Thursday, December 15, 2011

TAK TAHU BERSYUKUR, CIRI TERBARU PAS.

baik punya balun cucu tok selampit kerjakan pas.kupasan maut, KLIK SINI.

10 comments:

Anonymous said...

serabai tak bercukur mungkin petanda orang tidak bersyukur?

Anonymous said...

Sikap mukmin memang macam tu.

1. sekupang yang diberikan oleh Poknik bukan main berharga. dicanang satu bahtera.

2. seringgit yang diberikan oleh jiran di hari raya, taklah dinilai macam sekupang diatas. kejap tu juga habis dibelanjakannya.

3. sepuluh ringgit yang diperoleh dalam peket angpau dianggap kurang nilainya berbanding duit 1 dan 2 di atas.

Tang mana salah dan silapnya?

Anonymous said...

KITAB RUJUKAN PUAK2 UMNO..
AL-KITAB AL-UTOSAN MOLAYO AL-SOHEHHI DIARAH BAYAR PADA MR LIM GUAN ENG RM200 RIBU KERANA MENFITNAH..MAHKAMAH MENDAPATI AL KITAB UMNO INI BERSALAH DAN MR LIM GUAN ENG TIDAK RASIS..TIDAK JUGA ANTI MELAYU..

Nok said...

anon 10;09 JGN hipokrit...itu namanya demokrasi....haprak macam nko dan puak2 nko yg di laknat tuhan tu mana ada demokrasi...kalau lepas bukan main lagi...tapi kalau sangkut kata mahkamah kanggaroo...ini lah lah parti haprak yg dekat2 nak kantoi tak lama lagi.....pas pasti diambil balik oleh BN...anuar pasti ke sungai buluh.....ada sakit hati.....haprak nitak habis meroyan danmimpi di siang hari...keh keh keh untuk 10;09..Puiii

LADO TOKOU said...

jutaan terima kasih di atas pemberian percuma rm500. malangnya PAS asyik minta sedekah dari rakyat setiapkali berceramah.....kalau kerajaan bagi rm10 pun terima kasih juga boleh beli beras 5kg cukup makan untuk 3 hari...Tunggu pemberian dari PAS pula yg sudah pasti lebih dari rm500 muahaaaa

Anonymous said...

Itu lah nama pun cucu tok sembelit,nama pun kita dah tau memang jenis atau keturunan suka belit mengbelit orang,oii puak bahalol bersyukur hanya pada allah bukan pada puak2 yang dilaknati allah riat menbabi buta ni seperti melayu umnuuu tapi kalau melayu islam ok jugakan

Anonymous said...

anon nok 10.36...

rileks le...jangan panas montok...
ko tengok la nasib hakim yang menhakimkan kes kitab anutan ko dan puak2 ko tu...tak lama lagi hakim tu pasti kena pecat atau setidak2nya di tukar...sbb melawan arus dan menggagal selogan MAHKAMAH KANGGARU..

mana boleh kitab ko tu bersalah...

Nok said...

anon 10:46 itu le yg boleh nko bagi fakta lain mana ada...nko harap bila pembangkang saman menang...bila pembangkang kalah mahkamah kanggaroo..dan kalau PRU13 semua pR menang menandakan BN fail??? PR hebat...yg sebnarnya komen2 haprak dari pembngkang sekadar penghiburkan hati di laman GAP ni aje ...langsung tak dapat nak menarik GAP pangkah PR...setiap kali baca komen hangpa setiap kali semangat juang kami terus membara...aku penuh berharap bagi lah komen2 haprak PR supaya kami lagi bengggang dan terus berjuang untuk kebenaran....tq..

Anonymous said...

apehhhh mcm toyol seko2 kira duit tuhh...hehehehe

mana tak kaya bebb mcm ni...tiap2 kali ceramamh dpt duit seguni...

org kg keje penat2 membanting tulang, nak beli beras nak beli susu...

puak2 pas senang2 dtg paw duit org kg...

ye lerr.... dtg kg org kasi panas hati, cerita hudud, cerita negara islam, cerita kisah nabi muhammad saw yg disayangi...

mmg la org kg percayaaaa.....

lepas tu apa yg ada dlm poket semua kene keluar la....

sbb perasaan dah terbuaiii.....

jahat btul puak2 pas nihh.... modal air lior, kaut untung juta2...

lepas tu blah, org kg la yg bergaduh sakan....

tak btanggujawab btol la...

bila dah kaya raya kawin bini 2-3 pakai merc, kawin kampuchia, terus declare negara kebajikannnn.... hahahahaha

terus terbatal seme janji2 negara islam , negara hudud 50thn punya kempenn...

tapi bila kalah sokk.... maka berdendang sayang la sekali lagi negara hudud negara islam...bla bla...

generasi baru la plak yg kene tipu.... generasi tua dah duduk rumah jee...dah tak baca harakah dan tak gi ceramah...

mcm tu la pas nipu dari satu generasi ke generasi hingga la hari kiamatt...

Anak Lenggong said...

Peduli apa dengan betina sekor ni..tanya diri sendiri apa yang telah dilakukan oleh melayu PAS sejak mereka berkucupan dengan DAP & PKR..simple je aku kasi..

1. Dulu tak pernah dengar cina melafazkan ayat alquran.
2. Dulu tak pernah kaum kafir masuk kedalam kawasan ibadah orang melayu.

Tapi sekarang ni semua yang perkara dibenarkan dan disokong oleh melayu PAS yang berkata mereka pejuang Islam dan hudud sekarang apa dah jadi semuanya ilang dengan sekelip mata malah kita asyik tengok dan dengar pasarana ataupun kawasan melayu senang2 dicerobohi/dihalau dan dihalau..takde sekor pun melayu PAS yang menetang kalau dulu mereka laa heronya menjadi samseng jalanan.

So ..sekarang ni kerajaan nak bantu rakyat..peduli apa dengan maksud yang tersirat..rasuah pilihanraya ke apa kee..kalau layak tu ambil je laa..kalau ambil pun bukannya ditangkap kalau masa mengundi tak mengundi BN...sebab mengundi tu hak peribadi..so apa yang betina sundal ni nak bising sangat..dia tu udah cukup masyuk hasil dari derma didalam ceramah tepi longkang tapi pabila rakyat diberi sedikit habuan nak disabotaj pulak..pabila rega barang/minyak naik tau pulak dia menyalak.