Thursday, December 15, 2011

SELAMAT KEMBALI BERBLOGING SAHABAT.

selamat kembali berbloging sahabat lama, bloger pewaris melayu.KLIK SINI.

masa aku mula blog, bloger pewaris melayu antara yang awal sama naik. banyak poster dia membantu kami sewaktu awal pilihanraya kecil terutamanya di prk kuala trengganu.

antaranya foto kat bawah.
pewaris melayu banyak fokus pada grafik menarik. bloger master dedah pun dah mula panaskan enjin.bloger perak bangkit juga sudah bangkit dari pertapaan. cuma blogers abe mie terjah je yang masih dalam peti ais.

apapun ini signal yang cukup baik. adunan blogers baru dan lama sudah menampakkan impak kuat namun serangan perlu dihenjutkan dengan lebih bersemangat lagi.

kita sudah memasuki pusingan akhir pilihanraya. keagresifan bloger cukup diperlukan dalam melakukan serangan paling gila kepada pakatan.

jumlah pembaca sudah kembali stabil. sejak 2 hari ni peningkatan pembaca amat memberangsangkan.

ini signal yang cukup baik. penglibatan pembaca cukup penting dalam penyebaran maklumat kebejatan pakatan.

mohon blogers yang sedia ada terus meningkatkan serangan. daripada satu hari satu artikel kepada 3-6 artikel.

jemaah blogers sebegini bisa memberikan pukulan maut kepada pakatan. jadikanlah diri anda (blogers/pembaca) sebahagian daripada sejarah dalam menumbang longkangkan pakatan pad pru ke 13 nanti !




19 comments:

AnaQarbana said...

Mulakan strategi....
Mulakan serangan...
Jangan biarkan cybertrooper bermaharalela memperlekeh, memfitnah UMNO, Kerajaan BN, menipu pengundi/rakyat..
Dedahkan kepincangan, kecelaruan PAS, PKR dan DAP serta kepimpinan mereka, supaya rakyat/pengundi tahu...
Selaat berjuang...

Anonymous said...

harus diingat, mindset penyokong PR telah digula-gulakan dgn impian yg sangat besar iaitu PR pasti ke Putrajaya dgn sokongan rakyat masakini, padahal sokongan syok sendiri sama2 diorang sja....apa yg perlu dirisaukan adalah kacau-bilau, huru-hara dan mcm2 keganasan yg mungkin akan berlaku bilamana penyokong PR tidak boleh terima kenyataan yg mereka kalah...itulah future plan Anwar dan konco2nya....jd, kita perlu bersedia utk twist plan ini jd sebaliknya...

Kamarul said...

terbaik bro!!!

Anonymous said...

selamat berjuang bro...saya sentiasa menyokong.....kita hapuskan langau-langau masyarakat ni.....

Unknown said...

Betul..Jangan biarkan pihak pembangkang terus menguasai media internet dengan memberikan pelbagai fitnah kepada kerajaan BN. Menipu, menyebarkan maklumat palsu, mereka cerita dan macam-macam lagi cara pembangkang. Pembangkang bukan pilihan terbaik..

bayausbh.blogspot.com

Anonymous said...

Tuan GAP,

Kami sentiasa menyokong anda. Pastikan artikel2 tersebut mantap dan airtight. Biar senang kami nak pulas telinga bebudak Pakatan Biol ni.

Ramai anak2 muda di luar sana yang sebenarnya duduk atas pagar. Tapi sebab dah diindoktrinasikan dek bebudak Pakatan ni mereka jadi terikut2. Kebiasaannya budak2 ini terikut2 sahaja. Diorang bukan baca fakta dan bukan nak berfikir.

Jadi kita diluar sini yang tidak dapat berbloging (karangan masa sekolah dulu hancusss...) pastikan anda menyokong bloggers dengan membaca, memberi komen mantap yang mematahkan komen pencacai seperti Zat, Musangka dan anon2 pencacai Pakatan serta mempromosikan blog2 hebat seperti GAP, Unspinners, AIDC, Papagomo, Parpukari dan lain2 lagi (sori tak dpt sebut nama satu2, banyak benor).

Selain dari itu, anda boleh berkempen secara tidak langsung dengan mendekati orang2 muda semasa sembang2 kosong masa kenduri kendara, training kompang atau gotong royong di surau. Patahkan hujah2 mereka dengan fakta bukan makian dan anda dapat lihat minda mereka terbuka untuk mendengar dan membuat penilaian.

Sekian, kami menyokong usaha murni bloggers anti PAKATAN. Pastikan mereka rebah mencium bumi.

akuantiPAKATAN.

Unknown said...

Banyak info dari blog ini.. Terima Kasih..

bayausbh.blogspot.com

Anonymous said...

bloger2 penyebar dan pembela.. ketua2 lanun umnu.... selamat meneruskan usaha melanun hak rakyat................ untuk perjuangan Agama sekular, Bangsa umnu & Negara pengikut syaitan .... kih kih..

sila bawa kitab 1MalaysiaLucah.... esok ada pengajiaan... dirumh tuan garu ostad hj Jib hjh rosma

Anonymous said...

BIARPUN AGAK BASI TAPI VIDEO BERKENAAN MASEH LAGI RELEVEN MASEH LAGI BUKTI SAHIH BETAPA KETUA PEMBANGKANG SEORANG AHLI TEMBERANG AHLI KUFUR NIKMAT AHLI KELENTONG AHLI MOMOKAN TAK CAYA LAGI ,,,ASYIK2 MAU MINTA SIMPATI- LARI KE KEDUTAAN TURKEYLAH, NAK DIRACUN ARSENIKLAH DIFITNAHLAH LAH LAH LAH... BANYAK LAGILAH.

bersama rakyat/Islam membangun

Anonymous said...

Kami pembaca2 yang tidak pandai membuat blogg sendiri tetap menyokong perjuangan bloger2 prokerajaan demi memestikan kemenangan kpd BN diPRU 13 nanti.

Anonymous said...

bloger2 penyebar dan pembela.. ketua2 lanun umnu.... selamat meneruskan usaha melanun hak rakyat................ untuk perjuangan Agama sekular, Bangsa umnu & Negara pengikut syaitan .... kih kih..

sila bawa kitab 1MalaysiaLucah.... esok ada pengajiaan... dirumh tuan garu ostad hj Jib hjh rosma

December 15, 2011 9:11 AM

------------------------------

CONTOH KATA2 TAK ADA ISI DARI PUAK YG GAGAL

Anonymous said...

insyaallah...walaupun saya tak ada blog khusus pasal politik tp blog GAP ini adalah tempat saya selalu rujuk info sbg perbandingan. hari2 pun saya baca dan tgk update share dgn kwn2... dan secara kasarnya saya pun turut hentam pencacai pkatan kat dlm ni... semoga Allah bersama kita semua demi agama, negara dan bangsa... jgn tergadai dek ketua umum pakatan GAY... nauzubillah

Pewaris Melayu said...

Terima kasih bro!

Jom kita bekerjasama untuk jatuhkan pembangkang pada pru ke 13. pastikan anwar masuk penjara sungai buloh semula dan hentam pas yang dok jilat dap!

Anonymous said...

saya sebenarnya orang seberang setiap hari tengok blog sdra GAP, blog yg amat luar biasa berani sangat toleransi apa tidaknya blog ini terbuka luas kpd pencacai2 pembangkang tak tapis2 pun

Sebaliknya komen2 saya susah nak masuk kat blog2 pembangkang entah takut agaknya. di sini saya buat satu cadangan iaitu pada setiap hari JUMAAT adakan moratorium dilarang kita semua menggunakan kata2 terlalu kesat lucah maki-hamun. Marilah kita sebagai orang Islam hormat-menghormati dan usah menggunakan kata2 yg terlalu kesat lagi kotor.

Servant of God said...

Anon December 15, 2011 9:11 AM,

Tidakkah kau rasa hidup kau sia-sia?

Kau mampu bersuara di sini tanpa sekatan mahupun tapisan, tapi apa kau buat?

Kau buat bunyik lembu, kau tuduh orang lanun macam orang mabuk todi, kau tabur fitnah kata PM lucah.

Kau tak rasa sia-sia ke?

Kenapa kau tidak cuba bentangkan fakta pada kami? Cerita laa kat Kedah apa kebaikan yang kerajaan negeri pimpinan PAS sudah buat.

Cerita bagaimana ahli2 PAS kat mana2 ada tolong insan2 yang dalam kedaifan ataupun kesusahan. Korang kata media arus perdana tak nak bawa citer korang, jadi kenapa tidak ambil peluang untuk membuka mata kami?

Kami kat sini memang berfikiran terbuka. Asal kamu sedia memberi bukti yang sahih, kami sedia mendengar. Dan kami pun suka nak tgk orang2 PAS ada gak yang bijak. Bukan setakat tau mengajuk lembu, jaja agama, mempersenda ajaran Allah SWT dan mengaku ada lak nabi selepas Rasulullah SAW.

Kami menunggu, wahai sahabat.

Unknown said...

marilah kita sama sama semua untuk memberikan kemenangan kepada BN dan khasnya kepada UMNO

Anonymous said...

Apasal Komando Melayu dah tak bersuara? Sibuk ke berkhidmat untuk agama, bangsa dan negara?

Smash le habis2 puak pencacai PR dan kita akan tamatkan riwayat mereka semasa PRU 13. Dah tak sabar nak pangkah undi nih.

Anonymous said...

buat lah..hehe..bnyk juta gak duit kau org abis ni..kempen laa..dunia ni kau org yg punya..TAPI JANGAN LUPA ..ALLAH ADA PERANCANGAN SENDIRI.. ramai rakyat m'sia dah nak berubah..kpd anak2 muda..generasi cerdik tak mkn dah kempen kau org..kau org bole menang hanya dengan menipu..mcm2 tipu muslihat kau org ada kan..eh eh..kuasa kat tangan kau org..buat laa..kaya..mewah..bermegah dgn kuasa..hanya didunia yg sementara je..

Anonymous said...

SESUNGGUH NYA PEKERJAAN KU..IBADAH KU..HIDUP KU..MATI KU HANYA KERANA ALLAH..
JANGAN LAH KAMU SEMUA MEMAKI HAMUN..MEMFITNAH ..BALASAN NYA AMAT PEDIH..DUNIA INI HANYA SEMENTARA..CUKUP2 LAH HARTA YANG DI HIMPUNKAN TU..