Wednesday, January 11, 2012

ANWAR MAMPOS KEMBALI

Pihak pendakwaan akan memfailkan rayuan kes liwat.
Oohhh jangan kata mahkamah tak adil ya.

posted from Bloggeroid

158 comments:

Anonymous said...

SAPER2 RAKYAT M'SIA YG PRIHATIN..TOLONG BACA BLOG PAPAGOMO..PAPAGOMO TELAH MEMAKI2 DAN MEYUMPAH HAKIM..TOLONG2 BUAT REPOT POLIS YER..PAPAGOMO TELAH MENGHINA MAHKAMAH...
KALAU LAH PENYOKONG PR YG CKP MCM TU..AKU TAK TAHU LAA..PELIK2 NEGARA M'SIA NI.

Anonymous said...

Sokong Saiful buat rayuan.....

Anonymous said...

Kali ini kena pastikan si tua kutuk menerima hukuman setimpal dengan perbuatannya. Harap-harap pihak pendakwa kaji betul2 kes OJ Simpson yang terlepas daripada sabitan membunuh akhirnya berjaya didapati bersalah.

Sama macam kes Saiful, hakim menolak sebab DNA dikhuatiri tercemar. Pastikan juga hujah-hujah pihak pendakwa benar-benar kredible. Jangan sampai hakim beri ulasan setakat dua minit dan kemudian pergi.

-jln. ledang ke kg. gelam-

Anonymous said...

Pg tadi ada terdengar berita dr sebuah radio swasta... bom tersebut ada no siri tapi polis kata bukan depa punya... aku pon tertanya2 dlm hati bom buatan sendiri ada no siri ke?

HAHA..LU FIKIR LA SENDIRI..KEJI SUNGGUH KEJI PERANCANGAN KAMU SEMUA..KAMU TIDAK TAHU LAGI PERANCANGAN ALLAH..ALLAH MAHA BESAR

Anonymous said...

INI YANG DIKATAKAN "SHORTLIVED HAPPINESS".....MUSLIMAH2 TENTU TENGAH CARI LAGU2 GOSPEL YANG LAIN.

ELOKLAH MUSLIMAH DENDANGKAN LAGU TU UNTUK ANWAR PULA.

Anonymous said...

MANA MAU LARI HA????

BILA BEBAS KATA MAHKAMAH ADIL ...

KALAU DIDAPATI BERSALAH AKAN KATA MAHKAMAH BONEKA....

PUAK-PUAK BERUK MEMANG MACAM TUT...

Anonymous said...

Sabuah SAJAK bertajuk "DIRI SENDIRI" (Ihsan teman FB).

Peserta 901 letupkan DIRI SENDIRi.
SARBAINI lompat DIRI SENDIR.
TEOH terjun DIRI SENDIRI.
KUGAN pukul DIRI SENDIRI.
ANTATUYA C4 DIRI SENDIRI.
ANWAR tumbuk DIRI SENDIRI.
LEMBU beli kondo untuk DIRI SENDIRI.
IBRAHIM LIBYA tembak DIRI SENDIRI.
ENJIN JET hilang DIRI SENDIRI.
BAHARUDDIN lemas DIRI SENDIRI.
PULAU BATU PUTIH hilang hak DIRI SENDIRI.
TANJONG PAGAR serah DIRI SENDRII.
SAFWAN pijak DIRI SENDIRI.
... BLOK MINYAK pindah DIRI SENDIRI.
RAKYAT susahkan DIRI SENDIRI.
NEGARA rosakkan DIRI SENDIRI.

Maka....
RAKYAT buatlah keputusan DIRI SENDIRI.
Fikirlah untuk DIRI SENDIRI.
Silap pilih salahkan DIRI SENDIRI.
Sebab yang susah pasti DIRI SENDIRI.
Undi adalah hak untuk DIRI SENDIRI.
Jangan biarkan kerajaan buat negara Macam harta DIRI SENDIRI!

Sekian dari DIRI BIN SENDIRI.

next.. akan datang lagi penambahan.

Anonymous said...

penyokong pr, pemimpin pr dah lama dah dok maki hakim. mahkamah tempang konon. bukan tu saja buat fitnah dan maki PM, maki polis boleh kata selalu. nak heran apa jika papagomo mengamuk.bukan selalu dia buat. hangpa pulak dok buat kerja tu dah lama dah...pasai hangpa adalah golongan sakit jiwa. malaysia tak pelik, yang pelik ialah keluarga puaka tu.

Anonymous said...

MANA MAU LARI HA????

BILA BEBAS KATA MAHKAMAH ADIL ...

KALAU DIDAPATI BERSALAH AKAN KATA MAHKAMAH BONEKA....

PUAK-PUAK BERUK MEMANG MACAM TUT...

Anonymous said...

sendiri bawa, sendiri taruh, kemudian tuduh orang lain . . . gila tak gentlemen. sama macam penjajah british buat dulu. Bunuh, Letup, Bakar rumah orang kampung kemudian tuduh puak-puak aliran kiri yang buat.

Anonymous said...

Takan majlis sendiri di sebotaj oleh ahli sendiri.. mari kita lihat siapa yang sibuk menyebuk dlm majis itu? orang nak berhimpun dgn aman dan letih2 mintak permit takan nak rosak nama baik majlis sendiri....so lu all fiikir la sendiri siapa yang menyebuk pada hari itu selain polism yg menjaga ketenteraman awam....dalam hal ini aku tak nak tuduh sesiapa tapi kalau di fikir kan semua dah cantek tiada water canoon perserta berhimpun dgn aman, tiada pasu pecah, orang boleh datang dan balik dgn aman tiada tangkapan kenapa? peniaga terseyum lebar hasil niaga abis licin,...last sekali berlaku pulak letupan... sedangkan sebelum ini perhimpunan yg di anjur oleh PR kecoh berpunca kerana provokasi pihak tertentu , oleh kerana provokasi maka perhimpunan aman jadi lintang pukang. kenapa semalam tiada provokasi himpunan kita aman? hanya letupan bom saha yg mencacatkan himpunan kemarin...

Anonymous said...

polis kata anwar mencederakan diri sendiri, sprm kata arwah sharbani terjun tingkap bunuh diri sendiri, teoh beng hock pun sama bunuh diri sendiri, altantunya punya dengar ceritanya letupkan diri sendiri, mahasiswa upsi hari itu pun polis kata repuh cermin klinik untuk mencederakan diri sendiri juga. terkini penyokong PR bawa bom untuk mencederakan diri sendiri juga. lepas ni jgn terkejut jika orang awam nak buat report polis akan kata kita saja buat fitnah rompak rumah sendiri, menfitnah diri sendiri. POLIS MALAYSIA SAMPAI KIAMAT MACAM TU LA. satu lagi jgn terkejut jika saiful meliwat diri sendiri. hehe.

kingnek said...

Sebenarnya GAP, dalam euforia kes ini, ramai tak sedar, berapa hampirnya ada rusuhan tahap Mesir yang diinginkan pihak Zionis yang menaja Brader Anwar Bin Ibrahim. Mereka sudah amat yakin bahawa B.A.B.I akan didapati bersalah oleh mahkamah. Lantas, penyokong B.A.B.I yang ramai di luar akan menjadi mengamuk dan enggan beredar walaupun dipujuk pihak polis. Kemudiannya, ada beberapa bom diledakkan, seperti yang telah terjadi hari itu. Bom tersebut menggunakan timer, masa selepas perbicaraan B.A.B.I. Siapakah dalangnya? jangan terperanjat, dalangnya adalah agen CIA. Mangsa akan menuding jari kepada UMNO dan juga Perkasa yang ada hubungan dengan UMNO. Dengan kemarahan dan emosi yang kuat setelah B.A.B.I didapati bersalah (dalam senario tersebut), bercampur dengan ledakan bom yang dituduh terhadap pejuang Melayu Islam, ini akan membuat keadaan menjadi huru-hara. Tetapi false flag tersebut, seperti tragedi 9/11 yang dilakukan oleh Illuminati kemudian dituduhnya orang Islam, tidak berjaya kerana BABI didapati tidak bersalah. Dalangnya adalah agen CIA yang berata di dalam PKR, juga dalam PAS dan DAP, tapi lebih dalam PKR. Saya amat hairan tiada blog yang mengupas kejadian tersebut, CIA dan MI6 hampir2 menjatuhkan kerajaan Islam Melayu tempoh hari, di hadapan berpuluh-pulah pihak media antarabangsa, termasuk aset Illuminati Al Jazeera, BBC dan CNN!

Anonymous said...

Pelik betoi, antara bom yg meletop tuh ada di bawah 'KON POLIS' yg di letak kat kawasan mahkamah. 'KON POLIS' tuh mestilah pihak polis laa yg letak pagi2 dekat kawasan tuh. Bila masa ada org mai dok bom kalau tak geng2 depa jugak yg letak laa kat situ kan? Heran jugak pihak polis yg buat kawalan dgn geng2 Ibrahim Frog serta Perkida tak pulak cedera terkena ledakkan tersebut....tobat heran nie.

Anonymous said...

Cakap ler apa pun puak-puak PR nie kepala dah jem,...phobia dengan nama UMNO...pelikkan kenapa tak MCA n MIC....jawapannya mudah...melayu-melayu bodoh PR ni dia tak perasan diri dia jadi alat untuk serang melayu juga....rasanya kalau orang yang rasional boleh nampak.

Jadi kalau rasa diri tu melayu bumiputra jangan la jadi bodoh piang. Tak sedar diri jadi alat....

Anonymous said...

99.9999% rakyat Malaysia percaya letupan itu BUKAN daripada Pakatan Rakyat.
Yg bawa samada Polis atau Perkasa atau PEKIDA.

Kalau C4 boleh bawa...takkan benda kecil ni tak mampu bawa. Betul

Anonymous said...

BUKAN MAIN HEBAT DAHSYAT MAHKAMAH MSIA NI AKU DAH KATA AWAL2 PEMBEBASAN TU HANYA WARMING UP KE ARAH PENGHAKIMAN YG BISA MENGEGARKAN BIARPUN TAK MENGEJUTKAN PASAL MAJORITI RAKYAT SUDAH TAU AKAN CERITA PENGHUJUNGNYA.

BELUM HABIS LAGI ADA LAGI 3 ROUND. TAPI ROUND KE2 PUN AGAKNYA SUDAH ADA YG KO BUKAN TKO (TECHNICAL KNOCK OUT).

SAIFUL MEMANG BERHAK MEMBUAT RAYUAN. TAK GUNA BICARA PANJANG SAMPAI LEBIH 3 TAHUN. KALAU SAIFUL TAU YG DITUDUH BEBAS TAK GUNA BUAT LAPORAN POLIS. BUANG MASA JA BUANG DUIT RAKYAT BUANG TENAGA DAN FIKIRAN. ELOK LAGI BAGI SAIFUL SAMBUNG BELAJAR DAPAT JUGA SEGULUNG IJAZAH.

YA ALANG2 MENYELUK PEKESAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN GENGAM BARA API BIAR SAMPAI JADI ARANG.

LEPAS NI NANTI TAU LAH BAHAWA LANGIT ITU SANGAT TINGGI DAN BUMI YG DIPIJAK ALANGKAH RENDAHNYA.

Anonymous said...

senangnya pihak berkuasa main tuduh2....kalau macam itu rakyat pun boleh main tuduh2, bom itu dirancang sebab itu tidak kuat letupanya supaya menghalalkan akta perhimpunan aman yg kononya demontrasi akan menjadikan huru-hara dan letupan bom serta mcm2 keganasan

Anonymous said...

PERHIMPUNAN BERSIH- PARANG, GOLOK, PISAU DIJUMPAI..SIAPA JUMPA?,, POLIS...SKRG BOM BAWAH SKITER POLIS..SKRIP SAMA TU..FIKIR2 LA..SIAPA PUNYA ANGKARA..

Anonymous said...

aku mau tanya satu jek..parang, molotov yg jumpa dpn SOGO time demo BERSIH tu pe cite? takkan tak dpt tangkap lg kot tuannya..wa

Anonymous said...

Ya sokong Saiful 101%!!

Di Mahkamah Rayuan mintak tanggoh perpuloh2 kali mcm si Anwar Al-Juburi!!!

Tanggoh sampai bertahun2 dan melewati PRU13!!!

Kasi Arwah sama PAKATAN RABAKSSSSSS!!!!

Anonymous said...

Kenapa tak panggil pakar bom, siasat letupan itu.. Bkn kah malaysia ada pakar BOM. Siasat lah. Kalau kes Altantuya dulu boleh pergi tempat tu, dalam kawasan hutan lagi. Ini dekat jln duta jer.. Dekat dgn Bukit Aman.. Ke memang dah tau siapa yang buat? Sebab tu dilambat2kan. Tenguk sekarang.. Utusan dah mendahului penyiasatan. Utusan Meloya Dah lebih tau dari Pehak berkuasa.

Anonymous said...

Sebab semalam korang tak jadi beruk....pernah tak bertembung beruk jantan dominan tunjuk garang nak cakau orang??...
Ni beruk tengah gembira "persis beruk baru lepas mengawan"...nama nak garang nak provok/serang/rempuh polis....
Rosak kan pemikiran boneka2 ni...diri tu dah la paneh baran kena api2 sikit dengan pemimpin korang terus jadi ungka....nak buat macamana suka sama suka.

Anonymous said...

Semua dah tahu keputusan hakim hanya dibuat secara lisan dalam sekitar 2 minit sahaja. Ada sesuatu yg tersembunyi.

Secara logic nye keputusan hakim ditulis dgn panjang lebar. Kalau tidak ratusan mukasurat, sudah tentu paling kurang beberapa belas mukasurat.

InsyaAllah keputusan hakim selepas rayuan dibuat akan merungkai dengan terperinci untuk menghantar yg tertuduh kepenjara sehingga 20 tahun. Insyaallah!

Harap bersabar sedikit saja lagi... Percayalah.

Anonymous said...

ANON 8:38 PM!!!

YA AKU SETUJU MMG PELIK NEGARA MALAYSIA NI!!!

PELIWAT BOLEH TERLEPAS DARI HUKUMAN!!!

PELIK!!!! PELIK!!!!

Anonymous said...

Dalam malaysia ni apa nak heran kes NFC polis kat tak ada kes setlah pada awal siasatan alih alih mamat sorg kena tangkap tapi kes lain lak Md salleh dakwa mamati tiupu NFC lain yg kena tuduh yg lain kena tangkap. Yg kena tuduh lak jadi hero bela lembu Mlaysia tanah air ku yg permain . NI kes dia tuduh lah PR yg buat kes TTR 2 cpt lak polis jumpa sapa yg buat

Anonymous said...

Bila kata PAK POLIS bodoh marah, takkan penyokong PR nak letupkan BOM tersebut selepas keputusan mahkamah mengumumkam DS Anuar Ibrahim dibebaskan dari tuduhan, tentu puak PR seronok dan gembira.Tapi apa hal pulak puak yang tak berpuas hati setelah keputusan pembebasan tersebut??? .Diharap dapat menyiasat secara terpeninci, jangan dok cuba serkap jarang, akhir PR rakyat juga yg jahat.Bagaimana dengan PERKASA dan PEKIDA????????...Kejadian tersebut berlaku SELEPAS KEPUTUSAN MAHKAMAH memihak DS Anuar Ibrahim. Fikir fikir sendiri wahai pak polis

Anonymous said...

Mungkin mereka ingat Anuar disabitkab bersalah, so adelah puak2 yang nak anuar dipenjara ni pasang bom, alih2 anuar dibebaskan..Pelik juga yer, gembira dibebaskan mahkamah, tapi dituduh pula pasang bom jangka..Lawak antarabangsa.Skrip lakonan yang ralat.

Anonymous said...

January 11, 2012 8:38 PM

papagomo berani buat mcm tu sb puak kamu jugaklah yg mempeloporinya. puak kamulah yg jadi dalang hina mahkamah bukan sekali dua, dah berpuluh kali dah kamu hina. kalau puak kamu yg awal2 hina mahkamah tak kena tindakan apa2 oleh mahkamah so kenapa papagomo tak blh buat? kenapa nk suruh suruh report polis? sblm suruh org report polis pasal papagomo... puak korang buat report polis dulu sb anwar dan pemimpin korang LAGI DULU DAN LAGI BYK HINA MAHKAMAH!! bodoh punya pencacai... boleh jalan dgn spin korang. korang yg mula2 buat korang nk salahkan org lain. korang yg bg contoh tak baik dah org lain ikut korang nk marah. tak ke bingai?

Anonymous said...

pusingan prtama aljubori dan penyokong jubo meraikan kemenangan dengan yahudi USA
Pusingan kedua giliran aljubori akan mengigil kembali
kebenaran semakin terserlah..insyallah prangkap sedang mengena insyallah...spandai pandai aljubori menipu akhirnya jatuh ke lobang kunyit semula.... pada tok nik sorri gua nak mintak maap sama aljubori....

Anonymous said...

January 11, 2012 9:04 PM

tlng baca fakta la bro... nama pun bom jangka! time dah di set bro oi. aku ykin bom tu dibawa oleh puak korang sb korang yakin nuar kena penjara so korang nk bikin kecoh sb tu bom tu di set time awal sb korang tak sangka mahkamah hanya bg keputusan dlm 2 minit jek. puak korang yg plan tu jangka korang sure sakan dok nunggu alih2 dua minit. nk pi matikan time bom dah sah takut kantoi kannnnnnnnnnnn... jgn nak spin ceritalah kata gov yg set la itu la ini la. sebenarnya korang dah mmg rancang nk huruharakan tmpt tu awal2 lagi tp Allah Lebih tahu perancangan korang!!

Anonymous said...

Sabuah SAJAK bertajuk "DIRI SENDIRI" (Ihsan teman FB).

Peserta 901 letupkan DIRI SENDIRi.
SARBAINI lompat DIRI SENDIR.
TEOH terjun DIRI SENDIRI.
KUGAN pukul DIRI SENDIRI.
ANTATUYA C4 DIRI SENDIRI.
ANWAR tumbuk DIRI SENDIRI.
LEMBU beli kondo untuk DIRI SENDIRI.
IBRAHIM LIBYA tembak DIRI SENDIRI.
ENJIN JET hilang DIRI SENDIRI.
BAHARUDDIN lemas DIRI SENDIRI.
PULAU BATU PUTIH hilang hak DIRI SENDIRI.
TANJONG PAGAR serah DIRI SENDRII.
SAFWAN pijak DIRI SENDIRI.
... BLOK MINYAK pindah DIRI SENDIRI.
RAKYAT susahkan DIRI SENDIRI.
NEGARA rosakkan DIRI SENDIRI.

Maka....
RAKYAT buatlah keputusan DIRI SENDIRI.
Fikirlah untuk DIRI SENDIRI.
Silap pilih salahkan DIRI SENDIRI.
Sebab yang susah pasti DIRI SENDIRI.
Undi adalah hak untuk DIRI SENDIRI.
Jangan biarkan kerajaan buat negara Macam harta DIRI SENDIRI!

Sekian dari DIRI BIN SENDIRI.

next.. akan datang lagi penambahan.

Anonymous said...

Pg tadi ada terdengar berita dr sebuah radio swasta... bom tersebut ada no siri tapi polis kata bukan depa punya... aku pon tertanya2 dlm hati bom buatan sendiri ada no siri ke?

HAHA..LU FIKIR LA SENDIRI..KEJI SUNGGUH KEJI PERANCANGAN KAMU SEMUA..KAMU TIDAK TAHU LAGI PERANCANGAN ALLAH..ALLAH MAHA BESAR

Anonymous said...

Pertama kali beruk-beruk PR tak provoke polis...sebab terkedu pojaan hati terlepas.....

Part tuduh-tuduh nie serah kat puak PR memang kepakaran...agaknya kalau lah korang gi berdemo ada la sorang berimpit ramai2 terlotak jatuh longkang...mesti nak salahkan polis punya...nak salahkan longkang tak boleh sebab dah jatuh longkang...kesian..kesian....

Anonymous said...

saiful berhak buat rayuan! jika anwar blh berpuluh kali rayu tangguh maka bagi hak saiful utk buat rayuan berpuluh2 kali pun itu baru adil. ini baru saiful nk rayu sekali, bar council dh melalak! BACUL PUNYA BAR COUNCIL! penipu. mcm ni ke namanya membela rakyat? kalau izzah yg kena liwat adakah kak jijah tak nk lawan dan rayu? apa rasa kalau kes anak kak jijah kena tolak dan rayuan pulak dipertikai? mentang2lah korang ada nama, ada status... korang rasa rakyat biasa yg tak ada apa2 tu x berhak membela diri ke? korang je yg berhak? demi keadilan sesama manusia SAIFUL BERHAK MENDAPATKAN KEADILAN YG SEWAJARNYA!

Anonymous said...

sudah banyak kali anwar dan pr menipu rakyat, sudah tak tersenarai. Di antaranya
1 tipu 16 september,
2 tipu dsuntuk arsenik,
3 tipu dsuntik hiv,
4 tipu patah leher,
5 suhardi 'mati' smasa bershit 2
6 tipu TTR901,
7 Fayyad dsuntik morfin
8 anwar enggan bsumpah
9 anwar enggan bagi DNA
10 mana jam omega

ada banyak lagi....
macamana kami sbagai rakyat nak pcaya lagi dengan tipu helah anwar dan pr, sudah2lah, kami dah muak

Anonymous said...

SPRM tolong check itu HAKIM..

Anonymous said...

AGAK-AGAKNYA ADA LAGI KE ORANG NAK SOKONG PR....SEMUA DIA SAHAJA YANG BETUL...TAPI HANCUR....

Anonymous said...

99.9999% rakyat Malaysia percaya letupan itu BUKAN daripada Pakatan Rakyat.
Yg bawa samada Polis atau Perkasa atau PEKIDA.

Kalau C4 boleh bawa...takkan benda kecil ni tak mampu bawa. Betul

January 11, 2012 8:55 PM

-----------------------------------

SEBANRNYA 99.99% RAKYAT TAK HERAN PUN KALAU PUAK KORANG MATI RAMAI2 MASA TU. FRANKLY, KAT OFC AKU KALAU DULU THN 1998 MAU KECOH... SKRG SOTKOBAR BERITA MUKA DEPAN PUN DEPA BG REMARK... 'HUH! BORING TAK HABIS2 MENYUSAHKAN ORG LAINLAH MRK NI'

MAJORITI DAH MALAS NK LAYAN CERITA BOHONG PUAK PR NI. CERITA YG KORANG DOK SPIN KENA BOM KENA PUKUL KENAN CUCUK RACUN SEBENARNYA DAH BUKAT TAKAT BASI, DH BERKULAT. ITU HAKIKAT YG KORANG KENA TERIMA. OFC AKU ADA SERAMAI LBH KURANG 1.5K PEKERJA... ITU BARU TMPT AKU CUBA KORANG KIRA OFC LAIN2 LAGI. SO, JGN JADI BODOH TUNJUK KAT DUNIA KAMU FAIL MATH...

Anonymous said...

Ada orang melayu buduh.

Orang nak tengok melayu lemah.

Golongan tak tau dia kena tipu.

Yang phobia UMNO...apa2 je ada kaitan UMNO mesti automatik dia jadi sawan,...melalak-lalak macam beruk...dan sangat merbahaya...silap-silap kena gigit woo...

Anonymous said...

TAPI TAKPER!!

YANG NYATA111

DS NAJIB TETAP JADI PM!!

BN TETAP JADI KERAJAAN!!!

ANWAR AL-JUBURI TETAP JADI PELIWAT!!!

MAT SABU TETAP JADI PEMBAU BURIT!!

PENCACAI PR TETAP JADI PENCACAI PR!!

JADI..WAHAI PENCACAI PR KO NAK CAKAP APA CAKAP LAH SBB IA TAK KAN MERUBAH KEADAAN!!!

zat said...

tak lain tak bukn keje Perkasa cilaka tu la...

Anonymous said...

AKU SOKONG SAIFUL & PEGUAM YG BERKHIDMAT UNTUK NEGARA BUAT RAYUAN..SEMOGA KEBENARAN AKAN MENDAPAT KEMENANGAN..BERDOSA BESAR MELEPASKAN PELIWAT/PEROGOL & PENJENAYAH SEKS BEBAS A.K.A ALJUBURI

Anonymous said...

Gua sokong lu bro...sekarang lain...kalau ada je demo ni...pertama kalau jalam jem...berbakul2 kena maki...menyusahkan orang.

Kat office pulak...orang dah tak amik port ler...yang duk terhegeh2 tu golongan ada masalah...pelajar tercicir, pekerja ada masalah disiplin..peniaga ada masalah kewangan....yang sengkek dapat sikit duit join sama....yang suka2....dia pon tak tau perjuangkan apa.....kesimpulan yang ada masalah.

Ada tak orang buat kajian kepada pendemo2 tu cuba buat kajian...mesti jumpa seribu satu masalah

zat said...

kalu nk tgk kebangkitan rakyat cuba la buat rayuan & penjarakan anwar...

Anonymous said...

Puas meliwat Diri Sendiri..yg sedap Anwar dan Diri Bin Sendiri..

zat said...

nk tuduh org perogol bukan senang woi...dr mula lg bukti dh nampak tk kukuh...

zat said...

Anon 8:38PM

papagomo ni melayu bangang rupanya..org buat dia pun nk buat..kau tk ikut sekali ke?

Anonymous said...

Puas meliwat Diri Sendiri..yg sedap Anwar dan Diri Bin Sendiri..

Anonymous said...

yang tulis sajak diri sendiri

masa bersih 2
ada mamat pr tiba-tiba mati sendiri
lepas tu hidup semula sendiri
ada mamat yang langgar sendiri land rover lepas tu tukar sendiri proton waja.
ada pulak yang tak pasal-pasal minta diri sendiri masuk oksijen kat hidung
kalau muka ko orang orang pr ni tak ada yang peliknya
memang ko suka buat kerja yang pelik-pelik.

zat diliwat said...

Tak habes2 ngan rakyat ko la zat, puii pukimak pembela peliwat..

Anonymous said...

zat, ko memang nampak tak yakin ngan kes ni sebab ko punye pemikiran dah di institutionalize sebb sokongan ko terhadap B.A.B.I..

Kes ada prima facie la ngok

Anonymous said...

OIIII PENCACAI PR BANGSAT!!!

KO MADIH TAK FAHAM LAGI KA????


BACA LAGI DI BAWAH NI!!!

YANG NYATA!!!

DS NAJIB TETAP JADI PM!!

BN TETAP JADI KERAJAAN!!!

ANWAR AL-JUBURI TETAP JADI PELIWAT!!!

MAT SABU TETAP JADI PEMBAU BURIT!!

PENCACAI PR TETAP JADI PENCACAI PR!!

JADI..WAHAI PENCACAI PR KO NAK CAKAP APA CAKAP LAH SBB IA TAK KAN MERUBAH KEADAAN!!!

KESIAN DS NAJIB DAPAT PENINGGALAN RAKYAT MELAYU WITH "PEANUT BRAIN"!!!!

TERLALU RAMAI ORANG MELAYU MALAYSIA WITH SEVERE CASE OF BRAIN DISORDER!!!

mohamed said...

anon January 11, 2012 8:45 PM

Hai anon bodoh. Kau tau tak apa guna serial number tu?

Ia di gunakan untuk mepastikan siapa pembuatnya, bila dan di jual pada siapa.

Kalau benar ada serial number siasat dulu. Jangan cuba nak menuduh pihak polis.

Anonymous said...

apa2 pon..
KEPADA PENCACAI PKR/PAS/DAP

PRU13 nanti satu jer yg confirm..

BN akan MENANG BESAR

NAJIB tetap PM Malaysia

ALJUBURI tetap dengan HOBInya MENJUBURI DEPAN/BELAKANG

PENCACAInya tetap mengangkat ALJUBURI pemimpin BERKOTE BELALAI YG SUCI MURNI

PAS akan tersungkur menyembah BUMI

DAP akan LARI tak cukup BUMI

BARBI CAUNSIAL akan BUBAR SEPENUHNYA

MAHASEWEL akan TETAP DROPOUT sampai MAMPOS

SOKONG KERAJAAN BN...HIDUP BN...HIDUP PERKASA..UNDILAH UMNO/BN

TAAT KEPADA KETUA NEGARA ISLAM ADALAH WAJIB HUKUMNYA...DALAM ISLAM TAK ADA ERTI KATA DEMOKRASI..PEMBANGKANG DALAM SISTEM DEMOKRASI SEBENARNYA DALAM ISLAM ADALAH PEMBERONTAK..HANYA ADA SATU PERKATAAN SESUAI KEPADA PEMBANGKANG..IAITU PEMBERONTAK..SEKALI LAGI...PEMBERONTAK!!!

HUKUMnya....LU FIKIR lA SENDIRI

al zarqawi said...

kalu nk tgk kebangkitan rakyat cuba la buat rayuan & penjarakan anwar...

APALAH MENTALITI PENGGANAS MINDA KULTUS, SETIAP RAKYAT ADA HAK YG SAMA KAT MAHKAMAH UNTUK BUAT RAYUAN. KONON NAK MEMPERJUANGKAN HAK RAKYAT TAPI DENGAN KENYATAAN MCM NILAH KANINABO2 PAKATAN NI SEBENARNYA MEMBUTOKAN HAK RAKYAT. TAK KIRALAH ALJUBURI MAHUPUN SAIFUL KEDUANYA LAYAK UNTUK BUAT RAYUAN.JANGAN NAK UGUT RAKYAT YG TAK SOKONG AGENDA PAKATAN.

Servant of God said...

Hahaha

Zat menghadapi "rakyat" yang konon diwakilinya...

Kenapa korang penyokong Anwar suka anggap rakyat Malaysia ni bodoh haa?

Anonymous said...

Majlis peguam anggap kes nuar ni liwat meliwat - suka sama suka orang dewasa katakan lah..
macam mana ni.. nik aziz, aji hadi
hee..hee..hee..

Anonymous said...

Apa susah sangat!!

Kalau aku jadi Polis BOM saja kasi mampos Melayu Pakatan Rakyat yang mempunyai otak yang "SEVERE STUPIGITY" kasi mampos!!

Kalau masok jel pon puas hati. Demi Bangsa dan Negara!! Anggap saja satu perjuangan!!!

Biar Malaysia takde Melayu Bodoh lagi dan Malausia boleh teros maju!!!

zat said...

Serban

aku tk anggap rakyat bodoh..cuma penyokong UMNO je aku raa bodoh...jgn confuse

Anonymous said...

Majlis peguam anggap kes nuar ni liwat meliwat - suka sama suka orang dewasa katakan lah..
macam mana ni.. nik aziz, aji hadi
hee..hee..hee..

January 11, 2012 9:57 PM

-----------------------------------------

Apa yang ko nak gadohkan???

Si Nabi N.ajis dan Hadi Bawang tiap2 malam LIWAT ISTERI DIA PER!!!

Kan si tua kutuk tu dah beri fatwa mengizinkan Liwat kan kan kan

Anonymous said...

Anon. 11-856pm, aku nak tambah sikit, walaupon tertuduh dibebas dan dilepas, namun beberapa faktor dlm kes tersebut kita kaitkan lagi:-

1. perbuatan meliwat tetap telah dilakukan dgn paksaan.
2. saksi utama disahkan seorang pengadu yg berwibawa.
3. serbaserbi keterangan, bukti sampurna tiada cacat yg memunkinkan kes melliwat ditolak dari dibicarakan.
4. jutaan RM dihanguskan dan kerja-kerja menjadi sia-sia, kerana hakim tidak mahu mengambil risiko menjatuhkan kesalahan berdasarkan alasan REMEH sahaja.
5. pembebasan hakiki bukan berahirnya kes liwat anuar ibrahim, pengadu misti disokong dan diberi semangat kerana rakyaat semut mudah dipijak tanpa pembilaan yg wajar berbandingh tertuduh dlm masa perbicaraan telah mengguna segala kekuatan diserata dunia untuk mengalihkan perhatian drp kes yg dihadapi, malah mengambil kesempatan meburuk-buruk sistem kehakiman dimalaysia itu sendiri.
6. ditakdir nanti anuar ibrahim tetap dibebas lepas, negara ini tentu terjadi huruhara yg bukan mudah untuk ditangani...

Anonymous said...

Zat

ugut nampak
4000 ekor aje bero pr yang hadir ari tu
lainlah kalau ada 400,000 ekor rakyat tak bodoh macam ko
usah le ugut-ugut
sikit-sikit rakyat
perasaan aje
aku rakyat malaysia juga
hee..hee..hee..

zat dpt hadiah spender said...

Puak keldai pakatan taik sungguh gagal dlm mnjadikan carpark kpd dataran tahrir..

Hehe

zat said...

Anon 9:49PM

tu je la modal ko org..kalu tk sokong UMNO otak kena institutionalize la..pengkhianat la..peeerrrahhh !!

Anonymous said...

Zat said....

kalu nk tgk kebangkitan rakyat cuba la buat rayuan & penjarakan anwar...

January 11, 2012 9:40 PM

-----------------------------------------------------

Woiii Melayu Bodoh!!!!

Ko gi tengok KEBANGKITAN PELER BENGKOK ANWAR AL-JUBURI dalam video lucah dia sedang mantat Pelacur Cina tu lagi baik la SIAL!!!!

Anonymous said...

PIRAHHHHHH BENGONG 8;38

SELAMA NIE SAPER YNG MENGHINA MAHKAMAH YNG MENGATAKN INTITIUSI KEHAKIMAN DI KAWAL OLEH UMNO?
SELAMA INI SIAPA YNG MENGHINA MAHKAMAH DNGN PERKATAAN KONSPIRASI?

MEMANG LU ORNG HARAMJADAH!!!!!!

Anonymous said...

apa2 pon..
KEPADA PENCACAI PKR/PAS/DAP

PRU13 nanti satu jer yg confirm..

BN akan MENANG BESAR

NAJIB tetap PM Malaysia

ALJUBURI tetap dengan HOBInya MENJUBURI DEPAN/BELAKANG

PENCACAInya tetap mengangkat ALJUBURI pemimpin BERKOTE BELALAI YG SUCI MURNI

PKR tetap milik PARTI ANAK BERANAK ALJUBURI

PAS tetap parti SYAITAN akan tersungkur menyembah BUMI

DAP tetap milik GENG ANAK BERANAK proxy PAP akan LARI tak cukup BUMI

BARBI CAUNSIAL akan BUBAR SEPENUHNYA

MAHASEWEL akan TETAP DROPOUT sampai MAMPOS

SOKONG KERAJAAN BN...HIDUP BN...HIDUP PERKASA..UNDILAH UMNO/BN

TAAT KEPADA KETUA NEGARA ISLAM ADALAH WAJIB HUKUMNYA...DALAM ISLAM TAK ADA ERTI KATA DEMOKRASI..PEMBANGKANG DALAM SISTEM DEMOKRASI SEBENARNYA DALAM ISLAM ADALAH PEMBERONTAK..HANYA ADA SATU PERKATAAN SESUAI KEPADA PEMBANGKANG..IAITU PEMBERONTAK..SEKALI LAGI...PEMBERONTAK!!!

HUKUMnya....LU FIKIR LA SENDIRI

zat said...

syabas anon 10:05pm...hujah anda betul2 menampakan level IQ anda..

Anonymous said...

RAKYAT sudah MARAH dengan ALJUBURI...

RAKYAT SOKONG SAIFUL..

RAKYAT SOKONG SAIFUL BUAT RAYUAN..

RAKYAT SOKONG PEGUAMBELA SAIFUL..

RAKYAT MAHU ALJUBURI DIHUKUM..

ALJUBURI kalau kena VOTE sekarang AKU BERANI JAMIN SURE KALAH TERUK...

ALJUBURI ada berani ka???

zat said...

kingnek, momokan yahudi, CIA etc ni dh basi la..dh outdated..please la cari argument yg terkini sikit..dh pegi tonton ombak rindu? cari pembaruan dlm pemikiran anda..

zat dpt hadiah spender said...

Nak datang ke carpark, tiada halngan,
Kalau nak beri sokongan pada pak nuar, sila lah,
Tp sayang cuma 5000 bilangan,
Pak jubur marah nanti, abis lah..

5000/20,000,000 x 100 = 0.025%

Gred Z-

Anonymous said...

ye ye ...ye ye...pendakwa akan merayu...ye ye...

sure nuar mlm ni tote tak naik bebb...hahahaha

ku sangka panas hingga ke ptg ropa2nya ribut topan di tghari...

hahahahahaha.....padan muka ko nuar...

wooooo....kene bebas skjap, ko suka ekkk.....

ko ni tak serik2, ko bleh kata sepul berkonspirasi yaa....komplot dgn najib yaa...

dah la sepul tak dpt pengadilan yg adil, ko ngata dia konspirasi plak... doa sepul yg terainaiya tak dak hijap nuar oiii...

tau la nasib ko lpas ni,....

zat said...

Anon 10:04PM

kau pass law dr universiti mana? siap bole komen hakim..perghh biar betul..

kalu betul ada berlaku adegan liwat ia berlaku tanpa paksaan.. erti kata si sepol tu gay..org mcm tu kau nk defend..dh lepas sedap rasa konek org pas tu mengadu kt polis..

zat dpt spender free said...

Anwar harus bertaubat, karpal singh suruh.

Anwar wajib minta maaf pada Tun M dan Najib.

Bila lagi nak mulakan citer ni plak.

UMNO berkonspirasi menyebabkan muka saya keroh dan iras salman rushdie.

tobeng said...

Zat & pencacai PR,

Lu orang bodohlah.Hak merayu tu hak pendakwaraya.Apa hak lu nak halang2 proses keadilan?

Kalau lu percaya mahkamah adil dan bebas sebab bebaskan abang lu,apasal lu takut kes dibawa ke mahkamah rayuan?Pasal lu takut mahkamah rayuan kasi keadilan sebenar?

Ceh,'rakyat' nak mengamuklah tu konon.Rakyat yg mana?Rakyat minoriti suku sakat lu?

Cubalah mengamuk kalau berani.Confirm tak berani.Lu ingat negara ni tak ada undang2?Nak mampus buatlah.

Anonymous said...

Innalillahiwainnailaihirajiuunnnn....

Bro GAP...bila dia meninggal?

Jenazahnya dah dikafankan ke atau belom?

Nak dikebumikan dimana?

Anonymous said...

Apa nak heran...maki hamun kan dah jadi makanan ruji PAS dan PAKATAN. Asal papagomo takleh buat camtu? Kan puak2 korang dah maki hakim tu lebih dulu sebelum keputusan diumumkan? Talk to ur hand la bodoooooo<<---perkataan ruji Ustaz Azhar. Muahahaha.

zat suka hadiah spender said...

Seorang bos memberi hadiah spender brand levis pada pekerja lelakinya.

Romantik rupanya keturunan kaum lut ni.

Agak agak ada letak reben tak?

Anonymous said...

bodo puak pR nie..kalo ameno atau polis yg letak bom tu mestila bom yg kuat kasi mati semua..nie diletaknya mercun bola..kot muslimah pas letak kot..

spender zat brand levis said...

Eleh..

Memaki maki, mencarut dlm masjid lagikan boleh...inikan pulak dlm blog sendiri di alam cyber..

Takkan tak boleh kot...

zat said...

Tobeng

ckp pakai otak la wei..mana ada org bole halang rayuan..kita bagi pendapat & nasihat ja..terpulang pd pihak AG nk rayu ka tak...kan masa Razak Baginda lepas dulu pihak AG ambil keputusan tk nak merayu..

semua ikut proses..isu halang2 rayuan ni mana ada wujud..

Anonymous said...

RAKYAT sudah MARAH...

ALJUBURI kantoi BESAR..

SAIFUL..MAJORITI RAKYAT DIBELAKANG AWAK..teruskan BERSABAR & BERJUANG..

RAYUAN tetap RAYUAN...ALJUBURI jangan la TAKUT..GENTLEMEN la..

Lu kan dah MERAYU 36x...apa kesah SAIFUL MERAYU sekali sekala...

KARLPOOSINGH...lagi PENIN KEPALA..

PENCACAI ALJUBURI jangan cakap laa...DAH LAMA TAK ADA KEPALA & TAK ADA AGAMA...haha

BETOI dak???

JGN MARAH...sapa makan CILI dia SURE rasa PEDASNYA..

PUAK2 LUT nie memang JENIS cepat MELENTING kalau KENA SMASH...!!!

zat dan spender levis said...

Adapun bom tersebut di bawa oleh musliahpas yg sudah bersedia bertukar jadi betina kerana sudah tidak lg menghiraukan aurat suara mereka.

Adapun bom bom tersebut di sembunyikan dlm tudung yg labuh.

Sekian.

Anonymous said...

Anon 9:52...

Well said my man! Anwar harus dipenjara! Kerana air mani mu bersepah merata rata...

air mani nuar jubor jalan sendiri?
ke wan jijah yang letak kat jubor sepol?

haaa.. aku tau...

karpal singh dengan wilcarnya jalan sendiri dan letak kat jubor sepol...

bangang punya puak PR.. ptuih!

Anonymous said...

GAP...mintak tolong buat POLE, RAKYAT sokong sapa...SAIFUl ka ALJUBURI??

sebarkan ke semua BLOG pro BN..minak semua BUAT POLE..

RAKYAT SUDAH BANGKIT...sure SAIFUL menang...

RAKYAT HAKIM MAAA....

tobeng said...

Kingnek cakap tu betul lah.Cuma orang2 naif aje tak tahu.Biasalah goyyim.

Keputusan 2 minit tu adalah sesuatu yg janggal.Sampai sekarang penghakiman penuh pihak pendakwaraya tak dapat lagi.

Tekanan dr luar adalah kemungkinan yg tak boleh disangkal begitu saja.Anuwar ada network yg besar di dunia barat termasuk yahudi.

Tapi Malaysia bukan negara2 arab yg bodoh yg suka bertindak melulu sampai mudah2 kena main.Medan tahrir ke rampasan kuasa libya ke,syria ke yaman ke belum tentu boleh jalan kat sini dengan mengguna pakai plot yg sama.

Hukuman anuwar tempohari sepatutnya lain tapi terpaksa diumumkan lain untuk menangani beberapa 'perkara'(pendapat aku).

Hukuman muktamad nanti kita tunggu di mahkamah rayuan.Jangan ada yg meroyan pulak nanti hahaha.

tobeng said...

Zat,

Alih2 pusing cakap pulak.Biasalah perangai puak2 minoriti tak sedar diri ni.

Tadi bukan kau yg cakap

'kalu nk tgk kebangkitan rakyat cuba la buat rayuan & penjarakan anwar...'

Apa cita tanggachi?Cakap tu biar luruslah,jangan ikut perangai abang kau,kejap cakap lain,kejap lagi cakap lain pulak.

zat spender levis said...

kenapa lu org suka jilat ludah sendiri?

Dulu nk tutup kilang arak kalau berkuasa, hari ini jilat ludah.

Dulu mahkamah dibeli umno la..itu la..ini la.. Hari ini, pujian melambong utk mahkamah. Jilat lagi.

Patut la bongok..selalu sgt jilat ludah sendiri..

Anonymous said...

Yg cakap ganas tu....Conpident sangat PRU 13 nanti boleh menang ke ...dah buat kira-kira berapa sokong dan tak sokong? boleh dapat 2/3?....jangan berlebihan lepas PRU 13 jemput datang kenduri malu nak datang ....atau kau jenis buat kerja tak ada doa selamat...ha..ha

Anonymous said...

zat

gini le
majlis peguam geng ko tu kata
ini kes orang dewasa
suka sama suka
apa nak panjang-panjangkan

guna otak zat

pertama nuar memang sah kaki bontot

kedua kalau boleh tutup kes aje
selamat le nuar
boleh main bontot ko pulak

hee..hee..hee..

Anonymous said...

Hahaha...zat sudah kantoi..

Tu la...ckp berbelit belit, spin sana sini.
Pegi belajo lagi dgn karpal singh atau bang nuar.

Jgn lupa pakai spender brand levis ye.

Anonymous said...

menang mesti menang...klu tak de CONFIDENt jangan masuk PERANG..org TAK ADA AKAL macam PENCACAI PKR nie memang tak LAYAK masuk PERANG..sebab BILA cakap macam KELING PARIA...POOSINGH2 saja...BERBELIT..

UMNO/BN sure MENANG BESAR PRU13...

Sebab RAKYAT SUDAH MARAH DGN ALJUBURI...

zat berspender levis said...

Terima kasih kpd majlis peguam yg mmg menyokong penuh agenda pembangkang.

Dan terima kasih jugaklah ssbb mengesahkan dan bersetuju bahwa anwar mmg kaki bontot.

LIWAT TETAP LIWAT.

zat said...

Anon 10:49PM

kau kena paham kes ni..tuduhan kata Anwar paksa Sepol.itu yg hakim kata tk cukup bukti..suka sama suka adalah andaian yg tidak relevan kpd kes rayuan nanti..

aku tk tolak andaian suka sama suka..kalu betul andaian ini maka bagi aku sepol ni lg teruk dr pelacur..sori to say la..

zat berspender levis said...

anon 1048,

Kami tidak le confident...

Tapi dah cuma 0.025% je rakyat malaysia turun carpark tahrir utk memberontak..apa citer??

Ai...malu..malu..

zat said...

Tobeng

jgn naive..kes ni sebenarnye tk de kene-ngena dgn konek & bontot..ini kes pertembungan politik..so pihak AG kena pandai la pikir imej apa yg dia nk tunjuk pd rakyat..contoh aku td dh ada kes profil tinggi yg pendakwa tk merayu..adakah sbb org yg tertuduh itu well-connected??

and please la letih la aku dgr citer yahudi la kominis la..bodoh sgt ke kita ni sampai org luar boleh buat mcm tu..

Anonymous said...

Saiful telah menjadi tetamu Allah.

Anwar yg kaya raya tu, bila lagi??

zat said...

Tobeng

jgn naive..kes ni sebenarnye tk de kene-ngena dgn konek & bontot..ini kes pertembungan politik..so pihak AG kena pandai la pikir imej apa yg dia nk tunjuk pd rakyat..contoh aku td dh ada kes profil tinggi yg pendakwa tk merayu..adakah sbb org yg tertuduh itu well-connected??

and please la letih la aku dgr citer yahudi la kominis la..bodoh sgt ke kita ni sampai org luar boleh buat mcm tu..

Anonymous said...

Woiii ZAT BODOH!!!

Engkau nak cakap engkau cakap lah..

Aku dah cakap. Watever you said or express your grievences will never changed situation. End of the day you are still a Sore Looser minority opposition with Severe Case idiotic and paranoia. Because... read the statement appended below carefully.

Because....

DS NAJIB IS STILL PM OF MALAYSIA!!!

BN IS STILL THE GOVERNMENT OF MALAYSIA!!!

AND YOU!! YOU ARE A MINORITY OPPOSITON SORE LOOSER WITH SEVERE CASE OF STUPIDITY!!!

SO SIAPA YANG HAVING A IQ PROBLEM HERE!!!

ISN'T IT OBVIOUS THAT ITS YOU. SO STOP WASTING YOUR TIME AND BE REALISTIC ANOR ACCEPT REALITY!!

YOU GET IT???

Anonymous said...

Saiful telah menjadi tetamu Allah.

Anwar yg kaya raya tu, bila lagi??

January 11, 2012 11:06 PM

----------------------------------------------

ANWAR SUDAH MENJADI TETAMU SYAITAN AND WILL ALWAYS BE!!!

tobeng said...

Aku naif ke kau yg naif?Macamana kau pasti nuar cuma kena frame dek pertembungan politik?Itu nuar yg cakap kan?Dan orang2 macam kau pun telan bulat2.

Sebab itu aku cakap merayu atau tidak adalah hak pendakwaraya.Mungkin pendakwaraya tak puas hati dengan keputusan atau ada bukti2 baru yg lebih kuat dsb.Dan kalau dia tak merayupun mungkin juga sebab dia rasa kes memang tak boleh menang itu sebab dia tak rayu.So,apa masalahnya nak merayu sampai kau nak ugut2?

Kau mungkin tak tahu apa2 pasal campurtangan asing dalam internal affair satu2 negara?Kau juga mungkin tak tahu dalam tahun 80an/90an dulu us dengan selamba boleh culik presiden satu negara amerika latin dan install new president.Dah tentulah boneka dia.Takpelah kau cakap ajelah apa yg kau tahu,kau ignore ajelah yg kau tak tahu.

Anonymous said...

SAUDARA2 SEKALIAN!!!

JGN BUANG MASA DGN PENCACAI2 PR NI!!

SUSAH BETOL NAK EDUCATE THIS WIERDOS PENCACAI2 PR NI!!

SEBAB DALAM KEPALA HOTAK DORANG CUMA ADA TINNIE WINNIE PEA SIZE BRAIN!!!

Anonymous said...

Oi Zat,

Jgn lupa Yahudi byk agenda halus mulus utk menjahanamkan umat Mhammad.

Dan negara ini menjadi rujukan dan model pembangunan bagi sekian byk negara Islam di seluruh dunia.

Please la..buka mata hati.

zat said...

Tobeng

terima kasih krn menganggap aku hebat boleh ugut AG

Anonymous said...

Oi Zat,

Jgn lupa Yahudi byk agenda halus mulus utk menjahanamkan umat Mhammad.

Dan negara ini menjadi rujukan dan model pembangunan bagi sekian byk negara Islam di seluruh dunia.

Please la..buka mata hati.

January 11, 2012 11:27 PM

-----------------------------------------

ABSOLUTELY RIGHT!!!

Saya setuju dgn statement saudara!!!!

Tapi susah nak educate those makhluk "Less Inteligent" Melayu Pakatan Rakyat yang mempunyai otak sekecil kacang yang bermastautin di tengkorak dorang.

zat said...

aduh...sepol kena bontot pun kau salahkan yahudi..

mungkin projek2 kita terbengkalai pun salah yahudi kan..

Anonymous said...

Aku bukan educate pencacai PR..

Aku cuma nak bagi diorang nmpak bhw diorgsgt bongok

Contohnya zat. Dia lupa bahawa negara ini menjadi model pembangunan kpd byk negara negara Islam. Melalui gerakan freemason, mereka rekrut byk ejen. Antaranya anwar le.. Sbb tu dia kaya raya hingga boleh beli ferari utk assmin.

tobeng said...

zat,

Bukan,kau tak boleh ugut pun tapi cara kau cakap menggambarkan mentaliti kau dan para pencacai terhadap kedaulatan undang2.Kalau undang2 korang takleh respek tak payah ceritalah pasal nak tadbir negara cara orang bertamadun kalau puak korang menang.

zat said...

Anon 11:38PM

Najib & Rosmah pun kaya..dia org ejen jugak ke?

zat berspender levis said...

Anwar menjalankan tugas sbg ejen yahudi bagi menghuru harakan negara..

Dah de stabilise..boleh la dia jadi pm boneka yahudi..

Dgn pluralisme nyer..
Dgn sokong LGBT.

Tapi..dia silap,negara ini dilindungi Allah..

tobeng said...

Tiba2 zat mengaku abang dia tala bontot sepol.Terima pun hakikat..

Anonymous said...

Mahfuz Omar buat-buat tak faham dan terkejut sambil mengeluarkan statement tidak masuk akal apabila ke tiga biji bom yang meletup pada hari pengumuman keputusan perbicaraan liwat DSAI.

Mahfuz kena faham, bahawa semua penyokong yang datang pada hari tersebut sudah sedia bertempur dan mampus dengan pihak berkuasa.
Mereka amat yakin pada waktu itu bahawa mahkamah akan menjatuhkan hukuman penjara kepada DSAI.

Persiapan demi persiapan yang telah mereka laksanakan termasuklah time bomb yang dipasang di bawah kon polis pada hari tersebut. Andainya berlaku kekecohan akibat keputusan mahkamah yang tidak berpihak kepada DSAI, bom tersebut akan menambah nilai-nilai kekejaman polis terhadap mereka yang berhimpun.

Namun semuanya menjadi terbalik. Serba tak menjadi, apabila mahkamah memutuskan bahawa DSAI tidak bersalah dan bebas akibat kelemahan-kelemahan yang wujud di dalam bukti DNA tersebut.

Penyokong-penyokong di luar menjadi terkejut dan terpinga-pinga, a.k.a bodoh seketika dengan keputusan tersebut hingga mereka terlupa bom yang telah mereka letakka dengan tujuan sebagai penambah perisa kekacauan yang mungkin berlaku nanti.

Masing-masing terkinja-kinja keseronokan, termasuklah Muslimat PAS yang tiba-tiba berdondang-dendang dan bersalaman tidak kira lelaki atau perempuan dek kerana kegembiraan yang melampau tersebut.

Akhirnya bom tersebut meletup mengikut masa yang telah ditetapkan oleh mereka yang datang awal pada masa itu. Dan tidak semena-mena Sam Bunketot menuduh Perkasa menjadi dalang pemasangan bom tersebut sedangkan puak-puak itu adalah kumpulan terakhir yang tiba di situ!

Sudah lah Mahfuz...tak payah buat-buat analisis spin benda-benda yang dah memang makanan harian keturunan Pembangkang! Puiih!
BADUT PAS

Anonymous said...

Zat,

Assmin dah berapa lama jadik YB?

itu baru 2-3 thn sudah boleh beli ferari.

20-30 thn? Pergh......

Anonymous said...

Yup Bro aku setuju!!!!

Dari dulu lagi Bangsa Penjajah ni nak takluk Malaysia sbb Negara have all the Natural Resources..

So apa yang dorang cuba lakukan sekarang ialah "Modern Days" penjajahan dgn mengunakan proxy and in this case its that Anwar Al-Juburi.

zat said...

Tobeng

lu cerita apa beb..yg dok mkn rasuah tu ikut undang2 ke..pakcik, makcik & mahasiswa yg demo yg kau kalut..kalu nk cerita pasal berdemo ni eh org melayu bukan baru skrang pandai berdemo la..baca sejarah dr zaman 50an 60an dulu melayu dh berdemo..

Anonymous said...

Najib tu PM bodo..

Yang si assmin tu sape?

Office boy vs CEO. Office boy sama kaya..tak pelik ka? Silap silap office boy lebih kaya dari CEO..

Anonymous said...

Zat,

Zaman natrah, org melayu berdemo utk menghalang murtad..

Hari ni, berdemo dgn pendokong murtad demi kebebasan si pemain bontot..

Tak ke gila?

Anonymous said...

Assmin kaya sbb jual bini la..

Sbb tu dia kalut bila nak test dna afifah...

Anonymous said...

Suatu ketika dahulu, semasa era pemerintahan Presiden UMNO yang lalu, berdirinya seorang ‘Tok Guru’ yang melilit kemas serban putih di kepalanya sambil berkobar-kobar mengatakan bahawa UMNO KAFIR… Katanya, UMNO KAFIR dek kerana bersekongkol dengan MCA dalam politik dan tidak mahu memperjuangkan Negara Islam sebagai dasar dan perjuangan utama parti yang bertunjangkan nasionalisme itu. Semasa itu, siapa sahaja yang menyokong UMNO, mengundi UMNO, memakai pin logo UMNO, malah duduk semeja makan kenduri orang UMNO dilabelkan sebagai KAFIRUN… Alasan mudah ‘Tok Guru’ itu ialah UMNO bersekongkol dengan MCA dan UMNO tidak mahu memperjuangkan Negara Islam sebagai tonggak utama perjuangan parti…

Tetapi apa sudah jadi kepada ‘Tok Guru’ dari Terengganu dan Kelantan itu apabila baru-baru ini semasa Muktamar PAS ke 57 tahun 2011, ‘Tok Guru’ tersebut dengan megah, hebat dan bersemangatnya mengumumkan perjuangan terbaru PAS adalah untuk menubuhkan sebuah Negara Berkebajikan pula. Lebih membanggakan lagi ialah, laungan dan impian ‘Tok Guru’ itu disebut dihadapan Tokoh Komunisme Malaysia iaitu Lim Kit Siang babah kepada Lim Guan Eng. Harus rakyat ingat bahawa Lim Kit Siang adalah individu paling lantang tidak bersetuju dengan penubuhan Negara Islam di negara kita ini. Dengan penuh rendah diri, ‘Tok Guru’ tersebut telah menukar 100% perjuangan PAS dari “MEMBANGUN BERSAMA ISLAM” kepada “MEMBANGUN BERSAMA DAP & ANWAR IBRAHIM”…

Inilah parti yang bernama PAS… PAS tidak suka kepada UMNO dek kerana UMNO tidak mahu memperjuangkan Negara Islam dalam agenda perjuangan parti UMNO sejak 53 tahun lalu, tetapi apabila sahabat sehidup semati PAS iaitu DAP dan Karpal Singh serta Lim Kit Siang turut menyatakan bahawa mereka tidak selesa dan tidak bersetuju dengan agenda penubuhan Negara Islam, maka selepas 30 tahun PAS terus menukar dengan serta merta perjuangan Negara Islam mereka kepada perjuangan Negara Berkebajikan sepertimana yang dikehendaki DAP, Karpal Singh dan Lim Kit Siang… Siapa Mursyidul Am PAS sebenarnya??? Siapa Presiden PAS sebenarnya??? Siapa Dewan Ulama’ PAS sebenarnya???

Oleh itu, PAS wajib meminta maaf kepada UMNO secara total pada bila-bila masa! Perjuangan PAS semenjak 30 tahun lalu yang hanya menyebut soal Negara Islam kini sudah 100% terpesong dan menipu bangsa Melayu Ummat Islam di negara Malaysia. Rakyat sudah tertipu dengan dakyah dan perjuangan PAS selama ini. Terbukti bahawa PAS hanya inginkan undi dan sokongan umat Islam dan bangsa Melayu tanpa menghiraukan akan maruah dan kesucian Agama Islam itu sendiri… Jika benar PAS ikhlas dalam memperjuangkan Islam, maka PAS harus kembali memperjuangkan Negara Islam tanpa menghiraukan apa sahaja kritikan DAP, Karpal Singh dan Lim Kit Siang.

Sedarlah! Dalam konsep Negara Islam itu sudah tersemat faktor kebajikan kepada rakyat jelata. Malah, semenjak UMNO/BARISAN NASIONAL memimpin negara Malaysia, kita melihat parti itu sudah lama menerapkan konsep Negara Berkebajikan, walaupun ia tidak menjadi motto atau disemat di logo, lagu dan bendera parti itu. Sekiranya PAS menolak Negara Islam dan mengambil Negara Berkebajikan sebagai perjuangan utama mereka, maka ia menampakkan PAS menunduk, menikus dan mengikut telunjuk DAP…

Demi perpaduan bangsa Melayu dan umat Islam, PAS harus memohon maaf kepada UMNO dan seluruh masyarakat Melayu dan Umat Islam di negara ini serta seluruh dunia kerana selama ini mereka cuba ‘memperdaya’ pemikiran dan undi orang Melayu dan umat Islam dengan omong-omong mereka ingin menubuhkan NEGARA ISLAM itu… Kembalilah ke pangkal jalan sahabat-sahabatku…
~ Pengundi Muda
Bangi, Selangor.


Pisau kata " baru lepak dengan kawan kawan PAS,depa dok gaduh sama sendiri ,satu sokong DAP,satu lagi marah sebab PAS dah jadi serupa DAP,Gerakan,& PPP,parti berbilang kaum" MANGASA TERBARU HASAN ALI DISINGKIR KERANA MENEGAKKAN AGAMA ISLAM

zat said...

11:49PM

besar gaji PM erk? tp aku tk kisah pun..

masalah nye dgn kau ni bila cina pakai ferari kau tk kisah tp bila melayu pakai ferari mula la buat citer..anyway ye ke azmin pakai ferari..?

tobeng said...

Zat,

Kalau rasuah tangkaplah kalau ada bukti.Ikutlah undang2.Kalau rasa kerajaan masih tak cukup telus masih korup ubah saja kerajaan masa pilihanraya.Tapi itu tak bermakna korang boleh letak undang2 ikut tekak korang.

Berdemo ada had dan peraturan.Yang masalahnya kalau nak bedemo ikut kepala lutut sendiri.Kau baca demo tahun 50an ke?Kau tak baca demo seluruh dunia hari ni yg sampai berbunuh2 tu?

Kerajaan Malaysia tak mungkinlah tumbangkan kalau setakat demo 5k korang,tapi kalau sampai merusuh dan ada yg mati,korang nak bertanggungjawab ke?Jangan kata demo pasti aman.Dalam satu crowd yg ramai dengan emosi yg melampau,apa2 pun boleh berlaku.Cuba fahamkan yg itu.

Anonymous said...

Zat,

Betul tu. Nabi pas pun songlap rm 600 juta dana pembangunan kemudahan air kelantan. Tapi rakyat kelantn minum air keroh dgn cocktail e-coli hari hari.

Pandai jahit baju pun boleh ambik rasuah. Dah kantoi nak saman blogger.

Anonymous said...

Zat,

Cina tu...std le...bekerja, berniaga..menipu income tax..beli ferari, beli bentley..

Yg aku tak paham tu..cemana jual bini boleh kaya camtu? Selain dari jual bini, dan jadik keldai anwar dia jual apa lagi?

Anonymous said...

reamidZat,

Tak la..gaji PM singapore lagi besar. Terbesar di dunia..

Tapi kat malaysia ni..gaji keldai anwar lagi besar dari gaji PM.

Anonymous said...

ANON 12:00 AM !!!

BETUL TU!! YANG MENYEDIHKAN SKALI IALAH PERBUATAN ITU DILAKUKAN OLEH ORANG ISLAM YANG BERPARTIKAN ISLAM.

SO PATHETIC!!!

Anonymous said...

wahai pembakang sekelian masa korang bela anwar,sanjung tinggi anwar,cium bontot anwar,sokong mati nk mampos bebaskan anwar suatu di mahkamah..ada berita penyokong anwar kene BOM..ada anwar melawat dorang yang terkangkang kene BOM?ni pemimpin yg korang bangga?lu pikirlh sendiri..

Anonymous said...

Zat,

Ok la, aku nak tido. Sampaikan salam aku ada nabi nik aziz dan imam mahdi yg suka bagi hadiah spender kat subordinate tu..

Heh.

tobeng said...

Azmin tu masa anuwar jaga mindef berapa juta dia dapat share,pink form.Apa tak kaya.Suku sakat nuar dulu berapa ramai jadi jutawan segera.Ini fakta yg geng2 pakatan buat2 tak nampak.

Jadi kalau setakat nak naikkan peliwat yg korup untuk gantikan kerajaan yg sedia ada,tak cukup cerdiklah.

Anonymous said...

zat owh zat...

citer pasal PM dgn wife dia ko tau segala biji butir harta dia.. sbb apa.. sbb ko dgr dari idola ko si al-juburi... sedangkan azmin pakai ferrari pon ko butakan mata dan hati... janji niat ko nak sokong si al-juburi termakbul..

p/s: karpal singh pun suruh si al-juburi taubat.. pastu admit ada berlaku liwat suka sama suka.. soa apa yg ko nak lagi ? haiyaaa..

tobeng said...

ralat bukan mindef tapi mof,banyak sangat baca pasal military hahaha

tobeng said...

Hahaha aku ingat masa benggali karpal suruh anuwar bertaubat.Punyalah marah benggali tua tu pada nuar.Sikit lagi nak buka rahsia.(Rujuk isu salahlaku TPM yg karpal bawa ke parlimen sbl 1998)

Apasal karpal pilih ayat anuwar harus berataubat?Bertaubat untuk apa?Pencacai2 mesti buat2 tak faham hahaha

Anonymous said...

Si Dajal akan buat apa saja, tak hairan lah jika pengikutnya dibom skali, baru nampak real kerajaan jahat....sedangkan bini setiausahanya iaitu orang kuat dia pun dia kongkek, apa lah sangat benda lain....

zat said...

Tobeng

geng UMNO tu tk dpt share ke? kau perasan tak sampai hari ni Anwar tak kes yg melibatkan wang..spt kata kau kalu salah tangkaplah kalau ada bukti..it says something about UMNO idola kau yg konon nya mempertahankan org melayu..

Anonymous said...

Zat nampak kau cam rapat & sayang sangat dgn Anwar dan perjuangnya. Aku kesian kat kau & mereka cam kau. Mudah cerita Zat, kau suruh Kak Jijah ambil gambar kotek Anwar dan bandingkan dgn gambar kotek dlm video cina doll. Kalau kau tak percaya kat Kak Jijah (memang logiklah sebab awal awal lagi dah menipu) kau ambil sendiri gambar kotek Anwar tu. Simple je Zat kalau masalah Jam Omega pun tak boleh nak jawab, camna nak percaya kat Anwar tak perlu perbincangan yang lebih ilmiah atau mendalam meng habisk beras je. Malang banyak sangat orang sakit jiwa & gila cam kau.

Moga kau dapat hidayah, bukan aku suka kat UMNO tu tapi Anwar jauh tak layak. Sorry Zat (atau kau Azmin kot - joking je).

tobeng said...

Hahaha zat..zat,sebab itu aku kata buat apa nak naikkan sikorup(plus peliwat)untuk menggantikan sikorup yg sedia ada(persepsi kau).Bukan ke tak cerdik namanya.

Kau ni berfikir cara one waylah,bukan semua yg pro kerajaan sekarang setuju bulat2 dengan umno.Hat mana yg tak betul tu kena kasi perbetullah.Khir toyo baru kena jatuh hukum jel.Maknanya ada improvement.Tapi banyak lagi umno kena buat.

Betul ramai umno yg dapat share dulu tapi abang kau tu lah kepalanya masa dia menteri kewangan sampai digelar orang raja.Raja mana?Raja pink form.Hahaha..mesti kau tak tahu ni.

Jadi kenapa kau sokong dia mati2an ek?Pelik sokong peliwat yg korup

Anonymous said...

Kepada Zat & kawan kawan dia, pasal bom kau baca komen Kingnek 8.54 pm. Cuba buka fikiran & bayangkan, memang betul.

Kalau kau orang mampus pun dia orang (Anwar & Tuan Politiknya) tak kisah pun, percaya lah cakap aku yang biasa dgn kes cam ni.

Bekas Informer untuk .... rahsia abang, jangan tak percaya.

tobeng said...

Aku tahu kenapa zat dan species sepertinya syok sangat dengan nuar,padahal dia dah tahu nuar punyalah bapak punya korup masa dalam kerajaan.

Bukan apa semata2 sebab cair dengan ayat nuar.Maklumlah anuwar punya ayat,punya pidato memang diakui very powerful.Siapa yg mendengar boleh cair,lembik menyerah diri(itu yg budak2 muda boleh serah bontot).

Jadi species macam zat inilah target mudah nuar,mudah diperdaya,mudah dipengaruhi.Korup pun koruplah,peliwat pun peliwatlah,janji ayat power hehehe

Wei dahlah aku nak tidur,lain kali main lagi harharhar

Anonymous said...

memang semuanya konspirasi oleh umno dan kerajaan pada Dsai...

heret Dsai ke mahkamah konspirasi umno dan kerajaan...

mahkamah adalah mehkamah umno yg zalim dan tidak adil kepada Dsai...

mahkamah umno dah bebaskan Dsai...

jadi sekarang mahkamah umno adalah adil....

jadi marilah kita sama2 masuk umno dan tinggalkan PR..kerana umno memang adil dari dulu kini dan selamanya

zat said...

Tobeng

Yg ada skrang kita semua nampak korup & kurap..mcm mana kau kata PR korup kalau belum memerintah negara?

takpa lah kalau kau dh selesa dgn kjaan yg kita ada skrang..

selamat malam..

Anonymous said...

Kepada Zat,

Kawan aku pun dapat Pink Form (saham khas bumiputra) dari Nuar, tanpa hulur jubor lah, dapat free je, Nuar baik juga. Zaman tu memang mewah babe, kawan bawa surat di sign oleh Anwar jumpa Salamon. Salamon tanya kau dulu MCKK ke? faham lah maksud tu, Nuar banyak tolong kawan lah. Ini cite ikan bilis je yang dpt sikit dari limpahan kroni kroni Nuar (malas sebut nama kroni kroni Nuar mungkin Tobeng tau lah.) Zat kau muda sangat kot. Jangan lupa ambil shot tu (yang bengkok tu lah untuk comparison dgn video cina doll). OK zat aku pun tidur.

Bekas Informer ..

Anonymous said...

Aik bersambung lepas PRU13? Saya sokong Saiful dia teraniaya dan perlu pembelaan!

Bagi sesiapa yang membaca blog Papa Gomo biarkanlah dia. Macam dia sorang frust! Akupun frust. Ntah2 pemimpin umno pun frust tapi ingat ini ketentuan bai ada hikmahnya....

Anonymous said...

Kenapa hakim hanya mengambil masa dua tiga minit sahaja untuk menjatuhkan hukuman? Pada pandangan aku lah berkemungkinan pihak hakim yang arif dan bijaksana ada dua pilihan, jika diluar mahkamah tiada seramai itu dengan porvokasi ala di Mesir berkemungkinan hakim akan baca lebih panjang untuk menjatuhkan hukuman kepada si pesalah, memandangkan keadaan di luar mahkamah terlalu gawat dan boleh mencetuskan bencana kepada negara biarlah hakim memilih untuk meredakan keadaan dengan melepaskan, sebab itu tiada penggulungan yang panjang. Ini lah yang dikatakan hakim yang bijaksana. Aku amat yakin seandainya hari itu anuar didapati bersalah dan dijatuhkan hukuman sudah pasti akan berlaku rusuhan yang pasti tidak kita jangkakan kerana contoh di Mesir sering menjadi buah mulut puak-puak pembangkang.

Tahniah kepada Hakim yang arif telah membuat keputusan yang amat baik untuk Negara tercinta ini.

Apa yang sebenarnya ialah pihak pembangkang sangat berhajat untuk mendengar kes itu tidak memehak kepada mereka, maka mereka akan jadikan kes itu sebagai bahan untuk menunjukkan rasa tidak kepuasan hati mereka dengan melakukan berbagai-bagai lagi provokasi dan mereka akan ditangkap dan sebagainya. Rusuhan boleh tercetus bila-bila sahaja.

Sekarang pihak pembangkang sudah putus satu modal besar untuk dijaja kepada rakyat bahawa sistem kehakiman di Malaysia dikuasai oleh pehak executive dah tak releven lagi.

Sebenarnya dari dulu lagi pihak executive tidak menguasai pihak kehakiman kerana banyak contoh antaranya kes Datok Harun Idris yang disabit kesalahan sedangkan beliau adalah di antara orang kuat dalam UMNO dan boleh dikatakan beliau adalah Hero orang melayu ketika itu. Kes Mokhtar Hashim juga kes yang meletup satu ketika dahulu sedangkan beliau juga orang UMNO, Kes yang terbaru Datok Seri Khir pon begitu juga orang kuat UMNO yang disabit kesalahan dan tidak pon ada kuasa executive yang meminta hakim mengikut telunjuk pihak mereka. Yang paling menyedihkan ialah pengharaman UMNO sebagai satu pertubuhan yang sah sedangkan pada masa itu UMNO sebagai tunjang pemerintahan negara ini.
Kalau lah kuasa executive dapat mengatur segala keputusan mahkamah sudah pasti UMNO tak akan diharamkan.

Dalam siri ceramah sebelum mahkamah membuat keputusan, apa yang berlaku di luar, dalam siri ceramah berapa kandak dah puak-puak pembangkang menghina mahkamah, mengatakan mahkamah tak adil, mahkamah mengikut telunjuk Datok Seri Najib dan banyak lagi tohmahan yang tidak sepatutnya dituturkan.

Alhamdullillah dengan keputusan itu sebenarnya memberi banyak makna dan hikmahnya kepada negara Malaysia yang tercinta ini.

Hakim telah menjatuhkan hukuman, maka kita rakyat yang berfikiran rasional juga menjadi hakim dalam pilihan raya ke13 ini nanti dengan tidak menyokong Pakatan Rakyat yang hanya pendai bercakap, pandai berpidato,pandai menyalahkan orang sahaja, pandai segala-galanya tanpa disedari bahawa mereka tidak semampu seperti pemerintahan BN.

Ini lah keputusan Hakim yang terbaik untuk negara yang tercinta ini. Aku percaya bahawa Hakim pon memohon kepada Allah sebelum menjatuhkan hukuman.

Bagi rakan-rakan yang kecewa dengan keputusan itu harap bersabar kerana di sebaliknya ada rahmatnya.

Insyaallah negara kita selamat.

Ikhlas dari
Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

KEPUTUSAN HAKIM TIDAK MENGATAKAN ANWAR TIDAK BERSALAH..... Anwar cuma DIBEBASKAN (buat sementara) jer....

Korang faham apa maksudnye tu?

Zek said...

AKU PELIK SUNGGUH MELIHAT GELAGAT PENYOKONG ANWAR. MEREKA TAHU ANWAR KAKI MELIWAT SEBAB KARPAL SINGH SENDIRI YANG BERITAHU DI PARLIMEN PADA TAHUN 1997 DAN MAT SABU DOK CERAMAH SELURUH NEGARA MENGGELAR ANWAR ALJUBURI.

PEMIMPIN KAMU DAH SAHKAN ANWAR KAKI LIWAT DAN SEKARANG KAMU GILA-GILA SOKONG DIA. TAK MALU KE?

HAIRAN BIN AJAIB BETUL. SEPATUTNYA KAMU SEMUA TINGGALKAN DIA SEPERTI RAKAN2NYA ZULKIFLI NORDIN, EZAM, NALLA, ZAHRAIN DAN RAMAI LAGI.

Anonymous said...

jgn risau..kalu nak dengar radio dan tgk berita tv secara online boleh ke sini ..

http://liveradio.super-resources.com

mohamed said...

zat January 12, 2012 1:20 AM

"mcm mana kau kata PR korup kalau belum memerintah negara?"

Sebab itu kita ni tak serupa binatang. Kita dapat berfikir, kita dapat agak, kita dapat congak. Kalau jawapan yang ada tidak baik kita elakkan. PR memerintah Negara tercinta memang tidak baik untuk kita,

Parti ini beteraskan ideology DAP yang hanya mementingkan bangsa cina. Tapi kalau kau sayang mereka lantak kau le.

Mukin juga kau ni bangsa cina..melalak disini.

Anonymous said...

ZAT = BABUN

Anonymous said...

Anon January 11, 2012 9:15 PM

Air mani dalam jubor sepoh meleleh sendiri?
Nik ajis jadi nabi sendiri
Chinadoll datang serah diri sendiri
Bom kat mahkamah bergolek sendiri
Bau burit kat muka mat sabu datang sendiri
Madrasah Aloq Staq roboh sendiri
Kg Buah Pala roboh sendiri
Jam Omega hilang sendiri
Ezam, Nala, buat cerita sendiri
Video seks jadi sendiri

Okaylah, yang jahat memang UMNO lah.. okaylah... terimalah...

tapi .... errr... yang kesiannya...

JIJAH MAIN SENDIRI...
SEBAB LAKI KOTE BENGKOK TAK NAK MAKAN IKAN SEPAT
JUBOR JUGAK DICARI...

JUBOR MUDA PULAK TU...

MUKA MACAM SIAL ITU MEMANG SENDIRI CARI..

TIADA NUR DI MUKA SI KONEK BENGKOK

SEBENGKOK IMANNYA YANG TAK SELERA PADA BINI SENDIRI...

JADI... LU PIKIRLAH SENDIRI!


PTUIHHHH!!!

HIDUP BN. JANGAN KASI CHANCE KALI NI... VIDEO SEKS ADA KAN... BIARLAH DIA LEPAS DULU

KEBENARAN AKAN DITEGAKKAN.

ITULAH JANJI ALLAH.

MY NAME IS MERENEM JOKER!

Anonymous said...

Memang pun Anwar dah mampos kerana seluruh dunia termasuk Jabatan Negara Amerika kata sistem kehakiman Malaysia adalah bebas. Sekarang tak ada sesiapapun di luar negara percaya kepada Anwar, yang selama ini mencanangkan diseluruh dunia kononnya badan kehakiman dikawal kerajaan. Sekarang apa lagi yang nak Anwar kelentongkan kepada dunia. Jelas Anwar dah mampos muahaaaaaa...

Servant of God said...

Tuuu diaa...

I believe the Rakyat has spoken, O Anwar ass-lickers.

Alhamdulillah.

Anonymous said...

Manila, Philippines – The Progressive Organization of Gays in the Philippines (ProGay) welcomed yesterday the acquittal of Malaysian oppositionist Anwar Ibrahim on sodomy charges.
Reacting to the judgment of the Kuala Lumpur High Court that Anwar was not guilty of sodomizing his aide Mohammad Saiful Bukhari Azlan, ProGay said it is now time to scrap sodomy laws that were part of British colonial legacy.
“We join the democratic people’s movements in celebrating Anwar’s triumph over the frame-up,“ said Oscar Atadero, ProGay’s human rights officer.
ProGay also sees the legal victory as a positive step for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) rights in Malaysia.
ProGay noted that even as the Philippines has no sodomy law, politicians and court justices are attacked with allegations of homosexuality for political gain.

Muahaaaaa...dengan pembebasan Imam MahGAY maka bertambah cerahlah harapan LBGT di negara ini....hip hip hip horey Imam MahaGAY...

Anonymous said...

AKU RASA P.RAYA TAK PERLU FAILKAN KES ITU KE MAHKAMAH RAYUAN. TAK PERLU. BIAR RAKYAT JADI HAKIM DALAM PILIHANRAYA 13 NANTI.

ALJUB PASTI BERKUBUR. ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

ALMAUNNAH KONSPIRASI KERAJAAN.

ALTANTUYA DI BOM KONSIPIRASI KERAJAAN.

ANWAR TIBAI PUNGKOQ SAIFUL KONSPIRASI KERAJAAN (STAFF SENDIRI PULA TU)

ANWAR TIBAI PUKI CINA DOLL KONSPIRASI KERAJAAN.

KOTE ANWAR BENGKOK KONSPIRASI KERAJAAN.

BOM MELETUP DIMAHKAMAH KONSPIRASI KERAJAAN.

ANWAR ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH

Anonymous said...

Pg tadi ada terdengar berita dr sebuah radio swasta... bom tersebut ada no siri tapi polis kata bukan depa punya... aku pon tertanya2 dlm hati bom buatan sendiri ada no siri ke?

==================================

RADIO MANA? RADIO ANAK HARAM JADAH.

PDRM XKAN BUAT KERJA MACAM TU. KALU PDRM NAK BUAT BAIK DEPA TEMBAK HAMPA SEMUA BAGI MAMPUS. YANG BUAT KERJA TU IALAH PENCACAI KOTE BENGKOK ANWAR SAJA.

PENCACAI KOTE BENGKOK ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

Aku yakin bahawa bahan ledakan yang meletup tempoh hari adalah kerja puak-puak pakatan rakyat. Kenapa mereka beramai-ramai berhimpun dengan slogen "bebaskan Anuar" kerana pada sangkaan mereka Mahkamah akan menjatuhkan hukuman penjara dan sebatan kepada Anuar. 100% mereka yakin bahawa kuasa executive telah mengusai keputusan Hakim untuk mengenakan hukuman tersebut.
Oleh sebab itu mereka akan provok dengan memasang bom tersebut terlebih dahulu supaya apabila berita mengenai anuar telah dijatuhi hukuman, bom itu pun meletup dan akan jadi haru-hara lah keadaan di sekitar mahkamah tersebut. Dengan kejadian itu maka akan naiklah lagi semangat yang telah dilaung-laungkan untuk menjadikan perhimpunan itu haru hara ala Mesir seperti mana yang pernah mereka perkatakan itu.
Tetapi sangkaan mereka meleset sama sekali dimana hakim melepaskan anuar. Disebabkan bom itu telah disetkan dengan timmer maka bom itu pon meletup juga. Mereka memasukan bom itu dalam kun polis dengan harapan bahawa kononnya pihak polis lah yang punya angkara. Biasanya penjenayah sering menggunakan helah seperti itu supaya orang akan menuduh pihak lain demi untuk menyelamatkan diri mereka.

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

Jika pihak polis dapat menyelesaikan isu ini dengan tertangkapnya orang yang memasang bom tersebut, kami minta supaya identitinya didedahkan bersama dengan idologi politiknya. Sama ada dia dikalangan pembangkang atau pihak yang pro kerajaan, ini penting supaya kita dapat mengetahui bahawa insiden itu berpunca dari pihak mana.

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

9.04 Lu la yang bodoh, bom tu adalah bom jangka, yang telah diset timernya, sama ada anwar dihukum atau dilepaskan bom itu tetap akan meletop. Bom itu dipasang terlebih awal dengan menggunakan kon yang dilekat dengan stiker polis.