Saturday, December 10, 2011

JOM JOIN BBM GAP

Pru ke 13 nak dekat
Info wajib disampai asap
Jadi jom join BBM GAP
aku tengah kumpul penyerang untuk serang pakatan
277E9152
Published with Blogger-droid v1.7.4

21 comments:

Abu Garcia said...

Guna iphone boleh BBM dak?

Anonymous said...

Xleh rasanya

Anonymous said...

ok gap...

puas aku pikir tonggang terbalik, dari posting ko yg 1st dulu...

akhirnya aku akur juga, dan aku akan BB ko tepat pkul 11.00mlm nnt...

aku harap ko ni pejuang jujur yg berjuang atas nama kebenaran bukan jenis yg tikam belakang...

aku nak bersama2 abg najib pertahankan negara dari nuar totey dan nabi serambi mekah....

Anonymous said...

aku join. tapi bagi keje yg mudah2 dah la gap. pegang tombak.

Anonymous said...

aku rela berjuang utk negara. letakkan aku di barisan hadapan. mana2 FB, blog, chat room, dll yg jadi kubu pembangkang, berikan pada aku. pasti aku akan gempur hingga ke titisan darah terakhir. hidup dan mati ku hanya utk Allah SWT dan pertahankan agama islam dinegara yg berdaulat ini. takbirr!!!

akubekaspkr said...

Gap,
Untuk misi PRU 13, satu kerja besar untuk 81 Parlimen sedia menunggu, sekiranya bersetuju, kumpulkan orang2 (bukan ahli) kita.

Anonymous said...

aku dah lama join, x sabar nak bersatu berjuang ni.

Anonymous said...

adoiyai....gua ader samsung champ jerk!!...hehehehe

Anonymous said...

Android leh join x? Tak boleh takpela gua tetap akan sekeh pembangan melalui komen2 dan idea2 grrrrr.. Geram btul gua beb!

Anonymous said...

PR dilandasan terbaik menuju Putrajaya.
BN tergolek anjing kali ni.
Jgn ada yg terjun bangunan yer!

Anonymous said...

kimak...betul anon 3.13...lu jangan cakap besar...insyallah...PKR akan terkubur..serambi mekan BN tawan semula...aminnnnn

Anonymous said...

Musangka hg tak mau join ke

Anonymous said...

mcmana nak join bro ?

Anonymous said...

anak selangor ni akan terus bersama GAP dan BBM..bila2 pun selagi mereka menyokong kebenaran..aku sokong kau orang..bersama kitya benteras PR..selama-lamanya !!

PenganutPAS said...

GAP .. aku mana ada BBM . lepas tu dok leh join ker ?? malang sungguh nasib aku walaupun ramai gak gerun dengan komen aku dalam blog puak puak pakatan haram tu.

kat tempat aku ni , aku jadi orang terbuang oleh BN . ko dok kesian ker kat aku . BN ni tetap macam dulu , aura bodoh sombong tu masih melekat. aku rasa negeri aku ni dapat balik ke pembangkang .

tapi aku tetap jugak berjuang walaupun dalam kabus dengan pejuang cyber BN .

asalkan aku dapat sumbang sesuatu untuk mengelakkan Malaysia jatuh ke tangan peliwat dan pelanggan pelacur china serta bapak ayam cina tu.

Anonymous said...

AKU SOKONG APA AJA YANG PATUT, YANG PENTING GAJI CIKGU NAIK MELAMBUNG TAHUN 2012 NI MANA-MANA CIKGU YANG TAK SOKONG BN MEMANG CIBAI, GAJI NAK NAIK TAPI TAKNAK SOKONG BN,

Ah-lipas said...

Perjuangan yg belum selesai..musnahkan PKR..!!

Anonymous said...

aku cekgu,ttp sokong UMNO BN !

Anonymous said...

hahahahahah .....!!!!!

cikgu cikgu mau ingat haaa...

kalau putrajaya dapat kat pembangkang jangan mimpi segala pelaksanaan dalam spba akan digunakan ....

maknanya jangan mimpi sapa sapa yang nak dapat 44 atau 48 atau 54 tuuu ... AKAN DAPAT ..???!!!


korang ingat pembangkang nak guna ke sistem tuuu ...???

kalau bukan lim kit ..lim guan atau anu ...dia akan kata "" INI BUKAN SAYA YANG JANJIIII ..."""

PADAN MUKE KORANG ,....!!!!!!!

dia akan bikin lain punya program ...
dia akan buat lain punya sistem ....

dia akan cakap .."" YANG DULU MASA BN TAK PAKAI ..TAK MAU PAKAI .. TAK BOLE PAKAI .. TAK BAGUS PUNYA SISTEM ...ITU BUKAN SAYA YANG JANJI ...!!!""""

HAHAHAHAH....

padan muke korang ...!!!!!

Anonymous said...

-Heran apa pasal dari dulu tadak orang ketengahkah pasal DAP yang dalam 5 tahun dah bangunkan terlalu banyak rumah yang setiap bijik harga bejuta. Rumah yang kos sedang dan murah haram diorang nak luluskan. Balik Pulau yang dulu majoriti Melayu skrg penuh dengan rumah RM bejuta khas untuk Cina. Bukan kat Balik Pulau saja benda ni berlaku malah seluruh pelosok Penang, DAP dengan sifat anti Melayunya nak memenuhkan Cina seluruh Penang dan halau Melayu semua keluar. Yusmadi dan geng2 Melayu PKR dan PAS terang-terang sanggup tengok bangsa sendiri jahanam merempat di tanah sendiri. Tadak apa yang depa perjuangkan melainkan kita tengok hasilnya Melayu, Mami, Mamak dan India semakin hina di bumi Penang. Sure dalam projek perumahan kos tinggi ni puak2 DAP dapat panggu hadiah. Yang puak Melayu PAS PKR dapat la jugak habuan tutup mulut. 5 tahun lagi puak Guan Eng ni memerintah, sure Penang jadi macam Palestin. Ulama2 sepatutnya memfatwakan "HARAM ORANG ISLAM PENANG MENJUAL TANAH KEPADA BUKAN ISLAM". Apa pun Nik Aziz Nik Mat amat dihormati. Harap Tuan Guru datangla ke Penang dan tengoklah sendiri apa yang Guan Eng dah buat di Tanah bertuah ni.Islam tidak tertegak dengan baik di Penang sejak sekian lama malahan bangsanya dengan penuh kehinaan menitiskan air mata menjadi pelarian di Tanah sendiri. Malu dengan cucu cicit kita kelak.





-Waktu Guan Eng mula2 jadi menteri dulu, dia mengaku berpegang kepada "Amar makruf nahi mungkar". Aku sendiri kagum dengan apa yang keluaq dari mulut si laknat ni masa tu. Tapi 5 tahun dia jadi KM haram 1 apa pun dia tak buat untuk menegakkan "Amar makruf nahi mungkar". Cakap kosongnya hanya untuk menyelesakan Melayu dan PAS sebaliknya hati Guan Eng ni penuh dendam dan bencikan Melayu. Mesyuarat nak suruh Yusmadi dan JAIPP kukuhkan usaha memantau perbuatan sumbang jauh sekali. Sejak dari zaman Koh Tsu Kon pantai Seagate memang terkenal sebagai tempat bezina, pemimpin UMNO Penang masa tu pun tak dinafikan goyang kaki, makanan masuk perut (kalau-kalau dapat perintah nanti, try la ulang lagi kalau nak kena maki). [Tapi tanah Melayu depa ambik berat. Cina dah banyak tanah kat Penang, cukup2 la.] Namun, tempat berzina semakin bertambah di area Quensbay. Si badigol Guan Eng cuma pandai mempermainkan Islam dan Melayu dengan slogan "Amar makruf nahi mungkar". Sial punya apek Guan Eng. DAP SANGAT BENCIKAN ISLAM DAN MELAYU. SIKAP PERKAUMANNYA BERBAHAYA DI PENANG. DAH TAK BOLEH SABAR DENGAN DAP, RASA MACAM NAK ..............

Anonymous said...

Ape ko nak heran. DAP tu parti serpihan daripada PAP sebelum Singapore keluar Malaysia. Pendek kata DAP itu adalah PAP. Singapore memang dah lama di belakang tabir dalam politik Malaysia melalui DAP. Dalam DAP semuanya spy Singapore. Dan cina dalam PKR adalah talibarut DAP. Anwar tu bukan korang tak tahu, gile kuasa. Apa Anwar buat bila Guan Eng nak tarah tanah Melayu di Batu Uban, Balik Pulau dan Teluk Kumbar? Anwar nak perjuangkan.......pegi mamposss. Anwar cuma kambing tambatan Guan Eng. Tamak, gila kuasa dan pengkhianat harta tanah melayu penang.