Wednesday, December 28, 2011

PKR KEDAH BERGOLAK.

johari abdul sudah diterajang keluar oleh anwar daripada menjadi ketua perhubungan pkr kedah untuk pru ke 13 nanti.

johari abdul antara ahli parlimen pkr yang pertama menonton video lucah anwar.

dia juga merupakan ahli parlimen yang cuba melakonkan semula adegan 'p ramlee' dihidupkan semula.

semuanya kerana mahu menunjukkan kepada penyokong pkr bahawasanya pelakon dalam video seks itu adalah jelmaan anwar.

asalnya anwar sudah pening nak menjawap fakta video seks tersebut.

johari badul cuba masuk campur dan akhirnya menyusutkan benak otak anwar.

video p ramlee lakonan johari abdul sebenarnya telah merosakkan lagi imej anwar.

akhirnya anwar terajang johari abdul keluar daripada menjawat jawatan ketua pkr kedah.

lalu dilantiknya orang kepercayaan azmin ali.
tak habis-habis anwar beratkan azmin.


21 comments:

Servant of God said...

Masih ada lagi ke orang2 yang berangan2 nak merasa kuasa melalui PKR?

Sanggup korang menjilat anwar dan azmin tuh yer?

Anonymous said...

kesian "p ramlee bedul".

tu laaa..memang tak berkat menegakkan sesuatu yang batil

Anonymous said...

GAP..NOK..ANACONDA..NTAH SAPER2 LAGI LAH YG BERKENAAN..SUKA HATI KAU ORG LAH..PUASKAN HATI KAU ORG LAH..BNYK KALI DAH AKU MENASIHATKAN..HENTIKAN FITNAH..MEMAKI..MENCACI..TRPULANG LAH..TEPUK DADA TANYA IMAN..DOSA KAU ORG YG TANGGUNG..SEBAGAI UMAT ISLAM AKU HANYA MENASIHATI JER..GERUN AKU MEMBACA KATA2 FITNAH DAN MAKI HAMUN ITU..NTAH MCM MANA LAH PEMBALASAN ALLAH KELAK NANTI..YA ALLAH YANG MAHA BERKUASA..HANYA PADA MU HAMBA BERSERAH DAN BERTAWAKAL..HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI..KITA TIDAK BERHAK UNTUK MEMAKI HAMUN SESAMA MANUSIA..APATAH LAGI MEMFITNAH..

Anonymous said...

Kaki Lawan Tauke ada dalam mana-mana institusi.

kalau tauke dilawan kerana tersasar dari landasan perjuangan makanya penentang tauke ini tak sepatutnua dipancung di laman maya sebaliknya perlu dikekal untuk membantu menguatkan lagi parti.

kalau tauke dilawan kerana ingin menunjukkan diri seseorang lebih handal dari taukenya itu makanya orang inilah yang harus tidak diberikan kepercayaan lebih dari sepatutnya.

dalam konteks video seks membabitkan pembangkang dan ditonton oleh beberapa pemimpin mereka, selamanya akan tidak lagi dipandang oleh tauke mereka.

Jadinya, kalau pelawan tauke dalam isu video seks mahu terus melebarkan pengaruh dalam bidang politik, pilihan yang ada ialah sama ada lompat parti atau buka yang baru.

Pelayar Blog Politik

Anonymous said...

ada ubi ada batas, ada hari ada balas!!!

kah kah kah

Nok said...

pada anon 1;05 Wlaupun kami berdosa mengutuk parti2 haprak ni...tujuan kami apa yg kami buat adalah untuk menentang kemungkaran2 puak2 pembangkang..sebagaimana yg selalu saya katakan tuhan maha mengetahui apa yg tersurat dan tersirat...walau apa pun kemungkaran yg di buat oleh puak2 pembangkang rasanya lagi teruk dari apa yg di lakukan oleh pihak kami...GAP adalah laman untuk menidakan kehaprakan parti2 pembangkang berdasarkan segala bukti yg di sediakan oleh Gap setelah bukti2 ternyata dan tidak pernah di sangkal oleh puak2 pembangkang ,melainkan lain di tanya lain dijawab.....saya nak beritahu anon 1:05...saya bukan cakap takbur dan menunjuk2,saya dah merantau mungkin setengah dunia semasa bertugas...saya tahu betapa malaysia adalah negara yg paling aman makmur...dan rakyat harus bersyukur dgn apa yg ada disini....pembangkang asyik nak spin sana spin sini...tak ada cadangan yg komprenhensive...melainkan apa yg di buat oleh gomen semua salah.....

ditambah oleh pemimpin2 pengbangkang asyik nak buat fitnah aje....cuba saudara tebgok muka anuar ibrahim, mat sabo ke ???agak2 boleh pimpin negara ke???saudara tak nampak ke apa depa buat????terima kasih kerana mengingatkan saya..tapi saya akan terus beri komen walaupun berat untuk diterima oleh puak2 saudara....siapa makan cili dia terasa pedas....

Nok said...

kalau ada yg mengatakan GAP akan ditanya oleh tuhan kerana menfitnah....ingat pada puak2 pembangkang pun juga akan di tanya oleh tuhan apa yg hangpa buat semasa hidup....tak ada sape akan terlepas dari hukuman tuhan kalau kita buat dosa,termasuk bersubahat dgn sape2 penentang hukum allah termasuk lah Nik Aziz dan sesiapa saje.....no such thing of Kautim...sebagaimana kata nik aziz pangkah Pas masuk sorga..satu kenyataan yg amat munafiq dalam sejarah....

Melayu Perak said...

Solat Hajat Bebaskan Anwar Ibrahim Dari Kezaliman Hakim Malam Ini
>> WEDNESDAY, DECEMBER 28, 2011
Malam ini dilaporkan satu ceramah Bebaskan Anwar Ibrahim dari Kezaliman akan dilakukan di Kg Bharu Kuala Lumpur yang mana Anwar Ibrahim turut hadir dalam menyampaikan ucapan ceramahnya.
Dimaklumkan juga kepada hadirin untuk membawa sejadah kerana satu solat hajat tolak Fitnah ke atas Anwar Ibrahim yang mana diimamkan sendiri oleh Anwar Ibrahim di padang Kelab Sultan Sulaiman Kg Bharu.Program solat hajat bebaskan Anwar malam ini dikelolai SMM Solidatari Mahasiswa Malaysia.Psssttt . . . Sejak dapat gelaran imam mahdi anwar nak bersolat hajat. Lu org rasa dia berani ke? Hehehe

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Nok, aku sokong kau. Menjadi kewajipan kita utk memerangi kebatilan yg maha dahsyat.

Dgn pluralisme agamanya.
Dgn majlis antara agamanya.
Dgn kilang arak tak jadi tutupnya.
Dgn dah rampas arak boleh pulangkan balik. PAS khalid samad lebih takutkan ronnie liu dari ALLAH. Sbb itulah dia pulangkan balik. Ini yg paling aku tak boleh terima. Bacul!

Dgn satu mukim dua jemaahnye.
Dgn pulau memulau majlis orang sbb perbezaan politik.

Biadap pada sultan sendiri.
Sanggup bawak anak bini kibarkan maruah DAP.
Sanggup mati utk menyokong ambabiga.

Aku memerangi mereka ini hanya keana Allah.

Aku bukan peniaga. Makan gaji dgn swasta. Tak pernah dapat apa apa projek. Aku percaya rezki Allah yg tentukan.

TAPI BILA AGAMA ISLAM MAHU DISAMARATAKAN,
BILA SULTAN DIHINA,
BILA BANGSA MELAYU DITINDAS..

Mana boleh jadik men..ini mesti mau kena bedal men.. ( pinjam dialog bujang lapok )

Anonymous said...

"Saksi penting D.Eskay, antara individu terawal yg telah menonton video. Dia ada potensi menjadi duri dlm daging parti masa u takde nanti taw.."
Kata Assmin sambil mengesat ***** dengan tisu kepada Anuwau yang sedang asyik makan karipap





(key_oard saya rosak hilang huruf.. Jawapan* _i_iR)

Nok said...

tq anuar ajen yahudi...teruskan komen demi kebenaran...tuhan tahu apa yg kita buat..dan tahu apa yg tersirat dan tersurat...jgn undur kerana segala kebaikan tentu dapat ganjaran dan lebih baik lagi dari mereka2 yg terang2 munafiq.....dan lebih teruk bersengkokol dgn DAP yg akan meranapkan org melayu kalau PR dapat memerentah....komen saya tentang melayu s'pore lancauu satu pun depa tak berani jawab....

Servant of God said...

Aiseh Nok,

Rajin benar kamu layan bendul yang copy n paste tuh.

Takpelah. Teruskan usaha. Ramai orang post kat sini sebab benci dek kacau-bilau yang cuba ditimbulkan oleh Imam Mati PKR tuh. Termasuklah aku. Biarlah orang tuduh kita kena bayar, kalau tak betul, kita apa nak takut?

Anonymous said...

Nok,

Amat tepat apa yg kau katakan tu.Allah akan bertanya pada semua maknusia mengenai fitnah,bukan hanya orang UMno.Pali keras akan di tanya mereka yg kononnya ulamak macam Nik Aziz.Tapi bagi aku aku yakin dalam kes Anwar ini kita do pihak yg benar dan mereka yg menuduh kita fitnah itulah pihak yg silap.Mereka akan di tanya pula mengenai subahat dan zalim,mengapa setelah sekian banyak bukti mengapa mereka hanya menutup mata dan telinga malahan memberi sokongan padu pula pada tertuduh.kalau mereka menjauhi tertuduh pun sudah memadai,namun mereka mempertahankannya secara membuta tuli.Mereka sedikit pun tidak berusaha utk mencari kebenaran,hanya semata-mata kerana terlalu percaya pada Anwar.

Anonymous said...

johari bedul : hahaha.. besar gila totey bos aku. negro pon kalah ..

eskey : lebih lebih pulok orang tua ni.

Anonymous said...

NOK, ANACONDA, SERVANT OF GOD ... dan sesiapa forumer tegar GAP;

Kesimpulan mudah daripada saya :

Anwar hidup tak beri manfaat
Anwar mati tak beri syafaat

Tak perlu dipertahankan makhluk ni. So teruskan hentaman kalian kepada mereka yang enggan menerima kenyataan.


-jln. ledang ke kg.gelam-

Nok said...

Tq jin ledang kg gelam for your support and understanding..may god bless you and the rest...we do fight for fair & liverty ...least but not less happy new year to all GAP & assoiate.....victor mike tango..

Anonymous said...

apa kata suruh anugay ulang tayang lakonan ngan jijah pulak.halal lagi dijamin oleh jakim

ANACONDA said...

PUKIMAK NI NAK MASUK UMNO TAPI MINTAK PELINCIR...

BUTO PAK HANG...

PUKIMAK KAU NUAR...

ANACONDA said...

ANON KEPALA BANA 105 PM...

NAK AKU TEMPELENG KEPALA KAU...

BABI PUNYA BARUA...

KAU JADI TEMAN SEKONGKEK SI NUAR JGN TUNJUK ALIM LA PUKIMAK...

MANUSIA MCM KAU NI, SI NUAR SURUH BINI KAU MENGANGKANG PUN KAU BAGI LA...

MUKA TAK TAU MALU...

PUKIMAK KAU NUAR...

ANACONDA said...

NOK...

KAU JUMPA SI ANON KIMAK 105 PM NI KAU TAPAU BUDAK BANGSAT NI...

KALAU AKU JUMPA MAMPOS BUDAK NI KANG...

PENINJU KAU BERATNYA 25 KG KAN, SO KAU TAPAU LA...

AKU BAGI LALUAN KAT KAU K...

PUKIMAK KAU NUAR...

Servant of God said...

-jln. ledang ke kg.gelam-

Orait! Kita hentam Anwar!

Tapi, aku bermohon kepada sahabat2 semua, kalau boleh laa, dalam menghentam penyokong2 peliwat tuh, bagilah mereka peluang untuk kembali ke jalan yang benar.

Ada dua sebab. Pertama, semua orang boleh buat salah dan terpedaya. Ramai orang dulu sokong Anwar, tapi sekarang dah sedar dan cuba memperbetulkan kesilapan dorang. Aku berharap kita boleh beri peluang untuk pencacai2 sekarang nih untuk buat benda yang sama.

Sebab kedua, tanpa penyokong Anwar takde apa. Aku mahu Anwar hilang semua penyokongnya. Tanpa penyokong, Anwar akan naik gila, mereng, short circuit dan lain2. Aku mahu dia jadi kering sekeping dek kerana kehilangan sokongan semua orang. Dia pembawa kerosakan, dan aku mahu dia hancur sehancurnya.

Harapnya sahabat2 sudi membawa pengikut2 Anwar ke pangkal jalan.

Semoga Allah limpahkan kejayaan kepada kita. Amin.