah teruk sgt rupa org tua ni. rupa tun M yg jauh lagi tua dr dia pun manis kiut sedap je kita tgk, muka najib pun sama... ni bukan tahap kusam dah.... dah tahap kelam tunggu karam je ni. semua dah terpancar kat muka... main2lah dgn sumpah lahnat nuar oi. kat dunia pun Allah dah bg tunjuk sikit2 lepas satu-satu. jgn jadi mcm attartuk or ariel sharon tu dh la... bumi pun takmo terima. taubat la.

apsal aku eli tgk style rambut dia ni eeeeeeeeee...

Anonymous said...

wajah di laknatkan allah...zoombii

Anonymous said...

bro..
aku tgk seiras macam muka 3 stooges...
ni mesti dia peminat tegar pelakun tuh..
kah..kah..kah..

Anonymous said...

DAH MCM JERANGKONG DAH NUAR NIH

Anonymous said...

mcm pondan tua pon ada

Anonymous said...

sib baek la sempat tangkap dia ni sblm jadi pm dulu. bayangkan apa nasib kita skarang ni kalau tuhan tak tunjuk kat kita 14 taun yg lalu

Anonymous said...

Jgn lah hina n maki hamun dia..sejahat mana pun dia, dia tetap hamba Allah spt kita. Dia milik Allah spt kita jua..kalu kita hina dia, itu bermakna kita menghina milik Allah. manala tau kalau kita menegur secara baik mungkin dia boleh berubah sikap. Walallahhualam.

Anonymous said...

pondan tua ni mana layak cakap elok2, dia ni 1 keturunan dari atas smpai kebawah elok dimaki je!

Reza aljunaid Post said...

anwar ni kalu tak silap dah banyak kali dapat hidayah dah ... tapi selepas tu...dia buat benda sama...lagi dahsyat...bukan setakat liwat...china doll pun dia balun tertonggek-tonggek atas katil jadi saksi...lepas buat tu..fitnah pulak UMNO...tuduh UMNO yang cipta video tu..kalau UMNO yang buat jahat tentulah Pak Najib tak pergi buat Haji di Mekah....Ni Najib buat HAJI dengan cantik sekali...Bila Najib buat Haji...Anwar tuduh macam-macam kat Haji Najib...La ni UMNO biarkan saja Anwar kumpul banyak kesalahan...apa pun UMNO kena buat laporan polis dulu jika Anwar fitnah...ikut prosedur undang-undang...

apa pun..pemimpin UMNO mesti tunjuk jantan sikit...sekali sekala anwar patut kena libas sikit ... jadi bertambah mudahlah kerja panglima-panglima UMNO nak tambah libasan maut pulak....

Kaum Lut dulu tak dengar kata ..apabila kena libas dek Allah SWT barulah mereka semua diam membatu....barulah Nabi Lut dapat berdakwah dengan lancar...

Allah SWT sendiri pun tak suka kepada kaum LUT Liwat ini...jadi janganlah kita pulak simpati...

Allah tak suka sampai diazabnya tanpa belas kasihan...ni sapalah pulak kita nak simpati kat kaum Lut yang diketuai oleh Juburin tu..

ENGGAN BERSUMPAH SEBUT NAMA ALLAH SWT ADALAH BUKTI ANWAR MEMANG PENGAMAL LIWAT....

Rakyat Malaysia dah semakin bijak..Anwar hanya tunggu masa dihukum oleh rakyat...banyak benda anwar buat telah merosakkan rakyat jelata..

Nasib rakyat agak terbela sebab UMNO sentiasa bersama rakyat susah dan senang...

Anwar pulak memperalatkan rakyat untuk menyelesaikan kes peribadinya di mahkamah...ada ka patut..? Rakyat buat laporan salah laku dia kemudian dia aniaya rakyat tak mau bagi keadilan kat si saiful...saiful rakyat biasa..tapi anwar telah menzalimi rakyat biasa...saiful..

Saiful buat laporan...anwar kata UMNO buat laporan sekali... kenapa anwar tidak panggil azizah sebagai saksi alibinya..?

ANWAR MEMANG PATUT KENA LIBASAN MAUT..!!!!

Anonymous said...

wajah dia mcm jubur baru kena liwat...tak ada NUR, tak ada ROH tak ada segalanya...wajah org yg byk berdosa semuga allah turunkan bala dalam masa terdekat.. ya allah jgn kau ambil nyawa cepat2 tetapi pelan pelan pelan...biar jadi bangkai bernyawa...atau mayat idup..amin

Anonymous said...

musangka oh musangka,ada sesiapa nampak dia tak.

aku rindu kat dia,menjubur kot.jubor sapa lah pulak yang kena hari nie ngan musibat nie.

Anonymous said...

annuar nie dari 1998 aku berdendan mgan dia,aku ingat lagi dia bawa soros masuk ,jahanamkan ekonomi malaysia.

masa tu jugak aku kena,interest kereta baru 10%.baru beli kereta,kena kerja siang malam ,cari kerja part time,akhirnya aku jatuh sakit.rumah tak mampu bayar dan kereta kena tarik.

Aku bankrupsi,dari titik hitam tu aku bangkit walaupun aku sakit.kesian pada anak bini aku,sampai sekarang aku tak boleh tengok muka dia.

satu hari nanti kalau umurku panjang,ditakdirkan aku terserempak ngan dia akan kuludah muka dia berkali-kali.kali ni aku akan ajar dia.

Budak sastera ,dah tak tau pasal ekonomi nak memerintah negara.

Pukimak hang anwar,kesian mak bapak hang dikubur tuuuu,mesti depa doakan agar umur kamu pendek.supaya depa tak tanggung azab apa yang hang buat anuwar.

musangka said...

Aku baru kena jubor oleh anwar...besar gila batang anwar nie...padanlah wan azizah bagi anwar balun lelaki dan perempuan! senak perut aku bila anwar henjut jubor aku....

nikmat bebbb...hehehe

ANACONDA said...

AKU AGAK SI NUAR NI LUMUR KY JELLY SETENGAH BOTOL...

TU YG MCM KIMAK JE...

BILA KAU NAK MAMPUS NUAR...

Anonymous said...

Sebijik macam pelakon utama CD China doll. nak nafikan lagi ke.

Anonymous said...

Dulu masa PRU,pembangkang gunakan gambar Anuar mata lebam.
PRU akan datang ni gambar batang pili Anuar konek lebam balun china doll

Anonymous said...

some progressive seeking concessions from the United car Workers and creditors. [url=http://www.tasty-onlinecasino.co.uk/]online casino[/url] online casinos With a lot of money at stake, red panda has go ... http://www.onlinecasinoburger.co.uk/