Wednesday, December 14, 2011

BAHAN KEMPEN PRU KE 13. (SEBARKAN)



28 comments:

Anonymous said...

yang sibuk suruh bos pembangang naik kereta kecik adalah para pencacai walhal si bos tak pernah kata depa tak nak naik mers kalau berkuasa.

jadinya dalam konteks kesederhanaan dan kepimpinan, para pencacai lebih sudu dari kuah walhal pemimpin mereka sendiri tidak menolak kemewahan sebagai lambang kekuasaan.

Anti Hipokrasi

Anonymous said...

teloq si najib pecah sebiji...sebiji lagi sedang retak..

bukan ditindih atau dipijak anak gajah..tapi bila dicabar bertanding di parlimen LEMBAH PANTAI..


PENGECUT SI NAJIBLEMBUMNO...








PEMERHATI

Anonymous said...

GAP,

Pihak yang memandai-mandai letakkan syarat kalau nak jadi pemimpin pembangang harus mampu mempamerkan ketulusan, ketelusan dan kepandiran adalah para pencacai yang taksub dan fanatik.

Wal hal pihak yang akan jadi pemimpin bukanlah seusia kanak-kanak berhingus yakni pihak mentah yang semudah itu dengar kata dan ikut telunjuk. bakal pemimpin pembangang adalah manusia dewasa tetapi biasa-biasa (bukan sacred cow).

Makanya disebabkan biasa-biasa itulah makanya pemimpin pembangang sekarang ini menunjukkan karekter biasa-biasa iaitu makan laksa, pakai speda dan naik kuda.

Itu standard lama. Sekarang pembangang makan asam laksa, pakai spenda cap unta dan bergerak di malam buta naik pacuan 4 roda.

Spy Lemon

Anonymous said...

PEMERHATI 11.07 AM

Awatlah bodo sgt hang ni. DS Najib mewakili kawasan Parlimen Pekan. Buat apa pula dia bertanding kat LEMBAH PANTAI.

Kalau Nurul Izah nak sangat jatuhkan DS Najib bertandinglah di Parlimen Pekan.


MASIH SiUMAN

Anonymous said...

Reign Versus Mat Jenin

Sepatutnya PKR yang rampas kerusi Najib tetapi bukan sebaliknya. Itupun kalau PKR nak duduk di Putrajaya.

Kalau tidak makanya memanglah PKR tak akan cabar kerusi Najib sebaliknya buat gimik murahan dengan mencabar Najib di tempat lain.

Najib berkedudukan lebih tinggi dari PKR, jadinya untuk apa Pak Jib susahkan diri turun ke bawah untuk rampas kerusi PKR? Logik apa tu Bro?

kah kah kah

Anonymous said...

Tuan Guru politik pun tak tolak Mers.

Yang bermurah hati tolak kemewahan adalah para pencacai.

Bagi mereka biar mereka papa asalkan tabung jihad parti sentiasa penuh.

PEMERHATI

To Live Again said...

anon December 14, 2011 11:07 AM

anon di atas ni bukti jelas org yg tak tahu apa matlamat politik..Ingt politik ni setakat nk menang pilihan raya dn jatuhkan musuh politik msg2..

patut pon kebanykkan ahli2 PR ni bertanding cari kerusi selamat jer..2 yg org Johor bertanding kt kelantan..Org penang bertanding di teganu jnji nk menang..

DS Najib 2 mmg anak jati Pekan.Dia lebh fhm mslh org Pekan.Sbb 2 la dia bertndg di sana..Bkn dia asal org Kedah tetiba jer muncul bertndg sana semata2 nk mng PRU..Bodo punya pembangkang..

Kalau Nurul Izzah berani mai la bertanding kt Kubang Pasu ka,Kpala Batas ka,Pekan ka..Mampuih x berani punya..

Anonymous said...

GAP

buat 1 lagi banner mcm ni tp pasal No. plate kereta mercz tu...
sbb...

dulu aku ingat lg dpt email berantai 'Taknak pada BN' pru 2008 pasal pahang beli single digit no. sedangkn rakyat miskin..meroyan abes psl isu tu....

sekarang depa lg advance pkai merz latest model single digit no. pon...sedangkn rakyat mcm tu jgk la....buat GAP...buat...

Anonymous said...

AKU ADA SEORANG KAWAN @JIRAN AHLI PAS YANG MEMBUANG TV DAN RADIO DARI RUMAHNYA KERANA TAK NAK TENGOK SIARAN TV RTM DAN TV 3 DENGAN ALASAN TV DAN RADIO UMNO. KESIHAN ANAK-ANAK TERPAKSA CURI-CURI TONTON TV DARI RUMAH JIRAN.APALAH PUNYA BODOH. DUDUK AJALAH BAWAH TEMPURUNG.MATI-MATI KENA TIPU PENCACAI PAS.PEMIMPIN KAYA RAYA. MACAM MUNAFIK.

Anonymous said...

parlimen pekan tu hampir 95% melayu...


parlimen lembah pantai tu kan parlimen 1 malaysia...52% melayu..30% cina dan 18% india..


si najib teloq sebiji selalu laungkan selogan 1m...so elokla najib teloq sebiji pi bertanding palrlimen 1malaysia...

tak gitu bro...



PEMERHATI

Anonymous said...

saya orang Pahang tapi orang Pahang xde lah miskin sgt...susah2 pun msih boleh makan nasi ngn kicap....& ada motor lagi...senang cakap, kalau nak hidup senang, berusahalah dengan gigih bukan mengharapkan belas ikhsan & bantuan kerajaan semata2....Allah menyuruh hambanya berusaha mencari rezeki & bukan dengan meminta sedekah...itu pemalas namanya.

Anonymous said...

Saya menyokong sepenuhnya kepimpinan Datuk Seri Najib....InsyaAllah, rakyat Pahang akan setia bersama UMNO & BN dalam PRU-13 nanti.

Anonymous said...

apa punya bodohlah politik Malaysia ni... soal kereta pon jadi issue... guna perdana ke,mers ke, lamo ke, fiat ke, BLM ke... itu adlh kenderaan rasmi jer... pada hakikatnya mers lagi murah without tax hahaha... compare ngan perdana...

saje jer wat walak karut kat sini...

Anonymous said...

PENJUBUR!!!

OH TIDAK!!!

AKU TAK RELA!!!

JADI PM??? BOLEH!!

PM = Penjubur Melayu...

Wahkahkahkah

Anonymous said...

ANON 11:07 AM!!!

TUKANG KIRA TELOR NAJIB!!!

TAKDE KERJA LAIN KA???

KO GI KIRA BULU JEMBOT MAK BAPAK KAU LAGI BAIK!!!!

Wahkahkahkahkah....

Anonymous said...

TAK SANGKA PAT BLOG NI RAMAI TUKANG KIRA TELOR NAJIB!!!

BANGSAT2 PENCACAI2 PR PON DAH JADI TUKANG KIRA TELOR UMNO KA???

BNAGSAT BETOL PENCACAI PR NI!!!

Anonymous said...

Mana lembu??
mana lembu??



yang benar
LEMBUMNO

Anonymous said...

2008,

pencacai bingai berkongsi lori dan air mineral dalam botol kecil apabila menjalankan misi menaikkan kain koyak berlambangkan parti di puncak bangunan, pokok dan bukit.

Kini, sudah pegang 4 negeri, pencacai tidak lagi berkeadaan seperti 2008? 2012, pencacai akan naik Mers dan minum air anggur semasa melaksanakan misi? wow! hebat tul!

makanya saudara saudari, ayuh join pakatan kerana para pemimpinnya amalkan kesederhanaan dan jimat cermai asalkan anak buah menikmati kemewahan, hik hik, ayuh, Bro!!!!

kik kik kik

Anonymous said...

Ni yg tak tahan ni:

"BANGSAT2 PENCACAI2 PR PON DAH JADI TUKANG KIRA TELOR UMNO KA???"

Kah..Kah..Kah....TERBAEKKK !!!!

Servant of God said...

Kesiannya penyokong2 PR,

Tahunya sebut "Lembu, lembu, lembu". Dah laa takde modal, malas berfikir pulak tuh. So ulang je lah apa yang orang lain pernah sebut.

Laa ni nampak lak citarasa pelik dorang! Entah bila entah diintainya Najib tuh, camne entah dia selak2 dan belek2 telor orang sampai boleh tahu retak ke tidak...

Eeeiii.. Anwar dan penyokong2nya boleh tak jangan meloyakan kami rakat Malaysia nih? Jijik tau tak tengok perangai korang nih!

Mana dulu ayam atau telur said...

TAK SANGKA PAT BLOG NI RAMAI TUKANG KIRA TELOR NAJIB!!!

BANGSAT2 PENCACAI2 PR PON DAH JADI TUKANG KIRA TELOR UMNO KA???

BNAGSAT BETOL PENCACAI PR NI!!!

December 14, 2011 12:09 PM

------------------------------

Galak sangat kira telur, agaknya telur depa dah kena baham oleh Uncle Nuar dgn juak2 nya sebab tu la nak cari telur spare utk sendri pakai...Agakkkknya lah....

Anonymous said...

PEMERHATI

Nurul izzah cabar dia..dia rasa hebat..pergi ler bertanding kat PEKAN..takde kaitan 1Malaysia..1Malaysia tue perpaduan..yang dia spin bertanding apahal..sangap lubang aku dibuatnya!

Soh laa bapak dia lawan najib di Pekan..kata hebat...

-p/s aku tak mau dipimpin perempuan RIAK nie..berlagak..RIAK manjang..belum menang negara dah RIAK..bila menang BERRIAK2..ALLAH MURKA!

Anonymous said...

GAP,

banner 1st tu kurang tepat le.. kat "KAKI BALUN".. kasi tukar ke "KAKI JUBOR" baru betui... hahhaa...

Anonymous said...

PEMIMPIN PAS NI MACAM KADUK NAIK JUNUNG. REJA TAK SE GAH MANA TAPI GAYA NAK LEBIH. AKU TAK TAU APA LAH YANG DI PANDANG PENYOKONG TOTOK PAS PADA ORANG TUA SORANG NI. DAH TUA SANGAT. LANTIK LAH ORANG MUDA. DIA NI TUA TAPI NAFSU NGALAHKAN ORANG MUDA. ALAHAIII NASIB LA ORANG KEDAH DAPAT MB NAFSU BESAR CAM ZIZAN LAEH NI

Melayu Perak said...

GEMPAR ! Pelan 'Grand Design' Dalam Parti PKR Untuk Malukan Anwar Ibrahim!!

Labels: Anwar Ibrahim, Sodomi, Sodomy

Semua sudah tahu tentang tindakan Ketua PKR Bukit Gelugor, Pulau Pinang, Lim Boo Chang yang umum keluar daripada parti PKR berkuatkuasa serta-merta dan kembali menyertai parti Gerakan.

Anak Lim Chong Eu itu turut menerangkan parti PKR hanya indah khabar dari rupa sahaja, banyak wayang kulit dan bohong sahaja sama seperti Anwar Ibrahim.

Apa yang menariknya ialah portal Agendadaily mendedahkan bahawa perletakkan jawatan Lim Boo Chang hanyalah tip of the iceberg sahaja di mana makin dekat dengan tarikh pilihanraya, makin ramai ketua bahagian atau pemimpin akar umbi PKR akan umum keluar parti!

Di antara laporan Agendaily:-

Ada satu grand design yang diatur oleh sekumpulan ex-PKR untuk tarik kawan lama mereka keluar dari parti tersebut, sedikit demi sedikit.

"Ramai yang hendak tinggalkan PKR sebenarnya, di peringkat akar umbi, tapi mereka tunggu the right time, makin dekat dengan pilihanraya, makin ramai yang akan umum keluar," kata satu sumber yang tahu pasal move yang dibuat ini kepada Agendadaily.

Menurut beliau, kebanyakkan yang 'tunggu giliran' itu adalah yang 'bercalar' semasa pemilihan PKR tahun lepas.

"Bila kena atas kepala sendiri, mereka mula fikir balik mengenai Anwar Ibrahim, kes liwat, video seks, dan ramai yang sudah percaya, tapi mereka tunggu masa untuk 'ajar' Anwar,"katanya.

Dari apa yang dibayangkan sumber tersebut, nampaknya krisis kepimpinan akar umbi PKR akan menjadi lebih serius lepas sambutan tahun baru nanti.

PKR berpecah teruk dalam pemilihan parti tersebut pada hujung 2010. Pemilihan yang melibatkan semua ahli di semua peringkat itu menyebabkan ramai yang rasa tidak puas hati.

Beberapa ahli Parlimen dan ADUN PKR sebelum ini juga umum keluar parti dengan macam-macam alasan, termasuk MP Bayan Lepas Datuk Seri Zahrain Hashim, MP Kulim Bandar Baru Zulkifli Nordin, MP Nibong Tebal Tan Teng Beng, MP Wangsa Maju Wee Chog Keong, dan MP Bagan Serai Mohsin Shamsuri.

Manakala ADUN pulak Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi, Adun Changkat Jering, Kapten (B) Mohd. Osman Jailu, Adun Ngemah, Gabriel Adit Demong, Adun Lunas, Md Radzi Salleh, dan Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah.

Selain itu, bekas calon timbalan presiden PKR Datuk Zaid Ibrahim keluar parti bersama penyokongnya sebelum ambil alih sebuah parti lain dan tukar nama jadi parti KITA sebagai tempat baru penyokongnya.- OLEH HELME HANAFI

Anonymous said...

Sejak pemberhentian perkhidmatan bas di Sungai Petani kami Rakyat kedah yang mengguna perkhidmatan tersebut amat lah susah. Kerajaan kedah tak kan nak tengok saja kot.

Abong Snapsys said...

Duk ada ja aih bus kat SP tu. Xpenah nk lengang pun waktu operasi bus tu.

Ka hangpa p tunggu bus pukui 2AM?

Servant of God said...

Melayu Perak,

Terima kasih kerana berkongsi berita. Aku nak pi satu2 blog dan website mmg tak larat, so apa yang ko letak kat sini mmg menambah ilmu aku.

Anyway, kalau betul laporan tuh, time PRU13 nanti meraung gila si Anu Ar tuh!