Tuesday, December 27, 2011

PROF KANGKUNG KETAGIH PUBLISITI !

prof kangkung si aziz bari ketagih publisiti.

dia menyokong kenyataan paderi yang menyatakan peruntukan ARTIKEL 153 perlembagaan persekutuan sebagai pembuli. pembuli dalam ertikata membuli bukan melayu.

kalau si kangkung ni yang dianggap sebagai pakar perlembagaan oleh pas pun tak boleh uphold semangat perlembagaan, apa lagi yang boleh aku cakap.

hoooii aziz bari, lepas ni kau jadi juri maharajalawak negera nepal nak tak ? gila publisiti betol la ko ni.


8 comments:

Naim Jr said...

GAP, sudilah link kan blog saya di senarai blog artis dan pelbagai :)

Anonymous said...

aziz bari tak mencerminkan statusnya sbg pakar perlembagaan.

p/s: sekurang2nya sorang mamat penang ni lebih layak digelar pakar sbb bongkar rahsia camner dia jadi jutawan USD. tak caya ? jom tengok kat sini

aku lulusan DIL UiTM said...

memang layak setakad jadi juri maharaja lawak nepal je muka cibai aziz bari ni.....

usin said...

aku malu nk gelar lelaki itu profesor. profesor yg mempunyai kepakaran perlembagaan pulak tu. sungguh2 benar dia kemaruk publisiti. kenapa sebagai pakar tidak mempertahankan artikel 153, malah mengatakan artikel tersebut sebagai pembuli? muntah apa yg aziz bari dh telan sampai lupa asal usul bagaimana perlembagaan tersebut terbentuk? aziz bari dh nyanyuk sampai lupa siapakah warga asal tanah melayu, siapa pendatang, & apakah mekanisma yg dipersetujui oleh wakil melayu, cina & india agar tanah melayu mencapai kemerdekaan? kau nak apa sebenarnya aziz bari? kau nk bila kau mati nanti anak cucu kau kencing atas kubur kau? boleh tak dalam kau bercakap tu elakkan dpd membangkitkan isu2 sensitif, macam sial!!!!

Anonymous said...

Satu lagi golongan kepala otak berjambul dari puak Pakatan Rosak

Anonymous said...

muahahaha...

ko pindah duduk nepalll je la baguih bari oiii...

sapa nak dengo ckp ko bari oiii....

bila dah kuor univ ni harga diri ko jatuh 95% sama taraf dgn mahfuz yg keje angkat bag kat airport... hahaha..

hilang segala intelektualan ko... dlm univ boleh la ko sembangg... ank murid terangguk2 sbb nak luluih periksa...hahaha

lagi satu ko silap baca politik, kalau pru lepas ko letak kambing pakai janggut pun bleh menang...

skrg ni susah laaa.... org ramai seme dah tgk video totey nuarr...

just a matter of time, lama kelamaan org akan tau kemunafikan nuar jubo...

lepas tu apa pun ko ckp tak laku bari oiiii....

silap percaturan ko bari....

baik ko belajo ikat serban dan pakai jubah, mana tau untung2 bleh jadi ulamak dapp...hahaha

Servant of God said...

Aku rasa Aziz Bari nih satu kepala ngan A Samad Said tuh.

Memang banyak ilmu, tetapi perasan pandai, dia tak sedar yang Allah SWT telah menduga dia dan dia telah terpesong dari landasan.

Nauzubillah aku dan keluarga aku jadi camnih.

ANACONDA said...

AKU JUMPA JUGAK SI PUKIMAK KANGKUNG NI MMG AKU TINJU MUKA DIA NI KANG...

PUKIMAK KAU NUAR...