Monday, December 12, 2011

LAGI PEMBOHONGAN KALID TERHADAP MASYARAKAT INDIA.

15 comments:

Anonymous said...

.
Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .
.

Anonymous said...

tak pernah melayu menipu
yg dihasilkan semenjak merdeka 50 tahun...selepas pru12 inilah satu-satunya PKR ketengahkan MB selangor
penipu tahap mega masyarakat india dapat!!!

setahu kita masyarakat india begitu hormati orang melayu..
sehinggakan masyarakat india
pantang jumpa pasti tabik atau
sembah hormat macam melayu itu
tuan besar bagi mereka.

tapi kini..kepercayaan mereka
dan respect mereka jatuh ketahap
paling rendah dek kerana khalid
gagap!!!

akan datang adakah ada melayu
menjadi juara bagi masyarakat india??

Anonymous said...

Salam semua dan selamat pagi. tak apa brother banyak lagi pemimpin2 melayu yg berjiwa rakyat, jujur dan patriotik.

memang adalah segelintir yg hanya inginkan kuasa dan mementing diri sendiri. Dan dalam PRU 13 ini mereka ini hendahlah 'ditong-sampahkan hidup2'. melayu, china, india harus hidup bersatu,hormat-menghormati satu sama lain kan cantek dan yg lebih hak berilah hak mereka.

jika diberi mandat tapi disia-siakan tak buat kerja tak turun padang dan jengok2 kat kawasan undi mereka, poorrraaahh, habislah kamu ADUN2 semua lebih2 lagi wakil2 rakyat dari Pakatan pembangkang yg ashik berjanji, bikin janji, menabur janji... semua janji tapi macam tin kosong yg kuat bunyinya.

Anonymous said...

Sabar, kita tenang dulu. Mula2 kita melayu kena bersatu. Masa mcm ni kita kena sokong melayu. Janji dengan undang2, tentu yang tinggi undang2. Dari dikurniakan tanah tu kepada seorang, lebih bagus dibangunkan tanah tu supaya dapat dimanfaatkan ramai orang.Mereka tu macam belanda dapat tanah. Usah simpati sangat. Pandai hipokrit. Kita bersatu jika ada ruang dan peluang.

Melayu Perak said...

ANUGAY MENGIGIL BANGUN PAGI NI!!!



Muka cuak!!! Walaupun semalam dikatakan hujan lebat, sejuknya sampai ke tulang sum - sum. Tapi itu bukan la sebab kenapa Si Ketua Penipu tu mengigil pepagi buta ni.

Sebab kenapa dia menggigil adalah kerana hari ini merupakan tarikh keramat buat dia. Tarikh 12.12.11 ni bakal menentukan nasib dia dimasa akan datang.
KUALA LUMPUR 11 Dis. – Setelah dua kali ditangguhkan, Mahkamah Tinggi di sini esok dijangka mendengar penggulungan hujah di akhir kes pembelaan dalam kes liwat membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.
Pihak pembelaan dan pendakwaan diberi tempoh dua hari sehingga Selasa ini untuk membentangkan hujah lisan masing-masing di hadapan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah.
Sekiranya kedua-dua pihak selesai melaksanakan tugas tersebut dan tiada isu lain dibangkitkan, mahkamah akan menetapkan tarikh bagi keputusan kes itu yang telah berlanjutan sejak tiga tahun lalu ekoran pelbagai permohonan dikemukakan oleh pasukan pembelaan.
Penggulungan hujah itu sepatutnya dibuat pada 23 dan 24 November lalu tetapi ditunda kepada 8 dan 9 dan 10 Disember lepas setelah pasukan peguam bela Ketua Pembangkang itu memberi alasan tidak dapat menyiapkan transkrip nota prosiding kes tersebut.
Namun pada 6 Disember lalu, kes itu ditunda lagi kepada 12 dan 13 Disember atas alasan sama sekalipun mendapat bantahan keras daripada pihak pendakwaan.
Pihak pembelaan memberi alasan mereka memerlukan lebih masa terutamanya untuk menyediakan transkrip nota perbicaraan membabitkan dua saksi pakar dari Australia iaitu pakar asid deoksiribonukleik (DNA), Dr. Brian McDonald dan pakar forensik, Dr. David Wells.
Pihak pembelaan pada 17 Oktober lalu menutup kesnya setelah memanggil tujuh saksi termasuk tiga pakar dari luar negara untuk memberi keterangan iaitu lebih tiga tahun selepas Anwar didakwa di mahkamah pada 7 Ogos 2008.
Sama - sama kita nantikan perkembangan terkini mengenai kes liwat Si Ketua Penipu ni terhadap Bekas Pembantu dia, Mohd Saiful Bukhari.

Macam biasa, laporan terkiniakan disusuli nanti. Jadi, korang tunggu je la ye. Kita tengok, apa lagi Si Godfather Karpal Whilchar dan juga Si Ketua Penipu tu nak Poo...singh kali ni. Jangan sampai diorang terpusing diri sendiri sudah la!!! Naya wooo...

Anonymous said...

nasib korang le...

Anonymous said...

Parti P tipu mukmin; parti R tipu Hindu. Itu pun mukmin dan Hindu masih belum sedar?

kah kah kah

Anonymous said...

tak ada ketua lanun ni dalam dunia pun lagi bagus... hidup menyusahkan org lain lebih baik mati je la

Anonymous said...

Apabila Hindu dan Moslem berbaris untuk dapatkan BR1M, barulah mereka (Hindu dan Moslem) percaya bahawa bukan semua Melayu kuat berjanji kosong macam PKR dan Pas.

kah kah kah

Anonymous said...

anon 5:07

statement mengampu org india ke? sapa yg berarak bw kepala lembu kemudian pijak kepala lembu dulu? bukan melayu umno ke?

Anonymous said...

statement mengampu org india ke? sapa yg berarak bw kepala lembu kemudian pijak kepala lembu dulu? bukan melayu umno ke?
__________________________________
bkn melayu pkr ngan pas pn ade????jgn la tuduh umno aje....

Anonymous said...

Agak2nya la kalau mereka jadi MB, kita boleh pergi mengadu ke ? Elok kita kenang2 sejenak. Dia punya putar, kita yang betul boleh jadi salah. Jangan mudah sangat jatuh simpati. Jadi Lawyer sekarang orang apa ? Lawyer kan kaki belit ? Arwah Sosilawati ? pasal lembu kat Perak dulu tu, abis atuk n cucu jadi mangsa, mereka boleh bebas. Ingat, jangan hilang pertimbangan. Kalau kita ada sedara mara yang dah jadi bersaudara dengan bangsa mereka, terpulang la. Walau apa parti kita sekali pun, bila kena buat pilihan, bangsa kena diutamakan. Jangan macam kat Hulu Selangor tu, melayu sibuk, mereka yang menang, dapat jadi ADUN, dapat jadi menteri penoh ehhh pendek kata memacam la..... x sedar lagi ke

Anonymous said...

WAKAKAKA...ANON 10:12AM SI PENIPU BESAR ASYIK NAK SALAHKAN UMNO JE..KALAU BUKAN KAFIR, SURE MUNAFIK KO NIH!

JAWAPAN YG BAIK OLEH ANON 10:24AM

ANACONDA said...

MANA HINDRAF MANA KELING2 TODI DLM PKR...

PUKIMAK KORANG LA...

BABI KAU NUAR...

ANACONDA said...

MCM NI LAH WAHAI RAKYAT BERBANGSA INDIA & CINA YG LAHIR D MALAYSIA...

UMNO & MELAYU SERTA BN ADALAH SAUDARA KAMU YANG JAUH LEBIH BAIK DARI PKR, PAS APATAH LAGI DAP...

AYUH BANTU UMNO/BN...

PERCAYALAH, BAHAWA SEDIKIT SEBANYAK KESELESAAN, KEBAHAGIAAN & KEHARMONIAN KITA D MALAYSIA INI AKAN TERPELIHARA...

JOM UNDI UMNO/BN...

SELAMAT TINGGAL ROMEO...

PUKIMAK KAU NUAR...