Sunday, January 29, 2012

ANWAR HANGIN DENGAN 1MALAYSIA.

71 comments:

Anonymous said...

Ustaz Nasa membuat laporan polis bahawa beliau tidak sekali2 tidak terlibat.....malah beliau tidak sedar langsung bahawa beliau diregukan dengan Hassan Ali dalam salah satu program roadshow Hassan Ali di Bandar Baru Bangi pada 31 Jan 2012, Selasa, 9.00 malam di Balai Pahlawan, Padang Seksyen 2, Bandar Baru Bangi minggu depan.

Kerja sapa ini?

Inilah kerja iblis-iblis yang bertopengkan manusia.....inilah perbuatan tangan-tangan gatal yang berniat jahat agar sorang lagi pimpinan ter'cicir' dalam perjuangan.

Manakala Hasan Ali pula terus hanyut dalam syok sendiri.....dalam kehairan sendiri.....dalam ujub sendiri.

Samada dalam sedar.....atau separuh sedar.....atau tak sedar langsung.....ha ha ha yang sebenarnya beliau telah di'tunggang' oleh kumpulan tertentu.....alangkah ter'hina'nya jika seseorang yang kuat 'aqidah'nya serta mempunyai rantaian kelulsan sehingga ke peringkat PhD menjadi 'kuda tunggangan' oleh individu tertentu yang muflis politik atau kumpulan atau pertubuhan tertentu yang sedang terlantar 'nazak' menunggu tarikh 'keramat' PRU13.

UMNOO PENIPU BESAR

Anonymous said...

Tahukah Mahathir bahawa terlalau banyak kesengsaraan yang menimpa rakyat di negeri2 BN dan selama 22 tahun dia memerintah..Sarawak dan Sabah contoh yang terburuk...lihat sahaja jalan raya di sarawak, lihat sahaja kampung2 mlelayu dipersisiran sungai di Sarawak, lihat sahaja rumah2 panjang di seluruh negeri sarawak, lihat sahaja kampung2 melayu di Sabah, di sandakan, perkampungan dusunkedazan di sabah..mahathir tak boleh bangga dengan pemerintahannya selama 22 tahun., yang kaya raya hanya anak2 dia sendiri yang kini mendapat kontrak berbillion2 dari petronas dan kroni2 BN yang hidup kaya menggila..rakyat kekal miskin, sebab itulah rakyat berbaris dan bergaduh pasal RM500..Itulah petanda rakyat masih hidup di bawah paras kemiskinan..

Anonymous said...

yang diorang putar belit slalunya apabila anwar bg knyataan dlm bhasa ingris, ini x lain x bukan utk menipu org2 tua dan org2 kampung termasuk aku yang paham cikit2 je bahasa ingris tp x dpt memahami bahasa yg agak tinggi maksudnya digunakan anwar...yg anwar bg ceramah pongpang pongpang dlm bahasa mlayu x kuar plk kt TV..

anwar selalu gunakan ayat bhsa melayu baku dan berkias2... muhyiddin lebih kpd bahasa melayu pasar... muhyiddin boeh diibaratkan orang BODOH nk menunjukkan pandainya...

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam dilapor meminta Anwar memberi penjelasan tentang dakwaan memberi komitmen untuk mempertahankan Israel ketika ditemuramah oleh Wall Street Journal.
Rasa rasa TV3 beri x peluang dekat Anwar jelaskan dalam berita Tan Sri ooi?

Anonymous said...

Umno ini pakar putaring dan beliting.
sikap umno memang macam sikap cybertrooper.
cuba baca komen cybertrooper umno.
bila kita A , diaputar belit jadi jubur, liwat, omega, chinadoll...
- OOOi apa salahnya anwar memberikan pandangan sendiri?
kalau tak setuju , jangan lah bua isu nak projek dirinya adalah perjuang islam , seaka akan isreal sudah serang malaysia.. kua kua kua.
- OOOi... umno , isreal tak hairan lu lah , asalkan umno otak bodoh terpaksa bayar bagi apco, syarikat yahudi , kenapa buat diam?

Anonymous said...

Apa dah jadi dgn M'sia hari ini. Fitnah dan adu dumba semakin menjadi2. Ingatlah Allah maha mengetahui segala2nya

SEBAB APA JADI LAGU NI? SEBAB ANWAR GUNA BAHASA INGGERIS. PENCACAI PEKEMBAR MANA PAHAM BI.... BANGANG! KUANG...KUANG...KUANG.....

sepatutnya yg kena lebih jujur adalah media belaan UMporNO...jgn asyik nk memutar belitkan kenyataan yg di buat oleh DSAI...

bukan tak tahu selama ini tv 3 suku,utusan meloya dan menteri hantuno memang pembelit

Saja nak jadikan isu supaya Anwar akan di persalahkan lagi nanti. Biasanya statement yg Anwar buat akan di pertikaikan demi politik.

Anonymous said...

Daripada TV1 TV2 TV3/4 Awani, PM Najib, TPM Muyiddin semua 'kaki gila puttar'.

Memang susah dinafikan, kalau seseorang sedang meningkat popular, ada sahaja 'kaki cemburu' rasa tak kena.

Orang yang berjaya seperti Anwar Ibrahim mempengaruhi fikiran rakyat, selalu menederima fitnah dan kebencian dari orang yang cemburu dengan kebolehan Anwar Ibrahim.

Anda kini sdra Anwar sedang digeruni, teruskan perjuanganmu. Jangan hiraukan 'kutu kutu' masyarakat mencemuh mu. Anda cuma di-provok oleh musuh musuh anda sahaja.

Tiada pun siapa percaya TV1 TV2 TV3 atau Awani dan para pemimpin UMNO dan BN. Biarkan mereka terus meroyan.

Anonymous said...

budak kampung muar ni tak faham bahasa inggris yg exclusive....bahasa jawa muar dia fham la..... tengok muka dia pun dah tau... muka bermasalah dan tak telus dan jujur.... dulu kat johor habis semua tanah kerajaan di kendurikannya....
muhyidin..oh muhyidin

Anonymous said...

syarikat yahudi?

tu komputer ko tengah guna tu bapak ngko buat ke?software tu mak ngko ciplak ke?
tak pernah makan kfc mcdonald ke?
bla bla bla
munafik punya pencacai pakatan pembela israel!

Anonymous said...

to open diplomatic ties with israel..

ape lagi yg putar belit?
org nak perjelasan..perjelaskan la. yang nampak skrg korang yg putarbelit wahai pencacai pakatan!

SuperSamKong said...

aljub anak haram jadah laknatullah

ANACONDA said...

PUKIMAK BERTARAF GAMPANG SUNDAL INI BUKAN SHJ TENSION DGN 1 MALAYSIA...

PUKIMAK NI TENSION DGN DIRINYA SENDIRI SB MAJORITI RAKYAT MALAYSIA MUAK, JELAK & MELUAT DGN CIBAI NI...

PUKIMAK KAU NUAR...

SuperSamKong said...

KOTE ALJUB KERAS TERPACAK KONGKEK PUKI AMOI CINA PUN POLITIK umno/bn punya kerja KE????????

Anonymous said...

ANWAR AKAN HANGIN BILAMANA:-

1. Jasa-jasa beliau menaikkan imej Islam dipuji melambung
2. Perjuangannya yang tak putusputus menentang Kristian/Yahudi ditimbulkan
3. Menyokong Islam sebagai agama rasmi Malaysia
4. Menempelak/Membidas kekejaman Israel dibongkarkan

Anonymous said...

hahaha...anwar takut dgn bayang2 sendiri

hangkedee said...

Kenapa Tuhan memberi petunjuk melalui mulut kapal sinki,"Au war Harus bertaubat"Tolong jelaskan kenapa? dan mengapa? juak juak Hampas.

Anonymous said...

ramai nya bela anwar kat sini...hehehe kata umno trok, tapi dorang meroyan kat sini

SuperSamKong said...

DAH LAMA DAH PEMIMPIN PAS DOK PUTAR BELIT AYAT QURAN DAN HADITH UNTUK MERAIH UNDI MELAYU, TAPI BILA DEPA FIKIR HANYA UNDI MELAYU DEPA TAK BOLEH PERINTAH MALAYSIA SEBAB TU TUKAR KE NEGARA BERKEBAJIKAN PULA UNTUK MERAIH UNDI CINDIA.

PAS GILA KUASA ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

Anwar kena jaga hati Israel dan Yahudi sebab depa bagi duit. Kalau depa nampak Anwar dok sokong Islam dan Melayu, depa pun tak mau bagi duit..
Sekali tu mampusssla aku

Anonymous said...

Malaysia sejak dahulu lagi
menegakkan Islam yg menolak
kaum Yahudi , kaum yg dilaknati
Allah SWT. Seperti yg tertera
di dalam Ayat Al Fatihah iaitu
"...jauhkanlah Aku dari kaum yg
Engkau Murkai..."

Passport Malaysia tertera menolak
hubungan Diplomasi dengan Negara
Israel.

Kita hari-hari membaca Al Fatihah
tetapi mengapa kita harus
mengatakan kita memberi sepenuh
kepercayaan melindungi Israel ?
Perkataan secara khusus ini boleh
mengundang kegoncangan Aqidah kita
sebagai Umat Islam di bawah
pendirian tegas Kerajaan.

Selagi hak rakyat Palestine tidak
di nobatkan, selagi itu tiada
pengiktirafan Diplomasi kepada
Israel. Dan jagan sesekali kita
menjadi Jaguh Kampong mengatakan
kita menjaga keselamatan Israel.
Terang2 bercanggah dengan Surah
Al Fatihah yg di baca setiap Solat
Fardhu.

Kerana Pulut , Santan Binasa.
Kerana Mulut, Aqidah Binasa.

Anonymous said...

Itulah kelebihan Anwar dari Universiti sehingga sekarang. Itu yang diberitahun oleh rakan-rakan Anwar semasa di Universiti. Menarik juga ceritanya tetapi generasi muda tidak tahu cerita itu dan patutlah mereka diperbodohkan oleh Anwar.

Sesiapa yang berhadapan dengan kata-kata/Ceramah Anwar maka yang mendengarnya akan percaya 200% apa yang dikatakan tanpa fikir dan soal baik samaada betul atau tidak.

Itu kelebihan Anwar tak de lain dpd itu.

Rakan ini juga pernah hampir tetipu di Baling dulu. Dia sempat lari kalau tidak dia pun akan kena tangkap kerana buat kerja bodoh. Bila dah sampai ke Baling baru dia tahu dia kena tipu konon yang buat kerja amal rupanya nak kena tunjuk perasaan.

Kalau dulu yang berbohong dah tentu sekarang nak menuju putra jaya tentu lagi besar bohongnya.

Maka pencacai pencacainya pun ikutlah berbohong. Terpaksan hempas pula berfikir macam mana hendak berbohong bagi menjaga kebohongan ketua umumnya.

Kalau jadi PM pun tak mana amannya Malaysia ini. Yang memegang tampuk pemerintahan dah tentu DAP kerana bila melayu berbalah dengan melayu yang untung adalah DAP.

Kena tunggang dengan DAP tak apa tapi kena tunggang dengan melayu UMNO tak boleh. Baik jangan mengaku melayulah.

HIDUP BARISAN

Anonymous said...

Lakunan terbaik untuk tontonan bagi mendapat kepercayaan penajapenaja Yahudi dan Israel

Anonymous said...

Wahai orang Parti Ajaran Sesat (PAS),

Korang asyik kata kerajaan BN dok fitnah tapi yang kao semua dok fitnah kat Rosmah apa cerita? Mana laporan POLIS? Aku pun buleh kalau nak cerita kata pemimpin PAS dok makan duit. Mana pergi duit derma ceramah, duit tabung Memali, tabong seraambi Mekah, duit projek kambing? Ingat kao bijak tapi kao semua tahap tahi anjing nate bewok berlako. Bodoh tak buleh diajar, cerdik (cerdik macam Mahpos) tak boleh diikut.

Anonymous said...

PAS bulan agama

Anonymous said...

Sial..... PAD bukan agama

Anonymous said...

Kera.... PAS

Anonymous said...

PAS itu parti macam UMNO

Anonymous said...

Orang PAS busuk hati

Anonymous said...

PAS gila kuasa. Dapat kuasa gila kumpul harta sesama mereka. Dasar hati busuk, tamak haloba, pendengki dan pendendam...... Sama macam zionis

AMENO CHACHA MARBA said...

TAKDE apa2 pun yg Hangin ke,tension ke? dalam VIDEO Anwar ni!

Anwar cuma Berlawak "Aku Lesing karang...!! 1 Malaysia...."

macam yg Hj Bakhil lakonkan dalam filem P.Ramlee "Labu Labi" lah...!!

Tapi diPUTAR2 dan diSENSASIkan olih GAP & CO,aje....

Tujuan nya??? FITNAH? FITNAH? FITNAH? lah....

SORRY GAP & CO.."NO CAN DO..!!!!!!"

Anonymous said...

Semua ni berlaku kerana Anwar mempunyai terlalu banyak pendirian. Dengan media barat, kenyataannya adalah memihak kepada pro-barat, dengan orang PAS dia cakap akan jaga kesucian Islam, dengan orang Cina dan India dia cakap akan jaga kepentingan kaum minoriti itu. Pendek kata, Anwar kena jaga hati ramai pihak seperti Pro-Israel, Pro-Islam, Pro-PAS, Pro-DAP dan segala Pro yang ada. Oleh itu, jangan dipersalahkan Anwar kerana beliau berkeupayaan untuk menjaga hati semua pihak dan semua pihak pasti akan berpuas hati. Betul tak tuan-tuan ?

ANTI RASUAH,ANTI MURTAD SESAT said...

TENGOK lah,LOW CLASS MENTALITY, bila TAK BOLEH DEBAT BIJAK,MAKI HAMUN LAH..!!!
LU BACA lah SENDIRI,tulisan puak,meroyan,panik nak kalah PRU 13 nanti,tak beberapa bulan lagi...:

----------------------------------

Anonymous said...
Wahai orang Parti Ajaran Sesat (PAS),

Korang asyik kata kerajaan BN dok fitnah tapi yang kao semua dok fitnah kat Rosmah apa cerita? Mana laporan POLIS? Aku pun buleh kalau nak cerita kata pemimpin PAS dok makan duit. Mana pergi duit derma ceramah, duit tabung Memali, tabong seraambi Mekah, duit projek kambing? Ingat kao bijak tapi kao semua tahap tahi anjing nate bewok berlako. Bodoh tak buleh diajar, cerdik (cerdik macam Mahpos) tak boleh diikut.

January 29, 2012 12:27 PM

Anonymous said...
PAS bulan agama

January 29, 2012 12:28 PM

Anonymous said...
Sial..... PAD bukan agama

January 29, 2012 12:28 PM

Anonymous said...
Kera.... PAS

January 29, 2012 12:29 PM

Anonymous said...
PAS itu parti macam UMNO

January 29, 2012 12:30 PM

Anonymous said...
Orang PAS busuk hati

January 29, 2012 12:31 PM

Anonymous said...
PAS gila kuasa. Dapat kuasa gila kumpul harta sesama mereka. Dasar hati busuk, tamak haloba, pendengki dan pendendam...... Sama macam zionis

January 29, 2012 12:33 PM


MALU kan UMNO yg akan PUNOH RANOH!
BNUMNO yg AKAN di BENAMkan...PRU13!

Anonymous said...

Anon yang copy paste kat atas ni ape ke hal...dah save siap-siap ke komen...macam gampang je.

takpe la ko pencacai rela jadi balaci..yang nak dah takde pendirian dah LBGT, Israel dah jadi mainan korang....liberal sangat la korang.

Golek guling lah macamana pun dah hakikat kini rakyat ramai yang dah sedar.

PR perosak bangsa.

Zaeydee said...

Ramailah pulak pembela AlJuburi sejak akhir2 ni di ruangan ini.. tak sangka mereka berminat..tahniah anon 11:42, 11:45, 11:49, 11:50, 11:54, 11:56 dan yang sewaktu dengannya... hujah anda kosong tahap gabang... zaman TM Malaysia sengsara...oh ya baru aku ingat...puluhan ribu rakyat mati kelaparan...negara miskin kedana, anon-anon di atas hidup melarat...banyak rusuhan...bangunan terbakar di sini-sana...dahsyat yang amat TM tu ye...maka masa tu turunlah imam Mahadi bernama Anwar AlJuburi... nak selamatkan Malaysia...tapi sampai ke hari ini...Malaysia tak maju...tak aman...rakyat merempat.. anon2 di atas dok kais pagi makan pagi, petang kais petang..dahsyat ye anugerah Tuhan imam Mahadi Anwar Juburi ni... sayangnya tasbihnya dok menyondol belakang depan, tahmidnya dok sondol china doll dan siam doll.. angkara fitnah dahsyat puak2 UMNO maka hari ini Malaysia masih haru-biru...huru-hara...rakyat papa kedana...anak2 muda nak belajar payah...tak ada university...biasiswa tak ada... puluhan ribu mahasiswa menganggur..
komang spana mu anon2 hamprak pembangkang ni...tak ada fikiran langsung...dok fikir pakai kepala lutut kut...tak boleh ke kamu semua mahasabah diri sikit... kenali Anwar juburi tu dengan dekat... kenapa puluhan rakan rapatnya meninggalkannya... kalau pengikut tahap kapcai takpe jugak...ni timbalan pkr, setiausaha pkr,setiausaha sulit pkr, setiausaha peribadi pkr, ahli parlimen pkr...tak nampak lagi ke...video lucah mainan UMNO?... siapa pelakunnya...dah terang lagi bersuluh Anwar AlJuburi...tapi masih nak berdalih...bersumpah laknat jauh sekali...kes liwat 3 tahun baru hampir selesai...dok tangguh hampir 60 kali...camne dna Anwar juburi melekat kat jubur Saiful Bahari?...ke ada orang2 UMNO tolong melancapkannya untuk Anwar AlJuburi?...MasyaAllah...!
bawalah bertaubat weh...dunia dah nak kiamat dah ni...marilah kita pakat imarahkan perpaduan Melayu.. tapi ayat sentimental ni kau orang tak layan...kau orang suka yang gempak punya...ahli pkr 400,000? napa pulak mesyuarat agung tak cukup 40 orangpun?...kerusi meja ada yang terbang?...kan hebat tu PKR ni...gebang je lebih... realitinya hampas...

Anonymous said...

zaeydee..

aku rasa kau la yg mesti bertaubat..bersubahat dgn pemfitnah..rupa kau pun sama cam datuk trio....nak cari makan ..nak mewah pun tak kan sampai tak takut dosa pahala weii...

Anonymous said...

"I SUPPORT ALL EFFORTS TO PROTECT THE SECURITY OF THE STATE OF ISREAL AND WILL OPEN DOPLOMATIC TIES WITH THE JEWISH STATE"...anwar ibrahim.!!!! sudah terang lagi bersuluh!!!! nak putar belit apenye!!!! BODOH !! KECIK2 TAK NAK MAMPOS!!!

......... said...

nilah dia genarasi coca-cola pepsi cola kfc mcD mcm lagi makan segera barat yg ada...kopitiam apa tiam lagi yg semua klu masak dah sah tak bismilah tmbah la pulak dgn mtvnya apa lagi yg ada kat tv mcm2 hiburan yg menghakis jati diri jgn cakap org muda aku yg dah tua ni pun kadang terngange tengok gelek goyang gerudi kat tv ...ini semua penghakis jati diri campur lg kegaglan didikan agama...anak2 yg jadi harapan kerajaan jadi penetang kerjaan sedih...mahu tak mahu umno kena terima ini adalah silap mereka juga...sama2 perbaiki insyallah

Anonymous said...

akhirnya si jub ni sebut juge 1 Malaysia .. he he! dia dah mula sokong tu! walaupun fobia ha ha ☺ ☺ ☺

Anonymous said...

1 Malaysia ! aku sokong!

Anonymous said...

anu war dah meroyan..ke mana saja dia pi akan nampak logo & laungan 1Malaysia.. tu sebab dia fobia mcm nampak hantu je..kesian..itu tanda2 org yg dah nak lingkop! bertaubatlah sebelum terlambat!

Anonymous said...

ini msia orang cina punya
orang india punya

ini Msia bukan orang Melayu yang punya

teka-teki; siapakah yg pernah meluahkan kata2 di atas?
1. adakah aljuburi
2. aldodomi
3. alpantati

Anonymous said...

1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA
1MALAYSIA

tentu puak-puak PR tengah fobia sekarang ni!

Anonymous said...

betul ketua pakatan dah meroyan kalau dengar 1Msia jiwanya bergetar-getar

kalau tengok lambang 1Msia
terus gelabah tak tentu arah tak keruan
phobia... phobia 1Msia 1Msia 1 Msia

Anonymous said...

apa!!? anugay dah sokong 1MALAYSIA???
jeng jeng jeng!!

Anonymous said...

pegi mampos la lu anwar jubo. hari2 cium bau taik jantan. mcm ni ka mau jadi pemimpin. hahahaha...

boddo punya anwar....pengikut dia 10x boddo...

Anonymous said...

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂!

Anonymous said...

kah kah kah anwar kena main...

Anonymous said...

sekali aku lesing..hahaha gaya mcm hj bakil. bakal pm tu woiii...

Anonymous said...

nilah dia genarasi coca-cola pepsi cola kfc mcD mcm lagi makan segera barat yg ada...kopitiam apa tiam lagi yg semua klu masak dah sah tak bismilah tmbah la pulak dgn mtvnya apa lagi yg ada kat tv mcm2 hiburan yg menghakis jati diri jgn cakap org muda aku yg dah tua ni pun kadang terngange tengok gelek goyang gerudi kat tv ...ini semua penghakis jati diri campur lg kegaglan didikan agama...anak2 yg jadi harapan kerajaan jadi penetang kerjaan sedih...mahu tak mahu umno kena terima ini adalah silap mereka juga...sama2 perbaiki insyallah

January 29, 2012 1:29 PM

----------------------------------

tak payah nk salahkan media cetak or eletronik kalau anak2 sendiri jadi melaun. salahkan diri sendiri. bukan gov or media tu paksa hang beli tv dan langgan rancangan tv pun. takda sapa paksa. hang yg pi beli dan langgan nk salahkan org lain. takda sapa jugak yg paksa hang biar anak hang dok sakan melayan hiburan. anak2 org media tu pun tak sakan melayan hiburan kalau hang nak tau. salahkan diri sendiri dululah yg tak reti nak kawal anak sendiri.

kawan aku yg duduk kat US tu, yg hiburan dan mcm2 gejala lagi hebat dr kat sini, anak2nya terurus dari segi agama, adab dan tingkahlaku... takda pun jadi mcm org putih... malulah sikit kalau org islam yg dok negara kafir masih lagi kuat pegangannya dan tak menyalahkan sapa sdgkan kita ni dok salahkan org lain kalau anak dan generasi kita jadi setan dan bodoh. jgn nak cari alasan rapuh utk lepaskan diri dr kesilapan sendiri la. aku sendiri tak ada tv kat rumah atas choice aku. so mana2 anak saudara yg dtg rumah aku kena hormat keputusan aku. if nak spend dgn aku, make sure really spend our quality time together...pucuk pangkalnya kita. takda pun anak2 saudara aku mengeluh or tak suka dtg spend time dgn aku... guna akal fikirlah jgn nak salahkan sapa2

Anonymous said...

hoi hangpa semua tak tau

aku kena maintain lakunan aku. 1 salinan video ni nak hantaq p Jurusalem Post.....kaya aku

AMENO CHACHA MARBA said...

TENGOK lah,LOW CLASS MENTALITY, bila TAK BOLEH DEBAT BIJAK,MAKI HAMUN LAH..!!! CKP BOZO..
LU BACA lah SENDIRI,tulisan puak Anoneh anoneh,meroyan,TULIS bukan2,panik dah nak kalah PRU 13nanti,tak beberapa bulan lagi...:

Masa tu UMNO akan PUNOH RANOH!
BNUMNO AKAN di BENAMkan...dlm PRU13! TU SBB NAJIB TAK BERANI buat PRU bulan Mach ini...!!

AMENO Cha Cha Marba said...

SOKONG ANTI-RASUAH,ANTI MURTAD SESAT,agar berikan kesedaran kpd puak2 pelampau BNUMNO,agar merasa bahawa PAKATAN RAKYAT dah kuat dan tak takut lawan depa......

........LAWAN TETAP LAWAN.........

anti bohmau said...

anon 1:22 PM,

meh ambo tulung terjemahkan, deh?

"I SUPPORT ALL EFFORTS TO PROTECT THE SECURITY OF THE STATE OF ISREAL AND WILL OPEN DOPLOMATIC TIES WITH THE JEWISH STATE"...anwar ibrahim.!!!!

anwar berahi kato: "SAYA MENYOKONG SEMUA USAHA UNTUK MELINDUNGI KESELAMATAN NEGARA ISRAEL DAN AKAN MENJALINKAN HUBUNGAN DIPLOMATIK DENGAN NEGARA YAHUDI ITU" keh eh ek hek...

APA YG ORANG UMNO, PRO-UMNO, BLOGGERS & ORANG YG PAHAM BI BERBOHONGNYA? JELAS ANWAR NAK BUAT KERJA GILA!!!! PR TERUTAMANYA PAS SUKA, KAN? KAN? KAN?

Anonymous said...

PELIWAT DAN PENZINAH PUJAAN HATI PARA PENCACAI DAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT!!!

Anonymous said...

HIDOP TUN M!!

HIDOP UMNO!!

HIDOP BN!!

Anonymous said...

YANG BERLAKON DALAM VIDEO LUCAH SEDANG MAIN PELACUR CINA DAN BERKOTEK BENGKOK TU AKAN MENJADI PM MALAYSIA!!

PM = Pembelot Melayu!!

Anonymous said...

ORANG PAS DAN PKR BERHATI BUSUK MCM BANGKAI DAN PENDENDAM!!

TIDAK LAYAK MEMIMPIN NEGARA!!

CUMA LAYAK MEMIMPIN PENCACAI2 YANG BEROTAK UDANG DAN LEMBU!!

Anonymous said...

ORANG2 PAS YANG BENAR2 MENEGAKKAN AGAMA DAN BANGSA SUDAH MENINGGALKAN DAN AKAN MENINGGALKAN PARTI LAKNAT TU!!

ORANG2 PAS YANG MASIH BERSAMA PARTI ISLAM SONGSANG TU ADALAH PENEGAK KOTEK BENGKOK!!!

Anonymous said...

WAHAI RAKYAT MALAYSIA!!!

ADAKAH KAMU INGINKAN PELIWAT, PENZINAH, PEMBELOT DAN PENOKONG MURTAD DAN YAHUDI MENAJADI PEMIMPIN KAMU??

JIKA TIDAK JANGAN BIARKAN DIRI KAMU DI LIWAT OLEH SI PELIWAT TEGAR!!!

Anonymous said...

KERANA PULOT SANTAN BINASA.

KERANA BONTOT ANWAR ALJUBS BINASA.

Anonymous said...

AMENO CHA CHA MARBA SAID...

SOKONG ANTI-RASUAH,ANTI MURTAD SESAT,agar berikan kesedaran kpd puak2 pelampau BNUMNO,agar merasa bahawa PAKATAN RAKYAT dah kuat dan tak takut lawan depa......

........LAWAN TETAP LAWAN.........

January 29, 2012 3:42 PM

--------------------------------------------

OIII BODOH DAN BAHLOL!!

NAK LAWAN PAT MANA ??

BILEK HOTEL KA BILEK 121??

KO TAROK KY BANYAK2 PAT BONTOT KO BYK2 NANTI JAP LAGI SI AL- JUBURI DATANG.

Anonymous said...

Zaeydee!!

BAIK ARH!!!

Anonymous said...

PENCACAI2 PR MENYEBOK PAT SINI SEBAB DI MAKAYSIApuKINI DAH TAK LAKU!!

PENCACAI2 SIAL HARAM JADAH!!!

Anonymous said...

Tak boleh tahan aku ketawa macam nak pecah perut!!

Bila baca kesah HINDRAF KELING PARIAH kena perambat dgn orang kampong Jln Kebun. Melucukan ia lah orang Islam Pencium Burit yakni Mat Sabu ada hadir sebagai penceramah lari lintang pukang!!

Nasib baik Polis tak datang kalaubtidak mesti kena tuduh langgar si Sial Laknat tu.

Tapi kan kalau kena langgar sampai mampos pon baik. Pastu bakar mayat dia supaya kuman dia tak menjangkit orang lain.

Anonymous said...

1) TAK PERNAH SEPANJANG RIWAYAT MSIA MERDEKA ADA SEORANG PEMIMPIN MELAYU/ISLAM BERANI BERSUARA SUPAYA UBDANG2 LAPUK HOMOSEKS/LIWAT DIKAJI SEMULA ATAU DIBUAT PERUBAHAN

2) TAK ADA SEORANG PEMIMPIN MSIA SAMA ADA MELAYU ATAU BUKAN MELAYU BERSUARA SECARA TERBUKA MEMBERI SOKONGAN TERHADAP NEGERA ISRAEL, KALAU HANYA BERKECUALI OK SIKIT TAPI INI BAB SOKONG YAHUDI

3) APAKAH TAFSIRAN SEMUA INI?
ISRAEL LEBIH MULIA DARI PALESTINE. SEPATUTNYA YG LEBIH AFDAL SOKONG DULU PEMBEBASAN/KEUJUDAN NEGARA PALESTINE, APA NAK JADI PADA ISRAEL USAH AMBIL PUSING.
4). PENGAMAL2 SODOMI DI MASIA AKAN BERTAMBAH RAMAI. PENGUNJUNG2 CUTI2 SODOMI AKAN RAMAI DATANG KE MSIA
5). SOAL KEMURTADAN ORANG MELAYU TAK BEGITU DILAYAN DAN DIAMBIL BERAT
6). MASALAH SOSIAL, KERUNTUHAN AKHLAK, PERCERAIAN, BUANG ANAK AKAN MENJADI-JADI TAPI BAGI PIHAK PEMERINTAH INI PERKARA BIASA

.....HAI HANCUR HANCUR SERAM NGERI FOBIA FOBIA ...JIKA FUAK FUCKATAN JADI PEMERINTAH.

AMENO CHACHA MARBA said...

AMENO CHACHA MARBA said...
TENGOK lah,LOW CLASS MENTALITY, bila TAK BOLEH DEBAT BIJAK,MAKI HAMUN LAH..!!! CKP BOZO..
LU BACA lah SENDIRI,tulisan puak Anoneh anoneh,meroyan,TULIS bukan2,panik dah nak kalah PRU 13nanti,tak beberapa bulan lagi...:

Masa tu UMNO akan PUNOH RANOH!
BNUMNO AKAN di BENAMkan...dlm PRU13! TU SBB NAJIB TAK BERANI buat PRU bulan Mach ini...!!

January 29, 2012 3:38 PM

AMENO Cha Cha Marba said...
SOKONG ANTI-RASUAH,ANTI MURTAD SESAT,agar berikan kesedaran kpd puak2 pelampau BNUMNO,agar merasa bahawa PAKATAN RAKYAT dah kuat dan tak takut lawan depa......

........LAWAN TETAP LAWAN.........

Anoneh,Anoneh..1.34m sampai 2.11pm,4.24,4.26,4.30,4.59,5.01,,tulisan puak,meroyan,panik nak kalah PRU 13nanti,tak beberapa bulan lagi...:

MCM,Kalo Manusia nak MATI,100 HARI SUDAH ADA PETANDA nya...dan korang lah,Anoneh,anoneh adalah PETANDA!!!

......... said...

tak payah nk salahkan media cetak or eletronik kalau anak2 sendiri jadi melaun. salahkan diri sendiri. bukan gov or media tu paksa hang beli tv dan langgan rancangan tv pun. takda sapa paksa. hang yg pi beli dan langgan nk salahkan org lain. takda sapa jugak yg paksa hang biar anak hang dok sakan melayan hiburan. anak2 org media tu pun tak sakan melayan hiburan kalau hang nak tau. salahkan diri sendiri dululah yg tak reti nak kawal anak sendiri.

kawan aku yg duduk kat US tu, yg hiburan dan mcm2 gejala lagi hebat dr kat sini, anak2nya terurus dari segi agama, adab dan tingkahlaku... takda pun jadi mcm org putih... malulah sikit kalau org islam yg dok negara kafir masih lagi kuat pegangannya dan tak menyalahkan sapa sdgkan kita ni dok salahkan org lain kalau anak dan generasi kita jadi setan dan bodoh. jgn nak cari alasan rapuh utk lepaskan diri dr kesilapan sendiri la. aku sendiri tak ada tv kat rumah atas choice aku. so mana2 anak saudara yg dtg rumah aku kena hormat keputusan aku. if nak spend dgn aku, make sure really spend our quality time together...pucuk pangkalnya kita. takda pun anak2 saudara aku mengeluh or tak suka dtg spend time dgn aku... guna akal fikirlah jgn nak salahkan sapa2
-----------------------------------

alhamdulilah dgn izin allah setakat ini anak dan isteri aku masih beriman tak rosak akidah aku akan terus berusha mempertahan akidah keluarga aku alhamdulilah dan tahniah utk sahabat kau yg berada di u.s dgn izin allah walau berada dinegara yg cukup mencabar utk org islam dia masih mampu mempertahankan akidah keluarga tahniah juga utk kau dari apa yg kau gambarkan kau keluarga kau dan anak2 saudara kau berada dibawah lindungan allah dan kau mampu hidup tampa t.v dalam dunia moden alhamdulilah....masyallah aku kagum

tapi mcm mana dgn org2 yg lemah iman tipis jati diri kurang arif ttg hukum hakam mcm mana dgn mereka yg berasal dari keluarga yg pecah belah yg tak mampu nk "make sure really spend our quality time together" mcm mana anak2 pd ibu tunggal atau bapa tunggal yg terpaksa kerja si malam yg keluar anak masih tidur dan balik anak sudah tidur salah mereka juga ke? nak biar anak2 kita hilang arah hanyut dgn fitnah dajjal...aku yakin tak siapa yg minta dibesarkan dgn tampa didikan agama

jgn terlalu berbangga dgn siapa diri kita allah mampu menarik balik begitu saja bila2 dia suka

media bertanggungjawap atas apa yg disiarkan dn akan dipersoalkan ttg apa yg disiarkan diakhirat... begitu juga pemimpin akan disoal kemana arah org yg dipimpin dibawa...ketua keluarga akan disoal jawap bagaimana dia mendidik keluarganya...setiap dari kita akan ditanya ttg tingkah laku kita didunia...aku tak salahkan keraajan semata mata tapi keadaan sekeliling mampu mempengaruhi seseorang

tetapi point aku bkn apa yg aku tulis diatas point aku kenapa anak muda yg menjadi harapan kerajaan tebalik jadi penentang kerajaan?? setakat yg aku tahu dari kuliah2 kat masjid atau surau apa yg kita lihat apa yg dengar apa yg kita makan akan membentuk siapa diri kita di tambah lagi ada pulak manusia bernama anuar ibrahim aku yakin kau faham apa maksud aku:)

Anonymous said...

HAHAHAHAHA

BODOH LAH KAU PUAK UMNO..KAU ORG SEMUA TU MEMAKI SESAMA SENDIRI...MANA ADA PENYOKONG PR YG NAK BACA BLOG BANGANG PRO UMNO NI..

YANG RAJIN PUN ADA LAH SORANG HAMBA ALLAH YG NIAT IKHLAS KERANA ALLAH TOLONG COPY PASTE KAN UNTUK NASIHATKAN KAU ORG SUPAYA BERTAUBAT..JGN SUKA MEMFITNAH..MEMAKI DAN MENCARUT JER..HAMBA ALLAH TU PUN BUKAN ORG POLITIK..MANUSIA BIASA ..BUKAN BLOGER UPAHAN..TAK DPT SATU SEN PUN..APA YG DIA BUAT HANYA KERANA ALLAH..JADI TAK PAYAH LAH KAU ORG MERAUNG TAK TENTU PASAL..BUAT PENAT JER..TAK AKAN ADA PUN PENYOKONG PR YG TERINGIN NAK LAWAT MANA2 BLOG PRO UMNO..

RAMAI RAKYAT M'SIA SUKA BACA MALAYSIAKINI..LEBIH TELUS.

Anonymous said...

January 29, 2012 7:18 PM

sebab itu aku ckp, jgn salahkan gov or umno kalau anak2 jadi penentang... pucuk pangkalnya kita mak bapak ni bagaimana kita didik anak kita. apa kita bg makan anak kita itu bkn masalah gov or umno... bagaimana kita dpt duit/rezeki bg anak bini kita makan itu bukan masalah gov or umno... itu masalah kita. gov & umno dah bg keselesaan... mahu belajar, mahu berjaya dunia akhirat takda sapa halang pun... soal anak muda yg lemah iman ibu bapalah yg tanya diri... cth takkan kalau anak kita fail exam kita nk salahkan cikgu yg mengajar 100%? anak blk rumah kita check tak study dia tiap hari? anak exam kita pastikan tak mrk study elok2? anak bergaul dgn kwn2, kita check tak sapa kwn2 anak2 kita. so kalau anak2 remaja skrg ni lemah iman... kita selidik blk... 90% apabila diselidik puncanya adalah kedua ibubapa itu sendiri lemah iman dan tak berilmu. dalam al-quran pun dah ckp... TIADA SIAPA YG DAPAT MENGUBAH KAMU SELAIN KAMU SENDIRI... kalau gov & umno dah hasilkan mcm2 utk anak bangsa berjaya dunia dan akhirat maka kita mak bapak la yg perlu pastikan anak2 pergi ke arah itu, bukannya mengharap gov & umno yg jaga serba-serbi.

berapa ramai juga di malaysia ni yg anak remaja tgk hiburan dan makan mende yg sama tp tetap jadi manusia elok. kalau kita tak mahu anak2 kita jadi penentang... maka be the example first... soal makan ke apa kita yg uruskan utk bg mrk makan apa dan tgk apa. semuanya kat tgn kita. berapa ramai pula anak2 dr kalangan pemimpin yg mengaku lebih islam dr org lain tp anak2 pun tak ke mana dan perangai pun ntah apa2...

bg aku mudah... pilihan di tgn kita. bagaimana kita mendidik anak2 adalah cermin siapa kita. jika anak2 jadi penentang selidik dulu siapa mak bapak... jika mak bapak mendidik ke arah itu apatah lagi anak muda yg jiwanya tidak sematang mana.

Anonymous said...

ANWAR AL-YAHUD

......... said...

anon 8.37
apa yg kita lihat makna apa yg kita tonton hari2 dari kaca t.v hingga ke papan iklan ditepi jalan iklan2 besar didinding gedung beli belah sampai ada iklan yg pakai coli dan seluar dalam saja... siapa yg luluskan ...

apa yg kita dengar apa yg keluar dari corong2 radio hanya hiburan2 yg agak melalaikan siapa yg bagi tu tak masuk lagi sambutan2 seperti tahun baru dn mcm sambutan lg siapa yg bagi kebenaran...

satu2 nya siaran radio yg islamik hanya ikim fm klu di tv3 hari jumaat ada al kuliah tv9 alhamdulilah boleh diangap satu pemulan yg baik tapi sambutan mungkin tak sehebat juara lagu peringkat akhir....

apa yg kita makan hari2... siapa yg kawal apa yg boleh jual apa yg tak...mungkin kau tahu mungkin tidak tahu fakta ttg siapa siapa disebalik coca cola pepsi cola mcD kfc dn byk lg jenama dari barat yg mana D.N.A makanan2 keluaran mereka di ubahsuai bkn saja utk mengelap hati umat islam yg memakanya tapi diubahsuai supaya org islam menderhaka pada allah satu isu selalu diperkatakan para ulama2 luar dan dlm negara... kau boleh cuba dengar ceramah Shiekh Imran Hosein atau Maulana Imran Hosein atau ulama2 yg seangkatan dgnnya aku tak salahkan benda2 ni sepenuhnya tapi hakikat manusia ada yg lemah ada yg kuat jadi bkn kah tanggung jawap yg kuat membantu yg lemah?

minta maaflah byk2 bagi aku kerajaan ada peranan ibu bapa juga ada peranan guru2 memainkan peranan masyarakat juga ada peranan aku tak kata umno 100% salah dan kita tak patut meletakan semua kesalahan pada ibu bapa mcm aku katakan tak semua ibu bapa mampu lakukan apa yg kau mampu lakukan ada mak bapak sokong umno anak2 sokong pkr ada laki pas bini barisan bagi kau mungkin ini pekara mudah tapi mungkin tidak utk org lain mungkin rambut sama hitam tapi beban yg ditanggung lain2

Anonymous said...

apa itu ABU?
mengapa ABU?
bila ABU?
ABU
ABU
ABU
ABU
PRU13.. tetap ABU!