IKLAN BERBAYAR

Monday, January 30, 2012

AHLI PAS MULA BANGKIT LAWAN PAKATAN !

 ini adalah foto sekitar ceramah hasan ali di perak malam tadi.
krisis pas dan pakatan makin meruncing.
LAGI FOTO KLIK SINI

39 comments:

Anonymous said...

Memang patut bagkit,
kita dah lama ditiduri Ulamak2 ki mak.
No more PAS for me!

zat said...

Superimpose boleh la GAP.. yang dtg x sampai 500 org tapi tulis 10,000org..

dasar UMNGOK!

Anonymous said...

yg aku heran GAP bapak iblis ni sibuk2 org punya parti apa hal.sayang sgt ke dgn pas takut jatuh ketangan org lain.GAP dan kuncu2 gila talaq pasal pas tak mau gabung dgn UMNO yg busuk tu.jadi hari2 sibuk mengintai apa jandanya buat.hello GAP baik ko tampal perahu umno yg bocor sbb kalau lambat umno akan tenggelam dgn najib dan big mama sekali

Anonymous said...

Cilaka punya GAP....kalau anti sangat murtad dan anti Israel jangan masuk PAS lah.


Duduk diam sama UMNGOK mahazalim....paham!!!

Anonymous said...

Kesihan Ano January 30, 2012 5:11 AM & January 30, 2012 5:41 AM

kesian kepada orang PAS yang masih terpekik terlolong konon nak hudud, dia tak tahu yang pemimpin dia dah sign perjanjian dengan pakatan BiaDAP-PKR-PAS tidak akan menegakkan Negara Islam dan tidak akan melaksanakan hudud! Memang kena kencing hidup-hidup dengan parasit Anwarinas orang-orang PAS ni!

Anonymous said...

Ano January 30, 2012 5:11 AM & January 30, 2012 5:41 AM

Kasihan melihat parti PAS ni yop! Sejak diresapi dan dikuasai para parasit Anwarinas, PAS menjadi lebih sekular dari segala sekularis! PAS menjadi lebih liberal dariapada para liberalis! PAS menjadi lebih terbuka dari segala mereka yang membuka! Bak kata Datuk Dr. Hasan Ali, mantan Naib Presiden PAS dan Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, akronim P.A.S. hari ini sudah bertukar maksud menjadi “Parasit Aqidah SeMalaysia”!

Anonymous said...

orang bodoh sombong macam pas memang patut diajar

Anonymous said...

Kalau kita makan carilah makanan yg mengandungi 'zat' yg baik dan seimbang, supaya otak kita boleh berfungsi dgn baik.

Anonymous said...

assalamualaikum.

kepada sesiapa yang berada sini yang anti kepada tindakan saudara hassan ali, silalah sedar sebelum terlambat.

sudah terang lagi nyata, tindakan hassan ali memang tepat pada masanya dimana dalam keadaan umat islam yang semakin alpa, sibuk akan hal duniawi hinggakan lupa akan tanggung jawab yang diamanahkan oleh allah kepada kita.

cukuplah. hentikanlah persengketaan di antara kita. sudah menjadi lumrah manusia yang memang serba kekurangan. bersatu lah. tak perlu lagi kita kutuk mengutuk, kata mengata, hina menghina, caci mencaci. tidak ada faedah nya.

masalah tak kan selesai. dunia semakin hari semakin tua. sudah pun kita semua digemparkan dengan berbagai bagai perkara pelik mutakir ini. bila lagi kita semua nak bertaubat. dari kita asyik bercakaran sesama kita, lebih baik guna masa itu untuk kita mengulang kaji serta memperbetulkan segala amalan kita selama ini yang mungkin masih lagi belum up to date.

kepada pemimpin umno, cuba perbaiki kelemahan sistem yang ada sekarang,terlalu banyak kelemahan yang patut diubah suai terutama berkaitan dengan hukum islam.

kepada pemimpin pas,cuba lah fikir sedalam dalam nya. apakah apa yang anda laksanakan sekarang betul betul berlandaskan hukum atau hanya sekadar untuk politik dan dendam semata?

kepada pemimpin pkr. dah terlalu banyak perkara yang buruk dan tidak elok dikaitkan dengan anda. hanya allah dan yang berkaitan dengan anda saja yang tahu.semoga allah memberi peluang kepada kita semua kesempatan untuk bertaubat.

kepada pemimpin dap.kenali islam sejati bukan islam yang berkepentingan politik.peluk lah islam.insyaallah anda selamat di dunia dan di akhirat.

kepada semua penyokong penyokong.gunakan lah akal anda yang waras. buat penilaian. tolak nafsu dan dendam.insya allah anda selamat. sekian

teruskanlah usaha murni mu itu
wahai saudara dr hassan ali

ALLAH HU AKBAR

yang benar

Alibapaku

ADUKA PENDEKAR said...

TAK HAIRAN lah...Ceramah Hasan Ali yg kecewa..!!! Ini lah yg dikatakan kata "if I dont get what i want,nobody will"....

Apabila HILANG jawatan Exco Ugama dlm Kerajaan PAKATAN Selangor,Ahsan dah meroyan!! Dulu duduk rumah teres di Damansara Utama,skrg bungalow di Pinggiran Taman Tun Dr Ismail(TTDI) Kuala Lumpur...Tentu perbelanjaan pun meningkat...Elaun skrg cuma elaun ADUN...Boleh kata pendapatan dah separuh terpotong...!!!

Nak harapkan pendapatan dari kem motivasi,entah berapa sangat?? kerana skrg pun kem motivasi dah melacak2..

Jadi poning kopolo lah ni,tnk tanggung overhead anak dah besar2,rumah besor,kereta besor...bini besor!! INI lah agaknya tak jaga anak betul2,tak jaga kawasan betul2,juga bala pukul bini,kot?

Tapi takpe,UMNO ada untuk bagi sikit,tampong sikit..bagi ringankan beban tapi KENAlah jadi PENCERAMAH UMNO taraf BEBAS...!!

Moga2 imej UMNOO yg dah bertahun2 tercalar akan dinaikkan dgn Penceramah2 BeBas Hentam PAS,Hentam PAKATAN lah...!!!

BEGITU LAH HARAPAN UMNO.....

Orang2 kg,yg datang tu CURIOUS, biasalah,nak tahu apa yg nak dijejeh kan oleh orang Bandor yg dah TAK SADOR DIRI SORANG NI...!!!

TAKDE APA2 LAH...NO SWEAT..!!!

X-UMNO MEN said...

Lebih baik Hasan Ali ni jaga kawasan ADUN nya...Takut2 Aqidah pengundi2 nya akan berubah,X nak undi dia lagi (itu pun kalau dia bertanding disana!)...!!

Ni sama lah dgn puak2 Zul Nordin, Ibrahim Ali,Wee Kee Siong,Zahrain yg ASALnya bertanding atas tiket dan EHSAN PAKATAN RAKYAT,tapi TAK BerTanggungjawap kpd Pengundi2 mereka...!!! Bila nampak duit BNUMNO,,aje,tak kira..!!!meleleh air lior,ambil bahgian masing2 (sejuta ke atau beribu2 lemon..)!!

Lepas tu keluar parti dan SABOTAJ PR..!! Ini kerja ADUN2 dan MP2 KHIANAT pada RAKYAT...!!!

PRU 13,No WAY ,MAN...NO CAN DO...!

Anonymous said...

Hassan Ali hilang jawatan Exco bukan kerana 'tanpa sebab'.. Dia menempah keadaan 'dilucutkan' apabila memilih untuk berjuang atas dasar kebenaran.

Dia mengamuk BUKAN kerana dilucutkan pangkat, sebaliknya, amukannyalah yang menyebabkan dia dilucutkan jawatan.!

Beza sangat2 tu...

Amat jelas.. Hassan Ali bukannya manusia yang gilakan pangkat kerana andai dia berdiam
diri ketika penghinaan terhadap Islam dilakukan oleh gabungan PR.., dia masih kekal menjadi Exco, dengan kuasa dan kemewahan.

Anonymous said...

yang pasti dan tidak boleh dinafikan lagi ialah pas telah dikeldaikan dan dianjingkan oleh pkr dan dap.

Anonymous said...

Sedarlah wahai penyokong PAS,Pas sekarang tak sama macam pas dulu.Allah dah tunjuk siang siang lagi pada pemimpin pas yg kafirkan org umno.
Tahniah pada Datuk Hassan n Ustaz Naza.

Anonymous said...

Kuasa akan membuatkan manusia semakin lupa pada agamnya dan itulah yang terjadi kepada PAS dek kerana terlalu menginginkan Putrajaya kepentingan agama ditinggalkan.

Apa lagi yang ada pd PAS selain mengikut telunjuk DAP.

Anonymous said...

KAT MEKAH IMAM SOLAT JUMAAT DOAKAN KESEJAHTERAAN PALESTIN DARI ANCAMAN YAHUDI. ANWAR SOKONG DAN PERTAHAN YAHUDI. AMBO NAK DENGAR APA KOMEN MAHAGURU NIK AZIZ. CARILAH NAS NAS DALAM ALQURAN UNTUK PERTAHAN ANWAR. SILAKAN""......................SESUNGGUHNYA ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI..

Anonymous said...

haha...gua pon ada dalam pic nih...500 orang di kata...5000 orang bang...parlimen bukit gantang tuh...PAS memang mencari nahas apabila memecat hassan ali...good bye pas..

ada aku kesah said...

dari ipoh...semata2 pergi bukit gantang nak dengar ceramah hassan ali...fuhh.....ramai arg datang..anggaran...lebih dari 5ribu orang datang...pas lepas nie tenggelam dengan kesesatan yang diciptakan sendiri..

Anonymous said...

Tumbang lagi satu kawasan PAS dek pukulan Hasan Ali....
PAS lupa pengaruhnya sebagai orang kuat Presiden PAS Haji Hadi mmg dah diketahui ramai.

Tindakkan Haji Hadi menolak pencalonan pd PRU13 nanti bukti sokongan secara senyap terhadap Hasan Ali.

Walau dicop pro-kerajaan Perpaduan oleh pro-Anwar, kita jangan lupa Hasan Ali berasal dari barisan pro-ulamak.

Jika PAS terus dibuai dgn retorik2 Anuwar 'si pencacai zionis' dan DAP nescaya perubahan drastik bakal berlaku didalam PAS.

Sebelum itu kita nantikan pendirian Harun Din dan Taib Azamudin berhubung perkembangan yg berlaku dlm PKR dan DAP.

Otak geliga said...

wowowowowow......ramainya yg datang MENETANG PAS....hehehe

mesti ramai yg panasssss....padan muka, sapa suruh sokong kafir biaDAPigs melampau2

Otak geliga said...

nyawa PAS dah sampai bahagian nenen dah.....PKR pulak dah sampai halkum..tersenguk2 je tu.....yg liat skit biaDAPigs je....makin kuat pulak menyondol....hehehehe

Otak geliga said...

ada pencacai PAS kata PAS ni janda UMNO.....ekekekeke....PAS ni BETINA kena talak rupanya....patutla jalangnya semacam je...nak cari jantan lain x dapat ekkk???....last2 dpt abg mata satu dgn biDAPigs....patut la syiok....hehehe

hei Anon 5.11am, kau ni PKR ke biaDAPigs ni????....saja je kau nak injak2 parti TAK BERMARUAH mcm PAS ni....nakal gak kau ni....hehehe

PAS ni BETINA kena talak rupanya...hehehehe

Otak geliga said...

Aduka Pendekarr 7.58AM

betul la apa yg kau katakan utk ANWAR IBRAHIM.....aku sokong je....hehehe

Otak geliga said...

X-UMNO MEN 8.10AM

cakap ikut sedap mulut, sedap tgn menaip....tu yg suka2 TUDUH TANPA BUKTI.....ntaah apa2 yg dia melalut....hehehe

Anonymous said...

PERJUANGAN ISLAM PAS DAH TINGGAL JANGGUT, SERBAN DAN JUBAH AJA. KALAU NAK MASUK SYURGA PAS IKUTLAH CARA MEREKA BERPAKAIAN.

DIDALAM JUBAH PENUH DGN BULU2 GATAL MIANG AJA. DALAM HATI PENUH DGN PERKATAAN PUTRAJAYA DAN DENDAM SAJA.

TERIMALAH HAKIKAT INI WAHAI ORG2 YG MENYOKONG PAS.

YG PKR HANYA TINGGAL KOTE BENGKOK AJA YG BOLEH BERGERAK, OTAK DAH BEKU. DAH TAK DAPAT NAK BEZAKAN HUKUM AGAMA DGN UNDANG2 DUNIA.

PATUT DAN SYUKURLAH TUHAN KUMPULKAN KEDUA-DUANYA BERMESRAAN BERSAMA-SAMA UTK BERSENGGAMA HINGGA KEAKHIR DUNIA.

Anonymous said...

punya la jauh aku parking kereta menapak berjalan kaki nak pegi dengar ceramah hassan ali semalam, dengan org ramai..boleh pulak ade org kate tak sampai 500 org yg dtg?? ape depa ni buta ke ape??

Anonymous said...

Agama patut didahulukan, bukan politik...sepatutnya atas nama agama kita bersatu walaupun berlainan ideologi politik...BANGSA MELAYU DUK TERPEKIK-PEKIK, BANGSA LAIN YANG KAYA-RAYA...

Kepada ponyokong PAS...kenapa nak sangat Anwar Ibrahim tu jadi PM...padahal dalam PAS sendiri pun ada juga pemimpin yang mampu memimpin negara jika menang...Adakah PAS tidak percaya kepada KETUA SENDIRI...??? Aku tak kisah PAS memerintah...NEgeri Kelantan Dan Kedah pas mampu berdiri sendiri...kenapa perlu berharap DAP dan PKR yang ternyata IDEOLOGI BERBEZA...?? Adakah kerana nak berkuasa sangat?? pikirkanlah.....

Anonymous said...

Pengumuman...

Setelah membaca dan meneliti komen komen anti Hasan Ali atau pun siaran olih GAP... maka para juri yg bijak lagi bistari mendapati pengkeritik yg negative atau blog pro Pembangkang harus di kesiani kerana otak yg lemah tetapi tidak memenuhi kelayakan Elaun OKU...Mereka ini perlu difaham dengan belas sebab tiada tempat nak mengadu ..dah kena dgn pakar liwat..ops rahsia.. nak mengadu Apak... pun dah kena jugak ..dah lamaa dah...Jadi keluarga simpang siur... Kesian.. biarlah Lucai dgn Labunya...

Anonymous said...

Kalau dah penyokong tegar tu Mahpos berak cair pun mereka Mahpus berak keluar emas

kingnek said...

Sokong Hassan Ali, pergi ke facebook page, Saya Sokong Hassan Ali, dan like, terima kasih!

kingnek said...

Lagi satu, Zat amat bodoh, terima kasih.
P.S Jangan terperanjat beruk bila PAS terkubur di PRU akan datang

Anonymous said...

PAS kalau menang akan bagi bantuan percuma berus gigi & obat gigi untuk cuci mulut busuk pemyokong mereka yang berhati busuk.

Anonymous said...

pergi sini tengok video DUN Terengganu bersidang. Betapa cerdiknya ADUN PAS secerdik Mahpos dan Mat Sapu

http://badutrakyat.blogspot.com/2012/01/hot-video-pemimpin-pas-terengganu-suka.html

Anonymous said...

Busuk Hati - PAS

Dengki - PAS

Hasad - PAS

Takbur - PAS

Degil tak dengar cakap - PAS

Bodoh - PAS

Kaldai - PAS

Anonymous said...

Malas - Pemimpin PAS

Ceramah - PAS

jaga Parking - PAS

Kena tipu - PAS dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

Pembohong - Anwar Ibrahim

Anonymous said...

aku ada kat sana malam semalam ...
yang hadir sekitar 4000 / 5000 orang ...
ramai jugak puak pas yang hadir ..mereka hanya berdiri di sepanjang jalan ..
tak masuk ke dalam ...
malu ke apa ke ... segan nak join ke ... atau memang suka berdiri ke ...ntah ..tak tau laaa...

bole nampak mereka ni org dari pas kerana sangat pasif dengan keadaan semasa ceramah ...
maklumlaa hassan ali jugak suka melawak semasa berceramah ...depa langsung tak gelak ...
banyak yang berkerut dahi ...
ntah apa yg ada dalam hati ... waallahualam ...

korang pergi laa dengo yup .. kalau dia datang ke tempat korang ...
pada pendapat aku banyak betulnya cakap dia ...
ucapannya banyak yg rasional ..dan tidak terlalu menjurus kepada pepartian ...
beliau jugak menceritakan pengalaman menjadi orang kuat dalam exco agama ...di selangor ..bukan di kelantan atau di terengganu mahupun di kedah ...
negeri yg ramai umat manusia terutama bangsa melayu ...

jangan laa korang terlalu jumud fikiran dan hotak korang tuuu ...

mengata .. menyindir dan memperli hasan .. dengan gelaran "hasan akidah .... "

korang sedo ke apa korang cakap tuuu ...??? secara tidak langsung korang mengakui akan tidak perlunya akidah itu pada setiap muslim ...
itu maknanya korang sudah terkalih imannya ... pahamke tak weiii ...???!!!

korang kutuk kata "hasan anti murtad ..."
maknanya korang pro murtad laaa ...

kome kome tau ke ..apa yg kome fikir tu yup ...??
jangan kerana terlalu menyokong ... minda pun dah jadi matiii ... !! ikut aje ....


sape lebih bongokkkk ..???!!!!

belum tentu serban penuh kat kepala.. berat macam bakul durian ...
iman dan amalnya penuh dan berat jugak....

jadilah manusia yg bole berfikir .. sebab tu tuhan jadikan manusia ada akal .. bukan ada hotak saje ...
kalau ade hotak saje ..takde akal ...itu namanya binatang ...

janganlah buat perangai macam perangai binatang ...

Anonymous said...

Anon January 30, 2012 8:32 PM

Aku pakai otak menyebabkan aku jadi meluat kepada mereka yang selama ini aku sanjung , kepada parti yang aku pangkah dan kegelapan mata hati aku. Difikir balik, juak-juak ini sebenarnya merosakkan segala-galanya. Bodoh tak boleh diajar, cerdik pula tak boleh diikut. Hidup mereka penuh dengan cerca nista, dengki dan busuk hati.

Cakap saja pandai..... Tapi habuk pun tarak

Anonymous said...

kita jadi rakyat dalam malaysia ni ..
jangan laah ringan sangat nak mengutuk ...
berfikirlah secara lebih global ..
atau lebih holistik ...

sesuai dengan zamannya sekarang ...

yang pasti tidak lari dari akidah ..
tidak menjauhkan diri daripada harta pusaka yg diturunkan kepada agama dan bangsa kita iaitu ..

Alquran dan hadis ...