Sunday, December 18, 2011

HIMPUN : HIMPUNAN ANTI MURTAD DI PERAK HEBAT !








32 comments:

hangkedee said...

Up load video please,biar gegar pasberl

praha2 said...

eden mintak himpunan di adokan di selangor pulo dan berikutnyo dinogori lain dimalaysia.. kito mosti tunjukan perpaduan umat islam dan monotang murtad ini. semuo mufti mosti turun padang. janganjarap kan oran biaso juga yang melaung tapi mufti dudk dalam office.

Anonymous said...

Datuk Dr. Hasan Ali terbaiiikkkkk.

Allahu akbar, Allahu akbar, Allahu akbar ...

Anonymous said...

waaauuuu!!!!!..
hampir satu juta wurang woooo...

Anonymous said...

mahfuz & mustpha ali mesti bebulu skan. muka seko2 mcm pot sardik kemek. hehehe

Anonymous said...

melimpah ruah. sesak sampai berhimpit-himpit. Dianggarkan 250,000 org hadir.





zana

Anonymous said...

Waakakakaka..

Apa mcm pasngok? Hasan Ali langgar titah perintah Dapigs.

Murtad perjuangan ambabiga.
Murtad perjuangan hidden agenda bershit.
Keldai keldainya?

Sape lg..org org pasngok la....

Anonymous said...

Ni mesti ada tayangan video lucah ni...kalu program UMNO mesti ada tayangan ni...patut la sampai 250,000 org dtg..

Neilkie69 said...

Golongan yang anti HIMPUN ni mesti daripada golongan yang Anti ISlam sama seperti golongan yang berketuakan AMBIGA. Tak tahu nak kata apa dengan gologan ini. Ia lebih kepada gologan MUNAFIKUN yang mana menyatakan dirinya ISlam tetapi menyokong musuh Islam untuk memrobohkan Akidah orang Islam....bertaubatlah kamu semasa pintu taubat masih terbuka, dunia dah akhir zaman ni...

kingnek said...

Pelik ada dari kalangan orang Islam benci program anti-murtad? Seperti Ustaz Nasha kata, PAS sudah jauh menyimpang, PAS sekarang bukan parti Islam, tapi parti munafiq, insaflah saudaraku di PAS, insaflah.

Anonymous said...

Alhamdullilah. Mengikut seperti yg di gariskan oleh penganjur. X bercampur laki perempuan. Moga yg hadir tertulis kebaikan-kebaikan yg dijanjikan oleh Allah & RasulNya...
Amin...

Anonymous said...

anon 2.32, 2.35, 3.19

Kamu dgn mudah menghina perhimpunan yg bertujuan utk menghalang kegiatan pro murtad oleh gereja gereja yg secara terang nya digerakkan oleh golongan kafir yg diketuai oleh ambiga.

kamu dgn mudah memperlekeh agenda mempertahankan agama Islam.

Tanpa caci maki, tanpa sumpah seranah, mungkin himpunan ini tidak dpt menarik golongan seperti kamu yg diasuh oleh PAS bahawa kamu sahajalah yg menegakkan panji panji Islam.

Walhal kamu dgn mudahnya menerima penzina dgn tangan terbuka dan peluk cium beserta tangisan dari kaum wanita PAS.

Kamu boleh teruskan dgn sindiran sindiran kamu. Ia tidak menjadi kudis pun bg kami. Bagi kami menegakkan panji panji Islam yg sebenar yg diredhai Allah jauh lebih penting.

Dan kami juga tidak memilih milih. UMNO dan negara ini akan terus menjadi sebuah negara Islam yg dirujuk dan menjadi model oleh sekian byk negara Islam yg lain.

Kamu boleh terus menyokong anwar. Jangan kamu lupa, kamu pernah tepekik telolong di jalanan meminta bantuan dari Al GOre dan US. Dan lebih tegamak, kamu membakar pula maruah negara demi menyokong kebiadapan al gore tehadap negara ini suatu masa dahulu.

Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!

Anonymous said...

GAP, isu SBPA telah jadi panas, isu FELDA pun panas juga, kerajaan sekarang nak jerut leher sendiri ke? PRU dah tak lama kalau ikut rentak orang politik sekarang ini, tapi Najib sengaja cari pasal, isu SBPA dan isu FELDA terutama arahan Pengarah Besar FELDA bercuti telah jadi isu panas, malahan kedua-dua isu ini telah menyebabkan pihak pembangkang ambil kesempatan, sekarang kakitangan kerajaan berkira-kira nak sokong pembangkang, peneroka FELDA pun sama, apa Najib nak sebenarnya? Nak musnahkan UMNO dan Barisan Nasional? Tak gunalah penyokong kerajaan mati-mati bela kerajaan sedangkan PM sendiri jadi gunting dalam lipatan bagi kerajaan sekarang ini.

Anonymous said...

Isu SBPA kakitangan awam dah angin dah ikut keadaan semasa sekarang ini, isu FELDA pun ramai orang kuat dalam FELDA tak puas hati dengan Isa Samad, apa ini Najib nak runtuhkan Bariasan Nasional dan UMNO ke? GAP, apa cerita isu ini, dua-dua dah jadi panas, dua-dua adalah punya undi yang besar campur undi kakitangan awam dan di Felda mau pergi dekat 5 juta undi, kerajaan sengaja tak mau undi kakitangan awam dan peneroka ke? Apa Najib ingat undi Namewee dah cukup ke? Entah-etnah Namewee tak mendaftar jadi pengundi pun, baru padan muka Najib.

Anonymous said...

Kerajaan sibuk bagi bantuan RM 5 juta untuk bagunan Hua Zong, kakitangan awam dan peneroka dibiarkan tak tentu arah, isu SBPA dan isu FELDA venture global akan jadi panas, Najib akan terima balasannya, jangan ingat undi Namewee boleh menangkan Najib dan BN, undi penjawat awam dan peneroka yang 5 juta tu separuh dari undi di seluruh negara.

Anonymous said...

Penyokong kerajaan mati-mati pertahankan kerajaan, tapi Najib perangai macam bangsat, asyik buat isu nak susahkan penyokong kerajaan untuk pulihkan sokongan kepada kerajaan, isu penyenaraian FELDA dan isu SBPA akan menyebabkan blogger pro kerajaan bersusah payah lagi, Najib pula sibuk jaga populariti dikalangan bukan bumiputera, Najib tak sesuai jadi PM, masuk akadedmi fantasia saja le, nak populariti sangat, duet dengan rosmah.

Anonymous said...

Penjawat awam dan peneroka makin keliru, makin pening nak sokong PR memang tak boleh dipercayai, nak sokong BN, perangai Najib macam mangkuk, buat hal yang bodoh, nak melingkupkan bumiputera, SBPA nak rosakkan sokongan penjawat awam kepada BN, penyenaraian FELDA hingga paksa Pengarah Besar FELDA bercuti nak rosakkan sokongan peneroka, Najib pengkhianat BN, isu NFC tak selesai lagi, Najib dah buat taik lagi nak menyusahkan blogger pro kerajaan.

Merahnya Saga said...

Mereka langgar Land Rover, mereka guling atas jalan, mereka korban kerana perjuangkan Ambiga, mereka merusuh dijalanan, mereka maki hamun sesama Islam, meraka makan free setelah segala kemusnahan meraka lakukan.

Kemana mereka apabila Islam itu benar-benar dihina.

Mereka akan memberi pelbagai alasan untuk menghancurkan Islam.

Itulah golongan-golongan yang telah disediakan untuk menghancurkan Rakyat Malaysia atas nama Hak Asasi. Tuhan telah menganugerahkan orang itu untuk menguji sejauh mana hebatnya.

rahman said...

TAH TAK PAHAM AKU PERANGAI NAJIB NI@!!!! APA LAK BINGAI YANG DIBUAT LAGI!!!.. BILA PARIA DESAK DIA IKUT BUTA TULI DIAA.... BILA SI BABINAMEWE SIAL TU MINTAK.. BAGI MACAM2.. TAPI BILA BAB MELAYU YANG MINTAK TAK PERNAH NYA DAPAT.. HAMLOK. PUNYA PM LAAA

Anonymous said...

Yang perli-perli nih sahih kapior

Anonymous said...

Encik Rahman, Najib ingat orang bumiputera senang dipijak-pijak ke? Sori le, Najib adalah perosak UMNO dan Barisan Nasional selepas kerosakkan pertama dibuat oleh Pak Lah, puas hati mereka bila UMNO dan Barisan Nasional rosak, memang dasar pengkhianat betul diaorang ni. Memang saya tak puas hati dengna Najib, isu PPSMI, isu Interlok, isu Namewee, isu Chua Soi Lek, isu ISA dan macam-macam lagi menunjukkan Najib berlagak pandai dan kemudiannya dibodek oleh tukang kipas hingga Najib jadi bodo merosakkan Barisan Nasional dan UMNO. Isu berkenaan SBPA dan isu penyenaraian FELDA ventures ini adalah isu sensitif, kalau Barisan Nasional kalah dan UMNO tumbang masa PRU 13 nanti, aku tak akan maafkan Najib yang jadi pengkhianat parti. Blah la Najib ko perosak saja ko tahu tak?

Anonymous said...

go die kafir !

Anonymous said...

go die kafir !

Melayu Perak said...

ooiii anon diatas....

umno tak terkudis dengan tiada nya undi korang....

pergi blah le pergi mampus korang....

Anonymous said...

syabas Datuk hasan ali

Anonymous said...

macamana nak halang murtad.... kalau program tv + media asyik kempen maksiat..... kakakakka

Anonymous said...

rahman dan anon 6:04 PM, bila masa PM dengar cakap DAP dan PKR? Iye lah bro, itulah parti naungan kaum india dan cina skarang! MCA dan MIC mana ada power setelah kalah PRU yg lepas.. jadi sekarang sapa jadi kuli cina dan india? melayu PKR dan PAS lah penyapu hahahaha.. nak spin pun tak khatam kantoi!

Anonymous said...

anon 7.20 PM
salahkan media atau salahkan pemimpin yg menaja kempen murtad? tanya Nuar.

Melayu Perak said...

Video @anwaribrahim Ceramah Isu Lynas Gaya Penyanyi dan Gambar @n_izzah Malu Di Konvensyen Media Baru




Nampak makin pelik kelakuan suami kak wan. Hari tu pakai baju istiadat ke mahkamah. Sekarang dah mula berubah seperti ingin menjadi penyanyi pula.

Perkara yang baik mahupun buruk berkaitan Ketua Pembangkang ini sentiasa menjadi perhatian, walaupun perhatian itu pada perkara yang luar tabie atau songsang.

Pendek kata nama Anwar lebih kerap disebut berbanding Najib Razak.

Namun ia bukan perkara yang menguntungkan populariti beliau kerana hari ini fb dan twitter Najib lebih disukai rakyat walaupun kita tahu Najib bermula agak lambat.

Lihat gambar di atas perbezaan yang sangat jauh statistik Page Facebook antara kedua pemimpin tersebut.

Berbanding Anwar yang telah menyerang Tun Mahathir pada 1998 menerusi portal popular Mahafiraun dan Mahazalim.

Terbaru bukti penolakan penggiat media sosial kepada Anwar dan Pakatan ialah apabila mereka memboikot konvensyen media Pakatan walaupun dihadiri Nurul Izzah dan Khalid Samad.

Bayangkan hanya 50 ORANG yang hadir walau dirasmi oleh Ketua Menteri LGE dan dua VIP!

Berita ada di sini

http://matkilaupenang.blogspot.com/2011/12/konvensyen-media-dap-cuma-50-peserta-yg.html

Video gaya terbaru Anwar klik link di bawah

http://www.youtube.com/watch?v=5CJegVi9P30&feature=youtube_gdata_player

Nampaknya tahun hadapan Pakatan akan karam dibuang ke tengah laut oleh rakyat.

Bandingkan bagaimana sambutan rakyat terhadap konvensyen anjuran 1Agenda yang diulas oleh Panglima di sini

http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/11/pemimpin2-bn-yang-hadir-konvensyen.html

Yang disahkan melebihi dua ribu kehadiran mereka seperti tulisan Mat Kilau serta gambarnya oleh Pejuang Bangsa di bawah

http://sejarahmelayu.blogspot.com/2011/11/2-ribu-peserta-hadir-konvesyen-media.html

Cukuplah ia menjadi bukti bagaimana persepsi dan realiti situasi terkini masih didahului Barisan Nasional bukannya Pakatan Haram yang memperalat nama 'rakyat' demi memenuhi nafsu segelintir manusia yang terliur menjadi Raja di Tanah Melayu!

ANACONDA said...

HIMPUN TU HIMPUN JUGAK LA...

JGN KEMARUK DENGAN GAME SI HASSAN ALI KEPALA BANA NI...

Anonymous said...

banyak nye kerusi....

Anonymous said...

Syabas Dato Hassan Ali, Hidup perpaduan umat, Hidup Islam, teruslah berjuang hingga mencapai kejayaan sebenar... Hayya Hallal Sollah, Hayya Hallal Fallah, ALLAHHUAKHBAR.